Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το ISSHAM AL BAHER αιτήθηκε να δεξαμενιστεί για 110 ήμερες στη μικρή δεξαμενή του Περάματος, δηλαδή από τις 14/07/10 έως 31/10/10 όπου εγκρίθηκε σύμφωνα με απόφαση ΔΣ ΟΛΠ 85/03-05/2010. Καλά τι θα κάνει τόσες ημέρες στη δεξαμενή?? Θα αλλάξει όλο το hull???

 

___________________________________________________

(1973, ex-Άτλαντις, Al Salama, King Abdulaziz)

Edited by Nick the Greek
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αμ δεν θα το βλέπουμε! Συνήθως αυτά τα γιωτ δεν τα καλύπτουν εξ' ολοκλήρου κάτω από ένα ειδικό κάλυμμα λευκού χρώματος?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το ISSHAM AL BAHER στη μικρή δεξαμενή...

Το ISSHAM AL BAHER βρίσκεται στην μικρή του Περάματος εδώ και πολύ καιρό. ΕΔΩ σε φωτό από τις 28 Αυγούστου. Και σύμφωνα με το πρόγραμμα του ΟΛΠ θα παραμείνει στην δεξαμενή μέχρι και τις 5 Νοεμβρίου.

Προγραμματισμένες ημερομηνίες : 19/07/10 - 05/11/10

Παρεπιπτόντως, το δελτίο δεξαμενισμών γιατί το σταματήσαμε ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο επεσε απο τη δεξαμενη μαλλον σημερα το πρωι βαμενο στα μπλε.Το μεσημερακι εμφανιστικε στο Λαυριο ρυμουλκουμενο απο το KARAPIPERIS NEXT GENERATION.Παρεμεινε εκτος λιμανιου για κανα τεταρτο στη συνεχεια μπηκε στο λιμανι συνοδευομενο απο δυο ρυμουλκα.(Στο μεταξυ ειχε παρει και το ΑΙΓΑΙΑΣ που ειναι ενα απο τα ρυμουλκα του Λαυριου)

Share this post


Link to post
Share on other sites

για που προοριζεται το καμαρι των αραβοφωνων; θα φυγει για τα εξωτερικα ή θα εδρευει εδω, διαθεσιμο για ναυλωση;

ΥΓ: να υποθεσω οτι εχει τελειωσει η μετασκευη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γνωρίζουμε σε ποιόν ανήκει και ώς τί χρησιμοποιείται;

Γιατί άν χρησιμοπιοιείται σε ναυλώσεις,δέν νομίζω ότι με τόσο μεγάλα διαστήματα ακινησίας είναι ιδιαίτερα αποδοτική η εκμετάλλευσή του...

Share this post


Link to post
Share on other sites

να υποθεσω οτι εχει τελειωσει η μετασκευη

Εξωτερικα εχει ακομα μερικα μερεμετακια να γινουν μιας και υπαρχουν καποια μικρα τμηματα που δεν εχουν ακομα βαφτει.Δεν μπορω να πω ομως οτι υπαρχει τεραστια διαφορα στην εξωτερικη εμφανιση του πλοιου σε σχεση με το παρελθον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δεν θυμάμαι να το έχουμε αναφέρει αλλά το πλοίο έχει ναυπηγηθεί στο Σκαραμαγκά το 1973 με το όνομα Al Salamah μέχρι το 1979 και μετά με το σημερινό του όνομα. ΙΜΟ 1000320 και στους Lloyd's σαν πλοιοκτήτης φαίνεται το Latsis Group, κάτι που αμφιβάλλω αν ισχύει.

Share this post


Link to post
Share on other sites

  Το πλοίο ναυπηγήθηκε στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά το 1973 με το άνομα ΑΤΛΑΝΤΙΣ, για τον Σταύρο Νιάρχο. Με μήκος 115 μέτρα-17 μέτρα μεγαλύτερο από το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Ωνάση, για να συντηρείται ακόμα και εκεί η μεταξυ τους κόντρα.

