Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Μπορεί να υπήρχαν αλλά να μην ήταν διαθέσιμες στο πλάνο.Σε πολλά βαπόρια για να μην πω σχεδόν σε όλα των 70s υπήρχαν τέτοιες καμπίνες αλλά στην μετά ΣΑΜΙΝΑ εποχή κόπηκαν από το πλάνο των εισιτηρίων ως "απαγορευμένη ζώνη".

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Όχι μπορει σίγουρα υπήρχαν απλά δεν τις χρησημοιποιούσαν καθόλου,όσο γοα την περίπτωση του Σαμίνα πάλι μετά το ατύχημα πολλά πλοία χορηγούσαν καμπίνες επιβατών κάτω από το γκαράζ π.χ στον Θεόφιλο οι οποίες κοπήκαν το 2006 και τώρα μένει μόνο το πλήρωμα όπως στα περρισότερα παλιά πλοία τις έχουν κάτω από το γκαράζ τις καμπίνες τους

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
  • 3 months later...

΄Στην δεξιά πλευρά του πλοίου το rescue έχει αποκοπεί από το πρωραίο συρματόσχοινο στήριξης και πλέον ακουμπάει η πλώρη του πάνω στο βραχίονα του καπονιού.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Σεπτέμβρη του 1977 καθελκύσθηκε το VERGA, Σεπτέμβρη του 2011 θα ξεκινήσει το κόψιμο του στην Τουρκία. Τριάντα τέσσερα χρόνια μετά, ας θυμηθούμε "τιμής ένεκεν" τις φωτογραφίες που είχαμε παραθέσει σε links πριν ενάμιση χρόνο περίπου, από την καθέλκυση του.

Ας το δούμε και σε τρεις φωτογραφίες, 1, 2, 3, από την ημέρα της καθέλκυσης του, Σεπτέμβρης του 1977, από το naviearmatori.
Link to comment
Share on other sites

για το πλοιο τα εχουμε πει πολλες φορες. τα πρωτα χρονια μπορουσε να σταθει και ειχε και δρομο. τα τελευταια χρονια ειχε αφεθει και αυτο στη μοιρα του.

θυμιζω για μια ακομη φορα B):) , οτι το 2001 ταξιδεψα μαζι του για 33 ωρες.

θα το θυμομαστε αρκετα και κυριως για τις πολλες βλαβες, ειδικα το καλοκαιρι του 2005.

φρεσκο επετειακο υλικο :D στο γκαλερυ

gallery_1817_60_274445.jpg

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Σπανιες εικονες απο τη γεννηση του πλοιου ανεβηκαν σημερα στο naviearmatori.Η καθελκυση του και ο πρωτος του αποπλους μετα το περας της κατασκευης του απο τα ναυπηγεια της Castellamare di Stabia προς τη Ναπολη.

Edited by MILTIADIS
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Και μια παλιά αλλά ωραία Ελληνοφρένεια για την Δημητρούλα.

Αλλά κυρίως μου άρεσε η κοπέλα που απάντησε στο τηλέφωνο....έχει τσαγανό και δεν μασάει με τίποτε. Αν μάλιστα είχε μπροστά της τον Αποστόλη μπορεί να τον άρχιζε και στις σφαλιάρες :D

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Δεν το ταξιδεψα ποτε παρολο που θα το θελα. Επειδη ομως έχω ακούσει και απο την ¨"κουτση Μαρια" οτι το πλοιο ηταν σκυλοπνιχτης (ανιδεα τυπακια χωρις καμια σχεση με το χωρο χαρακτηριζουν τα πλοια χωρις να χουν καμια γνωση )  θα ηθελα να ρωτησω  καποιον που το ζησε το βαπορι πως ηταν η συμπεριφορα του πλοιου στη θάλασσα. Μια αντικειμενικη αποψη !! Δηλαδη ας πουμε σε ενα 6αρι νομιζες οτι ησουν σε κανα τραμπολινο η τελικα αυτοι οι χαρακτηρισμοι του τυπου σκυλοπνιχτες διαδιδονται σαν αστικοι μυθοι ? Ευχαριστω

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Σε 8αρι πηγαινοντας για ροδο πανω απο την ναξο ηταν κοπελα!αμα δεν εβγαινες εξω δεν καταλαβαινες οτι ειχε θαλασσα!κ εβγαζε κ 22 μιλια ασχετα με το τι εγινε στο τελος

Link to comment
Share on other sites

το δημητρουλα εβγαλε το κακο ονομα, απο καποιες βλαβες που ειχε βγαλει σε highseason και εγινε πρωτοσελιδο.

