Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Πολλές προβλήτες στο λιμάνι του Πειραιά έχουν πρόβλημα με τα βαθικά τους και λόγω της λάσπης η οποία έχει εισχωρήσει μέσα στο λιμάνι έχουν ριχύνει πολύ με αποτέλεσμα να δημιουργούνται πολλά προβλήματα στους χειρισμούς των πλοίων και ειδικά στο ανάποδα όπου το πλοίο τραβάει νερά.
Ειδικά στο σημείο που δένουν τα ΛΙΣΣΟΣ και ΛΑΤΩ το πρόβλημα είναι μεγάλο μιας και επικαθίσεις των συγκεκριμένων πλοίων σε αυτή την προβλήτα είναι πολύ συχνό φενόμενο.
Κάτι θα πρέπει να γίνει για να μην φτάσουμε στο σημείο να αποκλείσουμε προβλήτες λόγω αυτού του προβλήματος.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 1k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Στην παραπέρα δυναμική ανάπτυξή του λιμανιού του Πειραιά με φιλόδοξα έργα υποδομής στον εμπορικό και επιβατικό τομέα και

στο αγκάλιασμα των κατοίκων της πόλης με τη δημιουργία χώρων αναψυχής στοχεύουν τα πέντε έργα που προωθούνται από τον Οργανισμό Λιμένα Πειραιά.

Κατά τη διάρκεια της διυπουργικής Eπιτροπής Σχεδιασμού και Aνάπτυξης Λιμανιών, με προεδρεύοντα τον γγ Λιμένων και Λιμενικής Πολιτικής Γιώργο Bλάχο, εγκρίθηκαν η προώθηση των πέντε έργων, στο πλαίσιο "της διαδικασίας προκαταρκτικής περιβαλλοντικής εκτίμησης και αξιολόγησης". Την τελική έγκριση των περιβαλλοντικών όρων θα δώσουν τα συναρμόδια υπουργεία ΠEXΩΔE, Πολιτισμού και Nαυτιλίας.

Tο έργο στο εμπορικό λιμάνι προβλέπει την επέκταση της προβλήτας 1 του Σταθμού Eμπορευματοκιβωτίων (ΣEMΠO), με την κατασκευή κρηπιδοτοίχων συνολικού αναπτύγματος 700 μέτρων. Για το συγκεκριμένο έργο η προϋπολογισθείσα δαπάνη είναι 32 εκατομμύρια ευρώ.

Το δεύτερο έργο υποδομής είναι η εκβάθυνση του επιβατικού λιμανιού, που είναι άμεσης προτεραιότητας. H ρηχότητα του λιμανιού αποδίδεται κυρίως στους αγωγούς ομβρίων που μαζί με τα νερά μεταφέρουν και στερεά απόβλητα. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις του OΛΠ, η εκβάθυνση θα γίνει σε τρία σημεία, ενώ ο όγκος της λάσπης που θα προκύψει υπολογίζεται σε 300.000 κυβικά μέτρα.

Επίσης προβλέπεται η δημιουργία γραμμής τραμ περιφερειακά του λιμανιού και η κατασκευή πεζογέφυρας. H τελευταία θα συνδέει το επιβατικό λιμάνι με τον σταθμό του Hλεκτρικού (HΣAΠ). Δηλαδή, θα διευκολύνει την κίνηση πολιτών από τα χερσαία μέσα μεταφοράς προς τα πλοία και αντίστροφα. Προβλέπεται επίσης η ανάπλαση της ακτής Bασιλειάδη και της περιοχής "Kαστράκι". Πρόκειται για έκταση 94 στρεμμάτων. Περιλαμβάνει μικρό τμήμα του Δήμου Δραπετσώνας, δύο μεγάλα παλιά κτίρια (A και :D, έναν επιβατικό σταθμό και τις δύο μόνιμες δεξαμενές. Προβλέπεται:

Στο κτίριο A να δημιουργηθεί ενυδρείο. Tο πενταώροφο κτίριο B θα γίνει χώρος στάθμευσης 476 αυτοκινήτων, ενώ το ισόγειο θα δοθεί σε εμπορικές χρήσεις.

Πηγη: Portnet.gr

Link to comment
Share on other sites

Συγνώμη αλλα η ανακοίνωση αυτή μου θυμίζει τα κλασικά έργα που δεν θα γίνουν ποτέ, ή στην καλύτερη περίπτωση θα γίνουν λίγο πριν την επόμενη ολυμπιάδα της Αθήνας...

Το μόνο πιθανό να γίνει σε καμμιά 15 χρόνια είναι η επέκταση του ΣΕΜΠΟ γιατί είναι και αναγκαίο και φέρνει χρήμα.

Κατα τα άλλα αυτο για το τράμ να το πάρω σαν ανέκδοτο?? Να κάνει τι?

Βόλτες μόνο του όπως και στην Αθήνα?

Το ενυδρείο μας μάρανε... δεν κοιτάνε να τελειώσουν αυτό το "δρόμο" που πάνε να κάνουν στη δραπετσώνα και έχουν κατασκάψει παντού λες κ ψάχνουν νερό. (Ναί, αυτόν που έχει μόνο τούνελ τα οποία κανεις δεν ξέρει που βγαίνουν).

