Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Προς το παρόν φαίνεται το πιο "ριγμένο" νησί της γραμμής φαίνεται να είναι η Τήνος, μιας και θα έχει μόνο 1 (ή 2 τα ΠΣΚ) δρομολόγια σε διάρκεια κάτω των 4 ωρών από αττική.

Προφανώς και η κίνηση θα εξυπηρετηθεί από τα υπάρχοντα πλοία (με ελάχιστα προβλήματα μιας και η χωρητικότητα αρκεί).

Το πρόβλημα είναι πως η γραμμή που ανέθρεψε "κότες με χρυσά αυγά" φαίνεται να επιστρέφει αρκετά πίσω (κυρίως η Τήνος, πολύ λιγότερο η Άνδρος και ίσως ελάχιστα η Μύκονος).

μηπως γινεται αυτο για να δουλεψει το κομματι τηνος μυκονος απο πειραια περισσοτερο?

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μηπως γινεται αυτο για να δουλεψει το κομματι τηνος μυκονος απο πειραια περισσοτερο?

Πέρυσι το καλοκαίρι Naxos δούλεψε εξαιρετικά. Ίσως να ήταν από τις καλύτερες χρονιές της Blue Star στη γραμμή. Την κίνηση βέβαια φάνηκε (με το μάτι) να την πήρε από τα ταχύπλοα του Πειραιά, όπου τα HighSpeed κινήθηκαν απογοητευτικά και δεν έλειπε και το SpeedRunner. Οπότε κρατάω μερικές επιφυλάξεις.

 

αν δεν  βγει το πηνελοπη, η τηνος ( τουλαχιστον), μπορει να δει blue star....ΟΛΑ -ακομα και τα δρομολογια του τζετ-εξαρτωνται απο το πηνελοπη....

Πιθανότατα. Είναι αστείο οι τελικές αποφάσεις να εξαρτώνται από το τι θα κάνει το Πηνελόπη.

Edited by csst9728
Link to comment
Share on other sites

οχι, δεν ειναι αστειο,διοτι ΜΕ την πηνελοπη 4 βαπορια ειναι παρα πολλα μπροστα σε ενα πολυ δυσκολο καλοκαιρι,και με δεδομενο οτι το αλλο θα μαζεψει ολη την μυκονο....για αυτο αποσυρεται τις καθημερινες το τζετ,γιατι καταλαβε οτι θα φαει μεγαλη ηττα....απο την αλλη,ΧΩΡΙΣ  την πηνελοπη,νομιζω οτι το μπλου-οποιο και αν ειναι αυτο- θα βαλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ την τηνο μεσα..σε μια τετοια περιπτωση πιστευω πως θα περιοριστει σε τηνο-μυκονο-παρο-ναξο...αν,δε, βαλει και ανδρο, θεωρω οτι θα φτανει μεχρι παρο και θα επιστρεφει,δεν θα τον παιρνει αλλωστε και η ωρα να παει παρακατω...

Link to comment
Share on other sites

πιστευω πως θα περιοριστει σε τηνο-μυκονο-παρο-ναξο...αν,δε, βαλει και ανδρο, θεωρω οτι θα φτανει μεχρι παρο και θα επιστρεφει,δεν θα τον παιρνει αλλωστε και η ωρα να παει παρακατω...

 

