Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

καμια εταιρεια δεν προκειται να ερθει και αν ερθει δεν θα... φτουρησει, αν δεν εχει εξασφαλισει ενεργο στηριξη απο τους επαγγελματιες του τουρισμου και των μεταφορων στην κεφαλονια. η κινηση του θιακιου απο μονη της δεν αρκει.

θα θυμισω καποια πραγματα που λεγαμε πριν 3 χρονια, το 2014. απο τοτε εχουν αλλαξει αρκετα. το πετρελαιο ειναι αρκετα φθηνοτερο (οχι βεβαια οσο το 16) και η κινηση σε κεφαλονια και θιακι ηταν αισθητα αυξημενη το 2016 με ακομη καλυτερες προσδοκιες το 2017, αρκει να βοηθα η συγκοινωνια.

On 22/7/2014 at 10:28 AM, proud_ionian said:

τα εχουμε πει πολλες φορες, ας τα ξαναπουμε και αλλη μια. η συνολικη κινηση της κεφαλονιας (οπως την εχουμε δει και στο δελτιο κεφαλονιας) , λιγο κατω, λιγο πανω δεν εχει μεταβληθει ουσιαστικα απο το 2012, που ειναι η τελευταια χρονια που η γραμμη της πατρας λειτουργησε κανονικα.
 
για να σταθει εταιρεια στην πατρα, θελει περιπου το 1/3 της κινησης της κεφαλονιας και σχεδον ολη την κινηση του θιακιου (που σημερα ειναι στα ταρταρα) και εννοειται ισοτιμη στηριξη απο ΚΤΕΛ και φορτηγατζηδες.
 
αυτο σε απλα μαθηματικα, επειδη η πιττα ειναι συγκεκριμενη, σημαινει οτι δεν χωρανε δυο εταιρειες στον πορο και βιωσιμη λυση στην πατρα. ή η πατρα θα ειναι off ή ο ενας απο τον πορο θα παρει ποδι.
 

καμια απο τις δυο εταιρειες που ειναι στον πορο τωρα και κοροϊδευουν οτι εξυπηρετουν και το θιακι δεν εχει συμφερον να ξαναδει την πατρα να εξυπηρετειται σοβαρα οπως μεχρι και το 2012.
 
αν στα νησια υπαρχουν ανθρωποι με ειδικο βαρος (επαγγελματιες του τουρισμου και των μεταφορων, αιρετοι, αλλα και απλοι πολιτες) που θελουν να ξαναλειτουργησει η γραμμη, πρεπει να λειτουργησουν απο κοινου και αντι να στρεφονται στον υπουργο, στον πρωθυπουργο και στο... θεο, να πανε σε μια εταιρεια και να την πεισουν με νουμερα και στοιχεια οτι μπορουν (αν μπορουν) να της εξασφαλισουν την κινηση που χρειαζεται για να ειναι βιωσιμο το εγχειρημα.
 

μπορει να εχει αλλαξει η ζακυνθινη εταιρεια απο τοτε, καθως και αρκετα δεδομενα στην περιοχη, αλλα και στην ελλαδα, μα η ουσια παραμενει η ιδια. θελει περιπου το 1/4 των φορτηγων της κεφαλονιας και το 1/3 των επιβατων, plus ολο το θιακι, για να σταθει ολο το χρονο. οταν λεμε ολο το θιακι, οχι μονο την κινηση με πατρα, αλλα και το τοπικο με σαμη, για να ειναι βιωσιμη και το κομματι ιθακη σαμη ολο το χρονο.

η εκτιμηση ειναι εμπειρικη δικη μου, απο οσα εχω δει και ακουσει ολα αυτα τα χρονια (μπορει να θελει κατι λιγοτερο σε κεφαλονιτικη κινηση ή κατι περισσοτερο).

