Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Διαβαζοντας ολο το παραπανω αρθρο σχετικα με το 50ωρο ταξιδι με το Διαγορα ,θα ηθελα να πω και γω την εμπειρια μου.Η περιγραφη του πλοιου στο αρθρο νομιζω δεν απαιτει συμπληρωση,τα λεει ολα.Φετος λοιπον ταξιδεψα απο Θεσσαλονικη για Ροδο στις 20Αυγουστου με το συγκεκριμενο καραβι ,παρολο που και περισυ εκανα το μισο δρομολογιο μεχρι Καρλοβασι,νομιζω οτι αυτη τη χρονια εζησα το ταξιδι με το Διαγορα.

Η αναχωρηση του στην προβλεπομενη ωρα, αφηνοντας τη Θεσσαλονικη με ηλιοβασιλεμα.....Το πλοιο δεν θα το ελεγα γεματο αλλα κοσμο ειχε τουλαχιστον μεχρι το Καρλοβασι,απ εκει και περα πραγματικα μειναμε εμεις καιεμεις και νομιζω οτι ειναι ενα συν για την τελικη εικονα ενος ταξιδιου και την αισθηση που σου αφηνει.Οι αφιξεις και αναχωρησεις στα λιμανια μεσα στα χρονικα ορια .Το πληρωμα ευγενεστατο και εξυπηρετικο,εγω ταξιδεψα αεροπορικη θεση ,στις οποιες να ειμασταν 10-20ανθρωποι ολοικιολοι,και οπως καταλαβαινετε ο υπνος μας ηταν υπεροχος.Οι τουαλετες(παντα τις αναφερουμε)ελαμπαν και καθε φορα που τις επισκεπτομουν υπηρχε και καποιος απ το πληρωμα για ελεγχο.Το γευμα στο εστιατοριο self service επισης με πολυ καλες εντυπωσεις ,ευχαριστω και τον κυριο που με σερβιρε και μου εβαλε τριπλη μεριδα και μαλιστα χαριτολογοντας με ρωτησε αν μπορω να την καταφερω.

Απο την Καλυμνο και μετα το ταξιδι αρχισε να γινεται ονειρεμενο ,λιγο το ηλιοβασιλεμα , η γαληνια θαλασσα,(μεχρι και δελφινια ειδα φετος)λιγο οι αναμνησεις απο παλαιοτερο ταξιδι (με το Ροδανθη εκεινη τη φορα,επισης τελειο ταξιδι,ετσι ξεκινησε και η αγαπη για ταξιδια με καραβι)ολα αυτα συντελεσαν στο να εχω τις καλυτερες των εντυπωσεων!!!!!!

Πλησιαζοντας στη Ροδο και μετα την ανακοινωση για την ωρα αφιξης συνειδητοποιησα οτι δεν θελω να φτασω ,αν μπορουσε να συνεχιστει κι αλλο αυτο το ταξιδι......

Σε ολη τη διαρκεια υπηρχε μια σχετικη ηρεμια στο πλοιο ,ουτε φωνες ,ουτε τρεξιμο περα δωθε.Να σημειωσω βεβαια οτι δεν εκανα και πολλες βολτες μεσα στο καραβι ,εκτος απ τον υπνο μου και μια γυροβολια τις υπολοιπες (και ηταν αρκετες)τις περασα στο πανω καταστρωμα ,αγναντευοντας και μαζευοντας οσο γινεται περισσοτερο θαλασσα.

Ενα απ τα ομορφοτερα ταξιδια μου ως τωρα που θα μεινει αξεχαστο !!!!!!

του χρονου παλι να ειμαστε γεροι....

ο Διαγορας ειναι καραβι που δεν εχει καμια σχεση με τα υπολοιπα της blue star (γνωστον)επομενως το θεωρω πιο "ταξιδιαρικο"δηλ αν ηταν να διαλεξω μεταξυ των αλλων της εταιρειας θα προτιμουσα τον Διαγορα.

