Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Και μάλιστα στην κορυφή του κτηρίου υπάρχουν ακόμα και σήμερα οι ταμπέλες της GA Ferries και της GA Travel, για να θυμίζουν το ένδοξο παρελθόν της ακτοπλοϊας μας.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Δεν θα γίνει κατηγορία εις βάρος του Γερ. Αγούδημου, η διαμάχη με το πρώην κεντρικό της πράκτορα στη Ρόδο.

Quote

Να μην γίνει κατηγορία σε βάρος του εφοπλιστή κ. Γεράσιμου Αγούδημου για τα αδικήματα της απάτης από την οποία το σκοπούμενο περιουσιακό όφελος και η αντίστοιχη ζημία υπερβαίνει τις 120.000 ευρώ και της υπεξαίρεσης αντικειμένου αξίας άνω των 120.000 ευρώ, αποφάσισε με βούλευμα που εξέδωσε το Συμβούλιο Πλημμελειοδικών Ρόδου.

Η δίωξη σε βάρος του εφοπλιστή ασκήθηκε μετά από μήνυση που υπέβαλε το 2009 ο κ. Παντελής Τσαγκάρης, διαχειριστής της εταιρείας “Ι. Τσαγκάρης και ΣΙΑ ΟΕ”.
Ο εφοπλιστής έχει προσφύγει με δύο αγωγές ενώπιον του δικαστηρίου αξιώνοντας αποζημιώσεις από αδικοπραξία.
Η κοινοπραξία “GA Ferries”, συμφερόντων Αγούδημου, υπέβαλε στην πορεία μήνυση κατά της “Ι. Τσαγκάρης και ΣΙΑ ΟΕ” και των κ.κ. Παντελή και Ιωάννη Τσαγκάρη, υποστηρίζοντας ότι τέλεσαν σε βάρος της το αδίκημα της κακουργηματικής υπεξαίρεσης, από εντολοδόχο και διαχειριστή ξένης περιουσίας και συγκεκριμένα ότι εισέπραξαν από επιβάτες εισιτήρια αξίας 1.703.063,05 ευρώ για λογαριασμό της, τα οποία δεν απέδωσαν, ενώ υποστηρίζει ότι τέλεσαν και το αδίκημα της απάτης.
Μήνυση σε βάρος των ίδιων υπέβαλε εξάλλου και η ναυτική εταιρεία, ιδίων συμφερόντων, “Αγία Ευφημία Ναυτική Εταιρεία”.
Στη μήνυση υποστηρίζεται ότι τελέστηκαν σε βάρος της, τα ίδια ως άνω αδικήματα από την είσπραξη και μη απόδοση εισιτηρίων αξίας 1.389.396,18 ευρώ.
Θυμίζουμε ότι ο κ. Τσαγκάρης συνεργάστηκε µε την κοινοπραξία “GA Ferries” από το έτος 1992, αρχικά µε αντικείμενο την έκδοση εισιτηρίων των πλοίων της κοινοπραξίας µε προμήθεια και στη συνέχεια, από το έτος 1997, ανέλαβε τη ναυτική πρακτόρευση μερικών από τα πλοία της.
Από το έτος 2002 και εντεύθεν είχε την αποκλειστική ναυτική πρακτόρευση, στο λιμένα της Ρόδου, όλων των πλοίων της κοινοπραξίας “GA Ferries”.
