Express Pegasus

Η ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ (1900-2009)

24 posts in this topic

Μερος Πρωτο

Η ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ ΣΤΑ ΚΥΘΗΡΑ

(1900-2009)

Συντομο ιστορικο

Οπως τα κατεγραψε η πενα του

Χαραλαμπου Μιχαλακακη

ΣΥΝΤ/ΧΟΥ ΝΑΥΤ. ΠΡΑΚΤΟΡΑ

Στις αρχες της δεκαετιαςτου 1890-1900 την ακτοπλοικη γραμμη Κυθηρων από τον Πειραια μεσω και Μονεμβασιας Νεαπολεως δηλαδη(Γραμμη Πελλοπονησου –Κυθηρων) με προεκταση πολλες φορες μεχρι Γυθειο και Καλαματα, εκτελουσε για λιγο διαστημα το Αηδων το οποιο όμως ητανε Ατμοτελωνις για να λυθει το προβλημα που προεκυψε και τοτε λογω μη επιδοτησης της γραμμης.Μετα ο Ποταμιτης εφοπλιστης Διακακης εκανε την εταιρια (Διακακης &ΣΙΑ) και ναυπηγησε καινουργιο πλοιο,το Ατμοπλοιο Κλεοπατρα, το οποιο δρμολογησε στη γραμμη με προορισμο τον Πειραια για Ποταμο Κυθηρων.Ετσι ελεγαν τοτε ολη την περιοχη ,Ποταμου-ΑΓ.ΠΕΛΑΓΙΑΣ.Μετα από αυτό η εταιρια αγορασε και άλλο πλοιο,το Μινα,και το δρομολογησε και αυτό.Η εταιρια (Διακακης&ΣΙΑ)προοδευσε και αγορασε ακομα τα πλοια ΛΑΥΡΙΟ,ΒΑΣ ΟΛΓΑ,ΚΕΦΑΛΗΝΙΑ,ΠΕΙΡΑΙΕΥΣ,Σ.ΣΤΡΕΙΤ,ΠΡΙΓΚ.ΣΟΦΙΑ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οχι φιλε proud ειναι απο ενα ενθετο που το εχει γραψει ο Χαραλαμπος Μιχαλακακης αναφερεται σε ολα τα πλοια που περασαν απο τα Κυθηρα.

Θα τα πουμε ολα σιγα σιγα ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

που ειχε δημοσιευθει αυτο; ετσι για να μην ξεχναμε και τις πηγες

Share this post


Link to post
Share on other sites

ΔΕΥΤΕΡΟ ΜΕΡΟΣ

Μεσα σε αυτο το διαστημα και στις αρχες του 20ου αιωνα εστειλε τα βαπορια της στη γραμμη Πελοποννησου Κυθηρων και η ατμοπλοια Γουδη,που ειχε τα ατμοπλοια ΝΑΥΠΛΙΟ,ΠΕΛΟΠΟΝΝΗΣΟΣ,ΚΡΗΤΗ,ΕΛΛΑΣ,ΣΠΕΤΣΑΙ,ΑΔΡΙΑΤΙΚΟ Σ και το ΠΑΠΙΑ ΓΟΥΔΗ που ητανε με τροχους αντι προπελάς.Το 1911,πριν τον Α΄ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ,ταξιδευε στην γραμμη και το πλοιο ΝΙΚΟΛΑΟΣ Κ.(φωτο)

post-2653-12832699068_thumb.jpg

Αρχειο Ευαγγ.Βαγγη ,Ημερολογιο Κυθηραικου Συνδεσμου Αθηνων 2001)

του Καραβιτη εφοπλιστη Γ.Κατρακη,το οποιο εφερε στα Κυθηρα τους επισκεπτες για τα αποκαλυπτηρια της προτομης του στρατηγου Πανου Κορωναιου στην πλατεια Ποταμου απο τον Πρωθυπουργο Ε. Βενιζελο.Μετα και το πλοιο Κυθηρα επισης του Καραβιτη Πολυχρονη Κατρακη.

TΡΙΤΟ ΜΕΡΟΣ

Στη δεκαετια του 1920 παρουσιαστηκε η εταιρια ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ του εφοπλιστη και πλοιαρχου Σπυρου Μπιλινη απο την απεναντι Νεαπολη,ο οποιος για πολλα χρονια και πριν το Β ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΠΟΛΕΜΟ και μετα απο αυτον (τα περισσοτερα απο καθε αλλον) εξυπηρετησε με θαυμαστη συνεπεια τα Κυθηρα.

