Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Μεγάλοι χαμένοι Τηνιακοί και Μυκονιάτες που στηρίζουν τόσα χρόνια την εταιρία. Με τιμές κανονικές, σχεδόν διπλάσιες από το terajet. Το καλοκαίρι να μη παρακαλάνε όμως να τους επιλέξουν οι ντόπιοι ´γιατι εμείς θα είμαστε και το χειμώνα’. Για να πιάσει το πείραμα θέλει σύγχρονο πλοίο, γρήγορο και φθηνό. Οι Συριανοί είναι απαιτητικοί και καλομαθημένοι από τη bluestar και από την hsw τα τελευταία χρόνια.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Οι τιμές του tera δεν είναι μετρο σύγκρισης...Το τζάμπα δλδ....Και μάλλον δεν θα επαναληφθούν...Οπως δεν θα επαναληφθούν αρκετά πράγματα στην Ραφήνα....Απο όλες τις πλευρες

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Από τον έπαρχο Άνδρου λάβαμε την επιστολή προς τις ναυτιλιακές εταιρείες της γραμμής μας σχετική με το καυτό θέμα της αύξησης των εισιτηρίων για Άνδρο μετά τις 2/10/17. Με την επιστολή καταθέτει προτάσεις με στόχο να δοθούν κίνητρα κατά την χειμερινή περίοδο στους μόνιμους κάτοικους του νησιού να ταξιδεύουν οικονομικότερα για δουλειές στην Αθήνα, αλλά και προς τους επισκέπτες ώστε να έρχονται τακτικότερα στην Άνδρο

Quote

Θέμα: Προτάσεις για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων την χειμερινή περίοδο

Με την παρούσα επιστολή και προκειμένου να υπάρξει μία μέση λύση για την εξυπηρέτηση τόσο των μόνιμων κατοίκων της Άνδρου κατά τους δύσκολους χειμερινούς μήνες όσο και για την καλύτερη πληρότητα των πλοίων που μας εξυπηρετούν παραθέτω τα ακόλουθα για τις τιμές των εισιτηρίων:

- Για την αύξηση της μεταφοράς των ΙΧ με το καράβι προτείνω την επιστροφή της τιμής του εισιτηρίου του αυτοκινήτου στα 28ευρώ κι αυτό γιατί είναι πλέον δεδομένη η χαμηλή πληρότητα των γκαράζ των πλοίων. Αν μειωθεί το εισιτήριο των ΙΧ θα υπάρξει κίνητρο ώστε οι μετακινούμενοι να τα πάρουν μαζί τους μιας αυτά και θα είναι οικονομικότερα από κάθε άλλη λύση μετακίνησης στο νησί.

- Για την βοήθεια των μόνιμων κατοίκων του νησιού προτείνω την καθιέρωση δύο ημερών χαμηλού κόστους μετακίνησης (πιθανές μέρες η Τρίτη και η Τετάρτη). Τις μέρες αυτές το ατομικό εισιτήριο για Άνδρο να επανέλθει στην καλοκαιρινή τιμή των 13,00 ευρώ.

Πιστεύω πως μετά τις διαδοχικές συναντήσεις που είχα αυτές τις μέρες και με τις δύο εταιρείες, που εξυπηρετούν τον χειμώνα το νησί μας, να επικρατήσει ένα κλίμα συνεννόησης και να βρεθεί μια κοινή λύση μεταξύ σας και μεταξύ μας ώστε οι μόνιμοι κάτοικοι να μην νοιώθουν αποπαίδια μετά το τέλος της καλοκαιρινής σεζόν. Συνάμα το νησί να αγκαλιάσει τις δύο εταιρείες που στήριξε και στηρίχτηκε από αυτές το καλοκαίρι που μας πέρασε.

Αναμένοντας τις ενέργειές σας.

Ο ΕΠΑΡΧΟΣ ΑΝΔΡΟΥ

ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΛΟΤΣΑΡΗΣ

 

Edited by proud_ionian
en andro
Link to comment
Share on other sites

Αφαιρέθηκε η Σύρος από το δρομολόγιο του Superferry II  Σαββάτο και Κυριακή. Και ότι είχε ανακοινώσει η FF πρωινό δρομολόγιο με το Θεολόγο το Σάββατο... 

