Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τα αποτελέσματα της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping Inc. του εφοπλιστή κ. Συμεών Παληού στο πρώτο τρίμηνο του 2009 ήταν κερδοφόρα και ανήλθαν στα 34,8 εκατ. δολάρια, έναντι 53,2 εκατ. δολάρια το αντίστοιχο περυσινό χρονικό διάστημα, ενώ τα έσοδα στα 62,7 εκατ. δολάρια. Η εταιρεία θα δώσει μέρισμα 0,47 σεντς ανά μετοχή.

Edited by proud_ionian

Share this post


Link to post
Share on other sites

Σε ναύλωση του πλοίου της Diana Shipping, πρoέβη η θυγατρική της Goldman Sachs, J. Aron. Πρόκειται για το panamax Naias ( Dwt 73,546/2006), το οποίο ναυλώθηκε για περίοδο 11-13 μηνών προς 19,000 δολάρια ημερησίως. Τα αναμενόμενα έσοδα της Diana από τη νέα ναύλωση εκτιμώνται στα 6,3 εκ. δολάρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην αγορά του πλοίου τύπου Panamax M/V “TERESA HEIBEI” που θα μετονομαστεί σε M/V “MELITE”, προχώρησε ο εφοπλιστής Συμεών Παληός, της ναυτιλιακής εταιρείας Diana Shipping αντί 35,1 εκατ. δολ. Η παραλαβή του πλοίου, το οποίο ναυπηγήθηκε το 2004, αναμένεται να γίνει στα τέλη Ιανουαρίου 2010.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματαγορά εταιρεία Diana Shipping του Έλληνα εφοπλιστή πρόκειται να συμμετάσχει σε επενδυτικό σχέδιο που περιλαμβάνει τη σύσταση εταιρείας με σκοπό την επένδυση σε πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Η κίνηση αυτή εντάσσεται στο νέο επιχειρησιακό πλάνο της Diana Shipping -όπως είχε επισημάνει σε πρόσφατο δημοσίευμα του το Capital.gr- το οποίο προβλέπει επενδύσεις συνολικού ύψους 500 εκατ. δολαρίων για αγορές πλοίων την επόμενη διετία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τελικα αυτη η κινηση μαλλον δεν εκατσε στο αφεντικο οπως εκεινος θα ηθελε, Ορεστη. Ας δουμε το σχετικο αρθρο της Lloyd's List:

DIANA Shipping appears to have raised only about $33m towards its fledgling container shipping vehicle from third parties in a New York private placement, instead of the $250m that was hoped for when the plan was launched in January and the $80m that was announced when it was formally unveiled in February, writes Rajesh Joshi in New York .

The reasons for the shrinkage could not be immediately ascertained.

The development has raised immediate questions about the durability of the so-called recovery in the values of containerships, and the boxship sector in general.

Diana, the New York Stock Exchange-listed dry bulk operator headed by Simeon Palios, said yesterday that its $50m investment in the new company, called Diana Containerships, would leave it with a 60% stake in the fledgling vehicle.

A Diana spokesman in the US would not reveal the amount raised from other investors, but conceded that arithmetic using $50m as 60%, leading to a total investment of about $83m, “was correct”.

Diana Containerships, which was established in January this year as a Diana subsidiary, intends to buy boxships “in the next 12-18 months”.

Diana had said in February that it held a 38% stake in Diana Containerships. The company even back then had not divulged the exact amount raised, but it was understood that $80m had come from outsiders, yielding a 38% stake for Diana’s own $50m.

The company said yesterday that its new shareholding of 60% in Diana Containerships was “due to a change in the size of the offering”, but offered no details.

The eventual amount of $83m is much lower than the $300m war chest that Diana was understood to be targeting when the effort to raise capital took off in January.

Peter Shaerf, managing director of AMA Capital Partners, said: “Any talk of a massive recovery in container values would appear to be overblown. Diana may have limited experience in containerships, but it is a first class operator for sure. This would suggest that the container recovery may not have the same velocity that some people had earlier suggested.”

