Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Η εταιρεία του κ. Κωνσταντακόπουλου δηλαδή η COSTAMARE SHIPPING που έχει την έδρα της στην Ελλάδα, τα γραφεία της είναι Ζεφύρου 60 & Λεωφ. Συγγρού, Παλαιό Φάληρο. Από ότι μαθαίνω θέλει να μεταφέρει την έδρα της στη Κύπρο και στη Κίνα.:eek::(

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Παραγγελία 303 εκ. δολ.

Σε παραγγελίες τριών mega containers, των 9.000 Teu προχώρησε σύμφωνα με τους Clarksons, η Costamare του cpt. Βασίλη Κωσταντακόπουλου. Τα πλοία θα ναυπηγηθούν στην κινεζική Jiagnang και θα στοιχίσουν 101 εκ. δολ έκαστος. Σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες οι υπογραφές έπεσαν στις 29 Σεπτεμβρίου.

Η Costamare από τους μεγαλύτερους ανεξάρτητους διαχειριστές containers παγκοσμίως διαχειρίζεται 47 πλοία, ενώ είναι η πρώτη φορά που κάνει δουλειές με την Jiangnang καθώς αγαπημένη της είναι η Hyundai όπου έχει ναυπηγήσει την περασμένη δεκαετία 19 πλοία.

theseanation.gr

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Με στόχο την άντληση 260 εκ. δολαρίων, μία από τις μεγαλύτερες ναυτιλιακές εταιρείες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, η Costamare βάζει ρότα για την αμερικανική χρηματαγορά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Νέα κεφάλαια για αγορές πλοίων σχεδιάζει να αντλήσει από τις κεφαλαιαγορές η Costamare

Νέα κεφάλαια για αγορές πλοίων σχεδιάζει να αντλήσει από τις κεφαλαιαγορές η Costamare, ενώ έχει υπό παραγγελία 12 πλοία, εκ των οποίων τα εννέα σε συνεργασία με το fund York Capital.

Η εισηγμένη στο NYSE ναυτιλιακή εταιρεία της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου ανακοίνωσε χθες ότι προτίθεται να προχωρήσει σε δεύτερη, τους τελευταίους δώδεκα μήνες, διάθεση προνομιούχων μετοχών στην τιμή των 25 δολαρίων τη μία, με στόχο την άντληση κεφαλαίων τα οποία θα αξιοποιηθούν για αγορές πλοίων.

Η προηγούμενη διάθεση προνομιούχων μετοχών πραγματοποιήθηκε στα τέλη Ιουλίου του 2013 και η εταιρεία άντλησε περίπου 50 εκατ. δολ. Επίσης άλλα 200 εκατ. δολ. «σήκωσε» από το Χρηματιστήριο στη διάρκεια του 2012, ενώ σημειώνεται ότι η αρχική δημόσια προσφορά μετοχών της εταιρείας (IPO) έγινε το Νοέμβριο του 2010.

Παράλληλα, χθες η ναυτιλιακή Evergreen με ανακοίνωσή της επιβεβαίωσε ότι ναύλωσε από την Costamare πέντε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας 14.000 teu το ένα, τα οποία είναι υπό κατασκευή, ενώ άλλα πέντε ναύλωσε από τη ναυτιλιακή εταιρεία Shoei Kisen Kaisha.

Τα πέντε πλοία της Costamare, που ναύλωσε η Evergreen, περιλαμβάνονται σε μία παραγγελία συνολικά 9 πλοίων που έχει τοποθετήσει η ελληνική ναυτιλιακή σε συνεργασία με το επενδυτικό fund York Capital.

Ειδικότερα, στο ενημερωτικό δελτίο που κατέθεσε η Costamare σχετικά με τη διάθεση των προνομιούχων μετοχών αναφέρει, μεταξύ άλλων, ότι το joint venture που έχει συστήσει με το επενδυτικό fund Υορκ Capital έχει προχωρήσει στην παραγγελία εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεταφορικής ικανότητας από 8.000 teu- 14.000 teu και τα οποία αναμένεται να παραληφθούν από το τέταρτο τρίμηνο του 2014 μέχρι και το τρίτο τρίμηνο του 2015.