Edited by Superfast VI
Link to comment
Share on other sites

13 minutes ago, proud_ionian said:

nobel decision making

Καλά δεν το συζητάμε. Έχει αναφερθεί ξανά ότι εκεί πάσχει η εταιρεία αυτή. Επίσης, η αλλαγή αυτή είναι μια ένδειξη για την επιτυχία-βιωσιμότητα της προσθήκης της Σύρας στο κλασσικό δρομολόγιο ανταγωνισμού παρόντος 😉

Link to comment
Share on other sites

Η Συρος παντως,ουτε σημερα στηριξε το βαπορι...θα μου πεις μολις μπηκε. Οι εμμονες και οι συνηθειες φαινεται πως συνεχιζονται..Οπως και να εχει το εγχειρημα δεν ειναι ευκολο...Παντως ,πληροφοριες λενε πως η blue ειναι απολυτως ευχαριστημενη (και κατι παραπανω) αποτο F.F. Andros ,και ισως κανει σκεψεις....Ουδεν μονιμοτερο ??....

Link to comment
Share on other sites

Πως να στηριξει δηλαδη η Συρος το βαπορι 2η μερα και μαλιστα μεσα Οκτωβρη? Τετοια εποχη δηλαδη περιμενει η εταιρεια να γινει ελκυστικη? Ποσοι πια με προορισμο τη Συρο  πηγαινοερχονται? Τη προεκταση π.χ στη Ναξο η Golden και μετα η Fast δεν νομιζω να την εκανε προ του χειμωνα να δει τι και πως..Τωρα τη Συρο? Που εχει και ας πουμε τη φημη οτι οι επιβατες της εχουν ερωτα με το Πειραια και τη BSF...Κατι δεν μου φαινεται σωστο....Τεσπα...

Link to comment
Share on other sites

Ο Δημαρχος Συρου αλλα ελεγε...βεβαια ο δημαρχος κανει την δουλεια του,100 βαπορια θα ζητησει για το νησι του,αλλα δεν πληρωνει αυτος τα πετρελαια......Αρα λοιπον, επειδη για μενα τουλαχιστον ολο αυτο αποτελει ενα τεστ, ισως πρεπει να εγκαταληφθει η σκεψη συνδεσης -η μη μονον το καλοκαιρι,και αυτο με αλλο σχεδιασμο...

Link to comment
Share on other sites

ρε συ valencay, χωρις καμια διαθεση αντιδικιας, ολοι ξερουμε και θυμομαστε (και εχει ξαναγραφτει πολλες φορες, σε πολλα topix) οτι η συνδεση συρου με ραφηνα, ηταν παντα εποχικη. οσοι και να το εχουν προσπαθησει, με οποιο τροπο και με οποιο πλοιο, μολις τελειωσε ο σεπτεμβρης, την εκαναν, γιατι δεν υπηρχε μεταφορικο εργο.

με ποια λογικη, περιμενει κανεις, οτι θα επιτυχει τον οκτωβρη και μαλλιστα με την ανδρο μεσα. τι μπορει να πετυχει η εταιρια, περα απο το να απαξιωσει το δρομολογιο της και να σπρωξει τηνο και μυκονο στον ανταγωνισμο, ειτε απο πειραια, ειτε απο ραφηνα.

δεν εχει λογικη μια τετοια κινηση.

ΥΓ: ο δημαρχος με ολους κ###τριφτηκε, για μια photo op.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της Fast Ferries για το έκτακτο δρομολόγιο Σάββατο 14/10

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, το Ε/Γ-Ο/Γ ΘΕΟΛΟΓΟΣ Π θα εκτελέσει έκτακτο δρομολόγιο το Σάββατο 14/10/2017 με ώρα αναχώρησης 07:25 από Ραφήνα για Άνδρο - Τήνο - Μύκονο. Το δρομολόγιο επιστροφής του πλοίου από τα νησιά προς Ραφήνα θα εκτελεστεί με ώρες αναχώρησης από Μύκονο 12:15, από Τήνο 13:00 και από Άνδρο 15:00. 
Το απογευματινό δρομολόγιο του Σαββάτου 14/10/2017 από Ραφήνα θα εκτελεστεί με ώρα αναχώρησης από Ραφήνα 17:45 αντί 17:30.

