Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Και χωρίς την Άνδρο με την αλλαγή στην ώρα αναχώρησης του Tera Jet από τις 7:10 σε 7:40 πάλι θα φτάνει μετά το Superrunner στα νησιά. Πιστεύω ότι θέλει να πιέσει την Golden Star Ferries με την Άνδρο μιας και το Tera Jet έχει μεγάλη χωρητικότητα σε επιβάτες και γκαράζ (που ειδικά το γκαράζ θα είναι άδειο σχεδόν). Να δούμε εάν εγκριθεί και κατά πόσο είναι εφικτό να προσεγγίζει το Tera Jet στο λιμάνι του Γαυριου, που πρέπει να είναι οριακό για το μέγεθος του.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

3 minutes ago, Nick the Greek said:

Να πάει Άνδρο για ποιό λόγο, για να παίρνει κόσμο στη μικρότερη απόσταση/φθηνότερο εισιτήριο της γραμμής και να φτάνει πίσω από το Runner σε όλα τα υπόλοιπα νησιά? 

Εξάλλου έχει αλλάξει ώρα με το προηγούμενο Σ.Α.Σ για τις 7:40,οπότε θα φτάνει όπως και να χει πριν από το Superrunner στα νησιά!

Link to comment
Share on other sites

Πάντως στο σύστημα η ώρα αναχώρησης του Τέρα παραμένει 07.10. Ειλικρινά δεν ξέρω τι κόσμο περιμένουν όλοι τους με τέτοια προσφορά χωρητικότητας

Το σίγουρο είναι ότι θα έχουμε να γράφουμε στο topic με τέτοια δρομολόγια φέτος 😉 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

7 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Να δούμε εάν εγκριθεί και κατά πόσο είναι εφικτό να προσεγγίζει το Tera Jet στο λιμάνι του Γαυριου, που πρέπει να είναι οριακό για το μέγεθος του.

Εδω εμπαινε το superferry το μπαουλο το tera jet θα τα βρει σκουρα???γερα φουνταρισματα στο βορια θελει  μονο κ αν τα βρει σκουρα εχει jet οχι προπελεες που μεχρι να παρουν εκατσες απεναντι...

Link to comment
Share on other sites

Γερά φουνταρισματα με ταχυπλοα δεν σημαίνει ότι θα σε κρατήσει κιόλας!! Το Tera Jet έχει επιπλέον 8 μέτρα μήκος από το παλιό Superferry!! Αλλά δεν χρειαστεί να το συζητήσουμε πολύ μιας και δεν εγκρίθηκε το αίτημα του Tera jet για προσεγγίσεις στην Ανδρο (από ότι κατάλαβα ήταν τοπικά δρομολόγια για Ανδρο τη Παρασκευή και Κυριακή απόγευμα)

Link to comment
Share on other sites

43 minutes ago, hayabusagr said:

Μπορεί να μου εξηγήσει κάποιος σας παρακαλώ τι αποτέλεσμα μπορεί να καρπωθεί η οποιαδήποτε εταιρεία τινάζοντας την αγορά κάποιας γραμμής στο αέρα ;

Πραγματικά δεν μπορώ να το καταλάβω.

Νομίζω ότι είναι μάλλον υπερβολικό τα περί "τινάγματος της αγοράς". Σήμερα βλέπει κάποιος πέντε πλοία να αναχωρούν σε διάστημα μιας ώρας συν ένα μικρο της Seajets για σχεδόν τους ίδιους προορισμούς κάθε πρωί συν τα απογευματινά. Η αλλαγή από το μικρό στο μεγάλο ταχύπλοο τινάζει την αγορά? 

Link to comment
Share on other sites

Το ότι ρίχνει την τιμή του ταχύπλοου (που το εν λόγω είναι και ευθέως ανταγωνιστικό τόσο για τα συμβατικά όσο για τα γρήγορα λόγω πρωτοκολλου και ταχύτητας) στο επίπεδο του συμβατικού είναι αυτό που μπορεί να τινάξει την αγορά, αλλά και πάλι δεν βλέπω το όφελος.