Οντως αυτη η κινηση ηταν αρκετα τολμηρη αλλα απ' οτι φαινεται - και δικαιως- η αγορα δεν εχει την δεδομενη χρονικη στιγμη καμια εμπιστοσυνη στα πλοια και τις εταιρειες μεταφορας εμπορευματοκιβωτιων.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η εταιρεία συμφώνησε με την εταιρεία China Shipbuilding Trading Company, και τα ναυπηγεία Jiangnan Shipyard (Group) Co.,για την κατασκευή δυο newcastlemax dry bulk carriers, μεταφορικής ικανότητας 208.500 dwt το ένα και τιμήματος 48,7 εκατ. δολ το ένα. Η παραλαβή των πλοίων αναμένεται στο δεύτερο τρίμηνο του 2016. Να σημειώσω ότι η Diana Shipping έχει αγοράσει περισσότερα από δέκα second hand πλοία από την αρχή της κρίσης ενώ πέντε συνολικά πλοία συμεπριλαμβανομένων των προαναφερομένων δυο υπό ναυπήγηση. Εξαιρουμένων αυτών των πλοίων ο στόλος της ανέρχεται σε 32 dry bulk carriers.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Diana συμφώνησε με τα κινεζικά ναυπηγεία που κατασκευάζουν για λογαριασμό της δύο bulk carriers τύπου newcastlemax, να μειώσει την τιμή κατά 1 εκατ. δολάρια για κάθε πλοίο (από 48,7 εκατ. δολάρια στα 47,7 εκατ. δολάρια το ένα) και την επιστροφή εγγύησης λόγω καθυστέρησης. Το πρώτο πλοίο αναμένεται να ονομαστεί «San Francisco» και το δεύτερο «Newport News» και το οποίο ναυλώθηκε από τη Swiss Marine Services για περίοδο 22 με 26 μήνες.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πάνω από 313 εκατ. δολ. ζημίες καταγράφουν στη χρήση του 2016 οι δύο εισηγμένες στο αμερικανικό χρηματιστήριο ναυτιλιακές εταιρείες του κ. Συμεών Παληού, η Diana Shipping και η Diana Containerships, πιεζόμενες από τις πολύ άσχημες συνθήκες που επικρατούν στους δύο ναυτιλιακούς κλάδους όπου δραστηριοποιούνται, στο χύδην ξηρό φορτίο και στη μεταφορά εμπορευματοκιβωτίων αντιστοίχως. Πάντως, για το τέταρτο τρίμηνο του έτους η Diana Shipping ανακοίνωσε μεν ζημιές, αλλά χαμηλότερες των αναμενομένων από τους επενδυτές. Αναλυτικότερα η Diana Shipping ανακοίνωσε για τη χρήση 2016 καθαρές ζημιές ύψους 164,2 εκατ. δολ., εκ των οποίων 56,5 εκατ. δολ. οφείλονται στη συμμετοχή της εταιρείας στην Diana Containerships.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στο μικροσκόπιο της δικαιοσύνης η Diana Containerships

Quote

Στο μικροσκόπιο της δικαιοσύνης φαίνεται πως έχει μπει η ναυτιλιακή εταιρεία Diana Containerships, της οποίας ηγείται ο Έλληνας εφοπλιστής Συμεών Παληός.

Για την ακρίβεια το αμερικάνικο δικηγορικό γραφείο Faruqi & Faruqi, με ανακοίνωση που εξέδωσε καλεί μετόχους της εταιρείας που επένδυσαν και έχασαν ποσά ανώτερα των 50 χιλιάδων δολαρίων να επικοινωνήσουν μαζί του.

Αν και ο λόγος της έρευνας δεν έχει γνωστοποιηθεί ακόμη, οι φήμες αναφέρουν πως πρόκειται για τις σχέσεις που είχε η ναυτιλιακή με το καναδέζικο fund του Marc Bistricer, Kalani Investments.

