Jump to content
Shipfriends

Dynacom


Recommended Posts

Η Dynacom παρέλαβε το νεότευκτο product carrier Scirocco

Πηγη: THE SEANATION

Quote
Το νεότευκτο product carrier Scirocco παρέλαβε από τα ναυπηγεία New Century η Dynacom, συμφερόντων Γιώργου Προκοπίου. Το πλοίο είναι 73.000 dwt και θα φέρει σημαία Λιβερίας.

H Dynacom, διαχειρίζεται συνολικά (εν ενεργεία και υπό ναυπήγηση) στόλο 66 πλοίων συνολικού τονάζ 10.298.460 Dwt.

O εν ενεργεία στόλος αποτελείται από 2 φορτηγά panamax, 17 product carriers, 9 VLCC, 9 Suezmax και 4 LNG με διαχειρίστρια εταιρεία την Dynagas, ενώ ναυπηγεί 8 φορτηγά capes, 5 φορτηγά panamax, 1 product carrier, 6 VLCC και 5 suezmax.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Dynacom παρέλαβε το νεότευκτο product carrier Meltemi

Πηγη: THE SEANATION

Το product carrier «Meltemi» παρέλαβε από τα ναυπηγεία New Century, η Dynacom, συμφερόντων Γ. Προκοπίου.

Το πλοίο θα φέρει σημαία Λιβερίας. Η Dynacom διαχειρίζεται στόλο 68 πλοίων, συνολικού τονάζ 10,3 εκατ. dwt.

Ο στόλος της αποτελείται από 2 bulk carriers, 18 product carriers, 9 VLCC, 8 suezmax, 2 aframax, ενώ ναυπηγεί 8 φορτηγά capesize, 6 supramax, 6 VLCC και 5 suezmax. Επίσης, μέσω της Dynagas, διαθέτει και 4 LNG 149,700 cum.

H Dynacom είναι η τρίτη μεγαλύτερη ελληνική εταιρία σε τονάζ, σύμφωνα με τους Clarksons, μετά τον όμιλο Αγγελικούση με 16,7 εκατ. dwt, την Cardiff Marine με 13,8 dwt.

Την τέταρτη θέση καταλαμβάνει ο όμιλος Τσάκου με 9,9 εκατ. Dwt, ενώ την πεντάδα συμπληρώνει o Όμιλος Παναγιωτίδη με 8,6 εκ. dwt στα οποία περιλαμβάνονται οι Excel, Meryville και Torm στην οποία ως γνωστόν κατέχει το πλειοψηφικό πακέτο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Η Dynacom παρέλαβε Vlcc “Kaliopi” από τα ναυπηγεία Jiangnan,

Πηγη: THE SEANATION

To Vlcc “Kaliopi” (Dwt 296.000) παρέλαβε από τα ναυπηγεία Jiangnan, η Dynacom του κ. Γιώργου Προκοπίου, όπως αναφέρουν οι Clarksons.

Με την προσθήκη αυτή ο αριθμός των πλοίων του στόλου της διαμορφώνεται στα 81 πλοία εκ των οποίων τα 58 εν ενεργεία και 23 υπό ναυπήγηση, ενώ το συνολικό τονάζ της Dynacom έφθασε τα 11,7 εκ. dwt.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Χριστουγεννιάτικες αγορές 281 εκ. δολ. από την Dynacom

Πηγη: THE SEANATION

Στην αγορά δύο Vlcc και ενός Suezmax προέβη σύμφωνα με ναυλομεσιτικούς οίκους η Dynacom του κ. Γιώργου Προκοπίου.

Τα δύο Vlcc είναι 318.000 dwt και θα στοιχίσουν 216 εκ. δολ., ενώ το Suezmax 65 εκ. δολάρια.

Τα πλοία ναυπηγούνται στην Hyundai και θα παραδοθούν στην Dynacom το 2012, ενώ φέρονται να είχαν παραγγελθεί από την Zachello Group.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Αυξημένα κατά 115 εκατ. δολ., στο 1,61 δισ. δολ., ανέρχονται τα συμβολαιοποιημένα έσοδα της Dynagas LNG Partners, όπως αναφέρει η εταιρεία στην παρουσίαση των αποτελεσμάτων του τρίτου τριμήνου του 2016.

Η εισηγμένη στον NYSE ναυτιλιακή εταιρεία του Γιώργου Προκοπίου, που διαχειρίζεται αποκλειστικά πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carriers), υπέγραψε νέο μακροχρόνιο ναυλοσύμφωνο με τη ρωσική Gazprom για το «Clean Energy», ένα LNG Carrier που ναυπηγήθηκε το 2007, μεταφορικής ικανότητας 150.000 dwt.