 

Link to comment
Share on other sites

Με τέτοιες διαφορές χωρητικότητας φυσικα και τιναζει.Αλλο να σου έρχεται ένα σκάφος 380 επιβατών και άλλο ένα 2000 με τεράστιο αριθμό ιχ για να σου πάρει τον αφρό το καλοκαίρι....Αλλα επειδή Κράτος δεν υπάρχει (μάλλον υπάρχει και επαυξάνει) επιτρέπονται τέτοιες κινήσεις....Και δεν είναι η πρώτη φορά....τα έχουμε ξαναπει

Link to comment
Share on other sites

Δλδ στην συνολική χωρητικότητα της Ραφήνας (1.800 + 1.630 + 800 + 1.150 + 1.140 + 1.200 = 7.720) την ανατροπή την κάνουν οι παραπάνω 1.500 θέσεις? Δλδ τώρα δουλεύουν ισορροπημένα και ο "νέος" δημιουργεί πρόβλημα?

Link to comment
Share on other sites

Εδω που τα λεμε ειναι λιγο αθέμιτο το να πηγαινεις με ταχυπλοο με τιμές συμβατικου ανεξαρτητου πόσα πλοια εχει η γραμμη η τι χωρητικοτητες και πληρωτητες εχει ο καθένας. Εγώ σαν εφοπλιστής τετοια κινηση δεν θα κανα παρα θα κερδιζα το μερίδιό μου οπως κάνουν τα αδέρφια Στεφάνου. Με τις υπηρεσίες που προσφέρουν.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, gtogias said:

Δλδ στην συνολική χωρητικότητα της Ραφήνας (1.800 + 1.630 + 800 + 1.150 + 1.140 + 1.200 = 7.720) την ανατροπή την κάνουν οι παραπάνω 1.500 θέσεις? Δλδ τώρα δουλεύουν ισορροπημένα και ο "νέος" δημιουργεί πρόβλημα?

 

Έως σήμερα όλοι ανταγωνίζονται με παρόμοιες τιμές (για να βγαίνουν) και διαφοροποιούνται στο είδος και την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.

Το να σου έρχεται κάποιος ο οποιος εκ των πραγμάτων δεν θα μείνει παρά για μερικούς μήνες στη γραμμή και να προσπαθεί να αρπάξει εντελώς τυχοδιωκτικά κίνηση και κόσμο δεν έχει κανένα νόημα και είναι ξεκάθαρα λογική "αφού δεν μπορώ να κερδίσω, τότε θα χάσουμε όλοι".

Από την άλλη ελεύθερη αγορά έχουμε και ο καθένας μπορεί να πουλάει το προϊόν του όσο ακριβά ή φτηνά θέλει. Η πράξη θα δείξει τι θα γίνει και πώς θα χρηματοδοτηθεί το εγχείρημα του Tera. Γιατί τα έξοδά του από μόνο θεωρώ απίθανο πως θα τα βγάζει.

Γι'αυτό λέω ότι πραγματικά δεν καταλαβαίνω που αποσκοπεί αυτή η κίνηση.

Edited by hayabusagr
Link to comment
Share on other sites

Μα οι "παρόμοιες" τιμές από μόνες τους είναι ένας παραλογισμός, αν όχι υπόνοια καρτέλ. Και προφανώς δεν αναφέρομαι στο τι συμβαίνει μόνο στην Ραφήνα. Θεωρώ ότι από τη στιγμή που το κόστος λειτουργίας των πλοίων διαφέρει αρκετά από το ένα στο άλλο, τόσο που δεν δικαιολογούνται οι "παρόμοιες" τιμές. Δεν ξέρω τι τιμές θα έχει η Seajets, λίγο που δοκίμασα στο sites τους δε μου φάνηκαν και τόσο "παρόμοιες" (48.80 Έουρα για Νάξο) με τα συμβατικά (30 Έουρα η Fast), ίσως βέβαια να κάνω λάθος.

Νομίζω όμως ότι οι εταιρείες της Ραφήνας βγάζουν τα μάτια τους μόνες τους, με την υπερχωρητικότητα, δεν χρειάζεται η παρουσία του Tera Jet για να βρούνε ζόρι. 

Και το σχετικό screen shot:

 

Seajets!.jpg

Link to comment
Share on other sites

Διαδρομές απελπισίας και δρομολόγια του «πνιγμού» στη γραμμή Ραφήνα Άνδρου Τήνου Μυκόνου

Quote

Ταυτόχρονα και τα δύο πλοία στο Γαύριο το απόβραδο της Δευτέρας (5/6) για να πάρουν τους χιλιάδες επιβάτες και τα εκατοντάδες ΙΧ από το Γαύριο σε διάστημα 10 λεπτών!!! Τέτοια δρομολόγια επιτρέπει το ανύπαρκτο υπουργείο. Ευτυχώς που είχαμε μπουνάτσα. Μπορεί αυτό να γίνει με μποφόρ; Φυσικά ΟΧΙ!!! Ποια η ασφάλεια των επιβατών και ποια η εξυπηρέτηση κύριοι ακτοπλόοι και κύριοι του υπουργείου; Γιατί δεν βάλατε διαφορά λίγο μεγαλύτερη των δρομολογίων;

