Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ξεκινησε απο Ψαρα για Πειραια μαλλον....οποτε ηρθε η σειρα του να κανει ετησια.Να φανταστω πως το Οινουσε ΙΙΙ θα κανει καποια δρομολογια στην θεση του..

To ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ έχει αποδείξει ότι είναι από τους Αιγνουσιώτες για τους Αιγνουσιώτες, δεν κάνει θελήματα, εκτός μεμονομένων περιπτώσεων.

ΒLUE VELVET λέει ονομάζεται ο αντικαταστάτης του Ν.ΘΗΡΑ μέχρι την 1η/12 που θα γυρίσει από την ετήσιά του.Εγώ δεν το έχω δει αυτό το καραβάκι, αν και από τα συμφραζόμενα του άρθρου πρέπει να είναι μικρότερο από το ΣΠΗΛΙΑΝΗ.

Περισσότερα από το chiostimes.com

Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ –έστω και προσωρινή– του «Νήσος Θήρα» στη γραμμή Χίου– Ψαρών, από το μικρότερο πλοιάριο «Blue Velvet», το οποίο εκτός από μειωμένη μεταφορική δυνατότητα ταξιδεύει μόνο με… μπουνάτσες, πυροδότησε το κλίμα στα Ψαρά μεταφέροντας το «μπουρλότο» της αντίδρασης και στη Χίο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 277
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ξεκινησε απο Ψαρα για Πειραια μαλλον....οποτε ηρθε η σειρα του να κανει ετησια.Να φανταστω πως το Οινουσε ΙΙΙ θα κανει καποια δρομολογια στην θεση του..

To ΟΙΝΟΥΣΣΑΙ ΙΙΙ έχει αποδείξει ότι είναι από τους Αιγνουσιώτες για τους Αιγνουσιώτες, δεν κάνει θελήματα, εκτός μεμονομένων περιπτώσεων.

ΒLUE VELVET λέει ονομάζεται ο αντικαταστάτης του Ν.ΘΗΡΑ μέχρι την 1η/12 που θα γυρίσει από την ετήσιά του.Εγώ δεν το έχω δει αυτό το καραβάκι, αν και από τα συμφραζόμενα του άρθρου πρέπει να είναι μικρότερο από το ΣΠΗΛΙΑΝΗ.

Περισσότερα από το chiostimes.com

Η ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ –έστω και προσωρινή– του «Νήσος Θήρα» στη γραμμή Χίου– Ψαρών, από το μικρότερο πλοιάριο «Blue Velvet», το οποίο εκτός από μειωμένη μεταφορική δυνατότητα ταξιδεύει μόνο με… μπουνάτσες, πυροδότησε το κλίμα στα Ψαρά μεταφέροντας το «μπουρλότο» της αντίδρασης και στη Χίο.

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το έχω δει αυτό το καραβάκι, αν και από τα συμφραζόμενα του άρθρου πρέπει να είναι μικρότερο από το ΣΠΗΛΙΑΝΗ.

Και πρεπει να εχεις δικιο,αφου ακουσα(σε τοπικο ραδιοφ.σταθμο)πως προκειται περι βαρκας:eek: που παιρνει το πολυ 20 ατομα..Για οχηματα δεν το συζηταμε,ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Link to comment
Share on other sites

Εγώ δεν το έχω δει αυτό το καραβάκι, αν και από τα συμφραζόμενα του άρθρου πρέπει να είναι μικρότερο από το ΣΠΗΛΙΑΝΗ.

Και πρεπει να εχεις δικιο,αφου ακουσα(σε τοπικο ραδιοφ.σταθμο)πως προκειται περι βαρκας:eek: που παιρνει το πολυ 20 ατομα..Για οχηματα δεν το συζηταμε,ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Link to comment
Share on other sites

...ΒLUE VELVET λέει ονομάζεται ο αντικαταστάτης του Ν.ΘΗΡΑ μέχρι την 1η/12 που θα γυρίσει από την ετήσιά του.

...πυροδότησε το κλίμα στα Ψαρά μεταφέροντας το «μπουρλότο» της αντίδρασης και στη Χίο.[/i]

...ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Συγγνώμη παιδιά, αλλά μήπως μου διαφεύγει κάτι ?