Τα πλοια ητανε το Λακωνια(στη φωτο)

post-2653-128326990766_thumb.jpg

ΕΛΛΗΝΙΣ και ΛΕΩΝ,το οποιο ητανε και το τελευταιο που εκανε δρομολογια μεχρι τον πολεμο του 1940,οποτε και εβυθισθη απο γερμανικο αεροπλανο,ευτυχως χωρις επιβατες.

ΤΕΤΑΡΤΟ ΜΕΡΟΣ

Μεσα στο διαστημα αυτο,στις 6 Αυγουστου του 1933,εγινε και μια εκδρομη απο Πειραια στο Διακοφτι με το πλοιο ΠΑΡΟΣ για την γιορτη της Αγιας Μονης και τα εγκαινια του δρομου.

Τα πλοια ολα ητανε ατμοπλοια προσεγγιζαν ολα στην Αγια Πελαγια,μερικες φορες με ασχημο καιρο και διπλα στη Φυρη Αμμο ή Αγια Πατροικια,αρκετες δε φορες εναλλακτικα στον Αγ.Νικολα ακομα και Αγιο Λευθερη(εννοειται αροδο ουτε τωρα δεν υπαρχουν ντοκοι)

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πεμπτο Μερος

Οταν υπηρχαν διαστηματα που η γραμμη επιδοτειτο(αγονος)προσηγγιζαν και στο Καψαλι.Και μπαινουμε στον πολεμο του 1940 και την κατοχη που μονο τολμηροι Κυθηριοι ναυτικοι οπως ο Χ.Κριθαρης(Τσουλης)απο Καραβα,[το σκαφος υπαρχει ακομα στην Πλατεια Αμμο θα ανεβασω φωτο σε λιγες μερες]

Θ.Μεγαλοκονομος(Καπονας) απο Αγ.Πελαγια,Δ.Καστρισιος(Σκορδος)απο Ποταμο και αλλοι εκαναν δρομολογια με επιτηριση των Γερμανων απο Αγια Πελαγια στην απεναντι Πελοποννησο και πολλες φορες μεχρι και τον Πειραια με τι αλλο; Με βαρκες ξυλινες και κινηση με πανια και κουπια πραγμα που σημερα φαινεται απιστευτο.

Εκτο Μερος

Προς το τελος της κατοχης και μετα ,εως το 1947,στα Κυθηρα προσεγγιζαν τα εξης πλοια:

Πλοια της ακτοπλοιας στα Κυθηρα(Αγια Πελαγια)

1) Π/Κ Αθηνα και Αφροδιτη.Δρομολογια Αγ.Πελαγια Πειραια.Ξυλινα καικια που μεταφερουν επιβατες και εμπορευματα με κανονκα δρομολογια.Πλοιοκτητης,Μιχαλης Σαμιος &ΣΙΑ(ΚΥΘΗΡΑΙΚΗ ΑΚΤΟΠΛΟΙΑ).Πλοιαρχοι Βαγγελης Μαυρογιωργης,Μανωλης Βεναρδος,Δημητρης Καστρισιος,(ΣΚΟΡΔΟΣ).ΠΡΑΚΤΟΡΕΣ, Θανασης Τσιτσιλιος και Μανωλης Μεγαλοκονομος.Ο ιδιος πλοιοκτητης προσθετει αργοτερα και το σιδερενιο ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ.

2)Π/Κ ΑΓΙΟΣ ΝΙΚΟΛΑΟΣ.Μετα την Κατοχη επισκευαζει (ητανε βομβαρδισμενο στον Αυλαιμονα και το βαζει στη γραμμη Αγ.Πελαγια-Πειραια)το καικη ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ ο Θ.Μεγαλοκονομος (Καπονας).Πρακτορας ο Μανωλης Μεγαλοκονομος.

