Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

καλα το τερματισαμε ;) απο που προκυπτει και το ενα και το αλλο; σαν αρνητικη διαφημιση σε προεκλογικη περιοδο μου ακουστηκε αυτο το τελευταιο.

8 minutes ago, valencay said:

Για τώρα το μόνο που ακούστηκε είναι η αφαίρεση ενός δρομολογίου πολύ σύντομα,καθότι το ομοσταυλο  γρηγορο του τρώει την δουλειά το πρωί...

η μονη λογικη κινηση της σαιζον θα ειναι και θα επρεπε να εχει γινει εδω και καιρο. να κοπει δηλαδη το πρωινο δρομολογιο του superferry. να παει στο κλασσικο δρομολογιο και να κανει το superferry II το απογευματινο.

γενικοτερα πιστευω οτι πρεπει να αποχωρησουν απο τη γραμμη 1+1 συμβατικο (superferry II + αικατερινη), με αναλογη μειωση και αναδιαταξη των δρομολογιων, αυτο για του χρονου.

τωρα αν σκεφτονται σοβαρα, να απαντησουν στο tera, με μεγαλυτερο ταχυπλοο, πραγματικα με ξεπερναει

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

23 minutes ago, proud_ionian said:

καλα το τερματισαμε ;) απο που προκυπτει και το ενα και το αλλο; σαν αρνητικη διαφημιση σε προεκλογικη περιοδο μου ακουστηκε αυτο το τελευταιο.

υπερβολή ήταν προφανώς ;)

Όπως και να έχει αυτές οι τακτικές δεν οδηγούν πουθενά, το έχουμε ξαναπεί. Τζάμπα δεν υπάρχει. Αυτοί που τώρα επωφελούνται θα πληρώσουν δυστυχώς πολλαπλάσια το χειμώνα

Link to comment
Share on other sites

τζαμπα δεν υπαρχει σιγουρα. θυμαμαι πριν 7 χρονια, οταν γινοταν σφαγη στη γραμμη του ηρακλειου, που ο orestis ειχε πει ακριβως αυτο, οτι οταν ληξει η μαχη, οποιος επιβιωσει θα κιοταξει να βγαλει και τα σπασμενα.

οπως δεν υπαρχει τζαμπα δεν υπαρχει και κενο. η ραφηνα ειναι απο τις πιο εμπορικες γραμμες. παντα το κενο καλυπτεται. εφυγε η hsw, ηρθε ο παναγιωτακης, εφυγε η attica, ηρθαν οι στεφανου, εφυγε ξανα η hsw (ταχυπλοα), εμεινε η seajets.

δεν πιστευω οτι η ραφηνα θα μεινει χωρις καλα συμβατικα, οπως επισης δεν πιστευω οτι αν συνεχιστει η κοντρα υπαρχει καποιος ατρωτος, που θα τη γλυτωσει, λογω εντοπιοτητας.

(ΥΓ: στη μαχη του ηρακλειου, χαμενη ηταν η ΑΝΕΚ, που αναγκαστηκε να γινει τσοντα της attica).

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, proud_ionian said:

καλα το τερματισαμε ;) απο που προκυπτει και το ενα και το αλλο; σαν αρνητικη διαφημιση σε προεκλογικη περιοδο μου ακουστηκε αυτο το τελευταιο.

η μονη λογικη κινηση της σαιζον θα ειναι και θα επρεπε να εχει γινει εδω και καιρο. να κοπει δηλαδη το πρωινο δρομολογιο του superferry. να παει στο κλασσικο δρομολογιο και να κανει το superferry II το απογευματινο.

γενικοτερα πιστευω οτι πρεπει να αποχωρησουν απο τη γραμμη 1+1 συμβατικο (superferry II + αικατερινη), με αναλογη μειωση και αναδιαταξη των δρομολογιων, αυτο για του χρονου.