Στα πλοία αυτά η Costamare έχει μειοψηφικά ποσοστά ιδιοκτησίας από 25%-49%. Το υπολειπόμενο κόστος ναυπήγησης για τα εν λόγω πλοία που αντιστοιχεί στην Costamare ανέρχεται σε 354 εκατ. δολ., ενώ τα έσοδα από τα ναυλοσύμφωνα για ορισμένα από τα πλοία που έχει εξασφαλίσει μέχρι τώρα η εταιρεία ανέρχονται σε 340 εκατ. δολ.

Η Costamare έχει υπό ναυπήγηση επιπλέον τρία πλοία τα οποία είναι 100% ιδιοκτησία της. Συμπεριλαμβανομένων των 12 υπό ναυπήγηση πλοίων, το σύνολο του στόλου της Costamare αριθμεί 67 πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 438.000 Teu.

Η εταιρεία, της οικογένειας Κωνσταντακόπουλου, της οποίας πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος είναι ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, για το εννεάμηνο του 2013 αύξησε τα έσοδά της κατά 10,75 εκατ. δολ., αφού διαμορφώθηκαν στα 301,7 εκατ. δολ. από 290,964 εκατ. δολ. το αντίστοιχο περυσινό διάστημα.

Τα καθαρά κέρδη για το εννεάμηνο του 2013 έφτασαν τα 76,23 εκατ. δολ., αυξημένα κατά 18 εκατ. δολ. σε σχέση με το εννεάμηνο του 2012, όταν είχαν κλείσει στα 58,19 εκατ. δολ.

Σε επίπεδο τρίτου τριμήνου, η Costamare είχε έσοδα 110,13 εκατ. δολ. από 94,88 εκατ. δολ. κατά το τρίτο τρίμηνο του 2013. Τα κέρδη της διαμορφώθηκαν στα 69,49 εκατ. δολ., από 54 εκατ. δολ. κατά το τρίτο τρίμηνο του 2012.

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 1 δισ. δολ. έχει σε εξέλιξη η ναυτιλιακή εταιρεία Costamare της οικογένειας Κωνσταντακοπούλου, από κοινού με τη York Capital, με την οποία έχουν ιδρύσει το joint venture. 

Επενδυτικό πρόγραμμα αξίας 1 δισ. δολ. έχει σε εξέλιξη η ναυτιλιακή εταιρεία Costamare της οικογένειας Κωνσταντακοπούλου, από κοινού με τη York Capital, με την οποία έχουν ιδρύσει το joint venture.

Η Costamare είδε τα μεγέθη της να βελτιώνονται στη διάρκεια του 2013. Η εταιρεία ανακοίνωσε στη χρήση του 2013, αλλά και για το τέταρτο τρίμηνο του έτους, αυξημένα έσοδα και κέρδη σε σύγκριση με ένα χρόνο πριν.

Τα έσοδα της Costamare για το 2013 ανήλθαν στα 414,24 εκατ. δολ. έναντι 386,15 εκατ. δολ. το 2012 και τα κέρδη αυξήθηκαν στα 103 εκατ. δολ. έναντι 81,12 εκατ. δολ. στη χρήση 2012.

Στη διάρκεια του τρίτου τριμήνου τα έσοδα της εταιρείας ανήλθαν στα 112,54 εκατ. δολ. έναντι 95,19 εκατ. δολ. το αντίστοιχο διάστημα του 2012 και τα κέρδη αυξήθηκαν στα 26,85 εκατ. δολ. έναντι 22,9 εκατ. δολ. το τρίτο τρίμηνο του 2012.

Η αύξηση των εσόδων οφείλεται κυρίως στη μεγέθυνση του στόλου της εταιρείας, καθώς οι ναύλοι σε όσες συμφωνίες ανανεώθηκαν το 2013 κινήθηκαν πτωτικά. Η Costamare παρέλαβε στη διάρκεια του 2013 επτά νεότευκτα πλοία και από «δεύτερο χέρι» συνολικής μεταφορικής ικανότητας 67.717 teu, ενώ πούλησε τρία πλοία συνολικής μεταφορικής ικανότητας 11.343 teu.

Η Costamare έχει συμφωνήσει με το York Capital, με το οποίο έχουν ιδρύσει ένα joint venture, να προχωρήσουν από κοινού στην παραγγελία εννέα πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεταφορική ικανότητα μεταξύ 9.000 και 14.000 teu σε συνεργασία με το fund York Capital Management. Τα πλοία αναμένεται να παραληφθούν μεταξύ του τέταρτου τριμήνου του 2015 και του τρίτου τριμήνου του 2016.