Η Diana Containerships του κ. Παληού είναι η τρίτη, ελληνικών συμφερόντων, ναυτιλιακή που εμπλέκεται με την Kalani, με τις άλλες δύο (Top Ships και DryShips) να είναι ήδη στις δικαστικές αίθουσες εξαιτίας των συναλλαγών που είχαν με το fund.

Η πρώτη «επαφή» της Diana με την Kalani ήταν τον Μάρτιο όταν η ναυτιλιακή είχε ανακοινώσει την πώληση χρεογράφων τα οποία είχαν τη δυνατότητα να αγγίξουν  τα 150 εκατ. δολάρια σε αξία.

Ενδιαφέρον έχει πως και οι τρεις ναυτιλιακές που είχαν άμεσες σχέσεις με το καναδέζικο fund προχώρησαν σε reverse splits.

Η κάθε συναλλαγή που είχαν oι τρεις αυτές εταιρίες (Diana Containerships, DryShips και Top Ships) με το fund του Marc Bistricer ακολουθείτο από reverse split που είχε ως στόχο να μην μειωθεί περαιτέρω η τιμή της μετοχής που προκαλείτο από τη διαδικασία έκδοσης νέων μετοχών στην Kalani.

Επίσης το δικηγορικό γραφείο Robbins Geller Rudman and Dowd ανακοίνωσε πως κατατέθηκε μία αγωγή εναντίον της Diana Containerships στην ανατολική περιοχή της Νέας Υόρκης, που την κατηγορεί πως έχει παραβιάσει τις αρχές μεταβίβασης κινητών αξιών.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

H Diana Shipping ανακοίνωσε την χρονοναύλωση ενός bulk carrier του στόλου της, μέσω μίας θυγατρικής της, του capesize Norfolk (χωρητικότητας 164.218-dwt και κατασκευής 2002), στην εταιρεία SwissMarine Services S.A. Από το συγκεκριμένο deal η Diana Shipping θα λαμβάνει ημερησίως 13.250 δολάρια, μείον 5% προμήθεια σε τρίτους. Η χρονοναύλωση θα διαρκέσει το λιγότερο 21 μήνες με την ναυλώτρια εταιρεία να διατηρεί option για ακόμη 3 μήνες. H ναύλωση θα ξεκινήσει την 1η Δεκεμβρίου του 2017. Αυτή τη στιγμή το capesize είναι ναυλωμένο στην rafigura Maritime Logistics Pte. Ltd. της Σιγκαπούρης. Η συμφωνία αυτή θα αποφέρει στην ναυτιλιακή που διαχειρίζεται ο κ. Παληός, το λιγότερο 8 εκατομμύρια ευρώ

Edited by proud_ionian
capesize. capsize σημαινει αλλο πραγμα

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ενδιαφέρουσα κίνηση, το συγκεκριμένο κομμάτι κινείται σε ένα range dwt που φθίνει σε διαθεσιμότητα στην παγκόσμια αγορά. Και κάνει fit με κοντράτα από λιμάνια που χρειάζονται μικρότερα πλοία, τα οποία εκτελεί η συγκεκριμένη ναυλώτρια εταιρεία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Diana Shiiping ανακοίνωσε τη χρονοναύλωση του bulk carrier Boston (χωρητικότητας 177.828-dwt και κατασκευής 2007) ναυλώθηκε από την EGPN για 17.000 δολάρια ημερησίως μείον 5% φόρους προς τρίτους. Η ναυτιλιακή αναμένεται να βάλει στα ταμεία της συνολικά 8 εκατομμύρια δολάρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε πως η spot αγορά στο μέγεθος του πλοίου που ανέφερες, πλησιάζει πια τα 30 χιλιάρικα για πρώτη φορά μετά από κάμποσα χρόνια. Το γεγονός πως η Diana κλειδώνει το πλοίο για 1,5 χρόνο σε αυτό το επίπεδο, μάλλον δείχνει ότι δεν πιστεύουν πως το ράλι αυτό θα κρατήσει, και η αγορά θα διορθωθεί.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οι εταιρείες δε πιστεύουν , οι ναυλωτες πιέζουν για 2+ . Όντως η αγορά ανεβαίνει αν ρίξει κανεις και μια Ματια σε αγοραπωλησίες ...