Από τον αναγνώστη μας κ. Γεώργιο Γλυνό λάβαμε ένα σημείωμα απελπισίας για «την έξοδο του Μεσολογγίου» που συνέβη το βράδυ του Αγίου Πνεύματος στην λεωφόρο Φλέμινγκ, η οποία συνδέει το λιμάνι της Ραφήνας με την λεωφόρο Μαραθώνος. Κάτι που συμβαίνει και θα συμβαίνει πλέον τα καλοκαιρινά Σαββατοκύριακα.

Ο αναγνώστης ζητά βοήθεια από την τροχαία για ένα πρόβλημα που δημιουργούν τα λάθος δρομολόγια των πλοίων!!! Γιατί είναι τα λάθος δρομολόγια των πλοίων που φτάνουν στη Ραφήνα κατάφορτα με 12 λεπτά διαφορά σε έναν θεότρελο ανταγωνισμό δρομολογίων όλων μαζί ανά δεκάλεπτο ή εικοσάλεπτο που δεν τον αντέχουν οι υποδομές της Αττικής.

Πανοραμική φωτογραφία του Γαυρίου τις στιγμές της τρέλας χάρη στα "σοφά" δρομολόγια! Όλα τα πλοία μαζί λες και κάνουν ράλι. Ή, μήπως κάνουν; Φυσικά τους επιβάτες κανείς δεν τους ρώτησε αν θέλουν να λάβουν μέρος σε "αγώνα βαποριών" στο Γαύριο και στην Ραφήνα, Έτσι "πνίγηκε" το Γαύριο, "πνίγηκε" και η Ραφήνα. Για να πνίξει ο ένας τον άλλον στην ακτοπλοΐα υπό το αδιάφορο βλέμα του υπουργείου Ναυτιλίας.

Είναι τα λάθος δρομολόγια των πλοίων που φεύγουν ή έρχονται μαζικά κι όχι σε μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα ωστε να αποφορτίζεται η κυκλοφορία. Το ίδιο γίνεται και τα πρωινά της Παρασκευής και του Σαββατου  όπου τα δρομολόγια - με 15-20 λεπτά διαφορά - οδηγούν τα εκατοντάδες επισπεύδοντα ΙΧ την ίδια στιγμή να μπλοκάρουν και την Μαραθώνος και την Φλέμινγκ και να δημιουργούν καθυστερήσεις στο λιμάνι. 

Να σημειώσουμε πως κατά την ώρα της ταυτόχρονης εξόδου εκατοντάδων ΙΧ κάθε Σαββατοκύριακο στη Ραφήνα επιστρέφουν και χιλιάδες εποχούμενοι Αθηναίοι από τα εξοχικά του Μαραθώνα, της Νέας Μάκρης και των Δικαστικών. Ποιος άραγε μπορεί να ρυθμίσει την κυκλοφορία όλων αυτών στην διασταύρωση της Ραφήνας όταν την ίδια ώρα τα πλοία με 12 λεπτά διαφορά το ένα από το άλλο αποβιβάζουν 500 ΙΧ και 2500-3000 επιβάτες;

Έχουμε γράψει αναλυτικά για τις «ναυμαχίες» των ακτοπλοϊκών εταιρειών στη Ραφήνα - μετά την επιθετική αντίληψη μιας εξ αυτών - αλλά και για την ανυπαρξία του υπουργείου Ναυτιλίας - και του ΣΑΣ - που δίνουν δρομολόγια του «πνιγμού».

Πρώτος «πνιγμός», λοιπόν, των επιβατών και των ΙΧ που δεν μπορούν πλέον να προχωρήσουν στη Ραφήνα. Και καταλήγουν οι άνθρωποι να «βουλιάζουν» για ώρες στα αυτοκίνητα τους ή στην προβλήτα του λιμανιού που κόντεψε να γίνει «του συνωστισμού της Σμύρνης» για να θυμηθούμε κι εκείνη την κυρία που έγραψε ιστορία…

Άραγε ακούει κανείς από το υπουργείο Ναυτιλίας ή τους ακτοπλόους;

