Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Τέλος ήθελα να ρωτήσω άν γνωρίζη κανένας τί απέγινε η παντόφλα ΑΙΓΙΝΑ,πρώην Αργοσαρωνικού

Επωλήθη εις αφρικανικη χώρα...

CAR-FERRY-web-02.jpg

Όσοι φανατικοί προσέλθετε!

http://www.maritimereplicas.com/workboats.htm

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Επωλήθη εις αφρικανικάς χώρας...

Δεν νομιζω οτι πουληθηκε στην Αραπια.Το Αιγινα ειχε μετονομαστει σε Domenico και εκανε εκδρομες απο το Ηρακλειο στο νησι Δια.Νομιζω οτι βρισκεται ακομα εκει και ειναι προς πωληση.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Το ΑΙΓΙΝΑ ειναι οντως το DOMENICO που βρίσκεται στο Ηράκλειο.

Στην Αφρική πηγε το Αφαία.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Ακόμα στο Ηρακλειο της Κρητης ειναι το DOMENICO το οποιο δεν φαινεται να εχει ξεκινησει ακομα δρομολογια.(Αν κανει δρομολογια βεβαια και δεν ειναι παροπλισμενο)

Edited by polmyt
μεταφορα
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
  • 3 months later...

Νομίζω ότι το είδα στη Σαλαμίνα στη πίσω μεριά των Ναυπηγείων του Σπανοπουλου, το Domenico (ex Aegina). Με σβησμένο το όνομα στη πρύμη ενώ δε διέκρινα και το όνομα στη πλώρη του πλοίου. Εξωτερικά το πλοίο φαίνεται να έχει δεχτεί κάποια περιποίηση (λείπουν οι σκουριές που το είχα δει τελευταία στο Ηράκλειο). Τα σινιάλα στις τσιμινιέρες παραμένουν τα ίδια. Αναρωτιέμαι μήπως πουλήθηκε γιατί είχα ακούσει πριν καιρό ότι θα έβγαινε σε πλειστηριασμό για σχετικό μικρό τίμημα χρεών.

Link to comment
Share on other sites

Το είχα δει και εγώ πέρυσι τέτοιο καιρό στο Ηράκλειο, και το είδα πριν καμμία εβδομάδα στα ναυπηγεία του Σπανόπουλου (από μακρυά), χωρίς να μπορέσω να βεβαιωθώ για το ποιό ήταν.

Ευχαριστούμε για την πληροφορία. :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Νομίζω ότι το είδα στη Σαλαμίνα στη πίσω μεριά των Ναυπηγείων του Σπανοπουλου, το Domenico (ex Aegina). Με σβησμένο το όνομα στη πρύμη ενώ δε διέκρινα και το όνομα στη πλώρη του πλοίου.

Ας δούμε το πλοίο (για του λόγου το αληθές :D) στα ναυπηγεία Σπανόπουλου.

Πράγματι δεν αναγράφεται πουθενά όνομα (νέο ή παλιό), πρύμα - πλώρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

To ιστορικό ΑΙΓΙΝΑ εξακολουθεί να βρίσκεται στου Σπανόπoυλου στην Σαλαμίνα, όπως μας είπε ο φίλος polmyt, με την διαφορά (από την προηγούμενη φορά που το είχαμε δει) ότι βρίσκεται πλέον στο ...υγρό στοιχείο :D, και έχει αναγραφεί πρύμα πλώρα το όνομα του το οποίο συνεχίζει -παρά τις εικασίες μας- να παραμένει DOMENICO.

Λόγω της μακρινής απόστασης που το είδαμε, κρατάω μία επιφύλαξη για το αν έχει προστεθεί ένα γράμμα δίπλα στο "DOMENICO". Σαν να διακρίνω μία γραμμή, τώρα Ι είναι, 1 είναι, θα σας γελάσω. Με πάσαν επιφύλαξιν...:)

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ο ΣΕΙΡΙΟΣ εχει δικιο.Πλεον η παντοφλα ονομαζεται DOMENICO I.

Εξωτερικα δεν υπαρχουν διαφορες με παλια παρα μονο μερικα τρεξιματα στην πρυμνη.Μεχρι και το D στις τσιμινερες υπαρχει ακομα

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Εγώ φίλε Polmyt εκτός από την αλλαγή του ονόματος από Domenico σε Domenico Ι, παρατηρώ αλλαγή σημαίας και αλλαγή νηολόγιου (πριν ήταν Ν. Ηρακλείου 31). Οπότε υποθέτω ότι η ιστορική παντόφλα πουλήθηκε μάλλον στην αλλοδαπή!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Το πλοίο έχει φύγει από τα ναυπηγεία Σπανόπουλου στην Σαλαμίνα, και έχει μεταφερθεί στην γνωστή μας ντάνα της Ελευσίνας, παρέα με τα ΑΡΣΙΝΟΗ, EUROPEAN EXPRESS, κλπ. κλπ. κλπ.

