Stratos

Άνω Xώρα ΙΙ (IMO 9095979)

76 posts in this topic

Ταξιδευωντας με το Ανω Χωρα ΙΙ μου εκανε εντυπωση ποσο μεγαλη αμφιπλωρη παντοφλα ειναι. Τεραστια σαλονια, μεγαλο γκαραζ με μπαρες που κατεβαιναν ωστε να γινει σε δυο λωριδες μια αριστερα και μια δεξια διπατη, αλλα και "υπογειο" επιπλεον γκαραζ.
Σε χωρητικοτητα λοιπον, ανεση και μηκος συναγωνιζεται τα αλλα πλοια κλειστου τυπου που πηγανουν Κερκυρα αν και τελικα νομιζω οτι ελαφρως υστερει σε συγκριση μαζι τους.
Ισως ειναι κανενα τεταρτο και λιγο πιο αργη απο τα αλλα πλοια της γραμμης ή ηταν αυτη η εντυπωση μου.
Παντως ομορφο αμφιπλωρο με παρα πολυ ανετο καταστρωμα, τεραστια πανοραμικη γεφυρα, κυλιομενες σκαλες μπρος-πισω, και τελικα ηταν μια ενδιαφερουσα εμπειρια το ταξιδακι μαζι του. :)
Καμια σχεση με αμφιπλωρα τυπου Περαματος..

Edited by proud_ionian
tag

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οταν κατασκευαστικε νομιζω οτι ηταν η μεγαλυτερο πλοιο ανοιχτου τυπου που ειχε φιτιαχτει στην Ελλαδα.Νομιζω οτι ειναι περιπου 100 μετρα μηκος.

Τωρα βεβαια εχουμε φτασει να χτιζουμε τοσο μεγαλα αμφιδρομα για το Περαμα Παλουκια οποτε το μεγεθος του εχει αρχισει και μας ειναι συνιθισμενο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλοι Stratos & Polmyt, μερικά λόγια για το πλοίο και απο μένα. Οι φωτο είναι τραβηγμένες απο τον φίλο Νότη, γιατί εγώ με τον γιό μου είμαι μέσα στο πλοίο, πηγαίνοντας .... τότε για Ρίο. Το Άνω Χώρα ΙΙ έχει όλικό μήκος 104 μέτρα, πλάτος 19,40 μέτρα και βύθισμα 2,65 μέτρα. Διαθέτει 4 μηχανες Caterpillar typ. 3512B, 1410 BHP, 1600 RPM και 4 ελικοπηδάλια VETH VZ-1000A COUNTER-ROTATING και η ταχύτητα του είναι 16 KNOTS. Η επιφάνεια φόρτωσης χωρίζεται σε 3 επίπεδα:a) MAIN DECK 169 I.X, LOWER DECK 65 I.X και 2 PLATFORM DECK 36 I.X. Διαθέτει 2 κυλιόμενες σκάλες OTIS και είναι εργονομικά σχεδιασμένο για άτομα Α.Μ.Ε.Α.

Στις προηγούμενες φωτο, δεξιά απο την γέφυρα είμαι εγώ και ο γιός μου. και μερικές ακόμη απο τον Ισθμό, ενώ η τελευταία ήταν αφίσα πέρσι στην Κέρκυρα.

post-3633-12832698658_thumb.jpg

post-3633-128326986584_thumb.jpg

post-3633-128326986587_thumb.jpg

post-3633-128326986591_thumb.jpg

post-3633-128326986595_thumb.jpg

post-3633-128326986599_thumb.jpg

post-3633-128326986603_thumb.jpg

post-3633-128326986606_thumb.jpg

post-3633-12832698661_thumb.jpg

post-3633-128326986614_thumb.jpg

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites
Φίλε voyager εννοούσα το Άνω Χώρα ΙΙ, όσο για το άνω Χώρα που είναι στην Κροατία δεν νομίζω να έκανε Κέρκυρα.

Δεν είμαι σίγουρος αλλά νομίζω ότι και το Άνω Χώρα ΙΙ πρέπει να πρωτοδρομολογηθηκε στη γραμμή Ρίο-Αντίρριο και μετά ήρθε στη γραμμή της Κέρκυρας Ηγουμενίτσας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρότι πέρασα κάποιες φορές Ρίο - Αντίρριο με "Άνω Χώρα", τώρα έχω μπερδευτεί σχετικά με το ποιό ήταν. Όποιος ξέρει, ας μας διαφωτίσει!

