Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

μα και ο προεδρος του ΣΕΕΝ τηρει ουδετερη σταση, για να μην πω ελαφρα προς seajets.

αληθεια ο τριτος πλοιοκτητης (παναγιωτακης) δεν παρεστη;

να ξαναθυμησω επισης, οτι η δρομολογηση των ταχυπλοων, εγινε τετραμηνη, απο επταμηνη, το 2013 επι κυβερνησεως σαμαρα, μαζι με πολλες αλλες αλλαγες, αλλα τοτε δεν ειχε αντιδρασει κανεις, ουτε η Golden Star.

ΥΓ: πλακιτσες στην ωρα του παιδιου και τα status pls;)

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, margaritis24 said:

Ποιος εσπασε τις τιμες πρωτος???

Τα έχουμε ξανά γράψει πρόσφατα margaritis24 ποιος έσπασε τις τιμές στη γραμμή!!

On 11/7/2017 at 9:34 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι επιθετικές εκπτώσεις ξεκίνησαν από τη Seajets για τη Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο μετά του Αγίου Πνεύματος. Ακολούθησε η Golden Star Ferries για το Superruner για τους ίδιους προορισμούς. Μετά ξανά απάντησε η Seajets και στη συνέχεια η Golder Star Ferries μείωσε τη τιμή και για τη Σαντορίνη. Και στο τέλος η Seajets έριξε τη τιμή στα 15 € για Τήνο Μύκονο (από τη Ραφήνα γιατί στην επιστροφή έχει άλλη τιμή όπως και για το Paros Jet νομίζω δεν ισχύει αυτή η έκπτωση!!) Άρα την αρχή στο πόλεμο των τιμών την έχει ξεκινήσει η Seajets φίλε margaritis24.

Link to comment
Share on other sites

Παντως ασχετα εμεις που ασχολουμαστε με την ακτοπλοοια κ εχουμε κουβεντα να κανουμε πολυς κοσμακης εχει ευνοηθει απο τις προσφορες αυτες κ πηγαινει στα νησια να κανει διακοπες κ να ξεφυγει απο τα προβληματα του κ δεν τους νοιαζει αν τρωγοντε εκει στη ραφηνα!κ του χρονου που δεν θα υπαρχουν οι τιμες αυτες θα τον κυνηγανε τον κοσμο το τουφεκι στην ραφηνα

Link to comment
Share on other sites

Σε βάθος χρόνου τις φετινές ζημιές της γραμμής θα τις πληρώσουν οι επιβάτες τα επόμενα χρόνια!! Είτε με μείωση δρομολογίων, είτε με ακριβότερα εισιτήρια, είτε με την απομάκρυνση ποιοτικών πλοίων. 

Link to comment
Share on other sites

οπως ειπα και τις προαλλες, το κενο καλυπτεται.

η γραμμη ειναι απο τις πιο εμπορικες. δεν θα μεινει χωρις καλα πλοια.

το να μειωθουν τα δρομολογια, που ολοι ομολογουμε οτι ειναι πολλα και ανταγωνιζονται τα πλοια της καθε εταιρειας μεταξυ τους, δεν ειναι και του θανατα

οσοι επιβιωσουν, πιθανοτατα θα μετακυλησουν το μεγαλυτερο μερος της ζημιας στους ταξιδιωτες, αλλα αυτο δεν ενδιαφερει παραθεριστες, που φετος λογω των χαμηλων εισητηριων μπορεσαν να πανε σε καποιο νησι, στο οποιο υπο αλλες συνθηκες δεν θα πηγαιναν.

εξακολουθω να εχω αποριες:

  • μονο στεφανου και ηλιοπουλος, ειχαν αψιμαχια στην συγκεντρωση της XRTC; ο τριτος της ραφηνας (παναγιωτακης) δεν ηταν παρων;
  • οταν λεει o ΔΣ οτι η Golden Star θα κοψει το πρωινο δρομολογιο, σε ποιο αναφερεται; ειναι κατι που θα γινει τωρα, αυγουστιατικα;
Link to comment
Share on other sites

Επαναλαμβάνομαι, το ξέρω Και ίσως κουράζει, αλλά..