αυτη τη στιγμη με την... επισημη κεφαλονια (δημος, περιφερεια/αντιπεριφερειαρχης, επιμελητηριο, κτελ κλπ), να συμπλεει απολυτα με την kefalonian, που ειναι γνωστο ποια οικογενεια τη διαχειριζεται:D και τι αξιωματα κατεχει, δεν νομιζω οτι υπαρχει σοβαρη ελπιδα να ερθει αξιοπιστος τριτος

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1.6k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

το δουλεμα στεφανι;)

 

Quote

Πριν από δύο περίπου μήνες σας είχαμε αναφέρει σε ρεπορτάζ μας ότι η γραμμή Ιθάκη-Σάμη-Πάτρα θα ξεκινούσε και πάλι τη λειτουργία της πριν από το Πάσχα φέτος. Όμως, την τελευταία εβδομάδα τα δεδομένα άλλαξαν δραματικά και το πλοίο δεν θα έρθει στη Σάμη για να αρχίσει δρομολόγια πριν από τις πρώτες ημέρες του Μαΐου.

Σύμφωνα με το ρεπορτάζ μας, η κίνηση επιβατών και αυτοκινήτων είναι πολύ μειωμένη αυτή την περίοδο και σε συνδυασμό με τα πολλά δρομολόγια που εκτελούνται στην γραμμή Πόρος-Κυλλήνη, θα ήταν ασύμφορο για την εταιρία να δρομολογήσει από τώρα πλοίο.

 

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

Πέρα από τα "ρεπορτάζ" που μας δουλεύουν, κάτι δεν πάει καλά και στο ΣΑΣ. Από το "δεν εγκρίνουμε δρομολόγια στην Κυλλήνη αν δεν εξυπηρετηθεί η Ιθάκη", στα ευχολόγια τύπου "να ζητηθεί η ακτοπλοϊκή εξυπηρέτηση της Ιθάκης από τις εταιρείες κατά αναλογία"

Link to comment
Share on other sites

Στα Θέματα 44 και 45 (Κυλλήνη - Πόρος) υπήρξε ομόφωνη θετική γνωμοδότηση με την παρατήρηση "Να ζητηθεί από τις δραστηριοποιύμενες στη γραμμή εταιρείες η κάλυψη της ακτοπλοϊκής εξυπηρέτησης της Νήσου Ιθάκης κατά δήλωσή τους και κατά αναλογία". Στα 46 - 47 (Κυλλήνη - Ζάκυνθος) είχαμε αναβολή και τη γνωμοδότηση για σύγκληση σύσκεψης.

Οι εταιρείες είναι οι ίδιες, τυπικά όμως στα δρομολόγια της Κεφαλονιάς αναμενόταν (;) η όποια πίεση

Link to comment
Share on other sites

Περί κοροϊδίας γίνεται ο λόγος.
Μένει μόνη ελπίδα (για φέτος τουλάχιστον) η εποχική κάλυψη το καλοκαίρι με έκτακτη δρομολόγηση. Σενάριο με λίγες πιθανότητες αυτή τη στιγμή. Θυμίζω ότι πέρυσι το Πάσχα η IG είχε έως και διπλά δρομολόγια...

Link to comment
Share on other sites

Ναυμαχία για την Ακτοπλοϊκή Σύνδεση Πάτρα – Σάμη – Ιθάκη. Σύσκεψη στο γραφείο του ΓΓ του Υπουργείου Ναυτιλίας

Quote

Ναυμαχία στο Ιόνιο για τη γραμμή Πάτρα – Σάμη-ΙΘάκη. Σύμφωνα με πληροφορίες μας θα γίνει σύσκεψη την ερχόμενη εβδομάδα στο Υπουργείο Ναυτιλίας στο γραφείο του Γενικού Γραμματέα με τη συμμετοχή των εταιριών IONIAN GROUP και KEFALONIAN LINES . Στη σύσκεψη θα πάρει μέρος και ο Δήμαρχος Ιθάκης Διονύσης Στανίτσας.

