Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

Neptune, ξεχνάς την τελευταία χρονιά της Ποπάρας και πρώτη του Αικατερίνη (νομίζω  το 2013) όπου το αυτοκίνητο έκανε 30€ (ή αλλιώς 54€ αυτοκίνητο και οδηγός μαζί).

Όσο για τον κυρ Μίμη (και την υπόλοιπη οικογένεια μιας και ο ίδιος ήταν αρκετά μεγάλος), τα υπερκέρδη που έβγαζε από τη γραμμή αντί να τα επανεπενδύσει εδώ αντικαθιστώντας το Πηνελόπη με κάτι πιο ανταγωνιστικό τα "πέταγε" στην Αδριατική.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Φυσικα και τα ξεχναω καθως δε ζω τη γραμμη εκ των εσω :)

Αλλα και παλι αυτο εγινε και εληξε καποια στιγμη. Αυτο εδω νομιζω θα ληξει οταν καποιος απο τους δυο τα παρατησει. Δηλαδη δε θα μου εκανε εντυπωση να δω τον Ηλιοπουλο με τη μανια που τον εχει πιασει να βαλει 2 συμβατικα να κανουν δρομολογια πανω στους αλλους με τιμες κατω απο 5 ευρω...

 

ΥΓ. Στον Κυρ Μιμη της Αδριατικης αναφερομουν :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

Για να δούμε που θα βγάλει αυτή η μάχη;Το άρθρο είναι από την συνέντευξη του Ηλιόπουλου στο Εν Άνδρο.

(Το Εν Άνδρω έχει ξεκινήσει εδώ και καιρό έναν αγώνα ενημέρωσηςγια το μέγα θέμα των δρομολογίων της γραμμής μας, αλλά και για τις προσφορές στις τιμές, που αφήνουν έξω την Άνδρο. Το θέμα πέρασε και στην  ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ και στο ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ. Είδαμε τον έπαρχο να αναλαμβάνει πρωτοβουλία συνεννόησης των δύο ακτοπλόων της γραμμής. Κάτι που δεν ολοκληρώθηκε. Παρακολουθήσαμε τις προσπάθειες των τριών ακτοπλόων της Ραφήνας για να βρουν έναν μέσο όρο. Για όλες τις εξελίξεις  ενημερώναμε την Άνδρο. Μιλήσαμε οι ίδιοι και με τους τρεις ακτοπλόους της Ραφήνας (Fast Ferries, Golden Star Ferries,Sea  Jets). Κάποια στιγμή τηλεφ'ωνησε ο Γιωργος Στεφάνου να εξηγησει τις θέσεις του. Στο τέλος προτεινε να ζητήσουμε και από τον κ. Ηλιόπουλο να μας εξηγήσει και τις θέσεις της Sea Jets. Αποδεχτήκαμε την πρόκληση όπως και ο κ. Μ. Ηλιόπουλος - Εν Άνδρω).

Συναντηθήκαμε, λοιπόν, με τον ιδιοκτήτη της Sea Jets στον Πειραιά και τον ρωτήσαμε αν κατανοεί πως με τον τρόπο που κινείται η Άνδρος μένει έξω από όλα τα οφέλη του μεγάλου καλοκαιρινού ανταγωνισμού, ενώ πλέον κινδυνεύει το φθινόπωρο να δει μια μεγάλη μείωση των δρομολογίων της για τον χειμώνα με κόστος κοινωνικό και οικονομικό.

Ο κ. Ηλιόπουλος εξήγησε πως δρα στα πλαίσια του υπάρχοντος νόμου, αλλά και του ανοικτού ανταγωνισμού επωφελεία του επιβατηκού κοινού. Κατά την γνώμη του οι προσφορές της Sea Jets τείνουν να δημιουργήσουν ένα νέο ρεύμα καλοκαιρινών επιβατών από Ραφήνα. Στα πλαίσια των 15 χρόνων της η εταιρεία αποφάσισε να προσφέρει την μετάβαση στις Κυκλάδες από Ραφήνα σε χαμηλές τιμές και με ένα ταχύπλοο μοναδικο. Τιμές προσιτές για τον έλληνα επιβάτη στη δύσκολη σημερινή οικονομικη συγκυρία. Κάτι που θα ωφελήσει τον τουρισμό. Για τον ανταγωνισμό του καλοκαιριού είπε πως η Sea Jets είχε ζητήσει δρομολόγα για Άνδρο και δεν της δόθηκαν Και για τον χειμώνα, είπε, πως αν υπάρξει κενό θα βάλει καθημερινό τοπικό δρομολόγιο για Άνδρο…

