Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Οι Εταιρειες (οι μονιμες και οχι της αρπαχτης) θα σκεφτουν πιστευω λογικα και θα κανουν πλεον πιο εξορθολογισμενες κινησεις.Αυτο φυσικα,δεν ειναι αναγκη να σημαινει απομακρυνση πλοιων ,αλλα σωστα δρομολογια.Φυσικα και υπαρχει και καποια πιθανοτητα αν καποια εταιρεια που δεν εχει τι να κανει το βαπορι της,αν εχει μια προταση καλη, να το παραχωρησει....Κανοντας- εστω και ετσι- το " χατηρι"  στον Ηλιο να αδειασει θεση.Τωρα βεβαια,δεν ειναι καθολου σιγουρο αν αυτος θα τηρησει αυτα που διακυρητει...αλλωστε,ειναι γνωστη η...σταθεροτητα των κινησεων και επιλογων του...Ισως βεβαια ρωτησει γνωμες των  εκπροσωπων του αλλα και συμβουλων του,στα  χαμηλα αλλα και στα  (top) υψηλα επιπεδα....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

22 hours ago, proud_ionian said:

η απειλη των μπλε ή η αμεση απαντηση των κοκκινων, που ως τωρα δεν ειχαν ριξει τιμες;

Φημες (που ελέγχονται για την αξιοπιστία τους)  ελεγαν πως μεχρι πριν λιγες μερες οι κοκκινοι δεν  εδειχναν καμμια διαθεση για συννενοηση. 

Link to comment
Share on other sites

Η χθεσινή κίνηση των πλοίων από Ραφήνα, εξαιρουμένων αυτών προς Μαρμάρι:

Από τη Ραφήνα έγιναν 12 απόπλοι πλοίων με 5.399 επιβάτες, 998 οχήματα, 96 φορτηγά και 128 δίκυκλα.

Και μοιρασμένα ισότιμα να είναι, δείχνει κατά πόσο υπάρχει υπερπροσφορά χωρητικότητας στη γραμμή.

 

Link to comment
Share on other sites

για αυτα τα πρωινα του ferry  λεω. δεν ειναι ενα. τρια την εβδομαδα ειναι. 

αυτο που ρωταω ειναι αν ενεκρινε το ΣΑΣ την περικοπη ή αν εφαγαν ακυρο και πρεπει να τα συνεχισει.

Link to comment
Share on other sites

Η ανάρτηση των ανδριωτών δε διευκρινίζει ποιες αλλαγές δεν έγιναν δεκτές. Ή θα περιμένουμε τη γνωμοδότηση ή τους έχοντες πρόσβαση να μας πουν τι έγινε. Κατά άλλο ναυτιλιακό (ειδησιογραφικό) χώρο, πάλι είχε εντάσεις και αψιμαχίες στη συνεδρίαση μεταξύ των δυο εκ των τριών εμπλεκομένων στα κυκλαδίτικα δρομολόγια από Ραφήνα.

Link to comment
Share on other sites

Α, εννοείς την εβδομάδα... Sorry, δεν το κατάλαβα... Δεν ξέρω τι έγινε... Πιστεύω θα μάθουμε σύντομα που θα δημοσιευτούν τα αποτελέσματα του ΣΑΣ. Συνήθως πάντως όταν μια εταιρία κάνει κάποια κίνηση σε αλλαγές δρομολογίων δεν αναιρούνται από το ΣΑΣ κατόπιν εορτής... Λες να γίνει κάτι τέτοιο εδώ...??

Link to comment
Share on other sites

Από ότι μαθαίνω δεν έγινε δεκτό το αίτημα της Golden Star Ferries για το Superferry για τη προέκταση προς τη Πάρο. Ενώ για τη Seajets δεν έγινε δεκτό το αίτημα για τη προσθήκη της Άνδρου στα δρομολόγια του Tera Jet. Επίσης δεν πρέπει να έγινε δεκτό το αίτημα για το Naxos Jet. 