Εν τω μεταξύ ο πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών, εξέδωσε την εξής ανακοίνωση για το θέμα:

Σχετικά με το θέμα της Ιθάκης, το οποίο θέτει συνεχώς ο Δήμος Ιθάκης στις συνεδρίες του Σ.Α.Σ μέσω του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών έχουμε να τονίσουμε το εξής : Ελπίζουμε στην μεσολάβηση του Γενικού Γραμματέα, όπως αυτή αποφασίσθηκε στο τελευταίο ΣΑΣ και θέλουμε να επισημάνουμε ότι για την κοινωνία και την οικονομία των μικρών νησιών αλλά και όλων των κατοίκων, η αγωνία είναι μεγάλη και σημαντικότερο θέμα και πρόβλημα παραμένει η απρόσκοπτη λειτουργία της γραμμής Πάτρας – Σάμη – Ιθάκης.

 Να σημειώσουμε επίσης ότι για τρεις συνεχόμενες συνεδρίες το Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών επιμένει στην ικανοποίηση της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Πάτρας – Σάμη – Ιθάκης. Ζητούμε επίσης άμεσα την αλλαγή του νομοθετικού πλαισίου που δεν βοηθά καθόλου στην άμεση κάλυψη της γραμμής.

Ο Πρόεδρος του Ελληνικού Δικτύου Μικρών Νησιών

Ελευθέριος Κεχαγιόγλου

kefaloniapress

 

Edited by proud_ionian
πηγη
Link to comment
Share on other sites

την κεφαλονια δεν βλεπω να την εκπροσωπει κανεις ;)

ο προεδρος του ΕΔΜΝ εχει αναρτησει και στο προφιλ του δικτυου στο FB την παραπανω ανακοινωση.

οπως εχουμε πει πολλες φορες και με πολλες αφορμες, το Υπουργειο, αν θελει μπορει να πιεσει και επισημως (μη εγκρινοντας δρομολογια στις αλλες γραμμες) και ανεπισημως (αφηνοντας να εννοηθει, οτι θα γινονται συνεχως εκτακτοι ελεγχοι για το καθε τι, στα πλοια και των δυο εταιριων).

απο οτι φαινεται ομως, οι προσβασεις και οι ακρες που εχουν οι συγκεκριμενες εταιρειες, ξεπερνουν το μποϊ και του Δημαρχου Ιθακης και της πολιτικης ηγεσιας του ΥΝΑ.

 

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

ανθρακες ο θησαυρος.;) δεν γινεται καμια συσκεψη για το ΠΣΙ.

εμπλεξαν τη συσκεψη για τη γραμμη της ζακυνθου, με την ανακοινωση ευχολογιο του προεδρου του ΕΔΜΝ.

On 31/3/2017 at 6:15 PM, proud_ionian said:

δεν εχουν εγκριθει τα δρομολογια της ζακυνθου. θα γινει συσκεψη στο υπουργειο.

 

18 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

Σύσκεψη στο γραφείο του ΓΓ του Υπουργείου Ναυτιλίας

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Και ενώ τίποτα δεν κινείται προς την επαναλειτουργία της γραμμής, να πούμε ότι στην Ιθάκη το Πάσχα υπήρχε μια σιγουριά για επανέναρξη της γραμμής είτε από 01/05 είτε από 15/05.

Στην εφημερίδα Κεφαλονιά υπήρχε και ένα μπερδεμένο ρεπορτάζ για εκ περιτροπής κάλυψη της γραμμής από τις δύο εταιρείες. Από τον ίδιο που με βεβαιότητα δήλωνε επανέναρξη το Πάσχα (από 01/04)

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

 

1 hour ago, kerkini said:

εκ περιτροπής κάλυψη της γραμμής από τις δύο εταιρείες.