Επιμείναμε για τις ώρες των δρομολογήσεων και τις τιμές που οδηγούν σε κρίση τις συμβατικές εταιρείες Με ευθύνη του ΣΑΣ, είπε, δεν πήραν δρομολόγια για Άνδρο, αν και ζητήθηκαν. Αν είχαν πάρει θα έριχναν τις τιμές και στην Άνδρο και θα βοήθαγαν το νησί. Όμως τώρα την ευθύνη την έχουν αυτοί που έχουν την γραμμή αγνοώντας την Άνδρο και δη αυτών που μειώνουν εξαιρετικά τις τιμές του ταχύπλοου τους - για Τήνο στα 22 ευρώ - ενώ στα συμβατικά δρομολόγια τους προς Άνδρο κρατάνε τις τιμές στα 19 ευρώ. Αυτοί θα έπρεπε τώρα να βοηθήσουν το νησί.

Του τονίσαμε πως - όπως και να γινει - αποδυναμώνονται πλέον τα συμβατικά πλοία που τα εχουμε για 8 μήνες στη γραμμή. Κάτι που θα είναι σε βάρος του νησιού . Και ζητήσαμε να μας εξηγήσει αν η γραμμή αποδυναμωθεί το φθινόπωρο και τον χειμώνα τι προτίθενται να κάνουν. Η απάντηση: «η Sea Jets" μπήκe ήδη στα συμβατικά πλοία. Αν υπάρξει κενό προς Άνδρο θα το καλύψει με τοπικά δρομολόγια για το νησί με τοAqua Jewel και με εισιτήριο 12 ευρώ!!!. Ήδη υπάρχει και το Νήσος Μύκονος που θα δρομολογηθεί του χρόνου στη Ραφήνα και το Κιάρα (Ιεράπετρα) που μπαίνει μαζί με άλλα συμβατικά στις Κυκλάδες».

Επιμέναμε πως το νησί χρειάζεται σύνδεση και με τα άλλα νησιά. Δεν είμαστε ξεκομμένοι στο πουθενά. Οι απαντήσεις: «έχουμε ήδη μια πρώτη πρόταση για την Άνδρο. Αλλά κανείς δεν ξέρει τα επόμενα βήματα της ακτοπλοΐας στις Κυκλάδες ή το Αιγαίο; Όλοι σχεδιάζουν σε βάθος μηνών ή το πολύ έτους. Η επιβατική κίνηση αυξάνει σταδιακά ανάλογα με το τουριστικό ρεύμα. Για να δούμε τι θα γίνει αν αυξήσουμε εμείς την κίνηση με προσφορές; Είναι μια άλλη μέθοδος προσέγγισης των πραγμάτων την οποία τολμούμε».

Τον ρωτήσαμε πως και δεν τα βρήκε – για το άπλωμα των δρομολογίων και για την καλύτερη οργάνωση των προσφορών – με τους άλλους ακτοπλόους της Ραφήνας ώστε να επωφεληθεί και η Άνδρος το καλοκαίρι και να υπάρχουν και πλοία και το χειμώνα.

Στο σημείο αυτό ήταν κατηγορηματικός: ο Παναγιωτάκης είναι ένας προσεκτικός, μεθοδικός και συντηρητικός επιχειρηματίας. Υπάρχουν άλλοι που αλλάζουν διαρκώς θέσεις και απόψεις. Στο τέλος ζητάνε δρομολόγια πάνω στα δικά μας. Μόνο για να πάρουν την πίτα. Δεν δημιουργούν πίτα. Αντιγράφουν και σπρώχνουν τους άλλους. Προτείναμε στα πλαίσια μιας κοινής δράσης να μπει στα ταχύπλοα και η Σύρος από Ραφήνα. Να υπάρξει μεγαλύτερη κινητικότητα προς όλους και προς την Άνδρο. Η γραμμή δεν άνοιξε ουτε προς Σύρο, ούτε προς Άνδρο. Αυτό κάτι λέει…»

Η συνάντηση ήταν προγραμματισμένη για ένα τέταρτο. Κράτησε πάνω από ώρα. Όταν τέλειωσε μπήκαν στο γραφείο του 7-8 άτομα που τον περίμεναν απ’ έξω. Δεν του αρέσουν οι φωτογραφίες και αντ' αυτού βάζουμε μια φωτογραφία από το Tera Jet.