Άσχετα με τα αποτελέσματα της καλοκαιρινής περιόδου, άσχετα με το ποιος έριξε πρώτος τις τιμές, άσχετα με το σε ποιον βαράνε προσοχές στο υπουργείο, κλπ, το χειμώνα θα έχουμε:

Στο καλό σενάριο:

Ένα το πρωί, ένα το απόγευμα

Τοπικά και έκτακτα όποτε τσιμπάει η κίνηση

Ούτε Νάξο, ούτε ταχύπλοα, ούτε τίποτα.

Έτσι ήταν, τόση η κίνηση της γραμμής.

Στο κακό σενάριο:

Ένα πλοίο μόνο, συν κάποια τοπικά ή έκτακτα τα σαββατοκύριακα.

 

Όλα τα υπόλοιπα να μην τα σχολιάσω, δε γνωρίζω και τους ανθρώπους, ούτε είμαι "κυβερνητικός εκπρόσωπος" οπότε ας τα αφήσω καλύτερα.

 

Link to comment
Share on other sites

Η δική μου εικόνα, που πέραν της "λιμανίσιας οπτικής" έκανα και μία βόλτα με το superruner Τήνο-Νάξο, είναι η εξής: 

  1. Συνολικά η κίνηση προς τα νησιά είναι αρκετά αυξημένη (δεν μπορώ να πω ποσοστό, αλλά στο νησί ζούμε μέρες απίστευτης κίνησης που δύσκολα θυμόμαστε αντίστοιχη την τελευταία 10ετία).
  2. Τα συμβατικά δουλεύουν με χαμηλότερες πληρότητες σε σχέση με πέρυσι, αλλά αυτές δεν είναι καθόλου κακές. Μπορεί ελάχιστα (1-2) μεσοβδόμαδα δρομολόγια να έχουν λίγο κόσμο, αλλά η κίνηση του ΠΣΚ, όπου χτυπάνε πληρότητες που πλησιάζουν ή πιάνουν πρωτόκολλο, καλύπτει άνετα και βγάζει καλό θετικό πρόσημο στην εβδομαδιαία σούμα. Εννοείται πως αν δεν γινόταν οι μάχες των ταχυπλόων και των υπερβολικών δρομολογίων (δηλ. τα διπλά δρομολόγια του superferry και της fast ferries) θα υπήρχε πολύ μεγάλη δυσκολία να βρεις εισιτήριο για τη γραμμή ακόμα και τις καθημερινές.
  3. Το superruner δουλεύει εξαιρετικά και από Ραφήνα και ενδονησιωτικά. Στο ταξίδι προς Νάξο που έκανα ήμασταν στα όρια του πρωτοκόλλου από Ραφήνα μέχρι Νάξο, ενώ μεγάλος αριθμός επιβατών ανανεωνόταν σε κάθε λιμάνι που πιάναμε. Στην επιστροφή η πληρότητα ήταν χαμηλότερη (γύρω στο 50-60%) αλλά με ρυθμό ανανέωσης επιβατών άνω του 10% σε κάθε λιμάνι.
  4. Το tera jet φαίνεται να παίρνει αντίστοιχο κόσμο με το superrunner από Ραφήνα (με περισσότερα έξοδα/πετρέλαια όμως), αλλά στα ενδονησιωτικά όντας δεύτερο παίρνει πολύ λιγότερο κόσμο (στην ουσία πήρε ότι άφησε έξω το superrunner).
  5. Μου έκανε εντύπωση ο πολύς κόσμος που πήρε το Champion Jet 1(το οποίο έφτασε αργότερα από εμας) στη Μύκονο. Σημάδι πως η πληρότητά του από Πειραιά για Νάξο ήταν σχετικά χαμηλή, αλλά και πως πήρε πολύ κόσμο που θα μπορούσε να χρησιμοποιήσει το TeraJet.
  6. H FastFerries παραμένει βασίλισσα των φορτηγών, όμως η GoldenStar έχει αποσπάσει σημαντικό μερίδιο της πίτας (πχ στην Τήνο πλησιάζει στο 60-40)
  7. Το πρωινό δρομολόγιο της GoldenStar και το επιπλέον απογευματινό δρομολόγιο της FastFerries κάνουν ζημιά είτε στον εαυτό τους ή στα ομόσταυλά τους . 

