Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Λογικό ρε παιδιά. Αν ο ένας είναι της συνιστώσας των Οικοσοσιαλιστών Ελλάδας, κι ο άλλος Ριζοσπάστης Οικολόγος, υπάρχει πρόβλημα συνεννόησης. Οι μεν πιο νεο-τροτσκιστές, οι δε πιο ριζοσπάστες. Μη τα ισοπεδώνουμε όλα :P

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 348
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Εδώ αλλάζανε οι λιμενοφύλακες στις πύλες των γραφείων, προφανώς. Αυτό που προσπαθώ να καταδείξω είναι πως δεν έχει αλλάξει απολύτως τίποτε και είμαστε προσκολλημένοι σε πρακτικές δεκαετίας 50.

Link to comment
Share on other sites

στην ελλαδα ζουμε;)

και ο δριτσας και ο κουρουμπλης, συνεχιζουν την παραδοση δεκαετιων, που θελει το ποστο του ΥΕΝ να καλυπτεται απο παγκιτες

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

ενας θαλασσοδαρμενος ανθρωπος, που μυριζει αρμυρα, ενας γνωστης των λιμανιων, των θαλασσων και των καραβιων, ο Διονυσης - Χαραλαμπος Καλαματιανος, νεος ΓΓ.

προφανως καποιο βυσμα του ΣΥΡΙΖΑ, που δεν πρεπει να μεινει χωρις καρεκλα. δικηγορος, που συμμετειχε ως εργατολογος στη φαμπρικα προσφυγών της περιοδου 2010 - 2015, εγινε υποδιοικητης  και διοικητης του ΙΚΑ - ΤΕΑΜ και τωρα τον παρκαραν  στο Ναυτιλιας, για να μην παθει τπτ απο το καθησιο

Link to comment
Share on other sites

Απο το κακό στο Χείριστο . τουλάχιστον ο παραιτηθείς ήταν και καθηγητής σε κάτι σχετικό. Θέλουν μετά να βάλουν και Ελληνική σημαία τα πλοία,αν αρχίσει τα εργατολογικά ... χοχο :D

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή με την Δήμαρχο του Αη Στράτη 

Quote

Θέματα που αφορούν το λιμάνι του Αη Στράτη και τη συγκοινωνία του νησιού, συζήτησαν σήμερα ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Παναγιώτης  Κουρουμπλής και η Δήμαρχος Μαρία Κακαλή.

Ο κ. Κουρουμπλής δεσμεύτηκε να συνδράμει το Υπουργείο στις βελτιωτικές παρεμβάσεις που πρέπει να γίνουν στο λιμάνι του Αη Στράτη, το οποίο αντιμετωπίζει προβλήματα, λόγω των καιρικών συνθηκών και της θέσης του. Κατά τη συνάντηση συζητήθηκε επίσης και το ζήτημα της συγκοινωνιακής εξυπηρέτησης του νησιού. 

 

Link to comment
Share on other sites

λιγο off topic, αλλα θα χαρειτε ολοι.

ο χρηστος παπουτσης, απο τους καλυτερους υπουργους ναυτιλιας τα τελευταια 190 χρονια, ζει και ειναι ενεργος.

θα θυμαστε οτι επι κυβερνησεως σαμαρα-βενιζελου, προταθηκε, με εισηγηση του ΠΑΣΟΚ, για εκπροσωπος της Ελλαδας, στην Παγκοσμια Τραπεζα; τοτε ειχαν σηκωθει και οι πετρες και η (τοτε) κυβερνηση, διερρεε οτι θα επανεξετασει το θεμα,

ε λοιπον το επανεξετασε και δεν αλλαξε αποψη. χαρη στο δανειο που ζηταμε απο την Παγκοσμια Τραπεζα, μαθαμε οτι ο Χρησταρας, ειναι εκπροσωπος της Ελλαδας στην World Bank, απο το 2013.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

ποιο ειναι το αντικειμενο και ποια η συνθεση, της επιτροπης για την "αναδιαρθωση του πλαισιου των ακτοπλοϊκων συγκοινωνιων" ?