Επισης το καικι του Θ.Μαλαγανη απο τα Λογοθετιανικα.Μετα απο αυτα τα ξυλινα καικια ,την μεταφορα επιβατων εξυπηρετουν κορβετες του πολεμικου ναυτικου (ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ,ΤΟΜΠΑΖΗΣ κ.λπ.), με προσεγγιση αγονου και στο Καψαλι και πλοιαρχους αγνωστους).Οταν σταματησαν οι κορβετες μπηκαν στη γραμμη τα Π/Κ ΚΑΡΠΑΘΟΣ-ΑΓ.ΝΙΚΟΛΑΟΣ-ΝΙΚΗ-ΑΥΛΩΝΑ.Εξυπηρετουσαν επισης μεγαλα ξυλινα Φ/Γ ου κανουν δρομολογια επιβατων και εμπορευματων για αρκετο διαστημα.Πλοιαρχοι αγνωστοι.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EΒΔΟΜΟ ΜΕΡΟΣ

Το πρωτο γνησιο επιβατηγο πλοιο μετα την κατοχη που μπηκε στη γραμμη Πειραια Πελλοπονησου Κυθηρων (Αγ.Πελαγια) μεχρι Γυθειο,χωρις αγονο ειναι το Ε/Γ-Α/Π Μοσχανθη.Δρομολογια 1947-1949 .Πλοιοκτητης (ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ ΤΟΓΙΑ)πλοιαρχος αγνωστος,πρακτορας Θανασης Τσιτσιλιας.Το 1948-1949 μπαινει στην ιδια γραμμη το Ε/Γ-Α/Π Γλαρος της (Ατμοπλοιας Καβουνιδου).Πλοιαρχος ο Δημητρης Κουλουρης και πρακτορες οι Σπυρος και Χαραλαμπος Μιχαλακακης 1949-1950.Γραμμη επισης Πειραια Πελοποννησου (Μονεμβασια-Νεαπολης)Αγ.Πελαγια μεχρι Γυθειο το Ε/Π-Α/Π Ανατολη.Πλοιοκτητης(ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ).Πλοιαρχος Σωτηρης Νομικος. Πρακτορες οι Σπυρος και Χαραλαμπος Μιχαλακακης.1949-1951 Ε/Γ-Α/Π Αυρα στην ιδια γραμμη Πειραιας Μονεμβασια,Νεαπολις,Αγ.Πελαγια,Γυθειον.Πλοιοκτητης ,Κυριακοπουλος και ΣΙΑ,πλοιαρχος αγνωστος.Πρακτορας Δημητρης Σουρης.1950-1951 στην ιδια γραμμη Πειραιας Πελοποννησος Αγ.Πελαγια ΓυθειονΕ/Γ-Α/Π ΑΛΕΞΑΝΔΡΑ.Πλοιοκτητης ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ.Πλοιαρχος Σωτηρης Νομικος.Πρακτορες Σπυρος και Χαραλαμπος Μιχαλακακης.

post-2653-128326991483_thumb.jpg

Αρχειο Χαραλαμπου Μιχαλακακη

Edited by polmyt
πηγη φωτογραφιας

Share this post


Link to post
Share on other sites

1951-1957 Ε/Γ-Α/Π ΕΛΕΝΑ (πρωην Αυρα αγορασθεν απο την ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ Λ.ΛΑΓΑ). Γραμμη Πειραια Πελοποννησου,αγονου(και Καψαλι).Πλοικτητηςο Π.Λαγας. ΠλοιαρχοιΠαντελης Δημητρακακος,Γ.Ταμπακης.Πρακτορες Ν.Τριφυλλης και Μανωλης Μεγαλοκονομος στην Αγ.Πελαγια και Β.Καλοκαιρινος και Γ.Μεγαλοκονομος,(Ντοντος)στο Καψαλι.

1952 Ε/Γ-Α/Π ΚΑΔΙΩ.Γραμμη Πειραια Πελοποννησου Αγ.Πελαγιας μεχρι Γυθειον.Πλοιοκτητης.Πλοιοκτητης ΑΦΟΙ Σιγαλα.Πλοιαρχος αγνωστος,πρακτρες Σπ. και Χαρ. Μιχαλακακης.

1952 Ε/Γ-Α/Π ΚΑΔΙΩ.Γραμμη Πειραια Πελοποννησου Αγ.Πελαγιας μεχρι Γυθειον.Πλοιοκτητης.Πλοιοκτητης ΑΦΟΙ Σιγαλα.Πλοιαρχος αγνωστος,πρακτρες Σπ. και Χαρ. Μιχαλακακης.

