Jump to content
Shipfriends

Προβλήματα και θέματα ανεργίας στο ναυτικό επάγγελμα.


ΣΕΙΡΙΟΣ

Recommended Posts

SOS για άνεργους ναυτικούς.

Tην ανάγκη αύξησης των επιδομάτων που λαμβάνουν οι άνεργοι ναυτικοί υπογραμμίζει με επιστολή του προς την υπουργό Oικονομίας, Aνταγωνιστικότητας και Nαυτιλίας, Λούκα Kατσέλη, ο πρόεδρος του Oίκου Nαύτου Aθανάσιος Bαρίνος. H επιστολή έχει ημερομηνία 24 Δεκεμβρίου. O συντάκτης της με έμφαση επισημαίνει: «Δικαιολογημένα διαμαρτύρονται οι άνεργοι ναυτικοί και απαιτούν την αλλαγή των προϋποθέσεων, αλλά και την αύξηση του τακτικού επιδόματος ανεργίας, αλλά και εκείνο της κοινωνικής αλληλεγγύης».

Xθες το πρωί άνεργοι ναυτικοί γιόρτασαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς έξω από τον Oίκο του Nαύτου, βράζοντας φασολάδα και τρώγοντάς τη με ελιές και ψωμί. Tα αιτήματά τους, που αντιπροσωπεία παρέδωσε στον σύμβουλο του YΠOIAN Γ. Pοΐδη, είναι τα εξής:

  • Aποκρατικοποίηση του Γραφείου Eυρέσεως Nαυτικής Eργασίας.
  • Nα αποτελείται η πλειοψηφία του ΔΣ από εκπροσώπους των ναυτεργατικών ενώσεων.
  • Eπιδότηση όλων των άνεργων ναυτικών χωρίς προϋποθέσεις.
  • Tο επίδομα ανεργίας καθώς και τα έκτακτα επιδόματα κατά τις εορτές να φτάνουν τα 1.120 ευρώ.
  • Oλοι οι άνεργοι και οι οικογένειές τους να έχουν πλήρη ιατροφαρμακευτική κάλυψη.
  • Yπολογισμός του χρόνου ανεργίας στα συντάξιμα έτη.

Σύμφωνα με την επιστολή του A. Bαρίνου, από τον Oίκο Nαύτου στον Πειραιά την έκτακτη οικονομική ενίσχυση έλαβαν 3.208 άνεργοι. Aλλοι 992 την έλαβαν στην επαρχία. Tο Eπίδομα Kοινωνικής Aλληλεγγύης είχαν λάβει μέχρι τις 24 Δεκεμβρίου 170 δικαιούχοι.

Πηγή : ethnos.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Τελείωσα το 98 την ΑΕΝ Μακεδονιας και ψάχνω να μπαρκάρω. Παίρνουν άτομα στην ηλικία μου? Για γκαζάδικο ποντοπόρο σκέφτομαι, που έχω και κάποια εμπειρία. Έχετε να προτείνετε καμμιά εταιρεία? Επειδή όλα αυτά τα χρόνια δεν καθόμουνα, να πω, ότι πηρα BSc και MSC σε Marine Engineering απο το Southampton, αν και αυτό δεν ξλερω κατά πόσο ενδιαφέρει την εταιρεία. Ευχαριστώ. Βαγγέλης

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητέ Βαγγέλη, καθαρά προσωπική μου άποψη είναι πως θα μπορούσες να βρείς δουλειά και στη θάλασσα και στη στεριά σαν operator, χρειάζεται όμως ψάξιμο και επιμονή(μεγάλη). Στη θέση σου πάντως θα απευθυνόμουν και σε εταιρείες ship management του εξωτερικού όπως η Anglo Eastern ή η Wallem για παράδειγμα. Οι Έλληνες ναυτικοί δεν το συνηθίζουν να συναναστρέφονται με εργοδότες του εξωτερικού αλλά εγώ δεν βλέπω γιατί όχι. Ψάξε και σε εταιρείες του εξωτερικού που παίρνουν πληρώματα απο διάφορες χώρες όπως η Ισραηλινή Zodiac με βάση το Λονδίνο.

Link to comment
Share on other sites

Πλοίαρχος στο Ionian King ο cpt Βασίλης Δρόσος, που ήταν στο γραφείο ως αρχιπλοίαρχος
Ο Νίκος Αγγελινος ως Α’ μηχανικός στο European Express

Τι γινεται ρε παιδια. Απο τη μια κλαιμε για τους ανεργους και απο την αλλη δε βρισκουν κοσμο οι εταιριες και μπαρκαρουν κι αυτοι που ειναι στα γραφεια? Πως να το παρω εγω τωρα αυτο? Οι ανεργοι δεν ειναι τοσο καλοι ωστε να τους εμπιστευτουν καποιοι ή σε ορισμενα γραφεια εχει μαζευτει πολυς κοσμος?