Ο τρόπος των μεταξύ τους οικονομικών συνδιαλλαγών εγένετο µε χρεοπιστώσεις του λογιστηρίου της κοινοπραξίας και σύμφωνα µε όσα υποστηρίζονται στη μήνυση της εταιρείας Τσαγκάρη από το έτος 2005, παρατηρήθηκε πλήρης αλλαγή του τρόπου των χρεοπιστώσεων, από το λογιστήριο της κοινοπραξίας, που εκδηλώθηκε η αλλαγή αυτή, µε συχνότατη και πιεστική απαίτηση των εκ µέρους της ροδίτικης εταιρείας καταβολών από τον κ. Αγούδηµο, σε τέτοιο βαθµό που τους απέτρεπε, λόγω της φιλικής τους σχέσης και της καλής πρότερης συνεργασίας τους, να ασκήσουν τον οποιονδήποτε, έστω και τυπικό, έλεγχο των μέχρι τότε οικονομικών συναλλαγών τους.
Ο κ. Τσαγκάρης ισχυρίστηκε ακόμη ότι μέχρι τότε, δεν κατέστη δυνατόν να πραγματοποιηθεί η μεταξύ τους συνολική λογιστική εκκαθάριση για τα έτη 2005, 2006, 2007 και 2008.
Υποστήριξε παραπέρα ότι κατά το τελευταίο τετράµηνο του έτους 2008, ο κ. Αγούδηµος σε σύμπραξη και προφανώς µε προτροπή του λογιστηρίου της “GA Ferries”, αφού προηγουμένως τους εξαπάτησε, τους ζήτησε και παραδόθηκαν προς την εταιρεία του 38 σώµατα µεταχρονολογηµένων επιταγών, εκδόσεως της ροδίτικης εταιρείας, σε διαταγή της “GA Ferries”, πληρωτέων από τους αντίστοιχους λογαριασµούς που τηρούν, συνολικού ποσού 1.297.093,53 ευρώ, πληρωτέων από 04.03.2009 μέχρι και 26.09.2009.
Ισχυρίστηκε ακόμη ότι η κοινοπραξία δεν είχε πιστώσει στους μεταξύ τους λογαριασμούς και συναλλαγές, τεσσάρων ετών, ποσό 1.736.708,35 ευρώ παρά το δεδηγμένο και αναμφισβήτητο γεγονός, της λογιστικής καταχώρησης των επιταγών αυτών στο λογιστήριό τους.
Το δικαστικό συμβούλιο έκρινε ότι η συγκεκριμένη διαφορά είναι αστικής φύσεως, ενώ θεωρεί ότι η έκδοση επιταγών από τους μηνυτές έγινε στα πλαίσια των εμπορικών τους συναλλαγών και όχι μετά από ψευδείς και παραπλανητικούς ισχυρισμούς του κατηγορούμενου.
Έκρινε παραπέρα ότι δεν υφίστανται επαρκείς ενδείξεις αλλά πολλές αμφιβολίες για όσα υποστηρίζουν οι μηνυτές.
Δεν αποδείχτηκε ακόμη η τέλεση του αδικήματος της υπεξαίρεσης από κανένα αποδεικτικό μέσο κι ότι οι επιταγές που εκδόθηκαν (αρχικά 42) αφορούσαν ανεξόφλητα χρέη της εγκαλούσας για το χρονικό διάστημα από το τέλος του 2005 έως τα τέλη του 2008.