Link to comment
Share on other sites

Η αληθεια να λεγεται ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ σαν μη προιον της BS ειναι πιο καραβολατρικο βαπορι σε συγκριση με τα υπολοιπα της εταιρειας (εκτος του SF II που και αυτο δεν ειναι προιον της) που θυμιζουν περισσοτερο γιαπωνεζικα κουτια και σου στερουν την επαφη με τον αερα

Link to comment
Share on other sites

ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΜΗ ΤΟ ΠΟΛΥΣΥΖΗΤΑΜΕ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΝΑ ΚΟΨΟΥΝ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΑ. ΛΕΩ ΤΩΡΑ ΕΓΩ????

Μέχρι να έρθει το πρώτο από τα καινούργια δε νομίζω ότι θα κοπεί η προσέγγιση του Διαγόρα στη Πάρο και στη Νάξο. Γιατί βοηθάει πολύ στα φορτηγά της γραμμής που δε μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνο με τα μικρά. Και επιπλέον εάν δεν έπιανε σε αυτά τα λιμάνια το χειμώνα θα ήταν εντελώς άδειο το γκαράζ του, γιατί μόνο Κάλυμνο και Νίσυρο Τήλο δε μαζεύονται πάνω από 20 φορτηγά!! Γιατί για τη Κω & Ρόδο τα στέλνουν με τα μεγάλα Blue Star, εκτός εάν έχει γεμίσει το μεγάλο.

Link to comment
Share on other sites

Το χρησιμοποίησα μέσα στο καλοκαίρι από Θεσσαλονίκη για Καρλόβασι και ...έπαθα!

Το πλοίο μου άρεσε πάρα πολύ, κρατιέται σε εξαιρετική κατάσταση με ωραία και άνετα σαλόνια, πολύ καλό self service, πολύ άνετες καμπίνες και καταστρώματα για βόλτες! Γενικά μου άρεσε πολύ η αίσθηση άνεσης χώρου που σου έδινε παρότι είχε αρκετούς επιβάτες. Εντυπωσιακή επίσης η διαφορά σε σχέση με το "Νήσος Μύκονος" (που ταξίδεψα προς Πειραιά) και στο πλήρωμα που δείχνει να εργάζεται με οργανωμένο σύστημα και πραγματική διάθεση για εξυπηρέτηση!

Περιττό να πω πόσο θα το ήθελα σε ένα δρομολόγιο από Πειραιά προς Σάμο, σε σχέση με το "Νήσος Μύκονος" που καλό, χρυσό κλπ, αλλά δεν λέω να το συμπαθήσω...

Link to comment
Share on other sites

Πραγματι ο ΔΙΑΓΟΡΑΣ ειναι απο τα καλυτερα μετασκευασμενα γιαπωνεζικα που κυκλοφορουν στο Αιγαιο και σε εσωτερικους χωρους πλησιαζει τα νεοτευκτα ;) Δεν νομιζω παντως πως μπορει να συγκριθει με το Ν.ΜΥΚΟΝΟΣ,ειναι αρκετα διαφορετικα πλοια για τελειως διαφορετικα δρομολογια(το ενα φουλ στις αεροπορικες κ το αλλο φουλ στα σαλονια κ στις καμπινες).

Στην συγκεκριμενη αγονη δε(Ροδος-Θεσσαλονικη),κανει θραυση κ εκανε πολλους επιβατες να σκεφτουν το ταξιδι μεταξυ το νησιων της δωδεκανησου και του β.αιγαιου αφου με την ταχυτητα του(κ την προσθηκη του Σιγριου)καλυπτει το ταξιδι σε συντομο χρονικο διαστημα κ χωρις ιδιαιτερες καθυστερησεις.

Αποψε ειναι το τελευταιο του δρομολογιο απο Σαλονικ για Ροδο,λογικα θα το ξαναδουμε στην γραμμη τον επομενο Ιουνιο(εκτος αν ειναι ναυλωμενο στην ΝΕΛ τοτε :D ).Εδω σε μια αφιξη του στην Χιο,περσι το καλοκαιρι.

