Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Στο προσκήνιο το λιμάνι του Βόλου.

Στην κρουαζιέρα «στοχεύει» όσον αφορά στην ανάπτυξη του επιβατικού του λιμένα ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου στο πλαίσιο του γενικότερου ανασχεδιασμού της πολιτικής του στην επιβατηγό αλλά και φορτηγό ναυτιλία που εκτιμάται ότι θα ολοκληρωθεί σύντομα.

Το λιμάνι του Βόλου είχε προσελκύσει το ενδιαφέρον των εταιριών που διαχειρίζονται κρουαζιερόπλοια καθώς πληροί τις προϋποθέσεις για την ανάπτυξη συνεργιών στον τουριστικό τομέα με την ευρύτερη περιοχή του Πηλίου και όχι μόνο.

Πηγή : theseanation.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Στην Ελλαδα πεταμε λεφτα χωρις να πιανουν τοπο(πχ λιμανι Μεστων :rolleyes:).Ετσι λοιπον εγινε και στον Βολο που εφτιαξαν

για την κρουαζιερα αλλα...τα κρουαζιεροπλοια δεν μπορουν να δενουν εκει παρα μονο στο εμπορικο λιμανι B)
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

"Μεγαλεία" για το λιμάνι του Βόλου, μιας και χθες (Πέμπτη 19/5ου) είχαμε την ταυτόχρονη παρουσία τριών κρουαζιερόπλοιων, PRINCESS DANAE, GOLDEN IRIS και GRAND CELEBRATION.

Ευχαριστο γεγονος τα 3 κρουαζιεροπλοια αλλα απο υποδομες ειμαστε πολυ πισω δυστυχως <_<

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Άρτι αφιχθείς από το ξακουστό λιμάνι...έχω μιά απορία. Ποιός κανονισμός το γράφει ότι επιτρέπεται να ανεφοδιάζονται τα πλοία (και μάλιστα στο μέσα λιμάνι) με καύσιμα από βυτιοφόρο? Δίπλα από εκατοντάδες περιπατητές και θαμώνες των παρακείμενων ουζερί? Αλήθεια κανέναν αρμόδιο ή αναρμόδιο δεν ενοχλεί αυτή η κατάσταση? Και βεβαίως το ζήτημα της μυρωδιάς του πετρελαίου είναι το έλασσον. Το μείζον είναι το "εάν ο μη γένοιτο".

Τα ιδια γινονται και στον Βολο με τα γατακια και τα δελφινια.Κι αντε τα τσιπουραδικα και οι πολυκατοικιες ειναι λιγο πιο μακρια,ο επιβατικος σταθμος ομως(αριστερα που φαινονται οι ομπρελες)ειναι ακριβως διπλα :ph34r: Θα μπορουσαν να τα εφοδιαζουν στο κεφαλι της προβλητας που δενει το ΣΚΙΑΘΟΣ(απο οπου ειναι και η φωτο)και να γινεται μεθορμηση εκει για να φορτωσουν αλλα μαλλον κανεις δεν το εχει σκεφτει η εστω βολευονται με τις υπαρχουσες συνθηκες ανεφοδιασμου B)

post-2049-0-59744400-1313770175_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...

Λιμάνι Βόλου: Προ των πυλών η ολοκλήρωση του νέου Τέρμιναλ
 

Θέμα μικρού χρονικού διαστήματος είναι η ολοκλήρωση της ηλεκτροδότησης του τέρμιναλ, στο λιμάνι του Βόλου και η οριστική παραλαβή του έργου από τον Οργανισμό Λιμένος Βόλου, ωστόσο ερωτηματικό παραμένει η χρήση του, κάτι που πρέπει να διερευνήσει ο ΟΛΒ σε συνεργασία με επιχειρηματίες κυρίως, το επόμενο διάστημα.
 
Μιλώντας στο «Ράδιο Ένα 102,5», το μέλος της Διοίκησης του ΟΛΒ Σωκράτης Αναγνώστου, εκτίμησε ότι δεν μπορεί να γίνει κάποια άμεση χρήση, ενώ μια πρόταση που είχε εμφανιστεί από το Πανεπιστήμιο παλιότερα για εκπαίδευση ατόμων που ασχολούνται με τα ναυτιλιακά επαγγέλματα, δεν προχώρησε.
 
«Κατά την άποψή μου, το τέρμιναλ θα χρησιμοποιηθεί μόνο αν προχωρήσει και το θέμα της μαρίνας σκαφών αναψυχής», δήλωσε ο κ. Αναγνώστου, που ερωτηθείς αν θα μπορούσε να στεγάσει την «Αργώ» εκτίμησε ότι δεν διαθέτει το ανάλογο ύψος γι’ αυτό το σκοπό. Όσον αφορά σε επιχειρηματικές δράσεις, ανέφερε δεν εμφανίστηκε κάποιος επιχειρηματίας να ζητήσει κανένα χώρο.
 