Τις εταιρείες συμφερόντων Αγούδημου, εκπροσωπεί ο δικηγόρος κ. Μηνάς Τσέρκης.

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
On 6/4/2017 at 9:43 PM, svo said:

έχω ακούσει και απο την ¨"κουτση Μαρια" 

 

On 6/4/2017 at 10:13 PM, proud_ionian said:

το δημητρουλα εβγαλε το κακο ονομα,

 

20 hours ago, ΝΟΜΙΚΟΣ said:

αν δεν είχε βγάλει τις βλάβες και άνηκε σε άλλη εταιρεία 

 

δεν εχω κρυψει οτι δεν ημουν fan του καπτα μακη και της εταιρειας του, για πολλους λογους που εχουμε αναλυσει (απο την κακογουστια και την χαλαροτητα στην καθαριοτητα, ως την ελλειπη συντηρηση, της βλαβες και τις καθυστερησεις.

πιστευω ομως οτι καποια απο τα πλοια του μπορουσαν ετσι και αλλιως να σταθουν και θα ειχαν αλλη πορεια, αν ηταν σε αλλη εταιρεια (πχ Ροδανθη, Ανθη Μαρινα, Δημητρουλα).

περα απο αυτα, υπαρχουν δυο ακομη λογοι, που ετσι και ρωτησεις 10 ανθρωπους στην τυχη για τα χειροτερα ακτοπλοϊκα ή για... σκυλοπνιχτες, οι 6 θα πουν δημητρουλα και οι 5 ροδανθη και πιθανοτατα θα θεωρουν οτι ταξιδευουν ακομη:P:

  • η κακη... επικοινωνιακη διαχειριση απο την εταιρεια των ατυχων γεγονοτων. οταν αλλες εταιρειες, για να καλυψουν βλαβες και αλλα ατυχη γεγονοτα, κερναγαν τους επιβατες, εδιναν επιπλεον εισητηρια και κινητοποιουσαν δικτυο φιλα προσκειμενων στα ΜΜΕ, στη GA οποτε συνεβαινε μια αβαρια (και συνεβαιναν συχναB)), εβγαινε ο καπτα μακης και στολιζε τους παντες (κυριες με sea though κλπ).
  • οτι με εξαιρεση ισως το μαρινα και το ανθη μαρινα, ενω ολα τα πλοια πηγαιναν σχεδον παντου, κανενα δεν ηταν ταυτισμενο με καποια γραμμη. χωρια που επειδη περναγαν απο αρκετα νησια σε ακυρες ωρες, μαζευαν, ειδικα το καλοκαιρι, ταξιδιωτες της τελευταιας στιγμης, οι οποιοι ειναι και οι πιο εχθρικοι στα πλοια.

 

π.χ. ολοι ξερουν τις βλαβες του δημητρουλα και του ρομιλντα (ακομη και τις ανυπαρκτες:D) ή τους στουκους του θεοφιλου, αλλα ελαχιστοι θυμουνται τους στουκους και τις αβαριες που εχει παθει το superferry II, που και αυτο τα περισσοτερα τα εχει παθει μεσα στο καλοκαιρι. η διαφορα εδω ειναι αφ' ενος η επικοινωνιακη διαχειριση των εκαστοτε πλοιοκτητων, ειδικα της blue star επι της οποιας επαθε τα περισσοτερα, αλλα και η υπαρξη σταθερης γραμμης με την οποια εχει ταυτιστει το πλοιο και λατρευεται απο επιβατες και μη, οσαν το Kaaba.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τη σύλληψη Αγούδημου για φοροδιαφυγή στη GA FERRIES αποφάσισε το δικαστήριο.

Quote

Τη σύλληψη του εφοπλιστή Γεράσιμου Αγούδημου αποφάσισε την περασμένη εβδομάδα το Μονομελές Εφετείο Κακουργημάτων Πειραιά, όπου θα εκδικαζόταν υπόθεση φοροδιαφυγής της ακτοπλοϊκής εταιρείας συμφερόντων του, GA Ferries, από την οποία ζημιώθηκε το κράτος εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ.

Ο Γεράσιμος Αγούδημος, που κατοικεί τα τελευταία χρόνια στην Ελβετία, μετά το οικονομικό «ναυάγιο» της εταιρείας του, δεν προσήλθε να δικαστεί για το αδίκημα της άμεσης συνέργειας σε ανακριβή απόδοση ΦΠΑ κατ’ εξακολούθηση, συνολικού ποσού που υπερβαίνει ανά φορολογικό έτος τα 100.000 ευρώ.

Μετά από αλλεπάλληλες αναβολές αλλά και παρόμοιες δίκες στις οποίες ο εφοπλιστής δικάζεται ερήμην, το δικαστήριο αποφάσισε να αναστείλει την ποινική διαδικασία (σ.σ. και άρα το ενδεχόμενο παραγραφής) και να διατάξει τη σύλληψη του κατηγορουμένου.