Link to comment
Share on other sites

Η «ναυμαχία» της Ραφήνας: Ανελέητος πόλεμος μεταξύ ακτοπλοϊκών εταιρειών χθες στο ΣΑΣ

Quote

Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Seajets και Golden Star Ferries εμφανίστηκαν χθες στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών με σειρά αιτημάτων που αφορούσαν τροποποιήσεις και αλλαγές σε δρομολόγια και ώρες πλοίων τους

Μπήκε ο Αύγουστος, η τουριστική κίνηση είναι στο απόγειό της και στο υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής συνεδρίασε το μεσημέρι της Τρίτης το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών για να εξετάσει αιτήματα ακτοπλοϊκών εταιρειών για νέα δρομολόγια ή τροποποίηση υπαρχόντων δρομολογίων για την... τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο!
Η Ραφήνα φαίνεται ότι έχει «οριστεί» ως τόπος-λιμάνι για τα μεγάλα ξεκαθαρίσματα. Εκεί χτυπιούνται τώρα κατά μέτωπο δύο εταιρείες.
Πρόκειται για τη
Seajets την οποία εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος και την Golden Star Ferries της οικογένειας Στεφάνου. «Παράπλευρη απώλεια» στον πόλεμο αυτό χαρακτήρισε την άλλη εταιρεία που δραστηριοποιείται εκεί, τη Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη, ο ίδιος ο εκπρόσωπός της, Δημήτρης Τσούμας ο οποίος τόνισε ότι «υπάρχει ανελέητος πόλεμος εξόντωσης μεταξύ δύο εταιρειών».

Οι… μεγάλοι σφυρίζουν αδιάφορα αφού φαίνεται να μην τους αφορά το θέμα και οι «μεμονωμένοι» αναζητούν «δρομολόγια εξόντωσης» ή «δρομολόγια σωτηρίας» εν μέσω Αυγούστου, όπως ακούστηκε στη διάρκεια της συνεδρίασης.  
Οι εκπρόσωποι των δύο εταιρειών Seajets και Golden Star Ferries εμφανίστηκαν χθες στο ΣΑΣ με σειρά αιτημάτων που αφορούσαν τροποποιήσεις και αλλαγές σε δρομολόγια και ώρες πλοίων τους.