 

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, proud_ionian said:

ρε συ valencay, χωρις καμια διαθεση αντιδικιας, ολοι ξερουμε και θυμομαστε (και εχει ξαναγραφτει πολλες φορες, σε πολλα topix) οτι η συνδεση συρου με ραφηνα, ηταν παντα εποχικη. οσοι και να το εχουν προσπαθησει, με οποιο τροπο και με οποιο πλοιο, μολις τελειωσε ο σεπτεμβρης, την εκαναν, γιατι δεν υπηρχε μεταφορικο εργο.

με ποια λογικη, περιμενει κανεις, οτι θα επιτυχει τον οκτωβρη και μαλλιστα με την ανδρο μεσα. τι μπορει να πετυχει η εταιρια, περα απο το να απαξιωσει το δρομολογιο της και να σπρωξει τηνο και μυκονο στον ανταγωνισμο, ειτε απο πειραια, ειτε απο ραφηνα.

δεν εχει λογικη μια τετοια κινηση.

ΥΓ: ο δημαρχος με ολους κ###τριφτηκε, για μια photo op.

Δεν ξέρω με ποια λογική...Σιγουρα όμως υπήρξε υπόσχεση στήριξης από τον Δημαρχο( πολιτικός θα μου πεις....).Ομως θα μπορούσε να υπάρχει μια κάποια  προτίμηση σε ένα βαπόρι που τους φέρνει Αττική πολύ νωρίτερα..Αρα λοιπόν αν συνεχιστεί αυτή η χαμηλή κίνηση η Εταιρεία βγαίνει και Κερατας και ζημιωμενη που λενε...Γιατι βασιζόμενη (Καλώς κακως) σε υποσχέσεις αλλάζει έστω για λίγο το κλασικό δρομολόγιο ,και άκουει και τις γκρίνιες της Τήνου και της Μυκόνου....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

O κάθε δήμαρχος λεει ότι θελει ,αλλα στην πραξη δεν νομιζω ότι μπορει να υποχρεωσει τον κοσμο να παει με το οποιοδήποτε πλοιο

 Αντε να στηριξει το πλοιο κανοντας τις δημοτικες μετακινησεις με αυτό.

 Όπως και να χει όμως ποτε προλαβε η Golden Star να καταλαβει ότι το δρομολογιο δεν θα στηριχτεί.Δυο μερες εγιναν ολες κι ολες τα δρομολογια και αυτά καθημερινες.Ποση κινηση να είχε πια για Συρο και για ένα δρομολογιο που ουσιαστικα ανακοινωθηκε δυο μερες πριν την εναρξη του

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Υποτιθεται οτι σαν Δημαρχος εχει καποια γνωση του τι θελει ο κοσμος "του".. ...αλλιως δεν λεει "η Συρος θα στηριξει" εκτος αν το λεει μονο για να το πει....Παντως δεν εκφραστηκε η εταιρεια,ουτε καταλαβε τιποτα...Απλα τα νουμερα ειναι προς το παρον πολυ μικροτερα των προσδοκιων...

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

o δημος τηνου, διαμαρτυρεται εντονα για την προσθηκη της συρου, με τα επιχειρηματα που εχουμε ηδη αναφερει και εδω.

Edited by proud_ionian
και σιγουρα, αυτος ξερει πολυ καλα τι θελει το νησι του ;)
Link to comment
Share on other sites

  • proud_ionian changed the title to Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος

Κάποιες απόψεις μου σχετικά με τα λόγια του δήμου της Τήνου, που τα θεωρώ «κροκοδείλια δάκρυα» και γενικά θέλουν να πουν ότι όλα έγιναν χειρότερα για αυτούς!!

Ας ξεκινήσω με τις τιμές που επέστρεψαν στις κανονικές τιμές μετά το παραλογισμό του καλοκαιριού που έφερε ο πόλεμος τιμών μεταξύ των ταχύπλοων σε βάρος των συμβατικών.

On 20/7/2017 at 7:06 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Σε βάθος χρόνου τις φετινές ζημιές της γραμμής θα τις πληρώσουν οι επιβάτες τα επόμενα χρόνια!! Είτε με μείωση δρομολογίων, είτε με ακριβότερα εισιτήρια, είτε με την απομάκρυνση ποιοτικών πλοίων. 

Έξαλλου το έχω αναφέρει ότι αυτό το πόλεμο θα το πληρώσουν οι μόνιμοι πολίτες που θα ταξιδεύουν με μείωση δρομολογίων (τώρα αύξηση του χρόνου ταξιδιού) και με αύξηση τιμών!! Εάν δεν είχαν τόσο άσχημη σεζόν τα συμβατικά πλοία της γραμμής θα υπήρχε και άλλο πλοίο στη γραμμή μέχρι το τέλος του Οκτωβρίου.