Link to comment
Share on other sites

Το καλύτερο που έχουν να κάνουν είναι μία καφετέρια εκεί στο κόκκινο πανοραμική να πηγαίνεις να πίνεις τον καφέ σου και να χαζεύεις τα πλοία. :D

Ο πειραιάς είναι ίσως το μοναδικό μεγάλο λιμάνι που δεν έχει μια καφετέρια εκτός από τους επιβατικούς σταθμούς όπου σε σερβίρουν αλλοδαποί και οι οποιοί κλείνουν όταν αναχωρούν τα βαπόρια εκτός από αυτόν τις Τζελέπη. :D

Link to comment
Share on other sites

Η κατασταση της προβλητας στα 200αρια ειναι επιεικως

για τα θηρια της ζουγκλας. Εκει που ακουμπανε οι

καταπελτες των πλοιων δεν εχει μεινει τσιμεντο, οι

καταπελτες ακουμπανε και ο κοσμος παταει πανω σε

γυμνες μπετοβεργες και χωμα που σηκωνεται οταν περνανε

τα φορτηγα.

Αλλα βεβαιως τελειωσαν τωρα και οι Ολυμπιακοι, οποτε

τσιμεντο να γινουνε ολα! Η πολη που θυμιζε γρια επιδιδομενη

στην παλια Τρουμπα με βαρυ μακιγιαζ και ψευτο-φτιασιδια,

τωρα πια δεν φοραει ουτε αυτα. Αν ηταν για τιποτα καμερες και

μαντροτοιχους θα βρισκονταν κονδυλια, για μερικες

μπετονιερες τσιμεντο ωστε να συμμαζευτει λιγο η κατασταση

αυτη, ουτε λογος... :(:eek:

Μονο σε ενα σημειο διπλα στον Ποσειδωνα δειχνει να γινεται

κατι, μονο που τις τελευταιες 2 εβδομαδες(τουλαχιστον), το

παρατησανε κι αυτο.

EDIT

Μου φαινεται οτι αυτοι που κανουν τα εργα διπλα στον Ποσειδωνα

που αναφερω στην προηγουμενη παραγραφο, εχουν προσλαβει

τη Λιτσα Πατερα για συμβουλο και διαβασαν το μυαλο μου.

Σημερα το μεσημερι που περασα, τα εργα στο συγκεκριμενο

κομματι σε πληρη εξελιξη. Δεηθωμεν ωστε να προχωρησουν και

παρακατω πανω στην προβλητα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Κατι αλλο που παρατηρω τον τελευταιο καιρο, ειναι το θεμα με τις πλαστιγγες για τα φορτηγα. Αυτην τη στιγμη λειτουργουν οι εξης πλαστιγγες:

- Στα 200αρια(Αγιο Σπυριδωνα) η οποια κλεινει μολις φυγει ο Πηγασος η το Μαρινα το απογευμα.

- Στο ντοκ 3 η οποια κλεινει μολις φυγει το Ροδανθη(σημερα) η οταν φυγει το Μπλου Σταρ 2(οταν εχει δρομολογιο).

- Η διπλη στον Ηετιωνα(πισω απο το σιλο) η οποια λειτουργει μεχρι να φυγουν και τα Κρητικα.

Σε μια μερα ομως οπως η σημερινη που το Ροδανθη εφυγε στην ωρα του και η πλαστιγγα του ντοκ 3 κλεινει, μενει ανοιχτη μονο αυτη στον Ηετιωνα που αν και διπλη δεν επαρκει για τις αναγκες των Θεοφιλος-Παλας-Βενιζελος-Λατω-Απτερα-Ιεραπετρα που ολα μαζι βαζουν μια 500αρα φορτηγα με μετριοπαθεις υπολογισμους. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να δημιουργουνται ουρες που φτανουν απο την πλαστιγγα μεχρι μεσα στον περιφερειακο του λιμανιου, απ' οπου περασα πριν λιγο, και βεβαιψς να υπαρχει η αναλογη καθυστερηση στη φορτωση των πλοιων που αναγκαζονται να περιμενουν τα φορτηγα που με τη σειρα τους περιμενουν να ζυγιστουν.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ρε παιδιά χθες μόλις ξεφόρτωσε το Αίολος ΙΙ 10 ΙΧ μπλόκαρε η έξοδος στη πλατεία Καραϊσκάκη!! Δεν υπήρχε ένας τροχονόμος να διευκολύνει τη κατάσταση στο γνωστό φανάρι!!! Μόλις ήρθε και το HS 1, η ουρά έφτανε μέχρι την ακτή Τσελεπή!!! Ήμαρτον εάν με σχεδόν 150-200 ΙΧ μπλοκάρει το λιμάνι!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Μολις γυρισα με το αυτοκινητο απο μια δουλεια στην οποια ειχα παει κοντα στο σταθμο του τρενου. Ενω ερχεται εξοδος κλπ, ουτε στη διασταυρωση του Τζελεπη(μπροστα στα Αιγινητικα δηλαδη), ουτε σε αυτην του Αγιου Νικολαου, ουτε σε αυτην του Αγιου Σπυριδωνα υπαρχει τροχονομος να βοηθησει την κινηση, με αποτελεσμα να γινεται το σωσε. Αντιθετως εχει γεμισει ο κοσμος περιπολικα και γερανους της τροχαιας με αποκλειστικο σκοπο οχι μονο να κοβουν κλησεις αλλα με τη μια να σηκωνουν τα αυτοκινητα του κοσμου για το παραμικρο B) . Αποστολη της τροχαιας δηλαδη εχει γινει να μαζευει καποια λεφτα ανα περιπολικο ανα μηνα, ενω απο πλευρας του να βοηθησουμε το κοινο αστα να πανε καλυτερα.