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω προς τι τα "μπουρλότα" οι "πυροδοτήσεις" και οι "αντιδράσεις" ? Ή και ακόμα το "με τι καιρό θα επιτρέπεται να ταξιδεύει"....

Από ότι μας λέει ο φίλος enas chiotis το Ν. ΘΗΡΑ επιστρέφει από την ετήσια του την 1η/12ου. Γιατί όλη αυτή η αναστάτωση στα Ψαρά ? Αναρωτιέμαι, είναι κάτι που δεν έχω καταλάβει ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

...ΒLUE VELVET λέει ονομάζεται ο αντικαταστάτης του Ν.ΘΗΡΑ μέχρι την 1η/12 που θα γυρίσει από την ετήσιά του.

...πυροδότησε το κλίμα στα Ψαρά μεταφέροντας το «μπουρλότο» της αντίδρασης και στη Χίο.[/i]

...ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Συγγνώμη παιδιά, αλλά μήπως μου διαφεύγει κάτι ?

Ειλικρινά δεν καταλαβαίνω προς τι τα "μπουρλότα" οι "πυροδοτήσεις" και οι "αντιδράσεις" ? Ή και ακόμα το "με τι καιρό θα επιτρέπεται να ταξιδεύει"....

Από ότι μας λέει ο φίλος enas chiotis το Ν. ΘΗΡΑ επιστρέφει από την ετήσια του την 1η/12ου. Γιατί όλη αυτή η αναστάτωση στα Ψαρά ? Αναρωτιέμαι, είναι κάτι που δεν έχω καταλάβει ? :confused:

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις Σείριος λόγω της ακινησίας του Νήσος Θήρα, η γραμμή ουσιαστικά έχει μείνει χωρίς καράβι. Δεν έχει σημασία εάν είναι για λίγες ή πολλές ήμερες, οι κάτοικοι των Ψαρών θα νιώσουν την ανασφάλεια της απομόνωσης.

πως προκειται περι βαρκας:eek: που παιρνει το πολυ 20 ατομα..Για οχηματα δεν το συζηταμε,ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Γιατί το Blue Velvet που το αντικαθιστά από ότι λένε οι πιο ειδικοί πρόκειται για ένα σκαφακι πολύ μικρό, οπού με καιρό δε θα μπορεί να ταξιδεύει. Και πίστεψε το ΒΑ Αιγαίο το χειμώνα έχει πολύ δύσκολες θάλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Κοίτα να δεις Σείριος λόγω της ακινησίας του Νήσος Θήρα, η γραμμή ουσιαστικά έχει μείνει χωρίς καράβι. Δεν έχει σημασία εάν είναι για λίγες ή πολλές ήμερες, οι κάτοικοι των Ψαρών θα νιώσουν την ανασφάλεια της απομόνωσης.

πως προκειται περι βαρκας:eek: που παιρνει το πολυ 20 ατομα..Για οχηματα δεν το συζηταμε,ενω μπορουμε ολοι μας να καταλαβουμε με τι καιρο θα επιτρεπεται να ταξιδευει.B)

Γιατί το Blue Velvet που το αντικαθιστά από ότι λένε οι πιο ειδικοί πρόκειται για ένα σκαφακι πολύ μικρό, οπού με καιρό δε θα μπορεί να ταξιδεύει. Και πίστεψε το ΒΑ Αιγαίο το χειμώνα έχει πολύ δύσκολες θάλασσες.

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΣΕΙΡΙΕ λενε πως θα επιστρεψει 1/12,το θεμα ειναι οντως να επιστρεψει την συγκεκριμενη ημερομηνια.Απο κει και περα,πρεπει να σκεφτεις πως το Ν.ΘΗΡΑ δεν μεταφερει μονο επιβατες και αυτοκινητα αλλα και αρκετες υλες-αγαθα πρωτης αναγκης για το ακριτικο νησι.Αν για 10 μερες λοιπον,δεν μπορουν οι ανθρωποι να μεταφερουν αυτα που τους χρειαζονται,τοτε υπαρχει προβλημα.Επισης,συμφωνα με ανακοινωση των Ψαριανων(θα την βρουμε αργοτερα στα τοπικα ΜΜΕ),το 'καικι':D δεν πληρει τις προυποθεσεις που οριζει ο νομος για την συγκεκριμενη γραμμη.Μαλιστα,πολυ σωστα ειπαν 'Ας ερθει ο Παπαληγουρας να κανει ενα ταξιδακι με αυτο,να μας πει την γνωμη του';)