τωρα αν σκεφτονται σοβαρα, να απαντησουν στο tera, με μεγαλυτερο ταχυπλοο, πραγματικα με ξεπερναει

Πιο σωστά,μάλλον δεν θα έπρεπε να ΞΕΚΙΝΉΣΕΙ τόσο νωρίς αυτό το δρομολόγιο...Ας έμπαινε από μεσα Ιουλίου και μετά...Η μόνο το σκ ,οπου πηγαίνει καλά σχετικά.Τωρα ο,τι έγινε έγινε η κίνηση θα ανέβει,έστω και λίγο....Για ταχύπλοο δεν υπάρχει συγκεκριμένη πληροφόρηση.Και μην ξεχνάμε πως κατά 99%  του χρόνου ΔΕΝ θα είναι το Τερα αλλά ένα από τα δύο νέα πλοία του Ήλιο..Η το Αιγυπτιακό η το εξ Αμερικής..(Όχι το πολεμικό..)

1 hour ago, proud_ionian said:

τζαμπα δεν υπαρχει σιγουρα. θυμαμαι πριν 7 χρονια, οταν γινοταν σφαγη στη γραμμη του ηρακλειου, που ο orestis ειχε πει ακριβως αυτο, οτι οταν ληξει η μαχη, οποιος επιβιωσει θα κιοταξει να βγαλει και τα σπασμενα.

οπως δεν υπαρχει τζαμπα δεν υπαρχει και κενο. η ραφηνα ειναι απο τις πιο εμπορικες γραμμες. παντα το κενο καλυπτεται. εφυγε η hsw, ηρθε ο παναγιωτακης, εφυγε η attica, ηρθαν οι στεφανου, εφυγε ξανα η hsw (ταχυπλοα), εμεινε η seajets.

δεν πιστευω οτι η ραφηνα θα μεινει χωρις καλα συμβατικα, οπως επισης δεν πιστευω οτι αν συνεχιστει η κοντρα υπαρχει καποιος ατρωτος, που θα τη γλυτωσει, λογω εντοπιοτητας.

(ΥΓ: στη μαχη του ηρακλειου, χαμενη ηταν η ΑΝΕΚ, που αναγκαστηκε να γινει τσοντα της attica).

Οι ντόπιοι δεν θα την πληρώσουν σίγουρα....Αλλωστε αυτήν τη στιγμή η παράπλευρη πλευρά είναι αυτή που έχει μεγαλύτερη απώλεια...Τα είπαμε παραπάνω..

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, valencay said:

Και ο τρίτος της όμορφης παρέας στην μέση ,με ένα δρομολόγιο τσακισμένο...

 

8 hours ago, valencay said:

Οι ντόπιοι δεν θα την πληρώσουν σίγουρα....Αλλωστε αυτήν τη στιγμή η παράπλευρη πλευρά είναι αυτή που έχει μεγαλύτερη απώλεια...

υπαρχουν επισημα στοιχεια, για το μεριδιο καθε εταιρειας στη γραμμη; τουλαχιστον για τις αναχωρησεις απο ραφηνα. 

οταν λεω επισημα, εννοω επισημα. ;) οχι παλι Ιεροσολυμα και Τειχος των Δακρυων:D

 

On 6/7/2017 at 0:25 PM, valencay said:

...Οι παροικουντες στην Ιερουσαλημ τα ξερουν

 

Link to comment
Share on other sites

Μερικές απορίες από το πρόσφατο μπαράζ:

Το Κιάρα και ο ποιητής που κολλάνε με τη Ραφήνα? Για εκεί προορίζονται?

Η "δυνατή απάντηση" τελικά θα είναι ταχύπλοο ή όχι?

Όταν στο απογευματινό έχεις δυο δρομολόγιο δυο δικών σου πλοίων, και ένα τρίτο ενδιάμεσα, του άλλου, του "ντόπιου", ο πρωινός "βομβιστής" που φταίει?