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ: Δεν υπάρχει συμπέρασμα. Όλα είναι ανοικτά. Πλοία πάνε κι έρχονται συνέχεια το ένα μετά το άλλο. Ταχύπλοα τρέχουν με χαμηλές τιμές. Τήνος και Μύκονος πλησίασαν την Ραφήνα προσπερνώντας την Άνδρο με εισιτήριο 15 ευρώ και δύο ώρες διαδρομή να πας. Ο γυρισμός από εκεί είναι "άλλου παπά ευαγγέλιο". Η παλιά σταθερή γραμμή της ελληνικής ακτοπλοΐας για ΆνδροΤήνοΜυκονία μοιάζει να μην υπάρχει. Την κάνουν ακόμα πολλά πλοία, αλλά για πόσο; 

Υπάρχει περίπτωση να μπει η Άνδρος στον χορό των προσφορών; Και πότε; Ερωτήματα χωρίς απαντήσεις. Γιατί όλοι στην Ελλάδα αυτοσχεδιάζουν. Εδώ που φτάσαμε το μόνο σίγουρο ειναι ότι τελείωσαν τα σίγουρα κέρδη.

Link to comment
Share on other sites

Μπράβο, σοβαρά επιχειρηματικά σχέδια !

Να δω το Ιεράπετρα Α-Τ-Μ δίπλα στο νέο Superferry (ή ακόμη και στο Θεολόγο) και τι στον κόσμο !
Μιλάμε ότι η έλευση του SF θα μοιάζει με ψίχουλα μπροστά στην "αναβάθμιση" που θα φέρει το υπερσύχρονο "Κιαρα"

Link to comment
Share on other sites

Ενδιαφέρον το άρθρο. Πάντως δίνει στεγνά το ποιος δεν τήρησε τη συμφωνία στο ΣΕΕΝ για τα δρομολόγια. Για το αν θα μείνει ή όχι μετά το καλοκαίρι ας περιμένουμε. Με δεδομένο όμως ότι οι άλλοι θα παραμείνουν, εάν και εφόσον, τότε δεν θα υπάρχει χώρος για τρίτο. Είπαμε, ένα το πρωί και ένα το απόγευμα. Τόση είναι η κίνηση της γραμμής.

Link to comment
Share on other sites

Η ουσία είναι, για να μην κρυβόμαστε, ότι αν δεν ειχε δρομολογηθεί το SuperRunner που χάλασε τη μόστρα/μονοπώλιο της Seajets δεν θα ειχε γίνει τίποτα. Και οι Ανδριώτες όταν θα δουν ότι το αποτέλεσμα όλου αυτού του παραλογισμού θα είναι το Aqua & το Κιαρα, δηλαδή πισωγύρισμα μερικες δεκαετίες θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ. Εκτός κι αν η Seajets έχει τόσο πολλά χρηματικά διαθέσιμα που σκοπεύει να τα διαθέσει για να γίνει η πρώτη εν Ελλάδι τουλάχιστον low-cost ναυτιλιακή. Αλλά δεν πειράζει ωραιο είναι το Κιαρα, και καραβολατρικό τέρμα. Τι να πουν τα SF ή ο Θεολόγος μπροστά του....

Όσο κι αν εψαξα πάντως, τις απόψεις Παναγιωτάκη-Στεφάνου δεν τις βρήκα κάπου γραμμένες. 

 

 

5 minutes ago, csst9728 said:

Συγγνώμη, το Νήσος Μύκονος πού κολλάει;

Το Mykonos Jet εννοει μαλλον...

Link to comment
Share on other sites

Hayabusagr πραγματικά δεν έχω άποψη για αυτό που γράφεις. Δεν παροικώ στην Ιερουσαλήμ, ούτε έχω κάποιες μυστικές πηγές τύπου "βαθύ λαρύγγι" να μου μεταφέρουν αυτά που είναι γνωστά στους πάροικους. Αναφέρομαι μόνο σε αυτά που έχουν ήδη γίνει γνωστά και όχι στις φημολογίες - μισόλογα- υπεκφυγές.