Quote

Η Επιτροπή, η οποία αποτελείται από μέλη που αντιπροσωπεύουν τους εμπλεκόμενους φορείς της ακτοπλοΐας, φιλοδοξεί να παραγάγει ένα σημαντικό έργο, που σκοπό έχει την αναδιάρθρωση του θεσμικού πλαισίου για την ακτοπλοΐα.

Σύμφωνα με το υπουργείο Ναυτιλίας, είναι κοινός τόπος όλων, ότι το ισχύον θεσμικό πλαίσιο που διέπει τις ακτοπλοϊκές συνδέσεις, έχει πλέον αναδείξει τα σημαντικά του προβλήματα, τα οποία αντικατοπτρίζονται και στα ζητήματα που συνεχώς ανακύπτουν στις συνδέσεις των νησιών μας

naftemporiki.gr

 

Edited by proud_ionian
υποχρεωτικα ΠΣΙ ολοι :D
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...
  • 3 weeks later...

Επίτιμος δημότης Οινουσσών ο υπουργός μας, επειδή μεσολάβησε λέει να προσεγγίζει το πλοίο της γραμμής στις Οινούσσες. Είχα την εντύπωση ότι καποια εταιρεία παίρνει επιδότηση γι'αυτό και ότι η γραμμή λειτουργούσε και πριν αναλάβει υπουργός ο συγκεκριμένος.

Quote

 

«Θέλουμε να τιμήσουμε τον Υπουργό για τις υπηρεσίες που έχει προσφέρει στο νησί. Για το γεγονός ότι μεσολάβησε προκειμένου το πλοίο της γραμμής να προσεγγίζει στις Οινούσσες και για την πρόθεσή του να δημιουργήσει σχολή σωστικών μέσω ώστε οι σπουδαστές να μη φεύγουν έξω από τη Χίο», ανέφερε στον «π» ο Δήμαρχος Οινουσσών Στέφανος Βογιατζής εξηγώντας το σκεπτικό της απόφασης.  

politischios.gr

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Στο ραδιόφωνο Παλμός της Ρόδου μίλησε για τις αλλαγές στην ακτοπλοΐα, τα υπαρκτά προβλήματα που αντιμετωπίζει ο κλάδος αλλά και την ανεπάρκεια των λιμενικών εγκαταστάσεων, ο Υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Νεκτάριος Σαντορινιός.

Quote

Χρηματοδότηση για λιμάνια

«Μπορώ να πω ότι για πρώτη φορά γίνεται μια τόσο συντονισμένη προσπάθεια για την αναβάθμιση των λιμενικών υποδομών των νησιών μας».

Παράλληλα με το Ειδικό Αναπτυξιακό, εμείς, έχουμε εξασφαλίσει 4 εκ για μικρά λιμενικά έργα από το Πρόγραμμα Επενδύσεων του ΥΝΑΝΠ και επιπλέον 10εκ από το Υπ. Οικονομίας για μικρά λιμάνια της χώρας. Παράλληλα, εκμεταλλευόμαστε και το Εθνικό Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων, κάτι το οποίο συμβαίνει για πρώτη φορά, όπως πχ. η χρηματοδότηση για το λιμάνι της Σαντορίνης στο οποίο θα διατεθούν 8 εκ για την αποκατάσταση του (σύμφωνα με την μελέτη και το κοστολόγιο που κατέθεσε ο Δήμος). Σε αυτό το πλαίσιο, σε συνεργασία και πάλι με το Υπουργείο Οικονομίας, διαμορφώνουμε μια λίστα των ώριμων μελετών λιμενικών έργων για τα οποία αναζητούμε χρηματοδότηση και από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα Επενδύσεων. Οφείλω δε να πω ότι σε αυτή τη διαδικασία διαπιστώσαμε ότι λίγες ώριμες μελέτες υπάρχουν αυτή τη στιγμή και καλώ την Τοπική Αυτοδιοίκηση σε εγρήγορση».