...της... ancona.:P

σε λιγο θα λεμε οτι η μονη σοβαρη λυση, ειναι η εκ περιτροπης καλυψη  απο τις δυο εταιρειες της Ραφηνας, οπου περισσευουν πλοια και δεν εχουν και συμφεροντα στην κυλληνη

Link to comment
Share on other sites

Πέρα από την υποστήριξη στους ευσεβείς πόθους του Proud για την επιστροφή του ex. "Επτάνησος" στη γραμμή :P να εκφράσω  τον προβληματισμό μου κατά πόσο οι διαρροές έχουν ως σκοπό τον εφησυχασμό των νησιωτών ή να αποτρέψουν άλλους παίκτες να έχουν βλέψεις

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Επίσημο αίτημα για την επιδότηση της γραμμής υπέβαλλε προς τους Κουρουμπλή και Σαντορινιό ο Δήμαρχος Ιθάκης:

 

Quote

Θέμα : « Επαναδρομολόγηση της γραμμής Ιθάκης-Σάμης-Πάτρας»
Αξιότιμε κ. Υπουργέ, ως γνωστόν η ως άνω γραμμή έπαψε να υφίσταται από τον Νοέμβριο του 2016, με αποτέλεσμα η Ιθάκη να έχει αποκοπεί από το θεμελιώδες κέντρο της που είναι η Πάτρα.
Αυτό το γεγονός έχει ως αποτέλεσμα τον οικονομικό και κοινωνικό μαρασμό του νησιού μας και μάλιστα σε μια περίοδο που η χώρα μας κάνει προσπάθειες να ανακάμψει.
Εάν η παρούσα κατάσταση συνεχιστεί και κατά την διάρκεια των καλοκαιρινών μηνών, είναι μαθηματικώς βέβαιον ότι η Ιθάκη θα υποστεί καθολική και ολοκληρωτική οικονομική ζημία τέτοιας εκτάσεως, που θα την καθιστά πλέον μη αναστρέψιμη.
Ως εκ τούτου και σε συνέχεια των προηγουμένων επαφών μας για το ίδιο θέμα και δεδομένου ότι είστε καλός γνώστης του αντικειμένου, σας παρακαλώ όπως μεριμνήσετε για την επίλυση του ακόμα και με επιδότηση της γραμμής ολοχρονικά.
Λύση που και την ύστατη αυτή ώρα μπορεί να συμβάλλει καθοριστικά στον περιορισμό των αρνητικών συνεπειών που αντιμετωπίζει το νησί μας.

 

Link to comment
Share on other sites

και επειδη, ζουμε στην ελλαδα, οπου ως γνωστον σημασια δεν εχει να εχουμε εμεις κατσικα, αλλα να ψοφησει αυτη του γειτονα, εχουν συμβει διαφορες γελοιοτητες.

με σχολια τους στο fb, παλαιοτεροι και παλαιοτερες αιρετοι του νησιου, αφηνουν μπηχτες για τη γραμμη που δεν εχει αποκατασταθει ακομη. η οποια γραμμη, διακοπηκε στις μερες τους βεβαιως βεβαιως.

κορυφαιος ολων, αλλος πρωην, που διατεινεται οτι δεν ειναι προς το συμφερον του νησιου, να χαρακτηριστει η γραμμη αγονη. 

Αποτέλεσμα εικόνας για αρκας κατσικα γειτονα

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Ελπίζοντας ότι είναι το καταλληλότερο topic ;) το γράφω εδώ:

Quote

Σύσκεψη στο Δημαρχείο Ιθάκης με πρωτοβουλία του δήμαρχου Διονύση Στανίτσα και θέμα το συγκοινωνιακό πρόβλημα της Ιθάκης, θα γίνει το Σάββατο 27 Μαΐου. Θα παραβρεθούν, ο Υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας, ο Έπαρχος Ιθάκης, εκπρόσωπος του Δικτύου Μικρών Νησιών, οι επικεφαλής των Δημοτικών συνδυασμών, εκπρόσωπος του Εμποροεπαγγελματικού Συλλόγου και εκπρόσωπος του Συλλόγου Ναυτικών.



Ο Υπουργός βρίσκεται στην Ιθάκη στα πλαίσια συνεδρίου για τον Ιατρικό Τουρισμό

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

ο κουρουπλης ειναι ο ορισμος του παλαιοπασοκικου και παλαιοκομματικου απολιθωματος.

