pantelis2009 Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 (edited) ΗΜΕΡΟΠΛΟΙΟ P/S MACEDONIA PALACE Το MACEDONIA PALACE κατασκευάστηκε εξ’ ολοκλήρου στο ναυπηγείο του κ. Βασιλειάδη στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, μέσα σε χρόνο ρεκόρ. Το όνομα MACEDONIA PALACE το επέλεξαν οι πλοιοκτήτες για τον σεβασμό που δείχνουν στην ιστορία της Μακεδονίας μας και σε ανταπόδοση για την αγάπη που δείχνουν οι Βορειοελλαδίτες για τα νησιά του Ιονίου Πελάγους και ιδιαίτερα για την Λευκάδα. Η κατασκευή αυτού του υπέροχου σκάφους ξεκίνησε αρχές Δεκεμβρίου 2006 και η καθέλκυσή του έγινε το Σαββάτο 09/06/2007, παρουσία πολλών φίλων και συγγενών. Ναυπηγός του είναι ο κ. Νικόλαος Πετυχάκης και κατασκευαστής του ο κ. Νικόλαος Μακρόγλου γνωστό δίδυμο για τις ωραίες κατασκευές του. Το MACEDONIA PALACE με Ν.Π. 9229 έχει μήκος 36.80, το πλάτος του είναι 8.80, το βύθισμα του είναι 2.00 μέτρα και θα μπορεί να μεταφέρει 500 επιβάτες. Η πρόωση του θα γίνεται με 2 μηχανές GUASCOR και η ισχύς τους συνολικά θα ανέρχεται στα 720 άλογα, πρωτόγνωρο για τα δεδομένα σε ημερόπλοιο, ενώ η ταχύτητα του αναμένεται στα 16 μίλια. Πλοιοκτήτες είναι τα αδέλφια Κώστας και Σπύρος Κτενάς από το Νυδρί Λευκάδας και το κόστος κατασκευής του ημερόπλοιου MACEDONIA PALACE αναμένεται να φτάσει το 1.500.000 ευρώ. Οι Αφοι Κτενά με 35 χρόνια εμπειρία στις κρουαζιέρες και η εταιρεία τους SEVEN ISLANDS Ν.Ε εκτός από το ανωτέρω νεότευκτο ημερόπλοιο διαθέτει και διαχειρίζεται και τα ημερόπλοια : ΙΚΑΡΟΣ, IONIAN PRINCESS, ΔΕΛΦΙΝΙ Ι το πλοίο με τα γυάλινα ύφαλα (GLASS BOTTOM) και ΔΗΜΗΤΡΑ. Το MACEDONIA PALACE είναι κατασκευασμένο με τις τελευταίες προδιαγραφές που επιβάλλει η Ευρωπαϊκή Ένωση για τα νεότευκτα πλοία και θα πραγματοποιεί κάθε μέρα, μονοήμερες κρουαζιέρες από Νυδρί α) για Πόρτο Κατσίκι, Κεφαλονιά, Ιθάκη, Μεγανήσι, Σπηλιά Παπανικολή, Σκορπιό, Σκορπίδι, Μαδούρη και β) για Πάργα, Παξούς, Αντίπαξους. Αποτελείται από 3 DECKS πλήρως εξοπλισμένα και έχει δοθεί μεγάλη προσοχή στην ασφάλεια των επιβατών. Έχει γίνει μελέτη και μέριμνα για θέσης σε άτομα με ειδικές ανάγκες, ενώ και άλλες πολλές καινοτομίες που διαθέτει το σκάφος είναι πρωτόγνωρες για τα Ελληνικά δεδομένα. Το 1ο DECK όπου είναι και η σάλα υποδοχής διαθέτει bar, air condition, παιδότοπο και άνετα καθίσματα, ενώ από τις μεγάλες τζαμαρίες του ο επιβάτης απολαμβάνει τη θέα. Καινοτομία 1η: Στην πλώρη έχει κατασκευαστεί «μπάλα» από λαμαρίνα πάχους 1,2 εκατοστών, που εκτός από ευστάθεια, θα δίνει τη δυνατότητα στους πλοιοκτήτες να κάνουν προσγιαλώσεις σε απόμερους καταγάλανους κολπίσκους, χωρίς να υπάρχει πρόβλημα για το σκάφος. Καινοτομία 2η: Η πλώρη έγινε επίτηδες πλατιά (όπως βλέπουμε και στις φωτο), ώστε όταν γίνει η προσγιάλωση, να κατεβαίνει υδραυλικός καταπέλτης (πασαρέλα) και οι επιβάτες να αποβιβάζονται με ασφάλεια στην ξηρά. Το 2ο DECK είναι πλήρως σκιαζόμενο, διαθέτει δικό του bar, άνετα καθίσματα, τουαλέτες και ντουζιέρες για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών. Στην πλώρη του 2ου DECK βρίσκεται και η γέφυρα του σκάφους που είναι πλήρως εξοπλισμένη με όλα τα απαραίτητα όργανα για την ασφαλή ναυσιπλοΐα του σκάφους. Και εδώ υπάρχει η 3η καινοτομία: Από την πρύμνη του 2ου DECK ξεκινά μία ανοξείδωτη νεροτσουλήθρα που περνώντας το 1ο DECK καταλήγει στη θάλασσα για να δώσει ακόμη