«Επιπλέον στα παραπάνω, πρέπει να προσθέσω την δυνατότητα που έχουμε πια να χρηματοδοτούνται λιμενικά έργα μικρών νησιών μέσα από το πρόγραμμα Connecting Europe Facility, στο οποίο αρχικά δεν προβλέπονταν οι λιμενικές υποδομές, αλλά μετά από πρόταση του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής και του ίδιου του Παναγιώτη Κουρουμπλή, άλλαξε ο κανονισμός και πλέον έχουμε και αυτή την δυνατότητα χρηματοδότησης».

Αναδρομή σε χαμένα λιμενικά έργα

«Αρκετά από τα υπάρχοντα λιμάνια είναι «κουτσά» και δεν μπορούν να εξυπηρετήσουν τις ανάγκες των νησιών. Πρέπει να θυμίσουμε ότι πολλά από αυτά τα λιμάνια ολοκληρώθηκαν πρόσφατα με χρήματα από το προηγούμενο ΠΕΠ, όπως το λιμάνι του Αθηνιού της Σαντορίνης το οποίο εμείς καλούμαστε να χρηματοδοτήσουμε, εκ νέου, γιατί έσπασε μετά την ανακατασκευή του. Ήρθε τώρα η ώρα, πια, να αναζητηθούν ευθύνες για το πώς φτάσαμε να σπαταλήσουμε χρήματα σε λιμάνια που δεν λειτουργούν».

«Πολιτικές ευθύνες, όμως, πρέπει να αναζητηθούν και για τη διαμόρφωση του Στρατηγικού Πλαισίου Επενδύσεων Μεταφορών, για το νέο Προγραμματικό Πλαίσιο, το οποίο συγκροτήθηκε επί των ημερών της προηγούμενης Κυβέρνησης. Στο πρόγραμμα αυτό που αφορά την επιδότηση μέσω ΕΣΠΑ υποδομών για την ενίσχυση των μεταφορών, ελάχιστα λιμενικά έργα είχαν ενταχθεί. »

Απάντηση στο επιχείρημα ότι δίνονται περισσότερα χρήματα στη χρηματοδότηση οδικών υποδομών και όχι λιμενικών

«Το έχω ακούσει αυτό το επιχείρημα να λέγεται συχνά και από τον Περιφερειάρχη Νοτίου Αιγαίου. Προφανώς αναφέρεται στο ΠΕΠ Ν. Αιγαίου, στο όποιο όπως όλοι γνωρίζουμε ανήκει στο στόχο 2 με ότι σημαίνει αυτό. Επιπλέον, ο προγραμματισμός κατανομής αυτών των πόρων έγινε το 2014. Αν θυμάμαι καλά, τότε ήταν άλλη Κυβέρνηση που είχε την ευθύνη».

«Εντούτοις, εμείς κατανοώντας το πρόβλημα και παρόλο που δεν ήταν δικός μας αυτός ο σχεδιασμός, έχουμε προσπαθήσει πάρα πολύ να αλλάξει η κατανομή, μέσα από επαφές που έχουν γίνει σε επίπεδο Βρυξελών και ιδιαίτερα με την αρμόδια επίτροπο Κορίνα Κρέτσου».

«Και πάλι, όμως, η δική μας Κυβέρνηση, βλέποντας τις δυσκολίες αλλαγής της λανθασμένης στοχοθεσίας και του αναποτελεσματικού σχεδιασμού του ΠΕΠ, δώσαμε επιπλέον 50 εκ, μέσα από το Ειδικό Αναπτυξιακό Πρόγραμμα για το Βόρειο και Νότιο Αιγαίο».

Ακτοπλοΐα

«Στην πρόσφατη ημερίδα που έλαβε χώρα στη Σύρο με θέμα το ακτοπλοϊκό αναδείχθηκαν κάποια σημαντικά ζητήματα. Πρώτον, όπως επισημάνθηκε από την πλειοψηφία των παρευρισκομένων- ιδίως των εκπροσώπων της Τ.Α.-, τα τελευταία 2 χρόνια το οι βασικές ακτοπλοϊκές συνδέσεις έχουν βελτιωθεί κατά πολύ. Το δεύτερο ήταν ότι συνεχώς αυξάνονται οι χρηματοδοτήσεις για τις άγονες γραμμές και ότι εξασφαλίσαμε περαιτέρω πόρους μέσω της χρήσης του αποθεματικού».

