Jump to content
Shipfriends

Άγιος Σπυρίδων (IMO 8969123)


Recommended Posts

Ένας δεξαμενισμός μόλις ξεκινά. Το Θάσος VI απο σήμερα στο ναυπηγείο Καραγιώργη στο Πέραμα. Χαρισμένες σε όλους τους φίλους του θέματος και στον Cpt...... που μου είπε που θα βγεί.

post-3633-128326996568_thumb.jpg

post-3633-128326996572_thumb.jpg

post-3633-128326996576_thumb.jpg

post-3633-128326996578_thumb.jpg

post-3633-128326996579_thumb.jpg

________________

(2000, ex-Θάσος VI)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Ας δούμε το πλοίο και σε μία φωτογραφία σημερινή στο Πέραμα από πρύμα μεριά.

Όμορφο και ενδιαφέρον σκαρί. Ο Σουηδός δεν το έχει καθόλου στις λίστες του, και το μόνο που κατάφερα να βρω από το equasis, είναι το ότι κατασκευάστηκε το 2000, και το ΙΜΟ του : 8969123, για να το περάσουμε και στον τίτλο του θέματος. Γνωρίζουμε τίποτα άλλο για το πλοίο, λ.χ. αν είναι Ελληνικής κατασκευής και σε ποιό ναυπηγείο κατασκευάστηκε ???

Σημ.

post-929-128326996978_thumb.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Κατασκευή 2000 στα ναυπηγεία Κουταλη στο Πέραμα. Μετασκευή στη Σαλαμίνα.

Νηολόγιο Πειραιά 10647, Διακριτικό κλήσης SX 8565.

Χωρητικότητες GRT 885 / NRT568

Μήκος Ολικό 81,50m., Μέγιστο πλάτος 14,22m , μέγιστο βύθισμα 2,96m

Μηχανές 2 cummins 16cyl. Συνολική Ισχύς 4.400 ΒΗP

Link to comment
Share on other sites

Κατασκευή 2000 στα ναυπηγεία Κουταλη στο Πέραμα. Μετασκευή στη Σαλαμίνα.

Εμενα γιατι ολα τα παραπανω σε συνδιασμο με τις φωτο απο την πρυμη μου θυμιζουν κλασικη παντοφλα που μετασκευαστηκε σε κλειστου τυπου πλοιο

Link to comment
Share on other sites

Στο site της εταιρείας που μας έβαλε link ο thanosp αποπάνω υπάρχει και η ακόλουθη φωτογραφία που φαίνεται καθαρά ότι το πλοίο ήταν ανοικτού τύπου αλλά όχι κλασσική παντόφλα. Διακρίνεται στο ημι-διαμπερές γκαραζ (ανοικτό μόνο πρύμα) και ο ιστος της πρύμης (που φέρει φως ναυσιπλοιας) χαμηλά.

Επιπλέον, όπως αναφέρεται, το ΘΑΣΟΣ VI ήταν το πρώτο κλειστού τύπου πλοίο της γραμμής της Θάσου:

Θα πρέπει να τονισθεί ότι η εταιρεία μας από το έτος 2000 υλοποιώντας το πρόγραμμα ανανέωσης του στόλου της έχει ναυπηγήσει και δρομολογήσει δυο νέα πολυτελέστατα και ταχύτατα πλοία ferry boat, το ΘΑΣΟΣ VI (το πρώτο κλειστού τύπου πλοίο στις γραμμές της Θάσου) καθώς και το ΘΑΣΟΣ VII ανοικτού τύπου πλοίο, ικανοποιώντας πάγια αιτήματα φορέων του νησιού για ασφαλή και γρήγορη μεταφορά καθώς και συνεχή εξυπηρέτηση του.

post-24-128326997406_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Εξάλλου θα ήταν αρκετά παράξενο (τουλάχιστον) να είχε κατασκευαστεί το 2000 σαν κλασσική παντόφλα και να "έφαγε" δύο διαδοχικές μετασκευές. Μία για να κλείσει από πάνω και άλλη μία μετά για να κλείσει και η πρύμη. Κλειστού τύπου λοιπόν και ουχί ανοικτού...;)

Link to comment
Share on other sites

Το Θάσος VI χαρακτηρίζεται κλειστού τύπου και είναι το μοναδικό ferry που έχει τη δυνατότητα να ταξιδεύει όταν υπάρχει απαγορευτικό λόγω καιρού για τις υπόλοιπες παντόφλες στις γραμμές Καβάλα/Κεραμωτή - Θάσου. Έτσι ερμηνεύεται η φράση: ικανοποιώντας πάγια αιτήματα φορέων του νησιού για ασφαλή και γρήγορη μεταφορά καθώς και συνεχή εξυπηρέτηση του.

Link to comment
Share on other sites

...από την οποία προβλήτα έλυσε κατά τις πέντε σήμερα το απόγευμα, και αυτήν την ώρα βρίσκεται εν πλω προς Θάσο, ανατολικά της Μακρονήσου.