Επίσης, το joint venture των δύο επιχειρήσεων έχει αποκτήσει ήδη τρία second hand πλοία.
Από τα 12 συνολικά containerships του joint venture, πέντε από τα υπό ναυπήγηση, μεταφορικής ικανότητας 14.000 teu το ένα έχει ναυλωθεί στην Evergreen. Η συμφωνία αυτή υπολογιζόμενης και της οψιόν που περιλαμβάνει, αναμένεται να αποφέρει στο joint venture έσοδα ύψους 850 εκατ. δολ.

Σε δηλώσεις του ο οικονομικός διευθυντής της Costamare, Γρηγόρης Ζήκος, τόνισε ότι η εταιρεία που φέτος συμπληρώνει 40 χρόνια από την ίδρυσή της είναι τοποθετημένη πολύ καλά στην αγορά, έτσι ώστε να συνεχίσει την επιλεκτική ανάπτυξή της.

Πρόσθεσε επίσης ότι με τις υφιστάμενες συμφωνίες ναύλωσης το ρίσκο για την Costamare είναι ελάχιστο, καθώς στη διάρκεια του τρέχοντος έτους οι ναυλώσεις που λήγουν αποτελούν μόλις το 3% των συμβολαιοποιημένων για το 2014 εσόδων της εταιρείας.

Επίσης αξίζει να σημειωθεί ότι η Costamare συμφώνησε με κινεζικό χρηματοπιστωτικό ίδρυμα την αναχρηματοδότηση τριών νεότευκτων πλοίων με σύμβαση sale and lease back διάρκειας δέκα ετών.

Πρόκειται για δύο νεότευκτα που η Costamare αναμένεται να παραλάβει τους επόμενους δύο μήνες και ένα επίσης νεότευκτο που παρέλαβε στις 14 Ιανουαρίου. Τα εν λόγω πλοία είναι τα τελευταία του προηγούμενου επενδυτικού προγράμματος της εταιρείας που περιλάμβανε την κατασκευή 10 containerships.

Στο πλαίσιο της συμφωνίας sale and lase back τα πλοία θα ναυλωθούν με bareboat από θυγατρικές της Costamare, ενώ θα εξακολουθήσουν να απασχολούνται στις ναυλώσεις που έχουν.

Η Costamare άντλησε μόλις πριν από μία εβδομάδα στις 21 Ιανουαρίου 100 εκατ. δολ. από τη διάθεση προνομιούχων μετοχών. Τα κεφάλαια θα χρησιμοποιηθούν για την απόκτηση πλοίων μέσω του joint venture με το York Capital.

Τέλος να σημειωθεί ότι η εταιρεία ελέγχει ένα στόλο από 67 πλοία, συμπεριλαμβανομένων και των υπό ναυπήγηση σε συνεργασία με το York Capital, συνολικής μεταφορικής ικανότητας 438.000 teu.

 

Πηγη: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...
  • 1 year later...
  • 4 years later...
  • 4 weeks later...

Νταιβερσιφικέσιο(diversification) από την εταιρεία που έχει ήδη ξεκινήσει τη διαδικασία απόκτησης 16 μεταχειρισμένων bulk carriers με μεγέθη από handy μέχρι kamsarmax και μέση ηλικία στόλου τα 10 χρόνια. Η εταιρεία προφανώς έχει τη δύναμη να προβεί σε τέτοιες μαζικές αγορές και αυτές εν πρώτοις θα χρηματοδοτηθούν με μετρητά ενώ θα υπάρξει και κάποιος τραπεζικός δανεισμός. Καλά όλα αυτά, ίσως να αγοράζουν λιγάκι ακριβά λέω εγώ.

Link to comment
Share on other sites

Με την ναυλαγορά σε υψηλό ρεκόρ 12ετίας , τα second hand  bulk carriers έχουν βάλει υπεραξία στην τιμή τους. Πιο συμφέρον είναι να πουλάει κανείς αυτή την εποχή , ιδιαίτερα αν μαντέψει το σωστό timing πάρα να αγοράζει.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Επενδύσεις της Costamare άνω των 1,8 δισ. Δολαρίων με νέες παραγγελίες για containerships και αγορές bulk carriers

Quote

Σε παραγγελίες containerships και αγορές δεκάδων bulk carriers από την second hand αγορά επενδύει η Costamare του Κωστή Κωνσταντακόπουλου, εκμεταλλευόμενη την εκτόξευση των εσόδων από την κατακόρυφη αύξηση των ναύλων στην αγορά των containerships.