«Το πρόβλημα πια βρίσκεται όχι στο ποσό που διατίθεται για τις συμβάσεις υπηρεσίας αλλά στην έλλειψη στόλου να τις εξυπηρετήσει. Χαρακτηριστικό παράδειγμα που επιβεβαιώνει την παραπάνω επισήμανση, και αφορά την περιοχή μας, είναι το δρομολόγιο Καρπάθου- Κάσου. Για πρώτη φορά για αυτή τη γραμμή, εμείς ζητήσαμε στο διαγωνισμό κατηγορίας 1 πλοίο, δηλ. καινούργιο, και μάλιστα με διάρκεια σύμβασης 3 χρόνων. Παρόλα αυτά, ενδιαφέρον παρουσίασε μόνο από το Πρέβελης. Αντίστοιχα για την εξυπηρέτηση Νισύρου- Κω και Τήλου-Ρόδου, εμείς είχαμε προκηρύξει χρηματοδότηση για παραπάνω από ένα πλοίο που θα εξυπηρετούσαν παράλληλα τη γραμμή, εντούτοις δεν παρουσιάστηκε ενδιαφέρον παρά μόνο από το υπάρχον πλοίο».

«Συνεπώς, όπως επισήμανα και στην τοποθέτησή μου στην Σύρο, η αδυναμία που έχουμε στο στόλο της ακτοπλοΐας πρέπει να αντιμετωπιστεί συνολικά, μέσα από συνεργασία με τις εταιρείες και τη διερεύνηση επιδοτήσεων από την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα Επενδύσεων για τη ναυπήγηση νέων πλοίων. Πεποίθησή μου είναι ότι, για την ανανέωση του στόλου, πρέπει να αξιοποιηθούν άμεσα και πόροι που είναι διαθέσιμοι για τη χρήση ανανεώσιμων πηγών ενέργειας στις θαλάσσιες μεταφορές και μετακινήσεις».

Νέες Γραμμές- Αλλαγές στα δρομολόγια ανάλογα με τις ανάγκες- Συνδυασμένες Μεταφορές

«Για φέτος προκηρύχτηκαν νέες γραμμές που αφορούν όλα τα νησιά της χώρας μας και που ελπίζουμε να βοηθήσουν την επιβατική και εμπορική κίνηση, από και προς τα νησιά μας. Για τα Δωδεκάνησα έχουμε το Κάσος- Σητεία, το Λαύριο- Διαφάνι- Πηγάδια Καρπάθου- Κάσος, το Τήλο- Σύμη- Ρόδος σε καθημερινή βάση και άλλες νέες γραμμές που θα ενισχύσουν το ακτοπλοϊκό δίκτυο της περιοχής μας».

«Ακόμη, υλοποιούνται ήδη αλλαγές στα δρομολόγια, έτσι ώστε να καλυφθούν, κατά ένα μεγάλο μέρος οι ανάγκες που εξέφρασαν οι νησιωτικοί Δήμοι, κατά τη διαβούλευση με το Υπουργείο η οποία αρχίσαμε από τότε που ιδρύθηκε το Υφυπουργείο Νησιωτικής Πολιτικής».

«Τέλος στο Νησιωτικής Πολιτικής, έχουμε ξεκινήσει μια προσπάθεια εναρμόνισης των δρομολογίων των πλοίων και των αεροπορικών δρομολογίων, έτσι ώστε να έχει νόημα η έννοια της συνδυασμένης μεταφοράς. Με αυτό τον τρόπο ευελπιστούμε να εξυπηρετηθεί η τουριστική, και όχι μόνο κίνηση, πολλών νησιών, ταυτόχρονα, και όχι μόνο αυτών που διαθέτουν αεροδρόμιο. Σε αυτή την προσπάθεια θα βοηθήσει η ψήφιση του άρθρου σχετικά με τη σύσταση του Συμβουλίου Συνδυασμένων Μεταφορών που υπάρχει στο Νομοσχέδιο του ΥΝΑΝΠ και σύντομα έρχεται στη Βουλή».