  Στα μετέπειτα χρόνια ο Νιάρχος το "παραχώρησε" προς χρήση  του  βασιλιά Fahd της Σαουδικής Αραβίας, για να περάσει αργότερα στην πλήρη κυριότητα της βασιλικής οικογένειας στην οποία ανήκει ως και σήμερα. Άλλα ονόματα του πλοίου ήταν τα KING ABDULHAZIZ και AL SALAMAH.

  Το 1981 καθελκύστηκε από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και το αδελφό του με όνομα ΑΤΛΑΝΤΙΣ ΙΙ,  με το οποίο ταξιδεύει (και  ναυλώνεται) ως και σήμερα

Edited by harryludens

Share this post


Link to post
Share on other sites

To οποιο ΑΤΛΑΝΤΙΣ το ειχε σχεδιασει ο ιδιος αρχιτεκτονας με το ΧΡΙΣΤΙΝΑ του Ωναση o πολυ γνωστος γερμανος αρχιτεκτων CASAR PINΝAU.Το ιδιο μοτιβο βλεπουμε κατα καποιο τροπο και στο PALOMA το για χρονια κοτερο των Γουλανδρηδων

Edited by miko mission

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το "μαρμαρωμένο" πλοίο και η έχθρα Νιάρχου και Ωνάση…

Quote

Στο λιμάνι του Λαυρίου, υπάρχει ένα «μαρμαρωμένο» πλοίο! Ένα βασιλοβάπορο, όνομα και πράγμα, που έχει ζήσει μεγαλεία και  δόξες, αλλά ταυτόχρονα έχει συνδέσει το όνομα του με την πρωτοφανή και ανεπανάληπτη κόντρα και έχθρα, που χώριζε επί πολλά χρόνια, τους δυο – ίσως - μεγαλύτερους Έλληνες εφοπλιστές: τον Αριστοτέλη Ωνάση και τον Σταύρο Νιάρχο.

Βρίσκεται αγκυροβολημένο στις δεξιές προβλήτες με το πλήρωμα του σε πλήρη ετοιμότητα, απίκο, να σαλπάρει ανά πάσα στιγμή. Μόνο που έχει να σηκώσει άγκυρες…13 ολόκληρα χρόνια!!!…

Η ιστορία του μοναδική: «χτίσθηκε» στην Ελλάδα και παραχωρήθηκε ως δώρο στον βασιλιά της Σαουδικής Αραβίας. Περιπλανήθηκε σε όλες τις θάλασσες και τους ωκεανούς του κόσμου, φιλοξένησε γαλαζοαίματους, πανίσχυρους πολιτικούς, διάσημους καλλιτέχνες, αλλά τις πιο όμορφες γυναίκες του πλανήτη, που πέρασαν στα σαλόνια και τις καμπίνες του… «χίλιες και μια νύχτες». Έζησε βράδια απίστευτης πολυτέλειας με δεξιώσεις και πάρτι που κόστισαν χιλιάδες δολάρια και τώρα περιμένει. Τι; Κανείς δεν ξέρει…

Το όνομα του Issham Al Baher. Ολική Χωρητικότητα (GRT): 3156. Χωρητικότητα (DWT): 2848 t. Μήκος x Πλάτος:115.8m × 14.4m. Έτος κατασκευής: 1973.

Δυο χρόνια πριν πεθάνει ο Αριστοτέλης Ωνάσης, και λίγο πριν σκοτωθεί ο γιος του Αλέξανδρος σε αεροπορικό δυστύχημα στο αεροδρόμιο του Ελληνικού, ο αιώνιος αντίπαλος του στην θάλασσα και τις επιχειρήσεις Σταύρος Νιάρχος, για να τον κάνει να αισθανθεί μικρότερος από εκείνον, έριξε στο νερό από τα ναυπηγεία Σκαραμαγκά μια θαλαμηγό, μεγαλύτερη από το καμάρι του Σμυρνιού καραβοκύρη. Την ονόμασε «Ατλαντίς» και ήταν λίγο μακρύτερη από την «Χριστίνα».