Απο το αρχειο του Χαρ.Μιχαλακακη.

post-2653-128326991496_thumb.jpg

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

1953-1958 Ε/Γ-Α/Π ΙΟΝΙΟΝ γραμμη Πειραια Πελοποννησου Αγ.Πελαγιας Γυθειου.Πλοιοκτητης η Ατμοπλια ΑΦΩΝ Σ.ΤΥΠΑΛΔΟΥ.Πλοιαρχοι Δ.Πουλακης,Κ.Κασβικης,Ν.Περιδης.Πρακτορες Χαρ και Σπ. Μιχαλακακης.Μεχρι το ΙΟΝΙΟΝ του Τυπαλδου η εξαγωγη ζωων γινοτανε με βαρκες και δεμενα ανα 6 τα επαιρνε στο πλοιο ο γερανος.Τα βοδια κολυμπουσαν δεμενα γυρω απο την βαρκα και ο γερανος τα σηκωνε απο την θαλασσα δεμενα απο τα κερατα και κσι την μεση....

Η βαρκα με τους επιβατες που πηγαινουν για το παλαιο ΙΟΝΙΟΝ το 1954 και διπλα τους,δεμενα σ΄αυτην,κολυμπουν τρια βοδια! (Φωτο Εμμ.Σοφιος)

post-2653-128326991528_thumb.jpg

Το παλιο ΙΟΝΙΟΝ στην Αγια Πελαγια (1953-1958)

post-2653-128326991542_thumb.jpg

Απο το αρχειο του Χαρ. Μιχαλακακη.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To παλιό Μυρτιδιώτισσα οταν ταξίδευε στις Βόρειες θάλασσες με την ονομασία ΛΟΧΝΕΣ,απο σκωτσέζικη καρτ-ποστάλ

(Αρχείο Σταμ.Γιαννιώτη)

post-2653-128326991578_thumb.jpg

για τον φιλο Σείριος;)

Edited by Express Pegasus

Share this post


Link to post
Share on other sites

1957-1960 Ε/Λ-Α/Π και μετα Δ/Π ΜΑΡΙΛΕΝΑ.Γραμμη Πελοποννησου Αγ.Πελαγιαςκαι αγονου Καψαλι Γυθειον.Πλοιοκτητης Λ.Λαγας.Πλοιαρχοι Νικ.Παπαγγελης,Κ.Μοσχος,Δ.Παπαζης.Πρακτορες: Αγ.Πελαγια Ν.Τριφυλλης,Μνωλης Μεγαλοκονομος.Καψαλι Β.Καλοκαιρινος και Γ.Μεγαλοκονομος(Ντοντος)

post-2653-128326991729_thumb.jpg

Το Μαριλενα στην Αγια Πελαγια.(Φωτ Εμμ.Σοφιου.Αρχ.Π.Καρυδη)

1958-1972 Ε/Γ-Α/Π Μυρτιδιωτισσα.Βαπορι που εφερε μεγαλη αλλαγη στη θαλασσια συγκοινωνια με μακροχρονια παρουσια και αριστη εξυπηρετηση και γραμμη Πειραι Πελοποννησου Κυθηρων Αντικυθηρων απο το 1959 και αλλο δρομολογιο (αγονο) κατ ευθειαν Πειραια Μονεμβασια Αγ.Πελαγια Νεαπολη Πειραια.Πλοιοκτητης ο Σπυρος Μπιλινης (ΛΑΚΩΝΙΚΗ ΑΤΜΟΠΛΟΙΑ).Αυτος που εξυπηρετησε το νησι και τα προπολεμικα χρονια με τα ΛΑΚΩΝΙΑ,ΕΛΛΗΝΙΔ και Λεων.Πλοιαρχοι του Μυρτιδιωτισσα ο Καταγας,κυριως ο Κ.Κασβικης,ο Κ.Κατσαρος και ο Σ.Γαιτανος.Πρακτορες Αγ.Πελαγια Χαρ και Σπ. Μιχαλακακης και Καψαλι Γ.Μεγαλοκονομος(Ντοντος)

To πρωτο πλευρισμα στα Κυθηρα (Καψαλι) απο το παλιο Μυρτιδιωτισσα (1962)Φωτ.Εμμ.Φατσεα,Αρχ.Εμμ Δαποντε.

post-2653-12832699174_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχω στην κατοχή μου ένα πολύτιμο ημερολόγιο του 1979 του συνδέσμου Νεαπολιτών "τα Βάτικα"

Εκτός από τις διαφημίσεις για τα δρομολόγια στις τοπικές εφημερίδες έχει και φωτογραφίες των πλοίων που εκτελούσαν τα δρομολόγια αυτά.