Λένε ότι είναι αδύνατη η εξυπηρέτηση του πολίτη από τις δημόσιες υπηρεσίες στη Τήνου, που έτσι και αλλιώς ήταν δύσκολη να γίνει όταν φεύγει το πρωί από τη Ραφήνα!! Εάν θέλει κάποιος να είναι σίγουρος ότι θα προλάβει να διεκπεραιώσει την υπόθεση του στη δημόσια υπηρεσία της Τήνου, πάει από το βράδυ για να είναι από το πρωί που θα ανοίξει η υπηρεσία!!

Οι μονοί που είναι θεωρητικά χαμένοι θα είναι οι ημερήσιοι επισκέπτες στη Τήνο για προσκύνημα που έχουν παραμονή 1:45 (12:15 άφιξη και 14:00 αναχώρηση) ενώ όταν δεν πιάνει στη Σύρο δηλαδή το ΣΚ (όπου γίνονται συνήθως οι εκδρομές) θα έχουν παραμονή 2:50 (11:30 άφιξη και 14:20 αναχώρηση).

Μιλάνε για τη σύνδεση της Τήνου με τη Σύρο αλλά νομίζω ότι πιο πολύ έγινε η καθημερινή σύνδεση της Άνδρου με τη Σύρο, που ήταν πολύ δύσκολη για το κόσμο της Άνδρου (μόνο με 3 επιδοτούμενα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια, που τα δυο είναι την ίδια ημέρα)

Λένε ότι δεν υπάρχει η δυνατότατα πλέον της διασύνδεσης αυθημερόν της Τήνου με την Άνδρο!!! Κάτι που δεν ισχύει γιατί το Superferry II φτάνει στις 16:30 στην Άνδρο και το Θεολόγος Π περνάει στις 19:45 (3:15 ώρες έχουν στη διάθεση τους). Επίσης λένε ότι θα υπάρχει θέμα με τις ομάδες που σε σχέση με τα δρομολόγια χωρίς τη Σύρο χάνουν 20 λεπτά, αλλά συνήθως οι ομάδες ταξιδεύουν ΣΚ που το Superferry II δεν προσεγγίζει στη Σύρο!!

Τώρα που έφυγαν τα ταχύπλοα ζητιάνε το σεβασμό των επιβατών όταν το καλοκαίρι ο σεβασμός στα μόνιμα πλοία της γραμμής ήταν μηδαμινή από τους επιβάτες και τις αρχές της Τήνου!!

Link to comment
Share on other sites

17 minutes ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Τώρα που έφυγαν τα ταχύπλοα ζητιάνε το σεβασμό των επιβατών όταν το καλοκαίρι ο σεβασμός στα μόνιμα πλοία της γραμμής ήταν μηδαμινή από τους επιβάτες και τις αρχές της Τήνου!!

Να δεχτώ ότι οι επιβάτες "δε σεβάστηκαν" τα μόνιμα πλοία, αν και το πιο λογικό θα ήταν "δεν προτίμησαν". Οι αρχές όμως? Ποιες ενέργειες τους έδειξαν "μη σεβασμό".

Link to comment
Share on other sites

Έγραψα σεβάστηκαν επειδή η ανακοίνωση του Δήμου έγραφε για σεβασμό της εταιρείας προς τους επιβάτες τώρα!! Θα μπορούσαν να είχαν βγάλει κάποια ανακοίνωση ή σε κάποιο ΣΑΣ, να είχαν τοποθετηθεί δημόσια, όπως έγινε με την Άνδρο που έβγαλαν ανακοίνωση σχετικά ότι πρέπει να στηριχτούν τα συμβατικά γιατί αυτά είναι που μας εξυπηρετούν 12 μήνες το χρόνο, ενώ τα ταχύπλοα θα είναι για 4 μήνες!!