μεγαλύτερη χαρά σε μικρούς και μεγάλους, ενώ μια μικρότερη πλαστική υπάρχει στο 1ο DECK. Τέλος στο 3ο DECK υπάρχουν τέντες για τους πιο ρομαντικούς, ο ιστός με το ραντάρ, το αεροδυναμικό Π στην πρύμνη που δίνει φινέτσα στο σκάφος και 20 πνευστές σωσίβιες λέμβοι (βαρελάκια), μοιρασμένες εκατέρωθεν του πλοίου που είναι σίγουρο ότι θα σας προσφέρουν μια αίσθηση ασφάλειας. Κάτω δε από όλα τα καθίσματα υπάρχουν ατομικά σωσίβια, αρκετά για όλους τους επιβάτες. Και στα τρία DECKS του σκάφους υπάρχει μικροφωνική εγκατάσταση που σας καλωσορίζει στο σκάφος και μέσω αυτής γίνεται και η ξενάγηση σε 5 γλώσσες. Το πλήρωμα που είναι και η ψυχή του σκάφους θα αποτελείται από τους: καπετάνιος Κτενάς Κων/νος, μηχανικός Πολίτης Παναγιώτης, ναύτες Σκλαβενίτης Δημήτριος, Πατσούρης Παύλος και Οικονόμου Μανώλης. Εύχομαι σε όλους καλά ταξίδια. Το νεότευκτο MACEDONIA PALACE έφτασε στο όμορφο Νυδρί – Λευκάδας την 13/06/2007 στις 19.30 κορνάροντας συνεχώς. Μόλις έδεσε, φίλοι, συγγενείς και τουρίστες που ήταν στην παραλία μπήκαν μέσα για να θαυμάσουν το υπέροχο σκαρί και να ευχηθούν τα καλορίζικα. Περισσότερα από 1000 άτομα που το επισκέφτηκαν, ρωτούσαν πότε θα κάνει την πρώτη κρουαζιέρα του. Το MACEDONIA PALACE διατίθεται εκτός από κρουαζιέρες και για γάμους, γενέθλια, δεξιώσεις κ.α. Η θάλασσα για εμάς και η 35-ετης εμπειρία μας στις κρουαζιέρες, είναι η δύναμη που οδηγεί τα όνειρα μας και το στόχο μας. Με «slogan» η δική σας κρουαζιέρα και χαρά προέχει και δεν συμβιβάζεται, παρά μόνο με την τελειότητα, την άψογη εξυπηρέτηση, την ποιότητα, την απόλυτη άνεση και την αξιοπιστία, μας δίνει τη χαρά και το θάρρος να προχωρήσουμε όλο και σε μεγαλύτερες καινοτομίες και σας ευχαριστούμε για την εμπιστοσύνη που μας δείχνετε. Edited February 18, 2018 by Nick the Greek tag Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 (edited) Μερικές ακόμη φωτο απο την ωραία αυτή κατασκευή που πλέον οργώνει το Ιόνιο, με βάση το Νυδρί της όμορφης Λευκάδας. μην νομίζετε ότι μου τελείωσαν οι φωτο. Μερικές ακόμη απο την κατασκευή και λίγες ακόμη δεν βλάπτουν;)δεν συμφωνείται Edited January 11, 2010 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
ΣΕΙΡΙΟΣ Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Εντυπωσιακή και αναλυτικότατη η παρουσίαση του ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΑΣ από τον Παντελή, και θερμώς ευχαριστούμε. Πολύ όμορφο το πλοίο, ωραίες γραμμές και με κάποιες εντυπωσιακές καινοτομίες. Με εντυπωσίασε ιδιαίτερα ο υδραυλικός καταπέλτης της πλώρης. Μου άφησε όμως και κάποιες απορίες η παρουσίαση. Μήπως υπάρχει κάποιο λάθος στις ημερομηνίες ??? Ενώ όπως μας λέει η καθέλκυση του πλοίου έγινε τον Ιούνιο του 2007 και το πλοίο μόλις μετά από τέσσερις ημέρες βρισκόταν κιόλας στην Λευκάδα, η παρουσίαση του γίνεται σχεδόν εξ ολοκλήρου σε μελλοντικό χρόνο. "Το κόστος κατασκευής αναμένεται να φτάσει...", "θα μπορεί να μεταφέρει 500 επιβάτες", "θα πραγματοποιεί κρουαζιέρες", κλπ. Αυτό που μπορώ να υποθέσω, είναι ότι το πλοίο δεν είναι ακόμα έτοιμο (από την στιγμή που δεν είναι ακόμα γνωστό το τελικό κόστος του), και ακόμα, αν φυσικά είναι σωστές οι ημερομηνίες που μας παρέθεσε ο φίλος Παντελής, ότι τα τελευταία 2,5 χρόνια βρίσκεται στην Λευκάδα σε στάδιο ακόμα, κατασκευής - αποπεράτωσης. Link to comment Share on other sites More sharing options...
