Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Enas Chiotis, αυτό σκεφτόμουν και εγώ σήμερα το πρωί που έβλεπα το παλάτι στη θέση των πλοίων της γραμμής Χίου Μυτιλήνης!! Δηλαδή πρέπει να αναστατωθούν οι επιβάτες δυο γραμμών (Χίου Μυτιλήνης & Ηρακλείου) αντί για μιας (Ηρακλείου), που άνετα μπορούσε να πάει στην Ε1, όπως έχει ξανά κάνει στο παρελθόν με κάτι απεργίες ναυτικών.

Link to comment
Share on other sites

να υποθεσουμε, οτι θα ειναι στον αερα οι ντοκοι των παλατιων ;)

On 4/11/2017 at 7:40 PM, enas chiotis said:

αντί ενδεχομένως το παλάτι να πάει στην Ε1.

 

On 4/11/2017 at 7:50 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Enas Chiotis, αυτό σκεφτόμουν και εγώ σήμερα το πρωί που έβλεπα το παλάτι στη θέση των πλοίων της γραμμής Χίου Μυτιλήνης!! Δηλαδή πρέπει να αναστατωθούν οι επιβάτες δυο γραμμών (Χίου Μυτιλήνης & Ηρακλείου) αντί για μιας (Ηρακλείου), που άνετα μπορούσε να πάει στην Ε1, όπως έχει ξανά κάνει στο παρελθόν με κάτι απεργίες ναυτικών.

μηπως λογω μηκους των παλατιων προτιμησαν να μην το ρισκαρουν. αλλο μια δυο μερες για απεργια και αλλο για κατι εβδομαδες

Link to comment
Share on other sites

Δηλαδή τόσα χρόνια που δένουν στη Κρήτη τα Παλάτια και εξέχει η πλώρη τους καμία 40+ μέτρα από την άκρη της προβλήτας, ρισκάρουν καθημερινά?? Επίσης το Superfast XII που δένει τόσο καιρό στο ντοκ 3, παίρνει ρίσκο η εταιρεία του και ο εκάστοτε πλοίαρχος του?? Άλλη λύση ήταν να δέσουν δίπλα από τις δεξαμενές εάν ήθελαν να κάνουν πλήρες πλαγιοδέτηση και να είναι ασφαλής!!

Link to comment
Share on other sites

Στο Ηράκλειο το παλάτι πλαγιοδετεί και είναι μουρη στον συνήθη άνεμο γι' αυτό και δεν κινδυνεύει. Στην Ε1 οι προβλήτες είναι μαξιμουμ 100-μέτρα oπότε το υπόλοιπο θα περισσεύει... Το πιο προφανές είναι ότι η εταιρεία πληρώνει ουκ ολίγα για την καθιερωμένη της θέση και γι' αυτό μετακινήθηκε στην πλησιέστερη δυνατή. Θα ήταν ακόμα πιο απλό να μετακινηθεί βέβαια το HS7 και να δένει ανάποδα αν στρώνουν οι καταπέλτες του και δεν υπάρχει θέμα βυθίσματος αλλά στην αιχμή θα είχαμε φόρτωση δυο 200μετρων το ένα απέναντι στο άλλο

Link to comment
Share on other sites

Ασχέτως αν ειναι αυτος ο λογος της μετακινησης των βαποριών ,να πουμε ότι πραγματι πρεπει να γινονται διαγραμησεις μιας και το Σαββατο ειδα ένα συνεργειο στα Λεμοναδικα

Link to comment
Share on other sites

11 hours ago, margaritis24 said:

Εχουν κλεισει με περιφραξη τον ντοκο των μινωικων κ εχουν ξεκινησει κ καλουπωνουν την προβλητα περιμετρικα

Για του λογου το αληθές μια μακρινή φώτο χθες τι βραδυ. 

Εχουν καλουπωσει το κεκλιμενο και εχουν βάλει περιφραξη γύρω γύρω. Αν διέκρινα σωστά πρέπει να έχουν αφαιρέσει και κάποια τμήματα του οπλισμού.

IMG_20171106_091710_837_1024x1024_768x768.jpg

Link to comment
Share on other sites

Ότι είχε γίνει πριν μερικά χρόνια στη θέση της κοινοπραξίας για Ηράκλειο θα γίνει.

9 hours ago, Sf_X said:

Στο Ηράκλειο το παλάτι πλαγιοδετεί και είναι μουρη στον συνήθη άνεμο γι' αυτό και δεν κινδυνεύει. Στην Ε1 οι προβλήτες είναι μαξιμουμ 100-μέτρα oπότε το υπόλοιπο θα περισσεύει... Το πιο προφανές είναι ότι η εταιρεία πληρώνει ουκ ολίγα για την καθιερωμένη της θέση και γι' αυτό μετακινήθηκε στην πλησιέστερη δυνατή. Θα ήταν ακόμα πιο απλό να μετακινηθεί βέβαια το HS7 και να δένει ανάποδα αν στρώνουν οι καταπέλτες του και δεν υπάρχει θέμα βυθίσματος αλλά στην αιχμή θα είχαμε φόρτωση δυο 200μετρων το ένα απέναντι στο άλλο