Δεν πέρασαν λίγες μέρες από την ανάδειξή του κ. Κωνσταντακόπουλου, ως ναυτιλιακή προσωπικότητα της χρονιάς από τα Lloyd’s List Greek Shipping awards, με αφορμή τις 44 πλέον αγορές bulk carriers μέσα στη χρονιά, και η Costamare, «χτύπησε» ξανά. Αυτή τη φορά στα containerships, αφού ανακοίνωσε μια νέα παραγγελία για δύο containerships χωρητικότητας 13.000 teu καθώς και την εξάσκηση των option για έξι ακόμα πλοία, δύο των 13.000 teu και ακόμα τέσσερα των 15.000 teu. Η παράδοσή τους είναι σχεδιασμένη να ξεκινήσει το ΄γ τρίμηνο του 2023 και να ολοκληρωθεί το πρώτο τρίμηνο του 2024. Τα πλοία είναι εξασφαλισμένα με χρονοναυλοσύμφωνα από ισχυρούς ναυλωτές και η απόκτησή τους θα χρηματοδοτηθεί από διαθέσιμα της εταιρείας και από δανεισμό.

Παράλληλα η εταιρεία ανακοίνωσε ότι έχει αγοράσει 44, προς στιγμήν bulk carriers, εκ των οποίων τα έξι θα τα παραλάβει μέχρι το τέλος Ιανουαρίου 2022.

Σύμφωνα με ναυλομετικούς οίκους η χαμηλότερη τιμή σήμερα για ένα containership 15.000 teu είναι τα 155 εκατ. δολάρια και η χαμηλότερη για ένα 13.000 teu είναι τα 125 εκατ. δολάρια. Παράλληλα για τα bulk carriers στα πλοία έχει επενδύσει η εταιρεία, εκτιμάται ότι έχει καταβάλει περίπου 700 εκατ. δολάρια. Εφόσον όλες οι συμφωνίες έγιναν με τα σημερινά στάνταρ της αγοράς, οι συνολικές επενδύσεις της εταιρείας φέτος , φτάνουν μίνιμουμ τα 1,8 δισ. δολάρια.  

Σύμφωνα με τον οικονομικό διευθυντή της εταιρείας Γρηγόρη Ζήκο: «Κατά τη διάρκεια του έτους ναυλώσαμε συνολικά 47 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προσθέτοντας συμβατικά έσοδα 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Συμπεριλαμβανομένων των δύο νέων συμβάσεων ναυπήγησης που υπογράψαμε πρόσφατα και των option που ασκήθηκαν, τα συνολικά συμβατικά έσοδα της εταιρείας ανέρχονται σε 4,8 δις δολάρια, ενώ  η εναπομένουσα μέση διάρκεια χρονοναύλωσης για τον στόλο είναι 6,3 χρόνια. Ταυτόχρονα επεκτείνουμε τον στόλο μας ξηρού χύδην φορτίου, ανεβάζοντας τον συνολικό αριθμό των ιδιόκτητων πλοίων σε 44, υλοποιώντας την απόφασή μας να επενδύσουμε σε έναν κλάδο όπου η προσφορά χωρητικότητας περιορίζεται από το μικρό βιβλίο παραγγελιών και η ζήτηση ωθείται  από τις αυξημένες δαπάνες για υποδομές και κατανάλωση».

 

Link to comment
Share on other sites

Έχει κυκλοφορήσει στην αγορά πως λόγω της πολύ μεγάλης ρευστότητας που είχαν στο πρώτο κύμα αγορών, ήταν γενικά μια χαώδης περίοδος για την εταιρεία. Έπαιρναν delivery πλοίων σε όλον τον πλανήτη με καταιγιστικούς ρυθμούς ενώ την ίδια στιγμή σε επίπεδο στελέχωσης των υπηρεσιών της ξηράς, αυτό γινόταν με προσλήψεις εν τω άμα(που έλεγε και ο Ζώρζ Παπαντό) και κατεπείγουσα διαδικασία. Αυτά είναι τα προβλήματα όταν έχεις τόσα λεφτά στα χέρια σου για να παίξεις. 