pantelis2009 Posted January 11, 2010 Author Share Posted January 11, 2010 (edited) Φίλε Σείριος έχεις δίκιο με τα ..θα. απλά το έκανα copy. Σε 15 φωτο θα το δείτε να κάνει κρουαζιέρες στο Ιόνιο. μερικά ακόμη απο τα υπέρ του. 271. πρώτα δοκιμαστικά, 260. ο παιδότοπος, 258. το σαλόνι του, 243 το εξωτερικό bar και τώρα το ταξίδι. 348. πρόσω για Ισθμό, 362. μπαίνοντας Ισθμό, 420. αφήνοντας πίσω μας το Ρίο, 424. στο Σκορπιό στη θέση του Χριστίνα, 436 δοκιμάζοντας ο γιος του πλοιοκτήτη την τζουλήθρα αν σας κούρασα σιγνώμη. 440. άφιξηστο Νυδρί, 449 την νύχτα φωτισμένο, και οι υπόλοιπες κάνοντας κρουαζιέρα Edited January 11, 2010 by proud_ionian Link to comment Share on other sites More sharing options...
marioskef Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 αν σας κούρασα σιγνώμη. Τιποτα... κανε δουλεια σου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 11, 2010 Share Posted January 11, 2010 Μας αρεσει να μας κουραζεις ετσι. Εξαιρετικα συμπαθητικο βαπορακι. Συν οτι η αναμνηση του ειναι συνδυασμενη με διακοπες θαλασσα μπανια κτλ Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted February 6, 2016 Share Posted February 6, 2016 Το Μακεδονία Παλλάς από τις 27 Ιανουαρίου φαίνεται να είχε πάει στη Πρέβεζα και σήμερα επέστρεψε στο Νυδρι, όπου λογικά θα πήγε για εργασίες συντήρησης Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted April 30, 2016 Share Posted April 30, 2016 Σήμερα το Μακεδονία Παλλάς ξεκίνησε τις εκδρομές ανάμεσα στη Λευκάδα με το Φισκαρδο και το Κιονι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted May 6, 2016 Share Posted May 6, 2016 Το ΙΜΟ Νο του Μακεδονία Παλλάς είναι 8680789 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted September 11, 2016 Share Posted September 11, 2016 (edited) Τραυματισμός επιβάτη στο Ε/Γ – Τ/Ρ Μακεδονία Παλλάς στο Νυδρί στις 25/7/16 Quote Ενημερώθηκε μεσημβρινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Νυδρίου, από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ- Τ/Ρ “ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΠΑΛΛΑΣ” Ν.Λ. 333 για περιστατικό τραυματισμού 48χρονου επιβάτη. Ο ανωτέρω μεταφέρθηκε με το Ε/Γ – Τ/Ρ σκάφος “ΑΝΝΑ-ΜΑΡΙΑ” Τ.Π. 674-ΣΤ στο λιμάνι “ΒΑΣΙΛΙΚΗΣ” Λευκάδας απ' όπου στη συνέχεια παρελήφθη από ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ και διεκομίσθη στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκάδας για την παροχή πρώτων βοηθειών. Προανάκριση διενεργείται από την οικεία Λιμενική Αρχή. Πηγή: ΥΕΝ Edited September 11, 2016 by Panagia Ekatontapiliani Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted October 4, 2016 Share Posted October 4, 2016 Σε καρναγιο στο Περαμα βρισκεται από σημερα το πρωι Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 10, 2016 Share Posted October 10, 2016 Το Μακεδονία Παλλάς είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο Παπίλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 Το Μακεδονία Παλλάς είναι τραβηγμένο έξω στο ναυπηγείο του Παπιλια και έχει υποστεί αλλαγή στη πλώρη του!! Δηλαδή έχει αφαιρεθεί η παλιά πλώρη του και προφανώς θα αλλάξει τη μορφή μετά το τέλος των εργασιών του. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted October 15, 2016 Share Posted October 15, 2016 μηπως παει για επιμηκυνση;; βλεπω οτι εχουν κοπει ελασματα στς μπαντες αρκετα πισω Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted November 19, 2016 Share Posted November 19, 2016 Η νέα πλώρη στο Μακεδονία Παλλάς έχει τοποθετηθεί και μου φαίνεται ότι είναι πιο φαρδιά από ότι παλιότερα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 15, 2016 Share Posted December 15, 2016 Η διαπλάτυνση στη πλώρη έχει γίνει, έτσι ώστε η νέα πλώρη του Μακεδονία Παλλάς είναι έτοιμη στο ναυπηγείο του Κανέλλου έτσι ώστε να τοποθετηθεί στη θέση της . Η φωτογραφία είναι από τη σελίδα του ναυπηγείου στο faccebook. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 16, 2016 Share Posted December 16, 2016 Ακόμα μια φωτογραφία που ανέβασαν στο facebook από τη νέα πλώρη που πήγε στο Μακεδονία Παλλάς στο ναυπηγείο του Τσαγγαρινου Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted December 17, 2016 Share Posted December 17, 2016 Ακόμα μια φωτογραφία που ανέβασαν στο facebook με τη νέα πλώρη του Μακεδονία Παλλάς στη θέση του. Η αλήθεια είναι ότι δεν δείχνει όμορφο με αυτή την αλλαγή στη πλώρη εκτός εάν πρέπει να περιμένουμε και την επέκταση των καταστρωμάτων προς τα πλώρα. Link to comment Share on other sites More sharing options...
enas chiotis Posted December 18, 2016 Share Posted December 18, 2016 Τι τους έπιασε όλους στο Ιόνιο και ξαφνικά αλλάζουν τις πλώρες τους; Ενδεχομένως καποιος κανονισμός για τους τύπους πλόων; Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 21, 2017 Share Posted January 21, 2017 Το Μακεδονία Παλλάς έχει ολοκληρώσει τις εργασίες για την αλλαγή της πλώρης στο ναυπηγείο του Παπιλια και πλέον βρίσκεται πλαγιοδετημένο στο ναυπηγείο του Κανέλλου, που είχε αναλάβει τη λαμαρινοδουλειά. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 25, 2017 Share Posted January 25, 2017 Λίγες φωτογραφίες από την αλλαγή της πλώρης του Μακεδονία Παλλάς έχουν ανέβει ακόμα στη σελίδα του Facebook του ναυπηγείου του Κανελλου. Η τελευταία φωτογραφία είναι από τη σελίδα του πλοίαρχου του Μακεδονία Παλλάς. Τέλος να αναφέρουμε ότι η καθέλκυση του έγινε στις 7 Ιανουαρίου από το Ναυπηγείο Παπιλια. Link to comment Share on other sites More sharing options...
polmyt Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Λιγο αταιριαστη αισθητικα η μεγαλη πλωρη σε σχεση με το υπολοιπο σκαφος Δεν μπορω να καταλαβω γιατι μεγαλωσαν την πλωρη και δεν προθεσαν περισσοτερους χωρους στο πλοιο Link to comment Share on other sites More sharing options...
Neptune Posted January 26, 2017 Share Posted January 26, 2017 Μηπως ηθελαν μονο να βελτιωσουν τη συμπεριφορα στον κυματισμο? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Panagia Ekatontapiliani Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 Μάλλον στη πλώρη θα έχουν πρόσβαση οι επιβάτες οπότε θα αυξηθεί το πρωτόκολλο του πλοίου. Link to comment Share on other sites More sharing options...
proud_ionian Posted January 29, 2017 Share Posted January 29, 2017 συνδυασμος και των δυο πρεπει να ειναι. και καλυτερη συμπεριφορα θα εχει (και στο πιο απειρο ματι, αρκει μια συγκριση του πριν με το μετα) και μεγαλυτερο πρωτοκολλο (οποιος τα εχει δει καλοκαιρι με τον κοσμο τσαμπια καταλαβαινει), αλλα και χωρις το βολβο, θα εχει δυνατοτητα να πηγαινει σε πιο πολλες παραλιες ("καθεται" με την πλωρη και κατεβαινουν απο τη σκαλιτσα) Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now