Δεν ξέρω αν θα κάνει όπως λες, διότι υπάρχει και η Ίος......Το Δήλος τι ακριβώς δρομολόγιο θα κάνει;; Πάρο-Νάξο-Σαντορίνη ή Πάρο-Νάξο-ΙΟ-Σαντορίνη;; Θεωρώ πιο πιθανό ΕΑΝ τελικά το Ιθάκη κατέβει πιο πέρα από τη Μύκονο, να πάει Νάξο και Ίο, και όχι Πάρο ενδεχομένως, και να εξυπηρετείται η Ίος από ΕΓ/ΟΓ κυρίως από τη Ραφήνα - ετσι θα γίνει και πιο κερδοφόρο το δρομολόγιο αφού θα έχει το μονοπώλιο στο τελευταίο νησί του δρομολογίου (πλην 2 μηνων που θα εχει αντιπαλο το χαισπιντ) άρα και στάνταρ επιβάτες !! ...Και το Δήλος να κάνει κατευθείαν Σαντορίνη, για λόγους ταχύτητας, παραχωρώντας την Ίο στο Ιθάκη....Οπότε βολεύει και τα δύο πλοία ένα τέτοιο σενάριο, το μεν ιθάκη γιατί θα έχει στάνταρ κίνηση και το Δήλος γιατί θα φτάνει πιο γρήγορα ! .... Λέμε τώρα, γιατί υπάρχει και το σενάριο να μπει το Δήλος Σ-Τ-Μ, αν και λίγο απίθανο ας μην το απορρίπτουμε!

Edited by giorgos_249
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αυριο Τεταρτη διπλα δρομολογια των πλοιων της Ραφηνας για να εφοδιασουν τα νησια μετα την 6ημερη απεργια..ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ 07.05 και 18.00, Σουπερφ 07.45 και 17.30 για Α-Τ-Μ ολα.

Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με τα τελευταία νέα το "Ιθάκη" για Ραφήνα-Μύκονο-Πάρο-Νάξο-Ίο από 1η Ιουλίου.

Τωρα τι να σχολιασει κανεις......Παρότι τα δρομολόγια ξεκινούν από 1 Ιουλίου, αισχρη αρπαχτή σαν πέρυσι δεν είναι πάντως με τίποτα, καθώς δεν εστιάζει στα νησιά που εξυπηρετούνται χειμώνα και καλοκαίρι από άλλα πλοία, αλλά εστιάζει στην Νάξο, την Πάρο και την Ίο......Επιπλέον είναι και ευνοική αυτή η δρομολόγηση για τη Σαντορίνη, καθώς το Δήλος δε θα πιάνει καθόλου Ιο, που σημαίνει ταχύτητα.....Επίσης η ίος εξυπηρετείται πλέον μόνο από Ραφήνα , μαζί με την Άνδρο, όσον αφορά τα συμβατικά πλοία, ίσως μπει και το χαισπιντ 6 από Πειραιά αλλά αυτό είναι ταχύπλοο.....

 

Μπράβο στην εταιρεία που κατάλαβε το περσινό της λάθος , έστω και αν το κατάλαβε επειδή αναγκάστηκε να το καταλάβει, και εστιάζει αλλού τώρα.....οχι οτι ειπε φυσικα <<τι κακκο που ηταν αυτο που καναμε σαν εταιρεια το 2012 που κανουμε μια αρπαχτη στη ραφηνα>>, απλα προφανως δεν απεδωσαν οσο θα ηθελαν η ανδρος και η τηνος και κοιτανε αλλου.....και καλα κανουν κατα τη γνωμη μου, αλλού (προς Παροναξία, Σύρο κτλπ) έπρεπε να κοιτάνε από την πρώτη στιγμή που έφεραν το Ιθάκη στη Ραφήνα νομίζω ! Θα έκανε θραύση μια δρομολόγηση για το καλοκαίρι απευθείας Παροναξία από Ραφήνα, αλλά τη στιγμή που η εν λόγω εταιρεία θέλει να πλασάρει νεότευκτο από Πειραιά, και μάλιστα εξαιρετικά δαπανηρό νεότευκτο, ορθώς πράττει και βάζει το Ιθάκη μέσω Μυκόνου, πάλι αρκετά καλά θα πάει νομίζω!

 

Θα ευχηθώ καλή επιτυχία στο νέο τους εγχείρημα, μακάρι το πλοίο να αποδώσει ότι περιμένουν και να μείνει και για το χειμώνα, μεχρι νοέμβριο δηλαδή τουλάχιστον ! Λέγεται βέβαια ότι θα υπάρχουν και αντίπαλοι στα νησιά της εν λόγω γραμμής βέβαια από ραφήνα, εκτός από το σουπερφερρυ ΑΝ πιάνει νάξο, να δούμε τι θα γίνει και με αυτό το θέμα........

