Angelos

Κρουαζιερόπλοια & κρουαζιέρα : Νέα, Κινήσεις, Απορίες κ.α.

47 posts in this topic

Ας διακοψω τις ολιγοημερες διακοπες μου για να αρθογραφησω.

Σημερα τελειωσε λοιπον το sea trade miami που ως γνωστον ειναι το μεγαλυτερο χαπενινγκ στον κοσμο της κρουαζιερας.

θα επανελθω συντομα με νεα στοιχεια αλλα θελω να εκφρασω την οργη μου και την δυσαρεσκεια που νιωθω οσον αφορα την Ελληνικη συμμετοχη.

Ναι η Τουρκια που παιρνει 18-20 εκατομμυρια τουριστες εναντι στα 8 προς Ελλαδα ειχε ενα απο τα μεγαλυτερα σταντς ακριβως διπλα απο το μεγαλυτερο σταντ ναυπηγησης κρουαζιεροπλοιων της mayer werft με πενταμορφες κοπελες και απιθανες αφισες για τα λιμανια της Τουρκιας.

Υλικο το οποιο μαζευτηκε ΟΛΟ και θα το δωθει στον υπουργο τουρισμου για να μαθαινει. Γιατι η Ελληνικη συμμετοχη επισημα ηταν 0. Καποιος απο τον ΟΛΠ καθως και μια δημοσιογραφος ειχαν βρεθει εκει απο την Ελλαδα. Ε3αιρουμενοι δε τους Ελληνες μονιμους του εξωτερικου που πασχισαν να ρωτησουν στα πανελ γιατι οχι κρουαζιερα στην Ελλαδα?

οκ να ακουμε λοιπον για την ΛΟΥΗΣ και την αναγενηση αλλα επειδη ειναι το πολοστο μεγαλο γεγονος που η Ελλαδα μας και τα λιμανα της παιρνουν κουλουρα και απουσια να καταλαβαινουμε οτι η προσπαθεια ειναι μηδαμινη.

Και αν το μιαμι ειναι μακρια και τα εξοδα μεγαλα ας μην παει κ η τελευταια γραμματεας ενος ΟΛ στην Ιταλια οπου αναλογα γεγονοτα γινοντουσαν τοτε που χαρη στην φεστιβαλ ειχε αξια η μεσογειος απο μεσογειακες και οχι αμερικανικες εταιρειες. Γιατι οι γραμματεις θυμαμε τοτε ακολουθουσαν τον προισταμενο για να κραταν......τις σημειωσεις.

Συγνωμη αλλα τα Πωσειδονια δεν μου φτανουν.

Εκτιθεμαι αλλα χαλαλι σας.

Αγγελος εκ Παρισιων

ΥΓ. ξεχασα.....να μας χαιρομαστε Ελλαδα μου γλυκια και αν μας ξαναδειτε ....γραψτε μας! -ΕΚ μερους των Ελληνων του εξωτερικου.

Καλα λενε οπου Γης, Πατρις!

ΥΓ2. να ΜΗΝ κοληθει με το αναλογο τοπικ ελληνικης κρουαζιερας γιατι θα επανελθω

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η χρονιά του επιβάτη" για τα κρουαζιερόπλοια

Πηγη: MEDIASHIPPING

Φουρτούνα απειλεί την παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας, καθώς η χρηματοπιστωτική θύελλα πλήττει ήδη σε μεγάλο βαθμό τον τουριστικό κλάδο. Ολες οι μεγάλες εταιρείες κρουαζιερόπλοιων καταβάλλουν απεγνωσμένες προσπάθειες να προσελκύσουν πελάτες για το 2009: Ρίχνουν τις τιμές, προσφέρουν εκπτώσεις «της τελευταίας στιγμής», ειδικά «πακέτα» για δύο, κρουαζιέρες λίγων ημερών, οικογενειακά προγράμματα με δωρεάν διαμονή των παιδιών ή ακόμη και κρουαζιέρες σε κοντινότερους προορισμούς που δεν περιλαμβάνουν αεροπορικά εισιτήρια, όπως τα ταξίδια σε εξωτικά μέρη.

