Jump to content
Shipfriends

Ραφήνα - Άνδρος - Τήνος - Μύκονος


Recommended Posts

H καλυτερη του χωριου παντως φαινεται ότι είναι η HSW η οποια την εκανε με ελαφρα πηδηματάκια φετος από τη γραμμη αποσύροντας το HELLENIC HIGHSPEED. 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 2.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 13/6/2017 at 0:16 AM, proud_ionian said:

ειναι η ελευθερη οικονομια καλη οταν ειμαστε μονοι μας, αλλα κακη οταν μπαινει και αλλος;

Αυτο ακριβώς.  

Ελεύθερη αγορά για μας,  όχι για τς άλλοι.. 

Μην ανησυχείτε πάντως.  3-4 φουλ δρομολόγια καλύπτουν και με το παραπάνω τη μεσοβδόμαδη χασουρα (πάρα τη γκρινια) 

 

Υγ: Για τις φυλλάδες τι απορεις; Όρεξη να χουμε να γράφουμε.  Λες και θυμούνται οι καφροι-αναγνώστες; 

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δεν νομίζω να κλαίει κανείς με τέτοια πληρότητα στο Super Runner (σχεδόν πρωτόκολλο). 

 

Τώρα το αν βγήκε καθόλου κέρδος πάρα τον πολύ κόσμο είναι άλλο θέμα εκεί που έχουν πέσει οι τιμές 

Link to comment
Share on other sites

Και προταθηκε απο την μια πλευρα να γινουν και καποιες αλλες εκατερωθεν περικοπες,πλην ομως δεν εγινε δεκτη...Προς το παρον τουλαχστον,γιατι απο Σεπτεμβριο μπορει να αλλαξουν πολλα πραγματα....Γιατι,ηδη ,το γινατι βγαζει ματι...

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Μεγαλη κοντρα αυτη την ωρα μετα την παρο, με  Superruner και Tera jet ,για το ποιος θα μπει πρωτος στη Ναξο. Το Superruner με 31.3 και το Tera  με   34.2  για την προσπεραση. Και τα πλοια ειναι πολυ κοντα  σε αποσταση και εννοω οι μπαντες τους.Επικινδυνα πραγματα με τετοιες ταχυτητες.

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Απο οσο εβλεπα την πορεια τους στο ΑΙΣ , την ωρα που πηγαινε να προσπερασει το Tera εμπαινε μπροστα του το Runner με συνεχεις αλλαγες πορειας.

Link to comment
Share on other sites

Γκρίνια, γκρίνια, όμως πατωμένοι όλοι στη χθεσινή επιστροφή από Τήνο. Αν δεν χτυπήσαμε πρωτόκολλο φτάσαμε οριακά σε αυτό.

Το μόνο που δούλεψε λιγότερο (δηλ  δεν ξεπατώθηκε) ήταν το τέρα. 

 

Link to comment
Share on other sites

Καλά, 1 δρομολόγιο. Άλλωστε όλοι αυτοί έπεσαν με αλεξίπτωτο καθώς και το υπόλοιπο καλοκαίρι δεν είχε ούτε θα έχει κίνηση. 

Ας χαλαρώσουμε λίγο με τη γκρίνια. Τα πλοία δουλεύουν, σίγουρα δεν μπαίνουν μέσα - άλλωστε όπου συνέβη αυτό κόπηκε άμεσα πχ. βραδυνή προσέγγιση του σφ στην Τήνο- απλά τα κέρδη σίγουρα δεν ανέρχονται στα αστρονομικά ποσά των προηγούμενων χρόνων. Και αν τύχει να μπει κάποιο μέσα σε 1-2 δρομολόγια η εβδομαδιαία σούμα είναι θετικότατη (σίγουρα όχι τόσο όσο παλαιότερα αλλά μην ανησυχείτε - δεν θα πέσουν έξω).

Όσο για τις τιμές των εισιτηρίων; Υπενθυμίζω πως το Ραφήνα-Τήνος έγινε 24€ με τη δικαιολογία του πετρελαίου στα 150$. Έγινε 27€ το 2015 με τη δικαιολογία της αλλαγής του ΦΠΑ από 13->23% (ενώ θα γινόταν 26.13€) και "απορρόφησαν" την αλλαγή του ΦΠΑ από 23->24% (το 24€ με 13% φπα γίνεται 26,34€ με 24% φπα). Και φυσικά εκτός προσφοράς  παραμένει στα 27€. Κοινώς, χαλαρώστε, η κανονική τιμή περιέχει βαρβάτο καπέλο που καλύπτει τις προσφορές.