Link to comment
Share on other sites

Φιλε ΣΕΙΡΙΕ λενε πως θα επιστρεψει 1/12,το θεμα ειναι οντως να επιστρεψει την συγκεκριμενη ημερομηνια.Απο κει και περα,πρεπει να σκεφτεις πως το Ν.ΘΗΡΑ δεν μεταφερει μονο επιβατες και αυτοκινητα αλλα και αρκετες υλες-αγαθα πρωτης αναγκης για το ακριτικο νησι.Αν για 10 μερες λοιπον,δεν μπορουν οι ανθρωποι να μεταφερουν αυτα που τους χρειαζονται,τοτε υπαρχει προβλημα.Επισης,συμφωνα με ανακοινωση των Ψαριανων(θα την βρουμε αργοτερα στα τοπικα ΜΜΕ),το 'καικι':D δεν πληρει τις προυποθεσεις που οριζει ο νομος για την συγκεκριμενη γραμμη.Μαλιστα,πολυ σωστα ειπαν 'Ας ερθει ο Παπαληγουρας να κανει ενα ταξιδακι με αυτο,να μας πει την γνωμη του';)

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 20/11 μεχρι την 1/12 που υποτειθεται οτι θα ξαναξεκινησει το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ ειναι 10 μερες στην καλυτερη περιπτωση.Για ολο αυτο τον καιρο αυτοι οι ανθρωποι θα ειναι ουσιαστικα αποκλεισμενοι απο τη Χιο απο που γινεται και η βασικη προμηθεια του νησιου.Και αυτη ειναι η πιο επιφανιακη εξηγηση.

Νομιζω οτι αυτο απο μονο του αρκει

Φανταζομαι οτι δεν θα λεγαμε το ιδιο αν ηταν αποκλεισμενη η Αιγινα πχ για 10 μερες απο τον Πειραια.

Αυτο που πραγματικα αναρωτιεμαι ειναι γιατι δεν μπαινει καποιο αλλο πλοιο.Τοσα εχει στο Β.Αιγαιο.Απο παντοφλες που τις μισες μερες καθονται μεχρι επιβατηγα οπως το SAN NIKOLAS που προφανως ειναι καλυτερο απο αυτο που μπηκε.Θα μπορουσε καποιο απο αυτα να κανει καποια δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Απο τις 20/11 μεχρι την 1/12 που υποτειθεται οτι θα ξαναξεκινησει το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ ειναι 10 μερες στην καλυτερη περιπτωση.Για ολο αυτο τον καιρο αυτοι οι ανθρωποι θα ειναι ουσιαστικα αποκλεισμενοι απο τη Χιο απο που γινεται και η βασικη προμηθεια του νησιου.Και αυτη ειναι η πιο επιφανιακη εξηγηση.

Νομιζω οτι αυτο απο μονο του αρκει

Φανταζομαι οτι δεν θα λεγαμε το ιδιο αν ηταν αποκλεισμενη η Αιγινα πχ για 10 μερες απο τον Πειραια.

Αυτο που πραγματικα αναρωτιεμαι ειναι γιατι δεν μπαινει καποιο αλλο πλοιο.Τοσα εχει στο Β.Αιγαιο.Απο παντοφλες που τις μισες μερες καθονται μεχρι επιβατηγα οπως το SAN NIKOLAS που προφανως ειναι καλυτερο απο αυτο που μπηκε.Θα μπορουσε καποιο απο αυτα να κανει καποια δρομολογια

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ η επιστολη των Ψαριανων

Επιστολή διαμαρτυρίας υπέγραψαν 137 ψαριανοί μόνιμοι κάτοικοι του νησιού με επικεφαλής τον Δήμαρχο, σημειώνοντας στον Υπ. Αιγαίου:

«Σε συνέχεια της διαμαρτυρίας μας για την απαράδεκτη αντικατάσταση του «Ε/Γ Νήσος Θήρα» με το εντελώς ακατάλληλο από πλευράς μεγέθους «BLUE VELVET».