Το νέο συμβόλαιο θα προσθέσει έσοδα 133 εκατ. δολ. στον ισολογισμό της Dynagas. Ταυτόχρονα όμως η Dynagas, στο πλαίσιο της ίδιας συμφωνίας, δέχθηκε τη μείωση των υφιστάμενων ναυλοσυμφώνων για δύο πλοία της, τα «Lena River» και «Yenisei River», συμφωνία που θα μειώσει κατά 18,3 εκατ. δολ. τους ναύλους μέχρι τη λήξη των συμφωνιών.

Πηγή: ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ

Link to comment
Share on other sites

  • 11 months later...

Γιώργος Προκοπίου: Έκανε και πάλι την έκπληξη στην ναυτιλία

Quote

Η ναυτιλιακή εταιρεία Dynagas LNG Partners, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Γιώργου Προκοπίου, η οποία εξειδικεύεται στον τομέα του LNG, προχώρησε στην υπογραφή μιας εξαιρετικά σημαντικής συμφωνίας. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή υπέγραψε μία συμφωνία [leasing] με τα κινέζικα ναυπηγεία CSSC Shipping, για τη ναυπήγηση δύο πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG FSRU) δυναμικότητας 174.000 cbm.

Οι δύο πλωτές μονάδες αναμένεται να παραδοθούν στην εταιρεία του κ. Προκοπίου στα τέλη του 2019 και εντός του 2020.

Αυτή, είναι η πρώτη που υπογράφουν τα κινέζικα ναυπηγεία για την κατασκευή πλωτών μονάδων αποθήκευσης και επαναεριοποίησης υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG FSRU).

Μέχρι στιγμής στον τομέα των FSRU, την απόλυτη κυριαρχία έχουν τα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία, με μοναδική εξαίρεση τις κινέζικες γιάρδες Wison, που αναμένεται να παραδώσουν στην Exmar μία μονάδα τέτοιου τύπου εντός του Δεκεμβρίου.

Ο στόλος της Dynagas αποτελείται από 11 πλοία μεταφοράς υγροποιημένου αερίου. Επιπλέον η εταιρεία του κ. Προκοπίου περιμένει να της παραδοθούν ακόμη τέσσερα νεότευκτα LNG carriers(χωρητικότητας 172.410-cbm τα οποία κατασκευάζονται στα νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 5 years later...

Αβέρτος ο Γιώργος Προκοπίου, υπέγραψε συμφωνία με τα Κινεζικά ναυπηγεία Hengli Heavy Industry(τα πρώην STX Dalian) για 10 kamsarmaxes των 85 χιλιάδων τόνων με wide beam. Η τιμή των τετιμημένων είναι περί των 35 εκατομμυρίων δολλαρίων για κάθε κομμάτι, σύνολο 350 εκατομμύρια δηλαδή, για παράδοση ανάμεσα στο 2025 και το 2027. Την ίδια στιγμή, ο έλληνας πλοιοκτήτης είναι σε συζητήσεις και με την CSSC Guangzhou Huangpu Wenchong Shipbuilding για άλλα 10 κομμάτια της ιδίας χωρητικότητας, παραγγελία η οποία αν πραγματοποιηθεί θα είναι λίγο πιο ακριβή από τα 35 εκατομμύρια. 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Έχει ένα άρθρο για τον Γιώργο Προκοπίου η σημερινή Tradewinds, θα σταθώ στην συνολική απότίμηση του order book των εταιρειών του. Στον τομέα των tankers μέσω της Dynacom έχει υπό παραγγελία 20 tankers αξίας 1.56 δισεκατομμυρίων δολλαρίων. Στον τομέα των dry μέσω της Sea Traders έχει υπό παραγγελία 22 kamsarmax συνολικήα αξίας 786 εκατομμυρίων δολλαρίων, συνολικά 42 πλοία αξίας 2.3 δισεκατομμυρίων δολλαρίων. Όλα αυτά με συμβατικά καύσιμα. Ούτε dual fuel, ούτε μεθανόλη, ούτε οτιδήποτε καινούριο έχει η αγορά. Εννοείται λοιπόν πως όταν έχεις μια τέτοια κολοσσιαία επένδυση στα λογιστικά σου βιβλία, είσαι αντίθετος σε οτιδήποτε μπορεί να διαταράξει την τάξη των πραγμάτων, όσον αφορά τους κανονισμούς και τα καύσιμα. Το γράφω αυτό για να καταλαβαίνουμε και από που προέρχεται η γενικότερη άρνηση της πλειοψηφίας των Ελλήνων πλοιοκτήτών σε οποιεσδήποτε διεθνείς αλλαγές προωθούνται.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...