Με αυτά σαν δεδομένα, καταλήγουμε πως:  

  1. Η GoldenStar έβαλε χοντρό χέρι στην παραδοσιακή πίτα των άλλων 2 - δηλ. στα φορτηγά της FastFerries (με τα πολλά δρομολόγια) και την ενδονησιωτική μετακίνηση που ήταν σχεδόν αποκλειστικό κομμάτι SeaJets (με το superruner). Λογικό δεν είναι να τους "εκνευρίσει";
  2. Τα έσοδα/έξοδα/κέρδη των εταιρειών σίγουρα δεν είναι αυτά που είχαν προϋπολογίσει κατά την έναρξη της σαιζόν, λόγω των πολλών δρομολογίων για τα οποία ευθύνονται όλοι. H FastFerries πρόσθεσε ένα διπλό δρομολόγιο καθημερινά όπως και η Golden Star, ενώ η SeaJets πρόσθεσε επιπλέον το TeraJet. Αυτό δεν σημαίνει όμως πως η γκρίνια τους περί καταστροφής ισχύει. Αντιθέτως, κέρδη συνεχίζουν να έχουν, όμως πολύ χαμηλότερα σε σχέση με πέρυσι ή με τον αρχικό προγραμματισμό τους.
  3. Η μάχη θα συνεχιστεί μέχρι τις αρχές Σεπτεμβρίου, εκτός αν κάποιος αποφασίσει να κάνει πρώτος το βήμα προς τα πίσω για να ακολουθήσουν οι άλλοι, ώστε να ξαναστηθεί το "καρτέλ". 
  4. Τα νησιά και οι νησιώτες ευγνομωνούν τη μάχη των εταιρειών και ελπίζουν να συνεχιστεί (που δεν πρόκειται καθώς κάπως θα τα βρουν για του χρόνου).
  5. Όποιος εκ των GoldenStar ή FastFerries βγάλει πλοίο το χειμώνα αυτόματα θα χάσει μεγάλο μέρος του μερίδιου του στα φορτηγά όλη τη χρονιά. Και μην ξεχνάτε πως 4-5 φορτηγά τις καθημερινές Νοέμβρη έως Μάρτη καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των λειτουργικών εξόδων του πλοίου. Δηλαδή θα αποχωρήσει η GoldenStar δύο μήνες (γιατί βάσει 10μηνης δρομολόγησης δεν μπορεί περισσότερο) και θα μείνει τους άλλους τρεις χειμωνιάτικους μήνες χωρίς το βασικό της έσοδο των φορτηγών; 

υγ: αναφέρομαι σε εταιρείες και όχι σε εφοπλιστές, γιατί έλεος πια με τη γκρίνια τους (συγκεκριμένα ενός, μιας και οι άλλοι ενώ βρίσκονται σε αντίστοιχη δύσκολη θέση δε φαίνεται να γκρινιάζουν δημοσίως). Για όλα τους φταίει ο άλλος, ενώ δεν κοιτάνε την καμπούρα τους πως όλοι τους πρόσθεσαν δρομολόγια. πχ ο Στεφάνου μας έπρηξε με το κακό TeraJet και τις τιμές του κάνοντας γαργάρα το δίπλωμα των δρομολογίων του superferry

υγ2: είναι πολύ περίεργο να βλέπεις επιβάτες (?) που ενώ αδιαφορούσαν για τις αδικαιολόγητες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων τα προηγούμενα χρόνια να γκρινιάζουν για τα φετινά μικρότερα κέρδη της τσέπης των εφοπλιστών φέρνοντας την καταστροφή.

