Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Γεράσιμος Αγούδημος…. Η επιστροφή!

«Οι ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, αν και έχουν πληγεί από την κρίση, έχουν πολλά να προσφέρουν στους Τούρκους επενδυτές», ανέφερε κορυφαίος Έλληνας εφοπλιστής, σύμφωνα με την Hurriyet Daily.

Συγκεκριμένα, ο Γεράσιμος Αγούδημος κάλεσε Τούρκους επενδυτές να αγοράσουν πλοία στην Ελλάδα, δεδομένου ότι οι τιμές έχουν υποχωρήσει κατά σχεδόν 50% λόγω της κρίσης. Σύμφωνα με το δημοσίευμα, ο ιδιοκτήτης της GA Ferries δήλωσε ότι, αρκετοί Έλληνες εμφανίζονται έτοιμοι να πουλήσουν πλοία που αξίζουν μεταξύ 80.000-100.000 ευρώ, στην μισή τιμή, για να ξεπληρώσουν τα δάνειά τους.

Σημείωμα του τουρκικού υπουργείου μεταφορών και ναυτιλιακών υποθέσεων που επικαλείται το πρακτορείο Dogan, αναφέρει ότι, οι συνθήκες είναι ευνοϊκές για να αγοράσουν οι Τούρκοι μια ελληνική εταιρεία ή ένα πλοίο που να εκμεταλλεύεται κάποια συγκεκριμένα γραμμή. Μετά από συνάντηση του Αγούδημου, το υπουργείο ανακοίνωσε ότι τουρκικές εταιρείες ενδέχεται να αναλάβουν την διαχείριση πλοίων που φέρουν ελληνικές σημαίες ή σημαίες Μάλτας και πραγματοποιούν στάσεις σε ελληνικά νησιά.

Στο σημείωμα αναφέρεται πως ο Αγούδημος πρότεινε τις γραμμές Αϊβαλί-Λέσβος-Θεσσαλονίκη και Σμύρνη-Πειραιάς-Cesmi καθώς παρουσιάζουν μεγάλο ενδιαφέρον. Επιπλέον ανέφερε ότι, τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και της Ηγουμενίτσας θα μπορούσαν να χρησιμεύσουν για θαλάσσιες εμπορευματικές μεταφορές από την Τουρκία προς την Ευρώπη.

Αγοράζοντας ελληνικές εταιρείες, αντί να επενδύσουν απευθείας στην αγορά, μπορεί να βοηθήσει ώστε να ξεπεραστούν αρκετά εμπόδια, σύμφωνα με το υπουργείο. Η GA Ferries είναι έτοιμη να μεσολαβήσει για κάθε ενδεχόμενο και προσφέρει τα δύο κτίρια που διαθέτει στο λιμάνι του Πειραιά. Σύμφωνα με το υπουργείο, τα Ποσειδώνια που πραγματοποιούνται 4-8 Ιουνίου προσφέρει αξιόλογες ευκαιρίες για τις επιχειρήσεις.

Πηγή:www.capital.gr

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 800
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Απολαύσαμε τον Καπετάν-Μάκη σε ένα ακόμα παραλήρημα (όπως αυτά που έκανε στο λιμάνι όταν επέβλεπε προσωπικά την φόρτωση και την έκδοση εισητηρίων για διπλούς τράκτορες και για μηχανάκια φορτωμένα σε καρότσες), ο οποίος αφού πρώτα πλούτισε με τα επιδοτούμενα του κολητού και συνεργάτη του Αντρέα, τώρα που είναι έξω από το χορό (και τον χώρο) κάνει σαν την χήρα στο κρεβάτι.

Μάλλον καπετάνιε off-shore και real estate πρέπει να αγοράσει όποιος θέλει να πλουτίσει όπως έκανες εσύ, που είχες απλήρωτους τους ναυτικούς (που νοιαζόσουνα) και έγραφες τα πάντα σε άλλες εταιρίες και μετά "περίλυπος" δέχτηκες την κατάσχεση από τα "σαπάκια " (που τα κατήντησες έτσι από την έλλεψη προσωπικού και συντήρησης και χρημάτων στα πλοία μόνο) σου, και τα χοντρά τα φράγκα τα πήγες αλλού και ο κόσμος απλήρωτος.

