Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Να κάνουν τότε και την ανάλογη ρύθμιση στο φανάρι για την είσοδο στην Ε3 από τον Άγιο Διονύσιο για να μπορεί να μπει κάποιος έγκαιρα στο λιμάνι κι όχι να περιμένει 20 λεπτά στο φανάρι!!!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ρεαλιστικά πάντα και στα λιμάνια της επαρχίας όπου εφαρμόσθηκαν μέτρα ISPS αφού πήραν την έγκριση μετά επικρατεί μια κατάσταση "γενικά είναι πάντα ανοιχτά αλλά αν και όποτε θέλουμε το κλείνουμε".  Πιστεύω το αυτό θα γίνει και στον Πειραιά απλά λόγω όγκου θα κακοφανεί παραπάνω. Το "έχω εργασία εντός του χώρου" μπορεί να είναι απο το να αφήσω ένα δέμα έως να πάρω πληροφορίες απο τα εκδοτήρια για πιθανό ταξίδι και σίγουρα για αυτά δεν υπάρχει λόγος ελέγχου για πλόες εσωτερικού

Link to comment
Share on other sites

Εγώ πάντως σήμερα μπήκα απο την Ε2 και πέρασα κανονικά τα συρματοπλέγματα προς την Ε3 χωρις ο υπαλληλος του ΟΛΠ που ηταν στο αυτοκίνητο του εκεί να αντιδράσει για το παραμικρό. Ώρα 19:50.

Link to comment
Share on other sites

Απο την  Ε3 και Ε4 αντίστοιχα δεν υπαρχει κάποιου είδους κλείσιμο ακομα .

Ρωτωντας εναν υπάλληλο του ΟΛΠ μου ανάφερε οτι θα κλείσουν οι πύλες που εχουν ferries που κάνουν πολλά μιλια ( βλ. Κρήτη , Ροδιτικα) άρα φαρος γιοκ οπως χαρακτηριστικά ρωτησα 

Οταν του πα Κυκλαδες και Αιγινιτικα μ πε οχι . <_<

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Petros P said:

Απο την  Ε3 και Ε4 αντίστοιχα δεν υπαρχει κάποιου είδους κλείσιμο ακομα .

Ρωτωντας εναν υπάλληλο του ΟΛΠ μου ανάφερε οτι θα κλείσουν οι πύλες που εχουν ferries που κάνουν πολλά μιλια ( βλ. Κρήτη , Ροδιτικα) άρα φαρος γιοκ οπως χαρακτηριστικά ρωτησα 

Οταν του πα Κυκλαδες και Αιγινιτικα μ πε οχι . <_<

Το σχέδιο ασφάλειας των λιμενικών εγκαταστάσεων ISPS στις προβλήτες από όπου αναχωρούν τα πλοία για την Κρήτη επικαιροποιεί ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς και συγκεκριμένα από την πύλη Ε-2 έως την Ε-4.

Πλέον επιβάτες και οχήματα που θα θελήσουν να επιβιβαστούν στα πλοία για την Κρήτη, θα υπόκεινται σε ελέγχους στις προβλήτες από την ασφάλεια του λιμανιού. Επιπλέον έχει ληφθεί μέριμνα ώστε να υπάρχουν χώροι που θα αποτρέπουν την όποια κυκλοφοριακή συμφόρεση, ενώ θα επιτρέπουν να γίνονται οι προβλεπόμενοι έλεγχοι απρόσκοπτα. Σημειώνεται ότι το συγκεκριμένο σχέδιο ασφαλείας είναι από το 2004 και αφορά τον Επιβατηγό Λιμένα Πειραιά μετά από αξιολόγηση των λιμενικών εγκαταστάσεων. Τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια προς την Κρήτη είναι διεθνών πλόων και ανήκουν στην κατηγορία Α και στα συγκεκριμένα πλοία έχει εφαρμογή ο κώδικας ISPS, όπως πρέπει να έχει εφαρμογή και στις λιμενικές εγκαταστάσεις, δηλαδή τις προβλήτες που δέχονται αυτά τα πλοία.

Να σημειωθεί ότι ο εν λόγω κώδικας εφαρμόζεται αυστηρά σε όλα τα τμήματα του εμπορικού λιμένα, αλλά και του τομέα της κρουαζιέρας, όπου είναι αδύνατη η πρόσβαση σε μη έχοντες τα κατάλληλα παραστατικά έγγραφα που προβλέπονται για την είσοδο-έξοδο από τις ελεγχόμενες ζώνες οι οποίες και εποπτεύονται από τον ΟΛΠ.