Παρατηρώ από την αρχή τη μάχη της Ραφήνας και εξακολουθώ να πιστεύω, με την ελάχιστη πληροφόρηση που φτάνει ως εμάς, ότι μεγάλο μερίδιο ευθύνης, αν όχι το μεγαλύτερο, έχουν οι δύο, και συγκεκριμένα ο ένας, από τους δυο "παραδοσιακούς" της γραμμής, Το "παραδοσιακούς" σε εισαγωγικά γιατί ο τρίτος είναι πιο πολλά χρόνια και στην περιοχή και στο κουρμπέτι.

Το βασικότερο, ότι και να γινόταν αυτό το καλοκαίρι, "βόμβες", πόλεμος τιμών, "επιρροές από αλλότριες δυνάμεις" κλπ κλπ κλπ, το χειμώνα θα είχαμε, και λογικά θα έχουμε, ένα δρομολόγιο το πρωί για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο και ένα το απόγευμα για τους ίδιους προορισμούς και ενίοτε τοπικά ως Άνδρο. Ούτε ταχύπλοα των καλών, ούτε διπλά δρομολόγια, ούτε Νάξο, ούτε τίποτα.

Επίσημα, ανά πλοίο, στοιχεία δε νομίζω να είναι διαθέσιμα στους κοινούς θνητούς, μόνο συνολική κίνηση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

H μονη απαντηση ταχυπλοου σε θεμα μεγεθους  θα ηταν ο Κεντερης. Το μεγαλυτερο ταχυπλοο αυτη τη στιγμη ειναι το Tera. Εκτος αν δουμε κατι σε κοινοπραξια των 2

Link to comment
Share on other sites

16 hours ago, valencay said:

αντιθέτως ακούγεται για κάτι ακόμα ποιο δυνατό ως "απάντηση"...Μιλαμε για του χρόνου

 

16 hours ago, proud_ionian said:

τωρα αν σκεφτονται σοβαρα, να απαντησουν στο tera, με μεγαλυτερο ταχυπλοο, πραγματικα με ξεπερναει

 

14 hours ago, valencay said:

Για ταχύπλοο δεν υπάρχει συγκεκριμένη πληροφόρηση.

 

5 hours ago, gtogias said:

Η "δυνατή απάντηση" τελικά θα είναι ταχύπλοο ή όχι?

 

46 minutes ago, svo said:

H μονη απαντηση ταχυπλοου σε θεμα μεγεθους  θα ηταν ο Κεντερης.

svo γνωριζεις κατι ή απλα πιθανολογεις; ο valencay μας μπερδεψε, γιατι αρχικα ηταν πολυ συγκεκριμενος.

Link to comment
Share on other sites

Οχι δεν γνωριζω κατι απλα σεναριακα σκεφτομαι. πχ πολλες φορες εχουμε δει συσπειρωση δυναμεων για την αντιμετωπιση μιας επελασης ( Blue star -Anek  VS  Grimaldi). Αυτη μου η σκεψη προερχεται απο το γεγονος πως δεν νομιζω να υπαρχει καποιο πλοιο  "ποιο δυνατο" απο το Τera σαν απαντηση . Τον Κεντερη τον ανεφερα γιατι νομιζω ειναι το μονο που θα το πλησιαζε σε μεγεθος και ταχυτητα. 

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, proud_ionian said:

 

υπαρχουν επισημα στοιχεια, για το μεριδιο καθε εταιρειας στη γραμμη; τουλαχιστον για τις αναχωρησεις απο ραφηνα. 

οταν λεω επισημα, εννοω επισημα. ;) οχι παλι Ιεροσολυμα και Τειχος των Δακρυων:D

 

 

Υπάρχουν στοιχεία,όποιος έχει πρόσβαση τα έχει.

Link to comment
Share on other sites

Το τι απάντηση θα ειναι αυτή ,το γνωρίζει (Και πρέπει να το γνωρίζει) μόνο η Εταιρεια...Ας μην αγχωνομαστε εμείς από τώρα..Καιρο έχουμε,καλά να ειμαστε

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

20 minutes ago, valencay said:

Υπάρχουν στοιχεία,όποιος έχει πρόσβαση τα έχει.