Φυσικά όλη η δύναμη του λιμεναρχείου Άνδρου από τον λιμενάρχη μέχρι τον τελευταίο λιμενικό παρόντες. Να κάνουν τους τροχονόμους σε εκατοντάδες ΙΧ, να ελέγχουν δεσίματα, να κατευθύνουν χιλιάδες επιβάτες. Μια ακόμα σκηνή από την τρέλα της Δευτέρας. "Μεγάλη ταλαιπωρία πάντως για άλλη μια φορά τη Δευτέρα το βράδυ από το λιμάνι της Ραφήνας μέχρι το φανάρι της Μαραθώνος. Τα πλοία των 19:30 & 20:00 αναχώρησαν με μόλις 12 λεπτά διαφορά με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί μποτιλιάρισμα σε όλη τη διαδρομή από τις προβλήτες του λιμανιού της Ραφήνας μέχρι το τέλος της Φλέμινγκ.

Για μια διαδρομή 3,4 km χρειάστηκαν τουλάχιστον 45 λεπτά και εξήλθαμε από τους πρώτους του δεύτερου βαποριού, τη στιγμή που το πρώτο ακόμη κατέβαζε αυτοκίνητα.

Το φαινόμενο είναι πολύ έντονο κάθε φορά του Αγίου Πνεύματος και ορισμένες Κυριακές του καλοκαιριού και είναι πολύ εύκολο να επιλυθεί, σε κάποιο βαθμό, εφόσον υπάρχει τροχονόμος στο φανάρι της Φλέμινγκ & Μαραθώνος.

 

Link to comment
Share on other sites

καλα ρε παιδια. δεν γινεται φετος πρωτη φορα αυτο. παντα με μικρες χρονικες διαφορες εφταναν, παντα στις κακοκαιριες μεζευοσανται καθυστερες και παντα σε επιστροφες τριημερων και καλοκαιρινα σκ, γινοταν του κουτρουλη ο γαμος.

δεν φταιει η... "επιθετικη πολιτικη μιας εξ'αυτων". περσυ και προπερσυ και προ δεκαετιας, πως φευγαν παρασκευη και σαββατο πρωι και πως εφταναν τα απογευματα;

ενταξει, ξερουμε που ειναι η καρδια του εν ανδρω, αλλα λιγη... ρεγουλα στην κλαψα

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κάθε χρόνο τα ίδια γίνονται και δεν πρόκειται να αλλάξει ποτέ !Όντως πριν κάποια χρόνια που έφευγε και το Ιθάκη μαζί και υπήρχε και περισσότερος κόσμος στην Άνδρο ειδικά την Κυριακή γινόταν το ίδιο χαμός.Παντως το φαινόμενο στην γραμμή με τις ταυτόχρονες αναχωρήσεις λύθηκε μόνο την εποχή της κοινοπραξίας.

Edited by Themis Prevenios
Link to comment
Share on other sites

Φουλ επίθεση στη γραμμή. Με 7+ δρομολόγια συμβατικών καθημερινά για όλο το καλοκαίρι (συν 2-3 μεγάλων ταχυπλόων), έχουμε μάχη που δεν θυμάμαι να έχει ξαναϋπάρξει αντίστοιχη. Και όλα αυτά από τις δύο βασικές εταιρείες συν το ταχύπλοο της seajets.

Σίγουρα η κατάσταση εξυπηρετεί τον επιβάτη και λειτουργεί υπέρ της αύξησης της κίνησης των νησιών, καθώς ποτέ στο παρελθόν δεν είχε τόσες επιλογές. Οι όψιμες γκρίνιες για την καθυστέρηση στην έξοδο της Ραφήνας (το φανάρι της μαραθώνος δημιουργεί το πρόβλημα) είναι εκ του πονηρού καθώς ανέκαθεν υπήρχε αντίστοιχο πρόβλημα στις μαζικές επιστροφές.  

Πάντως, παρά το θετικό αντίκτυπο για τους επιβάτες και τα νησιά, παραμένει η απορία για την τακτική των εταιρειών και τους σκοπούς τους*. Μακάρι να είναι υπερβολικές οι επιφυλάξεις και να λειτουργήσει προς το καλό όλων και όχι μόνο φέτος. 

υγ: σημειωτέον το παράδοξο η τήνος να μην έχει σύνδεση με σύρο/πειραιά 3 μέρες τη βδομάδα το καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Απόγευμα καθημερινής Ιουνίου στη Ραφήνα. Ούτε το ΚΤΕΛ στη στεριά δεν έχει τόσο συχνά δρομολόγια. Ε, δεν φταίει μόνο το Tera για την υπερπροσφορά. 

