Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

H παρθενική άφιξη του αναγεννημένου Highspeed 7 στο λιμάνι του Πειραιά τραβηγμένη με drone μέσα σε μια εκπληκτική ατμόσφαιρα με σφυρίγματα και από πολλά πλοία και ανοιχτες μάνικες από Αριάδνη και Νήσος Μύκονος !!!
 

 

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

αρα η ΕΛΥΔΝΑ, που μιλα για μικρης εκτασης ζημιες στις μονωσεις και στον ηλεκτρολογικο εξοπλισμο στο μηχανοστασιο, απο το νερο της κατασβεσης, κανει λαθος.B)

Edited by proud_ionian
στιξη
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Χθες το βράδυ το Highspeed 7 έφτασε στο λιμάνι του Πειραιά, ολολληρωνοντας τη πρώτη σεζόν του μετά την ανακατασκευή του. Το πλοίο ξεφορτωσε το βράδυ στην Ακτή Τζελεπη στη θέση του Νήσος Μύκονος και στη συνέχεια μεθορμισε στην Ακτή Ηετιωνα στη θέση με τη πλώρη προς τα μέσα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μια κ μοναδικη εμφανιση στην ναξο για φετος για το πλοιο στο τελευταιο δρομολογιο της σεζον

 

κ φευγοντας απο το νησι κ ανοιγοντας για να πιασει τους 35 κομβους 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Μετά την περσινή πυρκαγιά που κατέστρεψε το Highspeed 5 στη διάρκεια της μετασκευής για τη δημιουργία του σαλονιού στο άνω γκαράζ, είχε σαν αποτέλεσμα το Highspeed 5 να βγει από τις στάχτες του με το όνομα Hihgspeed 7 μετά την μετασκευή του στην Ιταλία. Το πλοίο εσωτερικά είναι πολύ ανωτέρα από ότι ήταν σαν Highspeed 5. Θα ξεκινήσω μια παρουσίαση του νέου Highspeed 7 με αφορμή ένα ταξίδι που έκανα το καλοκαίρι από την Ίο για Μύκονο. Εάν και υπήρχε η επιλογή του Champion Jet 1 για την ίδια διαδρομή δεν έπαιζε να χάσω την ευκαιρία να ταξιδέψω το Highspeed 7.

Το πλοίο πρύμα έχει δυο καταπελτάκια επιβατών που σε οδηγούν στις σκάλες επιβίβασης και το μεσαίο καταπέλτη των οχημάτων, που συνήθως γίνεται και η επιβίβαση των επιβατών στα ενδιάμεσα λιμάνια για πιο γρήγορη φορτοεκφόρτωση. Εάν ανέβουμε από την αριστερή σκάλα θα φτάσουμε στο άνω κατάστρωμα όπου αριστερά μας θα συναντήσουμε την Reception και το λογιστήριο του πλοίου. Εάν πάμε πρύμα και βγούμε στο ανοικτό κατάστρωμα της οικονομικής υπάρχουν 24 θέσεις σε πάγκους, αλλά συνήθως δεν επιτρέπεται η παραμονή στη διάρκεια του ταξιδιού πέρα από τη προσέγγιση στα λιμάνια. Μπαίνοντας ξανά μέσα συναντάμε το πρυμνιό σαλόνι της οικονομικής με κεραμιδί απόχρωση αεροπορικά καθίσματα και πλώρα είναι το μπαρ το σαλονιού. Ενώ στις άκρες είναι αεροπορικά καθίσματα σε λαδί απόχρωση. Προχωρώντας προς τα πλώρα φτάνουμε στο μέσο του πλοίου που είναι το μεσαίο σαλόνι της οικονομικής με αεροπορικά καθίσματα στις μπάντες του πλοίου σε τρεις δυάδες σε καφέ ανοικτό χρώμα. Στο κέντρο του σαλονιού είναι το κεντρικό αίθριο με το μπαρ του σαλονιού, την κεντρική σκάλα που μας οδηγεί στο κατάστρωμα της γέφυρας και του σαλονιού της VIP, ενώ εκατέρωθεν υπάρχουν σκάλες που μας οδηγούν στο σαλόνι της οικονομικής στο ενδιάμεσο κατάστρωμα. Ας επιστρέψουμε στο άνω κατάστρωμα και να πάμε πλωριό σαλόνι, που είναι το σαλόνι της Business, με κεραμιδί αεροπορικά καθίσματα στο κέντρο και στις μπάντες σε κρεμ χρώμα. Στο σαλόνι της Business υπάρχει ένα μπαρ και μπροστά από αυτό υπάρχει πάσο με σκαμπό. Ας κατεβούμε στο ενδιάμεσο κατάστρωμα για να δούμε το σαλόνι της οικονομικής (που είναι η προσθήκη σε σχέση με παλιότερα). Στην αριστερή πλευρά του σαλονιού είναι μια τριάδα από κόκκινα αεροπορικά καθίσματα και μια δυάδα σε καφέ απόχρωση. Στη δεξιά πλευρά του σαλονιού είναι μια δυάδα και μια μονή σειρά από κόκκινα αεροπορικά καθίσματα (που χωρίζονται με διάδρομο) και μια δυάδα σε καφέ απόχρωση. Στη μέση του σαλονιού είναι πέντε δυάδες αεροπορικών καθισμάτων σε καφέ και κόκκινη απόχρωση (πλώρα στο σαλόνι υπάρχει το μπαρ του σαλονιού).

