Jump to content
Shipfriends

Rhapsody (IMO 9104835)


Recommended Posts

15 hours ago, Strofalos said:

Φοβερή παρουσίαση για ένα φοβερό πλοίο!!! Πάντα το'χα απορία πως να είναι εσωτερικά αυτό το κοντόχοντρο σουλούπι

Το κοντόχοντρο σουλουπι, έχει να κάνει με περιορισμούς στο μήκος που έχουν ορισμενα από τα λιμάνια της Κορσικής 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Έχω παρελείψει να αναφέρω ότι φέτος, όπως και τα GNV Aries, GNV Antares, κάνει από τις αρχές Ιανουαρίου την ακινησία του στην Κροατία, και πιο συγκεκριμένα στο Ζάνταρ. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 4 weeks later...
  • 4 weeks later...

Οι καραμπόλες που έχουμε αναφέρει στο στόλο της GNV λόγω των διαφόρων συμβάντων συνεχίζονται, αυτή την εβδομάδα ο βάπωρ κάνει Genova - Barcelona - Tanger Med.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά το περσινό απολαυστικό ταξίδι, και αφού βρισκόμασταν και πάλι στη γειτονιά με προορισμό την Olbia, η επιλογή του Rhapsody ήταν πολύ εύκολη. Εντυπώσεις από το πλοίο και περιγραφή των εσωτερικών χώρων μαζί με φωτογραφίες μπορεί να διαβάσει κανείς παραπάνω, οπότε εδώ θα επικεντρωθούμε στο τι άλλαξε σε σχέση με πέρυσι. Η βασική αλλαγή είναι ότι το ταξίδι μας αντί για Ιούνιο που έγινε πέρυσι, φέτος έλαβε χώρα στις 14 Ιουλίου με την καλοκαιρινή σεζόν στο φόρτε της. Το πλοίο δεν ήταν πρωτόκολλο αλλά πιστεύω εύκολα είχε πάνω από 1,600 επιβάτες. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το πλοίο να έχει πάρα πολύ μεγαλύτερη πληρότητα σε σχέση με πέρυσι και η χρήση των διαφόρων πραγμάτων που έχει να προσφέρει το πλοίο, να μην είναι τόσο απλή και να χρειάζεται υπομονή. Η pizzeria επί παραδείγματι, γύρω στις 2015 οπότε και πήγαμε να δειπνήσουμε είχε μία ώρα αναμονή για το φαγητό. Καθόσουν μεν αμέσως αλλά το πλήρωμα σε προειδοποιούσε ως όφειλε για την αναμονή. Άλλα 10 λεπτά αναμονή στο μπάρ για να αγοράσεις νερό.

 

Μια που λέμε για μπάρ, αυτό ήταν και το μεγαλύτερο πρόβλημα του πλοίου κατά το ταξίδι μας. Ανοιχτά ήταν το πρυμνιό εξωτερικό μπάρ και μάλιστα με ζωντανό DJ μετά τις 2200 νομίζω, και το εσωτερικό πρυμνιό, τίποτε άλλο. Το περίφημο ημικυκλικό μπάρ ήταν κλειστό. Αντίθετα ανοιχτό το πλωριό σαλόνι με τα 2 ντέκ(αυτό που βλέπετε πάνω από τη γέφυρα στις εξωτερικές φωτογραφίες), αλλά και πάλι εκεί μπάρ δε λειτουργούσε. Σε ερώτησή μου πρός το πλήρωμα ειδικά για το πανοραμικό μπάρ μου είπαν πως θα άνοιγε τον επόμενο μήνα. Είναι προφανώς εντελώς κουφό μέσα στην πιο υψηλή σεζόν να είναι κλειστά αυτά τα πράγματα αλλά νομίζω πως η εξήγηση βρίσκεται σε μια άλλη κουβέντα που γίνεται έντονα τον τελευταίο καιρό στην Ιταλία και έχει να κάνει με τη διαθεσιμότητα πληρωμάτων στον ξενοδοχειακό τομέα. Απλά τους κυνηγούν με το λιανοτούφεκο, δεν υπάρχει αρκετός κόσμος. Μάλιστα νομίζω η Ιταλική σημαία έφτασε στο σημείο να δεχτεί την απασχόληση πληρωμάτων χωρίς φυλλάδιο ειδικά στο ξενοδοχειακό κομμάτι, ενώ νομίζω πως τα συνδικάτα συναίνεσαν και στην απασχόληση πληρωμάτων εκτός ΕΕ. Έρχεται σύντομα και στην δική σας ακτοπλοία. Τέλος πάντων επειδή δεν τους έχω για χαζούς, θεωρώ πως αυτός ήταν και ο λόγος που τα συγκεκριμένα μπάρ ήταν κλειστά.

 

Κατά τα άλλα το πλοίο είναι αστεράκι και κρατιέται μια χαρά, συνίσταται για ταξίδι. Genova Olbia σε 12 ώρες ακριβώς με ταχύτητα περί των 19 μιλίων. Μετά το ταξίδι μας έχει μετακομίσει στο Genova-Palermo και έχει κάνει ήδη δύο περάσματα πρός τα εκεί.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άλλο ένα πλοίο της GNV έφτασε σήμερα στο Zadar της Κροατίας, και δεν είναι άλλο από το Rhapsody, το οποίο θα πραγματοποιήσει την ετήσια ακινησία του. Μέχρι και τις 14 Σεπτεμβρίου, δούλευε στη γραμμή Genova - Olbia.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...