Το 2009, όπως όλα δείχνουν, θα είναι η «χρονιά του επιβάτη» στην αγορά κρουαζιερόπλοιων, καθώς οι τιμές που προσφέρονται είναι οι χαμηλότερες εδώ και πολλά χρόνια και οι εταιρείες μηχανεύονται κάθε μέσο για να προσελκύσουν πελάτες. Η Norwegian Cruise Line ανακοίνωσε, για παράδειγμα, τον περασμένο μήνα ότι θέτει σε εφαρμογή ένα νέο πρόγραμμα, το «BookSafe» το οποίο προβλέπει την πλήρη αποζημίωση πελατών, που έχουν κάνει κράτηση σε κρουαζιέρα της εταιρείας, στην περίπτωση που χάσουν τη δουλειά τους. Οπως αναφέρει το Reuters, αντίστοιχο πρόγραμμα έχουν εφαρμόσει και τα ταξιδιωτικά γραφεία CruiseOne και Cruises Inc. στις ΗΠΑ.

Οι κρατήσεις ως τώρα στην αμερικανική αγορά κρουαζιέρας θεωρούνται ικανοποιητικές, αλλά εκφράζονται φόβοι ότι ακόμη και με ποσοστά πληρότητας 90% ορισμένες εταιρείες θα βρεθούν στο «κόκκινο» λόγω των μεγάλων εκπτώσεων και της εν γένει απροθυμίας των πελατών να δαπανήσουν περισσότερα ακόμη και στη διάρκεια της κρουαζιέρας.

ΜΕΤΡΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΕΙΕΣ

Η Royal Carribean Cruises, η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο, ανέφερε ήδη κάθετη πτώση της κερδοφορίας της στη διάρκεια του τέταρτου τριμήνου του 2008 και διαμήνυσε ότι αναμένει ασθενείς επιδόσεις και στη διάρκεια του 2009, λόγω των εκπτώσεων που αναγκάζεται να προσφέρει για να προσελκύσει πελάτες. Τα κέρδη του τέταρτου τριμήνου κατακρημνίσθηκαν στο 1,5 εκατ. δολάρια από 70,8 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του 2007 και η εταιρεία αποφάσισε να διακόψει τη διανομή μερίσματος τον Νοέμβριο, προκειμένου να διαφυλάξει τη ρευστότητά της.

Το ίδιο μέτρο έλαβε και η υπ' αριθμόν ένα εταιρεία κρουαζιερόπλοιων στον κόσμο Carnival Corp, παρ' ότι πέτυχε αύξηση των κερδών της κατά 3,6% το τέταρτο τρίμηνο του 2008 - στα 371 εκατ. δολάρια έναντι 358 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους - αν και στην αύξηση αυτή περιλαμβάνονται τα 31 εκατ. δολάρια που εισέπραξε από την πώληση του κρουαζιερόπλοιου «Queen Elizabeth 2», καθώς και η σημαντική μείωση του κόστους των καυσίμων. Και η Carnival προβλέπει ότι το 2009 θα είναι δύσκολο.

Η Cruise Lines International Association (CLIA), η μεγαλύτερη οργάνωση εταιρειών κρουαζιερόπλοιων της Βόρειας Αμερικής, εκτιμά ότι το 2009 ο αριθμός των επιβατών θα αυξηθεί μόλις κατά 5% και θα κυμανθεί γύρω στα 13,35 εκατομμύρια. Ο κλάδος παραμένει εν γένει αισιόδοξος ότι θα ξεπεράσει τον «σκόπελο» της οικονομικής κρίσης, αλλά ενώ οι κρατήσεις είναι ικανοποιητικές, αμφιβολίες εκφράζονται για τα έσοδα των εταιρειών.

Αισιόδοξος για τις προοπτικές της ευρωπαϊκής αγοράς κρουαζιέρας δηλώνει και ο πρόεδρος του European Cruise Council και επικεφαλής της Carnival UK - βρετανικής θυγατρικής του ομίλου Carnival - κ. Ντέιβιντ Ντινγκλ, καθώς σύμφωνα με τις τελευταίες εκτιμήσεις ο αριθμός των επιβατών στα κρουαζιερόπλοια αυξήθηκε κατά 10% το 2008. «Ουδείς είναι αλώβητος από την οικονομική κρίση, αλλά πιστεύω ότι η ευρωπαϊκή αγορά κρουαζιερόπλοιων είναι σε καλύτερη θέση από άλλους και προσδοκούμε περαιτέρω αύξηση της επιβατικής κίνησης το 2009».