 

Link to comment
Share on other sites

Είσαι και υπηρετείς εκεί σε ένα υπουργείο, και 30 Οκτώβρη δημοσιεύεις τα ακόλουθα δρομολόγια την πρώτη του Νοέμβρη (2 μέρες μετά). Προφανώς δε φταίς εσύ, φταίει καποιος άλλος.

hcg leme.jpg

Link to comment
Share on other sites

Συνάντηση ΥΝΑΝΠ με τους Πλοιοκτήτες Πορθμείων Εσωτερικού

Quote

Ζητήματα του κλάδου Πλοιοκτητών Πορθμείων Εσωτερικού, έθεσε η Ένωση των Πλοιοκτητών στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή.

Ο Πρόεδρος της Ένωσης, Παράσχος Τσάγκαρης, ο Γενικός Γραμματέας Παναγιώτης Μανιάτης, ο Αντιπρόεδρος Βαγγέλης Τσώκος και τα μέλη Βαγγέλης Σοφράς και Γιώργος Παπαϊωαννίδης, ζήτησαν τροποποίηση των απαιτήσεων για το Ηλεκτρονικό Σύστημα Κράτησης Θέσεων και Έκδοσης Εισιτηρίων και αποδείξεων Μεταφοράς Οχημάτων, ζήτησαν να μην αλλάξει το υφιστάμενο πλαίσιο για την καβοδεσία των πλοίων πορθμείων και συζήτησαν τα διοικητικά πρόστιμα που επιβάλλονται για θέματα σχετικά με το χρόνο ανάπαυσης των ναυτικών στα συγκεκριμένα πλοία.

Ο κ. Κουρουμπλής επιφυλάχτηκε να απαντήσει μετά από συνεννόηση με τις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής. Οι εκπρόσωποι της Ένωσης Πλοιοκτητών Πορθμείων Εσωτερικού αναφέρθηκαν ακόμα, στο ζήτημα της επιβολής ΦΠΑ στην κατασκευή, επισκευή και συντήρηση των πλοίων. Ο Υπουργός δεσμεύτηκε να θέσει το θέμα στο αρμόδιο Υπουργείο Οικονομικών.

 

Link to comment
Share on other sites

Ζητήματα των ναυτεργατών της Κέρκυρας εξέτασε ο ΥΝΑΝΠ Παναγιώτης Κουρουμπλής

Quote

Συνάντηση με τον πρόεδρο του Σωματείου Ναυτεργατών Κέρκυρας “Άγιος Σπυρίδων”, είχε προχθές ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, παρουσία των βουλευτών ΣΥΡΙΖΑ Κερκύρας, Φωτεινής Βάκη και Κώστα Παυλίδη. Στη συνάντηση συμμετείχαν ο ΓΓ Ναυτιλίας Διονύσης Χαράλαμπος Καλαματιανός και υπηρεσιακοί παράγοντες. Η συνάντηση έγινε μετά από αίτημα του Σωματείου, το οποίο έχει ήδη πραγματοποιήσει έναν πρώτο κύκλο απεργιακών κινητοποιήσεων και ενόψει των νέων κινητοποιήσεων που έχει εξαγγείλει.

Ο πρόεδρος του Σωματείου Χρήστος Βιτουλατίδης έθεσε στον κ. Κουρουμπλή τα ζητήματα της αντικατάστασης του διαλείμματος 35 λεπτών που ισχύει στη συγκεκριμένη γραμμή για τους ναυτεργάτες, με διακοπή μίας ώρας, την αύξηση των μισθών κατά 3% που ζητεί το Σωματείο, τον υπολογισμό της νυκτερινής αμοιβής, για όσες ώρες νυκτερινής εργασίας κάνουν τα πληρώματα, την αύξηση της σύνθεσης του πληρώματος των μηχανοστασίων, για τα ανοιχτού τύπου πλοία με ένα μαθητευόμενο μηχανής, την αλλαγή του νόμου περί ακινησίας των πλοίων και την επάνδρωσή τους κατά την ακινησία, ώστε να γίνεται συντήρηση της κουβέρτας και του μηχανοστασίου. Αξίζει να σημειωθεί ότι εκπρόσωποι του Σωματείου είχαν ήδη συναντηθεί με τον κ. Καλαματιανό για τα συγκεκριμένα θέματα, στις 3 Οκτωβρίου και στις 31 Οκτωβρίου. Για τις συναντήσεις αυτές εκδόθηκαν Δελτία Τύπου.