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το πλοίο αυτό δεν είναι αποδεκτό από το σύνολο των κατοίκων και ως εκ τούτου απαιτούμε την αντικατάστασή του σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την σχετική σύμβαση και από τις διατάξεις του Ν. 2932/2001. Η διαμαρτυρία μας αυτή επεκτείνεται και στο πλοίο «Ν. Θήρα» τον οποίο υστερεί από πλευράς παλαιότητας και ταχύτητας και ζητάμε την αναβάθμιση/ αντικατάσταση ώστε να λυθεί το χρονίζον πρόβλημα της τοπικής συγκοινωνίας».

Link to comment
Share on other sites

Απο το ΑΙΠΕ η επιστολη των Ψαριανων

Επιστολή διαμαρτυρίας υπέγραψαν 137 ψαριανοί μόνιμοι κάτοικοι του νησιού με επικεφαλής τον Δήμαρχο, σημειώνοντας στον Υπ. Αιγαίου:

«Σε συνέχεια της διαμαρτυρίας μας για την απαράδεκτη αντικατάσταση του «Ε/Γ Νήσος Θήρα» με το εντελώς ακατάλληλο από πλευράς μεγέθους «BLUE VELVET».

Θέλουμε να σας ενημερώσουμε ότι το πλοίο αυτό δεν είναι αποδεκτό από το σύνολο των κατοίκων και ως εκ τούτου απαιτούμε την αντικατάστασή του σύμφωνα με τις υποχρεώσεις που απορρέουν από την σχετική σύμβαση και από τις διατάξεις του Ν. 2932/2001. Η διαμαρτυρία μας αυτή επεκτείνεται και στο πλοίο «Ν. Θήρα» τον οποίο υστερεί από πλευράς παλαιότητας και ταχύτητας και ζητάμε την αναβάθμιση/ αντικατάσταση ώστε να λυθεί το χρονίζον πρόβλημα της τοπικής συγκοινωνίας».

Link to comment
Share on other sites

Tο Βlue Velvet είναι απο όσα γνωρίζω ένα 30μετρο σκάφος, Ε/Γ , 1 έτους κατασκευής και μάλιστα απο πληροφορίες πρέπει εάν όλα πάνε καλά να αντικαταστήσει το Σαμος Σαν στην μικρή γραμμή των Φούρνων για τα επόμενα 10 χρόνια.(βλέπε ηλικία).

Link to comment
Share on other sites

Tο Βlue Velvet είναι απο όσα γνωρίζω ένα 30μετρο σκάφος, Ε/Γ , 1 έτους κατασκευής και μάλιστα απο πληροφορίες πρέπει εάν όλα πάνε καλά να αντικαταστήσει το Σαμος Σαν στην μικρή γραμμή των Φούρνων για τα επόμενα 10 χρόνια.(βλέπε ηλικία).

Link to comment
Share on other sites

Σύσσωμη η Ψαριανή κοινωνία διαμαρτύρεται για το μικρό σκαρί

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι Ψαριανοί, απέστειλαν κείμενο με 137 υπογραφές, για την αντικατάσταση του πλοίου ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ στη γραμμή Χίος- Ψαρά με ένα πλοιάριο μικρότερων διαστάσεων που όπως τονίζουν δεν εμπνέει καμία σιγουριά.

Το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ αντικαταστάθηκε στις 21 Νοεμβρίου, αφού οδηγήθηκε για την ετήσια επιθεώρηση- επισκευή και τη Δευτέρα το μεσημέρι κατέπλευσε στα Ψαρά (όπου χθες βρισκόταν αποκλεισμένο λόγω καιρού) ένα σκαρί, το μισό από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, που μάλιστα όπως αναφέρεται δεν αναγραφόταν καν όνομα.Από το Λιμεναρχείο Χίου μας ενημέρωσαν ότι πρόκειται για το BLUE VELVET, μήκους 30,10 μέτρων που φέρει καινούριες μηχανές από το 2007 και μετασκευάστηκε το 2008. Αυτό όμως δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους Ψαριανούς που γνωρίζουν πολύ καλά το μπουγάζι.Για την αλλαγή του πλοίου χωρίς καν ενημέρωση ανακοινώσεις εκδόθηκαν από τους: Δήμο Ψαρών, δημοτικό συνδυασμό αντιπολίτευσης, αντινομάρχη Στ. Φαρατζή ενώ ερώτηση κατέθεσε η βουλευτής Ελπίδα Τσουρή στη Βουλή.

