Jump to content
Shipfriends

Αγία Μαρίνα (ΙΜΟ 7710032)


Recommended Posts

η παντοφλα βετερανος του κεντρικου ιονιου αγια μαρινα ανθισταται στα απονερα του κεφαλονια. πισω της το ιονιον πελαγος αναπαυεται

post-13-128326958777_thumb.jpg

___________________________________________________________

(1978, ex-Rabigh Bay 4, Farazan, Rubat Trust)

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Τρεις προπελες εχει σιγουρα και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που εκανε δρομολογια στα μερη του proud και εδω και κανα 6 μηνο βρισκεται στου Σαββα στην Ελευσινα.Τιμονια δεν φαινεται ποσα ακριβως εχει.Διακρινονται δυο μικρα στις ακρες της πρυμνης οποτε εικαζω οτι λογικα θα πρεπει να εχει αλλο ενα στο κεντρο που δεν φαινεται

Και μια λεπτομερια της παραπανω φωτο;)

post-15-128326979385_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Τρεις προπελες εχει σιγουρα και το ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ που εκανε δρομολογια στα μερη του proud και εδω και κανα 6 μηνο βρισκεται στου Σαββα στην Ελευσινα.

To ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ βρίσκεται πλέον στα Αμπελάκια της Σαλαμίνας (αριστερά στην φώτο) όπου και από ότι είδα βάφεται και φρεσκάρεται.

Edited by polmyt
copy
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
  • 3 weeks later...

Η θρυλική και πεντακάθαρη :rolleyes: παντόφλα, αφού άφησε το στίγμα της στα νερά του Ιονίου και αφού πέρασε τον περασμένο χειμώνα από τα ναυπηγεία του Σάββα, βρίσκεται δεμένη δίπλα στην παντόφλα ΒΕΡΟΝΙΚΗ δίπλα στις εγκαταστάσεις των ΕΛ.ΠΕ.

Αν κρίνω και από το ότι απέκτησε ais και άρχισε να εκπέμπει ως φορτηγό, τότε να υποθέσω πως από εδώ και πέρα οι επιβάτες θα στερούνται των υπηρεσιών της; B)

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Και μεσα απο αυτη την φωτο του φιλου Pantelis βλεπουμε οτι το πρωην καμαρι του Ιονιου ειχε ανεβει στο καρναγιο του Παναγιωτακη για καθαρισμο.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Εγώ πάντως στίς αρχές Αυγούστου την πέτυχα στήν Σέριφο,όπου ξεφόρτωσε πολλά βαρέλια αεριούχου αλκοολούχου ποτού γιά την κάβα ενός εκ τών μπάρ τής νήσου.Αύριο θα ανεβάσω και φωτό.

Link to comment
Share on other sites

τη γνωρισαμε στο ιονιο :D , την αγαπησαμε στον πισαετο :lol:

Ας την δούμε λοιπόν στο Ιόνιο και στον Πισαετό, σε μία φωτό από το flickr.

Η λεζάντα γράφει : "Disembarking on Ithaca - Day trip to the island of Ithaca - Thursday 11 May 2006"

Link to comment
Share on other sites

Επειδή οι γραμμές του πλοίου είναι μοναδικές :) , υπάρχει περίπτωση το πλοίο να έχει κατασκευαστεί σαν κατι άλλο και στη διαδρομή να μας προέκυψε παντόφλα;

Edited by enas chiotis
Link to comment
Share on other sites

αν θυμαμαι καλα, στο πλοιο μεσα ειχε GA Plan με ημερομηνια 1990, οποτε λογικα τοτε θα εφαγε καμια μετασκεύα:P

ας κανουμε ενα φλασμπακι

ολυμπιαδα στον πισαετο, ξανα πισαετος τον απριλιο του 2005, να φευγει και να παιρνει στο κατοπι το κοσμαγαπητο:lol: κεφαλονια. σεπτεμβριος του 2007 λιγες βδομαδες μετα τις φωτιες και λιγες μερες μετα την επανεκλογη της νεας διακυβερνησης, φτανει στις Φρικες.

δεν επιανε μονο Ιθακη, επιανε και σαμη: απριλιος του 2006 και ιουλιος του ιδιου ετος, με φοντο το ιονιο πελαγος και τα απονερα του κεφαλονια.

