Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μολις τωρα ειδα οτι το πλοιο δεν εχει θεμα και το θεωρησα μεγα σφαλμα καθως το θεωρω μαζι με το αδερφακι του τα κορυφαια πλοια που εχτισε ο Παναγοπουλος (απο τα 12)

Δωρο 4 φωτογραφιες απο το δεξαμενισμο του στη μακρινη Αυστραλια

Πλωρη
Πλαι
Μασκα
Δευτεροπρυμα

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

θυμαται κανεις σε ποιο ναυπηγειο ειχε επισκευαστει μετα τη φωτια του 1999; αν θυμαμαι καλα, μετα το ξεφορτωμα των φορτηγων στο σκαραμαγκα και τα γραφειοκρατικα με τις ασφαλειες, πηγε σε ναυπηγειο του εξωτερικο και γυρισε του κουτιου μετα απο 3 μηνες.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

συμφωνα με αυστραλεζικη εφημεριδα (το link υπαρχει και στα yahoogroups), προσφατα ολοκληρωθηκε η ανακαινηση του πλοιου και του αδελφου του.

 

μαλλιστα εγινε και θεμα γιατι σε εργο χρηματοδοτουμενο απο τον πολιτειακο προϋπολογισμο της τασμανιας, χρησιμοποιηθηκαν παρα πολλοι αλλοδαποι εργατες.

 

θυμιζω οτι η ΤΤ Line ανηκει στην πολιτειακη κυβερνηση της τασμανιας και εχει παρελθον χρηστης διαχειρισης.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Βλέπουμε πως βάλανε κι αυτό το "THE NEW" στις μπάντες του μετά την εξαιρετική ανακαίνιση, αλλά και μουστάκια στηρίζοντας το Movember Foundation. Το συγκεκριμένο δίδυμο είναι σχεδιαστικά πιο κοντά στο άλλο δίδυμο V και VI παρά σε οποιαδήποτε της πρώτης μαμάς, αλλά κάποιες διαφορές το καθιστούν ομορφότερο από το δεύτερο.

 

12182508_10205172983905514_3756184834106

Edited by .voyager
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Απορω γιατι συνεχιζε να ταξιδευει με τον καιρο στο πλευρο με τετοια κυματα βουνα.

 

Ισως εφτασε κοντα στις 45 μοιρες η μπαταρισια γραφουν. Δηλαδη στο οριο να εχουμε κλαματα...

 

Παντως πρεπει να ηταν το Spirit Of Tasmania I, στο AIS αυτο φαινεται να ταξιδευε ξημερωματα (τοπικη ωρα) 3/5 για Τασμανια.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
  • 1 year later...

Να κάνω μια αφελής ερώτηση, "Με τέτοιους ωκεανούς να κροσάρουν και τέτοιες θάλασσες-φίδια, γιατί η Αυστραλοί δεν πήγαν σε κάνα Γιαπωνέζικο θηρίο, που έχουν καταλληλότερη γάστρα για ωκεάνιους πλόες, σε σχέση με Ευρωπαϊκές σχεδιάσεις, και με μια μετασκευούλα να το έφερναν στα μέτρα τους μόνο πήραν τα Superfast III&IV??"

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να γνωρίζω μπετόν την απάντηση, πιθανολογώ γιατί αυτό που χρειάζονται τα γιαπωνέζικα δεν είναι απλά μετασκευούλα. Πέρα από το κομμάτι λαμαρινοδουλειά όπου θα χρειαστούν καταπέλτες, ρεμέτζα κλπ είναι και το ξενοδοχειακό, είναι οι σωληνώσεις, μονώσεις, είναι πολλά και διάφορα. Αυτό που ξέρω από τα ποντοπόρα επίσης είναι πως τα ιαπωνικά ναυπηγεία προκειμένου να ανταγωνιστούν όσο μπορούν τους Κινέζους, όταν δίνουν μια τιμή για ένα bulkcarrier πχ, τα specs της λαμαρίνας είναι το απόλυτο minimum που θέλει μια κλάση IACS, εκεί που προσπαθούν να είναι πρωτοπόροι είναι σε γάστρα, καταναλώσεις, coatings κλπ. Ενώ πλοία που είναι χτισμένα από την Ευρώπη για την Ευρώπη, είναι σχεδόν έτοιμα, plug and play που λένε και στη Λεπενού.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Σύμφωνα με το fb της εταιρίας του, σε χθεσινοβραδινό δρομολόγιο φούντωσε ένα φορτηγό. Η μηχανή του για την ακρίβεια.

Η φωτιά σβήστηκε με ίδια μέσα.

Έχει ένα θέμα με τις φωτιές είναι η αληθεια .

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...