Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Το νέο λιμάνι της Καρύστου είναι έτοιμο να δεχθεί ιδιωτικά & επαγγελματικά mega yachts,αλιευτικά,επιβατηγά & ακτοπλοικά φορτηγά.Δυστυχώς δεν υπάρχει ακτοπλοική γραμμή από την ραφήνα.Κρίμα γιατί είναι ένα υπερσύγχρονο λιμάνι αρκετά μεγάλο και με όλες τις παροχές που διαθέτει κάθε ευρωπαικό λιμάνι.

Link to comment
Share on other sites

Το νέο λιμάνι της Καρύστου είναι έτοιμο να δεχθεί ιδιωτικά & επαγγελματικά mega yachts,αλιευτικά,επιβατηγά & ακτοπλοικά φορτηγά.Δυστυχώς δεν υπάρχει ακτοπλοική γραμμή από την ραφήνα.Κρίμα γιατί είναι ένα υπερσύγχρονο λιμάνι αρκετά μεγάλο και με όλες τις παροχές που διαθέτει κάθε ευρωπαικό λιμάνι.

Δεν κερνάς και μια φωτό γιατί η εικόνα που έχω απο την Κάρυστο είναι μιας άλλης εποχής, να το δουμε να το καμαρωσουμε αφου ειναι τόσο καλό.

Link to comment
Share on other sites

Το λιμάνι της Καρύστου λοιπόν...

Για να είμαστε ειλικρινείς, η περιγραφή που μας έκανε ο καλός μας φίλος karystos11, απέχει ...λίγο από την πραγματικότητα.

Στην ουσία δεν υπάρχει κανένα απολύτως "νέο λιμάνι της Καρύστου". Απλά, πριν από λίγο καιρό ξηλώθηκε το παλιό, ιστορικό, γραφικό και πανέμορφο καρνάγιο της πόλης (μπορείτε να το δείτε στο κάτω μέρος της παλιάς καρτ ποστάλ), μαζί και όλη η αμμουδιά που το "φιλοξενούσε", και στην θέση του υπάρχει τώρα πιά ένα τσιμεντένιο ντοκ. Σας παραθέτω δύο screenshot από το AIS, όπου στο πρώτο μπορείτε να δείτε το λιμάνι με την περιοχή του καρνάγιου η οποία υποδεικνύεται με το Χ, και στο δεύτερο την μορφή που έχει σήμερα.

1.

2.

Σας παραθέτω επίσης (για τον φίλο JERRY που το ζήτησε) και μία φωτογραφία από το συγκεκριμμένο σημείο του λιμανιού,

καθώς επίσης και μία ακόμα για το πως φαινότανε από την ίδια περίπου θέση πριν λίγα μόλις χρόνια.

Τώρα όσον αφορά τα "ιδιωτικά & επαγγελματικά mega yachts" που αναφέρει ο φίλος μας karystos, προσωπικά δεν είδα κανένα στο "νέο κομμάτι" του λιμανιού (όπως φαίνεται εξάλλου και στην πιό πάνω φωτό), και πολύ αμφιβάλλω αν θα δω και στο μέλλον με την μανία τσιμεντοποίησης του λιμανιού και της πόλης, που έχει καταλάβει τους συμπατριώτες μου Καρυστινούς τα τελευταία τριάντα χρόνια. Συνήθως τα mega yachts προτιμούν προορισμούς με περισσότερο Αιγαιοπελαγίτικο χρώμα... Αλιευτικά σίγουρα, υπάρχουν άλλωστε σε αφθονία στην Κάρυστο (όπως άλλωστε και το καλό και άφθονο ψάρι) εδώ και δεκάδες χρόνια, και δεν χρειαζόντουσαν -και πάλι σίγουρα- το νεό ντοκ για να συνεχίσουν να υπάρχουν.

Τέλος, όσον αφορά τα περί "υπερσύγχρονου" λιμανιού, τα αντιπαρέρχομαι άνευ σχολίου, ενώ για "τις παροχές που διαθέτει και είναι εφάμιλλες κάθε Ευρωπαικού λιμανιού" :eek: θα ήθελα αν μπορούσε ο φίλος μας karystos να μας εξηγούσε σε τι ακριβώς αναφέρεται. :confused:

post-929-128326984609_thumb.jpg

post-929-128326984612_thumb.jpg

post-929-128326984614_thumb.jpg

post-929-128326984615_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τελικα-συμπαθα με κιολας-αλλα δεν καταλαβα, εγινε ή δεν εγινε νεο λιμανι στην Καρυστο; Και εαν εγινε δεν βαζουμε και καμια φωτο να το δουμε, γιατι αυτο περι αντιστοιχου Ευρωπαϊκού μου ακούγεται κάπως σε σχεση με το χαλι των υπολοιπων ελληνικων, οποτε προφανως θα μιλαμε για κατι που πρεπει ολοι να το ξερουμε και να το εχουμε απο εδω και στο εξης ως σημειο αναφορας.