το υποθετο εκανε και μαγκες. δωρακι (σε αθλια αναλυση γιατι ειναι απο ψηφιακο ζουμ 3Χ) μια σφηνα στο κεφαλονια, πριν εξι χρονια.

post-1817-056068100 1284583570_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Έβλεπα αυτές τις ημέρες το καραβάκι στο AIS. Έφυγε από την Ελευσίνα την Πέμπτη που μας πέρασε, ανέβηκε Σκύρο, από εκεί "πέρασε" στην Μύρινα της Λήμνου και χθες "κατηφορίζοντας" το Αιγαίο βρέθηκε στον Άγιο Κήρυκο της Ικαριάς.

Θα μου πείτε που είναι το περίεργο. Πουθενά. Απλά να, θυμάμαι που μερικές φορές προβληματιζόμαστε για τα ...θεριά (σε σύγκριση με την παντοφλίτσα), το AQUA JEWEL, το ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ κλπ. ως προς τα αν μπορούν να κάνουν δρομολόγια απροβλημάτιστα στο κεντρικό και Βόρειο Αιγαίο και αν ...κουνάνε λίγο ή πολύ. Για να μην πω και για άλλα θεριά βέβαια που με το πρώτο αεράκι τα βλέπεις να πηγαίνουν γυαλό - γυαλό.....

Link to comment
Share on other sites

Τί να πούμε και γιά τίς παντόφλες που,ευδοκίμως τερματίσασαι την σταδιοδρομίαν των εν Ελλάδι,ξεκινάνε γιά μέρη μακρυνά ένθα διαβιούν εκπρόσωποι τής μέλαινας φυλής ιδιατέρως άξιοι μουσικοί τών κρουστών,και κάνουν όλο αυτό το ταξίδι με ίδια μέσα περιπλέοντας Μεσόγειο και ολίγον από Ατλαντικό;

Ωστόσο αξίζει να θυμώμαστε πως αυτές τίς διαδρομές ανά το Αιγαίον και τίς λοιπές θάλασσες τίς κάνουν οι παντόφλες μόνο με το πλήρωμά τους και δέν μεταφέρουν επιβάτες-λειτουργούν δηλαδή ώς φορτηγά πλοία,διά τά οποία απαγορευτικό δέν υπάρχει.Σίγουρα και τα άλλα πλοία-ΜΥΡΤΙΔΙΩΤΙΣΣΑ,AQUA JEWEL,ΑΡΤΕΜΙΣ κλπ που είναι μέν μεγαλύτερα από τίς παντόφλες αλλά όχι και ιδιαίτερα μεγάλα πλοία-μπορούν να κάνουν αυτές τίς διαδρομές αλλά τίς κάνουν ώς επιβατηγα και μεταφέρουν ανθρώπους που έχουν πληρώσει εισιτήριο γιά να φτάσουν στον προορισμό τους όρθιοι και όχι σερνάμενοι (και ξερνώντες) εκ ναυτίας.Δέν είναι όλοι όσοι μπαίνουν στά καράβια ναυτικοί ή καραβολάτρες ή απλά frequent travellers,υπάρχουν και άνθρωποι που με το πρώτο κούνημα τού πλοίου διπλώνονται στην κουπαστή και ταϊζουν τα ψάρια με τα περιεχόμενα τού στομάχου τους....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Δύο χρόνια μετά από αυτή τη φωτό του polmyt, το πλοίο βρίσκεται και πάλι στην ίδια ακριβώς θέση στο ναυπηγείο Παναγιωτάκη της Σαλαμίνας για εργασίες καθαρισμού των υφάλων, βαψιμάτων και συντήρησης (δεν νομίζω ότι μπορούμε να μιλάμε για "διετία" σε πλοία που δουλεύουν αποκλειστικά ως φορτηγά).

Να το δούμε σε 1, 2, 3, σημερινές φωτογραφίες. Εντύπωση μου προκάλεσε, σε σχέση με άλλες παντόφλες που έχω δει σε δεξαμενισμό, το αρκετά μεγάλο βύθισμα του πλοίου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Πολλές φορές έχω δει το πλοίο στη βάση του, στις εγκαταστάσεις της Πετρογκάζ στον Ασπρόπυργο. Ένα σημείο όμως που είναι αρκετά δυσπρόσιτο για φωτογραφίες.

