Jump to content
Shipfriends

Regina Seaways (IMO 9458535)


Recommended Posts

Το πρωτο κομματι κατασκευαστηκε στα Fincantieri της Ancona και πλεον βρισκεται στην Carrara για να παρει την σειρα του στην δεξαμενη.Αλλα κομματια του ειναι ηδη κατασκευασμενα εντος του ναυπηγειου.Ειναι το τελευταιο απο τα 8 που εχει παραγγειλει ο Aldo Grimaldi και θα ειναι ετοιμο το 2010.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
  • 2 months later...
διαβασα στο navi οτι το τελευταιο της σειρας TENACIA,SUPERFAST I κλπ,πιθανοτατα θα ονομαστει ENERGIA(ενερτζία)

Πραγματι το πλοιο ετσι ονομαστηκε οπως μου επιβεβαιωσε γνωστος international shipfriend απο την Carrara.Τις επομενες μερες θα το δουμε και σε φωτο να παρουμε μια γευση.

Link to comment
Share on other sites

Πάμε να δούμε τον φρέσκο Grimaldi στα Nuovi Cantieri Apuania στην Marina di Carrara. Το όνομα αυτού Energia. Κλασσικός πια ο σχεδιασμός, όμορφο βαπόρι που θα αναδεικνυόταν καλύτερα αν είχε διαφορετικό χρωματισμό. Η γραμμή του πρός το παρόν άγνωστη, αν σκεφτεί κανείς ότι το αδελφό του πλοίο Forza βρίσκεται κατα τα φαινόμενα παροπλισμένο στη Γένοβα.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 8 months later...

Σχεδόν ένα χρόνο μετά, το Energia παραμένει χωρίς ενέργεια στα ναυπηγεία της Marina di Carrara. Η κατασκευή του έχει πια τελειώσει αλλά τίποτα σίγουρο δεν φαίνεται στον ορίζοντα σχετικά με την εκμετάλλευσή του. Το είδαμε ενώ χτιζόταν, ας το δούμε και τελειωμένο.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...
  • 4 weeks later...

Δεν μ αρεσει ουτε το ονομα ουτε ο χρωματισμος B) αλλα αυτα δεν εχουν κ πολυ σημασια.

Νικολα με 2600 lane meters,το νουμερο που παιρνουν ειναι πανω απο 140 ;) Εχε υποψην σου και τα γκαραζ κατω απο την ισαλο.

Link to comment
Share on other sites

κατάμπαρο αλά πολάρις..μάλιστα !!

140..και το χρώμα μπλέ μου αρέσει αρκέτα

εγώ το βρίσκω ιδανικό για το Ηγουμενίτσα-Μπάρι με μπλέ χρώμα με άλλο σινιάλο όμως B)

μιας και που ψάχνει ναύλο νομίζω ότι είναι ιδανικό(άν έχει καλή τιμή)για Ηγουμενίτσα-Μπάρι

και με τον δρόμο που μπορεί να ''πιάσει'' άνετα λέμε

Link to comment
Share on other sites

  • 6 years later...
  • 2 weeks later...
  • 5 months later...
  • 1 month later...

Θέμα σε κύρια μηχανή αντιμετώπισε σήμερα το πλοίο, το οποίο μάλλον αντιμετωπίστηκε.

Quote

Approx. at 13:00, DFDS ferry Regina Seaways suffered a breakdown to the main engine en route from Kiel to Klaipeda. The breakdown caused smoke which triggered the ship’s extinguishing system in the engine room.

 

Link to comment
Share on other sites

Αξίζει να γίνει μνεία στον τρόπο που η εταιρεία ενημερώνει για το περιστατικό και τις εξελίξεις πάνω σε αυτό, από την ίδια την ιστοσελίδα της, το κοινό.

Link to comment
Share on other sites

Quote

The technical failure unfortunately meant that our passengers had to stay on board for a longer time than expected, and therefore, the crew offered the passengers free meals and beverages and also a hotel room if they considered it too late to continue their journey when arriving at 10 pm local time in Klaipeda. In addition to this, The German Youth Symphony Orchestra who were underway to a Lithuanian arts festival, made the additional waiting time on board a lot more pleasant by entertaining the passengers with music.

Από τις ανακοινώσεις της DFDS

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Σε αντίθεση με γνωστή ελληνική εταιρεία όπου και ενημέρωση δεν υπήρξε και τα φαγητά και ποτά έπρεπε να πληρωθούν από τους ίδιους τους επιβάτες ... Όσο για ξενοδοχείο, εδώ γελάμε. Για τι μας περάσανε; Εμείς είμαστε ελληνάρες και δε μασάμε από τέτοια και άσε τα μωρά να κλαίνε ...

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Με κάθε επιφύλαξη, να μεταφέρω αυτό που φημολογείται είναι η αιτία της έκρηξης/φωτιάς, σημειώνοντας πως δεν είναι φήμη που προέρχεται από το χώρο της ακτοπλοίας. Το πλοίο λοιπόν έχει φορέσει ένα scrubber εδώ και κάμποσο καιρό, ένα inline scrubber. Ένα χαρακτηριστικό των scrubbers όπως μου μεταφέρεται, είναι η σταδιακή άνοδος back pressure(ας με βοηθήσει κάποιος με τον τεχνικό όρο στα ελληνικά) πρός τις γεννήτριες του πλοίου. Αυτή η πίεση στην προκειμένη περίπτωση έφτασε σε μη διαχειρίσιμα επίπεδα και προκάλεσε την μίνι-έκρηξη. Μη με ρωτήσετε ακριβώς για το πως και γιατί, δεν είμαι μάστρο-Nick :D.

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 4 weeks later...
  • 2 weeks later...

Το πλοίο το είχαμε στην gallerie με τα προηγούμενα, πανέμορφα μπλέ σινιάλα της DFDS. Ε ας το δούμε με τα καινούρια, μαύρα και άραχνα σινιάλα. Είναι δεμένο στο Κίελο τον Ιούνιο του 2019, όταν ακόμη έκανε δρομολόγια μεταξύ Κιέλου και Klaipeda. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...