Ο κ. Κουρουμπλής τόνισε τη βούληση του Υπουργείου να βρεθούν κοινά αποδεκτές λύσεις, καθώς και να προωθηθούν λύσεις στα θέματα που αφορούν το Υπουργείο. Σημείωσε κυρίως το θετικό πρίσμα, υπό το οποίο το ΥΝΑΝΠ εξετάζει τα συγκεκριμένα ζητήματα, καθώς και τη βούληση του Υπουργείου για πλήρη προστασία των δικαιωμάτων των ναυτικών. Οι κκ Κουρουμπλής και Καλαματιανός επέμειναν στην ανάγκη της ορθής και απαρέγκλιτης τήρησης της νομιμότητας, στα ζητήματα που αφορούν τους όρους και τις συνθήκες εργασίας των ναυτικών στα πλοία. Τέλος, εξέφρασαν την ελπίδα ότι με διάλογο μπορούν όλες οι πλευρές να συνεργαστούν για την επίλυση των εκκρεμών ζητημάτων.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
36 minutes ago, Nick the Greek said:

Η διατύπωση του κειμένου, είναι πραγματικά ξεκαρδιστική. Εξαρτάται βέβαια από ποιά πλευρά τη βλέπεις.

Η διαδικασία επισπεύδεται με εντολή Υπουργού. Σε στύλ ότι "οι κακοί της Επιθεώρησης κωλοβαράνε", έρχεται όμως η Υπουργάρα και τους βάζει τα δυό πόδια σ' ένα παπούτσι. [...]

 

On 16/9/2017 at 11:43 AM, proud_ionian said:

ο υπουργος που εστελνε τον κοσμο να κανει μπανιο,  εξακολουθει να κανει οτι δεν καταλαβαινει. μαυρη προπαγανδα, οχι μαυρη θαλασσα.

 

On 26/1/2017 at 9:01 PM, proud_ionian said:

στην ελλαδα ζουμε;)

και ο δριτσας και ο κουρουμπλης, συνεχιζουν την παραδοση δεκαετιων, που θελει το ποστο του ΥΕΝ να καλυπτεται απο παγκιτες

@Nick the Greek τι δεν καταλαβαινεις για τον υπουργο;:P

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μετά από 30 χρόνια εγκληματικής αδιαφορίας, ανελκύονται από το Πέραμα τα ναυάγια “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ”  μας λέει το Υπουργείο Ναυτιλίας θα απομακρυνθούν τα συγκεκριμένα ναυάγια αλλά η αλήθεια είναι ο ΟΛΠ και η Cosco θέλουν να απομακρυνθούν τα συγκεκριμένα για να τοποθετηθεί η μικρή δεξαμενή του Περάματος εκεί!!!

Quote

Στο πλαίσιο των σαφών και ρητών εντολών του Υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτη Κουρουμπλή για άμεση απομάκρυνση των ναυαγίων, καθώς και των επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων από τα λιμάνια του Πειραιά και της Ελευσίνας, ο Διοικητής της Δημόσιας Αρχής Λιμένων, Δημοσθένης Μπακόπουλος, ανέθεσε στην εταιρεία GREEK DIVING CENTER ΕΠΕ την παροχή υπηρεσιών ανέλκυσης, απομάκρυνσης και καταστροφής των ναυαγίων “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ” από το Πέραμα.

Το Ε/Γ-Ο/Γ “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” βυθίστηκε στην επισκευαστική βάση του Λιμένα (Πειραιώς) Περάματος, στις 20-5-1986, πάνω από την ήδη βυθισμένη φορτηγίδα ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ. Έκτοτε, για χρονικό διάστημα άνω των 30 ετών, δεν αναλήφθηκε καμία σοβαρή πρωτοβουλία για την ανέλκυσή τους.