Link to comment
Share on other sites

Πες τα ...Τωρα θα νιώσουν τις επιπτώσεις του τζάμπα του καλοκαιριού....Και ίσως αυτό να είναι μια μικρή γεύση για το απώτερο μέλλον.Δεν στήριξαν τα ποσταλια που τους παρέχουν υπηρεσίες όλο το χρόνο,ε τώρα που ήρθε ο χειμώνας και πέταξε το  ωραίο "περάστε κόσμε τζάμπα ειναι" παίρνουν μια μικρή γεύση....Τωρα θελουν σεβασμο !! Αυτοι τον εδειξαν ??!!Ας πρόσεχαν λοιπόν....Υ.Γ. Ας κοιτάξουν εκεί στην Τήνο να ξεριζώσουν το κακούργημα του νεου λιμανιου ,και μετα να δουν τα υπολοιπα

Υ.Γ. 2 Όχι μέσω Συρου, μέσω Φολεγανδρου θα έπρεπε να τους πάνε και οι δύο Εταιρείες...Και ας τους πάει γρήγορα και φτηνά ο...Αγιος Σωστής (τους)....

 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Διαφωνώ κάθετα. Τί σημαίνει επειδή πήγαιναν το καλοκαίρι με το Τερα τώρα θα έχουν και ακριβό εισιτήριο και θα πηγαίνουν σε παραπάνω ώρες, ας γυρίσουμε τότε στο Άννα Λ. να τελειώνουμε. Δεν είναι αντιμετώπιση αυτή. Πέραν αυτού τους συμφέρει ότι αρκετοί προσκυνητές δεν προλαβαίνουν χρονικά κι έτσι χάνονται από πελάτες? Καθαρό μυαλό χρειάζεται νέες γραμμές υπάρχουν, πρέπει να ξαλαφρωσει η γραμμή, από το 2016 υπάρχει τεράστιος συνωστισμός! Επαναλαμβάνω οι άτυπες τιμωρίες δεν είναι καλό να υφίστανται, αν θέλουν να τους τιμωρήσουν πραγματικά, με κάθε κόστος για εκείνους ας αφήσουν τη γραμμή. Γιατί δεν το πραγματοποιούν? Αφού μπαίνουν μέσα... Όλα με μέτρο κι όχι υπερβολές! Όσο για τη στήριξη θεωρώ πως θα ήταν αφελές για κάποιον που ήθελε να ταξιδέψει στην Τήνο να πληρώσει 22 για να πάει σε 3:45 αντί 15 για να πάει σε 2:10, εγώ μάλιστα κατατασσω τον εαυτό μου στους αφελείς, αλλά δεν το έκανα για να στηρίξω (αλίμονο, δεν είναι ούτε οικογενειακή επιχείριση, ούτε κι ο Παναθηναϊκός που χρειάζεται τη στήριξη 😁), το έκανα γιατί μ αρέσει να ταξιδεύω με συμβατικό αλλά και με τα συγκεκριμένα πλοία, εγώ όμως είμαι ένας και η πλειοψηφία έχει δικαίως άλλη άποψη!

Link to comment
Share on other sites

Ετσι οπως τα γραφεις Valencay ειναι σαν να  τιμωρει η εταιρεια την τηνο κ την μυκονο επειδη  υπαρχει ο ελευθερος αναταγωνισμος να διαλεξει ο καθενας με τι θα παει στο νησι του!κ εαν βαζουν την συρο μεσα για να βγαλουν τα σπασμενα βλεπω να τα κανουν κομματια...

Link to comment
Share on other sites

Ραφήνα: δώδεκα πλοία (Συμβατικά και ταχύπλοα) ζητούν στέγη ενόψει 2018

Quote

Ένας ακτοπλοϊκός πόλεμος είναι έτοιμος να ξεκινήσει στο λιμάνι της Ραφήνας καθώς τουλάχιστον τέσσερις εταιρείες με 12 πλοία συνολικά αναμένεται, αν δεν αλλάξει κάτι την τελευταία στιγμή, να διαγκωνισθούν τη νέα σεζόν με έπαθλο περίπου 1,6 εκατ. επιβάτες, από και προς Ραφήνα για Κυκλάδες. Έτσι όπως διαμορφώνεται αυτή τη στιγμή η κατάσταση σε μία ώρα μέσα, κάθε πρωί θα αναχωρούν από το λιμάνι της Ραφήνας για τις Κυκλάδες 12 πλοία, δηλαδή κάθε πέντε λεπτά θα πρέπει να φεύγει και ένα. Ωστόσο το θέμα δεν είναι τόσο απλό, καθώς δεν χωρούν 12 πλοία στο λιμάνι αφού οι θέσεις είναι επτά, ενώ πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι υπάρχουν και δύο πλοία για Μαρμάρι.