Link to comment
Share on other sites

Αυτό που μπορω να πω εγω είναι ότι για αυτό το ΣΚ πχ υπαρχουν ελαχιστα εισιτηρια στα ταχυπλοα για Παρο που κοιταγα

Το TERA εδινε μονο διακεκριμενη στα 68 ευρω και το SUPERRUNNER ελάχιστες στην οικονομικη με 48.Αντιστοιχα ηταν και οι επιστροφες την Κυριακη πραγμα που σημαινει ότι τα ταχυπλοα χτυπάνε σχεδόν πρωτόκολλο.Με αλλα λογια δυσκολα θα πας στα νησια με τις τιμες προσφορων που διαφημίζονται αν δεν το εχεις προγραμματισει νωριτερα

16 minutes ago, csst9728 said:

υγ2: είναι πολύ περίεργο να βλέπεις επιβάτες (?) που ενώ αδιαφορούσαν για τις αδικαιολόγητες αυξήσεις στις τιμές των εισιτηρίων τα προηγούμενα χρόνια να γκρινιάζουν για τα φετινά μικρότερα κέρδη της τσέπης των εφοπλιστών φέρνοντας την καταστροφή.

Προσωπικα δεν εχω ακουσει καποιο περιστασιακο επιβατη της γραμμης να γκρινιαζει.Κουβεντα γινεται κυριως εδώ μεσα και από τους κατοικους των νησιων που ξερουν ότι θα πληρωσουν τη νυφη όταν φυγει το καλοκαιρι και θα μειωθουν τα δρομολογια ή το επομενο καλοκαιρι που οι τιμες πιθανον να ακριβύνουν ετσι ώστε να βγουν τα σπασμένα της φετινης σαιζον 

Συμφωνω με τον proud ότι πολυς κοσμος επωφεληθηκε με αυτό τον πολεμο τιμων και φετος διαλεξε αυτά τα νησια για διακοπες.Του χρονου πρωτα ο Θεος ο ιδιος κοσμος θα παει στη Μυτιληνη,την Κρητη ή οπου αλλου υπαρχουν προσφορες και πολεμος τιμων χωρις να τον νοιαζει τι θα γινει στις Κυκλαδες 

 

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, csst9728 said:

(γιατί βάσει 10μηνης δρομολόγησης δεν μπορεί περισσότερο)

just for the record, που λεμε και στα χωρια μας. μπορει να λειψει 60+45 μερες αν καλυπτεται απο αλλον η γραμμη, αλλο αν εδω δεν προκειται να γινει.

Link to comment
Share on other sites

21 hours ago, proud_ionian said:

μπορει να λειψει 60+45 μερες αν καλυπτεται απο αλλον η γραμμη

Ορθώς! (γμτ μπλεκω παλιες με νεες νομοθεσιες). Ιδου η ροδος λοιπον! Να δω πως θα κινειται τις καθημερινές του Μαη ή του Οκτώβρη καποιος που θα χαρισει τα φορτηγα στον αντιπαλο. 

Μην κοροϊδευομαστε.  Με τις τιμες του πετρελαιου στα τρεχοντα επιπεδα δεν προκειται να αφησει κανενας "συμβατικος" το χειμωνα.  Τωρα αν αυτο ξαναπαει στα 100$ το πραγμα αλλαζει εντελως ολα τα δεδομένα. 

Polmyt μεχρι τις πολυ αρχες Ιουλιου μπορει να ακουγες ελαχιστους νησιωτες να φοβουνται για το χειμωνα.  Πλεον οχι απλα δεν ακους κανεναν,  αλλα αντιθετως ευγνομωνουν την τωρινη κατάσταση ανεξαρτητως συνεπειων (αντε,  ισως κανας πρακτορας να γκρινιαξει λογω των χαμηλοτερων εσοδων,   χωρις βεβαια να εχει συμβει σε μενα προσωπικά ). 

Link to comment
Share on other sites

Το κείμενο είναι από το εν Άνδρο.Για άλλη μια φορά για την Άνδρο σφυρίζουν αδιάφορα και οι δύο εταιρείες.Καλα που δεν έβαλαν την τιμή του συμβατικού για Τήνο πιο φθηνά από Άνδρο τους "ευχαριστούμε" ειλικρινά!!!!

Οπως είχαμε εγκαίρως επισημάνει από το «Εν Άνδρω» ο ξέφρενος ανταγωνισμός στην γραμμή Άνδρου-Τήνου-Μυκόνου οδήγησε στην κορύφωση της τουριστικής σεζόν στις πρώτες δραματικές αποφάσεις. Αποφάσεις που υποψιάζουν πως θα υπάρξουν εξελίξεις και πως οι μειώσεις του σήμερα πιθανόν να πληρωθούν τον Σεπτέμβριο .