Για το πισωγύρισμα ή όχι, όλα είναι σχετικά, συνάρτηση πάντα των εναλλακτικών επιλογών. Αυτό είναι το ζητούμενο, να υπάρχουν επιλογές για τους ενδιαφερόμενους και όχι μονοπωλιακές ή ολιγοπωλιακές καταστάσεις. 

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, hayabusagr said:

Η ουσία είναι, για να μην κρυβόμαστε, ότι αν δεν ειχε δρομολογηθεί το SuperRunner που χάλασε τη μόστρα/μονοπώλιο της Seajets δεν θα ειχε γίνει τίποτα. Και οι Ανδριώτες όταν θα δουν ότι το αποτέλεσμα όλου αυτού του παραλογισμού θα είναι το Aqua & το Κιαρα, δηλαδή πισωγύρισμα μερικες δεκαετίες θα κλάψουν με μαύρο δάκρυ. Εκτός κι αν η Seajets έχει τόσο πολλά χρηματικά διαθέσιμα που σκοπεύει να τα διαθέσει για να γίνει η πρώτη εν Ελλάδι τουλάχιστον low-cost ναυτιλιακή. Αλλά δεν πειράζει ωραιο είναι το Κιαρα, και καραβολατρικό τέρμα. Τι να πουν τα SF ή ο Θεολόγος μπροστά του....

Όσο κι αν εψαξα πάντως, τις απόψεις Παναγιωτάκη-Στεφάνου δεν τις βρήκα κάπου γραμμένες. 

 

 

Το Mykonos Jet εννοει μαλλον...

Ακριβώς...Μια  μικρη μερίδα μάλιστα των Ανδριων έχει πέσει σε αυτή την λούμπα ...Εχουν ξεχάσει εν ριπή οφθαλμού με τι ποιότητας πλοία πηγαινοέρχονται χρόνια τωρα και μου θελει ΚΑΙ  ταχυπλοα ΚΑΙ φτηνό εισιτήριο...(Λες και είναι ακριβο-ασε που είναι ΝΑΤ οι  περισσότεροι και κοβουν μισο ,αλλα αλλο θεμα αυτο).... Εδω ταιριαζει μια παροιμια για τους συγκεκριμενους  περι κ@λου και καπελου...Ευτυχως οι πιο πολλοι εχουν αλλη αποψη...Εγώ θα ευχηθώ να τα βρόντηξει και ο Παναγιωτάκης και οι Στεφάνου (τα κοροιδα της γραμμής οι δυο εταιρείες) και να πηγαινοέρχονται με τον mr mario. Και τοτε θα κλαψουν για την αχαριστία τους....Ασε να γευτούν λοιπόν και αυτοί και οι όψιμοι οπαδοί -εντος και εκτός Άνδρου.... !!

Υ.Γ.  Φυσικά κανείς,και καλά θα κάνει,δεν θα πέσει πιστευω  στην παγίδα να αποσύρει...Γιατι αυτό επιζηταται με αυτήν την κίνηση....Γκρεμισμα -αποχωρησεις -πεδίον δόξης,διπλή είσοδος.....

Ο σκοπος (παραδοξως !!!!) δεν ειναι το κερδος,ειναι η προσφορα και οι ποικιλια !!!!Λεμε τωρα....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

μια χαζη ερωτηση, επειδη εχω χασει τη μπαλα:

ο πολεμος τιμων, φορα μονο τα εισητηρια των ταχυπλοων; 

για τηνο μυκονο και ναξο, οι τιμες των συμβατικων δεν εχουν αλλαξει;

sorry αν εχει ξαναγραφτει, αλλα πραγματικα δεν μπορω να το παρακολουθησω.

 

Link to comment
Share on other sites

Μονο τηνο μυκονο εχουν αλλαξει τα εισητηρια στα αλλα ειναι ιδια κ την ιο που την στραγγιζουν!!!παντως αυτοι που λεγανε οτι τα βρηκανε τον μαιο ειναι αυτοι πουβεψουν κανει την επιθετικη πολιτικη μεχρι τωρα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Τα εισιτήρια στα συμβατικά δεν έχουν αλλάξει μόνο στα ταχύπλοα!Αυτό το ότι όλοι στην Άνδρο έχουν Νατ έχει πάψει να ισχύει αρκετά χρόνια γιατί οι εκπτώσεις αφορούν μόνο τους συνταξιούχους.Για να πάνε 2 άτομα με ιχ στην Άνδρο θέλουν την ίδια τιμή με το να πάνε Χανιά.Φιλος έδωσε με τις προσφορές για Χανιά 2 άτομα και ιχ με επιστροφή 190 ευρώ και εμείς για Άνδρο θέλουμε 162!!