Η συμφόρηση στο λιμάνι της Ραφήνας που έζησε πέρυσι έναν εξοντωτικό πόλεμο μεταξύ τριών ακτοπλοϊκών εταιρειών απασχολεί και πάλι τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ), αλλά και το Υπουργείο Ναυτιλίας.

Το τελευταίο διάστημα έχουν πραγματοποιηθεί αρκετές συναντήσεις για την εξεύρεση λύσης στο πως θα διευθετηθούν τα δρομολόγια της νέας σεζόν (1η Νοεμβρίου), χωρίς όμως αποτέλεσμα και έτσι λίγες ημέρες πριν την έναρξη της, δεν είναι γνωστά τα δρομολόγια και οι εταιρείες δεν μπορούν να εκδώσουν εισιτήρια.

Με τα μέχρι τώρα δεδομένα από Ραφήνα για Κυκλάδες έχουν δηλωθεί για χειμερινή και θερινή περίοδο τρία συμβατικά πλοία από τη Fast Ferries, τρία ταχύπλοα από τη Sea Jets, δύο συμβατικά και ένα ταχύπλοο από την Golden Star Ferries, ένα συμβατικό και ένα ταχύπλοο από τη Hellenic Seaways και ένα συμβατικό (που θα αποσυρθεί) από την Blue Star Ferries.

Από τις παραπάνω εταιρείες μονίμως στη γραμμή τα τελευταία χρόνια ήταν η Fast Ferries και η Golden Star Ferries.

Η Sea Jets αύξησε την παρουσία της και από ένα πλοίο δηλώνει τώρα τρία, ενώ επίσης επανήλθε στη γραμμή η Hellenic Seaways η οποία είχε αποχωρήσει πριν από χρόνια.

Δεδομένου βέβαια ότι τα δρομολόγια είναι ελεύθερα, δεν απαγορεύεται να μπει κάποιος στη γραμμή είτε να αυξήσει την παρουσία του. Τα προβλήματα αρχίζουν όμως από τη στιγμή που οι λιμενικές υποδομές δεν επαρκούν αν και εκ των πραγμάτων τίθεται το ερώτημα πόσο μεγάλο μπορεί να είναι το λιμάνι για να φιλοξενεί ένα τόσο άκρατο ανταγωνισμό, καθώς είναι ένα ερώτημα κατά πόσο είναι ορθολογική από επιχειρηματικής άποψης η συνάθροιση τόσων πλοίων στη συγκεκριμένη γραμμή.

Αν αυτός ο πόλεμος συνεχισθεί όπως σημειώνουν πιο ψύχραιμοι ακτοπλοϊκοί κύκλοι στο τέλος θα καταστραφούν όλοι. Πριν λίγες ημέρες, οι ενδιαφερόμενοι συναντήθηκαν σε μία προσπάθεια να συνεννοηθούν ως προς τις αφιξοαναχωρήσεις των πλοίων χωρίς όμως αποτέλεσμα.

Ατζέντα ενόψει ΣΑΣ (19/10)

Πληροφορίες της «Ν» αναφέρουν ότι νέα συνάντηση δεν αποκλείεται να γίνει στις αρχές της επόμενης εβδομάδας στο υπουργείο Ναυτιλίας, ενώ την προσεχή Πέμπτη 19/10 είναι προγραμματισμένη συνεδρίαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (ΣΑΣ).

Αν και η ατζέντα δεν έχει ακόμη διαμορφωθεί, θεωρείται βέβαια ότι ένα από τα θέματα θα είναι και τα δρομολόγια της Ραφήνας προς τις Κυκλάδες.

Σημειώνεται ότι το πρόβλημα Ραφήνα, απασχολεί το υπουργείο Ναυτιλίας εδώ και ένα χρόνο. Πέρυσι την ίδια περίπου περίοδο το θέμα συζητήθηκε σε ΣΑΣ που πραγματοποιήθηκε στα Χανιά όπου βρέθηκε προσωρινή λύση.

Στη συνέχεια συζητήθηκε και σε άλλα ΣΑΣ ενώ ακόμη και εν μέσω της θερινής περιόδου οι εταιρείες εισηγούνταν αλλαγές δρομολογίων.

Στελέχη της Fast Ferries ανέφεραν στη «Ν» ότι πρέπει το θέμα να λυθεί σύντομα και προτείνουν να βγουν πρώτα τα δρομολόγια για τα συμβατικά πλοία που κάνουν συγκοινωνιακό έργο όλο το χρόνο (χειμώνα – καλοκαίρι) και στη συνέχεια να συζητηθεί το θέμα των ταχυπλόων που άλλωστε δρομολογούνται μόνο τη θερινή περίοδο.