Αναλυτικά τα νέα δεδομένα:

  • 1.  Η εταιρείαGolden Star Ferries περικόπτει από αύριο τα πρωινά δρομολόγια του Superferry στις 07:05 τις ημέρες Τρίτη-Τετάρτη-Πέμπτη. Το πλοίο τις μέρες αυτές θα ξεκινά κανονικά μόνο το απογευματινό δρομολόγιο των 17:10.
  • 2. Η εταιρεία Golden Star Ferriesανακοίνωσε μονομερώς την μείωση των εισιτηρίων των δύοSuperferry για Τήνο και Μύκονο στα 20 ευρώ σήμερα το πρωί! Για Άνδρο παραμένει η τιμή στα 19! Για Άνδρο μειώνεται απλώς το εισιτήριο του αυτοκινήτου στα 40 ευρώ.
  • 3. Μετά την ανακοίνωση αυτή η εταιρεία Fast Ferries ακολούθησε για πρώτη φορά εφέτος και αυτή. Έτσι το εισιτήριο για Τήνο και Μύκονο πέφτει στα 20 ευρώ. Για την Άνδρο κι εδώ παραμένει 19 ευρώ! Πέφτει και εδώ η τιμή του αυτοκινήτου στα 40 ευρώ!

Σε επικοινωνία του «Εν Άνδρω» με τον κ. Γιώργο Στεφάνου ο  εκ των ιδιοκτητών τηςGolden Star Ferries δήλωσε πως: «ζητά την κατανόηση των ανδριωτών για την κίνηση αυτή αλλά ο σκληρός ανταγωνισμός τον οδήγησε σε αυτή την απόφαση για να περισώσει ότι μπορεί από τις τεράστιες ζημίες που υφίσταται»!

Από την Fast Ferries η εταιρεία δεν περικόπτει δρομολόγια. Πέρσι τέτοια εποχή είχαν 26 δρομολόγια την εβδομάδα από Ραφήνα και εφέτος έχουν 30. Όμως είναι σαφές πως και γι' αυτούς τα οικονομικά πλήγματα  από τον απρόσμενο και ξέφρενο καλοκαιρινό ανταγωνισμό ουσιαστικά τους έχουν δημιουργήσει πρόβλημα.

Αναμένονται, λοιπόν, εξελίξεις και ανακατατάξεις τον Σεπτέμβριο. Η μέχρι πρότινος υγιής και δυναμική γραμμή της ακτοπλοΐας κλυδωνίζεται. Σύμφωνα με το ρεπορτάζ του «Εν Άνδρω» τα πράγματα για το καλοκαίρι έχουν κριθεί ως ένα σημείο. ΤοTera Jet έχει ήδη εξασφαλίσει πολύ μεγάλες πληρότητες για το υπόλοιπο της σεζόν. Αυτό έχει δημιουργήσει ήδη ορισμένα τετελεσμένα στην γραμμή. Απομένει να δούμε ποιες θα ειναι οι επόμενες κινήσεις των τριών εταιρειών της γραμμής...

Μπορεί η Άνδρος να μην είναι στο επίκεντρο του ξέφρενου ανταγωνισμού όμως θα δεχτεί τα περισσότερα πλήγματα καθώς οι εξελίξεις άρχισαν να διαφαίνονται πολύ πριν τον Σεπτέμβριο. Μάλλον θα υπάρξει πρόβλημα με τους επισκέπτες που αποφασίζουν την τελευταία στιγμή. Φυσικά την στιγμή αυτή της ακτοπλοϊκής κρίσης το να υπάρχουν και διαμαρτυρίες – δες σε άλλη δημοσίευση – επισκεπτών και ανδριωτών για υψηλές τιμές στο νησί, αλλά και δηλώσεις κάποιων επαγγελματιών πως "πρέπει σε 30 μέρες να κερδίσουν χρήματα για όλο τον χρόνο" απλώς επιδεινώνει την κατάσταση.