ΑΝΑΖΗΤΗΣΗ ΝΕΩΝ ΑΓΟΡΩΝ

Η τάση που διαμορφώνεται στην παγκόσμια αγορά κρουαζιέρας είναι η επέκταση των εταιρειών σε νέες αγορές σε όλο τον κόσμο και η προσπάθεια διαφοροποίησης των υπηρεσιών. Η αγορά της Βόρειας Αμερικής, η μεγαλύτερη στον κόσμο, πλησιάζει σε σημείο κορεσμού, αν και εκτιμάται ότι προσφέρει ακόμη περιθώρια ανάπτυξης.

Οι εταιρείες, όμως, στρέφονται σε νέες, μικρότερες αγορές, στη Βρετανία-Ιρλανδία, στην υπόλοιπη Ευρώπη, στην Ασία και τη Μέση Ανατολή. Σύμφωνα με τον εκτελεστικό αντιπρόεδρο της αμερικανικής CLIA κ. Ρόμπερτ Σάρακ, «η Ευρώπη θυμίζει σήμερα την αγορά της Αμερικής πριν από 15 χρόνια, ως προς τις προοπτικές ανάπτυξης της κρουαζιέρας».

Εκτός από την αναζήτηση νέων αγορών, οι εταιρείες κρουαζιερόπλοιων προσπαθούν να προσφέρουν και υπηρεσίες πιο «εστιασμένες» στις ανάγκες του κοινού. Για παράδειγμα, τα οικογενειακά «πακέτα» είναι ένα πεδίο που εμφανίζει μεγάλη ανάπτυξη, σύμφωνα με τη CLIA.

ΤΑΣΗ ΓΙΑ ΕΠΕΚΤΑΣΗ

Σε συνέδριο στο Μαϊάμι όπου συγκεντρώθηκαν κορυφαίοι παράγοντες της παγκόσμιας αγοράς κρουαζιέρας, το μήνυμα που έστειλαν τα στελέχη των μεγαλύτερων εταιρειών του κλάδου είναι ότι παρά τη διεθνή ύφεση, θα συνεχίσουν τις προσπάθειες επέκτασής τους σε αγορές της Ευρώπης, της Ασίας και της Λατινικής Αμερικής, επιδιώκοντας να προσφέρουν μεγαλύτερη γκάμα προορισμών για την προσέλκυση περισσότερων πελατών.

«Είναι βέβαιον 100% ότι η τάση για διεθνή επέκταση των εταιρειών κρουαζιερόπλοιων θα συνεχισθεί», τόνισε, μιλώντας στο συνέδριο Seatrade Cruise Shipping του Μαϊάμι, ο πρόεδρος της Royal Caribbean International κ. Ανταμ Γκολντστάιν. Ανέφερε, δε, ως χαρακτηριστικό παράδειγμα αυτής της νέας τάσης ότι τις τελευταίες τρεις εβδομάδες κρουαζιερόπλοια της Royal Caribbean δεν έβρισκαν ελεύθερη προβλήτα στο Σίδνεϊ, ένα λιμάνι που στο παρελθόν σπάνια επισκέπτονταν κρουαζιερόπλοια.

Μιλώντας στο ίδιο συνέδριο ο πρόεδρος της Carnival Cruise Lines κ. Γκέραρντ Κάχιλ σχολίασε πως ο κλάδος θα πρέπει να συνεχίσει τις δαπάνες στον τομέα του μάρκετινγκ, παρά την κρίση, προκειμένου να κρατήσει τους πελάτες του και να προσελκύσει νέους. «Θα ήταν το μεγαλύτερο λάθος, υπό τις παρούσες συνθήκες, να μειώναμε τις δαπάνες στο μάρκετινγκ», υποστήριξε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aύξηση κατά 10% των προγραμματισμένων αφίξεων κρουαζερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά για το 2009

Σύμφωνα με στοιχεία που παρουσίασε ο ίδιος ο υπουργός Εθνικής Οικονομίας, Γιάννης Παπαθανασίου, μιλώντας στην τηλεόραση της ΝΕΤ την Δευτέρα το πρωί, για το 2009 υπάρχει αύξηση κατά 10% των προγραμματισμένων αφίξεων κρουαζερόπλοιων στο λιμάνι του Πειραιά!

