Jump to content
Shipfriends

Δήμητρα (IMO 7038379)


Recommended Posts

Μα δεν ξεφορτώθηκε μόνο αυτό. Εκτός από αυτά που έφυγαν λόγω 35ετίας που ίσχυε τότε (ΕΞΠΡΕΣ ΝΑΪΑΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΕΡΜΗΣ και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ αν δεν είχε την μοιραία κατάληξη) και το εμφανώς προβληματικό ΕΞΠΡΕΣ ΑΡΗΣ που μάλλον δεν ήξεραν τα "κουμπιά" του, όλα τα υπόλοιπα πήγαν τζάμπα. Εκτός από το ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ, θυμίζω: ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΝΕΛΟΠΗ, ΠΑΝΑΓΙΑ ΕΚΑΤΟΝΤΑΠΥΛΙΑΝΗ, ΕΞΠΡΕΣ ΜΗΛΟΣ, ΕΞΠΡΕΣ ΠΟΣΕΙΔΩΝ, ΕΞΠΡΕΣ ΟΛΥΜΠΙΑ, ΕΞΠΡΕΣ ΑΦΡΟΔΙΤΗ και λίγα χρόνια αργότερα το ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΝΤΟΡΙΝΗ αφού πηγαινοερχόνταν  στις Αζόρες. Όλα συνέχισαν καρριέρα αλλού, ή πήγαν για σκράπ πρίν την ώρα τους και αφού στο μεταξύ σταμάτησε να ισχύει η 35ετία.

Ο Nick the Greek εννοεί την MFD και όχι τον καπτά Μάκη. Αυτό το είχε κανει ο δεύτερος με αρκετά πλοία του (και με την πρώτη ΔΗΜΗΤΡΑ, μετά ΕΞΠΡΕΣ ΑΠΟΛΛΩΝ 2).

Ξέχασα και το ΕΞΠΡΕΣ ΑΝΕΜΟΣ.

Μόνο το ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ και το ΕΞΠΡΕΣ ΣΚΙΑΘΟΣ επιβίωσαν 

Link to comment
Share on other sites

Στη φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας μπορούμε να παρατηρήσουμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια του σκαριού. Προσέξτε πως στην πλώρη υπάρχει κλίση της λαμαρίνας πρός τα επάνω η οποία μεγαλώνει όσο πλησιάζει κανείς στην άκρη της πλώρης. Πολύ ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια, η οποία σίγουρα κάποιον σκοπό θα εξυπηρετούσε. Οι Αγαπητοί επέλεξαν να το αλλάξουν (και)αυτό με συνέπεια η πλώρη να είναι πια μια ευθεία γραμμή από τον καθρέφτη και πέρα. Κι εδώ κάποιον λόγο θα είχαν, αναρωτιέμαι ποιόν. 

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομίζω να υπήρχε κάποιος πρακτικός λόγος, πιστεύω πως έγινε στο πλαίσιο της γενικότερης μετασκευής της πλώρης. Και οι Απόλλωνες στην πλώρη αρχικά είχαν ρέλια, τα παραπέτα μπήκαν εδώ. 

Link to comment
Share on other sites

Μου φαίνεται πως λόγω του γεγονότος πως ο μηχανισμός του visor παραήταν ογκώδης για το συγκεκριμένο πλοίο, προσπαθούσαν να το καμουφλάρουν πίσω από τα παραπέτα της πλώρης. 

Link to comment
Share on other sites

4 hours ago, Nick the Greek said:

Στη φωτογραφία της προηγούμενης σελίδας μπορούμε να παρατηρήσουμε και μια άλλη μικρή λεπτομέρεια του σκαριού. Προσέξτε πως στην πλώρη υπάρχει κλίση της λαμαρίνας πρός τα επάνω η οποία μεγαλώνει όσο πλησιάζει κανείς στην άκρη της πλώρης. Πολύ ενδιαφέρουσα σχεδιαστική λεπτομέρεια, η οποία σίγουρα κάποιον σκοπό θα εξυπηρετούσε. Οι Αγαπητοί επέλεξαν να το αλλάξουν (και)αυτό με συνέπεια η πλώρη να είναι πια μια ευθεία γραμμή από τον καθρέφτη και πέρα. Κι εδώ κάποιον λόγο θα είχαν, αναρωτιέμαι ποιόν. 

 Εμοιαζε ετσι με Superferry 2 που ηταν το must της εποχης,οπως κ τα μπαλκονια που εβαλε στο καθρεπτη ασχετα οτι δε το βοηθουσε μετα!παντως το βαπορι ηταν σβουρα,το εκανε ο Βαβαλος οτι ηθελε κ δυνατο αναποδα κ  ο δρομος του τρενο το γρηγοροτερο του Channel που ηρθε Αιγαιο

Link to comment
Share on other sites

Εσωτερικο δαιδαλωδες...γκαραζ οχι καλο...σαν Δημητρα καλοθαλασσο και ταχυτητα καπου στα 19.5 με 20...Δε το πηγαιναν πανω απο 18.5....Σαν Ναιας Εξπρες εγινε απο ξεσαβουρα....σαβουρα στη συμπεριφορα.Βεβαια αυξησε ταχυτητα αλλα τι να το κανεις...Το 96 με 9αρι εκανε τη Συρο 6 και 50...Οποιος κτλβε κτλβε...

Link to comment
Share on other sites

Το καράβι καλό αλλά ότι ήταν να προσφέρει, το προσέφερε! Για παραπάνω δεν μπορουσε ούτε σε βασική γραμμή αλλά ούτε και σε άγονη μιάς και από την δεκαετία του 2010 κι έπειτα οι άγονες των Κυκλάδων εξυπηρετούνται από τα μικρά μπλου. Καμιά τυχη δηλαδή. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
On 12/22/2023 at 8:34 PM, ΚΑΠΕΤΑΝ ΚΑΝΑΡΗΣ said:

Εσωτερικο δαιδαλωδες...γκαραζ οχι καλο

 

Δε νομίζω πως ήταν δαιδαλώδες το εσωτερικό, έναν διάδρομο είχε στα αριστερά που έφτανε από την πλώρη ως την πρύμη και είχες πρόσβαση σε όλους τους χώρους του πλοίου. Το γκαράζ μικρούλι ήταν αλλά νέτο. Ένα μπουλμέ στη μέση και 2 + 2 γραμμές φόρτωσης εκατέρωθεν.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...