Σημείωση: Ήρθε η ώρα το αδρανές και παντελώς απών υπουργείο Ναυτιλίας - που Σ(φ)ΥΡΙΖΕΙ  αδιάφορα - να αναλάβει τις ευθύνες του και για την γραμμή και για την Ραφήνα...

«Εν Άνδρω»

Link to comment
Share on other sites

Ξεχασε να μας πει ομως οτι κοβουν το πρωτο πρωινο γιατι κοβει απο το δικο τους πρωινο που ειναι το πιο γνωστο δρομολογιο των 25 χρονων!οσο για τον παναγιωτακη μαζευει ολο το φορτηγο οποτε ισοσταθμιζει τις απωλειες..

Link to comment
Share on other sites

Τώρα κάτι θα τσιμπήσουν από κίνηση ειδικά τις Hot μέρες μιας και τα 15άρια του Tera και τα 22άρια του Runner δύσκολα τα βρίσκεις.

Link to comment
Share on other sites

On 7/21/2017 at 1:07 PM, csst9728 said:

 

.....Τα συμβατικά δουλεύουν με χαμηλότερες πληρότητες σε σχέση με πέρυσι, αλλά αυτές δεν είναι καθόλου κακές. Μπορεί ελάχιστα (1-2) μεσοβδόμαδα δρομολόγια να έχουν λίγο κόσμο, αλλά η κίνηση του ΠΣΚ, όπου χτυπάνε πληρότητες που πλησιάζουν ή πιάνουν πρωτόκολλο, καλύπτει άνετα και βγάζει καλό θετικό πρόσημο στην εβδομαδιαία σούμα. Εννοείται πως αν δεν γινόταν οι μάχες των ταχυπλόων και των υπερβολικών δρομολογίων (δηλ. τα διπλά δρομολόγια του superferry και της fast ferries) θα υπήρχε πολύ μεγάλη δυσκολία να βρεις εισιτήριο για τη γραμμή ακόμα και τις καθημερινές....

.....Το πρωινό δρομολόγιο της GoldenStar και το επιπλέον απογευματινό δρομολόγιο της FastFerries κάνουν ζημιά είτε στον εαυτό τους ή στα ομόσταυλά τους.....

.....H FastFerries πρόσθεσε ένα διπλό δρομολόγιο καθημερινά όπως και η Golden Star, ενώ η SeaJets πρόσθεσε επιπλέον το TeraJet....

Αισθάνομαι πως τα γεγονότα επιβεβαιώνουν αυτό που έβλεπε το μάτι μου (με τη μόνη διαφορά τα ζημιογόνα δρομολόγια να μην ήταν 1-2 τις καθημερινές αλλά 3 - που βέβαια είναι πιθανό απλά να κάνουν εξοικονόμηση πετρελαίων πχ την Πέμπτη στριμώχνοντας την κίνηση στα υπόλοιπα δρομολόγια). 

Την πρωινή κίνηση του καινούργιου superferry τρίτη-τετάρτη-πέμπτη θα την απορροφήσει superruner και superferry ii (κυρίως το 2ο μιας και το superrunner έρχεται ήδη πατημένο όσο δεν πάει στην Τήνο). Οπότε το καινούργιο superferry θα κάνει μόνο 4 επιπλέον δρομολόγια τη βδομάδα σε σχέση με πέρυσι (αντί για 7) (εννοείται πως δεν μετράμε αυτά του superrunner).

Η FastFerries παραμένει (προς το παρόν) με 7 επιπλέον δρομολόγια ανά βδομάδα σε σχέση με πέρυσι. Ομοίως και η SeaJets (TeraJet). 

Το 20€ για Τήνο με συμβατικό αφορά όλα τα δρομολόγια απ' ότι φαίνεται στα site των εταιρειών. Βάσει της τρέχουσας τιμής του πετρελαίου, προσωπικά το θεωρώ πολύ καλή ρεαλιστική τιμή (και όχι super προσφορά) - εν αντιθέσει με το αίσχος του 19€ για Άνδρο.

Σιγά-σιγά και με αργά βήματα, το πράγμα εξορθολογίζεται.