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Παντως αν δεν επιστρεψει το Πηνελοπη, Ανδρος και Τηνος θα μεινουν με 3 συμβατικα Ραφηνας πραγμα που δεν ειμαι σιγουρος αν θα εξυπηρετησει επαρκως τα νησια το κατακαλοκαιρο.

Link to comment
Share on other sites

Με σχεδόν 3,5 ώρες για Μύκονο θα είναι ο ταχύτερος χρόνος για την Μύκονο έναντι στις 6 από Πειραιά και στις 4,5 της Ραφήνας. Επιλογές ουκ ολίγες λοιπόν για μονοήμερη στην Μύκονο και με αρκετό χρόνο παραμονής καθώς θα ξαναπιάνει μετά από 10 σχεδόν ώρες στη Μύκονο για την επιστροφή.

 

off topic

Παντως αν δεν επιστρεψει το Πηνελοπη, Ανδρος και Τηνος θα μεινουν με 3 συμβατικα Ραφηνας πραγμα που δεν ειμαι σιγουρος αν θα εξυπηρετησει επαρκως τα νησια το κατακαλοκαιρο.

Δε νομίζω οτι θα υπάρχει πρόβλημα... πέρυσι τόσοι ήταν και μάτωσαν... 3 συμβατικά (2 πρωί και ένα απόγευμα καλά είναι πιστεύω)

Edited by Nikos_Chania
Link to comment
Share on other sites

Κανένα πρόβλημα δεν θα υπάρξει σε Άνδρο και Τήνο αφού ειδικά για την πρώτη θα υπάρχουν και τοπικά. Όσο για την κίνηση της Blue Star να το βάλει κατευθείαν για Μύκονο πέρα από το ότι φέρνει πολύ πιο "κοντά" το νησί και με πολύ πιο προσιτό εισιτήριο, πιστεύω ότι θα πάρει κίνηση και από το SEA JET το οποίο θα θέλει το διπλάσιο εισιτήριο για να σε πάει σε 2,5+ ώρες. Αυτό έγινε και με το ΔΗΛΟΣ που γονάτισε τα ταχύπλοα της Παροναξίας. Και φυσικά αυτό θα είναι υπέρ και των υπολοίπων παικτών της γραμμής.

Edited by George
Link to comment
Share on other sites

Αν η εταιρεία επιβεβαιωθεί στις προβλέψεις της πως αθροίζοντας

α) την επιπλέον κίνηση για Μύκονο (που θα της αποφέρει το φετινό "απ'ευθείας" σε σχέση με το περσινό μέσω άνδρου-τήνου)

β) την κίνηση της Ίου

γ) την ενδοκυκλαδική κίνηση  παροναξίας με μύκονο και Ίο

και αφαιρώντας τα επιπλέον πετρέλαια

θα έχει καλύτερα αποτελέσματα απ' ότι πέρυσι στην ανδροτηνομυκονία, τότε μπράβο τους! 

 

Προσωπικά κρατάω μικρό καλάθι (μιας και η κίνηση του sea jet είναι μόνο λίγα άτομα). Μου φαίνεται πως μέτρησε πολύ η "αμυχή" που προκάλεσε στην κίνηση (της BS) προς νάξο το superferry (το οποίο απ' ότι φαίνεται εγκαταλείπει τη Νάξο).

 

υγ: βλέποντας πως δούλεψε πέρυσι το Ιθάκη στην Τήνο κρίνω ως γκάφα το ότι δεν συμπεριλήφθηκε η Τήνος (απευθείας) στο δρομολόγιο (αν δεν υπήρχαν άλλα θέματα). Για την Άνδρο ίσως δεν τους πολυνοιάζει τόσο μιας και η διαδρομή/εισιτήριο έχει μικρό σχετικά περιθώριο κέρδους (πχ ακόμα και η μισή κίνηση της περσινής άνδρου να αποκτηθεί επιπλέον για μύκονο-ίο, κέρδος θα φέρει στη σούμα).