Link to comment
Share on other sites

Οι επιθετικές εκπτώσεις ξεκίνησαν από τη Seajets για τη Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο μετά του Αγίου Πνεύματος. Ακολούθησε η Golden Star Ferries για το Superruner για τους ίδιους προορισμούς. Μετά ξανά απάντησε η Seajets και στη συνέχεια η Golder Star Ferries μείωσε τη τιμή και για τη Σαντορίνη. Και στο τέλος η Seajets έριξε τη τιμή στα 15 € για Τήνο Μύκονο (από τη Ραφήνα γιατί στην επιστροφή έχει άλλη τιμή όπως και για το Paros Jet νομίζω δεν ισχύει αυτή η έκπτωση!!) Άρα την αρχή στο πόλεμο των τιμών την έχει ξεκινήσει η Seajets φίλε margaritis24. Είμαι υπέρ να υπάρχει ανταγωνισμός σε κάθε γραμμή αρκεί να είναι υγιής γιατί αυτό μπορεί τώρα να δείχνει υπέρ του επιβάτη με αυτές τις τρελές εκπτώσεις αλλά στο βάθος χρόνου θα γυρίσει μπούμερανγκ στον επιβάτη!!! Η κόντρα για εμένα έχει ξεκινήσει μεταξύ των δυο εταιρειών επειδή η Golden Star Ferries πήρε το ταχύπλοο και το δρομολόγησε στη Ραφήνα (ουσιαστικά αντικατέστησε το Hellenic Highspeed). Κάθε πλοιοκτήτης μπορεί να κινηθεί να προσθέσει πλοία και ειδικά σε μια γραμμή που έχει συνεχής παρουσία χειμώνα καλοκαίρι!!

Τώρα για την σύγκριση τιμών μεταξύ της γραμμής Ραφήνα Άνδρο για δυο άτομα και ένα ΙΧ που κάνει 162€ και τη γραμμή Πειραιά Χανιά δυο άτομα και ένα ΙΧ 190€, έκανα μια εικονική κράτηση για τις ίδιες ημέρες και στις δυο γραμμές και μου έβγαλε 162€ το Ραφήνα Άνδρο και το Πειραιά Χανιά 252€

Link to comment
Share on other sites

Εμένα πάντως μου είπε ένα πουλάκι ότι υπήρξε μια κουβέντα σε επίπεδο ΣΕΕΝ για τα δρομολόγια της Ραφήνας και εκεί προέκυψε συμφωνία μεταξύ των ενδιαφερομένων. Η συμφωνία αυτή αναιρέθηκε από έναν εκ των ενδιαφερομένων και συνέπεια αυτού είναι ο πόλεμος τιμών που βιώνουμε.

Το ταχύπλοο της Golden ήταν δηλωμένο το πρωί ενώ το ταχύπλοο της Seajet το απόγευμα όπως τόσα χρόνια. Αυτό δεν είχε αλλάξει ώστε να θεωρηθεί από τη μια μεριά ως Casus belli. 

Link to comment
Share on other sites

Το δευτερο πρωινο που δεν χρειαζοτανε ποιος το εβαλε???κ αφου θεωρεις τον ευατο σου leader γιατι κατεβαζεις τιμη???η μινωικες στο ηρακλειο εχουν πεσει ποτε στα 20ευρω σαν την ανεκ,ποτε!οσο γαι το ταχυπλοο αρπαχτη κανεις κ συ αφου τον σεπτεβρη θα φυγει σαν του αλλου..κ στην τελικη ο αλλος ειχε ταχυπλοα κ εκανε παιχνιδι τοσα χρονια ετσι κ τον ξεραμε οι αλλοι μπλεχτηκαν με αυτο!!!αμα μπλεχτει κ ο μαριος με τα ποσταλια τα λεμε

Link to comment
Share on other sites

Δεν σε καταλαβαίνω. Το ότι μια εταιρεία δραστηριοποιείται με ταχύπλοα σημαίνει ότι δεν μπορεί να μπει στο παιχνίδι και κάποια άλλη; 

