Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

 

Dimitroula Main Particulars / Δημητρουλα Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: Dimitroula

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): Verga(1978-1997)

IMO Number: 7602156

LOA / Μέγιστο Μήκος: 131,02 m

Breadth / Πλάτος: 20,07 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 7222 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1978

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Italcantieri SPA, ITALY

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 X GMT A420.16V, 19200 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 17,5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 1997

Operator/Διαχειριστής: GA Ferries

______________________________________________

(1978, ex-Verga)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 233
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Αδυναμία άπαρσης του καταπέλτη λόγω θραύσης του συρματόσχοινου παρουσιάστηκε τη Κυριακή στο Ε/Γ-Ο/Γ “ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ” Ν.Π. 10454 που βρισκόταν στον λιμένα Νάξου προερχόμενο από Πειραιά – Σύρο – Πάρο και θα απέπλεε μετά τα μεσάνυχτα για Ικαρία – Φούρνους –Σάμο.
Το παραπάνω πλοίο με 291 επιβάτες, επιθεωρήθηκε από Τοπικό Κλιμάκιο Επιθεώρησης Πλοίων λιμένα Νάξου και απέπλευσε την 06.20 για την συνέχεια του δρομολογίου του.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Δυο μικρα σχολιακια. Αφ' ενος μεν οτι το πλοιο φετος ειναι μακραν το πιο αξιοπιστο σε δρομολογια του Αγουδημου, τουλαχιστον σε οτι αφορα τις αναχωρησεις του απο Πειραια.

Αφ' ετερου επειδη δεν εχει τυχει να ταξιδεψω με το πλοιο, καποιοι φιλοι μου που ταξιδεψαν ανεφεραν οτι μεσα στο πλοιο υπαρχουν deck plans με το λογκο της Hellas Ferries(1999) και το ονομα Εξπρες Δημητρουλα. Να υποθεσω οτι εχουν μεινει απο την εποχη που παραλιγο να υλοποιηθει η εξαγορα της GA?

Link to comment
Share on other sites

Nick εγώ που ταξίδεψα πέρσι με το πλοίο και μου δώθηκε η ευκαιρία να το γυρίσω ολόκληρο, δεν είδα κάτι τέτοιο. Θα είχε πολλή πλάκα αλλά δε νομίζω ότι ο Μάκαρος που στολίζει τα βαπόρια του με κάδρα της εταιρίας του θα άφηνε ένα τέτοιο deck plan να υπάρχει. Έπρεπε να το βγάλουν φωτο οι φίλοι σου.

Link to comment
Share on other sites

παιδια νομιζω πως το 2001 ειχα δει και γω παρομοια πινακιδα αλλα με αυτοκολλητο το ga ferries /dimitroula πανω. δεν πηγε ο νους μου οτι απο κατω υπηρχε λαγος. μαλλον υπηρχε προθεση ομογενοποιησης αλλα για να μην βγαζουμε νεα σχεδιαγραμματα απλα βαλαμε αυτοκολλητο. αλλωστε και σε πλοιο του ιονιου που αλλαξε προσφατα εταιρεια εχει μπει αυτοκολλητο το νεο σινιαλο πανω στο παλιο

Link to comment
Share on other sites

Το deck plan με το σινιάλο της Hellas Ferries το είδα και εγώ τον περασμένο Φεβρουάριο που ταξίδεψα από Σάμο για Νάξο. Ήταν εμφανές οτι από πάνω υπήρχε αυτοκόλλητο της GA Ferries το οποίο κάποιος το είχε ξεκολήσει.

Link to comment
Share on other sites

Κουφονήσια Δονούσα...