Και κράτηση

Μάλιστα, σε περίπτωση σύλληψης του, διατάχθηκε η προσωρινή κράτησή του. Το ερώτημα που τίθεται πλέον είναι αν θα εκδοθεί άμεσα ένταλμα σύλληψης του Γεράσιμου Αγούδημου και αν αυτό γίνει διεθνές, προκειμένου να αναζητηθεί στην Ελβετία όπου φέρεται ότι κατοικεί τα τελευταία χρόνια.

Ο στόλος της ακτοπλοϊκής εταιρείας GA Ferries του Κεφαλονίτη εφοπλιστή Γεράσιμου «ναυάγησε» εδώ και οκτώ χρόνια, όταν παροπλίστηκαν λόγω χρεών τα φέριμποτ «Δημητρούλα», «Ανθή Μαρίνα», «Ρομίλντα», «Ροδάνθη», «Μαρίνα», «Μιλένα» και «Τζετ Φέρι 1».

Τα πλοία–στα περισσότερα εκ των οποίων είχε δώσει τα ονόματα της συζύγου και των θυγατέρων του, αλλά και της Δήμητρας Λιάνη-Παπανδρέου–είχαν κατασχεθεί και σάπιζαν στο λιμάνι του Πειραιά, ενώ πολλά από αυτά οδηγήθηκαν σε διαλυτήρια πλοίων για παλιοσίδερα.

Τα απόνερα της GA Ferries

Όμως τα απόνερα της GA Ferries, με τα χρέη εκατομμυρίων ευρώ από μη καταβολή του ΦΠΑ, λιμενικών τελών, ασφαλιστικών οφειλών στο ΝΑΤ και αλλού, από τις μονοβάπορες εταιρείες του ομίλου, συνεχίζουν να απασχολούν τα τελευταία χρόνια τη Δικαιοσύνη και τις δικαστικές αίθουσες.

Στο εδώλιο καθόταν σε αναρίθμητες δίκες ο τότε υπεύθυνος της GA Ferries που είχε οριστεί από τον Κεφαλονίτη εφοπλιστή, συνταξιούχος πλοίαρχος Εμ. Λ., ο οποίος έχει καταδικαστεί σε πολυετείς φυλακίσειςγια χρέη της εταιρείας που δεν του ανήκε.

Μετά από συγχώνευση των ποινών, έχει κάνει ρύθμιση με την Εφορία για να καταβάλει 500 ευρώ κάθε μήνα από τη σύνταξη των 930 ευρώ που παίρνει ως συνταξιούχος ναυτικός. Ο ηθικός αυτουργός των πράξεων, ο Γεράσιμος Αγούδημος, δεν παρίσταται σε κανένα από τα δικαστήρια.

Μάλιστα, πριν από έναν χρόνο είχε καταδικαστεί σε φυλάκιση τεσσάρων ετών εξαγοράσιμη προς 10 ευρώ ημερησίως από το Τριμελές Εφετείο Πλημμελημάτων Πειραιά.

Μόνιμα στο Λουγκάνο

Όμως, αυτή η καταδίκη είναι μόνο η «κορυφή του παγόβουνου», καθώς ο Κεφαλονίτης εφοπλιστής, που μένει μόνιμα τα τελευταία χρόνια στο Λουγκάνο της Ελβετίας, έχει αφήσει πίσω του στην Ελλάδα χρέη εκατομμυρίων ευρώ προς το Δημόσιο, τα ασφαλιστικά ταμεία αλλά και τους προμηθευτές.