Ο Ηλιόπουλος δηλαδή γιατί αγόρασε και συμβατικά πρόσφατα; ή μήπως θα πρπεοε στις γραμμές που θα πάει οι  ανταγωνιστές του να ρίξουν το ναύλο στα 5€ και δώρο καφεδάκι+τυρόπιτα για να τον χτυπήσουν; 

Σοβαρολογουμε τώρα; γνωρίζεις ότι υπάρχουν κανόνες στην αγορά ή όχι; 

Edited by Neptune
αφαιρεση quote
Link to comment
Share on other sites

Υπαρχει πλαφον στην τιμη του εισητηριου???H seajets μπαινει μεσα αφου δεν νοιαζει εκεινη εμενα μου περισευει..αλλα στα 12 νησα που κανει παρτυ η Αττικα ας πουμε δεν ειδα κανενα να βγαζει γλωσσα η απο ηρακλειο για τα νησια που εχει 50 ευρω το ατομο ξαφνικα σας επιασε ολους η τηνο κ η μυκονο

Link to comment
Share on other sites

2 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Οι επιθετικές εκπτώσεις ξεκίνησαν από τη Seajets για τη Τήνο Μύκονο Πάρο Νάξο μετά του Αγίου Πνεύματος. Ακολούθησε η Golden Star Ferries για το Superruner για τους ίδιους προορισμούς. Μετά ξανά απάντησε η Seajets και στη συνέχεια η Golder Star Ferries μείωσε τη τιμή και για τη Σαντορίνη. Και στο τέλος η Seajets έριξε τη τιμή στα 15 € για Τήνο Μύκονο (από τη Ραφήνα γιατί στην επιστροφή έχει άλλη τιμή όπως και για το Paros Jet νομίζω δεν ισχύει αυτή η έκπτωση!!) Άρα την αρχή στο πόλεμο των τιμών την έχει ξεκινήσει η Seajets φίλε margaritis24. Είμαι υπέρ να υπάρχει ανταγωνισμός σε κάθε γραμμή αρκεί να είναι υγιής γιατί αυτό μπορεί τώρα να δείχνει υπέρ του επιβάτη με αυτές τις τρελές εκπτώσεις αλλά στο βάθος χρόνου θα γυρίσει μπούμερανγκ στον επιβάτη!!! Η κόντρα για εμένα έχει ξεκινήσει μεταξύ των δυο εταιρειών επειδή η Golden Star Ferries πήρε το ταχύπλοο και το δρομολόγησε στη Ραφήνα (ουσιαστικά αντικατέστησε το Hellenic Highspeed). Κάθε πλοιοκτήτης μπορεί να κινηθεί να προσθέσει πλοία και ειδικά σε μια γραμμή που έχει συνεχής παρουσία χειμώνα καλοκαίρι!!

Τώρα για την σύγκριση τιμών μεταξύ της γραμμής Ραφήνα Άνδρο για δυο άτομα και ένα ΙΧ που κάνει 162€ και τη γραμμή Πειραιά Χανιά δυο άτομα και ένα ΙΧ 190€, έκανα μια εικονική κράτηση για τις ίδιες ημέρες και στις δυο γραμμές και μου έβγαλε 162€ το Ραφήνα Άνδρο και το Πειραιά Χανιά 252€

Το Πειραιάς Χανιά στα ημερήσια με ΑΝΕΚ είχε 20 ευρώ το ατομικό κλεισθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα με αναχώρηση τέλος Ιουλίου!

Link to comment
Share on other sites

Πριν είχα βάλει ημερήσιο με βράδυ επιστροφή!! Τώρα βάζω ημερήσιο πήγαινε έλα και μου βγάζει 240€!! Εκτός εάν έχει την κάρτα της ANEK Smart και έχει περεταίρω έκπτωση!! Για να λες βρήκε 20€ εισιτήριο πέτυχε κάποια από τα λίγα που είναι σε σούπερ προσφορά!!! 

Σε μια απάντηση του κ. Δεπαστα από την Aegean Speed Lines σχετικά παράπονα που ακούγονται σε άλλες γραμμές μετά το πόλεμο τιμών στη Ραφήνα νομίζω ότι η απάντηση του είναι ενδεικτική!! 