Ειδικα για το λιμανι του Πειραια που ολοι ξερουμε τις αριστες υποδομες που εχει, ειναι πραγματικα ελεεινο και τρισαθλιο να μην εχει 3-4 τροχονομους στα βασικα του σημεια κατα τη διαρκεια της μερας. Επισης εχει και το Λιμενικο υποδιευθυνση τροχαιας νομιζω με μοτοσικλετιστες οι οποιοι επισης εχουν σαν αποστολη ειτε να κοβουν κλησεις εντος λιμενος, ειτε να ανοιγουν δρομο στη Μερσεντες του ΥΕΝ μη τυχον και τον πιασει κανα φαναρι και χασει πολυτιμο χρονο απο τη λυση των προβληματων της ναυτιλιας. Κατι που να βοηθαει αμεσα τον πολιτη/χρηστη του λιμανιου κανουν? :P:D Η μονο προστασια υψηλων προσωπων και αθανατων της πλακας? :D

Οπως λεει κι ο Χαρρυ Κλυνν, "Πες μου τι μου κανεις Κρατος μου" :o

Link to comment
Share on other sites

Τι να πούμε για το μεγάλο λιμάνι... Που είναι ο περιφεριακός δρόμος που να συνδέει όλο το λιμάνι? Γιατί να μήν υπάρχει σε συνδιασμό με τον άνω δρόμο κατευθείαν είσοδο στο λιμάνι? Γιατί να μήν υπάρχει δωρεάν μικρής διάρκειας (η έστω μικρής χρέωσης) πάρκιγκ κ αναγκαζόμαστε να παρανομούμε παρκάροντας (χαρά στον ΟΛΠ) παράνομα κ να πληρώνουμε 65(!!!!) ευρώ πρόστιμο όταν θέλουμε να κάνουμε τις δουλείες στο λιμεναρχείο? γιατί να πληρώνουμε τις πανάκριβες τιμές στα κατώτατου ποιότητος αναψυκτήρια (κ δεν είναι χώρος αναμονής)? Γιατί να μην έχουμε την δική μας καφετέρια - εξώστη ώστε ανενόχλητοι να απολαμβάνουμε το χόμπυ μας? Γιατι να πλήρώνουμε κάθε φορά ΟΛΠ εισφορά την στιγμή που κινδυνέυω να με χτυπήσουν οι νταλίκες - ΙΧ - μηχανάκια που κυκλοφορούν χωρίς διάταξη ελήψη δρόμου (κ μην μου πείτε οτι οι μισοσβησμένες γραμμες είναι δρόμος γιατι...) κ πόσα άλλα...

Σκέψη αρκετών είναι η δρομολόγηση μικρών Φέρυ για επιβατες (κ γιατι όχι κ οχηματα) απο το κεντρικο λιμάνι για Φάληρο. Θα δώσουν τα εκατομμύρια ώστε το τράμ να φτάσει στο κέντρο του Πειραια. Κ τα Ολυμπιακά κέντρα θα αποκτούσαν χρήση κ το κυκλοφοριακό θα μειόνονταν...Αλλα τέτοιες σκέψεις δέν στέλνουν στις τσέπες τών πολιτικών πολλά φράγκα...Άχ Ελλαδίτσα...

Link to comment
Share on other sites

Απόστολε σε όλα αυτά που λες έχει δίκιο αλλά ελπίδες για κάτι καλύτερο δεν υπάρχουν.

Τόσα χρόνια το μόνο που έχουν κάνει είναι να βάλουν καγκελόπορτες και να κλειδαμπαρώνουν το λιμάνι λες και θα έρθει ένας με ενα ρυμουλκό και τους το πάρει. :)

Α ξέχασα έφτιαξααν και το ντοκ 3 το οποίο το έφτιαχναν μια δεκαετία. :mad:

Εκεί στο κόκκινο όπου είναι εγκαταλελειμένο και μισογκρεμισμενο ένα υπερυψωμένο κτηριο θα ήταν ότι έπρεπε για μια καφετέρια και θα δουλευε τρελα αλλά είπαμε να το κλειδώνουμε το λιμάνι να πάμε να φεύγουμε.