Η ανάθεση ανέλκυσης, καταστροφής και απομάκρυνσης των ανωτέρω ναυαγίων έγινε αζημίως για το Ελληνικό Δημόσιο, το οποίο δεν υποχρεούται να καταβάλει οποιοδήποτε ποσό, από οποιαδήποτε αιτία. Αντίθετα, εξοικονομείται ποσό 1,5 εκατομμυρίου ΕΥΡΩ, το οποίο είχε ζητήσει από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής η ΟΛΠ ΑΕ, προκειμένου να προβεί στην ανέλκυση των εν λόγω ναυαγίων.

Η εκτέλεση των εργασιών ανέλκυσης, απομάκρυνσης και καταστροφής των προαναφερόμενων ναυαγίων, είναι σύμφωνη με όσα ορίζονται στο α. 2 του ν.2881/2001 και αποτελεί σημαντικό βήμα για την αναβάθμιση του περιβάλλοντος του Λιμένα Πειραιά.

Με την αζήμια ανέλκυση των ναυαγίων “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ” συνεχίζεται ακάθεκτη η υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής απομάκρυνσης όλων των επικίνδυνων για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα πλοίων, καθώς και ναυαγίων που εδώ και 30 χρόνια υποβαθμίζουν το επίπεδο ζωής των κατοίκων του Αργοσαρωνικού, λόγω της εγκληματικής αδιαφορίας των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Ταυτόχρονα, δίνονται έμπρακτες απαντήσεις σε όσους αμφισβήτησαν την αποτελεσματικότητα της πολιτικής του Υπουργείου, καθώς και σε όσους εξακολουθούν να αναρωτιούνται για ποιό λόγο ιδρύθηκε, στελεχώθηκε και λειτουργεί η Δημόσια Αρχή Λιμένων.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και άλλες ανελκύσεις και απομακρύνσεις επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων, μέχρι ο αριθμός τους στον Αργοσαρωνικό να μηδενιστεί.

 

Link to comment
Share on other sites

Τώρα τέτοιες ανακοινώσεις θέλουν και σχολιασμό; Καρφώνονται μόνοι τους που γράφουν τέτοια πράγματα.

Και από την ανακοίνωση είναι προφανές ότι η στόχευση του υπουργείου για ανέλκυση ναυαγίων περιορίζεται στον Αργοσαρωνικό. Στην υπόλοιπη Ελλάδα αυτά ούτε είναι επικίνδυνα για το περιβάλλον, ούτε αποτελούν κίνδυνο για τη ναυσιπλοΐα.

Quote

...Αντίθετα, εξοικονομείται ποσό 1,5 εκατομμυρίου ΕΥΡΩ, το οποίο είχε ζητήσει από το Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής η ΟΛΠ ΑΕ, προκειμένου να προβεί στην ανέλκυση των εν λόγω ναυαγίων.

...Με την αζήμια ανέλκυση των ναυαγίων “ΚΟΡΦΟΥ ΑΪΛΑΝΤ” και “ΕΥΑΓΓΕΛΙΑ” συνεχίζεται ακάθεκτη η υλοποίηση της κυβερνητικής πολιτικής απομάκρυνσης όλων των επικίνδυνων για το περιβάλλον και τη ναυσιπλοΐα πλοίων, καθώς και ναυαγίων που εδώ και 30 χρόνια υποβαθμίζουν το επίπεδο ζωής των κατοίκων του Αργοσαρωνικού, λόγω της εγκληματικής αδιαφορίας των προηγούμενων κυβερνήσεων.

Ταυτόχρονα, δίνονται έμπρακτες απαντήσεις σε όσους αμφισβήτησαν την αποτελεσματικότητα της πολιτικής του Υπουργείου, καθώς και σε όσους εξακολουθούν να αναρωτιούνται για ποιό λόγο ιδρύθηκε, στελεχώθηκε και λειτουργεί η Δημόσια Αρχή Λιμένων.