Αν και δεν μπορεί κανείς να αποκλείσει το απευκταίο ενδεχόμενο να υπάρξουν ακυρώσεις, ακριβώς λόγω της κρίσης, αποτελούν προς το παρόν, λίγο πριν την έναρξη της τουριστικής περιόδου οι δείκτες αυτοί, «όαση» αισιοδοξίας, μέσα σε ένα διεθνώς μίζερο και καταθλιπτικό περιβάλλον.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δύσκολες μέρες για τα Κρουαζιερόπλοια

Πηγη: THE SEANATION

Σε υποβάθμιση δύο κολοσσών της κρουαζιέρας, της Royal Caribbean Cruises και της Carnival, προχώρησε η S&P με το αιτιολογικό ότι η κρίση θα πλήξει τα έσοδά τους.

Η S&P υποβάθμισε την Carnival από Α- σε ΒΒΒ+ και την Royal Caribbean από ΒΒ σε ΒΒ-.

Η Carnival διαχειρίζεται 88 κρουαζιερόπλοια και ναυπηγεία άλλα 17, ενώ η Royal Caribbean διαχειρίζεται 20 και ναυπηγεί ακόμα δύο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έτυχε αυτές τις ημέρες να παρακολουθήσω αρκετές φορές στο AIS τις πορείες των THE AEGEAN PEARL και EASYCRUISE LIFE.

Tουλάχιστον από την περασμένη Τετάρτη λοιπόν, ταξιδεύουν στην κυριολεξία μαζί, "μπρος το ένα, πίσω τ' άλλο". Μαζί την Τετάρτη στην Ρόδο, την Πέμπτη το πρωί στο Ηράκλειο και το απόγευμα στην Σαντορίνη, την Παρασκευή το πρωί στον Πειραιά και το απόγευμα στην Μύκονο, και αυτήν την ώρα εν πλω προς Κουσάντασι με ελάχιστη απόσταση ανάμεσα τους. Και βέβαια με ταυτόχρονες σχεδόν αφιξοαναχωρήσεις όλες αυτές τις ημέρες από τα προαναφερθέντα λιμάνια.

Καταλαβαίνω βέβαια μία κάποια σύμπτωση στην επιλογή των λιμανιών μιας και είναι από τα δημοφιλέστερα στην χώρα μας, αλλά εδώ είναι και κάπως αστείο πια το όλο "θέαμα". Δεν δένει και να ...τραβάει :eek: τουλάχιστον εκ περιτροπής το ένα το άλλο, να κάνουν και ...οικονομία στα πετρέλαια ? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και αν το παρακολουθούσες και πέρυσι και πρόπερσι, το ίδιο θα παρατηρούσες. Το δρομολόγιο είναι το ίδιο τουλάχιστον από τη δεκαετία του 1970 και μετά.

Σκέψου τις Πέμπτες που το απογευματάκι στη Σαντορίνη συναντιούνται Aegean Pearl, Aquamarine, EasyCruiseLife και Cristal και το όποιο/όποια ξένο κρουαζιερόπλοιο με αποτέλεσμα χιλιάδες επιβάτες να στριμώχνονται στην ουρά για το τελεφερίκ. Σίγουρα με έναν διαφορετικό προγραμματισμό σε ώρες-δρομολόγια το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο για τους επιβάτες.

Share this post


Link to post
Share on other sites
.

