Jump to content
Shipfriends

Black Watch (IMO 7108930)


Recommended Posts

Eπίσκεψη στο μεγάλο μας λιμάνι του πανέμορφου BLACK WATCH είχαμε χθες, Τρίτη 29/9ου. Πλοίο από τα παλιά, όμορφα, κλασσικά κρουαζιερόπλοια τα οποία σιγά σιγά γίνονται είδος προς εξαφάνισην, αντικαθιστώμενα από τα σύγχρονα "πολυκατοικιοειδή". :(

Σκαρί ναυπηγηθέν το 1972 στην Φινλανδία (στοιχεία από το FAKTA), πρώην ιδιοκτησίας Π. Παναγόπουλου ως STAR ODYSSEY.

 

_________________________________________________________________

(1972, ex- Royal Viking Star, Westward, Star Odyssey, scrapped as Odin)

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Κομψο σα την αξεχαστη Audrey Hepburn, το Black Watch ειναι παντα ενα ξεχωριστο σκαρι και δεν χορταινει κανεις να το βλεπει. Εν πλω προς τη Βορεια Θαλασσα, φωτογραφημενο εν μεσω του Καναλιου της Μαγχης στις 21 Ιουνιου του 2012. Και σε ασπρομαυρη εκδοση.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 years later...

Φωτιά ξέσπασε στο μηχανοστάσιο του Black Watch κι ενώ αυτό βρισκόταν εν πλω προς Madeira, όπου έκανε ζημιά σε 3 ηλεκτρομηχανές. Η φωτιά κατασβέστηκε από το πλήρωμα αλλά έθεσε 2 από τις μηχανές εκτός λειτουργίας με αποτέλεσμα να παρουσιαστούν προβλήματα στην εύρυθμη λειτουργία του.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 11 months later...
  • 1 year later...
  • 10 months later...

Λίγο εκτός ραντάρ έχει περάσει το πλοίο το οποίο και αυτό βρίσκεται στην Tuzla μαζί με το Boudicca. Η Tradewinds αναφέρει πως δε θα κοπεί αλλά θα μετατραπεί σε πλωτό ξενοδοχείο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 1 month later...

Δεν το αφήνουν το πλοίο να βγεί η ψυχή του. Σε μια πρωτοφανή κίνηση, η Fred Olsen, πρώην πλοιοκτήτρια εταιρεία του προσέφυγε σε δικαστήριο της Ινδίας προσπαθώντας να αποτρέψει τη διάλυση του πλοίου στην Ινδία. Η ιστορία έχει ως εξής: όταν το πλοίο πουλήθηκε εκτός στόλου της Fred Olsen, πουλήθηκε σε Τουρκική εταιρεία. Μέσα στο συμβόλαιο πώλησης υπήρχαν ξεκάθαροι όροι πως το πλοίο θα χρησιμοποιούταν για τουλάχιστον 6-8 μήνες σαν πλωτό ξενοδοχείο και πως όταν ερχόταν η ώρα για κόψιμο αυτό θα ελάμβανε χώρα στην Τουρκία και σε διαλυτή που πληροί της προυποθέσεις της Συνθήκης του Hong Kong. Ε μαντέψτε, αυτό δεν έγινε.

 

Προφανώς το πλοίο έγινε re-sale σε κάποιον Ινδό διαλυτή ο οποίος το έχει έτοιμο για κόψιμο και ο οποίος ισχυρίζεται πως στο δικό του συμβόλαιο αγοράς δεν είχε οποιονδήποτε περιορισμό. Προσωπικά πιστεύω πως η προσφυγή έγινε για τα μάτια του κόσμου και για το due diligence, δε νομίζω πως Ινδικό δικαστήριο θα κρίνει ενάντια σε τοπικά συμφέροντα. Και λογικό γιατί σαν τρίτος κρίκος στην αλυσίδα, δεν δεσμεύεται από το τι μπορεί να έχει γίνει ανάμεσα στους άλλους δύο. Το breach of contract φαίνεται πως έχει γίνει από τον απ' ευθείας αγοραστή της Fred Olsen. Όλα αυτά από την Tradewinds.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...