Κάτσε στην γωνιά σου μην κελαηδήσει κανείς (μετά τον Άκη) και σε αναλάβουν και σένα :mad:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Τώρα βέβαια γνωρίζω ότι οι περισσότεροι από εσάς, τρείς σκασίλες είχαν, η μία είναι ο Καπτά-Μάκης, αλλά να πληροφορήσω το φιλομαθές κοινόν του forum ότι ή ο ίδιος ή τουλάχιστον η οικογένειά του μάλλον εδώ (και όχι στην Ελβετία) κατοικοεδρεύει ξανά, αφού στο αχανές συγκρότημα της Παραλιακής Αθηνών-Σουνίου, φέτος παρατηρείται κίνηση, αυτοκίνητα παρκαρισμένα, κλπ, σε αντίθεση με τα δυό προηγούμενα χρόνια που όλα φαίνονταν νεκρά.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 6 months later...

Ένα άρθρο που αναφέρει ότι η κόρη του κ. Αγουδημου, Δήμητρα έκανε αγωγή κατά της εταιρείας GA Ferries, μιας και ήταν εργαζομένη στην εταιρεία του πατέρα της (επικεφαλής νομίζω στο τμήμα του πρακτορείου). Επειδή αναφέρθηκε για τα οφειλόμενα προς τους εργαζόμενους να σας πληροφορήσω ότι πλέον τελεσιδικησε το δικαστήριο και οι εργαζόμενοι που είχαν κάνει επίσχεση εργασίας δεν πήραν ούτε ευρω απο αυτα που ζήταγαν όσα καιρό ήταν σε επίσχεση αλλά ούτε αυτά που είχαν πραγματικά δουλέψει

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

και τα σχολια απο κατω..δειχνουν την ασχετοσυνη των μη καραβολατρων 

 

 

Στις γραμμές εσωτερικού, η εταιρεία Αγούδημος διατηρεί μόνο το Πηνελόπη και το Πηνελόπη Α. Μαρίνα, Ρομίλντα και Δημητρούλα αποτελούν πια παρελθόν. 
Link to comment
Share on other sites

Ποιός έγκυρος και έγκαιρος δημοισιογράφος (υποθέτω), ζωγράφισε Πέτρε και σε ποιά ελληνικό ανάλογο των New York Times ή της WSJ;

(Και δεν νομίζω ότι στο CV του για να προσληφθεί έγραψε "καραβολάτρης" :D)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Επειδή αναφέρθηκε για τα οφειλόμενα προς τους εργαζόμενους να σας πληροφορήσω ότι πλέον τελεσιδικησε το δικαστήριο και οι εργαζόμενοι που είχαν κάνει επίσχεση εργασίας δεν πήραν ούτε ευρω απο αυτα που ζήταγαν όσα καιρό ήταν σε επίσχεση αλλά ούτε αυτά που είχαν πραγματικά δουλέψει

 

Νομικό κενό για τους διοικητικούς υπαλλήλους τής «GA Ferries», που πέντε χρόνια παλεύουν μεταξύ του πλοιοκτήτη και του Δημοσίου να πάρουν δεδουλευμένα και αποζημιώσεις 3 εκατ. ευρώ - ζητούν παρέμβαση του πρωθυπουργού.

 

Πέντε ολόκληρα χρόνια προσπαθούν να πάρουν τα χρήματα που τους οφείλει η ναυτιλιακή εταιρεία «GA Ferries», συμφερόντων Γερ. Αγούδημου, αλλά μπροστά τους ορθώνεται ένας γραφειοκρατικός και νομικός σκόπελος, τον οποίο, παρά τον αγώνα τους και τις τελεσίδικες δικαστικές αποφάσεις που έχουν στα χέρια τους, είναι αδύνατον να τον ξεπεράσουν.