«Δυστυχώς, το τέρμιναλ σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με ελαφρά τη καρδία, ως προς τη χρήση του. Όταν κάνουμε ένα έργο, θα πρέπει να δούμε πως θα είναι η ζωή του αφού κατασκευαστεί, δεν είναι μόνο η κατασκευή του», ανέφερε το μέλος του Δ.Σ. του ΟΛΒ που είναι μηχανικός και πρώην πρόεδρος του ΤΕΕ Μαγνησίας.
 
Ένας χώρος, τόνισε, μπορεί να χωριστεί και να χρησιμοποιηθεί για την εξυπηρέτηση της επιβατικής κίνησης προς τις Σποράδες, αλλά αυτός ο χώρος θα είναι μικρός σε σχέση με τον όγκο του κτιρίου.
 
Σύμφωνα με τον κ. Αναγνώστου «είναι ένα πρόβλημα που χρειάζεται ιδέες και ευελπιστούμε να έρθουν επιχειρηματίες και να συνεργαστούν με τον ΟΛΒ».
 
Όπως εξήγησε, υπάρχουν τέσσερις μεγάλοι χώροι, δύο στο ισόγειο και δύο στον πρώτο όροφο, που μπορούν να χωριστούν για διάφορες χρήσεις.
 
magnesianews.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η επικείμενη έναρξη λειτουργίας του νέου ολοκληρωμένου συστήματος ασφαλείας ISPS το οποίο εγκαταστάθηκε στο λιμάνι του Βόλου με έργο προϋπολογισμού 760.803,73 ευρώ από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, καθιστά την τρίτη λιμενική λεκάνη στην Ελλάδα μία από τις ασφαλέστερες στη χώρα, με συγκριτικά πλεονεκτήματα που λίγα έχουν. Τα παραπάνω σημείωσε ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας κ. Κώστας Αγοραστός στο πλαίσιο επιθεώρησης που πραγματοποίησε στο λιμάνι του Βόλου μαζί με την αντιπεριφερειάρχη Μαγνησίας και Βορείων Σποράδων κ. Δωροθέα Κολυνδρίνη, αλλά και μετά από συνάντηση που είχε με τον πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο του Οργανισμού Λιμένος Βόλου κ. Θρασύβουλο Σταυριδόπουλο.

 

Πηγη: Tameteora.gr

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Ο Οργανισμός Λιμένος Βόλου χαρακτήρισε ως επικίνδυνα & επιβλαβή για προσβολή/απειλή προσβολής του περιβάλλοντος και κίνδυνο στην ναυσιπλοΐα εντός του λιμένα

Quote

1. ΦΟΡΤΗΓΙΔΑ (Φ/Γ) ΚΛΑΠΕ «ΣΦΑΙΡΑ Φ4» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 221,

2. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΜΑΧΗΤΗΣ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 665,

3. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΣΦΑΙΡΑ Ρ1» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 670,

4. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΧΑΛΚΙΔΑΣ (Ν.Χ.) 262

5. ΡΥΜΟΥΛΚΟ (Ρ/Κ) «Κ. ΧΡΙΣΤΟΠΟΥΛΟΣ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΒΟΛΟΥ (Ν.Β.) 578.

6. Το Τ/Ρ «ΦΑΕΘΩΝ» ΝΗΟΛΟΓΙΟΥ ΠΕΙΡΑΙΑ (Ν.Π.) 9208, ως επιβλαβές πλοίο λόγω ακινησίας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 9 months later...

Όσο ο Βόλος πνίγεται, το Κράτος έχει συνέχεια και λειτουργεί.:rolleyes:

Ο ΟΛΘ, είναι ο προτιμητέος επενδυτής για το 67% του ΟΛΒ.

Ο ΟΛΘ, ο οποιος υποτίθεται οτι ελεγχεται απο τον Ιβάν Σαββίδη, βάζει πόδι και στον Βόλο.

Ο Σαββίδης αγνοείται. Έχει να κάνει δημόσια εμφάνιση, στην χώρα όπου θάλει η ελαία και ανθεί η φαιδρά πορτοκαλέα, πάνω από τρία χρόνια. Εννοώ πάντα, δημόσια εμφάνιση στην οποία να τον δουν τρίτοι, όχι "δημόσια εμφάνιση" όπου δεν τον είδε κανείς. Παίζει να είναι και σε κανένα Gulag. Tις επιχειρήσεις του στην Ελλάδα τις διοικούν "εκπρόσωποι".

Πραγματικά απορώ, πως δύο από τα σημαντικότερα λιμάνια της χώρας περνούν στα χέρια του Κρεμλίνου χωρίς να ανοίξει ρουθούνι.

Edited by proud_ionian
Στιξη
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...