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Ακούγεται στο ταράφι πως η Costamare ή τέλος πάντων η οικογένεια Κωνσταντακόπουλου είναι ο βασικός υποστηρικτής/χρηματοδότης μιας καινούριας εταιρείας που συστήνεται στο Αμβούργο σαν tonnage operator, στελεχωμένη ως επί το πλείστον από υψηλόβαθμα στελέχη της Oldendorff που εδώ και καιρό αποφάσισαν να τραβήξουν τον δικό τους δρόμο. Η εταιρεία θα έχει γραφεία και στη Σιγκαπούρη ενώ υπάρχει και η πιθανότητα μετά τα geared πλοία που έχει στο στόλο της η οικογένεια να μπούν και σε gearless(panamax, capes etc) σε συνδυασμό με την εταιρεία στο Αμβούργο. Η συνέχεια επί της οθόνης, η φήμες λένε πως ακόμη το όλο εγχείρημα βρίσκεται στο στάδιο του στησίματος.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

H Costamare επιβεβαίωσε και επίσημα όλα αυτά που έγραψα παραπάνω, δεσμευόμενη να βάλει περίπου 200 εκατομμύρια δολλάρια στο όλο εγχείρημα προκειμένου να μπεί σε λειτουργία. Εικάζεται δε ότι ήδη περίπου 20 εκατομμύρια έχουν δαπανηθεί για sign-on bonus/αποζημειώσεις διαφόρων μεγαλο-στελεχών που προσελκύσαν από την Oldendorff αλλά και από αλλού. Σε όσους ακούγονται τρομερό ποσό τα 200, σκεφτείτε ότι πέρα από τις πρώτες μισθοδοσίες, κόστος γραφείων, εγκαθίδρυσης κλπ, θα χρειαστούν μεγάλα ποσά σε ναύλα πλοίων κάθε 15νθήμερο, καύσιμα, πληρωμές προμηθευτών και άλλα, μέχρι να αρχίσει να έχει ρευστότητα η εταιρεία με βάση τα έσοδά της. 

Link to comment
Share on other sites

  • Nick the Greek changed the title to Costamare Shipping
  • 3 weeks later...

Όσον αφορά την επιχειρηματική κίνηση που αναφέραμε παραπάνω, η εταιρεία σύμφωνα με αυτά που ακούγονται στο Γιαχνί σοκάκι, φέρεται στον πρώτο χρόνο να έχει μια χασούρα άνω των 20 εκατομμυρίων. Αλλά ΟΚ, έχει δρόμο ακόμη το πράγμα.

 

Κατά τα άλλα και πάλι ακούγεται η εταιρεία σαν πιθανός προορισμός τριών OSV(Offshore support vessels) περίπου δεκαετίας σε ηλικία, τα οποία κυκλοφορούσαν στην αγορά. Απ’ όσο θυμάμαι είναι η πρώτη φορά που μπαίνουν σε αυτήν την αγορά, αν αληθεύει η πώληση.

Link to comment
Share on other sites

Σωστά! 
Πάντως το management τους παρέμεινε στον Βορρά παρόλο που περίμεναν όλοι να τα δώσει στην V Ships Greece. 

Edited by Nick the Greek
Quote
Link to comment
Share on other sites

Ναι όντως περίεργο αυτό, από την στιγμή που την V Ships Greece την στηρίζει πραγματικά μόνο αυτός, με ένα μεγάλο κομμάτι από τα 60 περιπου πλοία που διαχειρίζονται να είναι δικά του. 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Βγήκαν τα αποτελέσματα της εταιρείας για το 2023, ήταν ελαφρώς θετικά, μόλις:D 354.7 εκατομμύρια δολλάρια το κέρδος. Αυτό που είναι άγνωστο σε μένα βέβαια είναι αν αυτό το αποτέλεσμα αναφέρεται στο κομμάτι των κοντέινερ ή περιλαμβάνει και τη μπίζνα με τα dry. Νομίζω όμως πως είναι μόνο τα κοντέινερ, οι φήμες λένε ότι στα dry είναι λίγο διαφορετική η εικόνα. Όπως και να έχει, στο κομμάτι των dry η εταιρεία ξεφορτώθηκε 9 handy/supra πλοία, όλα χτισμένα από το 2006 εώς το 2012. Αντίθετα προστέθηκαν 3 capes και 1 ultramax. Συνολικά η εταιρεία διαθέτει ένα στόλο με 68 κοντεινεράδικα, 41 φορτηγά σύν άλλα 51 kamsarmax/cape/newcastlemax στο κομμάτι που λειτουργεί σαν operator.   

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...