Σκέψου τις Πέμπτες που το απογευματάκι στη Σαντορίνη συναντιούνται Aegean Pearl, Aquamarine, EasyCruiseLife και Cristal και το όποιο/όποια ξένο κρουαζιερόπλοιο με αποτέλεσμα χιλιάδες επιβάτες να στριμώχνονται στην ουρά για το τελεφερίκ. Σίγουρα με έναν διαφορετικό προγραμματισμό σε ώρες-δρομολόγια το αποτέλεσμα θα ήταν καλύτερο για τους επιβάτες.

Στην Σαντορίνη τα κρουαζιερόπλοια συνήθως αποβιβάζουν τους επιβάτες στον Αθηνιό(με τις λάντζες) όπου τους παραλαμβάνουν πούλμανB).Στη συνέχεια τους μεταφέρουν στα Φήρα όπου κάνουν τη βόλτα τους.Με τελεφερίκ,περπατώντας ή με γαιδουράκια:D καταιβαίνουν στο παλιο λιμάνι.Εκεί τους περιμένουν λάντζες(έχω σκεφτεί να μπω σε μία από αυτές:P) για να επιβιβαστούν ξανά στο πλοίο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Έχεις δίκιο, αλλά στον Αθηνιό πηγαίνουν με τις λάντζες μόνο όσοι έχουν κλείσει εκδρομή στη Σαντορίνη από το πλοίο. Όσοι δε τον κάνουν μπορούν να βγουν στο παλιό λιμάνι στα Φηρά.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συμφωνώ απολύτως μαζί σου!Στον Αθηνιό βγαίνουν αυτοί που έχουν κλείσει εκδρομή με πούλμαν.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ρεπορταζ της δημόσιας τηλεόρασης για τον κατάπλου του κρουαζιεροπλοίου EXPLORER στο λιμάνι του Πειραιά, ο δημοσιογράφος ανέφερε το κρουαζιερόπλοιο του Α. Ποταμιάνου. Έχω χάσει κανένα επεισόδιο ή ο συνάδελφος έχει πάρει απόσπαση στο ναυτιλιακό ρεπορτάζ από τις εκπομπές μαγειρικής;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μήπως ανέφερε πρώην κρουαζιερόπλοιο του κ. Α. Ποταμιάνου? Γιατί σίγουρα δεν ανήκει στο Ποταμιάνο, εκτός εάν η εταιρεία που το είχε αγοράσει τότε, είναι μέτοχος ο κ. Ποταμιάνος!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Επειδή έτυχε να δω και εγώ το ρεπορτάζ στην κρατική τηλεόραση, επιβεβαιώνω ότι όντως αναφέρθηκε "...το κρουαζιερόπλοιο του κ. Ποταμιάνου..." με πλάνα με τον ίδιο στο πλοίο να ξεναγείται από τον πλοίαρχο μαζί με τους άλλους επίσημους καλεσμένους.

Απ'όσα γνωρίζω όμως, το πλοίο ανήκει σε εταιρία ξένων συμφερόντων με όνομα Stella Maritime. Το αν είναι στους μετόχους της και ο κ. Ποταμιάνος, δε το ξέρουμε.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μία όχι και τόσο συνηθισμένη προσέγγιση κρουαζιερόπλοιου είχαμε το Σάββατο 5/9ου στον Πειραιά. Το κλασσικό FUNCHAL, σκαρί ετών 48,του 1961, και ένα από τα ελάχιστα πλοία που έχουν διατηρήσει σε όλη την "καριέρα" τους το όνομα με το οποίο ναυπηγήθηκαν.

Ας τα χαρούμε όσο μπορούμε αυτά τα πανέμορφα και κλασσικά σκαριά, μιας και σε λίγα μόλις χρόνια θα είναι είδος προς εξαφάνιση. :(

ΕΔΩ στην ακτή Ξαβέρη στο μεγάλο μας λιμάνι, και ΕΔΩ η τσιμινιέρα του πλοίου με τα σινιάλα της CLASSIC INTERNATIONAL CRUISES.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χθες, Τετάρτη 16/9ου, νωρίς το πρωί παρατήρησα στο AIS το στίγμα ενός πλοίου που μου κίνησε την περιέργεια, μιάς και δεν είχα ξαναδεί άλλη φορά πλοίο (επιβατικό ή cruiser) στην συγκεκριμένη περιοχή.