Εχω να παω χρονια εκει, και απο την τελευταια φορα το μονο που θυμαμαι ηταν κατι παϊδακια :D , και μια στρουγγα που το παλαι ποτε καμαρι ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ γύρναγε μεσα οριακα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Στο λιμανι της Καρυστου βρισκεται ο σχετικα μεγαλος πλωτος γερανος ΧΡΥΣΑ.Δεν ξερω τι ακριβως εργα κανει μιας και οταν τον ειδα δεν δουλευε.Ειναι δεμενος εκει που ειναι το FOYLI αλλα απο την μεσα μερια του λιμανιου.Φωτογραφια δεν εχω αλλα διακρινεται λιγο σε αυτην του FOULI

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 5 months later...

Εκτός από την Live Camera για το λιμάνι των Νέων Στύρων που όπως είδαμε διατίθεται από το πολύ καλό και ενημερωμένο site in-karystos.gr, μπορούμε επίσης να δούμε Live εικόνα και από το λιμάνι της Καρύστου, στο ίδιο φυσικά site.

Mε τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά της κάμερας των Νέων Στύρων (5 sec ανανέωση εικόνας, καλή ανάλυση), και αυτή τοποθετημένη σε πολύ καλό σημείο που καλύπτει όλο το πανέμορφο και ιστορικό λιμάνι, και με μόνο μείον σε σχέση με το λιμάνι των Στύρων το ότι εδώ δεν θα μπορούμε να βλέπουμε επιβατηγά πλοία μιας και αυτά έχουν εκλείψει δυστυχώς εδώ και αρκετά χρόνια από τις προβλήτες του. :(

Να δούμε και ένα σημερινό, προ ολίγων λεπτών screenshot από το in-karystos.gr.

post-2102-0-10180800-1289114916_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Το περασμένο Σάββατο 16/04 το ΑΒΑΝΤΙΣ ΙΙ στην προσπάθεια του να βγει από το λιμάνι της Καρύστου προσάραξε.

"Τα ίδια Παντελάκη μου, τα ίδια Παντελή μου".

Νιός ήμουνα και γέρασα, και τα προβλήματα στο λιμάνι της Καρύστου φαντάζουν διαχρονικά. Δεν υπήρχε σχεδόν καλοκαίρι τα είκοσι τουλάχιστον τελευταία χρόνια, που να μην γίνονται εργασίες εκβάθυνσης από δράγες στο λιμάνι. Για να μην πούμε για τα έργα κατασκευής νέου λιμανιού τα τέσσερα-πέντε προηγούμενα. Παρ' όλα αυτά, όπως βλέπουμε, τα προβλήματα συνεχίζουν να υφίστανται, και από όσα γνωρίζω οφείλονται στην μορφολογία του βυθού της περιοχής του λιμανιού.

Δεν θα ξεχάσω παλαιότερα το ΕΞΠΡΕΣ ΚΑΡΥΣΤΟΣ (που δεν ήταν και κανένα θηρίο), το οποίο σε κάθε ρεμέτζο του στο λιμάνι σήκωνε όλη την λάσπη του βυθού. Αυτή η "ιδιαιτερότητα" του λιμανιού της Καρύστου, ίσως να είναι και ένας από τους λόγους που δεν μπόρεσε στην γραμμή να στεριώσει άλλο πλοίο μεγαλύτερο του ΚΑΡΥΣΤΟΣ, και όταν αυτό σταμάτησε, έκλεισε και η γραμμη Ραφήνας - Καρύστου.

Link to comment
Share on other sites

  • 9 years later...

Σήμερα ήρθαν 2 μπαλόνια για το Andros Jet, όπως ζητήθηκε από τους υπευθύνους για να μπορεί να δένει με ασφάλεια. Τώρα το Andros Jet ειναι άγνωστο αν τώρα θα ξεκινήσει δρομολόγια ή τον Νοέμβριο αλλά θα δρομολογηθεί. 

