Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

1_Diagoras_off_Rhodes_06-08-08.JPG

Diagoras Main Particulars / Διαγορας Βασικά Χαρακτηριστικά :

Name / Όνομα: DIAGORAS

Previous Known Names (year) / Προηγούμενα ονόματα (έτος): New Tosa(1990-2000),Panagia Skiadeni(2000),Lindos(2000-2001)

IMO Number: 8916126

LOA / Μέγιστο Μήκος: 141,50 m

Breadth / Πλάτος: 23,00 m

Gross tonnage / Μεικτό εκτόπισμα: 9800 tons

Year Build / ΄Ετος ναυπήγησης: 1990

Yard/Country /Ναυπηγείο/Χώρα: Naikai,JAPAN

Engines (Maker and Capacity) /Μηχανές (Μάρκα και Ισχύς): 2 x Pielstick 9753 KW

Service Speed / Υπηρεσιακή Ταχύτητα: 20.5 Knots

Rebuild / Μεγάλες Ανακατασκευές: 2000

Operator/Διαχειριστής: Blue Star Ferries

Previous Owners / Προηγούμενοι πλοιοκτήτες: Dane Sea Lines

_______________________________________________________

(1990, ex-New Tosa, Παναγία Σκιαδενή, Λίνδος, Διαγόρας, Diagoras)

 

.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 854
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Τελικα κανας αλλος πλοιοκτητης δωδεκανησα φετος θα παει :rolleyes: ?
Το ΔΙΑΓΟΡΑΣ θα το παρει κανενας , για να ξανακατεβει δωδεκανησα :) ?
Η θα μεινει GA-FERRIES και BLUE STAR ? , αντε και η LANE

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Εγώ πιστεύω πως θα γίνει άλλη μία δημοπρασία μέχρι το Πάσχα και τιμή πάνω από 10.000.000. Αν δεν βρεθεί αγοραστής θα γίνει λογικά άλλη μία πριν το καλοκαίρι και η τιμή του θα πέσει από το όριο των 10 εκατ..Τότε πιστεύω θα χτυπήσει ο Παναγώπουλος , θα του κάνει ένα καλό δεξαμενισμό και θα το διπλώσει με το Blue και θα έχει και μικρότερα νησιά. Μου κάνει εντύπωση γιατί η Μινοαν ή Ανεκ δεν μπαίνουν στο παιχνίδι. Η Minoan θα μπορούσε να το ΄βάλει στη θέση του Δαιδαλου και να τον πουλήσει ενώ η Ανέκ θα μπορούσε να το βάλει πχ. Χανιά και να πουλήσει το Lissos που σε 2-3 χρόνια θα αποσυρθεί έτσι κι αλλιώς. Στα 12νησα όσο βρίσκεται η Attica καμία άλλη εταιρία δεν θα ορθοποδήσει.....

Link to comment
Share on other sites

Αν τελικά υπάρξει αγοραστής για το ΔΙΑΓΟΡΑΣ και δρομολογηθεί δωδεκάνησα τα πράγματα θα εξομαλυνθούν κατα πολύ.BLUE STAR 1,ΑΝΘΗ-ΜΑΡΙΝΑ ,ΑΛΚΜΗΝΗ Α τα οποία θα πιάνουν Κω Ρόδο και σε κάποια δρομολόγια Πάτμο ,Λέρο και τα ΡΟΔΑΝΘΗ και ΔΙΑΓΟΡΑΣ να πιάνουν όλα τα νησιά του κορμού και κάποια άλλα μικρότερα Νίσυρος,Τήλος,Σύμη...

Αν μπει και το ΙONIAN KING η Κως και η Ρόδος υπερκαλύπτεται.

Link to comment
Share on other sites

Το καλυτερο θα ήταν να αγοραστεί ο Διαγόρας από την GA για να διπλώσει με το Ροδάνθη , αλλά η εταιρία σκέφτεται από ότι φένεται μόνο περιπτώσεις αγοράς πλοίων από εξωτερικό (p&o).