Τις προβλήτες όπου θα εφαρμοσθεί το σχέδιο ασφάλειας του λιμανιού θα επισκεφθεί την επόμενη εβδομάδα αντιπροσωπεία από την ΕΕ.

Link to comment
Share on other sites

Σαν καραβολάτρης με λειπεί το γεγονός ότι κλείνουν το λιμάνι καθώς για χρόνια τώρα πηγαίνω και περνάω την ώρα μου, βλέπω τα πλοία, χαζεύω τον κόσμο που επιβιβάζεται και αποβιβάζεται ειδικά το καλοκαίρι με τα ημερήσια που έχει πολύ κόσμο, βγάζουμε τις φωτογραφίες μας τραβάμε τα βίντεο μας αλλά είναι ένα μέτρο το κλείσιμο με φράχτες και να μπαίνουν μέσα μόνο όσοι ταξιδεύουν σωστό για εμένα ασχέτως αν δεν μου αρέσει.

Στα ημερήσια από Κρήτη όταν φτάνουν στον Πειραιά με το που ο καταπέλτης πατάει προβλήτα τρέχουν όλοι να επιβιβαστούν αδιαφορώντας για το ότι στο πλοίο μέσα βρίσκεται πολύς κόσμος και θα πρέπει να αποβιβαστεί πρώτα. Ο εκάστοτε λιμενικός και το πλήρωμα φωνάζει πηγαίντε ποιο πίσω να ξεφορτώσει πρώτα το καράβι να καθαριστεί και θα επιβιβαστείτε. Μόνοι τους τα λένε μόνοι τους τα ακούνε. Μπλοκάρει ο καταπέλτης αργεί η αποβίβαση σε συνδυασμό που τρέχουν αγκαλιάζονται πάνω στους καταπέλτες δημιουργείτε ένας μύλος. Για μένα θα ήταν σωστό να δημιουργηθούνε και σταθμοί επιβατών ακριβώς έξω από το πλοίο έτσι ώστε να γίνεται ο έλεγχος εισιτηρίων εκεί όπως στο παρακάτω ενδιαφέρον βίντεο που βρήκα.

 

Link to comment
Share on other sites

Πως δείχνει σήμερα το λιμανι απο φωτογραφίες του Γ.Χριστάκη,δε τις βρηκα στο ΑΠΕ-ΜΠΕ που τις ανεβάζει συνηθως. Απο οτι ειδα εκλεισε λιγο μετα την Ε4.

 

Link to comment
Share on other sites

Μέχρι την τη πύλη Ε4 δηλαδή αριστερά από τη θέση που δένει το Πρεβελης. Βέβαια τα κάγκελα θα εμποδίζουν τη φόρτωση του Πρεβελης στο γύρισμα των φορτηγών και άλλα στην αναμονή των ΙΧ για φόρτωση. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/3/2018 at 8:44 AM, Panagia Ekatontapiliani said:

Τις προβλήτες όπου θα εφαρμοσθεί το σχέδιο ασφάλειας του λιμανιού θα επισκεφθεί την επόμενη εβδομάδα αντιπροσωπεία από την ΕΕ.

Αυτό είναι και το ζουμί. Θα έρθουν θα δουν ότι ολα δουλευουν και μολις φυγουν.....

Να σας θυμισω ότι η Σούδα ήταν το πρώτο λιμανι που έγινε αστακός και συμβατό με τον κώδικα, ενώ την περίοδο που ήρθαν οι ΕΕίτες κάνανε δειγματοληπτικούς ελέγχους σε οχηματα που μπαινανε στο λιμάνι (@Sf_X) . 

Άρα εγώ προσωπικά κάτι τέτοιο περιμένω.. 

Link to comment
Share on other sites

Με τη διαφορά πως τη Σούδα δε την τρέχουν οι Κινέζοι. Οπότε αυτός ο παράγοντας είναι αστάθμητος. Κι αν κρίνω από την εφαρμογή στις επισκευαστικές βάσεις κλπ, δεν είμαι αισιόδοξος. Το θέμα σε αυτές τις εφαρμογές είναι πως αν θες να είσαι σωστός, πρέπει να κάνεις ενδελεχή έλεγχο αποσκευών και αυτοκινήτων ΙΧ και φορτηγών. Ένα πρός ένα. Όλα τα άλλα είναι για το θεαθήναι. Λες κι αυτός που θέλει να κάνει μια έκνομη ενέργεια, θα κωλώσει στο "δεν έχω εισιτήριο".