Link to comment
Share on other sites

το βαπορι-αυτο η καποιο απο τα αλλα δυο-θα ξεκινησει 15 ιουνιου....ΠΡΙΝ του Αγ.Πνευματος.....τα αλλα τρια-ΑΝ φυσικα ειναι τρια- ειναι υπερ-αρκετα για Α-Τ.......στις καθημερινες αρκουν μαλιστα 2...οπως αρκουσαν στις καλες εποχες...

Link to comment
Share on other sites

καλη η κινηση του σαββατου που στελνει το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ κατευθειαν τηνο-μυκονο......απο την αλλη ,το 1645 για ανδρο τοπικο,αποβλεπει ξεκαθαρα στο να ρουφηξει τα ανδριωτικα φορτηγα,ωστε ο τεο να ειναι λασκα στο γκαραζ μετα μεχρι μυκονο...αν και πια,η κινηση σε φορτηγα εχει πεσει πολυ ακομα και το καλοκαιρι.....γιατι δεν παιζει με τιποτα να "χτυπησει" σε κινηση  επιβατων  και ιχ το φερι......

Link to comment
Share on other sites

καλη η κινηση του σαββατου που στελνει το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ κατευθειαν τηνο-μυκονο.....

 

Για ποιο λόγο είναι καλή; Ρωτάω οχι από αμφισβήτηση, αλλά διότι ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω το σκεπτικό που το λες αυτό......

 

Δεν έχω ξαναδεί ποτέ, ούτε και θυμάμαι να συνεβαινε ποτέ από όσο έχω διαβάσει στο ίντερνετ για καταστάσεις από χρόνια παλιά που δεν έζησα λογω ηλικίας, δυο πλοία της ίδιας εταιρείας να αναχωρούν σε συστηματικά δρομολόγια, από το ΙΔΙΟ ΛΙΜΑΝΙ, για τα ΙΔΙΑ ΝΗΣΙΑ, με 5 λεπτά διαφορά μεταξύ τους, μου κάνει ιδιαίτερη εντύπωση αυτή η κίνηση και μου δημιουργεί απορία !

 

Παντως η αλήθεια είναι πως η Fast Ferries μπαίνει δυναμικά στο παιχνίδι, έτοιμη για άγριο πόλεμο όπως δείχνουν οι κινήσεις της !

Link to comment
Share on other sites

Το να αναχωρούν δύο πλοία τής ίδιας εταιρίας απ'το ίδιο λιμάνι γιά τους ίδιους προορισμούς με μικρή χρονική διαφορά δέν είναι κάτι παράξενο.Και στον Σαρωνικό,γιά αρκετό καιρό γινόταν το ίδιο στα πρώτα πρωινά δρομολόγια όταν υπήρχαν ΝΕΦΕΛΗ,ΑΡΤΕΜΙΣ,ΑΠΟΛΛΩΝ και ΠΟΣΕΙΔΩΝ.Γιατί όχι και στην Ραφήνα;

 

Ωστόσο,απ'ότι φαίνεται η πιθανότητα να μήν "παίξη" φέτος το καλοκαίρι η ΠΟΠΗ στην γραμμή είναι αρκετά μεγάλη,οπότε οι υπόλοιποι λαμβάνουν τα μέτρα τους.  

 

Το ερώτημα βεβαίως είναι τί θα γίνη άν τελικώς η ΠΟΠΗ επανεμφανιστή εξ ίσου δυναμική,οπότε θα χρειαστή να γίνουν ανακατατάξεις στίς ώρες τών δρομολογίων δι'άπαντες.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό γινόταν και επί Hellas Ferries. Θυμάμαι χαρακτηριστικά είχα ταξιδέψει με το ΠΗΝΕΛΟΠΗ (σ.σ.: ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ τότε) το οποίο έφευγε για Τήνο - Μύκονο κάποιες μέρες το πρωί και πίσω του μετά από λίγο το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ για το κλασικό Άνδρο - Τήνο - Μύκονο.