Μοναδική γέφυρα

«Το πλοίο της γραμμής είναι η μοναδική γέφυρα που ενώνει τα Ψαρά με τον υπόλοιπο κόσμο, είτε από Λαύριο είτε από Χίο, σημειώνεται στην ανακοίνωση της αντιπολίτευσης των Ψαρών.

«Οι γνωρίζοντες τις συνήθεις καιρικές συνθήκες στο μπουγάζι Χίου- Ψαρών, καταλαβαίνουν ότι ένα σκάφος ανάλογων διαστάσεων και μορφολογίας είναι φύση αδύνατο να εξυπηρετήσει τις στοιχειώδεις ανάγκες επικοινωνίας μεταξύ των νησιών τη στιγμή που το μόνιμο πλοίο Ν. ΘΗΡΑ τριπλασίου μεγέθους δεν πραγματοποιεί δρομολόγια από 7 μποφόρ και άνω, ο αντικαταστάτης δεν θα μπορεί να εκτελέσει ούτε με 5».

Σε ανάλογο κλίμα ο Δήμος Ψαρών καταγγέλλει την αλλαγή σημειώνοντας ότι γνωρίζουν τη δυσκολία εξεύρεσης ανάλογου πλοίου, αλλά έπρεπε αυτό να είχε γίνει βάση και της σχετικής σύμβασης που είχε υπογράψει η εταιρεία με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής.

«...Σαφής και αδιαμφισβήτητη είναι και η ευθύνη του κρατικού φορέα ο οποίος πρέπει να εκτελεί τον ανάλογο έλεγχο σε τέτοιες περιπτώσεις,. Προσπαθούμε να κρατηθούμε με κάθε έσο στον τόπο μας και να μην εγκαταλείψουμε. Τέτοιες όμως ενέργειες και αποτρεπτικός παράγοντας και δεν βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση», σημειώνεται.

«Μετά τη Χίο, σειρά στις ανεξέλεγκτες πράξεις και τακτικές που υφίστανται οι κάτοικοι του νησιού μας από τις εταιρείες ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών πήραν οι κάτοικοι των Ψαρών», τονίζει εξάλλου σε διαμαρτυρία του προς τον υπουργό Αν. Παπαληγούρα ο αντινομάρχης Στ. Φαρατζής που θυμίζει όπως και η Ελπίδα Τσουρή ότι φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση και ενώ είχαμε τις υποσχέσεις για υδροπλάνα.«...Η εμμονή της Κυβέρνησης να κάνει τα στραβά μάτια σε συγκεκριμένους εφοπλιστές, αγνοώντας τις ανάγκες των νησιών και τα προβλήματα των κατοίκων τους, φαίνεται ότι καλά κρατεί. Φαίνεται ότι οι εκβιασμοί πιάνουν τόπο…», σημειώνει μεταξύ άλλων σε ερώτησή της η Ελπίδα Τσουρή, που μεταξύ άλλων ρωτά πότε η Κυβέρνηση θα τηρήσει την υπόσχεσή της για δρομολόγηση νεότερου και ασφαλέστερου πλοίου από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

Σύσσωμη η Ψαριανή κοινωνία διαμαρτύρεται για το μικρό σκαρί

Την έντονη διαμαρτυρία τους εκφράζουν οι Ψαριανοί, απέστειλαν κείμενο με 137 υπογραφές, για την αντικατάσταση του πλοίου ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ στη γραμμή Χίος- Ψαρά με ένα πλοιάριο μικρότερων διαστάσεων που όπως τονίζουν δεν εμπνέει καμία σιγουριά.