Link to comment
Share on other sites

λογικα θα το ξαναδουμε στην γραμμη τον επομενο Ιουνιο

Ποιος το είπε αυτό; Αφού η σύμβαση του λήγει φετος ενώ ήδη έχει προκηρυχθεί ο νέος διαγωνισμός. Αν η εταιρεία θέλει να απεμπλέξει το πλοίο από τα 12νησα δεν πρόκειται να πάρει πάλι τη γραμμή.

Link to comment
Share on other sites

Δεν νομιζω να συμφερει την εταιρεια να μην διεκδηκησει την γραμμη μιας και ολοι οι φιλοι παραπανω μονο φουλ πληρωτητες αναφερουν στα ταξιδια τους απο Θεσσαλονικη προς Ροδο τι αλλο να θελει κανεις απο μια γραμμη οταν ενα βαπορι που επιδοτειται δουλευει καλυτερα απο τις γραμμες φιλετα το μονο μειον που βλεπω ειναι οτι θα μειωθουν τα ποσα οποτε εκει θα πρεπει να δουμε τι θα παιξει

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Λείπουν από το openseas τα δρομολόγια του πλοίου από 16 μέχρι 30/11. Ίσως να δένει για ετήσια 2 εβδομάδων. Δεν φαίνεται να αντικαθίσταται από άλλο και αν συμβεί αυτό θα μείνουν χωρίς σύνδεση με Πειραιά Νίσυρος,Τήλος, Καστελόριζο.

Link to comment
Share on other sites

Λείπουν από το openseas τα δρομολόγια του πλοίου από 16 μέχρι 30/11. Ίσως να δένει για ετήσια 2 εβδομάδων. Δεν φαίνεται να αντικαθίσταται από άλλο και αν συμβεί αυτό θα μείνουν χωρίς σύνδεση με Πειραιά Νίσυρος,Τήλος, Καστελόριζο.

Τοτε βγαινει κ το Παρος απο την ετησια,ισως δουμε οπως γινετε καθε χρονο ενα εκ των Παρος η Ναξος να κανει το δρομολογιο

Link to comment
Share on other sites

Τελικά θα δέσει για ετήσια 16/11 και ξαναρχίζει στις 7/12. Το θέμα είναι πως για πρώτη φορά δε φαίνεται να αντικαθίσταται από κάποιο εκ των ΠΑΡΟΣ/ΝΑΞΟΣ όπως τα προηγούμενα χρόνια γιατί δε θα έχει προλάβει να ετοιμαστεί το ΣΟΥΠΕΡΦΕΡΡΥ (οι γνωστές καραμπόλες στις ετήσιες της ΑΤΤΙΚΑ). Εκτός αν επισπεύσουν την επισκευή του τελευταίου ή αν κρατήσουν στη Συτοτηνομυκονία κανα ταχύπλοο προσωρινά όπως τώρα με το speedrunner3..

Edited by gpap2006
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Το δρομολόγιο της Τρίτης δεν έγινε λόγω απαγορευτικού. Επανέρχεται από σήμερα Πέμπτη στα δρομολόγιά του για να δέσει 20/11 για ετήσια δυόμιση εβδομάδων περίπου.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Πριν πάει απόψε στο Νεώριο για ετήσια θα προσεγγίσει εκτάκτως Πάρο και Νάξο σε λίγη ώρα, για να ξελασπώσει τα φορτηγά που είχαν ξεμείνει στον Πειραιά εδώ και μέρες.

Link to comment
Share on other sites

Απόψε στην Παροναξία πρέπει να κουβάλησε τον ουρανό με τ'άστρα... 45 λεπτά σε κάθε λιμάνι παρέμεινε! Τώρα πάει Σύρο για ξεκούραση/ετήσια. Με το καλό να ξανάρθει κοντά μας σε λίγες μέρες..

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...