*δεν είδα κάποιον επιβάτη να γκρινιάξει για τα καπέλα στην τιμή του εισιτηρίου όλα αυτά τα χρόνια. 

Link to comment
Share on other sites

Quote

Σας γνωστοποιούμε την επιστολή του Επιμελητηρίου Κυκλάδων προς την SEA JETS, με θέμα την επέκταση των δρομολογίων Ραφήνας – Κυκλάδων.

Αγαπητέ κύριε Καβαλιέρο,

Σε συνέχεια της προφορικής επικοινωνίας που είχαμε σχετικά με το δρομολόγιο των 07:40 του πλοίου Tera Jet, λόγω του ότι ήδη διανύουμε τον Ιούλιο και δεν έχει βρεθεί ακόμα λύση για τη σύνδεση της Τήνου με τη Σύρο κατά τις ημέρες Τρίτη, Πέμπτη και Κυριακή, και με δεδομένο ότι τα δρομολόγια της άγονης γραμμής δεν διαφαίνεται να επιστρέφουν στο προηγούμενο σχετικά καλύτερο καθεστώς, παρακαλούμε όπως εξαντλήσετε κάθε δυνατότητα για προσέγγιση του λιμένα Σύρου από το παραπάνω πλοίο, ως εξής: Ραφήνα – Σύρος – Τήνος – Μύκονος – Πάρος – Νάξος με επιστροφή μέσω Σύρου.

Μέσω του δρομολογίου αυτού, επιτυγχάνονται:
α) η βελτίωση της σύνδεσης με Τήνο που ίσως αποτελεί το σοβαρότερο έλλειμμα
β) η βελτίωση της σύνδεσης Σύρου – Πάρου – Νάξου
γ) η σύνδεση της Σύρου με τη Ραφήνα, αν όχι καθημερινά, τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα

Αναγνωρίζοντας τη δυσκολία ικανοποίησης του αιτήματος, δεδομένου ότι υποβάλλεται εν τω μέσω της θερινής περιόδου, θα θέλαμε να επισημάνουμε ότι η σημασία σύνδεσης των νησιών – και ειδικότερα της Τήνου – με τη Σύρο, είναι υψίστης σημασίας, καθώς επιτυγχάνεται α) η εξυπηρέτηση σημαντικού αριθμού επιβατών – επισκεπτών κρουαζιέρας και β) η εξυπηρέτηση μεγάλου αριθμού μονίμων κατοίκων εκ των οποίων σημαντικό ποσοστό μετακινείται για λόγους υγείας.

Ειδικότερα ως προς το τελευταίο, θεωρούμε ότι εκτός των άλλων η εταιρεία θα επιτελέσει και κοινωνικό έργο, καθώς η κατηγορία των κατοίκων που μετακινούνται για λόγους υγείας (όπως οι νεφροπαθείς) εν έτει 2017, μην έχοντας πρόσβαση στο στοιχειώδες επίπεδο ποιότητας μετακίνησης, αναγκάζονται να μεταβαίνουν στη Μύκονο και από εκεί με άλλο πλοίο στη Σύρο.

Η βελτίωση της σύνδεσης της Σύρου με τα παραπάνω νησιά αποτελεί αίτημα τόσο των
τοπικών φορέων (επάρχων, δημάρχων, επαγγελματικών συλλόγων) όσο και των κατοίκων
τους. Ειδικότερα για τη σύνδεση της Σύρου με Πάρο και Νάξο, είστε γνώστης – και από την
τελευταία συνεδρίαση του Σ.Α.Σ. στη Νάξο – του ελλείματος που σημειώνεται μεταξύ αυτών των νησιών, αλλά και της καθολικής επιθυμίας για ικανοποίηση του αιτήματος, γεγονός που
αποδεικνύει τη σοβαρότητα και το μέγεθος του θέματος.

Γνωρίζοντας ότι με τη συγκεκριμένη πρόταση, τείνει να συμπληρωθεί το δεκάωρο εργασίας των απασχολούμενων στο πλοίο, θεωρούμε ότι οι δυνατότητες του συγκεκριμένου πλοίου μπορούν να ξεπεράσουν το συγκεκριμένο πρόβλημα.

Είμαστε στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε διευκρίνιση και συνεργασία.