Στη Ηετίωνα προς τα μέσα δεν πρέπει να στρώνουν οι καταπέλτες των Παλατιών γιατί υπάρχει στη μέση κλίση και στις άκρες είναι ψηλός ο ντόκος οπότε δεν πιστεύω ότι χωράνε!!  Όλα τα πλοία πληρώνουν «αδρά» για τις θέσεις που έχουν, όποτε δεν είναι επιχείρημα ποιος δίνει τα πιο πολλά χρήματα!! Αλήθεια ξέρουμε πως τιμολογούνται οι θέσεις (πχ με το μέγεθος του πλοίου) ?? Η πρυμνοπλαγιοδετηση σίγουρα θα έχει άλλη τιμή από ότι να είσαι στις άγκυρες!!

10 hours ago, proud_ionian said:

τα παλατια ειναι +25μετρα απο το ΧΙΙ και τα κρητη. και μιλαμε για θεσσεις που ειναι πανω στη μπουκα. γι' αυτο μιλησα για ρισκο.

Τα Παλάτια είναι 15 μέτρα μεγαλύτερα από το Superfast XII για την ακρίβεια (214m vs. 199m)!!

Link to comment
Share on other sites

5 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

 Όλα τα πλοία πληρώνουν «αδρά» για τις θέσεις που έχουν, όποτε δεν είναι επιχείρημα ποιος δίνει τα πιο πολλά χρήματα!! Αλήθεια ξέρουμε πως τιμολογούνται οι θέσεις (πχ με το μέγεθος του πλοίου) ?? Η πρυμνοπλαγιοδετηση σίγουρα θα έχει άλλη τιμή από ότι να είσαι στις άγκυρες!!

Αυτό το αδρά μην το δένεις κόμπο, φραγκοδίφραγκα πρέπει να είναι ο σωστός όρος. Η πρυμνοδέτηση σύμφωνα με τον ΟΛΠ είναι στο 35% της τιμής της παραβολής.

Link to comment
Share on other sites

Πάλι αλλαγή θέσης πρόσδεσης για τα Π Παλάτια!! Πλέον δένουν στην Ακτή Ηετιωνα με τη πλώρη προς τα μέσα και το Highspeed 7 έχει μετακινηθεί πιο μπροστά στη θέση που έδεναν τα Παλάτια αλλά με τη πλώρη προς τη προβλήτα. 

Link to comment
Share on other sites

Αλλαξανε θεση τα παλατια αλλα ο δεξης καταπελτης δεν ειναι ανοικτος παντως!θεμα τυχης εκεινη την στιγμη αλλα κ με το ματι οπως το κοιταγα δεν χωραει να στρωσει!θα δουμε το βραδυ στη φορτωση

Link to comment
Share on other sites

Πάντως, λόγω της κίνησης της εποχής και του τρόπου φόρτωσης του πλοίου   ,  ίσως να μην  απαιτείται  να ανοίξει και ο δεύτερος καταπέλτης.

Edited by svo
Link to comment
Share on other sites

Μου θυμίζει κάποια περίοδο που φόρτωνε το Ελ. Βενιζέλος με ένα καταπελτη στη τωρινή θέση της κοινοπραξίας για Ηρακλειο, όπου τα φορτηγά έμπαιναν από τη δεξιά πλευρά και περναγαν μπροστά από το cage για να πάνε στην αριστερή πλευρά! Όταν θα είναι γεμάτο το γκαράζ θα υπάρχει θέμα!!! 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

@Petros P Με αφορμή το σχόλιό σου στη φωτό, όχι ασυνήθιστο. Από εκεί σε προηγούμενες δεκαετίας έφευγαν δελφίνια και ταχύπλοα για το Σαρωνικό. Επίσης εκεί έκανε από-επιβίβαση με tenders το Canberra της P&O, μια και λόγω του βυθίσματός του(12 μέτρα) δεν μπορούσε να μπεί στο κεντρικό λιμάνι. 

Link to comment
Share on other sites

Για ξεχειμώνιασμα εννοω Νικ . Το θυμαμαι και μαλιστα ευτυχως που εφυγαν γιατι για οσους φευγαμε με σκάφη απο τη Μαρινα ηταν μεγαλο "καλαμπαλικι". Ειδικα οταν αργουσαν στις φορτωσεις και επρεπε να "γκαζωσουν" απο τη μπουκα αντε εσυ να ξερεις ποιος βγαινει ...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

πραγματα και θαυματα ετοιμαζει η cosco, συμφωνα με τοeuro2day.

ενδεικτικα:

4 ξενοδοχεια , αναμεσα τους, τα σιλο καιη παγοδα

3 εστιατορια.

η αποθηκη της ακτης μιαουλη, terminal επιβατων κρουαζιερας.

το car terminal, στο μωλο ΔΕΗ και ο σημερινος χωρος του car terminal επισκευαστικη ζωνη, συνεχεια του ΝΜΔ.

χωριστη επισκευαστικη ζωνη, για yacht.

@Petros P κανε λιανα τα υπολοιπα:P

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...