Φωτογράφισα τα πλοία και τα ανεβάζω . Εκτός από το Λακωνία (1930) που τη φωτογραφία ανέβασε παραπάνω ο Express Pegasus έχουμε και λέμε...

Λέων 1931

DSC_1482.JPG

Αύρα (1950)

DSC_1483.JPG

Αλεξάνδρα (1950)

DSC_1484.JPG

Αρκαδία (1963)

DSC_1474.JPG

Φίλιππος (1964)

DSC_1475.JPG

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μαριλένα 1966

DSC_1477.JPG

Κανάρης (1973)

DSC_1478.JPG

Ιόνιον (1978)

DSC_1480.JPG

Στο ημερολόγιο υπάρχουν ακομα τα πλοία Μυρτιδιώτισσα και Γλάρος (1960) καθώς και η Αικατερίνη (1964)

Share this post


Link to post
Share on other sites

1973-1980 Ε/Γ-Δ/Π ΚΑΝΑΡΗΣ.Το πρωτο μεγαλο ακτοπλοικο και γνησιο επιβατηγο(οχι μετασκευες) με μεγαλη ανεση για τους επιβατες και φορτωνε και 12 αυτοκινητα με τον γερανο του.Γραμμη Πελοποννησου Κυθηρων Αντικυθηρων (αγονου)και το καλοκαιρι αλλο δρομολογιο κατ ευθειαν Πειραια Μονεμβασια,Νεαπολη,Αγ.Πελαγια,Μονεμβασια Πειραιας.Πλοιοκτητης ΜΑΛΕΑΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Μ.Σταθακης-Β.Μανουσος.Πλοιαρχοι Δ.Παπαζης,Σ.Γαιτανος και κυριως ο πολυ αγαπητος στους Κυθηριους Φωτης Καλαθας.Πρακτορες,Αγ.Πελαγια Χ.Μιχαλακακης και Καψαλι Γ.Μεγαλοκονομος(Ντοντος)

Το Καναρης(1972-1979)

Αρχειο Χαρ.Μιχαλακακης

post-2653-128326993108_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

1977 E/Γ-Ο/Γ ΚΥΚΛΑΔΕΣ γραμμή Πειραιά Πελοπόννησο Κύθηρα Κρήτη.Επιδοτούμενο,το πρώτο κλειστό Ε/Γ-Ο/Γ από Πειραιά και έφερε επανάσταση στη γραμμή και τα Κύθηρα και αρχίζει να τελειώνει η παρουσία των κλασικών επιβατηγών πλοίων.Πλοιοκτήτης η εταιρία ΑΦΟΙ ΑΓΑΠΗΤΟΥ.Πλοίαρχος Δ.Τζακιτζής ,πράκτορας Δημήτρης Σοφίος.Αργότερα Γ.Χειράκης.

1978-1992 Ε/Γ-Ο/Γ ΙΟΝΙΟΝ το πλοίο θρύλος της γραμμής Πελοποννήσου Κυθήρων Γυθείου Αντικυθήρων Κρήτης με την πιο μακροχρόνια παρουσία με δυο πλήρη δρομολόγια μέχρι Αντικύθηρα Κρήτη και ένα express το καλοκαίρι Πειραιά Μονεμβάσια Αγία.Πελαγία Νεάπολη Πειραιά,με μεγάλη ταχύτητα με ακριβέστατο ωράριο δρομολογίων (δεν άλλαξε ήμερες και ώρες 14 χρόνια συνεχώς).Με πολλά κρεβάτια σε άνετες καμπίνες μόλις 6 ετών και 100 αυτοκίνητων (για την εποχή πολύ μεγάλο).Πλοιοκτήτης η ΛΙΝΔΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ Μ.Σταθάκης-Β.Μανούσος.Πλοίαρχοι Χ.Κοτσάμπας,Γεώργιος Σιγάλας,Λ.Γαβαλάς,Βασίλης Λεονταράκης(Κυθήριος)Α.Μπενάκης.Πράκτορας μέχρι Μάιο 1992 ο Χαράλαμπος Μιχαλακάκης και μετά την συνταξιοδότησή του η Χαρίκλεια Μεγαλοκονόμου .Στο Καψάλι ο Γ.Μεγαλοκονόμος (Ντόντος).