Πηγή

 

Πολύ δύσκολα βλέπω κάτι τέτοιο να γίνεται αφού θα χάσει τελείως τη μάχη με το Superruner και οι χαμηλές τιμές θα οδηγήσουν σε σίγουρο έλλειμμα...Ωστόσο δεν θα ήταν καλό να προσθέσει σε κάποια δρομολόγια του Paros Jet τη Σύρο;;

Link to comment
Share on other sites

Μεχρι στιγμης....Δυο δρομολογια,ενα πρωινο-θυμα καθαρα των ταχυπλοων και των τιμων τους -,και ενα απογευματινο λογω της χρονικης σειρας,πανε ακλαφτα...Οταν παιρνεις 100-150  επιβατες το πρωι  τις καθημερινες,και αλλους τοσους το απογευμα ,μαλλον μπαινεις με τα μπουνια μεσα....Επισης,ενα επιπλεον πρωινο  δεν παει και πολυ καλα....Τα ταχυπλοα πανε αρκετα καλα,λογω της τιμης...Το ενα φυσικα,και γεματο να πηγαινοερχεται,παλι μεσα μπαινει- με τις εξωφρενικες καταναλωσεις θα εμπαινε μεσα ακομη και με εισητηριο ταχυπλοου,ποσο μαλλον τωρα,αλλα αυτο -προς το παρον, δεν φαινεται να προβληματιζει τον πλοιοκτητη του...Δυο δρομολογια πανε καλα,ενα κλασικο πρωινο αν και αυτο ακομα ειναι καπως επηρεασμενο απο το τερας,ενα απογευματινο,και καπως καλα το τελευταιο πρωινο...Τα πραγματα ειναι παρα πολυ δυσκολα,οποιος ειναι στην Ραφηνα το διαπιστωνει.....Ενας  και κατι μηνας εμεινε δουλειας ουσιαστικα,και καθως φαινεται το καλοκαιρι αυτο θα ειναι καθοριστικο για την εξελιξη των πραγματων απο τον Σεπτεμβριο και μετα....

Δυστηχως η γραμμη αυτη την στιγμη αιμοραγει ασχημα...Λογω των λαθων εξαιτιας πεισματων,και σε επιπεδο αριθμου δρομολογιων,και στο επιπεδο της τιμολογιακης πολιτικης...

και την "μαχη" θα την "κερδισει" (Πυρρειος νικη φυσικα), αυτος που θα ματωσει λιγοτερο απο τους αλλους....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Το οτι όλα τα πλοία της γραμμής πηγαινοέρχονται σαν τρενάκι με μικρές πληρωτητες είναι γεγονός.Το κατά πόσο θα φτάσει ο Αύγουστος να καλύψει την χασουρα νομίζω πως θα φανεί σύντομα . Πολύ δύσκολα φαίνονται πως θα πάνε τα πράγματα από τον Σεπτέμβρη.Στην Άνδρο από συζητήσεις που είχα στο νησί είναι όλοι δυσαρεστημένοι ειδικά με της νέες τιμές που έχουν τα ταχύπλοα για τα υπόλοιπα νησιά ενώ για Άνδρο δεν τρέχει καμία προσφορά όπως δηλαδή συμβαίνει τα τελευταία χρόνια.Πολυ  γκρίνια ακούγεται ειδικά για της αδερφούς Στέφανου. Ένας νέος σχεδιασμός τον δρομολογίων θα ήταν ευχής έργο αλλά όπως είπαν και οι προηγούμενοι κάνεις δεν φαίνεται να κάνει πίσω.Ισως το να δουλεύει ένα πλοίο με μορφή πορθμείου την Άνδρο με αντίστροφα δρομολόγια θα ήταν μια λύση η προσθήκη της Σύρου άλλη μια.Μια αναχώρηση στις 6 με 7 το πρωί  από Άνδρο ειδικά για 2 μήνες το καλοκαίρι και μετά περίπου στις 10 από Ραφήνα ίσως θα ήταν μια εφικτή λύση.Αντιστυχως το ίδιο πλοίο θα μπορούσε να φύγει πιο νωρίς από Ραφήνα το απόγευμα για να μαζέψει αρκετό κόσμο.

Link to comment
Share on other sites

και παλιοτερα, οταν πρωτοεμφανιστηκε η golden star ειχε ακουστει παρομοια προταση (να διανυκτερευει το sfII ανδρο και να ξεκινα απο εκει κατα τις 05.30), αλλα δεν περπατησε.