Για τον λόγο αυτόν, εκτός από τα ποινικά δικαστήρια που είναι σε εξέλιξη τα τελευταία χρόνια, έχουν δρομολογηθεί παράλληλα και πλειστηριασμοί ακινήτων συμφερόντων του κ. Αγούδημου και της οικογένειάς του.
Οι εκκρεμείς πλειστηριασμοί

Ήδη έχουν βγει «στο σφυρί» πολλά διαμερίσματα στην περιοχή του Νέου Φαλήρου και του Μοσχάτου, ενώ σε εξέλιξη είναι και πλειστηριασμοί που αφορούν τριώροφο κτίριο με τρία ισόγεια καταστήματα και δύο υπόγειους χώρους στάθμευσης σε οικόπεδο ενός στρέμματος στη Γλυφάδα που θα εκπλειστηριαζόταν για χρέη 4,4 εκατ. ευρώ και σε τιμή πρώτης προσφοράς 3,5 εκατ. ευρώ.
Ένα δεύτερο ακίνητο αφορά οικόπεδο ενός στρέμματος με κτίσματα στην περιοχή των Καλυβίων, ενώ το τρίτο εκπλειστηρίασμα αφορά βίλα 750 τ.μ. σε οικόπεδο 620 τ.μ. στο Παλαιό Φάληρο.

Όμως οι πλειστηριασμοί δεν έχουν ολοκληρωθεί, λόγω των κινητοποιήσεων των συμβολαιογράφων.

Πηγη: Inkefalonia (Αναδημοσίευση από την εφ. "ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ")

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Κοπιάρω από το σημερινό πρωτοσέλιδο της -έγκριτης- Espresso. Κλασσικά κάπτα-Μάκης στην Ελβετία, μπλά-μπλά. Η φωτό από κάτω προφανώς, είναι το Ionian King, καμιά σχέση με τον Άρχοντα.

EspressoI.thumb.jpg.c3864ea3a7cff34ef48935d3f950d87a.jpg

 

Και σκέφτεσαι ρε παιδί μου, είσαι δημοσιογράφος, εντός ή εκτός εισαγωγικών. Και κάθεσαι να κάνεις έρευνα για ένα ρεπορτάζ, υποτίθεται. Μετά λοιπόν από αυτή τη διαδικασία του ρεπορτάζ, και δεν έχεις αντιληφθεί καν πως έχεις μπλέξει τους Αγούδημους? Εκτός κι αν η επιλογή της φωτογραφίας δεν γίνεται απ' το δημοσιογράφο αλλά από κάποιο άλλο τμήμα στην εφημερίδα. Ακόμη κι έτσι όμως, σου δείχνει την παντελή έλλειψη επαγγελματισμού. Σιγά τα νέα θα μου πεί κανείς, το δίδαγμα όμως όπως και να έχει το πράγμα είναι πως ό,τι διαβάζουμε στα ΜΜΕ δεν πρέπει να το καταπίνουμε αμάσητο. 

 

Edited by Nick the Greek
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...

Tα Ανδρεας Παπανδρεου και Μελινα Μερκουρη ηταν project του 2000 για συμβατικα πλοια αυξημενης ταχυτητας στα ναυπηγεια ΑΚΕR.To 1999 ομως ειχαν υπαρξει συζητησεις για 2 ταχυπλοα AQUASTRADA RODRIQUEZ με πιθανοτητα ναυπηγησης τους σε ελληνικα ναυπηγεια,ειχα μιλησει τοτε με τον αντιπροσωπο στην Ελλαδα

Link to comment
Share on other sites

Την εποχή των "κόκκινων" Ευρωπαικών ναυπηγείων -τα περισσότερα των οποίων δεν υπάρχουν πλέον αυτόνομα- των αθρόων κρατικών επιδοτήσεων και των ανέτων δανείων νομίζω ότι κάθε ενεργή εταιρεία είχε 5-10 projects στα "συρτά" της

Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Ελεύθεροι χωρίς όρους οι αδελφοί Τσαγκάρη στη δικαστική διαμάχη με τη GA Ferries