Τις επόμενες ημέρες θα ανακοινωθούν και άλλες ανελκύσεις και απομακρύνσεις επικίνδυνων και επιβλαβών πλοίων, μέχρι ο αριθμός τους στον Αργοσαρωνικό να μηδενιστεί.

 

Link to comment
Share on other sites

On 30/12/2017 at 9:04 AM, enas chiotis said:

Χθες ξημέρωμα και πάλι δεν έπιασε Οινούσσες λόγω καιρού, και κλασσικά ανακοίνωση δεν έχει βγει ακόμα. 

Δεν είναι και το μόνο περιστατικό που δεν έχει καταγράφει από το Υπουργείο αυτές τις γιορτινές ημέρες!! Τη προπαραμονή των Χριστουγέννων οι βόλτες του Θεόφιλου και του Ταλάτων στο Ν.Μ. Δραπετσώνας δεν αναφέρθηκαν από το ΥΕΝ που είχαν σαν αποτέλεσμα να υποστούν και ζημιές παρακείμενα πλοία (Αίολος & Aqua Blue αντίστοιχα)!!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως ο άνθρωπος και η εταιρεια που αναλαμβάνει έχει πραγματοποιήσει και δυσκολοτερες ανελκύσεις. Του ΟΛΠ δουλειά ήταν ,το ΥΕΝ τι ήθελε τις φωτο δε καταλαβαίνω... Ολο Κ@Λ@μιες

Link to comment
Share on other sites

Ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Παναγιώτης Κουρουμπλής, σε εφ’ όλης της ύλης συνέντευξη που παραχώρησε στον Ραδιοφωνικό Σταθμό Aplha 9,89 και στη δημοσιογράφο Γιάννα Παπαδάκου μεταξύ των πολιτικών ζητημάτων ανέφερε τα ακόλουθα σε σχέση με το χαρτοφυλάκιο του. 

Quote

Για το πλοίο που προσάραξε στη Μύκονο

Είχαμε πρόβλημα με την ασφαλιστική εταιρία. Διότι ισχυρίστηκε ξαφνικά ότι ο πλοιοκτήτης δεν την είχε πληρώσει και ως εκ τούτου προέκυπταν θέματα. Με τη λογική αυτή θα είχε μείνει εκεί αυτό το πλοίο έρμαιο της τύχης του. Ωστόσο με τη δουλειά που κάναμε από κοινού με τη Δημόσια Αρχή Λιμένων (ΔΑΛ) αυτές τις μέρες, κατορθώσαμε να αντλήσουμε τα καύσιμά του για να προλάβουμε το ενδεχόμενο ρύπανσης και να αρχίσουμε τις διαδικασίες για την απομάκρυνση του σκάφους. Και εδώ θέλω να συγχαρώ τα στελέχη του Λιμενικού Σώματος, διότι εκείνο το σημείο που προσάραξε είναι από τα πιο δύσκολα όλου του Αιγαίου. Έσωσαν το πλήρωμα που είχε μπει σε μια σπηλιά για να προφυλαχθεί. Οι βατραχάνθρωποι του Λιμενικού έσωσαν τους ναυτικούς, τηρώντας την παράδοση της ελληνικής ναυτοσύνης που θέλει να εξαντλούνται όλες οι προσπάθειες για τη διάσωση ανθρώπων στη θάλασσα.

Στο Υπουργείο Ναυτιλίας γίνονται πολλά πράγματα πρέπει να σας πω. Για πρώτη φορά ανελκύστηκε το πλοίο που μας δημιούργησε εκείνη την ταραχή τον Σεπτέμβριο. Η χώρα δεν πλήρωσε ούτε ένα ευρώ. Θα ανελκύσουμε και άλλα πλοία. Μέσα στο Γενάρη, σχεδιάζουμε να ανελκύσουμε δύο πλοία στο Πέραμα επίσης χωρίς οικονομική επιβάρυνση για το ελληνικό δημόσιο. Τι γινόταν πριν; Αυτά που κάνουμε εμείς θα μπορούσαν να γίνουν και πριν. Αυτά θα εκτιμηθούν από τον κόσμο και ο κόσμος, πιστεύω θα δώσει άλλη μια ευκαιρία στον Αλέξη Τσίπρα.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...