κριμα και μάζευα κατι πενταροδεκάρες πέρυσι το χειμώνα :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η συγκεκριμένη εταιρεία δε νομίζω πως είναι σε τέτοια συγκυρία που δε θα έκανε τα 16-19 μήνες αν δεν το ήθελε πραγματικά. Τη spot αγορά τη δουλεύουν μια χαρά. Όσο για τους ναυλωτές, οι προτιμήσεις διίστανται και αλλάζουν ως πρός το μήκος των ναυλώσεων, πρίν 2 μήνες μόλις οι περισσότεροι άλλα ήθελαν. Οι ναυλωτές που είναι ενεργοί στο paper, έλκονται περισσότερο από το optionality στο τέλος της αρχικής περιόδου, αν υπάρχει. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Diana Containerships υπέγραψε συμφωνία για τη ναύλωση ενός πλοίου της, σε σχεδόν διπλάσια τιμή στον ημερήσιο ναύλο σε σχέση με το υφιστάμενο. Συγκεκριμένα, η εταιρεία υπέγραψε συμβόλαιο με την Wan Hai Lines (με έδρα τη Σιγκαπούρη) για τη ναύλωση του πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων τύπου post-panamax, Rotterdam, έναντι 13.150 δολ. ημερησίως, μείον 3,75% προμήθεια υπέρ τρίτων, για χρονική περίοδο το λιγότερο 120 ημερών, με maximum διάρκεια τις 170 ημέρες. Σημειώνεται ότι το πλοίο είναι στην παρούσα φάση ναυλωμένο στην CMA CGM, με έδρα τη Μασσαλία, έναντι 6.890 δολ. ημερησίως, μείον 3,5% προμήθεια υπέρ τρίτων. Το νέο αυξημένο ναυλοσύμφωνο αναμένεται να τεθεί σε ισχύ από τις 26 Ιανουαρίου 2018.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 25/10/2017 at 1:57 PM, Panagia Ekatontapiliani said:

Η Diana πούλησε 7 container πλοία της θυγατρικής της εταιρείας Unitized Ocean Transport στην Poseidon Containers. Πρόκειται για τα Puelo (2006), Pucon (2006), Rotterdam (2008), Hamburg (2009), March (2004), Great (2004) post Panamax container & Pamina (2005) Panamax container

Την πώληση δύο πλοίων της, αντί για τα επτά που είχαν ανακοινωθεί αρχικά, ανακοίνωσε η ναυτιλιακή Diana Containerships, με το deal να συρρικνώνεται λόγω της αδυναμίας εύρεσης χρηματοδότησης από την πλευρά του αγοραστή. Όποτε η αρχική συμφωνία τερματίστηκε και στη θέση της υπεγράφη μία νέα συμφωνία, αυτή τη φορά για δύο μόνο πλοία, έναντι 22 εκατομμυρίων δολαρίων αθροιστικά. Πρόκειται για τα πλοία March και Great, αμφότερα χωρητικότητας 5.576 teu και κατασκευής 2004. Τα έσοδα από τη συμφωνία αυτή θα αξιοποιηθούν για την διευθέτηση χρεών της Diana Containerships.

Σημειώνεται ότι ο στόλος της Diana Containerships, μετά από αυτή τη συμφωνία, αποτελείται πλέον από 9 πλοία, εκ των οποίων 4 post-panamax και 5 panamax.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Η Diana Containerships συμφώνησε να πουλήσει τα boxships Sagita (χωρητικότητας 3.426-teu, κατασκευής 2009) και Centaurus (χωρητικότητας 3.428, κατασκευής 2010). Το κάθε πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων πουλήθηκε για 12,3 εκατομμύρια δολάρια, τη στιγμή που, σύμφωνα με τη VesselsValue, η αγοραστική αξία του καθενός είναι στα 10,2 εκ. δολ. ενώ η αξία διάλυσης τους είναι στα 6,6 εκατ. δολάρια.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×