 

 

Link to comment
Share on other sites

On 5/3/2018 at 8:22 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Μέχρι την τη πύλη Ε4 δηλαδή αριστερά από τη θέση που δένει το Πρεβελης. Βέβαια τα κάγκελα θα εμποδίζουν τη φόρτωση του Πρεβελης στο γύρισμα των φορτηγών και άλλα στην αναμονή των ΙΧ για φόρτωση. 

Στη είσοδο της περίφραξης στη θέση του Παλατιού στη πύλη Ε2 έχει δημιουργηθεί check point με μηχανήματα X rays για αποσκευές!! Τη Παρασκευή θα πρέπει να αναμένουμε τράμπα στις θέσεις μεταξύ Πρέβελης και Ιονις, μιας και υπάρχει δυσκολία στη φόρτωση των φορτηγών στο Πρέβελης από τη περίφραξη στην Ε4 πύλη. Χαρακτηριστικά σήμερα τα φορτηγά πολλές φόρες πήγαιναν έξω από τη περίφραξη το τράκτορα έτσι ώστε να μπορέσουν να γυρίσουν και να μπουν στο Πρέβελης.

Link to comment
Share on other sites

Ξεκαθαρίζει λίγο το γιατί θα κλείσει .

Αυτο "αλλά προβλέπει την ύπαρξη δρόμου στο πίσω μέρος της ζώνης ώστε να αποφευχθεί το κυκλοφορικό χάος στον ήδη επιβαρυμένο Πειραιά" ?? τι θελει να πει ο ποιητης?

Quote

Την επόμενη εβδομάδα, ο ΟΛΠ θα κλείσει την είσοδο των Κρητικών, σπάζοντας το λιμάνι στα τρία: στις πύλες Ε1 και Ε2 όπου βρίσκεται το υπουργείο Ναυτιλίας και αναχωρούν τα πλοία για Βορειανατολικό Αιγαίο και τα Δωδεκάνησα, η Πύλη Ε3 και το μισό της Ε2 που αναχωρούν τα κρητικά καράβια και μετά από την Ε4 μέχρι Ε10 που αναχωρούν για Αργοσαρωνικό, Κυκλάδες, Ικαρία, Σάμο. Από την Ε10 και κάτω το λιμάνι είναι ήδη κλειστό λόγω των ήδη υπαρχόντων μέτρων ISPS που εφαρμόζονται για τα κρουαζιερόπλοια.

Τα προσωρινά έργα που γίνονται τώρα θα αφορούν κυρίως τον έλεγχο που θα διενεργηθεί την επόμενη εβδομάδα. Οριστική μορφή εκτιμούν ότι θα έχει πάρει το λιμάνι μέχρι το καλοκαίρι, με το σχέδιο που έχει εγκρίνει η Γενική Γραμματεία Λιμένων του υπουργείου Ναυτιλίας να κάνει λόγο όχι για ολοκληρωτικό κόψιμο του λιμανιού, αλλά προβλέπει την ύπαρξη δρόμου στο πίσω μέρος της ζώνης ώστε να αποφευχθεί το κυκλοφορικό χάος στον ήδη επιβαρυμένο Πειραιά.

Η προσπάθεια για τη δημιουργία των ζωνών ασφαλείας έχει ξεκινήσει από το 2006, όταν ο δημόσιος τότε ΟΛΠ είχε καταθέσει σχέδιο να κλείσει όλο το λιμάνι και κανείς να μην εισέρχεται χωρίς εισιτήριο. Η πρόταση αυτή είχε απορροφηθεί λόγω του χάους που θα δημιουργούσε στην πόλη, όμως η υποχρέωση της χώρας μας για δημιουργία ISPS ζώνης για τα πλοία που εκτελούν δρομολόγια από και προς την Κρήτη συνέχισε να υπάρχει. Η νέα διοίκηση του ΟΛΠ ανακάλυψε το κενό στο σύστημα ασφαλείας και μετά την κατάθεση και έγκριση που πήρε για το πώς θα εφαρμοστεί, τρέχει να προλάβει τις προθεσμίες.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Εαν θες να σου πω την αποψη μου ειναι γιατι ειναι πιο ευκολο με τις βραδυνες αναχωρησεις εχει χρονο ο επιβατης να ερθει κ να γινει ο ελεχγος!!!που απο οτι ειδα εχει πολλα κενα το συστημα που πανε να κανουνε αλλα δεν τα λεω για να μην τα διορθωσουνε😉για  φαντασου να τρεχεις για το δηλος  το πρωι να εχει κ κινηση ο πειραιας κ να σε σταματατανε να σου κανουνε ελεχγο κ το δηκος ειναι πλοιο που δεν περιμενει οπως τα κρητικα που δεν βιαζονται

Edited by margaritis24
Link to comment
Share on other sites

Σκέψου όμως το πανηγύρι τις μέρες που έχει και ημερήσια, με τα πλοία να φθάνουν Πειραιά και να ξαναφεύγουν σχεδόν άμεσα. Λογικά μόλις στρώσει το πράγμα, θα επεκταθεί και σε άλλα σημεία του λιμανιού. Η βούληση και η επιθυμία είναι αυτή. Μέχρι την πρώτη απεργία που τα μέλη των διαφόρων φορέων θα θελήσουν να φτάσουν ως τους καταπέλτες για την παραδοσιακή κατάληψη.