Link to comment
Share on other sites

Κάπου διάβασα πως η ΔΑΝΕ πέρυσι το καλοκαίρι ήθελε να πουλήσει τον Διαγόρα 20-25 εκατ.. Η Attica έδινε 17-18 εκ. περίπου και η ΔΑΝΕ δεν το έδινε γιατί μόνο χρέη θα μπορούσε να ξεπληρώσει και θα έχανε και το καλύτερο πλοίο της.Αν το ειχε δώσει στην Αττικα ίσως σημερα θα συνέχιζε να υπάρχει;

Link to comment
Share on other sites

Κι αν συνέχιζε φέτος θα έκλεινε του χρόνου. :eek:

Είναι γεγονός ότι έγινε κίνηση για τον Διαγόρα με αυτές τις τιμές που ανέφερες όταν η ΔΑΝΕ προσπαθούσε να μαζέψει τα ασυμάζευτα. Τελικά δεν τα βρήκαν (κάτι ήξερε ο Περικλής) και τώρα ίσως τον πάρει μισή τιμή.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

ΣΤΟ «ΑΚΟΥΣΤΙΚΟ» αναμένει το υπουργείο Εμπορικής Ναυτιλίας, για την κατάληξη που θα έχει ο πέμπτος συνεχόμενος πλειστηριασμός του επιβατηγού οχηματαγωγού «Διαγόρας» της ΔΑΝΕ. Το πλοίο βγαίνει ξανά στο «σφυρί» στις 25 Μαΐου 2005, αυτή την φορά έναντι εννέα εκατ. ευρώ, από 11,5 εκατ. ευρώ την προηγούμενη φορά. Στο ποσό αυτό θα πρέπει να προσμετρηθούν και ακόμη τέσσερα εκατ. ευρώ περίπου που είναι τα χρέη του πλοίου προς το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο.

Link to comment
Share on other sites

O προηγούμενος ήταν 23 Φεβρουαρίου. Γοατί άργησε τόσο αυτή τη φορά; Και κάτι ακόμα: Αυτό ήταν που δεν θα έπεφτε άλλο η τιμή του; Ο καθένας μου φαίνεται λέει ότι θέλει.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Δύο γραμμές χρειάζονται κατά τη γνώμη μου τον ΔΙΑΓΟΡΑ όπως έχουμε χιλιοπεί. 1) Χίος - Μυτιλήνη (είτε με τη ΝΕΛ είτε με οποιανδήποτε άλλη) και φυσικά 2) Η γραμμή που το ανέδειξε (είτε με Παναγόπουλο είτε με οποιονδήποτε άλλον). Αποκλείω την HSW κι ελπίζω αυτή τη φορά το πλοίο να χτυπηθεί και να ξαναταξιδέψει στο Αιγαίο.

Πιο πιθανούς αγοραστές (αν εκδηλωθεί ενδιαφέρον) βλέπω τον Παναγόπουλο ή αυτόν τον περιβόητο που όλοι ξέρουν αλλά κανένας δεν λέει και σε δεύτερη μοίρα βάζω τον Μανούση που το πλοίο το θεωρώ υπερβολικά καλό για την συγκεκριμένη εταιρία. Την ΝΕΛ δεν την βλέπω καν να ενδιαφέρεται δυστυχώς.

Πάντως αν δεν πουληθεί κι αυτή τη φορά νομίζω θα είναι ταφόπλακα στις όποιες ελπίδες μας για δρομολόγησή του το φετινό καλοκαίρι.

Link to comment
Share on other sites

Και να αγοραστεί τώρα από κάποιον πριν το τέλος Ιουλίου πολύ δύσκολα θα είναι έτοιμο για δρομολόγηση.

Μέχρι να υπογραφεί το ΜΟΑ να φτιαχτούν τα χαρτιά του να κάνει επισκευές που σίγουρα θα θέλει μετά τον ενάμιση χρόνο παροπλισμό του να πάει δεξαμενή θέλει τουλάχιστον ενάμιση με δύο μήνες.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...