υγ: τι να κάνει το υπουργείο; Να απαγορέψει δρομολόγια ή τη μείωση των τιμών των εισιτηρίων; Γιατί οι γκρινιάρηδες δεν επικαλούνται ή δεν στέλνουν αναφορά στην επιτροπή ανταγωνισμού για έρευνα της γραμμής; Τι φοβούνται;

υγ2: ξέρουμε τι φοβούνται, κανα τυχαίο έλεγχο στην τιμολογιακή πολιτική των προηγούμενων χρόνων που θα αναδείξει λαβράκια (και καμπάνες)

Link to comment
Share on other sites

δικαιωνεται η επιμονη του csst οτι θα μεινουν και οι δυο το χειμωνα.

On 21/7/2017 at 1:07 PM, csst9728 said:

 

Όποιος εκ των GoldenStar ή FastFerries βγάλει πλοίο το χειμώνα αυτόματα θα χάσει μεγάλο μέρος του μερίδιου του στα φορτηγά όλη τη χρονιά. Και μην ξεχνάτε πως 4-5 φορτηγά τις καθημερινές Νοέμβρη έως Μάρτη καλύπτουν το μεγαλύτερο μέρος των λειτουργικών εξόδων του πλοίου. Δηλαδή θα αποχωρήσει η GoldenStar δύο μήνες (γιατί βάσει 10μηνης δρομολόγησης δεν μπορεί περισσότερο) και θα μείνει τους άλλους τρεις χειμωνιάτικους μήνες χωρίς το βασικό της έσοδο των φορτηγών; 

 

 

On 22/7/2017 at 3:02 PM, csst9728 said:

Με τις τιμες του πετρελαιου στα τρεχοντα επιπεδα δεν προκειται να αφησει κανενας "συμβατικος" το χειμωνα.  Τωρα αν αυτο ξαναπαει στα 100$ το πραγμα αλλαζει εντελως ολα τα δεδομένα. 

 

 

@gtogias δεν ξερω αν ειναι λευκη πετσετα ή αποδοχη της πραγματικοτητας.

συζητουσα σημερα με εναν γνωστο μου που επεστρεψε απο οικογενειακες διακοπες στην παρο. ο τυπος με καμαρι μας ελεγε οτι πηγε για πρωτη φορα απο ραφηνα, με το μεγαλυτερο ταχυπλοο του κοσμου, το οποιο επειδη ειναι μεγαλο και παιρνει πολυ κοσμο, εχει πολυ χαμηλες τιμες. αυτα δεν τα ειδε στις ειδησεις, ουτε ηξερε την ενασχοληση μου με το αντικειμενο, για να μου ανοιξει κουβεντα. ο πρακτορας που του πουλησε το εισητηριο (εδω στην πατρα), του τα ειπε.

το αναφερω γιατι επιβεβαιωνει οσα εχουν γραφτει οτι το tera εφερε κινηση στη ραφηνα και απο τον πειραια.

Link to comment
Share on other sites

Προσωπικά εκτιμώ ότι το Tera "δημιούργησε" κίνηση. Άνθρωποι που δεν είχαν στο πρόγραμμα να ταξιδέψουν σε νησί βρήκαν ευκαιρία και το έκαναν. Δύσκολο να πήρε κίνηση από Πειραιά, η μεγάλη απόσταση, για πολλούς, ως τη Ραφήνα και η ανάγκη να πας με ΙΧ είναι αποτρεπτική. Σίγουρα όμως "ξανάβαλε" στο χάρτη τη Ραφήνα, αν και η πολλή κίνηση του πλοίου είναι για Τήνο και Μύκονο και όχι για Πάρο ή Νάξο. Εκεί παραμένει κυρίαρχο ένα και μόνο πλοίο, το Blue Star Delos.

Ανήκω σε αυτούς που αμφέβαλλα ότι θα αφήσει κάποιος εκ των δύο τη γραμμή τον χειμώνα. Αν και ο ένας ποτέ δεν έκανε δηλώσεις ή άφησε να εννοηθεί το παραμικρό μέσω "κύκλων προσκείμενων" στην εταιρεία του. 