Επιβεβαιώνουν τα στοιχεία αυτά ότι το "Τέρας" περνάει στη Ραφήνα σα σκούπα με πληρότητες 95% το ΠΣΚ, ότι βγάζει κέρδη ικανοποιητικά και ότι έχει αποσπάσει κίνηση και από Πειραιά λόγω του (descent, κακά τα ψέματα) promo που έχει γίνει; Έτσι ακούγεται. 

Link to comment
Share on other sites

Τα στοιχεία που υπάρχουν είναι τα συνολικά. Γνωρίζοντας η κάθε εταιρεία τα δικά της μπορεί και υπολογίζει το μερίδιο της. Φυσικά μια περατζάδα μπροστά από τους καταπέλτες το πρωί (και το απόγευμα) δίνει μια αίσθηση. 

Το σίγουρο είναι ότι η κίνηση της Ραφήνας έχει ανέβει. Αν είναι όμως νέα κίνηση ή κίνηση από Πειραιά δε φαίνεται ακόμα.

Σίγουρα το Tera είναι κράχτης για επιπλέον κίνηση.

Link to comment
Share on other sites

Προχθες που ήμουνα στο κεντρικό πρακτορείο της Hellenic Seaways στον Πειραιά, άκουσα οτι επιβάτες που είχαν ηδη εισιτήριο για Μύκονο, ειτε ακύρωναν, ειτε μετέτρεπαν το εισιτήριό τους σε ανοιχτής ημερομηνίας (προφανώς για να ταξιδέψουν σε μεταγενέστερη ημερομηνία) προκειμένου να πάνε απο τη Ραφήνα με το Τερα. 

Link to comment
Share on other sites

Οι τιμές του Tera Jet έχουν κανει ζημιά και στο Champion Jet 1 από το Πειραιά για τη Μύκονο, που χανει κόσμο προς Ραφήνα. Αντε το πρωί το Tera jet να φεύγει γεμάτο τα ΠΣΚ που έχει τη τιμή 15 ευρώ αλλά στην επιστροφή τι κάνει που έχει μεγαλύτερη τιμή?? Το Paros jet στην απογευματινή ζώνη τι κάνει που έχει κανονικες τιμές ταχυπλοου? 

Link to comment
Share on other sites

Όταν πάντως ήταν στα 27Ε για Μύκονο το Tera,το Champion 1 είχε πρωτόκολλο σχεδόν καθημερινά και συνεχίζει να έχει καλές πληρότητες επειδή το πρωί αν δεν έχει κάποιος μεταφορικό μέσο για να μεταβεί στην Ραφήνα δεν συμφέρει!Btw off topic ο valencay είπε για ένα αμερικάνικο ταχύπλοο που μπορεί να φέρει,γνωρίζει κανείς ποιο μπορεί να είναι;

Link to comment
Share on other sites

Πάντως για εμένα που είμαι εκτός πραγμάτων και απλώς παρατηρώ εκ του μακρόθεν, μου φαίνεται ότι ο ένας παίκτης έχει ένα σχέδιο (καλό/κακό/ύπουλο/αθώο), ο δεύτερος παίκτης είναι επιφυλακτικός, έχοντας και αυτός στο μυαλό του ένα σχέδιο (επιβίωσης), αλλά ο τρίτος παίκτης συμπεριφέρεται τυφλά και παρορμητικά. Ο καλοκαιρινός επιβάτης που πάει με €15 στην Μύκονο βέβαια επωφελείται εφέτος και μάλλον δεν δίνει δεκάρα για το ποια καράβια θα υπάρχουν και του χρόνου ή για τον χειμερινό επιβάτη της Άνδρου. 

Πάντως σπίτια θα κλείσουν-δυστυχώς...

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι τιμές του Tera Jet έχουν κανει ζημιά και στο Champion Jet 1 από το Πειραιά για τη Μύκονο, που χανει κόσμο προς Ραφήνα. Αντε το πρωί το Tera jet να φεύγει γεμάτο τα ΠΣΚ που έχει τη τιμή 15 ευρώ αλλά στην επιστροφή τι κάνει που έχει μεγαλύτερη τιμή?? Το Paros jet στην απογευματινή ζώνη τι κάνει που έχει κανονικες τιμές ταχυπλοου? 