Τον λόγο πήρε αρχικά ο Δημήτρης Στεφάνου, Γενικός Διευθυντής της Golden Star Ferries που έχει δύο συμβατικά πλοία και ένα ταχύπλοο στη Ραφήνα: «Διακόπτουμε το πρωινό δρομολόγιο του Superferry τον Αύγουστο. Όλοι περιμένουμε τον Αύγουστο για να καλύψουμε τα έξοδα του χειμώνα. Εμείς όμως αυγουστιάτικα το διακόπτουμε το δρομολόγιο για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο όχι γιατί είμαστε τρελοί αλλά γιατί στο προηγούμενο ΣΑΣ δώσατε με πολύ ευκολία άδεια για τετράμηνη απασχόληση ταχυπλόου, με 1.800 επιβάτες και 400 ΙΧ οχήματα (υ.σ. αναφέρεται στο Tera Jet της Seajets) και το βάλατε δίπλα μας με 10' διαφορά στην ώρα αναχώρησης πριν το Superferry» και συνέχισε σε έντονο ύφος αναγκάζοντας τον γγ του ΥΝΑ, Διονύση Καλαματιανό να του ζητήσει να κλείσει το… μικρόφωνο: 
«Ακούγεστε και χωρίς μικρόφωνο κ. Στεφάνου. Κλείστε το γιατί είναι πολύ έντονος ο ήχος»!
Όταν ξαναπήρε τον λόγο ο κ. Στεφάνου είπε:
 «Δεν βγάζουμε ούτε τα πετρέλαια μας και αναγκαστήκαμε να ζητήσουμε περικοπή δρομολογίων. Το υπουργείο μας απάντησε ότι το ένα ταχύπλοο και το άλλο συμβατικό πλοίο και ότι το ταχύπλοο δεν επηρεάζει το συμβατικό. Τι να κάνω, το… κατάπια! Όμως το ταχύπλοο μετά το καλοκαίρι μας αφήνει… γεια. Κόβοντας το πρωινό δρομολόγιο το πλοία μας θα μένει 18 ώρες στη Μύκονο. Ζητήσαμε να κάνουμε ένα δρομολόγιο διάσωσης αυτό το χρονικό διάστημα και πιο συγκεκριμένα το Μύκονος-Πάρος-Μύκονος. Το είχαμε ζητήσει από τον περασμένο Ιανουάριο. Τώρα το συμβατικό επηρεάζει το ταχύπλοο; Άλλα μας λέγατε τότε και άλλα τώρα. Πρέπει να πάρουμε την άδεια της Seajets για το δρομολόγιο; (ΥΣ: Τελικά το αίτημα για το δρομολόγιο της Golden Star Ferries απορρίφθηκε από το ΣΑΣ)».
Λίγο αργότερα στην ομιλία του τόνισε ότι «η
Seajets ζητάει δρομολόγια εξόντωσης» για την εταιρεία του. Το αιτιολόγησε ότι η εταιρεία που εκπροσωπεί ο Μάριος Ηλιόπουλος βάζει πλοία που πέφτουν στις ώρες πάνω στα συμβατικά της Golden Star.
«Θέλουν την εξόντωσή μας» φώναξε ο Δημήτρης Στεφάνου και συνέχισε: «Αλλάξτε τον νόμο. Στο χέρι του υπουργείου Ναυτιλίας είναι να προστατέψει τους πολίτες των νησιών μας. τα συμβατικά πλοία συμβάλουν στην επιβίωση αλλά και στην ανάπτυξη των νησιών. Σταματήστε να στηρίζετε τα ταχύπλοα έναντι των συμβατικών.

Σε αντίθετη περίπτωση θα ψάχνετε για συμβατικά βαπόρια τον χειμώνα. Θα τα πουλήσουμε τα συμβατικά να πάρουμε και εμείς ταχύπλοα και να δούμε ποιος θα κάνει δρομολόγια τον χειμώνα».

«Δεν θα γίνουμε βορά κανενός»!

Στη συνέχεια τον λόγο πήρε ο Δημήτρης Τσούμας, εκπρόσωπος της Fast Ferries του Θεολόγου Παναγιωτάκη: «Ζω τη μέρα της Μαρμότας. Κάθε φορά τα ίδια και τα ίδια. Είναι πρωτοφανές να συζητάμε δρομολόγια για Ραφήνα την 1η Αυγούστου για την τρέχουσα δρομολογιακή περίοδο. Είχαμε συμφωνήσει ότι μέχρι τον Μάιο να θα είχαμε τελειώσει με τις τροποποιήσεις δρομολογίων. Και είμαστε αρχές Αυγούστου και συζητάμε για τροποποιήσεις δρομολογίων»και κατέληξε λέγοντας με νόημα: «Η εταιρεία μας δεν θα γίνει βορά κανενός»! 
Αμέσως μετά πήρε τον λόγο ο Μάριος Ηλιόπουλος για λογαριασμό της Seajets και άρχισε από εκεί που τελείωσε ο Δημήτρης Τσούμας: «Προφανώς το τελευταίο σχόλιο δεν εννοούσε τη Seajets και φαντάζομαι ότι η σπόντα δεν ήταν για μας».

Δεν πήρε καμία απάντηση και συνέχισε: «Προσπαθούν να περάσουν κλίμα τρομοκρατίας ότι δήθεν θα δέσουν τα πλοία τους. Δεσμευόμαστε ως Seajets ότι όποιος δέσει πλοίο η Seajet θα το αντικαταστήσει με άλλο συμβατικό. Άρα η μπλόφα δεν πιάνει. Από το 1991 είμαστε στην ακτοπλοΐα Σήμερα συνδέουμε 250 λιμάνια. Αν αυτό είναι ο εφιάλτης του κου Στεφάνου είναι άλλο πρόβλημα. Πριν από 2-3 χρόνια ο εφιάλτης ήταν το Blue Star Ithaki. Τώρα είναι το Tera Jet. Η Blue Star είναι ο πραγματικός πυλώνας των νησιών  της Ελλάδας. Αντιλαμβανόμαστε το σκεπτικό. Δεν θέλετε κάποια καινούργια δρομολόγια ή τροποποιήσεις Είναι σεβαστό».