Rafina_afternoon.jpg

Link to comment
Share on other sites

Αντε πεμπτη παρασκευη κ σαββατο κυριακη πρωι να το καταλαβω να πηγιανοερχονται 3 πλοια αλλα σαββατο απογευμα γιατι???τοσα λεφτα για πεταμα υπαρχουν???κ μετα θα λενε τον σεπτεβρη μπηκαμε μεσαμαζεψε τον αφρο το tera jet

Link to comment
Share on other sites

On 8/6/2017 at 11:15 AM, csst9728 said:

Φουλ επίθεση στη γραμμή.

και πολλη, μα παρα πολλη κλαψα.;)

να δακρυβρεχτα δημοσιευματα στην καθημερινη, να επιστολες του επαρχου προς εταιρειες και υπουργειο, να αναπαραγωγη απο το naxospress, να ειρωνιες απο το εν ανδρω, που εχει παρει εργολαβικα το θεμα και βεβαια κοινος παρονομαστης στα περισσοτερα, οτι φταιει το ταχυπλοο (το tera) κλπ κλπ.

περα απο τις υπερβολες και τις ανακριβειες (45μετρα το tera συμφωνα με την καθημερινη), πραγματικα δεν εχω καταλαβει τη ζητανε οι αρθρογραφοι και οι υποβολεις τους.

ειναι υπερ της ελευθερης οικονομιας και του... αγιου ανταγωνισμου (που ελεγε και ο σαρρης των μινωικων παλιοτερα) ή θελουν καποιο καθεστως προστατευτισμου;

ειναι η ελευθερη οικονομια καλη οταν ειμαστε μονοι μας, αλλα κακη οταν μπαινει και αλλος;

οταν πριν 4 χρονια, με νομοθετικη παρεμβαση της κυβερνησης Σαμαρα, αναμεσα σε αλλα ευνοϊκα για τις εταιρειες, μειωνονταν και ο χρονος της ετησιας δρομολογησης των ταχυπλοων, ολοι επικροτουσαν τη... μεταρρυθμιστικη τομη. (βαριεμαι πραγματικα να ψαξω λινκ, για τους υμνους της καθημερινης). 

σημερα, ειναι καλο το τετραμηνο των ταχυπλοων να ισχυει στα δρομολογια απο πειραια, αλλα κακο στα δρομολογια απο ραφηνα:rolleyes:

ειναι πραγματικα αστειοι και αυτοι που τα γραφουν και αυτοι που τους τα σερβιρουν.

προσωπικα συμφωνω με οσα εχουν γραψει ο @gtogias & ο @margaritis24. 5 συμβατικα και ενα ταχυπλοο (των κοκκινομπλε) πηγαινοερχονται σαν βαγονια τραινου και ενοχλει το tera

Link to comment
Share on other sites

Πέστα, βρε Proud!!! Επιτέλους μία άποψη που συμφωνώ απόλυτα και απόλυτα τεκμηριωμένη! Δε μπορεί να έχουν δύο μέτρα και δύο σταθμά. Ελεύθερη αγορά (υποτίθεται ότι) έχουμε, ο καθένας ρίχνει στο εμπόριο ό,τι προϊόν θέλει στην τιμή που το θέλει και σε δρομολόγια που θέλει. Από κει κι ύστερα ο κόσμος θα κρίνει το προϊόν και τα δρομολόγια, και από Οκτώβριο θα βγάλει κι αποτελέσματα. Ε, μα επιτέλους!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Θα κριθουμε ολοι τον οκτωβρη κ εμεις που τα γραφουμε κ αυτοι που τα κανουν τα δρομολογια αλλα οταν βλεπεις τον τοιχο να ερχεται κ πεφτεις πανω του εμεις που το γραφουμε φταιμε???οταν θα βγουν τον οκτωβρη κ θα πουν μπηκαμε μεσα ποιος θα τους φταιει???

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που λένε όλοι ότι κάθε χρόνο μπαίνουν μέσα και μετά αγοράζουν και βάζουν στην γραμμή νέα πλοία δεν το καταλαβαίνω!Πάντως εγώ ταξίδεψα Κυριακή πρωί προς Άνδρο στο τέλος μαϊου και υπήρχαν 5 δρομολόγια το πρωί στην γραμμή τα 3 για Άνδρο και μέσα στο πλοίο ήταν πιο πολύ το πλήρωμα από τους επιβάτες!!!!!

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...