Υ. Γ. 1:Δεν ξέρω αν ειμαι off topic 

Υ. Γ. 2:Θα πρυμνοπλαγιοδετει και φέρανε τα μπαλόνια? Αναμένουμε την τοποθέτηση των μπαλονιων στο λιμάνι

Edited by togias_k
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Διότι το λιμάνι έχει μαζέψει πολυ λάσπη στην είσοδο(συγκεκριμένα πριν κάποιες μέρες εγκρίθηκε και εκβάθυνση) και με αυτά που έχουμε δει,το πλοίο δεν είναι το πιο αξιόπιστο. Έχει δουλέψει πολυ λιγο και όσο έχει δουλέψει έχει βγάλει βλάβες. Το Andros Jet ήταν ίσως το καταλληλότερο διότι είχε πολυ μικρούς χρόνους στα δρομολόγια λόγω ταχύτητας, ήταν μικρό και πολυ ευέλικτο στα δύσκολα λιμάνια. Και γενικά έχουν ειπωθει πολλα τα τελευταία 2 χρόνια για αυτή τη σύνδεση και τίποτα δεν έχει πραγματοποιηθει, μόνο ένα δοκιμαστικό που ήταν αποτυχία.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 2 weeks later...

Τελικά δεν είναι οι νοτιαδες το προβλημα αλλά το φαινόμενο της άμπωτης που παρατηρείται σε όλη την Ελλάδα. Αλλά ακόμα και έτσι, φάνηκαν τα προβλήματα του λιμανιού τα οποία ο δήμαρχος έχει ανακοινώσει ότι θα τα λύσει από τον Νοέμβριο (κυρίως εκβαθυνση) 

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Κινητικότητα υπάρχει στο λιμάνι καθώς γίνονται προετοιμασίες για την έλευση του Caldera Vista. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια δυτών, καθαρίζεται ο πυθμένας από τα σκουπίδια που υπάρχουν ενώ αναμένεται να τοποθετηθούν και σημαδουρες. 

Link to comment
Share on other sites

Εκβάθυνση στη μπούκα έχει γίνει ή όχι ; Άμα δεν έχει γίνει τα βλέπω δύσκολα τα πράγματα . Να έχει 1 μέτρα ελευθερία και λιγότερο δεν είναι και ότι καλύτερο και για τους μηχανικούς όπου θα μπουκώνουν τα φίλτρα άμα σκάβει τον πυθμένα αλλά και αν μπαζώσει με κανένα νοτιά δεν θα μπορεί να μπει μέσα...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
41 minutes ago, Villandry said:

Εσείς δεν ήσασταν που μεταδίδατε / διαφημίζατε την άφιξη του Πάρος Τζετ (παρομοίου μήκους με το Τζιουελ) προ δύο ετών?

Το Ακουα είναι 5 μέτρα μεγαλυτερο που μπορεί να μην είναι τίποτα αλλά η μανουβρα του Paros Jet ήταν στην λεπτομέρεια και με απόλυτη άπνοια. Για να σας δώσω να καταλάβετε που περιορίζεται η μανουβρα, στη κόκκινη γραμμή παρακατω δεν γίνεται να πάει λόγω βυθισματος(σε πολλα σημεία του λιμενοβραχιονα φαίνεται η άμμος στην επιφάνεια) οπότε καταλαβαίνετε τους περιορισμούς. Επιπρόσθετα, δεν γίνεται να συγκρίνουμε τις ελκτικες δυνατότητες του ακουα με αυτές του Paros Jet. Το paros τότε έκανε πλαγιοδετηση με το προπελακι και τα water jets για να είναι σε θέση να γυρίσει και να μην κολλήσει. Τέλος, το ακουα λόγω της ιδιαίτερης κατασκευής του(αλουμινιο) είναι φτερό στον άνεμο και στην Κάρυστο φυσαει παρα πολυ(βλέπε στο ακρωτήρι της Παξιμαδας που κάθε χειμώνα ή όταν επικρατεί μελτεμι είναι πρώτο στην Ελλάδα σε αερα) και λόγω αυτών των περιορισμών και της-ετσι κι αλλιώς-στενοτητας του λιμανιού το καθιστά παρα πολυ δυσκολο που δεν νομίζω να ρισκάρει. Βέβαιως δεν είμαι ουτε ειδικός, ουτε καπετανιος, οι αρμόδιοι γνωρίζουν καλυτερα,  μιλάω με αυτά που γνωρίζω και έχω δει. 

IMG_20210819_154141.jpg

Link to comment
Share on other sites

Να προσθέσω επίσης πως γύρω από το κόκκινο φανό σε ακτίνα 30 περίπου μέτρων υπάρχουν αβαθή λόγω εγγύτητας στη παραλία.

Η προσέγγιση του Jewel μόνο για αστείο μου φαντάζει.Το Vista ενδεχομένως να μπορεί να προσεγγίσει αλλά με μπουνάτσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 1 month later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...