 

Link to comment
Share on other sites

6 minutes ago, gtogias said:

Ανήκω σε αυτούς που αμφέβαλλα ότι θα αφήσει κάποιος εκ των δύο τη γραμμή τον χειμώνα. 

mea culpa. σε ξεχασα. ειχες επιμεινει και εσυ και εσυ πολλες φορες, οτι ο,τι και να γινει το χειμωνα θα ειναι 1+1 συμβατικο.

Link to comment
Share on other sites

Λευκή πετσέτα δεν θα πετάξει κανένας,όσο και αν το θέλουν κάποιοι.Και όσο και να πιέζει το Υπουργείο  τις άλλες δύο εταιρείες να φύγουν κάποια πλοία και να μετακινηθούν σε αγονες κλπ ώστε να ανοίξει το πεδίο στον Σωτήρα της γραμμής και των νησιων. Γιατί αυτό γίνεται αυτή την στιγμή.Ασκουνται φοβερές (καλοπροαίρετες??) πιέσεις απο το Υπουργείο να μετακινηθεί συγκεκριμένο πλοιο στην αγονη του Κορναρου. Το Τερα μπορει να εφερε καποια κινηση απο Πειραια και λογικό γιατί το τσάμπα δεν το μίσησε κάνεις (κυρίως στις εποχες μας)..Το βέβαιο είναι πως "εκλεψε"  μεγάλο ποσοστό από τα υπάρχοντα....Αρκει κάποιος να δει τα καταστρωματα τα πρωινα σε σχέση με άλλες χρονιές.....    Τα βαπόρια μετά την Άνδρο έχουν γίνει ro/ro....                         Υ.Γ Αν και παραπλευρη απωλεια ,ο μεγαλυτερος χαμενος ειναι η fast...Δυο δρομολόγια πάνε χαλια (725 και 1730) και φυσικά σε αυτό ταιριάζει η φράση "το γινατι βγάζει μάτι " ...Οταν σώνει και καλά θες να βάλεις τον άλλο στη μέση και χαλάς το ωραίο περυσινό για Ναξο....Φυσικα για το άδειο του πρωινού φταίνε οι συνθήκες που προέκυψαν..Καλα πάει το 8 και 5 το πρωί και το 1650. Αλλά και πάλι δεν φτάνει ώστε το πράγμα να σωθεί..Για αυτό και σκέφτονται αρκετά σοβαρά μια (αρκετα καλη) πρόταση που εχει γίνει για ένα από τα τρία πλοία.....

Υ.Γ. 2 Θέλω να πιστεύω ότι η seajets θα φέρει το χειμώνα συμβατικο..Ετσι είπε το αφεντικό. Το Ακούα Τζουελ...Και μάλιστα  ΚΑΙ ΑΥΤΌ με χαμηλοτερο εισιτήριο !!Αυτο δεν ειναι Εταιρεια,φιλανθρωπία είναι....Δοξα τω Θεώ που υπάρχει...

Υ.Γ 3  Να μην αναφέρουμε κάποια πρωτοφανή πραγματικά πράγματα που συμβαίνουν στην Ραφήνα....Και αν το καρπούζι κόβεται στην μέση στο θέμα της αντιμετώπισης των υπαρχόντων απο πριν πλοίων...Ας το αφήσουμε.

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Ομολογω παντως πως βασει της ρητορικης (και πρακτικης)  "πολεμου μεχρις εσχατων"  δεν περιμενα να αρχισουν να "μοιράζονται τα κουκια" πριν τα τελη Αυγούστου.  Αναπαντεχο δειγμα ωριμοτητας (για την παρτη τους φυσικα) . 

τελικα η απειλη του 20€ για Τηνο (πραγματωμενη απο τους γκρινιαρηδες) ηταν η αφορμη γι αυτο. Φαίνεται εξυπνη κινηση.  Να περιμένουμε μειωση δρομολογιων και απο τους κοκκινους (με επιστροφη του θεολογου το απογευμα) ; 

 

Link to comment
Share on other sites

57 minutes ago, csst9728 said:

τελικα η απειλη του 20€ για Τηνο (πραγματωμενη απο τους γκρινιαρηδες) ηταν η αφορμη γι αυτο. 

η απειλη των μπλε ή η αμεση απαντηση των κοκκινων, που ως τωρα δεν ειχαν ριξει τιμες;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...