Πηγή : ta-matakia-mou.gr (μέσω AIS) B)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Αδυναμία προσέγγισης του πλοίου ΘΑΣΟΣ VI την τελευταία μια ώρα στο λιμάνι της Θάσου λόγω ισχυρών ανέμων και ακαταλληλότητας λιμένος. Από ότι ξέρω έχει πλαγιοδετήσει στο λιμάνι και πλήρωμα και επιβάτες είναι ακόμη στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

Η ανακοίνωση της Ελληνικής Ακτοφυλακής για την αδυναμία πρόσδεσης Ε/Γ – Ο/Γ «ΘΑΣΟΣ VI» στο λιμάνι της Θάσου

Απογευματινές ώρες χθες, το Ε/Γ – Ο/Γ «ΘΑΣΟΣ VI» Ν.Π. 10647, ενώ εκτελούσε τακτικό δρομολόγιο από Κεραμωτή για λιμένα Θάσου με 104 επιβάτες, κατά την προσπάθειά του να καταπλεύσει, λόγω τον δυσμενών καιρικών συνθηκών δεν κατέστη αυτό δυνατό με αποτέλεσμα να πλαγιοδετήσει με την δεξιά πλευρά του και να έρθει σε επαφή με το κρηπίδωμα δημιουργώντας εσωκοιλώματα.

Η πλοιοκτήτρια εταιρεία ζήτησε την συνδρομή του Ρ/Κ «ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ» Ν.Θ.164 το οποίο απέπλευσε από το λιμάνι της Καβάλας προκειμένου συνδράμει στην ασφαλή πρόσδεση του πλοίου στο λιμάνι της Θάσου, ενώ παράλληλα στο σημείο μετέβη το Ρ/Κ «ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ» Ν.Θ. 452 και το Ε/Γ-Ο/Γ «ΠΛΑΤΥΤΕΡΑ ΘΑΣΟΥ» Ν.Π. 11234 για παροχή συνδρομής.

Πρώτες πρωινές ώρες σήμερα, ολοκληρώθηκε ασφαλώς η αποβίβαση των επιβατών, ενώ τα οχήματα παραμένουν εντός του πλοίου.

Από το περιστατικό δεν αναφέρθηκε τραυματισμός, δεν προκλήθηκε ζημιά σε περιουσία τρίτων και δεν παρατηρήθηκε θαλάσσια ρύπανση, ενώ τα ανωτέρω Ρ/Κ παραμένουν στην περιοχή για επανέναρξη των προσπαθειών αποκόλλησης του «ΘΑΣΟΣ VI».

Από την Λιμενική Αρχή Θάσου απαγορεύτηκε ο απόπλους του πλοίου μέχρι επιθεώρησής του και προσκόμισης σχετικού βεβαιωτικού αξιοπλοΐας από τον παρακολουθούντα το πλοίο νηογνώμονα.

Και ενα σχετικό δημοσίευμα από την εφημερίδα ΕΒΔΟΜΗ για το περιστατικό

Edited by Neptune
Link to comment
Share on other sites

Σύμφωνα με δημοσίευμα της ΕΒΔΟΜΗΣ, οι δύτες που επιθεώρησαν τα ύφαλα του πλοίου διαπίστωσαν ότι μια προπέλα έχει στραβώσει και ότι έχει ζημιά το δεξιό τιμόνι του πλοίου. Έτσι το πλοίο θα κατέβει στο Πειραιά για επισκευές όποτε το πλοίο θα λείψει τουλάχιστον για 20 ημέρες

Link to comment
Share on other sites

...Έτσι το πλοίο θα κατέβει στο Πειραιά για επισκευές...

Αυτό που μου κάνει εντύπωση σε αυτό το πλοίο (εκτός βέβαια από το ότι το συμπεριλαμβάνουμε στην κατηγορία "ανοικτού τύπου" ενώ είναι επίσημα χαρακτηρισμένο ως "κλειστού" :wacko: ) είναι το ότι όλες του τις επισκευές - συντηρήσεις τις κάνει στο Πέραμα, σε αντίθεση με τα άλλα πλοία της ΑΝΕΘ που συνήθως προτιμούν (και πολύ λογικά, λόγω απόστασης) το ναυπηγείο Κουρή στην Αμαλιάπολη Μαγνησίας.

Link to comment
Share on other sites

Επειδη απο τα παντοφλοειδη ειμαι παντελως ασχετος μηπως δε μπορει να φιλοξενηθει για λογους μεγεθους, βαρους η κατι αλλο στα συγκεκριμενα ναυπηγεια και ερχεται μεχρι εδω?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ XII του Παναγιωτάκη, αναχώρησε χθες το μεσημέρι από την Δραπετσώνα με προορισμό τον Λιμένα της Θάσου, από όπου και παρέλαβε πριν λίγη ώρα και αναχώρησε και πάλι για τον Πειραιά. Να υποθέσουμε ότι "κατεβάζει" το ΘΑΣΟΣ VI ???

Κατόπιν ...μεγενθύνσεως B) του χάρτη στο marinetraffic (σε μικρή μεγένθυνση το στίγμα του ρυμουλκού κάλυπτε το στίγμα του πλοίου), επιβεβαιώνεται ότι το ΜΕΓΑΛΟΧΑΡΗ ΧΙΙ κατεβάζει στα πέριξ του Πειραιά το ΘΑΣΟΣ VI.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Στην δεξια μερια του πλοιου εχει τοποθετηθει μια σκαλα οποτε ειναι πιθανον στο συγκεριμενο σημειο να χτυπησε και να επεθε τα βαθουλωματα που αναφερει η ανακοινωση για το ατυχημα.

Με μια κοντινη ματια βλεπουμε οτι εχουν βγαλει ολα τα τιμονια και τις προπελες και οι αξονες κρεμονται με αλυσιδες απο το πλοιο

post-1819-0-13661600-1330278026_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...