Share this post


Link to post
Share on other sites

1989- 1997 E/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΘΑ.Γραμμή τοπική Γύθειο Κύθηρα Νεάπολη.Πλοιοκτήτης ΟΛΥΜΠΙΑ ΝΕ ΜΟΙΡΑ.Πλοίαρχοι Αρώνης ,Π.Φάβιος,Β.Λεονταράκης(Κυθήριος),Ι.Γρηγοράκης,Κ.Δερμάτης κ.λπ.Πράκτορας Λια Μεγαλοκονόμου.Το πρώτο κλειστό τοπικό F/B.

1992-1993 ΕΓ-ΟΓ ΜΗΛΟΣ ΕΞΠΡΕΣ.Το μεγαλύτερο μέχρι τότε που μπήκε στη γραμμή και το ταχύτερο μέχρι και σήμερα.Γραμμή Πειραιά Πελοπόννησο-Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κρήτη.Πλοιοκτήτης ΛΙΝΔΟΣ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ.Μ.Σταθάκης Β.Μανούσος .Πλοίαρχοι Γ.Σιγάλας,Ν.Λουδάρος,Στ.Βιτσαράς.Πράκτορας Χαρίκλεια Μεγαλοκονόμου.

1993-1996 Ε/Γ-ΟΓ ΘΗΣΕΥΣ την ίδια γραμμή με το Μήλος,αλλά πρόσθεσε και Καλαμάτα.Πλοιοκτήτης ΑΦΟΙ ΜΟΙΡΑ.Πλοίαρχοι Β.Λεονταράκης (Κυθήριος),Α.Μαρινάκης,Β.Γεροντάκης.Πράκτορας Λια Μεγαλοκονόμου.

1997-1999 Ε/Γ-Ο/Γ ΚΑΝΤΙΑ.Γραμμή Πειραιάς-Διακόφτι-Αντικύθηρα-Κρήτη-Καλαμάτα και Γύθειον από το νέο λιμάνι Διακοφτιού για Κύθηρα.Πλοιοκτη

ήτης ΑΝΕΚ.Πλοίαρχοι Χ.Λεζάκης,Α.Μαρινάκης.Πράκτορας,Τζούλια Τζανίδου.

1997-98 Ε/Γ-Ο/Γ ΜΑΡΙΑ ΠΑ για γραμμή τοπικού Γύθειο-Κύθηρα-Αντικύθηρα-Κρήτη.Πλοιοκτήτης Κ.Παναγιωτόπουλος.Πλοίαρχος Ι.Γρηγοράκης.Πράκτορας Λια Μεγαλοκονόμου.

Ελπίζω να μην σας κουράζω, γιατί έχουμε ακόμη πολλά να δούμε :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Καθόλου δεν μας κουράζεις φίλε pegasus. Μία μικρή ένσταση μόνο. Νομίζω πως το πιο γρήγορο που πέρασε από τη γραμμή μέχρι σήμερα είναι ο ΠΗΓΑΣΟΣ και δεύτερο το ΜΗΛΟΣ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μπορει ο Εξπρες Πηγασος να εχει θεωρητικα περισσοτερο δρομο αλλα δεν ταξιδευε στη γραμμη πανω απο 17 κομβους. Ενω το Μηλος Εξπρες την εποχη εκεινη ταξιδευε ανετα τους 19-20 κομβους

Share this post


Link to post
Share on other sites

νομιζω οτι την ανοιξη του 1985, στην αγονη δυτικης πελοποννησου/κυθηρων ειχε ερθει για κανενα μηνα το κεφαλληνια

Share this post


Link to post
Share on other sites

1978-2002 ΙΠΤΑΜΕΝΑ ΔΕΛΦΙΝΙΑ.Γραμμή Πειραιά Πελοποννήσου,Κυθήρων.Πλοιοκτήτης Σέρρες και μετά την πώληση της ΕΛΛΑΣ Φλαιν Ντολφινς εις Αγ.Πελαγία και μετά Διακόφτι.Πράκτορες .Αρχικά Ε.Τζωρτζόπουλος και από το 1983 Κ.Κορωναίος.

1998-2004 Ε-Γ/Ο-Γ ΝΗΣΟΣ ΚΥΘΗΡΑ.Μικρο τοπικό Νεάπολη Αγ.Πελαγία .Πλοιοκτήτης ΒΟΙΑΙ ΝΕ..Πλοίαρχος Π.Φάβιος.Πράκτορας Γ.Χρυσαφίτης.