Στη συνέχεια αναφέρθηκε στο αίτημα της εταιρείας που εκπροσωπεί για επέκταση δρομολογίου του Tera Jet στην Άνδρο (ΥΣ: Το αίτημα απορρίφθηκε από το ΣΑΣ): 
«Είμαστε εν μέσω σεζόν και δεν βλέπουμε τα πράγματα μονόπλευρα, με παρωπίδες. Αντιλαμβανόμαστε ότι υπάρχουν αντιδράσεις , εν μέρει δικαίως. Δεν έχουμε αντίρρηση. Όμως ξέρουμε ότι με το Tera Jet η Άνδρος  θα έχει μεγαλύτερη ανάπτυξη. Ας μην μας τη δώσετε, ας μην έρθει η ανάπτυξη».

Παρέμβαση έκανε ο Διονύσης Θεοδωράτος της Blue Star Ferries ο οποίος τοποθετήθηκε στα αιτήματα τροποποιήσεων που είχαν κατατεθεί. Ζήτησε να μην επηρεάζουν το δρομολόγιο του πλοίου της εταιρείας «Blue Star Δήλος» στο λιμάνι της Νάξου. 

Όσον αφορά στο αίτημα της Seajets για έκτακτη δρομολόγηση του Naxos Jet στη γραμμή Μύκονος, Ίος, Θήρα, Σίκινος, Μύκονος, Τήνος, Ραφήνα, η Hellenic Seaways σε παρέμβαση του εκπροσώπου της, Άρη Κατσαίτη, υπογράμμισε ότι αν κριθεί ότι υπάρχουν ανάγκες να δρομολογηθεί το πλοίο της Seajets (ΥΣ. Απορρίφθηκε από το ΣΑΣ το αίτημα για έκτακτη δρομολόγηση).

Απολογισμός

Για την… ιστορία, τελικά το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών αποφάσισε να εγκρίνει δύο από τα πέντε αιτήματα της Seajets και δύο από τα τρία αιτήματα της Golden Star. Τα υπόλοιπα απορρίφθηκαν με το σκεπτικό ότι «βρισκόμαστε εν μέσω της τουριστικής περιόδου».

Προβληματικά λιμάνια Ραφήνας-Νάξου

Τα προβλήματα για τους επιβάτες συνεχίζονται αφού δέκα πλοία αναχωρούν για τον προορισμό τους μέσα σε μια ώρα. Το ίδιο γίνεται και με τις αφίξεις.

Η πολιτεία αδυνατεί να ρυθμίσει καλύτερα τα δρομολόγια, ενώ ο πρόεδρος του ΣΕΕΝ, Μιχάλης Σακέλλης, έχει επισημάνει επεσήμανε ότι το λιμάνι, όπως είναι σήμερα, δεν θα μπορέσει να εξυπηρετήσει ούτε τα δρομολόγια για το 2018.

Προβλήματα υπάρχουν και στο λιμάνι της Νάξου που δεν έχει τις υποδομές για να εξυπηρετεί πλοία που κάνουν αυξημένα δρομολόγια λόγω της ανάπτυξης του νησιού τα τελευταία χρόνια.
Κατέπλεαν μαζί το πλοίο της Blue Star Ferries και εκείνο της Seajets, έβγαιναν 10 φορτηγά και έφραζε το λιμάνι. Τώρα με τις αλλαγές ωραρίων που αποφάσισε το ΣΑΣ ίσως βελτιωθεί η κατάσταση αλλά αυτό δεν είναι λύση. 