Σήμερα στάθηκα κάπως τυχερός είν' η αλήθεια, και μπόρεσα να το πετύχω σε δύο καλές πόζες αφού δεν το έκρυβε κάποιο άλλο πλοίο.

gallery_2102_666_145584.jpg

gallery_2102_666_187850.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Μιας και τα τελευταία χρόνια βλέπουμε το πλοίο είτε τραβηγμένο σε κάποιο ναυπηγείο είτε στις εγκαταστάσεις της Πετρογκάζ στον Ασπρόπυργο, να το δούμε και εν πλω σε δύο σημερινές φωτογραφίες, με φόντο τo Καματερό,

gallery_2102_666_294232.jpg

και την Κυνόσουρα της Σαλαμίνας, περνώντας μπροστά από το ναυάγιο του RASA SAYANG.

gallery_2102_666_414412.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επειδή οι γραμμές του πλοίου είναι μοναδικές :) , υπάρχει περίπτωση το πλοίο να έχει κατασκευαστεί σαν κατι άλλο και στη διαδρομή να μας προέκυψε παντόφλα;

Στο equasis αναφέρεται ως έτος κατασκευής του το 1978, ως Landing Craft επίσης από το 1978, αλλά από εκεί και πέρα αναφέρεται να ύψωσε Ελληνική σημαία και να ονομάστηκε ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ το 1997, έτος κατά το οποίο αγοράστηκε από την εταιρεία ΔΟΛΥΧΙΟ Ν.Ε.

Να προσθέσω ακόμα, ότι και ο αριθμός νηολογίου του, Ν.Π. 10476, συνηγορεί στο "μυστήριο" του παρελθόντος του πλοίου, αφού ευθέως παραπέμπει σε πλοίο που νηολογήθηκε το 1997 και όχι βέβαια το 1978.

Link to comment
Share on other sites

Aγαπητέ proud, προσωπικά αυτό σου το ποστ το θυμάμαι πολύ καλά :) . Το διάβασα μάλιστα για μία ακόμα φορά χθες, όταν πριν κάνω το δικό μου ποστ, ήθελα να βεβαιωθώ ότι δεν μου είχε διαφύγει κάτι.

Απορίες : Τι αποδεικνύει η απλή αναφορά στο GA Plan του 1990 ??? Ότι και τό 1990 λεγόταν ΑΓΙΑ ΜΑΡΙΝΑ ??? Ότι και τό 1990 έφερε Ελληνική σημαία ??? Ανέφερε το GA Plan μήπως που ταξίδευε τότε, σε ποιά γραμμή ήταν το πλοίο ή σε ποιό λιμάνι ήταν νηολογημένο ??? Επίσης έλεγες, "αν θυμάμαι καλά". Τι ακριβώς εννοούσες ??? :)

Μέχρι στιγμής πάντως κρατώ το ότι το πλοίο το 1990, είχε πιθανόν δεχθεί κάποια μετασκευή. ΟΚ.

Link to comment
Share on other sites

η αναφορα στο GA plan του 90 (που ειχε υπογραφη ελληνα ναυπηγου) αποδεικνυει απλα οτι το πλοιο μετασκευαστηκε στην ελλαδα εκεινη την εποχη και γι'αυτο το θυμησα. τα υπολοιπα που ειπες δεν ειναι δικα μου λογια;)

στο ιονιο και εγω απο τα τελη των 90s το θυμαμαι.

βλεποντας το πλοιο παντως φαινεται ξεκαθαρα οτι ολη σχεδον η υπερκατασκευη ειναι σα να εχει προστεθει μετα. απο κατασκευης του θα ηταν μια πολυ μικροτερη παντοφλα περιπου μεχρι τον καθρεφτη και σε υψος μεχρι τα φωτα ναυσιπλοϊας

ΥΓ: δολυχι ειναι παλαιοτερη και οχι τοσο γνωστη ονομασια της ικαριας. πιθανον η πλοιοκτησια του να ειχε καποια σχεση με το νησι.

Link to comment
Share on other sites

...τα υπολοιπα που ειπες δεν ειναι δικα μου λογια;)

Πολύ σωστά, έχεις δίκιο. Απλά, η υπενθύμιση σου για την ύπαρξη του GA Plan ήταν επιγραμματική, και αναρωτήθηκα μήπως απεδείκνυε κάτι περισσότερο από το ότι είχε δεχθεί κάποια μετασκευή το '90.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...