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εκεινες τις εποχες υπηρχε αρκετος κοσμος που ταξιδευε.Τωρα που τα πλοια πανε και ερχονται αδεια τις περισσοτερες ημερες δεν ξερω κατα ποσο υπαρχει λογος γιαμια τετοια κινηση.

Link to comment
Share on other sites

Τα Σάββατα πάντως και ειδικά εκείνη τη περίοδο που θα γίνεται αυτό δε θα είναι και τόσο άδεια τα πλοία. Ειδικά εαν το Πηνελόπη δε ξαναβγεί και το Ιθάκη δε πιάνει Άνδρο-Τήνο. Νομίζω είναι πολύ σωστή κίνηση και για την εταιρεία και για τους επιβάτες. 

Link to comment
Share on other sites

Το θεμα ειναι οτι εκεινες τις εποχες υπηρχε αρκετος κοσμος που ταξιδευε.Τωρα που τα πλοια πανε και ερχονται αδεια τις περισσοτερες ημερες δεν ξερω κατα ποσο υπαρχει λογος γιαμια τετοια κινηση.

Εννοείς ότι υπήρχε αρκετός κόσμος που ταξίδευε όλη τη χρονιά,γενικώς.Γιατί και πέρυσι τον Αύγουστο που πήγα στην Τήνο γινόταν ο κακός χαμός,αλλά πλέον δέν γίνεται το ίδιο ούτε κάν το Πάσχα.

 

Πάντως μιά χρονιά-ήμουν τότε γύρω στα 14-15-είχαμε πάει οικογενειακώς γιά Πάσχα στην Ανδρο μ'ένα βαποράκι που ούτε κάν τ'όνομά του δέν θυμάμαι πιά,μονάχα το επώνυμο τού πρώτου μηχανικού,που ήταν φίλος ενός απ'την παρέα που ταξίδευε μαζί μας και τον είχε "αγγαρέψει" ο πατέρας μου να κοιτάξη την μηχανή τού αυτοκινήτου μας γιατί είχε κάποιο πρόβλημα.Το βαπόρι κούναγε σάν διάολος,ήταν παλιόκαιρος,φύσαγε κι'έβρεχε (κι'αυτό είχε κρατήσει όλο το τετραήμερο),κι'όμως είχαμε δυσκολευτεί να βρούμε εισιτήριο (και γι'αυτό επίσης είχε μεσολαβήσει ο ώς άνω α'μηχανικός),εκεί που νομίζαμε πως θα βρίσκαμε εύκολα γιατί ¨ποιός θα πάη στην Ανδρο με τέτοιο παλιόκαιρο;" αναρωτιόταν ο μικρός Hastaroth....

 

Καταλήγοντας,πάντως,σύμφωνα με όσα διαβάζω,το καλοκαίρι φαίνεται πως θα μείνουν στην γραμμή τέσσερα βαπόρια κι'από αυτά τα δυό θα είναι κόκκινα :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tο ΕΠΤΑΝΗΣΟΣ ως γνωστον το παζαρευει ο Στεφανου να το βαλει απογευμα απο ραφηνα!το ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ να παει σποραδες

εχει κανενα ταμα ο παναγιωτακης να φυγει και να αδειασει το απογευμα στους Αφους?

  

Τωρα το "ειναι μικρη η πιτα πια" θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και εδώ......το πηνελοπη απλα δεν εχει μελλον καθαρα επειδη υπαρχει εντονος ανταγωνισμος, οχι γιατι λιγοστεψε η κινηση......περυσι ηταν 5 πλοια εκ των οποιων τα 4 το πρωι, αν ηταν συνολικα 4 δε θα υπηρχε προβλημα , εφ οσον ηταν 2 πρωι και 2 απογευμα, επι μια δεκαετια σχεδον 4 πλοια ητανε και δουλευαν καλά ολα τους.......

 

ετσι ακριβως ειναι. εχει περασει πια η μπογια της ποπαρας

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...