Quote

Ελεύθεροι χωρίς όρους, αφέθηκαν χθες μετά την απολογία τους, με ομόφωνη απόφαση της τακτικής Ανακρίτριας Ρόδου και του Εισαγγελέως Υπηρεσίας, οι εκπρόσωποι της εταιρείας “Ι. Τσαγκάρης και ΣΙΑ ΟΕ” κ.κ. Παντελής και Ιωάννης Τσαγκάρη κατηγορούμενοι, μετά από μήνυση της κοινοπραξίας “GA Ferries”, συμφερόντων του αείμνηστου εφοπλιστή Γεράσιμου Αγούδημου.
Όπως έγραψε η «δημοκρατική» η κοινοπραξία υποστήριξε ότι τέλεσαν σε βάρος της το αδίκημα της κακουργηματικής υπεξαίρεσης, από εντολοδόχο και διαχειριστή ξένης περιουσίας και συγκεκριμένα ότι εισέπραξαν από επιβάτες εισιτήρια αξίας 1.703.063,05 ευρώ για λογαριασμό της, τα οποία δεν απέδωσαν, ενώ υποστηρίζει ότι τέλεσαν και το αδίκημα της απάτης.
Μήνυση σε βάρος των ίδιων υπέβαλε εξάλλου και η ναυτική εταιρεία, ιδίων συμφερόντων, “Αγία Ευθημία Ναυτική Εταιρεία”. Στη μήνυση υποστηρίζεται ότι τελέστηκαν σε βάρος της, τα ίδια ως άνω αδικήματα από την είσπραξη και μη απόδοση εισιτηρίων αξίας 1.389.396,18 ευρώ.
Όπως εξέθεσαν χθες απολογούμενοι, η εταιρεία τους, γνωστή και πετυχημένη εμπορική εταιρεία της Ρόδου, δραστηριοποιείται εδώ και χρόνια στο νησί της Ρόδου με αντικείμενο επαγγελματικής δραστηριότητας -μεταξύ πολλών άλλων- και την πρακτόρευση ναυτιλιακών εταιρειών.
Σήμερα συνεργάζεται ευδοκίμως με τη ναυτιλιακή εταιρεία ΑΝΕΚ Lines.
Την επίδικη χρονική περίοδο των ετών 2005 και 2006, η εταιρεία είχε συνεργασία με την ναυτιλιακή εταιρεία GA Ferries (Γ.Α Ακτοπλοϊκή ΑΕ), συμφερόντων Γεράσιμου Αγούδημου.
Ειδικότερα, στο πλαίσιο της παραπάνω σύμβασης πρακτορείας, ανελάμβανε με την ιδιότητα του ναυτικού πράκτορα να εκτελεί και να διεκπεραιώνει εργασίες που αφορούσαν στη θαλάσσια αποστολή για λογαριασμό της ως άνω πλοιοκτήτριας εταιρείας, όπως να εκδίδει και να πωλεί εισιτήρια, να εξυπηρετεί επιβάτες και να καταβάλλει διάφορα λιμενικά τέλη, έναντι πάντοτε της συμφωνηθείσας αμοιβής (προμήθειας).
Όλες οι παραπάνω εργασίες γίνονταν στο όνομα και για λογαριασμό της πλοιοκτήτριας εταιρείας GA Ferries, της οποίας ήταν άμεσος αντιπρόσωπος.
Κατ’ εξαίρεση, για την εγκαλούσα ναυτική εταιρεία, ομοίως συμφερόντων Αγούδημου, η εταιρεία δεν είχε συνάψει σύμβαση πρακτορείας, δεν ενεργούσε, δηλαδή, το σύνολο των εργασιών αρμοδιότητας ναυτικού πράκτορα, και, συνεπώς, δεν τη συνέδεε καμία ενοχική σχέση.
Είχαν, όπως τόνισαν, καθαρά αρμοδιότητες εξυπηρέτησης, διευκολύνοντας εν τοις πράγμασιν και άνευ αμοιβής την ναυτική εταιρεία.
Σε ό,τι αφορά τις συναλλαγές τους τονίζουν ότι η οποιαδήποτε χρηματική διαφορά αφορώσα στον ναύλο ή στις παραδοθείσες επιταγές (μεταξύ της εγκαλούσας και των υπόχρεων προς πληρωμή μεταφορικών εταιρειών) λυνόταν πάντοτε μεταξύ των συμβαλλόμενων μερών χωρίς την παραμικρή δική τους συμμετοχή. Επεσήμαναν εξάλλου ότι ποτέ δεν διαχειρίστηκαν και υπό καμία ιδιότητα, ήτοι ενδεικτικά ως εντολοδόχοι, θεματοφύλακες, αντιπρόσωποι χρήματα της εγκαλούσας ναυτικής εταιρείας για δρομολόγια του μοναδικού ιδιόκτητου οχηματαγωγού πλοίου της, με την επωνυμία «ΝΙΚΟΛΑΣ Α.»
Ως συνήγορος υπεράσπισής τους παρέστη ο δικηγόρος κ. Δημοσθένης Χατζηνταής.