Τα αναψυκτήρια που λες περισσότερο για αποθήκες αποσκευών και κααντίνες της Πειραιώς θυμίζουν παρά για καφετέριες.

Η εικόνα τους είναι αθλια.Την στολή (άσπρο πουκάμισο με μαυρο παντελόνι) του σερβιτόρου μου αρέσει που βάζουν στους παακιστανους στο αναψυκτήριο της Τζελέπη.

Η ακατάστατη κυκλοφορία που λες και ειδικά στις ακτές που αράζουν τα πλοία για Κρήτη είναι θλιβερή και πιο πολύ κινδυνεύεις να σε πατήσουν εκεί παρά στην παραλιακή.

Τα έργα υποδομής(περιφερειακή ...)έχουν μείνει στα χαρτιά.

Δεν βλέπω να ααλλάζει τίποτα δυστυχώς.

Μόνο καμιά καγκελόπορτα παραπάνω μπορεί να βάλουν και κανεναν ασυνείδητο καραβολάτρη που βγαζει φωτογραφιες τα βαπόρια να συλλάβουν και να τον πάνε στο αυτόφωρο. :mad:

Link to comment
Share on other sites

Mόλις ερεθίσατε κύριοι το ευαίσθητο νεύρο μου..

Πρίν από λίγες μέρες βρέθηκα με δύο εκλεκτούς φίλους μου για ένα βραδυνό "καφέ" στην καφετέρια του Λιονταριού που θα είχε ως μενού τις νυχτερινές αναχωρήσεις για τα νησιά, που έχουν και αυτές τους δικούς τους ήχους και τα δικά τους χρώματα ή μάλον δεν βρέθηκα μαζί τους τελικά.

Με πρόλαβε μέσα σε 5 λεπτά ένας γερανός και ένα περιπολικο που πετάχτηκαν από το πουθενά και άρχισαν να δένουνε το αυτοκίνητό μου επειδή ήταν παρκαρισμένο σε μιά γωνία (σε έναν άδειο & ερημικό δρόμο)!

Δεν πρόλαβαν να μου αφαιρέσουν τις πινακίδες και επειδή τους "έπιασα επ΄αυτοφώρω" δεν τις έβγαλαν εκεί και άρχισαν να το δένουνε & να το τραβάνε ατάκτως.

Βλέπετε φίλοι μου αυτή η κίνησή τους επιφέρει: 60 ΕΥΡΩ (για τον γερανό) 9 ΕΥΡΩ για ένα συγκεκριμένο πάρκινγκ που θα στο αφίσουν για μερικά λεπτα και που δεν γνωρίζω με ποιές διαδικασίες επιλέχτηκε να "ευλογήται" το εν λόγω με αυτό το ποσό (???) και φυσικα 195 ΕΥΡΩ για να σου ξαναδώσουν τις πινακίδες πίσω. Το σύνολον είναι 264 ΕΥΡΩ. Οι συγκεκριμένοι αστυφύλακες αξίζουν συγχαρητηρίων και όχι μόνο, γιατί παρά τα πειστικά επιχειρήματα μού προσπάθησαν φιλότιμα να εξασφαλίσουν τα παραπάνω ποσά για την υπηρεσία τους όπως κάνουν άλωστε με όλους τους Έλληνες πολίτες που "ασύδοτα" έχουν την απαίτηση να παρκάρουν σε ένα ερημικό σημείο τα μεσάνυχτα...! Η επιθυμία μου λοιπόν να χαζέψω την βραδυνή αναχώρηση της Ρομίλντας μου βγήκε ξυνή.

Αλλά αυτό που με στεναχωρεί πιο πολύ είναι ότι διαπιστωνώ συνεχώς ότι όχι μόνο δεν λειτουργούν αυτοί οι κύριοι για τον πολίτη, τον οδηγό, τον πεζό και το κοινό καλό γενικότερα αλλά το μόνο που τους ενδιαφέρει είναι η εισπρακτική τους πολιτική και είναι σαν πωλητές που προσπαθούν να πιάσουν τους "στόχους" τους .

Την ίδια στιγμή λίγα τετράγωνα πιο πέρα μπορεί να γίνεται διακίνηση ναρκωτικών μέρα μεσημέρι αλλά ωώ τι απίστευτο η οξύτητα των οφθαλμών των αρμοδείων ξαφνικά κατεβαίνει σε απίστευτα χαμηλά επίπεδα..

ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ, αυτή η χώρα πάντα μας πληγώνει και το ξέρουμε..

Εγώ την Ρομίλντα το βράδυ και την κάθε Ρομίλντα θα συνεχίζω να την βλέπω με οποιοδήποτε τίμημα.

Εχουμε μια αδυναμία και θα την συμεχίσουμε.

ΚΑΙ στο λιμάνι θα μπαίνω, ΚΑΙ αν θέλω θα φωτογραφίζω τα "διαβαθμισμένα" απόκρυφα και εθνικώς επικύνδυνα χαρακτηριστικά του Αιολος Κεντέρης και του Απόλλωνα ΚΑΙ θα διερευνύσω τις "μυστικές" ελυκτικές δυνατότητες της Θαλασσινής, ΚΑΙ απόνερα του χαισπιντ θα τρώω στη μούρη ΚΑΙ θα αναπνέω τον καπνό της Δημητρούλας.

ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΟΥ.

Αλλά αυτοί οι ένστολοι κύριοι, οι μέσα ή οι έξω από το λιμάνι το ξέρουν και θα εμφανίζονται συχνά για να με "τιμωρούν" και να επιβάλουν στο λιμάνι την "τάξη".

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Να ρωτήσω κάτι, ποια η χρησιμότητα του να ρίχνουμε καινούρια άσφαλτο μέσα στο λιμάνι του Πειραιά??

α) μας έμεινε απο την ολυμπιαδα κ καπου πρεπει να τη στρώσουμε?

β) θα γίνει κανενας αγώνας F1 δίπλα στο ΛΙΣΣΟΣ?

γ) σε δουλειά να βρισκόμαστε?

δ) οταν θα φυγει η MSC θα βαζουμε τους λιμενεργατες να ρίχνουν άσφαλτο για να μην παραπονιούνται?

Ελεος, εδω στην Κορίνθου-Πατρών για παράδειγμα έχει να πέσει άσφαλτος 20 χρόνια, εκεί που πραγματικά χρειάζεται, κ ρίχνουνε άσφαλτο στον Πειραια... Θελει κανένας να έχει πιο καλη πρόσφυση το αμάξι του όταν περνάει διπλα απο τα Palace? Τι πρέπει να λέμε "α τώρα με τη νέα άσφαλτο πήρα τη στροφή στο ΚΡΗΤΗ ΙΙ με 92Km/h, ειμαι κ πολύ Σουμάχερ"?

Τις λακούβες-κρατήρες που έχει ο κανονικός δρόμος παραπέρα προς δραπετσώνα μονο εγώ τις βλέπω?

Ποιος υπογράφει και πληρώνει ρε γαμώτο για άσφαλτο όταν δεν υπάρχει ενα σοβαρό κιόσκι για τους επιβάτες?

ποση μ@λ...α χωράει πια σε αυτό τον τόπο??

Link to comment
Share on other sites

Ας πανε μια βολτιτσα οι αρμοδιοι γυρω γυρω την παραλια της Δραπετσωνας μεχρι την ιχθυοσκαλα και το τελος της Λαμπρακη προς Περαμα και να μας πουν μετα την λογικη της καινουργιας ασφαλτου διπλα στα πλοια...Α ρε αθανατη Ελλαδα...!!!!!! :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...

Στάση αναμονής φαίνεται να τηρούν ακόμη οι χρήστες των εγκαταστάσεων του εμπορικού λιμανιού του Πειραιά περιμένοντας από τη διοίκησή του το στίγμα της εμπορικής πολιτικής που θα ακολουθήσει.

Μετά και την «εξισορρόπηση» του φόρτου στον σταθμό εμπορευματοκιβωτίων, η οποία οφείλεται κυρίως στο γεγονός ότι οι εταιρίες διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων μείωσαν έναν σημαντικό αριθμό κινήσεων, οι χρήστες αναμένουν να διαφανεί η διάθεση της διοίκησης να απαντήσει στις έγγραφες αιτήσεις ναυτιλιακών εταιριών διακίνησης εμπορευματοκιβωτίων που εξακολουθούν να εκδηλώνουν ενδιαφέρον για τον Πειραιά.

Από την άλλη πλευρά, οι χρήστες αναμένουν, εκτός αυτού, απτά δείγματα πολιτικής που θα ανταποκρίνεται στις ισχυρές πιέσεις του ανταγωνισμού από άλλα λιμάνια της Aνατολικής Mεσογείου, ευελπιστώντας ότι ο Πειραιάς θα αντιδράσει στην παρατηρούμενη συρρίκνωση της κίνησης, τα αποτελέσματα της οποίας εκτιμάται ότι θα διαφανούν στα οικονομικά στοιχεία προς τα τέλη του έτους. Αξίζει πάντως να σημειωθεί ότι η ηγεσία του ΟΛΠ ήδη ετοιμάζεται να θέσει σε λειτουργία την αυτοκινούμενη γερανογέφυρα που προμηθεύτηκε πρόσφατα, ικανοποιώντας ένα υπερδεκαετές αίτημα των χρηστών, ενώ επίσης ετοιμάζεται να ενοικιάσει και μία δεύτερη ανάλογων δυνατοτήτων. Οι δύο αυτοκινούμενες γερανογέφυρες εκτιμάται ότι θα βελτιώσουν το συντελούμενο στον ΣΕΜΠΟ έργο αφού θα είναι δυνατή η εξυπηρέτηση περισσότερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εν όψει μάλιστα και της προώθησης των εργασιών για τον Προβλήτα 1.