Link to comment
Share on other sites

Γι αυτο ολες οι μεγαλες γινονται πριν το πασχα παντα για να το τσεκαρουν κ να το διορθωσουν επειδη εχει μεγαλη κινηση!!!παντως σε απεργια δεν νομιζω να φτασει κανεις μεχρι τα πλοια γιαυι θα εοναι κλειστες οι πορτες

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Το λιμάνι με την ταχύτερη ανάπτυξη παγκοσμίως είναι ο Πειραιάς, γράφει η Die Zeit, σημειώνοντας ότι το 2019 θα αποτελεί το μεγαλύτερο της Μεσογείου, όπως και ότι αν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός, θα εκτοπίσει το Αμβούργο από την τρίτη θέση στην Ευρώπη.

Quote

«Η μεταφόρτωση εμπορευμάτων έχει υπερτριπλασιαστεί μετά την είσοδο των Κινέζων στον Πειραιά. Το 2017, υπήρχαν μόλις 3,7 εκατομμύρια εμπορευματοκιβώτια, ενώ μέχρι το επόμενο έτος, προσδοκάται να φτάσουν τα πέντε εκατομμύρια, καθιστώντας έτσι τον Πειραιά το μεγαλύτερο λιμάνι της Μεσογείου. Ο Πειραιάς είναι το ταχύτερα αναπτυσσόμενο λιμάνι στον κόσμο, μόνο φέτος η διοίκηση επιδιώκει να αυξήσει τη διακίνηση εμπορευμάτων κατά 35%. Αν συνεχιστεί αυτός ο ρυθμός, δεν θα περάσει πολύς καιρός πριν το Αμβούργο εκτοπιστεί από την τρίτη θέση στην Ευρώπη», αναφέρει η γερμανική εφημερίδα σύμφωνα με το ΑΠΕ.

«Ο νέος δρόμος του μεταξιού: Η άγκυρα της Κίνας στην Ευρώπη», είναι ο τίτλος του δημοσιεύματος, που επισημαίνει μεταξύ άλλων «Η Cosco χτίζει στον Πειραιά εντελώς ανενόχλητη την κεντρική γέφυρα της Κίνας προς την Ευρώπη, χωρίς να δίνεται ιδιαίτερη σημασία βορειότερα της ηπείρου. Ο νέος εμπορικός δρόμος ο οποίος όμως δημιουργείται θα μπορούσε να προκαλέσει ριζικές αλλαγές συνολικά στη διακίνηση αγαθών προς την Κεντρική Ευρώπη».

Πολλά από τα πλοία, τα οποία ανήκουν κυρίως σε ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες, έρχονται εδώ για την τακτική ετήσια συντήρηση. «Αυτές οι παραγγελίες χάθηκαν στα χρόνια της κρίσης. Ακόμη και οι Έλληνες πλοιοκτήτες έστελναν τα πλοία τους για συντήρηση στο εξωτερικό», λέει ο εκπρόσωπος του ΟΛΠ, Νεκτάριος Δεμενόπουλος. Πριν από την κρίση, περισσότερα από 10.000 άτομα εργάζονταν στα συνεργεία, αλλά σήμερα είναι λιγότεροι από το ένα τρίτο. «Υπήρχε έλλειψη σύγχρονων υποδομών, αλλά τώρα γίνονται από την Κίνα».

«Από εδώ θα βρίσκεται κανείς στη κέντρο της Ευρώπης μέσα σε δύο ημέρες», λέει ο διευθυντής του ΟΛΠ Θανάσης Κoϊνης.«Θα έχουμε ένα πλεονέκτημα χρόνου σχεδόν μιας εβδομάδας και θα ανταγωνιστούμε έτσι με τα βόρεια λιμάνια του Αμβούργου ή του Ρότερνταμ».