Δε νομίζω ότι παίρνει την πελατεία του Champion η Ραφήνα. Το Champion δούλευε και δουλεύει κυρίως με αλλοδαπούς που ούτε ξέρουν που πέφτει η Ραφήνα, χώρια που αν δεν ανήκουν σε κάποιο γκρουπ είναι δύσκολο να μετακινηθούν ως εκεί. 

Σήμερα πάντως που είδα το Paros μου φάνηκε, οπτικά πάντα, ότι έβγαλε αρκετό κόσμο, και φόρτωσε άλλο τόσο. Η ώρα είναι καλή, σε αυτή δούλευε τόσα χρόνια στη Ραφήνα η Seajets. Όσες επιστροφές του Tera έχω δει, έχουν αρκετά ικανοποιητικές πληρότητες.

Link to comment
Share on other sites

Σαλαμινα παντως που ημουν σήμερα(αρα διπλα στον Πειραια) προσκυνηματικη εκδρομη σε 1 ωρα και κατι Τηνο,μονο απο Ραφήνα γίνεται. Αρα εχει παρει και τετοιες περιπωσεις,που συνηθως πηγαιναν απο Πειραια, και λογικομε τετοιο εισητηριο . ...Εterajetηcoν :P 

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

Και βέβαια έχει πάρει, αυτή είναι και εμένα η εντύπωση μου, ότι το Tera έχει προσελκύσει κίνηση στη Ραφήνα. Όχι όμως από τα δικά τους πλοία, αυτά απευθύνονται σε άλλο κοινό.

Edited by proud_ionian
quote vs reply
Link to comment
Share on other sites

Ναι πιο νέοι προφανώς. απλά το αναφέρω γιατι μ εκανε εντύπωση...+ οτι φαντάστηκα γιαγιακες+παπουδες στο Τέρα ... σουρεαλ :P

Link to comment
Share on other sites

Εισιτήριο πληρώνουν? Αυτό είναι το ζητούμενο. Μην ξεχνάμε ότι το χειμωνιάτικο πρωινό σε αυτό το κοινό απευθύνεται, συν τους Ανδριώτες φυσικά.

Link to comment
Share on other sites

Ευκαιρία να διασταυρώσουν τα ξίφη τους είχαν χθες οι μονομάχοι της Ραφήνας:

Quote

Όταν ήρθε η ώρα των ερωτήσεων και των τοποθετήσεων τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Στεφάνου, Γενικός Διευθυντής της Golden Star Ferries που έχει τρία συμβατικά πλοία στη Ραφήνα και άρχισε ένα μπαράζ λεκτικών αντιπαραθέσεων με την ένταση να ανεβαίνει όσο περνούσε η ώρα:

«Απευθύνομαι τόσο στον πρόεδρο του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας, Μιχάλη Σακέλλη  όσο και στον γ.γ. του υπουργείου Ναυτιλίας Διονύση Καλαματιανό. Είναι απαραίτητη  η αλλαγή του θεσμικού πλαισίου  για τα συμβατικά πλοία και για τα ταχύπλοα.  Τα συμβατικά είναι οι πυλώνες  των νησιών αφού εξυπηρετούν την ανάπτυξή τους 12 μήνες τον χρόνο, κουβαλώντας τις νταλίκες. Το ταχύπλοο το διέπει ειδικό καθεστώς που προβλέπει την 4μηνη δραστηριοποίησή του.  Τα ταχύπλοα ήρθαν για να βοηθήσουν τα συμβατικά τους καλοκαιρινούς μήνες που η κίνηση είναι αυξημένη. Ήρθαν για να λειτουργήσουν συμπληρωματικά» και συνέχισε λέγοντας ότι δεν ξέρει αν θα συνεχίσει τα δρομολόγια των πλοίων τον χειμώνα:
«Όμως τα ταχύπλοα πέταξαν στην άκρη τα συμβατικά και μαζεύουν την κρέμα του καλοκαιριού απορροφώντας την επιβατική κίνηση του καλοκαιριού και τον Σεπτέμβρη…άντε γειά. Μην τα είδατε. Δεν ξέρω αν τον χειμώνα  θα κάνω δρομολόγια. Μπαίνω μέσα κάθε ημέρα 50.000 ευρώ. Φθάσαμε να κουβαλάμε μόλις 100 επιβάτες την ημέρα το καλοκαίρι. Θέλω τη βοήθεια του υπουργείου Ναυτιλίας και τα  ζητώ ταπεινά. Κάναμε μία επένδυση 32 εκατομμυρίων ευρώ για να φέρω πλοίο-στολίδι. Δεν πήγα ούτε στα ναυπηγεία της Κίνας ούτε της Τουρκίας. Ήρθα στην πατρίδα μου και επένδυσα τα λεφτά αυτά. Δεν ζητάω έλεος αλλά τη νόμιμη υποστήριξη του κράτους. Σταματώ το πρωϊνό δρομολόγιο».

 Αμέσως μετά τον λόγο ζήτησε ο Μάριος Ηλιόπουλος, της  εταιρείας Seajets που έχει δρομολογημένα δύο ταχύπλοα στη Ραφήνα,  το TeraJet που είναι το μεγαλύτερο ταχύπλοο στον κόσμο και το  ParosJet.

«Η ακτοπλοία θέλει προϋποθέσεις για να αναπτυχθεί. Σεβασμό και κοινή λογική. Όταν υπάρχει κοινή λογική  από του 10 συμφωνούν οι εννέα.  Όμως όταν υπάρχει κρίση στους 10 συμφωνούν οι δύο γατί ο καθένας κοιτάζει τα δικά του. Ο κος Στεφάνου πέταξαν μία πέτρα και όποιον πάρει… Πρέπει να υπάρχει όραμα και συνέχεια. Αν τη μία μιλάμε για βοριά και την άλλη για νοτιά θα δημιουργήσουμε πρόβλημα. Επί 27 χρόνια έχουμε προσπαθήσει πολύ. Η ακτοπλοία έχει έρθει σε πολύ καλό επίπεδο. Δεν μπορούμε να λέμε ότι ήρθε το ταχύπλοο και μας έκανε ζημιά και η εταιρεία του κυρίου Στεφάνου να κάνει μείωση στην τομή του εισιτηρίου κατά 30%. Όλες οι εταιρείες στο πλαίσιο του ανταγωνισμού έχουν δημιουργήσει συνθήκες ειρήνης. Ας μην πυροδοτούμε τα ο κλίμα. Όχι να σπάμε τις τιμές’.

Τότε παρενέβη ο Δημήτρης Στεφάνου απευθυνόμενος στον Μάριο Ηλιόπουλο: «Ποιος σπάει τις τιμές; Εξήγησέ μας». Ο Μ.Ηλιόπουλος απάντησε: «Να μην προκαλούμε. Να κοιτάξουμε το κοινό συμφέρον.» Ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης σηκώθηκε εκείνη την ώρα και προσπάθησε να ηρεμήσει τα πνεύματα: «Θέματα τα οποία έχουν σχέση με τα προβλήματα  της κάθε εταιρείας δεν έπρεπε να συζητιούνται εδώ, κακώς έγινε αυτό». Ακολούθησε σχόλιο του γγ του ΥΝΑ Διονύση Καλαματιανού με νόημα: «Τώρα ζητάτε την παρέμβαση του υπουργείου.»

 

Edited by Orestis
Link to comment
Share on other sites

Ποιον θα υποστηριζε ο ΓΓ του  ΥΝΑ...ο κοσμος το χει τουμπανο και αυτοι κρυφο καμαρι στο τεως ΥΕΝ....

Προσοχες βαρανε...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...