Express

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

ΜΕ ΓΟΡΓΟΥΣ ρυθμούς προχωράει ο σχεδιασμός για την αντιμετώπιση των προβλημάτων που αντιμετωπίζει το επιβατικό κοινό στο λιμάνι του Πειραιά. Στα «σκαριά» βρίσκεται, ήδη, η ανοικοδόμηση της γέφυρας πεζών που θα συνδέει τον ΟΑΣΑ με τον ΗΣΑΠ και την Ακτή Τζελέπη του λιμανιού του Πειραιά, ώστε να έχουν άμεση πρόσβαση στα μέσα μεταφοράς οι επιβάτες.

Ηδη έχει υπογραφεί αρχική συμφωνία ανάμεσα στον ΟΛΠ [OLPr.AT] Σχετικά άρθρα , τον ΗΣΑΠ και τον ΟΑΣΑ, για την κατασκευή της γέφυρας. Το κόστος του έργου έχει προϋπολογισθεί περίπου στα 2,2 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί από τις τρεις ΔΕΚΟ. Οπως επεσήμαναν κύκλοι της Ακτής Μιαούλη, αναμένεται να ξεκαθαρίσουν οι γραφειοκρατικές διαδικασίες πριν ξεκινήσει το έργο.

Σύμφωνα με το σχεδιασμό του υπουργείου Εμπορικής Ναυτιλίας, θα ακολουθήσουν η δημιουργία ενός οργάνου, που θα αποτελείται από στελέχη του λιμενικού, εκπροσώπους των ακτοπλοϊκών εταιρειών, αλλά και του Οργανισμού Λιμένος Πειραιά, η οποία θα έχει ως αποστολή τη λήψη άμεσων αποφάσεων στα διάφορα προβλήματα που θα παρουσιάζονται.

Επίσης, θα δημιουργηθούν προσωρινοί επιβατηγοί σταθμοί. Θα πρόκειται για στέγαστρα - κιόσκια, στα οποία οι επιβάτες των πλοίων, πριν από την αναχώρησή τους, θα μπορούν να κάθονται, αλλά και να έχουν τη δυνατότητα άμεσης ενημέρωσης, μέσω ανακοινώσεων αλλά και τις πρόσβασης τους στις πληροφορίες από το Internet.

Τέλος, η ενημέρωση του επιβατηγού κοινού να γίνεται και στο σταθμό του ΗΣΑΠ αλλά και στα ακτοπλοϊκά πλοία. Επίσης, θα εξεταστεί το κατά πόσον είναι δυνατό να απομακρυνθούν τα κιόσκια μέσα από το επιβατηγό λιμάνι, οι πλανόδιοι πωλητές αλλά και τα αυτοκίνητα και οι νταλίκες που σταθμεύουν για μεγάλο χρονικό διάστημα στο χερσαίο τμήμα του επιβατηγού λιμανιού.

Ο σύμβουλος

Την ίδια στιγμή, ο υπουργός επιβεβαίωσε, χθες, κατά τη διάρκεια της συνέντευξης Τύπου, την πρόθεσή του να προχωρήσει, μέσα στο Σεπτέμβριο, σε δημόσια διαβούλευση για την πρόσληψη ειδικού συμβούλου για την υλοποίηση των έργων στα λιμάνια, συνολικού ύψους έξι δισ. ευρώ, που έχει προγραμματίσει το ΥΕΝ για την επόμενη 10ετία, μέσω της προσέλκυσης ιδιωτικών κεφαλαίων. Οπως τόνισε ο υπουργός, η διαβούλευση θα έχει διεθνή χαρακτήρα και προσέθεσε ότι θα δεχθούν προτάσεις από όλους τους φορείς και από το εξωτερικό.

Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες της «Ν», η αμοιβή του συμβούλου, που σύμφωνα με τον πρώτο σχεδιασμό θα έφτανε μέχρι 35 εκατ. ευρώ, έχει μειωθεί αισθητά. Αντικείμενο της εργασίας του συμβούλου θα είναι η υποστήριξη των διοικήσεων των Οργανισμών Λιμένων για την υλοποίηση των έργων - υπηρεσιών στα λιμάνια με συμβάσεις χρηματοδοτήσεων και αυτοχρηματοδοτήσεων.

Πηγη η Ναυτεμπορικη

Σχολια φαιδρου-εγκαθετου:

- Την πεζογεφυρα μηπως θα την κατασκευασει ο εθνικος μας αρχιτεκτονας, Σαντιαγο Καλατραβα? Γιατι ειμαι περιεργος πραγματικα για το τι ειδους κτισμα θα ειναι αυτο για να κοστισει περιπου 2.2 εκατομμυρια ευρω, δηλαδη πανω απο 700 εκταομμυρια παλιες δραχμες. Και αυτο το ποσο ειναι προφανως η αρχικη εκτιμηση, το τελικο ποσο το αφηνω στη νοσηρη φαντασια σας

- Να απομακρυνθουν τα αυτοκινητα και φορτηγα που σταθμευουν επι μακροθεν εντος λιμενος. Μαλιστα. Και να εγκατασταθει το καινουριο ΥΕΝ μεσα στο λιμανι για να εχει θεα θαλασσα ο εκαστοτε Υπουργος, το οποιο απο μονο του θα επιβαρυνει με εκατονταδες αυτοκινητα το λιμανι. Εκτος απο αυτα που θα σταθμευουν στο ντοκ 3, θα ειναι κι αυτα που θα μπαινουν απο του Τζελεπη και θα διασχιζουν ολοκληρο το λιμανι για να φτασουν στο ΥΕΝ προς διεκπεραιωση των διαφορων υποθεσεων τους.