2000-2008 Ε/Γ-Ο/Γ ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ.Το πρώτο πλοίο λαϊκής βάσης με μετόχους και Κυθήριους.Πλοιοκτήτης ΑΝΕΝ.Γραμμή από Πειραιά Διακόφτι Αντικύθηρα Κρήτη Καλαμάτα Διακόφτι Γύθειο.Το 2008 προσέγγιζε και στη Νεάπολη.

ΠλοίαρχοιΑ.Μπενάκης,Α.Σπετζιώτης,Ι,Γρηγοράκης,Θ.Καραμόσχος, Γ.Κολυδάς,Ι.Κουτσουμπάκης,Σ.Θηραίος.Πράκτορας Τζούλια Τζανίδου.

2003-2004 Ε/Γ-Ο/Γ Ρομίλντα.Γραμμή Πειραιά Διακόφτι Αντικύθηρα Κρήτη Γύθειο(Άγονος).Πλοιοκτήτης G.A FERRIES.Πράκτορας Κ.Κορωναίος (κατά την διάρκεια της επισκευής του αντικαταστάθηκε από το ομόσταυλο Δημητρούλα)

2005-2007 Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ.Γραμμή τοπική Νεάπολη Διακόφτι Αντικύθηρα και Γύθειο.Πλοιοκτήτης ΑΤΛΑΣ ΝΕ των Κυθηρίων Α.Ραϊκου και Γ.Ξηνταράκου.Πλοίαρχος Π.Φάβιος.Πράκτορας Κ.Κορωναίος.

2008 Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ και Ε/Γ-Ο/Γ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ.Ναυλωμένα από την ΑΝΕΝ σε αντικατάσταση του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ .Πλοιοκτήτης H.S.W.Πλοίαρχος στο πρώτο, ο Στέφανος Παπαδόπουλος και του δευύτερου ΟΙ Β.Γερόντακης και Νίκος Χάλαρης.Δρομολόγια του ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ και τοπικά στη Νεάπολη.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2005-2007 Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ.Γραμμή τοπική Νεάπολη Διακόφτι Αντικύθηρα και Γύθειο.Πλοιοκτήτης ΑΤΛΑΣ ΝΕ των Κυθηρίων Α.Ραϊκου και Γ.Ξηνταράκου.Πλοίαρχος Π.Φάβιος.Πράκτορας Κ.Κορωναίος.

Απλως να προσθεσω οτι στο Ανδρεας ΙΙ ειχε διατελεσει πλοιαρχος ο Δημητρης Αντωνακος, που ηταν ο τελευταιος πλοιαρχος πριν πουληθει το πλοιο

Share this post


Link to post
Share on other sites

Π100 σε ευχαριστώ για την προσθήκη :)

2008 έως σήμερα Ε/Γ-ΟΓ Πορφυρούσα.Καθημερινή Γραμμή Νεάπολη-Διακόφτι ή λόγω καιρού και Αγία Πελαγία και μία φορά την εβδομάδα άγονος για Αντικύθηρα.Πλοιοκτήτες Π.Τουρλουμούσης και Γ.Τσαϊλάς.Πλοίαρχος.Πλοίαρχος Κωσταντινιάδης αρχικά και τώρα Παύλος Αλιφέρης.

2009 έως σήμερα Ε/Γ-Ο/Γ Βιτσέντζος Κορνάρος γραμμή Πειραιά Διακόφτι Αντικύθηρα Κρήτη Καστέλι και Ρέθυμνο (άγονος).Δύο φορές την εβδομάδα και το καλοκαίρι μία την εβδομάδα Καστέλι-Κύθηρα Καλαμάτα.Πολύ καλό και κατάλληλο πλοίο για την γραμμή.Πλοιοκτήτης ΛΑΝΕ πλοίαρχος Δημήτρης Λαδάς.Πράκτορας Τζούλια Τζανίδου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

2005-2007 Ε/Γ-Ο/Γ ΑΝΔΡΕΑΣ ΙΙ.Γραμμή τοπική Νεάπολη Διακόφτι Αντικύθηρα και Γύθειο.Πλοιοκτήτης ΑΤΛΑΣ ΝΕ των Κυθηρίων Α.Ραϊκου και Γ.Ξηνταράκου.Πλοίαρχος Π.Φάβιος.Πράκτορας Κ.Κορωναίος.

Επειδη τυχαινει να γνωριζω προσωπικα το τοτε ιδιοκτητη..ειχε δεχτει τρελο πολεμο απο το ΛΣ λογω Μυρτιδιωτισσας...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now