Μόλις η σιδηροδρομική γραμμή είναι έτοιμη, τα φορτηγά με εμπορεύματα που προορίζονται για την Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη δεν θα χρειάζονται να κάνουν τον κύκλο μέσω τα στενών του Γιβραλτάρ, την Ισπανίας και τη Γαλλίας για να ξεφορτώσουν στο Αμβούργο ή το Ρότερνταμ. Αντ 'αυτού, η διαδρομή των εμπορευματοκιβωτίων θα οδηγεί με το τρένο από τον Πειραιά και την Αθήνα μέσω Σκoπίων, στο Βελιγράδι και τελικά απευθείας στη Βουδαπέστη. Η Αυστρία, για παράδειγμα, εισάγει αγαθά κυρίως μέσω των βόρειων λιμένων, αλλά θα μπορούσε να επωφεληθεί από τη νέα διαδρομή στο μέλλον.

Το Ινστιτούτο Κινεζικών Μελετών Mercator θεωρεί ότι «θα αναλάβει το έργο η Κίνα. Η προθεσμία του διαγωνισμού είναι πολύ σύντομη. Είναι απίθανο οι άλλες χώρες να μπορέσουν να υποβάλουν ανάλογη προσφορά βραχυπρόθεσμα».

«Φυσικά είναι σαφές, ότι δεν θέλαμε την ιδιωτικοποίηση αυτού του λιμανιού», λέει ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας Χρίστος Λαμπρίδης. Η πώληση της λειτουργικής παραχώρησης είχε επιβληθεί στην αριστερή κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ από τους διεθνείς πιστωτές κατά την κρίση. Γι αυτό και το υπουργείο του επιμένει ακόμη περισσότερο να τηρήσουν οι Κινέζοι το γενικό σχέδιο / masterplan που έπρεπε να υποβάλουν για τον εκσυγχρονισμό του λιμανιού.

«Η αποβάθρα 80.000 τόνων είναι ένα πολύ σημαντικό μέρος αυτού του προγράμματος», λέει ο κ. Λαμπρίδης, ο οποίος γεννήθηκε στον Πειραιά, μεγάλωσε εδώ, σπούδασε και έκανε διδακτορικό στην οικονομία και διαχείριση λιμένων. "Αυτό ζητήσαμε εμείς, αλλά και τα συνδικάτα, διότι η έλλειψη υποδομών ήταν το μεγαλύτερο πρόβλημα εδώ και χρόνια". Ακόμη πιο σημαντική είναι όμως η σιδηροδρομική σύνδεση, η οποία ήδη λειτουργεί, αλλά θα πρέπει ακριβώς να εκσυγχρονιστεί ώστε μέσω αυτής «να υπάρξει στο μέλλον μεγαλύτερη ροή εμπορευμάτων. Ο Πειραιάς έχει εξαιρετικές ευκαιρίες ανάπτυξης. Η παγκόσμια ροή αγαθών έχει αλλάξει. Στο παρελθόν, το διατλαντικό εμπόριο ήταν καθοριστικό, ενώ σήμερα πολλά αγαθά από την Ασία έρχονται στην Ευρώπη μέσω του Σουέζ. Και εμείς είμαστε το πρώτο λιμάνι εκφόρτωσης, με αποτέλεσμα το φορτίο μπορεί να φτάνει αρκετές ημέρες νωρίτερα στην Κεντρική Ευρώπη», όπως λέει ο κ. Λαμπρίδης

Ο γενικός γραμματέας του υπουργείου Ναυτιλίας δεν βλέπει «καμία πολιτική επιρροή" από την Κίνα. «Αν οι άλλοι θεωρούν ότι δεν πρέπει να υπάρξουν επενδύσεις στην Ελλάδα από την Κίνα, αυτήν ακριβώς την στιγμή, σε αυτούς τους οικονομικά τόσο δύσκολη καιρούς, τότε θα πρέπει να εξηγήσουν από πού αλλού θα πρέπει να έρθουν τα χρήματα. Σε τελευταία ανάλυση έγινε ένας ανοικτός διαγωνισμός για τον Πειραιά. Θα μπορούσαν να έχουν λάβει μέρος και ευρωπαϊκές εταιρείες».

 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Αμα αναχωρεί το Διαγορας , αμα παρει ποτε την έγκριση το Μύκονος Παλας ( Χανιά η οπως θα λεγεται ) Να υποθέσω οτι θα πρεπει να παει Ε1 η διπλα στο Βενιζέλος / Γκαλαξυ λογω isps (εδω γελάμε );;

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Εκείνο το υπερυψωμένο σύστημα κυκλοφορίας (monorail) περιμετρικά του Κεντρικού Λιμένoς Πειραιώς,που υποτίθεται ΘΑ ήταν έτοιμο το β΄ εξάμηνο του 2011 ώστε να εξυπηρετήση τους επιβάτες τσή κρουαζέρας γνωρίζουμε τί απέγινε;

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...