- Και μια προβλεψη: Το επομενο βημα θα ειναι να παρουν εξωση τα περιπτερα και οι κινητες καντινες που βρισκονται/σταθμευουν εντος λιμενος με προσχημα τον εκσυγχρονισμο και λοιπες αηδιες και ξερασματα. Βλεπετε. αν χτιστουν επιβατικοι σταθμοι και κιοσκια, ολο και καποιος ημετερος η καμια μεγαλη αλυσιδα εστιασης, δεν θα παρει τη δουλεια της εκμεταλλευσης τους? Στα πλασια του υγιους ανταγωνισμου λοιπον, θα εξασφαλισουμε την οικονομικη υγεια του εκμεταλλευοντα τα παραπανω, εξοντωνοντας τους ανταγωνιστες.

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Απο το Portnet

Τέλος στην ταλαιπωρία χιλιάδων επιβατών που επιχειρούν να διασχίσουν τη λεωφόρο μπροστά από τον τερματικό σταθμό του ΗΣΑΠ στον Πειραιά με κατεύθυνση το λιμάνι και αντίστροφα θέτει ο Οργανισμός Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ). Χθες το διοικητικό του συμβούλιο αποφάσισε τη διάθεση κονδυλίου για την κατασκευή πεζογέφυρας με κυλιόμενες σκάλες και ασανσέρ για άτομα με ειδικές ανάγκες που θα ενώσει τα δύο σημεία σε υλοποίηση σχεδιασμού που αφορά την αναβάθμιση των υποδομών του επιβατικού λιμένα που αποφάσισε η ηγεσία του Οργανισμού. Επίσης το δ.σ. αποφάσισε στο πλαίσιο άσκησης ευέλικτης εμπορικής πολιτικής να προσαρμόσει την τιμολογιακή του πολιτική στον τομέα των transit φορτίων με βάση τον ανταγωνισμό με προφανή στόχο την προσέλκυση του ενδιαφέροντος εταιριών που προσανατολίζονται να χρησιμοποιήσουν τον Πειραιά ως διαμετακομιστικό κέντρο.

Επιτέλους να αποκτήσουμε άλλη μια θέση αφ-υψηλού για φωτογραφίες!!:):P

Link to comment
Share on other sites

Έπρεπε να περάσουν τόσα χρόνια για να το σκεφτούν αυτο? Ενα τόσο ομορφο λιμάνι να μην έχει κάν τρόπο πρόσβασης παρα μόνο διασχίζοντας το δρόμο? Αντε και να σκεφτούν την καφετέρια στο κόκκινο με θέα για φώτο!

Link to comment
Share on other sites

Εγω γιατι ειμαι σιγουρος πως θα ειναι "κλειστη" η πεζογεφυρα και δεν θα μπορουμε να παιρνουμε φωτο? Φανταστειτε επισης προυπολογισμο εργου, ποσο καιρο θα παρει να αποπερατωθει και τι κυκλοφοριακο χαος θα γινει μεχρι να τελειωσει. Τα εργα θα ξεκινησουν -εννοειται- μεσα στο κατακαλοκαιρο και στο αποκορυφωμα της κινησης. Τελος παντων αλλο ηθελα να θιξω.

Βρεθηκα χτες το βραδι στην Καρβουνοσκαλα, τη στιγμη που αναχωρουσε το Νικολας Α και φορτωναν τα Ετζιαν Γκλορυ και Μυκονος. Πραγματικος χαμος απο φορτηγα και εννοειται το αδιαχωρητο απο νταλικες, τρακτορες, βυτια και ρυμουλκες με συνεπεια να μη μπορει κανενα πλοιο να δουλεψει σωστα. Νομιζω πια πως ειναι προφανες οτι μεσω του ΟΛΠ οι εταιρειες και το ΥΕΝ θελουν να εκδιωξουν τα ρο-ρο απο τον Πειραια και την ευρυτερη περιοχη με καθε κοστος. Αυτο βεβαια οχι για λογους ασφαλειας και τετοιες γελοιες υπηρεσιακες δικαιολογιες, πως θα μπορουσε να ειναι ετσι απο τη στιγμη που καταπινουν αλλα πιο επικινδυνα συμβαντα οπως πετρελευση με βυτια την ωρα που απο-επιβιβαζονται επιβατες και οχηματα(βλεπε ταχυπλοα), η φορτωση φορτηγων με φορτια πλημμελως δεμενα η και καθολου δεμενα, με φθαρμενα λαστιχα σε σημειο που να φαινεται η εσωτερικη γομμα του ελαστικου.