παρολο που το εχω ταξιδεψει περισσοτερο απο αρκετους εδω μεσα (33 σερι ωρες), το ταξιδι μας ηταν με καλη θαλασσα και δεν μπορω να κρινω το ταξιδεμα του, αν και απο τους περισσοτερους εχω ακουσει καλες κουβεντες.

δρομο ειχε οταν πρωτορθε. 20 σταθερα υπηρεσιακη, μεγιστη οσο ειπε ο μαργαριτης.

μεσα, αν εξαιρεσεις το κομματι που προσθεσε ο καπτα μακης πρυμα, ηταν οπως ολα τα ιταλικα ferries της εποχης. σπαρτιατικο και καταθλιπτικο και απογινε τα τελευταια χρονια που ταξιδευε, με την εγκαταλειψη.

αν ηταν σε αλλη εταιρεια, ισως ειχε τυχει καλυτερης φροντιδας

Link to comment
Share on other sites

Ταξιδεμα απιστευτο και με καιρο, ειχα παει Τηνο......Ηρακλειο και Ηρακλειο ....τηνο με 8-9 αερα τον Ιουνιο του 1998 ταχυτης σταθερη στα 20 με καιρο, μονο ενα καλο κοπανημα θυμαμαι και το Ιονιαν Σαν διπλα να κουτρουβαλαει.Το 2000 το ειχαν βαλει Σαντορινη και το ανοιγαν μεχρι 22.Για εμενα το αδυνατο σημειο του πλοιου ηταν οι ενδιαιτησεις που ηταν χαλια εκτος απο το νεο σαλονι στο πρυμνιο κουτι που προστεθηκε.Αλλα αδυνατα σημεια τα εξωτερικα χειριστηρια ποτε δεν δουλεψαν και ο φαρδυς καταπελτης δεν εστρωνε ευκολα.....αλλο ενα βαπορι που θα μπορουσε και σημερα να υπαρχει με καποια παραπανω φροντιδα, οπως το Πηγασος πχ

 

Link to comment
Share on other sites

Κ το γκαραζ για τα ι.χ. τα πανω δεν ηταν κ ευκολο..οσο για χειρηστηρια δεν δουλευαν απο παλια κ οι κινησεις γινοντουσταν με το τηλεγραφο..τα σαλονια συμπαθητικα κ υπηρχε κ καμπινα φυλακη προικα απο την ιταλια..

Link to comment
Share on other sites

 Πολύ καλό βαπόρι που αν δεν είχε βγάλει τις βλάβες και άνηκε σε άλλη εταιρεία θα υπήρχε ακόμα.Το θυμάμαι στη Σαντορίνη το 2000 με πολύ καλό ταξίδεμα αλλά με πολλούς κραδασμούς ακόμα και στα αεροπορικά.Στο κατάστρωμα πίσω από τη γέφυρα θυμάμαι να υπήρχε πρόσβαση ανάμεσα από τις λέμβους και η θέα ήταν καταπληκτική.Για μένα είναι το πιο όμορφο και αρχοντικό βαπόρι της ακτοπλοίας που έχει περάσει.Ειδικά αυτή την εξαιρετική φωτογραφία μπορώ να την κοιτάω ώρες .

large.gallery_1817_60_274445.jpg.ab32764

Link to comment
Share on other sites

10 hours ago, margaritis24 said:

Κ το γκαραζ για τα ι.χ. τα πανω δεν ηταν κ ευκολο..οσο για χειρηστηρια δεν δουλευαν απο παλια κ οι κινησεις γινοντουσταν με το τηλεγραφο..τα σαλονια συμπαθητικα κ υπηρχε κ καμπινα φυλακη προικα απο την ιταλια..

Δεν γινοντουσαν απο τον τηλεγραφο αλλα απο τα εσωτερικα χειριστηρια

DSCN4135.JPG

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...