Ο Ωνάσης με τον εγωισμό και την εκρηκτικότητα που τον διέκρινε, αποφάσισε να απαντήσει στην πρόκληση του ανταγωνιστή του. Όμως, τα μοιραία γεγονότα τον πρόλαβαν. Ο συνεχιστής της αυτοκρατορίας του, ο νεαρός Αλέξανδρος, βρήκε τραγικό θάνατο κι κείνος έχασε κάθε διάθεση για οτιδήποτε. Δύο χρόνια αργότερα πέθανε ο ίδιος στο Παρίσι.

Στο μεταξύ ο Νιάρχος έκλεισε μια μεγάλη συμφωνία με την Σαουδική Αραβία, για την μεταφορά του πετρελαίου της χώρας με τα δικά του τάνκερ, με εκατομμύρια δολάρια κέρδος. Ως δώρο για την εύνοια της βασιλικής οικογένειας στο πρόσωπο του, έκανε δώρο στον βασιλιά Fahd το «Ατλαντίς». Η περίοδος της χλιδής άρχιζε. Η θαλαμηγός άλλαξε ονόματα. Αρχικά «KING ABDULHAZIZ» μετά  «AL SALAMAH»  και στο τέλος «Issham Al Baher».

Το σκάφος παραμένει μέχρι σήμερα στα χέρια της βασιλικής οικογένειας της Σαουδικής Αραβίας. Πριν από χρόνια ήρθε στην Ελλάδα κάτω από άκρα μυστικότητα για να επισκευαστεί εκ θεμελίων. Στη μαρίνα των ελληνικών ναυπηγείων, εκεί όπου και “χτίστηκε”, ξηλώθηκε εκ βάθρων και ανακατασκευάστηκε για λογαριασμό του πρίγκιπα Abdul Aziz Al Salamah, που είναι γιος του βασιλιά Fahd της Σαουδικής Αραβίας. Χωρίς να γίνει γνωστό, ολοκληρώθηκε η ανακαίνισή του και επέστρεψε στη Σαουδική Αραβία για να χρησιμοποιηθεί ως επίσημη θαλαμηγός του πρίγκιπα.

Τελικά άγνωστο γιατί, το πλοίο κατέπλευσε στο Λαύριο συνοδεία ρυμουλκών, αγκυροβόλησε και δεν κινήθηκε ποτέ.

Πηγη: Enandro.gr

Share this post


Link to post
Share on other sites

ολα στο blender τα εχει βαλει το εν ανδρω.

οτι εχει ψαρεψει απο το ελληνοφωνο ιντερνετ (απο το shipfriends και τα υπολοιπα συναφους περιεχομενου), τα ανακατεψε με ανακριβειες και σωστα ελληνικα (μαρινα ελληνικων ναυπηγειων και εκ θεμελιων επισκευη) και ετοιμασε αυτην την ομελετα σολα σαν και αυτες που τρωγαμε φανταροι.

 

btw ο βασιλια της ΣΑ λεγεται Salman.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και πρίν ξεχειμωνιάση,τί έκανε;

Γιατί εξ όσων διαβάζω,έχει να κουνηθή απ'την προβλήτα του στο Λαύριο 13 χρόνια.....

Στό τέλος,θα "κουνηθή" μιά και καλή,γιά να πάη σε κάποια ζεστή παραλία :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Εδώ βλέπω το πλοίο από το τέλος του 2017 να έχει αλλάξει όνομα σε Navtilvs (όπως το γράφω στα λατινικά). Η μονοβάπορη πλοιοκτήτρια εταιρεία λέγεται Gracestar Ltd, και διαχειρίστρια φαίνεται να είναι η Dromon Shipping & Trading με έδρα την Ακτή Μιαούλη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×