Ουτε και βεβαια για λογους αποσυμφορησης του λιμανιου, δεν τους ενδιαφερει αλλωστε. Αν τους ενδιεφερε, κατα την περιοδο του καλοκαιριου ορισμενοι απο ολους αυτους που πηγαινοφερνουν και συνοδευουν υπηρεσιακους παραγοντες, θα μπορουσαν να ειναι τουλαχιστον στις 3 κεντρικες διασταυρωσεις του λιμανιου ωστε να βηθουν την κατασταση. Αντ' αυτου οπως θα εχετε δει και σε αναφορες απο το περασμενο καλοκαιρι, δεν υπαρχει κανεις ακομα και μερες/ωρες αιχμης. Αν τους ενδιεφερε η κυκλοφοριακη συμφορηση, δεν θα εφτιαχναν το γιγαντιαιο καινουριο ΥΕΝ διπλα στις προβλητες για να χαζευουν οι υπαλληλοι τη θαλασσα και να δημιουργησουν επιπλεον κινηση χιλιαδων αυτοκινητων απο και προς αυτο καθε μερα...

Αυτη η κινηση για τον εξοστρακισμο των ρο-ρο γινεται απλα και μονο για να ωφεληθουν οι εταιρειες απο την επιπλεον κινηση που θα προκυψει οταν οι μεταφορεις ανακαλυψουν οτι δεν τους συμφερει να στελνουν τρακτορες στην Ελευσινα(αληθεια που ακριβως στην Ελευσινα, εκτος αν υπαρχει διαθεσιμη προβλητα και δε την ξερω τοσδα χρονια) η στο Λαυριο, κι οτι ο Πειραιας θα ειναι η μοναδικη εναλλακτικη λυση. Νομιζω οτι δεν πρεπει να ειναι κανεις μοριακος βιολογος για να δει οτι τουλαχιστον 1-2 απο τα ρο-ρο θα μπορουσαν να αναχωρουν απο το λιμανι του Πειραια, ειτε απο το Παλατακι, ειτε διπλα απο το Διαγορα(αν δεν ηταν εκει το παρκινγκ του Αγουδημου) χωρις ιδιαιτερο προβλημα οσον αφορα την επιβαρυνση της προβλητας.

Και για να το παω και παραπερα, φανταστειτε οτι αυριο το πρωι απελευθερωνεται η ακτοπλοια οπως ακριβως ζητανε τοσα χρονια οι επιχειρηματιες. Θα ειναι δυνατο να δρομολογηθουν σχεδον αμεσως δυο ρο-ρο σε μια γραμμη οπως τα πχ Δωδεκανησα οπου με κοστος 1/3 αυτο του Blue Star 2, θα μπορουν να προσφερουν αναλογες τιμες και να αποσπασουν ενα σημαντικο μεριδιο της γραμμης. Φανταζεστε τους θιγομενους εφοπλιστες? Θα φωναζουν για το αναλγητο κρατος που δεν προστατευει τις επενδυσεις τους και θα προσπαθουν με καθε τροπο να καταστρεψουν τον ανταγωνισμο τον οποιο οι ιδιοι ευαγγελιζονταν(οταν δεν θιγονταν τα συμφεροντα τους). Για μενα λοιπον τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, οι εταιρειες φροντιζουν να μαγειρεψουν πριν πεινασουν και να καταστησουν την δρομολογηση ρο-ρο απο τον Πειραια πρακτικα αδυνατη.

Link to comment
Share on other sites

Ο υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας ανακοίνωσε ότι στα σχέδια του υπουργείου είναι η δημιουργία πλωτών πάρκινγκ στα λιμάνια του Πειραιά, της Πάτρας και του Ηρακλείου χωρητικότητας περίπου 1000 θέσεων

Απο τη Ναυτεμπορικη

Σχολιο του σαθρου και παρακμιακου shipfriend:

180 το Μιλενα + 180 το Νταλιανα + 350 ο Διαγορας + 220 ο Απολλωνας = 930 θεσεις. Μεσα εισαι Υπουργαρα μου ατελειωτη:)

Link to comment
Share on other sites

Καλά αυτό με τα πλωτά πάρκινγκ είναι μια ιδέα που πολλοί λένε, αλλά δε πιστεύω ποτέ να γίνει πραγματικότητα....Δύσχρηστο!

Πάντως το παρκινγκ στον ΟΛΠ μια χαρά είναι...

Link to comment
Share on other sites

Τα πλωτά πάρκινγκ πως θα γίνουν?

Με πλωτές εξέδρες ή με πλοία?

Αν γίνουν με πλοία πολύ πιθανόν να έχουν την κατάληξη του ΠΡΩΤΟΠΟΡΟΥ στην Σύρο το οποίο ήταν μια παταγώδης αποτυχία.

Link to comment
Share on other sites

Αυτή την περίπτωση είχα στο μυαλό μου και εγώ Earl, δεν είναι και πολύ εύχρηστο ως πάρκινγκ το γκαράζ ενός πλοίου.

Αλλά ότι και να είναι (πλοίο ή εξέδρα), σε ποιό σημείο θα μπει ώστε να βολεύει τους χρήστες του αλλά και να μην εμποδίζει τα λοιπά πλοία και την λειτουργία του λιμανιού?

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...