Link to comment
Share on other sites

Η διανυκτέρευση στην Άνδρο είναι επιφοβη λόγω των βοριαδων και για αυτό χρόνια τώρα δεν γίνεται αν και έχει συ-ζητηθει....Πηγες αναφέρουν ότι έγινε πρόταση αμοιβαίας αποχώρησης δύο δρομολογίων αλλά δεν έγινε δεκτή....Υ.Γ.  Τα δυο δρομολογια πάντως που καταγράφουν τα ...τρομερα νούμερα που εγραψα  των 100 και 150 επιβατων(το πρωι και το απογευμα),δεν είναι μπλε....Οχι βέβαια ότι το μπλε πρωινό πρωινό σαρώνει....

Edited by valencay
Link to comment
Share on other sites

Φανταστηκα οτι θα ηταν 1+1 τα ζημιογονα!παντως με ολα μαζι τα πρωινα το αικατερινη λογω ταξιδεματος σιγουρα υστερει...αλλα αφου θελουν να μπαινουν μεσα κ δεν υποχωρουν δικο τους το προβλημα

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Όχι λόγω ταξιδεματος,μια χαρά είναι το βαπορακι.Αλλα όταν έχεις δύο ταχύπλοα με τιμές συμβατικού,θα παρεις τα ταχυπλοα...Ιδιως όταν πανε στην ίδια διαδρομή....Αλλα και τα πριν και μετά από αυτά,έχουν υποστεί απώλειες μεγαλες....

Το απογευματινό πρόβλημα  έγκειται στον αριθμό των δρομολογίων και όχι φυσικά στις τιμές ...η κίνηση είναι - τις πιο πολλές φορες- ανάλογη της  χρονολογικης σειρας. Καλα-λιγοτερο καλα- ελάχιστα.....Τις πιο πολλές φορες..

Link to comment
Share on other sites

Η πολιτική πάντως είναι πραγματικά επιθετική. Φίλος μου που δεν έχει σχέση με τα θέματα, πήρε τηλέφωνο σε πράκτορα στη Ραφήνα για εισιτήρια. Αμέσως μετά το καλημέρα, το πρωτο που του είπαν ήταν ταχύπλοο 45 ευρώ για Πάρο! Με το καλημέρα μιλάμε. Εντυπωσιακό. 

Link to comment
Share on other sites

Κι εμένα μου είπανε στο ίδιο μήκος κύματος, 35 ευρώ για Σαντορίνη!

Εν τέλει, μετά και τις πρόσφατες εκπτώσεις, 2 άτομα και ΙΧ από Ραφήνα για Σαντορίνη με τον μπιπ μπιπ κόστισε μόνον 80,5 ! (βέβαια άδειο το πλοίο..)

Link to comment
Share on other sites

Από την αρχή πίστεψα ότι η δρομολόγηση τόσων πλοίων τις ίδιες ώρες, πρωί και απόγευμα, για τους ίδιους προορισμούς δεν έχει νόημα. Ήταν προφανές ότι αφορά μια κόντρα μεταξύ των δυο παραδοσιακών του λιμανιού της Ραφήνας. Ήρθε και το μεγάλο ταχύπλοο του τρίτου, που είχε ταχύπλοο ούτως ή άλλως κάθε χρόνο εκεί, και έδεσε το γλυκό. Επόμενο βήμα ήταν ο πόλεμος τιμών, πρακτική γνωστή, με αμφίβολα όμως αποτελέσματα. Ενδιάμεσα χρησιμοποιούνται και διάφορες άλλες "τακτικές" στα υπόλοιπα νησιά που δυσχεραίνουν τον "αντίπαλο" και μετά θα κλαίνε όλοι μαζί. 

Αν μη τι άλλο είναι μια ευκαιρία να κάνει ο κόσμος πιο φθηνές διακοπές, που όλοι χρειαζόμαστε, καθώς και να κάνουμε πάρτι με σχόλια και γκρίνιες στα ηλεκτρονικά μέσα. Ευτυχώς ούτε μετοχές έχω, ούτε επιχειρηματική σχέση με τους εμπλεκόμενους. Λυπάμαι μόνο τους Ανδριώτες που δεν βλέπουν την παραμικρή ωφέλεια σε όλο αυτό.

Στη λήξη της σεζόν δε βλέπω θέμα, κάθε χειμώνα ένα πλοίο πάει το πρωί και ένα το απόγευμα. Η Παροναξία κοβόταν όπως και να έχει, μαζί με τα ταχύπλοα, οπότε τι είχαμε τι χάσαμε. Να πούμε βέβαια για τα ταχύπλοα ότι πρώτη ξεκινά η Seajets και τελευταία σταματά. Εδώ και χρόνια, όχι φέτος.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...