Quote

Αναφορικά με τις τιμές των ταχυπλόων στην Ραφήνα δεν θεωρώ ότι πρέπει να πάρουμε θέση. Είναι δουλειά άλλων να σας απαντήσουν. Με βάση όμως αυτά που σας ανέφερα παραπάνω με απόλυτη ειλικρίνεια, μπορείτε μόνος σας να αντιληφθείτε τι συμβαίνει. Δυστυχώς αυτή την σύγκρουση, γιατί περί αυτού πρόκειται, πάλι θα την πληρώσουν πολλαπλάσια οι ίδιοι επιβάτες που επωφελούνται σήμερα. Μόνον δύο επισημάνσεις. Σήμερα, 6 Ιουλίου, οι τιμές των εισιτηρίων του ενός ταχύπλοου στην πρωινή αναχώρηση από Ραφήνα για Μύκονο έχει γίνει 15!!!!!!!!!! ευρώ ενώ το απόγευμα η ίδια εταιρία, με ταχύπλοο όμοιο με το Speedrunner 3, για την ίδια διαδρομή  έχει τιμή 56,90 ευρώ. Τα συμπεράσματα δικά σας.»

 

Link to comment
Share on other sites

20 hours ago, hayabusagr said:

Σοβαρολογουμε τώρα; γνωρίζεις ότι υπάρχουν κανόνες στην αγορά ή όχι; 

φιλε hayabusa, νομιζω οτι εμφορεισαι απο παλαιοκομμουνιστικες αντιληψεις:P

ζουμε σε μια χωρα, που διανυει τον εβδομο χρονο σε προγραμμα χρηματοδοτικης στηριξης, το τριτο ζωη να'χει. μερικοι, απο τους πολλους, ορους ολων αυτων των προγραμματων, ειναι το ανοιγμα των αγορων, ο περιορισμος, ή ακομη και η καταργηση, περιοριστικων διαταξεων και ρυθμισεων (εργαλειοθηκες ΟΟΣΑ κλπ), ακομη και στην ακτοπλοϊα.

η κουβεντα για την απελευθερωση της ακτοπλοϊας, ειναι παλια, πολυ πριν την κριση και τα μνημονια.

η ελευθερια μετακινησης αγαθων, υπηρεσιων και προσωπων, αλλα και  η υπαρξη μιας ενιαιας ελευθερης αγορας, χωρις περιορισμους, ειναι θεμελιωδεις αρχες της Ευρωπαϊκης Ενωσης. δεν μπορει να λεει καποιος οτι ειναι φιλοευρωπαϊστης, στηριζει την ευρωπαϊκη πορεια της χωρας κλπ και απο την αλλη να μιλα για περιορισμους και ρυθμισεις στην αγορα, πραγμα που αντικειται στις παραπανω θεμελιωδεις αρχες.

στην ελευθερη αγορα λοιπον, οι τιμες αγαθων και υπηρεσιων διαμορφωνονται με βαση το νομο της προσφορας και της ζητησης, χωρις εξωθεν (κρατικες κυριως), παρεμβασεις και ρυθμισεις. η ιδια η αγορα αυτορρυθμιζεται και το αορατο χερι της, επαναφερει την ισορροπια. (περισσοτερα στους αειμνηστους: Adam Smith, David Ricardo,  Friedrich August von Hayek κλπ).

Το τι ειναι σωστο ή λαθος, πως προστατευεται ο ανταγωνισμος, που το δημοσιο συμφερον και η διαφυλαξη της εδαφικης συνεχειας της χωρας βαζουν ορια στην αγορα, οχι μονο την ακτοπλοϊκη, θελει πολλα... φορουμ για να συζητηθει, γι' αυτο ας μεινουμε καλυτερα στο τι ισχυει στην Ελλαδα, αλλα και την ΕΕ στην οποια ανηκουμε.

σιγουρα ομως δεν υπαρχει ελευθερη αγορα, με πλαφον και περιορισμους, ουτε μπορει να συζηταμε για κατι τετοιο σε μια κατ'εξοχην εμπορικη γραμμη, οπως της ραφηνας, επειδη ενας παικτης χαλασε τη ζαχαρενια των αλλονων ή επειδη δεν μπορουν να τακτοποιησουν τα του οικου τους και αντι η μια εταιρεια να ανταγωνιζεται την αλλη, να ανταγωνιζονται μεταξυ τους τα πλοια καθε μιας εταιρειας, με ταυτοχρονα δρομολογια.