Πηγή: ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Ας θυμηθούμε τους βάπορες που μας χάρισε ο Cpt Μάκης σε δύο αεροφωτογραφίες. Θρυλικό Δημητρούλα και θρυλικό Μιλένα. Και οι δύο πίνακες βρίσκονται στο  πρακτορείο εισιτηρίων στην Αιγιάλη . Τότε που τα βαπόρια του Αγούδημου έκαναν κυκλικό  Πειραιά - Σύρο - Πάρο - Νάξο - Δονούσα - Αιγιάλη - Κατάπολα - Κουφονήσι - Σχοινούσα - Ηρακλειά - Νάξο - Πάρο - Πειραιά . Αυτά ήταν δρομολόγια 😉

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Αυτες τις μερες που ειμαστε πιο ηρεμοι σκαλιζω τις μνημες μου.Η GA  ειχε προς το τελος της αρκετα οικονομικα προβληματα.Ομως θελω να σταθω και να θυμισω ενα συγκεκριμενο γεγονος που θεωρω πως επιταχυνε το τελος αυτης της μεγαλης εταιρειας.Η GA τα τελευταια χρονια ειχε επικεντρωθει σε αγονες θα αναφερθω σε αυτες που θυμαμαι το 2008.Μια ηταν αυτη της Δωδεκανησου με Πατμο Λεψοι κτλ εως Καστελλοριζο νομιζω με Δημητρουλα αυτη που εκανε αργοτερα το Ιεραπετρα ο Διαγορας και σημερα το Χιος.Η αλλη ηταν των Δυτικων Κυκλαδων εως Σαντορινη και Αναφη με το θρυλικο Ρομιλντα και καποιες φορες και το Μαρινα (αυτη που πηρε η ΖΑΝΤΕ).Η αλλη ηταν της Κασοκαρπαθιας με Ροδανθη και Μιλενα ενω το Νταλιανα ειχε την αγονη Θεσσαλονικη Ηρακλειο.Αυτες τις αγονες η GA ειχε μηνες να τις πληρωθει απο τη κυβερνηση της ΝΔ.Το κρατος χρωσταγε στην εταιρεια πολλα χρηματα το ποσο αυτων πρεπει να ηταν μερικα εκατομμυρια ευρω.Αυτο ειχε ως αποτελεσμα να μη μπορει να πληρωσει τους προμηθευτες της οπως των καυσιμων τον ΟΛΠ και κυριως τους ναυτικους της.Θεωρω πως η μη πληρωμη των αγονων εκεινη τη περιοδο επισφραγισε το τελος της GA.Το Μαρινα την ιδια περιοδο ηταν με βραδινα δρομολογια στην Ικαροσαμια και δουλευε ικανοποιητικα το ιδιο πιστευω και για το Ανθη Μαρινα που ηταν στη γραμμη Πατμο Λερο Κω Ροδο με 20 μιλακια δρομο.Οποιος θυμαται τιποτα παραπανω ας με διορθωσει και πολυ ευχαριστως να το συζητησουμε.Γιατι η GA δεν ηταν μια συνηθισμενη εταιρεια και καποιοι απο εμας της ειχαμε ιδιαιτερη αδυναμια.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...