Ας ανέβουμε στο κατάστρωμα της γέφυρας από το αίθριο και να δούμε το σαλόνι της VIP. Στις μπάντες του σαλονιού της VIP υπάρχουν δυο δυάδες από αναπαυτικά κρεμ αεροπορικά καθίσματα με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Αλλά το must στο σαλόνι είναι τα καθίσματα μπροστά από το μπαρ από τέσσερις τετράδες περιστρεφόμενων καναπέδων με τραπεζάκια ανάμεσα τους. Πρύμα είναι το ανοικτό κατάστρωμα της VIP με ανεμοθώρακες στις μπάντες. Ενώ πλώρα από το σαλόνι είναι οι καμπίνες του πληρώματος και η γέφυρα του πλοίου.

Ας δούμε το Highspeed 7 σε πρωινή του άφιξη στην Ίο στις 27 Αυγούστου και την άμεση του αναχώρηση του για Πάρο. Ξανά πέτυχα το Highspeed 7 το απόγευμα στο δρομολόγιο της επιστροφής του κατά την είσοδο στο κόλπο του λιμανιού της Ίου και στην αναχώρηση με φόντο το γραφικό εκκλησάκι της Αγίας Ειρήνης.

Καθώς και σε μια ακόμα άφιξη του Highspeed 7 στο λιμάνι της Ίου στις 29 Αυγούστου τραβηγμένες οι φωτογραφίες του Highspeed 7 από τη Χώρα του νησιού και την άμεση του αναχώρηση του για Πάρο, με φόντο το γραφικό εκκλησάκι της Αγίας Ειρήνης. Μέσα στο κόλπο του λιμανιού της Ίου, το Highspeed 7 συναντήθηκε με το ομόσταυλο Hellenic Highspeed. Τέλος θα ολοκληρώσω με μια φωτογραφία του Highspeed 7 να είναι δεμένο στη προβλήτα των επικίνδυνων στο λιμάνι της Σαντορίνης.

Link to comment
Share on other sites

On 12/4/2016 at 10:16 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Ας επιστρέψουμε στο άνω κατάστρωμα και να πάμε πλωριό σαλόνι, που είναι το σαλόνι της Business, με κεραμιδί αεροπορικά καθίσματα στο κέντρο και στις μπάντες σε κρεμ χρώμα.

Πρώην "business" καθώς πλέον και αυτός χώρος ανήκει στην οικονομική θέση (μετά την μετασκευή καταργήθηκε η business στο συγκεκριμένο πλοίο).

Link to comment
Share on other sites

Ταξίδεψα κι εγώ φέτος το καλοκαίρι με το Highspeed 7. Τα χωροταξιακά μας τα είπε ο Notre Dame 100 Portes παραπάνω, οι φωτογραφίες μιλάνε από μόνες τους. Εγώ με τη σειρά μου να αποθεώσω το πλοίο σε επίπεδο διακόσμησης και πολυτέλειας, μακράν, μακράν το πιο όμορφο και πολυτελές εσωτερικά ταχύπλοο που έχω μπεί. Και όσοι με ξέρετε, γνωρίζετε πως δεν είμαι καθόλου φαν των συγκεκριμένων πλοίων. Όμορφα και απαλά χρώματα, καλή διαρύθμιση, το πλοίο γενικά τα σπάει. Πόντους επίσης στη διαδικασία επιβίβασης η οποία γίνεται πολύ πιο εύρυθμα απ' ότι σε άλλα πλοία πλοία, το πλήρωμα φαίνεται να είναι καλοκουρδισμένο σε αυτό τον τομέα. Αν πρέπει να παρατηρήσω κάτι αρνητικό, γενικά μου φάνηκαν αρκετά αργές οι μανούβρες στα λιμάνια, ανεξαρτήτου καιρικών συνθηκών. Αλλά βέβαια αυτό δεν αφορά και πολύ τον μέσο επιβάτη.

Link to comment
Share on other sites

Οι μανουβρες οντως αργες κ σταθερες μου εκανε εντυπωση κ μενα!το πιο αρνητικο σημειο σε μενα ηταν ο εντονος θορυβος των μηχανων στο πρυμνιο κ στο μεσαιο σαλονι λες κ ησουνστο μηχανοστασιο...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 2 months later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Επανήλθε σήμερα στα 37 κυρίως στο ενδοκυκλαδικό κομμάτι απο Πάρο έως Μύκονο. Να δούμε πως θα πάει στην επιστροφή ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...