Μια φορα ερχόμουν Εύδηλο με το ΔΗΜΗΤΡΑ νυν ΕΞΠΡΕΣ ΑΔΩΝΙΣ και πιάσαμε Σύρο=Τήνο-Πάρο-Νάξο-Κουφονήσι - Δουνούσα και μετά Εύδηλο. :eek:

Μέχρι τώρα έκανε 12 ώρες με τα 16,5 μίλια για Αγιο Κήρυκο τώρα θα κάνει μια ώρα παραπάνω εκτός κι αν του ανοίξουν λίγο δρόμο δεδομένου ότι το βαπόρι μπορει να πάει ακομα και 21 μίλια. :P

Link to comment
Share on other sites

Αυτές τις μέρες είχε προγραμματίσει εκδρομή για Τήνο το ΑΝΘΕΜΙΣ ΤΟΥΡΣ από Καρλόβασι, αν και δεν είμαι σίγουρος ποιά μέρα είναι ακριβώς. Ίσως η Τήνος είναι για αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Απο οτι θυμαμαι (???) καθε χρονο κανουν εκδρομη απο ΣΑΜΟ προς ΤΗΝΟ .

Υ/Γ :D

(Μου εχει λαχει να ειμαι μεσα με καμια 500 ΣΑΜΙΩΤΕΣ προς ΤΗΝΟ και να γινεται ενα πανυγηρι , ενας παντζουρλισμος , χαβαλες απιστευτος ..... Και ενας ξεναγος εκδρομης τρελοκομειο σκετο) με το ΡΟΜΙΛΝΤΑ

Link to comment
Share on other sites

Εφυγε κανονικο δρομολογιο , προς...... ΣΑΜΟ.....ΚΑΒΑΛΑ η μηπως εκανε καμια αλλαγη και απο ΣΑΜΟ θα κανει το δρομολογιο του ΡΟΔΑΝΘΗ προς ΡΟΔΟ ??????

Ξερεται ???? (θυμαμε πριν κανα 4 χρονια το εχει ξανακανει το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ αυτο το δρομολογιο)

Link to comment
Share on other sites

Όχι δεν έκανε βόλτα στα Δωδεκάνησα!! Το 2001 το έκανε τον Αύγουστο που είχε χαλάσει το Νταλιάνια!! Θυμάμαι που έβλεπα το βαπόρι να φεύγει Παρασκευή 19:00 με προορισμό Σύρο Πάρο Νάξο Αγ. Κυρηκο Φούρνοι Καρλοβασι Βαθύ Πάτμο Λειψούς Λερό Κάλυμνο Κω Νίσυρο Τήλο Σύμη Ρόδο Καστελόριζο (ελπίζω να μη ξέχασα κανένα λιμάνι)!!

Link to comment
Share on other sites

Στις 00:45 θα γίνει το προγραμματισμένο για τις 20:00 δρομολόγιο του Ε/Γ - Ο/Γ «Δημητρούλα» για Πάρο, Νάξο, Δονούσα, Αιγιάλη, Κατάπολα, Αστυπάλαια, καθώς το πλοίο δεν εχει επιστρέψει ακόμα στο λιμάνι του Πειραιά από το προηγούμενο δρομολόγιό του.

Πηγη η Ναυτεμπορικη

Link to comment
Share on other sites

Δυο μικρα σχολιακια. Αφ' ενος μεν οτι το πλοιο φετος ειναι μακραν το πιο αξιοπιστο σε δρομολογια του Αγουδημου, τουλαχιστον σε οτι αφορα τις αναχωρησεις του απο Πειραια.

Είσαι και πολύ γκαντέμης!!! :P:):mad:

Link to comment
Share on other sites

Εγώ προτείνω να δείτε το original άρθρο της Ελευθεροτυπίας (20/8/05).

Εκτός των παραπάνω που προτείνει ο Στράτος έχει και δηλώσεις για τις άγονες των Κεφαλογιάννη, Σακέλη, Σηφουνάκη, Ανωμερίτη και Αντώνη Αγαπητού.

Ξεχωρίζουν οι προτάσεις Αγαπητού "Για να σταματήσει η απαράδεκτη ακτοπλοϊκή εικόνα των άγονων γραμμών"!

Link to comment
Share on other sites

θου κυριε....

κατ'αρχας να πω, κρινοντας απο τις φωτογραφιες, οτι το Δημητρουλα ειναι σε πολυ χειροτερη κατασταση απο το 2001 που ταξιδεψα 33 ωρες μαζι του επιστρεφοντας πειραια απο καστελλοριζο. τοτε ηταν σε αρκετα καλη κατασταση, οσον αφορα την καθαριοτητα δε, μακραν πανω απο τα standars του καπτα μακη. τοτε επισης ουτε τρεξιματα ειχε ουτε τρυπες στην οροφη της καμπινας.