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...
  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Καλησπέρα, είμαι ξέμπαρκος εδω και ενάμιση χρόνο περίπου. Μηπως γνωρίζει κανείς αν υπάρχει καμιά κενη θέση επίκουρου σε επιβατικό πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Αγαπητοί φίλοι γειά σας:


Το είχα ξαναποστάρει αλλά δεν είδα κάποια ανταπόκριση, είπα μήπως σταθώ πιο τυχερός αυτή τη φορά :)


θα ήθελα να ρωτήσω αν γνωρίζει κάποιος σχετικά με το τι ίσχύει σχετικά με το παρακάτω:


 


Εν ολίγεις η ιστορία μου είναι η εξής: εχω πολύ παλιό φυλλάδιο 1974, και οταν σταμάτησα την θάλασσα πριν αρκετά χρόνια 1986, δεν υπήρχαν οι άδειες των διαφόρων ειδικοτήτων που υπάρχουν σήμερα, έτσι όταν σταμάτησα η "ειδικότητά" μου ήταν Λιπαντής, τώρα που χρειάστηκε να ξαναβγώ στην θάλασσα ( μια κουβέντα είναι βέβαια αυτή, μια και δεν κινείται σχεδόν τίποτα ) μου ζητάνε Αδεια Μηχανοδηγού,Α'η Β' , όμως..για να μπορώ να έχω αυτές τις άδειες, -όπως με πληροφόρησαν απο το Υπουργείο -, θα πρέπει να εχω τα τελευταία 4 χρόνια τουλάχιστον 8μηνη θαλάσσια υπηρεσία, πράγμα που εγώ δεν έχω , αλλά, και όταν βρήκα να πάω σε κάποιο τουριστικό, και σε κάποιο μικρό φορτηγό, μου ζήτησαν την άδεια του Μηχανοδηγού, και μου είπαν πως δεν μπορούν να με Ναυτολογίσουν, ( και ας είπα πως αν θέλει μπορεί να με βάλει ως Βοηθό Μηχανής ) προφανώς δεν θα ήθελε ; αφού θα μπορούσε να με Ναυτολγίσει και ως Χειριστή Μηχανής, η και ώς Βοηθό μηχανής -όπως με ενημέρωσαν απο το Υπουργείο-, που σημαίνει: πως ο ένας δεν μπορεί να μου δώσει την άδεια γιατί δεν εχω την υπηρεσία, και ο αλλος δεν μπορεί να με ναυτολογίσει γιατί δεν εχω την άδεια..!!


 


Πάνω σε αυτό υπάρχει καμιά διαφορετική πρόταση-λύση;


( Δεν με νοιάζει αν με πάρουν και ως καθαριστή Ναυτολογημένο...προκειμένου να βάλω αυτούς τους 8 μήνες που χρειάζομαι οποσδήποτε..)


 


 


Οποσδήποτε ευχαριστώ θερμά για όποια απάντηση η σχολιασμό που θα βοηθούσε.


Βασίλης


Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Ποιός να πίεσε άραγε τις κατάστασεις?

Quote
Αναφορικά με τη σύσταση και λειτουργία του ιδιωτικού γραφείου με την επωνυμία "ELVICTOR Γ.Ε.Ν.Ε.Ε.Α." γνωρίζονται τα κάτωθι:
Η Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας ύστερα από καταγγελίες και της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας ενημέρωσε και απέστειλε στο Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά επιστολή διαμαρτυρίας για την ίδρυση και λειτουργία ιδιωτικής εταιρείας ονόματι "ELVICTOR Γ.Ε.Ν.Ε.Ε.Α." με έδρα τη Βάρη η οποία παρείχε υπηρεσίες με σκοπό την εύρεση ναυτικής εργασίας σε Έλληνες Αξιωματικούς του Εμπορικού Ναυτικού σε πλοία Ελληνικής και ξένης σημαίας
Άμεσα το Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά κάλεσε τον Πρόεδρο του Διοικητικού Συμβουλίου της εν λόγω εταιρείας κ Γαλανάκη Σταύρο από τον οποίο έλαβε Ένορκη Μαρτυρική Κατάθεση.  Παράλληλα υπέβαλε στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Πειραιά προανακριτικό υλικό σχετιζόμενο με την υπόθεση, ενώ με σχετικό έγγραφο που απέστειλε στο Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Αθήνας ως η αρμόδια δημόσια Υπηρεσία η οποία βεβαιώνει τη σύσταση και λειτουργία της ιδιωτικής εταιρείας ονόματι "ELVICTOR Γ.Ε.Ν.Ε.Ε.Α.", αιτήθηκε την εξέταση του φακέλου της εν λόγω υπόθεσης και κατά λόγω αρμοδιότητας να προβεί στην ανάκληση λειτουργίας της εταιρείας.
Τέλος, την 23/10/2018 Κεντρικό Λιμεναρχείο Πειραιά ανέφερε ότι από πληρεξούσιο δικηγόρο της ανωτέρω εταιρείας εγχειρίστηκε πρακτικό έκτακτης συνέλευσής της και απόφασής της για λύση και θέση αυτής σε εκκαθάριση.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...
6 hours ago, Αρακλειανός said:

Πλέον βρίσκεται στο Πέραμα.

Οταν βρισκεται σε ακινησία το πληρωμα βγαινει σε άδεια; 
Η ακολουθεί το blue star 1?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
4 minutes ago, Nick58 said:

...Το θέμα είναι να υπάρχει δουλειά για τους Έλληνες ναυτικούς όλο το χρόνο. Όχι μόνο το καλοκαίρι που θα βάζει τα ταχύπλοα  η sea jet. 

Τώρα, για να είμαστε δίκαιοι και παρ' ότι για την Seajets ουδεμία συμπάθεια τρέφω, πρέπει να πούμε ότι και η Minoan τις τρεις από τις τέσσεριε εποχές του χρόνου, δεμένο το είχε, ή στο Ηράκλειο ή στον Πειραιά.

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...