Ο λόγος για 35 διοικητικούς (χερσαίους) υπαλλήλους της «GA Ferries», ασφαλισμένους στο ΙΚΑ, που διεκδικούν περίπου 3 εκατ. ευρώ (δεδουλευμένα, δώρα, επιδόματα, αποζημιώσεις). Ενας απ’ αυτούς, ο Παναγιώτης Φυλακτός, που εργαζόταν 20 χρόνια στην εταιρεία, πατέρας δυο παιδιών, μίλησε στην «Εφ.Συν.» για την απίστευτη ταλαιπωρία που έχουν υποστεί από τα τέλη του 2008, χωρίς κανένα αποτέλεσμα μέχρι και σήμερα.
Τρέχουν και δεν φτάνουν όλα αυτά τα χρόνια οι πρώην εργαζόμενοι, διεκδικώντας τα αυτονόητα. Προσφυγή στη Δικαιοσύνη, έγγραφες καταγγελίες, επισκέψεις σε υπουργούς (έχουν ενημερώσει για το πρόβλημά τους όλους τους υπουργούς Ναυτιλίας, που δεν ήταν και λίγοι αυτά τα πέντε χρόνια), σε βουλευτές και σε εκπροσώπους φορέων, επιστολές διαμαρτυρίας και ενημέρωσης για το ζήτημά τους και στους πολιτικούς αρχηγούς. Ακόμα και στον πρωθυπουργό έστειλαν υπόμνημα μέσω του οποίου τον ενημερώνουν για την περιπέτειά τους και του ζητούν την παρέμβασή του. Μέχρι και σελίδα στο facebook είχαν ανοίξει με τίτλο «Ναι, και σε μένα χρωστάει ο Αγούδημος», γνωστοποιώντας έτσι την οργή τους απέναντι στον γνωστό πλοιοκτήτη, μ” ένα κόκκινο φέσι ως σήμα κατατεθέν.
Η απάντηση για τον απίθανο εγκλωβισμό τους είναι μία: δεν θεωρούνται εργαζόμενοι ναυτιλιακών εταιρειών (ανήκουν στο ΙΚΑ και όχι στο ΝΑΤ) και επομένως δεν τους καλύπτει κανένας νόμος για να εισπράξουν τα χρήματά τους.
Φορτωμένος με δυο τσάντες έγγραφα έφτασε στην εφημερίδα ο Παναγιώτης, «μπροστάρης» στον αγώνα που έχουν ξεκινήσει, και μας εξιστόρησε την περιπέτειά τους που ίσως λίγα χρόνια πριν θα φάνταζε «απίθανη», όχι όμως και τώρα αφού χιλιάδες εργαζόμενοι αντιμετωπίζουν κάποιο ανάλογο πρόβλημα. Οι εταιρείες τούς χρωστούν εκατ. ευρώ, οι δικαστικές αποφάσεις είναι υπέρ τους, αλλά παρ’ όλα αυτά, το μόνο που έχουν καταφέρει να «κερδίσουν» είναι τα έγγραφα με τα ποσά που τους χρωστούν, τα οποία τα κρατούν σπίτια τους «κορνιζαρισμένα» για να τα βλέπουν και να μην ξεχνούν…
Αγανακτισμένος και κουρασμένος, αλλά με μια σπάνια πίστη ότι στο «τέλος θα τα καταφέρουν», ο Παναγιώτης ξεκινά να εξιστορεί την περιπέτειά τους, δείχνοντας για κάθε τι που λέει και το ανάλογο έγγραφο. Τα πάντα καταγεγραμμένα, με ημερομηνίες και υποσημειώσεις.
Την περιγραφή των γεγονότων από το 2008 έως και σήμερα την κάνει ο ίδιος:
Η δοκιμασία τους ξεκίνησε στα τέλη του 2008, όταν η εταιρεία άρχισε τις καθυστερήσεις στις πληρωμές τόσο στους ναυτεργάτες όσο και στο διοικητικό προσωπικό. Τον Σεπτέμβριο του 2009, τα 8 πλοία της εταιρείας εγκαταλείφθηκαν στο λιμάνι του Πειραιά και από τότε και μετά η εταιρεία δεν ξαναπλήρωσε ποτέ.
