Jump to content
Shipfriends

Κνωσός Παλάς (ΙΜΟ 9220330)


Recommended Posts

  • Replies 418
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

στο 16 του παλιου λιμανιου (στο θεατρακι) εχει δεσει.

απο οτι ειδα απο μακρυα , πλωρη και οκια φαινονται φρεσκοβαμμενα

(ΥΓ: μη μου πει κανεις οτι ειναι λογικο γιατι ηρθε απο ετησια, γιατι αλλες φορες εχουν ερθει τα παλατια απο ετησια και απο την ισαλο και πανω εινα δραμα)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

χτες βραδυ ηρθε απο βενετια και ξεφορτωσε στο 14. σημερα που το ειδα απο ψηλα μου φανηκε οτι ειχε κλειστους τους καταπελτες.

θα ανεβει πειραια ή θα κανει σκαντζες του γκριμαλντι στα δυτικα;

Link to comment
Share on other sites

Τα τελευταία νεα λένε ότι θα έρθει στο Πέραμα και θα παροπλιστεί για άγνωστο χρονικό διάστημα. Ήταν να σκατζάρει τα ΚΝΩΣΟΣ/ΦΑΙΣΤΟΣ για τις δικές τους ακινησίες αλλά αυτές αναβλήθηκαν μέχρι νεωτέρας...

Edited by CptAris
Link to comment
Share on other sites

Το πλοίο έκανε την επισκευή του το Σεπτέμβριο και μετά αποφασίζουν να το παροπλίσουν??? Γιατί δεν το κράταγαν μέχρι να τελειώσει την επισκευή το Ευρώπη Παλλάς και μετά να το έφερναν για επισκευή και παροπλισμό!!! Θα γλύτωναν τουλάχιστον ένα πηγαινέλα Πάτρα-Πειραιάς

Link to comment
Share on other sites

32 μέτρα από φτερό γέφυρας σε φτερό!

και ρωταω εγω τωρα! οταν αναφερεται οτι τα παλατια εχουν ολικο πλατος 26,49 μετρα δεν εννοουνε ουσιαστικα το πλατος της γεφυρας, αλλα τον εκμεταλλευσιμο χωρο? και οταν λενε ολικο μηκος 214 μετρα, δεν περιλαμβανεται η πλωρη? Δηλαδη με την πλωρη ειναι 240 μετρα? και τα cruise europa/olympia που ειναι 225 μετρα,με την πλωρη ειναι 300...?

Link to comment
Share on other sites

Μην βλεπετε τι στοιχεια μπαινουν στο ais,πολλες φορες ειναι λαθος.214 μετρα ειναι με την πλωρη και 26.49 το πλατος του πλοιου,οχι η αποσταση αναμεσα στις 2 βαρδιολες.Αυτα ειναι τα επισημα στοιχεια που δινουν τα ναυπηγεια του και μαζι με το βυθισμα(7.0) ειναι σημαντικα για ενα λιμανι,καναλι κλπ.Τις βαρδιολες τι να τις κανουν,υπαρχει περιπτωση να μπει ποτε καπου το πλοιο που να μην χωρανε μονο αυτες? :D

Edited by NHSOS XIOS
Link to comment
Share on other sites

Μπορεί να λεω και κοτσάνες, αλλά οι βαρδιόλες ίσως έχουν ρόλο σε περιπτώσεις διωρύγων, καναλιών. Θυμάμαι τα αδερφά της ROC που το μεν πρώτο είχε κανονικές βαρδιόλες, στο δε δεύτερο λόγω κάποιας αλλαγής των κανονισμών αυτές κατασκευάστηκαν ώστε να "μαζεύονται"

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Αντικατάσταση για τις ετήσιες του Grimaldi σαν πέρσι δεν παίζει;

O George ρώτησε αλλά ασχολούμαστε με το μήκος της γέφυρας! :D Τελικά τι τρέχει με το πλοίο; Ακινησίες άλλων του ομίλου απ' ότι φαίνεται και ακούγεται δε θα κάνει. Υπάρχει γενικότερη αβεβαιότητα στο πλήρωμα, που -αν δεν κάνω λάθος- έχει απολυθεί; Ας μας διαφωτίσει κάποιος.

Upplagd και μην το δουμε Såld
Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

μετακινηση ειχαμε σημερα για το OLYMPIA PALACE εντός βέβαια των ορίων της ναυπηγοεπισκευαστικής Ζώνης..έτσι με την βοήθεια του cpt νίκου Λιοδάκη πήγαμε μερικές θέσεις πιο κάτω,,,,

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μέχρι να αποφασιστεί το μέλλον του πλοίου (που θα δρομολογηθεί και εάν δρομολογηθεί), το πλοίο είναι στο Πέραμα με τον αριστερό καταπέλτη κλειστό και στην είσοδο του δεξιού καταπέλτη να έχουν τοποθετηθεί κάγκελα!!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...