Επρόκειτο λοιπόν για το CORINTHIAN II, το οποίο για όλη σχεδόν την χθεσινή ημέρα βρισκόταν στον ιστορικό Πλαταμώνα του νομού Πιερίας (7.00 το πρωί μέχρι τις 19.00).

Όπως είπα και πιό πάνω ήταν η πρώτη φορά που είδα κρουαζιερόπλοιο στον Πλαταμώνα και σίγουρα δεν αποτελεί μία συνηθισμένη προσέγγιση, χωρίς να αποκλείουμε βέβαια την πιθανότητα η συγκεκριμένη προσέγγιση να εντάσσεται στα πλαίσια κάποιας έκτακτης ναύλωσης - εκδρομικής κρουαζιέρας. Γνωρίζουμε αν στο παρελθόν έχει προσελκύσει και άλλες φορές η περιοχή προσεγγίσεις κρουαζιεροπλοίων ? :confused:

Για την ιστορία, το πλοίο σήμερα το πρωί βρισκόταν στην Σαμοθράκη, ενώ αυτήν την ώρα κατευθύνεται προς την Λήμνο (άλλες δύο προσεγγίσεις όχι και τόσο συνηθισμένες για κρουαζιερόπλοιο).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eπίσης, για την ιστορία, το CORINTHIAN II πριν πάει στον Πλαταμώνα είχε περάσει και από τον Βόλο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σύμφωνα με το site της εταιρείας η προσέγγιση ήταν προγραμματισμένη, και ο λόγος της επίσκεψης ήταν η Βεργίνα και το Δίον. Για το αν εχει υπάρξει στο παρελθόν προσέγγιση στον Πλαταμώνα δεν μπορώ να το γνωρίζω.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το CORINTHIAN II οπως και αλλα πολυτελη κρουαζιεροπλοια κατα καιρους πιανουν σε τετοια μερη.

Το συγκεκριμενο πχ το εχω δει ενα καλοκαιρι στο Μολυβο το λιμανι του οποιου μπορει να δεχεται μονο τετοιου μεγεθους πλοια

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν και δεν μπόρεσα να κατέβω καθόλου σήμερα στον Πειραιά για να το διαπιστώσω "ιδίοις όμμασι", βλέποντας στο AIS τα στίγματα των AEGEAN PEARL και OCEAN MAJESTY στο μεγάλο μας λιμάνι (τα σημεία που εμφανίζονται), θα ρισκάρω να πιθανολογήσω ;) ότι ξεκίνησε η γνωστή χειμερινή πρυμοδέτηση στην ακτή Ξαβερίου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο λιμάνι του Γιβραλτάρ (και στα πέριξ του) βρίσκεται όπως ήδη γνωρίζουμε τις τελευταίες ημέρες το εκπληκτικό SAGA ROSE. Mία επίσκεψη που μας παραξένεψε αφού γνωρίζαμε ότι το πλοίο επρόκειτο να παροπλιστεί, και μάλιστα από το site gibraltar.com είχε παρουσιαστεί πριν λίγο καιρό η τελευταία του εκεί επίσκεψη, η οποία φυσικά (όπως αποδείχτηκε) δεν ήταν η ...τελευταία.

Βλέποντας σήμερα την (αιφνίδια ???) αναχώρηση του (επίσης εκπληκτικού :)) MONA LISA, με προορισμό -και για αυτό- το λιμάνι του Γιβραλτάρ, δεν μπορώ να μην αναρωτηθώ αν υπάρχει κάποια σχέση ανάμεσα στην παρουσία εκεί των δύο ιστορικών και στο τέλος της "σταδιοδρομίας" τους πλοίων.