Υστερα από ειδική νομοθετική τροποποίηση που έγινε από το υπουργείο Ναυτιλίας και με απόφαση του Δ.Σ. του ΝΑΤ οι ναυτικοί της εταιρείας κατάφεραν και πήραν τα χρήματα που τους χρωστούσαν.
Πώς ξεκίνησε
Τον Ιούνιο του 2011, μετά από δημόσιο διεθνή πλειοδοτικό διαγωνισμό, εκπλειστηριάστηκαν 7 πλοία της κοινοπραξίας σύμφωνα με τις διατάξεις του ν.2881/2001 περί ναυαγίων, καθώς τα πλοία αυτά χαρακτηρίστηκαν επικίνδυνα και επιβλαβή. Ο ΟΛΠ εισέπραξε από τις δύο εταιρείες που αγόρασαν τα πλοία 7.300.000 ευρώ. Παρά το γεγονός ότι από τον εκπλειστηριασμό έχουν περάσει πάνω από 2 χρόνια ο ΟΛΠ έχει καταθέσει στο Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων Πειραιά το τίμημα μόνο για τα τρία πλοία, ενώ δεν προέβη στον διορισμό συμβολαιογράφου για τη σύνταξη πίνακα κατάταξης και την απόδοση των οφειλομένων στους εργαζόμενους.
Για να ξεπεραστούν τα προβλήματα και να μπορέσουν οι εργαζόμενοι να λάβουν τα χρήματά τους, στο πολυνομοσχέδιο του ΥΝΑ που συζητήθηκε στην ολομέλεια της Βουλής στις 16 Απριλίου 2013 και ψηφίστηκε στις 18 Απριλίου δημιουργήθηκε ειδικό άρθρο (60) το οποίο αναφερόταν στην περίπτωσή τους (προέβλεπε ότι υπάλληλοι γραφείων ναυτιλιακών εταιρειών μπορούν να πάρουν χρήματα από το πλειστηρίασμα των πλοίων), που όμως αν και ψηφίστηκε στην Επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου, λόγω διαφόρων εμπλοκών που σημειώθηκαν, αποσύρθηκε από τον τότε υπουργό Ναυτιλίας Κ. Μουσουρούλη, ο οποίος δεσμεύτηκε να το επαναφέρει βελτιωμένο σε επόμενο νομοσχέδιο.
 
 
Πηγη: ΕΦ.ΣΥΝ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 7 months later...

Στο site του ΟΛΠ εχουν αναρτηθει κατι πινακες για καθε πλοιο με απαιτησεις των εργαζομενων της GA Ferries στο γραφειο (μεσα σε αυτα τα ατομα ειναι τα παιδια του Μακη Αγουδημου). Από ότι καταλαβαίνω ζητάγανε να πληρωθούν από τον ΟΛΠ που εκποίησε τα πλοία της εταιρείας αλλά ο ΟΛΠ ήταν αρνητικός

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Καλά,πόσους μήνες ήταν απλήρωτοι? Βλέπω να ζητάνε μεγάλα ποσά. Αν και με αυτά που κράτησε ο ΟΛΠ για τα δικά του χρέη, δεν βλέπω να μένουν και πολλά για τους εργαζόμενους

Link to comment
Share on other sites

Έχω ξανά αναφέρει το λόγο που εμφανίζονται τόσο μεγάλα ποσά σαν οφειλές στους πρώην εργαζομένους της GA Ferries

Οι υπάλληλοι έχουν κάνει επίσχεση εργασίας οπότε μετράνε από τότε που έκαναν πριν κλείσει η εταιρεία μέχρι και σήμερα μισθοί

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...