 

Link to comment
Share on other sites

Κι εδώ το άρθρο της Ναυτεμπορικής με τις λεπτομέρειες, όπως τα λέει παραπάνω ο Madona Centoporte. Από τη στιγμή που εμμένουν στον μεταξύ τους πόλεμο, για μένα δεν υπάρχει καμιά ουσιαστική εξέλιξη στο θέμα. Φαίνεται πάντως ξεκάθαρα πως Παναγιωτάκης/Στεφάνου είναι σε θέση άμυνας. 

Link to comment
Share on other sites

Φαινεται από όσο μπορώ να καταλάβω ,ότι λόγω των αγορων ανακαίνισεων μετασκευών και πολλων εξοδων εν μέσω κρίσης που έκαναν οι αδελφοί Στεφάνου ,πίστευαν ότι θα έβγαζαν κέρδος χωρίς εμπόδιο τον μεγάλο ανταγωνισμό. Αλλά έκαναν λάθος τωρα η Fast Ferries θα σε είναι καλύτερη οικονομική κατάσταση εφόσον δεν εκαναν πολλά ανοίγματα τον τελευταίο καιρό 

Link to comment
Share on other sites

To enandro λεει για μειωσεις των εισιτηριων από αυριο για Ανδρο με τα πλοια της Golden Star
 

Quote

 

Σήμερα το μεσημέρι ο πλοιοκτήτης Γιώργος Στεφάνου επικοινώνησε τηλεφωνικά με το «Εν Άνδρω» και με προσωπική δήλωση του προς το site ανακοίνωσε μειώσεις στα εισιτήρια των συμβατικών πλοίων του τόσο των επιβατών όσο και των αυτοκινήτων για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο της Golden Star Ferries!

Αναλυτικά, οι επιβάτες για Άνδρο με τα πλοία της Golden Star Ferries θα πληρώνουν 17 ευρώ και για Τήνο-Μύκονο 22 ευρώ. Τα αυτοκίνητα θα έχουν ενιαία τιμή για Άνδρο-Τήνο-Μύκονο 30 ευρώ!

Οι παραπάνω πληροφορίες - δεν ειχαν φτάσει ακόμα στα πρακτορεία - όταν μας τις επιβεβαίωσε και ο Δημήτρης Στεφάνου με τον οποίο μιλήσαμε στη Μύκονο. Είναι προφανές πως τα απόνερα του χτεσινού ΣΑΣ - δείτε αναλυτικό ρεπορτάζ σε διπλανή στήλη - φθάνουν με τις συγκεκριμένες εκπτώσεις και στο νησί μας. Επισημαίνουμε - κάτι που έχουμε γράψει κατ' επανάλληψη - πως δίνεται έτσι ένα οικονομικό κίνητρο  - πρώτη φορά εφέτος το καλοκαίρι - και προς την Άνδρο. Το «Εν Άνδρω» αναμένει τις επόμενες ώρες και την άλλη εταιρεία της γραμμής.

 

 

Link to comment
Share on other sites

 η ολη ιστορια με τις εταιρεις της ραφηνας και τις συνεδριασεις του ΣΑΣ, θυμιζει παιδια προσχολικης ηλικιας, παιδικου σταθμου, αντε νηπιαγωγειου, που τσακωνονται μπροστα στη νηπιαγωγο και καρφωνει το ενα το αλλο, για το ποιος εκανε περισσοτερες ζαβολιες και ποιος κρατησε περισσοτερο τα καλα παιχνιδια. ο γκρινιαρης της ταξης, ειναι αναμφισβητητα η Golden Star.

αυτα περι αλλαγης της νομοθεσιας για τη δρομολογηση των ταχυπλοων και προστασιας των συμβατικων, επιβεβαιωνουν αυτο που λεγαμε προ καιρου. καλη η ελευθερη αγορα και ο ανταγωνισμος, αρκει να μην ειναι στη δικη μας την αυλη.