Μπορεί άραγε να γίνει κάποιος συσχετισμός, κάποια υπόθεση έστω ??? :confused:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Σύμφωνα με τους γείτονες μας, το κρουαζιερόπλοιο - θαλαμηγός ΜΑVI MARMARA βγαίνει σε πλειστηριασμό στις 06/01/2010. Δεδομένου ότι το αδελφάκι του -DREAM- βρίσκεται σε Ελληνικά χέρια και μετασκευάζεται εδώ και χρόνια, γιατί να μην τα κάνουμε σετάκι τα πλοία;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Υψος του τέλους επιβίβασης για πλοία με μη κοινοτική σημαία τα οποία θέλουν να πραγματοποιήσουν ταξίδια στον ελλαδικό χώρο

απο το www.zougla.gr

Το ύψος του τέλους επιβίβασης για πλοία με μη κοινοτική σημαία τα οποία θέλουν να πραγματοποιήσουν ταξίδια στον ελλαδικό χώρο καθορίζει η υπουργική απόφαση για την κρουαζιέρα που υπεγράφη από τον υπουργό Θαλασσίων Υποθέσεων, Νήσων και Αλιείας Γιάννη Διαμαντίδη.

Όπως προβλέπεται στην απόφαση, η εισφορά ανά επιβάτη και κυκλικό περιηγητικό ταξίδι ορίζεται στα 3,95 λεπτά.

Το ποσό αυτό μειώνεται με δύο τρόπους:

•Κατά 20% σε περίπτωση που το 1% το υ συνολικού αριθμού των μελών του πληρώματος είναι Έλληνες ναυτικοί.

•Κατά 7% για κάθε επιπλέον ελληνικό λιμάνι που προσεγγίζει το πλοίο, , σύμφωνα με το δηλούμενο πρόγραμμα ταξιδιών της εταιρείας.

Πλέον εκκρεμεί το κείμενο σύμβασης που θα υπογράψει το Ελληνικό Δημόσιο με τις εταιρείες κρουαζιέρας ενώ η απόφαση για να ισχύσει θα πρέπει να δημοσιευθεί στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Türk Deniz Kuvvetleri Cruises

To τουρκικο πολεμικο ναυτικο, διοργανωσε κρουαζιερα στα Ελληνικα Νησια και στα Ελληνικα Χωρικα υδατα, για τους ναυτες της φραγατας Salih Reis. σα φιλοξενος λαος που ειμαστε, δεν τους εμποδισαμε. :rolleyes:

post-1817-0-20331300-1292364198_thumb.jp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Διαβαζα σε ενα ιταλικο blog οτι με την κριση στην Λιβυη σχεδον ολες οι εταιριες κρουαζιερας εχουν πελαγωσει με την ακυρωση δρομολογιων και αντι να σχεδιαζουν μελλοντικα δρομολογια,προσπαθουν να 'φτιαξουν' τα παλια...Τυνησια,Αιγυπτος,Μαροκο και Ισραηλ δεν αποτελουν επιλογη των πελατων τους.Νομιζω ειναι μια καλη ευκαιρια να μπουν περισσοτεροι ελληνικοι προορισμοι στο προγραμμα τους,τουλαχιστον για το επομενο 6μηνο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μακάρι να επωφεληθούμε από την ιστορία αυτή. Το Αιγαίο ειδικά έχει πολλούς προορισμούς που θα μπορούσαν να προστεθούν στα κρουαζιερόπλοια της Μεσογείου. Το προσκύνημα της Τήνου για παράδειγμα. Βέβαια δεν βοηθάνε οι υποδομές των νησιών. Οι φοβερές παραλίες της Μήλου και της Κιμώλου, το σπήλαιο της Αντίπαρου, η Αμοργός, το ηφαίστειο της Νισύρου, ο καταπληκτικός γραφικός οικισμός της Σύμης είναι λίγα από τα αμέτρητα μικρά διαμαντάκια που δεν έχει αξιοποιήσει ο τουρισμός της κρουαζιέρας μέχρι σήμερα λόγω έλλειψης υποδομών. Τεράστιες ευκαιρίες για ανάπτυξη χαμένες τόσα χρόνια. Ανάπτυξη βέβαια με σεβασμό στο φυσικό κάλλος και τις ιδαιτερότητες κάθε τόπου αλλά ας μην μακρυγορώ γιατί θα βγω εκτός θέματος.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Για να δουμε ενα κρουαζιεροπλοιο που προτεινουν τα DSME.Αν για ενα ferry παντως κανουν 1χρονο για να το φτιαξουν :rolleyes:,αυτο θα τους παρει τουλαχιστον 2 :P

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now