Ωστόσο η πλευρά της Sea Jets, αντιδρά στην πρόταση αυτή γιατί όπως αναφέρεται, έτσι δεν θα μείνει χώρος για πρωινές αναχωρήσεις των ταχυπλόων.

Εκφράζεται από την πλευρά η θέση για αμοιβαίες υποχωρήσεις όλων, προκειμένου να βρεθεί λύση.

Πηγή: (Έντυπη) ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

Η Golden Star Ferries απαντά στους Τηνιακούς και ρωτά τους Ανδριώτες

Quote

Το Εν Άνδρω επικοινώνησε με τους πλοιοκτήτες της Golden Star Ferries ζητώντας να μάθει τι σκοπεύουν να κάνουν μετά την διαμάχη που ξέσπασε για την τροποποίηση του καθιερωμένου πρωινού δρομολογίου του Superferry II από Ραφήνα για Άνδρο – Τήνο – Μύκονο με την μεσολάβηση της Σύρου. Για το δρομολόγιο αυτό ο Δήμος Τήνου εξέδωσε ανακοίνωση ζητώντας επιστροφή του δρομολογίου στην προηγούμενη διαδρομή.

Μιλήσαμε με τον Γιώργο Στεφάνου ο οποίος απάντησε πως στόχος τους είναι να διατηρηθεί η σύνδεση με Σύρο όλο τον χειμώνα. Όσο ο καιρός είναι καλός το δρομολόγια τα Σαββατοκύριακα - που υπάρχει πίεση προσκυνητών για Τήνο – θα γίνεται χωρίς την Σύρο. Όμως για να εξυπηρετηθούν οι προσκυνητές της Τήνου σκέφτονται σοβαρά να καθυστερήσουν την βραδινή επιστροφή στη Ραφήνα κατά μια ώρα. Έτσι θα έχουν πάλι χρόνο οι ημερήσιοι επισκέπτες της Παναγίας για προσκύνημα. Με τον τρόπο αυτό εξυπηρετούν και την Σύρο συνδέοντας την απευθείας με Ραφήνα και την Άνδρο συνδέοντας την κατευθείαν με Σύρο.

Τέλος ο Γ. Στεφάνου, με δεδομένες καθυστερήσεις που υπήρξαν, ζήτησε από τους Ανδριώτες και τις δικές τους απόψεις μέσω του Εν Άνδρω (σχόλια, mail κλπ) για την κατά μια ώρα μετατόπιση του απογευματινού δρομολογίου του πλοίου προς Ραφήνα. Δηλαδή το πλοίο να φεύγει από Άνδρο 17:30 και να φτάνει Ραφήνα 19:30. Άποψη του είναι πως έτσι κερδίζουν χρόνο και οι Τηνιακοί για τους ημερήσιους προσκυνητές, αλλά και οι Ανδριώτες που επεκτείνουν την παραμονή τους στο νησί τους κατά μια ώρα το απόγευμα.

 

Link to comment
Share on other sites

Βέβαια αυτό που θα έπρεπε να ρωτήσει το Εν Ανδρω είναι αν η Σύρος θα παραμείνει στην περίπτωση που κάποιος άλλος βάλει δευτέρο πρωινό δρομολόγιο😉 στην κλασσική διαδρομή. Τώρα αυτά περί τιμωρίας των κατοίκων είναι τουλάχιστον αστεία καθότι συνήθως γυρίζουν μπούμερανγκ. Αν νομίζεις ότι έχεις 'διαρροή' πελατείας προσπαθείς να την ξανακερδίσεις και δεν κάνεις ότι είναι δυνατόν (είτε εκούσια είτε ακούσια) για να χάσεις και την υπόλοιπη

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω οτι υπαρχει σκεπτικο "τιμωριας",πιο πολυ τεσταρεται ισως η Συρος...Αλλα ,οταν οι ιδιοι που δεν τιμουν τα πλοια που τους πανε χειμωνα καλοκαιρι ,φωναζουν τωρα,δεν δικαιουνται να ομιλουν....Αλλωστε οι ΙΔΙΟΙ ειναι ,που το καλοκαιρι θα ξαναγυρισουν την πλατη .....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...