Share this post


Link to post
Share on other sites

το ανω χωρα ΙΙ εκανε μια σαιζον στο ριο και εφυγε με το ανοιγμα της γεφυρας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proud, έχουν κάνει και τα 2 τη γραμμή, όμως, ή μόνο το ΙΙ;

Share this post


Link to post
Share on other sites

proud ionian έχεις δίκιο. Και τα δύο κάνανε Ρίο-Αντίριο, αλλά μόνο το Ανω Χώρα ΙΙ πήγε Ηγουμενίτσα-Κέρκυρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

μα δεν ειπα οτι το πρωτο Ανω Χωρα πηγε Ηγουμενιτσα Κερκυρα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Proud ionian έχεις δίκιο. Η απάντηση είχε 2 σκέλη. Το πρώτο για σένα και το δεύτερο για voyager. Λάθος μου που δεν τα ξεχώρισα

Share this post


Link to post
Share on other sites
το ανω χωρα ΙΙ εκανε μια σαιζον στο ριο και εφυγε με το ανοιγμα της γεφυρας

Και στα "Καστέλλια" πολλοί είναι αυτοί που υποστηρίζουν ότι εάν είχαν βγει καμιά 10αριά σύγχρονα αμφίπλωρα αυτού του τύπου (εννοείται χωρίς κατάμπαρα και ράμπες)...η γέφυρα δεν θα είχε γίνει ποτέ. Αλλά η "εφοπλιστική διορατικότητα" των φερυμποτάδων πίστευε ότι η γέφυρα δεν θα γίνει ποτέ και επαναπαύονταν στις κομματικές διασυνδέσεις που θα απέτρεπαν αυτό το ενδεχόμενο. Μέχρι που...ξύπνησαν...απότομα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

καλησπέρα στους φίλους. Να δούμε το Άνω Χώρα ΙΙ κατα την αναχώρηση του απο την όμορφη Κέρκυρα στις 20/03.

post-3633-12832699532_thumb.jpg

post-3633-128326995316_thumb.jpg

post-3633-128326995318_thumb.jpg

post-3633-128326995319_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Άνω Χώρα ΙΙ προς το τέλος της εβδομάδας θα πρέπει να έρθει στο Πειραιά για το δεξαμενισμό του και τις οποίες εργασίες έχει να κάνει εδώ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο Άνω Χώρα ΙΙ έχει πέσει πολύ μίνιο στις εξωτερικές επιφάνειες του πλοίου. Παρατηρείστε ότι έχει μια Ελληνική σημαία στη μια πλευρά και μια Ευρωπαϊκή σημαία στην άλλη πλευρά που μοιάζουν σαν τσιμινιέρες αλλά είναι οι σκάλες που οδηγούν από τα σαλόνια στο κατάστρωμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το πλοιο εχει φυγει εδω και 2-3 μερες.Στις 4 Ιουνιου το AIS το τσιμπισε να ειναι λιγο πριν το λιμανι της Κεκρυρας.

Οποτε η σεζον ξεκιναει και για αυτο σιγα σιγα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Λόγω των θυελλωδών ανέμων για ώρα έμεινε αρόδου στο Λιμάνι Ηγουμενίτσας το πλοίο Άνω Χώρα ΙΙ. Το πλοίο δεν μπορούσε να προσεγγίσει το λιμάνι, καθώς οι νοτιοδυτικοί άνεμοι που έφταναν και τα 8 μποφόρ, δεν εγγυούταν ασφαλή κατάπλου. Λίγο μετά τις 9 το πρωί, το πλοίο προσέγγισε το λιμάνι μετά την πτώση των ανέμων, ενώ μέχρι και αυτή την ώρα η πορθμειακή γραμμή παραμένει κλειστή για τα ανοικτού τύπου φέρυ μποτ.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Άνω Χώρα ΙΙ σήμερα ήρθε στο Πέραμα και έδεσε μπροστά από το ναυπηγείο του Ατσαλακη

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now