@Ariadne οπως τα λεει ο @Bobking ειναι. τα πλοια της fast ferries εχουν κοστισει πολυ λιγοτερο και, το σημαντικοτερο, ειναι ευκολα μεταδρομολογησιμα ή μεταπωλησιμα, σε αντιθεση με αυτα της Golden Star, στα οποια εχει χαλασει παρα πολλα λεφτα, που δυσκολα θα τα παρει πισω, ειτε απο μεταπωληση, ειτε απο τη λειτουργικη κερδοφορια. το δε superferry, εχει, για το μεγεθος του, μικρη χωρητικοτητα σε μεγαλα οχηματα, πραγμα που περιοριζει τα περιθωρια ελιγμων.

αστειο της χρονιας το "θα παρουμε τα πλοια μας και θα τα δεσουμε". θυμιζει το ανεκδοτο με τον κερατα, που αυτοευνουχιζεται για να τιμωρησει τη συζυγο που του τα φορεσε.

 

Link to comment
Share on other sites

Ο κύριος υπουργός διαμήνυσε μέσω έγκριτου τηλεοπτικού διαύλου ότι αύριο θα συναντηθεί με τους αδελφούς Στεφάνου και τον Ηλιόπουλο. Εντύπωση μου κάνει η μη συμμετοχή του έτερου πλοιοκτήτη της γραμμής στη συνάντηση, αν κατάλαβα καλά την είδηση. 

Link to comment
Share on other sites

Όσα χρόνια είναι στην γραμμή οι Αφοί Στέφανου γκρινιάζουν.Μια είναι κακή ή Blue Star που ήρθε για την αρπαχτη το καλοκαίρι μια η Fast ferries τους έχει πάρει όλα τα φορτηγά και τώρα τα έχουν βάλει με τον Ηλιόπουλο ενώ αυτοί ξεκίνησαν τον πόλεμο με τις τιμές και είναι αυτοί που ξεκίνησαν και τον πόλεμο των δρομολογίων.Τοσα χρόνια λένε ότι μπαίνουν μέσα και με τα έσοδα του ενός πλοίου αγόρασαν αλλά δύο.Στην Άνδρο πλέον από όπου κατάγονται πέφτει λίγο κράξιμο ιδιαίτερα με το θέμα του κόστους των εισιτηρίων.Ολοι παρακαλάνε για τον ερχομό της sea jet τον οποίο βλέπω μάλλον να  είναι κοντά.

Edited by Themis Prevenios
Link to comment
Share on other sites

Όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω ο πόλεμος τιμών ξεκίνησε ξεκάθαρα από τη Seajets. 

 

Σχετικά δε με την Άνδρο πρόσφατα διάβασα πως οι ίδιοι Ανδριωτες επισήμως ζήτησαν να μην υπάρξει αλλαγή στα δρομολόγια (άρα να μην μπει το Tera) 

Link to comment
Share on other sites

24 minutes ago, hayabusagr said:

Όπως έχει αναφερθεί και παραπάνω ο πόλεμος τιμών ξεκίνησε ξεκάθαρα από τη Seajets. 

 

Σχετικά δε με την Άνδρο πρόσφατα διάβασα πως οι ίδιοι Ανδριωτες επισήμως ζήτησαν να μην υπάρξει αλλαγή στα δρομολόγια (άρα να μην μπει το Tera) 

Όχι οι ανδριωτες φίλε μου ο δήμαρχος με επιστολή του ο άνθρωπος είναι μάλλον υπέρ του τουρισμού και δεν θέλει αλλά πλοία στην γραμμή!!!Όλοι οι δήμαρχοι των νησιών παρακαλάνε για νέα πλοία ο συγκεκριμένος δεν τα θέλει!

Link to comment
Share on other sites

Καλα ασε τους δημαρχους. Οτι λενε το λενε για τις ψηφους. Ειδικα στα νησια. Εδω ισως ο δημαρχος βλεπει λιγο πιο περα απο το Τερα Τζετ. Εστω και με εξωτερικη βοηθεια

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...