στο μανουση που ηθελε να κανει το ρουσφετι, υπεγραψε για το σαονησος νυχτα. εδω που ο 11880 τα εχει βρει με τον κοντονη και παρισης/λυκουδης με γαλιατσατο/δρακουλογκωνα, δεν προκειται να τους στενοχωρησει ποτε. και η stena να ερθει να ζητησει ΠΣΙ χωρις επιδοτηση, θα περιμενει μεχρι να... βγουμε απο το μνημονιο.

αν ο υπουργος (οχι μονο δαυτος, αλλα και οι προηγουμενοι), ηθελε να επαναλειτουργησει με βιωσιμο τροπο η γραμμη, υπαρχει τροπος, χωρις λεφτα και βεβαιως με ρεαλισμο (οπως ειπε προχτες στο θιακι).

On 1/12/2016 at 8:27 PM, proud_ionian said:

ο υπουργος, μπορει να παρεμβει, οχι ευθεως, αλλα εμμεσως, τα εχουμε πει και αλλες φορες.

αν τους φωναξει και τους πει, κυριοι απο τα 6 πλοια που εχετε στην κυλληνη, το ενα θα κανει ΠΣΙ, σε ανθρωπινους χρονους και ωραρια, αλλιως θα σας εχω την επιθεωρηση σε καθε λιμανι και τη ΔΟΥ πλοιων στα γραφεια σας. ετσι δινονται λυσεις.

εκτος πο ρεαλισμο θελει και... παντελονια, αλλιως εισαι φιλιππινεζα και τροχονομος πελατειακων συμφεροντων.

Link to comment
Share on other sites

για πρωτη φορα ο Λυκοουδης λεει ανοικτα, αυτα που εδω και καιρο κυκλοφορουν στο παρασκηνιο.

δυο οι επιλογες: ειτε αναλογικη καλυψη του θιακιου απο κυλληνη (3 φορες την εβδομαδα απο ionian και 2 απο kefalonian), ειτε μενει η καθε εταιρεια στο νησι της και τοτε και μονο τοτε, η kefalonian δεσμευεται για καθημερινη καλυψη απο ΠΣΙ.

Link to comment
Share on other sites

ΑΝ λέω ΑΝ το εννοεί, τότε να το συζητήσουμε..

Ρεαλιστική πρόταση που θα έλεγε και ο Υπουργός. Και αν μπει το Νήσος Κεφαλονιά σου κάνω Proud δώρο ένα round trip! :lol:

Link to comment
Share on other sites

Ο Κερκίνη έχει δίκιο.

Αν το εννοεί ειλικρινά, θεωρώ πως πρέπει να συζητηθεί.

Το πρόβλημα έγκειται στο αν!

Υ.Γ.: Και Πόρο το Ζάκυνθος ... :P

Edited by Ariadne
Link to comment
Share on other sites

πιθανον να το εννοει.

αν ειναι μονος του, ουτε 8 δρομολογια τη μερα απο πορο σε τιμη κοστους θα εχει, ουτε ταυτοχρονες αναχωρησεις απο σαμη και πορο. και η strintzis lines στα 90s που ηταν μονη, ετσι τα μονταρε (πχ off season ειτε ειχε 3 δρομολογια πορο και ενα σαμη, ειτε 2+2. πεμπτη παρασκευη και κυριακη νομιζω ειχε 2-2 και τις αλλες μερες 3 - 1).

τα ερωτηματα ειναι δυο: α) αν το εννοει. β) αν δεχεται ο 11880. χλωμο το κοβω παντως.

σημερα οι περιφερειαρχες ΙΝ & ΔΕ γαλιατσατος και κατσιφαρας, εκαναν το photo op τους και ανελαβαν κοινη δραση για τη γραμμη B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Σύμφωνα με το dete.gr η γραμμή ξεκινά στις 5 Ιουλίου από την IG.

Φιλοξενεί πληροφορίες από τον κ. Τελώνη, γνώριμο πράκτορα της γραμμής.

Να δούμε αν ειναι έτσι από τη μία καθώς και τις αντιδράσεις της ΚL από την άλλη

Edited by kerkini
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...