Το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ αντικαταστάθηκε στις 21 Νοεμβρίου, αφού οδηγήθηκε για την ετήσια επιθεώρηση- επισκευή και τη Δευτέρα το μεσημέρι κατέπλευσε στα Ψαρά (όπου χθες βρισκόταν αποκλεισμένο λόγω καιρού) ένα σκαρί, το μισό από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ, που μάλιστα όπως αναφέρεται δεν αναγραφόταν καν όνομα.Από το Λιμεναρχείο Χίου μας ενημέρωσαν ότι πρόκειται για το BLUE VELVET, μήκους 30,10 μέτρων που φέρει καινούριες μηχανές από το 2007 και μετασκευάστηκε το 2008. Αυτό όμως δεν μπορεί να ικανοποιήσει τους Ψαριανούς που γνωρίζουν πολύ καλά το μπουγάζι.Για την αλλαγή του πλοίου χωρίς καν ενημέρωση ανακοινώσεις εκδόθηκαν από τους: Δήμο Ψαρών, δημοτικό συνδυασμό αντιπολίτευσης, αντινομάρχη Στ. Φαρατζή ενώ ερώτηση κατέθεσε η βουλευτής Ελπίδα Τσουρή στη Βουλή.

Μοναδική γέφυρα

«Το πλοίο της γραμμής είναι η μοναδική γέφυρα που ενώνει τα Ψαρά με τον υπόλοιπο κόσμο, είτε από Λαύριο είτε από Χίο, σημειώνεται στην ανακοίνωση της αντιπολίτευσης των Ψαρών.

«Οι γνωρίζοντες τις συνήθεις καιρικές συνθήκες στο μπουγάζι Χίου- Ψαρών, καταλαβαίνουν ότι ένα σκάφος ανάλογων διαστάσεων και μορφολογίας είναι φύση αδύνατο να εξυπηρετήσει τις στοιχειώδεις ανάγκες επικοινωνίας μεταξύ των νησιών τη στιγμή που το μόνιμο πλοίο Ν. ΘΗΡΑ τριπλασίου μεγέθους δεν πραγματοποιεί δρομολόγια από 7 μποφόρ και άνω, ο αντικαταστάτης δεν θα μπορεί να εκτελέσει ούτε με 5».

Σε ανάλογο κλίμα ο Δήμος Ψαρών καταγγέλλει την αλλαγή σημειώνοντας ότι γνωρίζουν τη δυσκολία εξεύρεσης ανάλογου πλοίου, αλλά έπρεπε αυτό να είχε γίνει βάση και της σχετικής σύμβασης που είχε υπογράψει η εταιρεία με το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, Αιγαίου & Νησιωτικής Πολιτικής.

«...Σαφής και αδιαμφισβήτητη είναι και η ευθύνη του κρατικού φορέα ο οποίος πρέπει να εκτελεί τον ανάλογο έλεγχο σε τέτοιες περιπτώσεις,. Προσπαθούμε να κρατηθούμε με κάθε έσο στον τόπο μας και να μην εγκαταλείψουμε. Τέτοιες όμως ενέργειες και αποτρεπτικός παράγοντας και δεν βοηθούν προς αυτή την κατεύθυνση», σημειώνεται.

«Μετά τη Χίο, σειρά στις ανεξέλεγκτες πράξεις και τακτικές που υφίστανται οι κάτοικοι του νησιού μας από τις εταιρείες ακτοπλοϊκών συγκοινωνιών πήραν οι κάτοικοι των Ψαρών», τονίζει εξάλλου σε διαμαρτυρία του προς τον υπουργό Αν. Παπαληγούρα ο αντινομάρχης Στ. Φαρατζής που θυμίζει όπως και η Ελπίδα Τσουρή ότι φθάσαμε στη σημερινή κατάσταση και ενώ είχαμε τις υποσχέσεις για υδροπλάνα.«...Η εμμονή της Κυβέρνησης να κάνει τα στραβά μάτια σε συγκεκριμένους εφοπλιστές, αγνοώντας τις ανάγκες των νησιών και τα προβλήματα των κατοίκων τους, φαίνεται ότι καλά κρατεί. Φαίνεται ότι οι εκβιασμοί πιάνουν τόπο…», σημειώνει μεταξύ άλλων σε ερώτησή της η Ελπίδα Τσουρή, που μεταξύ άλλων ρωτά πότε η Κυβέρνηση θα τηρήσει την υπόσχεσή της για δρομολόγηση νεότερου και ασφαλέστερου πλοίου από το ΝΗΣΟΣ ΘΗΡΑ.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...