ειναι δε πολυ αστειο να παραπονιουνται περισσοτερο (στο παρασκηνιο επι το πλειστον και μεσω "φιλων"), εταιρειες που εχουν σε δεκα μεριες σε καθε πλοιο τους, τη σημαια της Ευρωπαϊκης Ενωσης.

ακομη περισσοτερο αστειο, ειναι να ακουμε για επιτροπη ανταγωνισμου, οταν τοσα χρονια με τις καρμπον τιμες στη γραμμη, δεν την θυμηθηκε κανεις.

Edited by proud_ionian
ορθογραφια
Link to comment
Share on other sites

Πολύ ωραία τα είπες κύριε Γκαούτσο Κώτσο. Εγώ να ανατρέξω σε εποχές που η Εasyjet μπήκε στα ρουθούνια της British Airways, που η Aegean Airlines μπήκε στα χωράφια της Ολυμπιακής, όπως και σε τόσα άλλα παραδείγματα που αν αναφέρω θα κουράσω. Αυτές είναι πρακτικές που δεν είναι ούτε πρωτόγνωρες, ούτε αθέμιτες. Κι επειδή Ηλιόπουλος/Στεφάνου σαν οντότητες είναι στην ποντοπόρο εδώ και πολλάαααα χρόνια, σίγουρα έχουν χάσει δουλειές από Ιάπωνες πλοιοκτήτες που κάνουν bid 2 δολλάρια τον τόνο χαμηλότερα απ' την αγορά, για την πλάκα τους. Δε νομίζω πως έχει προσφύγει ποτέ κανείς τους στην Intercargo για να διαμαρτυρηθεί. Γιατί έτσι είναι η φύση της δουλειάς. Το ρεζουμέ είναι πως όπως μόνοι τους έγιναν μαλλιά-κουβάρια, μόνοι τους πρέπει να ξεμπλέξουν το κουβάρι.

Link to comment
Share on other sites

Δεν ξέρω εάν θα ξεμπλεξουν το κουβάρι μόνοι τους αλλά εάν έχω μάθει έχει οριστεί συνάντηση στο Υπουργείο με όλες τις πλευρές για να βρεθεί κάποια "λύση"!! Μου θυμίζει λίγο τη μάχη του Χανδακα με τις χαμηλές τιμές που είχε σαν αποτέλεσμα οι εταιρείες να κάνουν κάποια χρόνια να έρθουν στα ίσα τους οικονομικά αλλά και πολλά πρακτορεία του Πειραιά να ρίξουν κανόνια γιατί είχαν μικρά έσοδα (προμηθεια) από τις πολύ χαμηλές τιμές των εισιτηρίων!! 

Link to comment
Share on other sites

Ποια λύση να βρεθεί ...Ο Mr να επαναφέρει τις τιμές σε λογικα επίπεδα ?? Τώρα που με το "περάστε τζάμπα είναι "  , μαζεύει χαρτί και δυο δρομολόγια έχουν πετσοκόφτει ?? 89 (!!)  επιβάτες πήρε χτες το συμβατικο που παει στον ιδιο ακριβώς προορισμο... Και τι αλλο θα γινόταν αλλωστε με τετοιες συνθήκες...Βόμβα με θύματα έχει σκάσει,αυτός ο σκοπός  να μην τα ξαναλέμε...Το κουβάρι μπορεί να ξετυλίχτει με υποχωρήσεις.Επειδη όμως ο "βομβιστής", για τους γνωστούς λόγους ΔΕΝ πρόκειται να κάνει πίσω ,μένει μα δούμε αν οι "υπαίτιοι" (κατ αυτον και αλλους) κάνουν κινηση υπαναχωρήσης.Κατι που το θεωρώ απίθανο,αντιθέτως ακούγεται για κάτι ακόμα ποιο δυνατό ως "απάντηση"...Μιλαμε για του χρόνου.Για τώρα το μόνο που ακούστηκε είναι η αφαίρεση ενός δρομολογίου πολύ σύντομα,καθότι το ομοσταυλο  γρηγορο του τρώει την δουλειά το πρωί...Και ο τρίτος της όμορφης παρέας στην μέση ,με ένα δρομολόγιο τσακισμένο (πραγματικά  καρότσι πάει,αναφορά πιο πανω) και αλλο ενα της απογευματινης ζώνης  οπου οι οδηγοί των φορτηγών είναι πιο πολλοί από τους επιβάτες....Ο Θεος βοηθός....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...