οσο για τα βαρελακια που λενε αλλο ονομα ειναι συνηθισμενη τακτικη η τραμπα κατα τις ετησιες. μολις "δενει το βαπορι" κατεβαινουν τα βαρελακια ελεγχονται και φορτωνονται στο βαπορι της εταιρειας που ειναι ετοιμο να ξεκινησει. Δεν το κανουν ολοι αλλα συμβαινει συχνα.

Σε εγχρωμο πλοιο του ιονιου υπαρχουν βαρελακια που εχουν το ονομα με προτυπωμενο αυτοκολλητο ενω απο κατω υπαρχει σταμπα με το πρωην ονομα αλλου πλοιου, αλλης εταιρειας. Ειχαν κανει ομως και τα δυο παλια σε αλλη, τριτη, εταιρεια και τοτε εγινε η... αλλαξοraftια.

Δεν θελω να σχολιασω τις δηλωσεις πολιτικων και πλοιοκτητων. θα βγω off topic. Αλλωστε η ελλαδα ειναι μικρη χωρα και ολοι γνωριζομαστε, ειδικα οι αποτυχημενοι πολιτικοι και επιχειρηματιες

Link to comment
Share on other sites

Καταρχάς να κάνω λίγο τον δικηγόρο του διαβόλου.

Τα πλοία του Αγούδημου ξέρουμε ότι έχουν εξαντλιτιθκά δρομολόγια κάνουν ολιγοήμερες επισκευές και γενικά ξεπατώνονται στο πήγαινε έλα όχι μόνοπ το καλοκαίρι αλλά και τον χειμώνα.

Υπάρχει όμως μια ενορχηστρωμένη επίθεση φέτος από όλα τα ΜΜΕ κατα της εταιρίας του Αγούδημου.

Μόνο τα πλοία του Αγούδημου είχαν καθυστερήσεις?

Γιατί πνίχτηκαν οι αλλεπάλληλες καθυστερήσεις του ΙΘΑΚΗ στις Παρασκευής το δρομολόγιο?

Γιατί π[νίχτηκαν οι καθυστερήσεις του ΠΗΓΑΣΟΥ στο δρομολόγιο του Σαββατου που δεν βγαίνει με τίποτα να φεύγει στις 8?

Αρα κατηγορούμε όποιον μας συμφέρει.

Αυτοί οι τύποι που έκαναν το ρεπορτάζ στην ελευθεροτυπία εκτός από νοσταλγοί του Ν.Καββαδία δεν π-ρέπει να έχουν άλλοι σχέση με την θάλασσα.

Το ΔΗΜΗΤΡΟΥΛΑ είναι ένας βαπόραρος με όλη την σημασία της λέξεως όμως συμφωνω ότι είναι ταλαιπωρημένο και με ελλειπ[ή συντήρηση .

Αυτόι όμως στο ρεπορτάζ τους με περίσσια ειρωνία αφήνουν να αιωρείται ότι πρόκειται για ένα πλωτό φέρετρο.

Αν είναι έτσι γιατί δεν κατέβηκαν στο πρώτο λιμάνι?

Που είναι η Σύρος και όχι η Ικαρία που λένε?

Μήπως δεν πήγαν καν και έστειλαν απλά ένα φωτογράφο ή κάποιον φίλο τους και πήρε κανα δυο φώτο?

Για τον καταπέλτη που δεν κατέβαινε πρώτη φορά συμβαίνει σε πλοίο?

Εδώ έχουν συμβεί παρόμοια περιστατικά και σε νεότευκτα,αντλίες είναι αυτές κάποια σςτιγμή θα χαλάσουν ή θα χάσουν λάδια.

Δεν συνεχίζω άλλο γιατί πιστεύω δεν αξίζει να ασχοληθείς παραπάνω.

Απλά βρήκαν αφορμή φέτος τον Αγούδημο που χάλασαν απανωτά δυο βαπόρια του και βρήκαν θέμα να ασχολούνται αυγουστιατικα.

Αλλωστε τώρα ποιος ασχολείται με τα βαπόρια?

Βρήκαν τα αεροπλάνα.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...