Κάπως περίεργο αυτό το "ντάνιασμα" του πλοίου, ή όχι ??? :confused:

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Μετά από έξι μήνες η παντόφλα Domenico I (πρώην Αίγινα) παραμένει στην ίδια ντάνα της Ελευσίνας, αλλά με τα σημάδια της εγκατάλειψης να είναι πλέον εμφανή. Πάντως μου κάνει εντύπωση ότι έκαναν τόσα έξοδα για να τη συμμαζέψουν από το παροπλισμό της στο Ηράκλειο, αλλά στη συνέχεια να την ξανά παροπλίσουν!!

Edited by proud_ionian
εμφανή, όχι εμφανίσιμα...
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Η διαβόητη ντάνα στην ημιβυθισμένη πλωτή δεξαμενή της Ελευσίνας από χθες το μεσημέρι μειώθηκε κατά ένα μέλος. Μένει να δούμε ποιό από όλα είναι αυτό.....

Το πλοίο που λείπει από την ντάνα της Ελευσίνας μετά από την τελευταία φωτογραφική της καταγραφή της περασμένης Κυριακής, είναι βέβαια το Domenico - Αίγινα :(.

Ο νέος ...φορέας ψυχών που μας προέκυψε (από το διάστημα που το ομόσταυλο Άγιος Νεκτάριος έλειπε στο Μαρόκο) το Αγία Τριάς, παρέλαβε χθες το μεσημέρι (καταφανέστατα ;)) από εκεί και κοντεύει ήδη να φτάσει στο Aliaga.

Νομίζω πως βάσιμα μπορούμε να υποθέσουμε ότι είναι και το ίδιο που παρελήφθη από το Αγία Τριάς στις 26/5ου και έκανε το τελευταίο του ταξίδι προς το Aliaga.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Να δούμε μία όμορφη φωτογραφία (αν και σε μικρή ανάλυση) του Domenico στο Ηράκλειο το 2005. Εν ενεργεία τότε, και με τα φώτα του αναμμένα στο σούρουπο.

Θα είχε ενδιαφέρον να μπορούσαμε να μάθουμε ως τι δούλευε στο Ηράκλειο. Ως φορτηγό, ως επιβατηγό - οχηματαγωγό (σε τι δρομολόγιο άραγε) ή ως εκδρομικό σε ημερήσιες κρουαζιέρες ??? Αν και το τελευταίο το βλέπω κάπως δύσκολο μιας και δεν είχε γίνει κάποια σχετική διαμόρφωση στο πλοίο.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Μερικα ενδιαφεροντα πραγματα για το ΑΙΓΙΝΑ μαθαινουμε απο το παρακατω κείμενο που δημοσιευτικε στην Ελευθερια τον Οκτώβριο του 1965.

Το πλοιο κατασκευαζόταν ηδη απο το 1965 στα ναυπηγεια Ζερβα στο Περαμα και απο οτι διαβαζουμε τον Φερουαριο του 1966 θα ειχε ολοκληρωθει η κατασκευη.Το οτι ειναι δηλωμενο το 1967 με κανει να πιστευω οτι μαλλον καθυστερησε για καποιο λογο να τελειωσει η κατασκευη του.

Στην αρχικη του μορφη θα περνει 280 επιβατες και 40 αυτοκινητα,ενω η ταχυτητα του θα ηταν 16,5 μιλια η οποια μου φαινεται μεγαλη για παντοφλα.Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω ειναι για πιο λογο αναφερει οτι μπορει να μεταφερει και 200 τονους νερο;

post-1819-0-88671300-1330674036_thumb.jp

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στο picassaweb βρηκα αυτην την φωτο του 1977 με μια παντοφλα στον Πορο.Μπορουμε να αναγνωρισουμε ποια ειναι;Μου φαινεται πολυ γνωστη αλλη δεν μπορω να καταλαβω για ποια παντοφλα προκειται

post-1819-0-02097600-1335438952_thumb.jp

H φωτο ειναι του χρηστη Joel Katcoff

Link to comment
Share on other sites

Ειναι βεβαιοτατα το ΑΙΓΙΝΑ πριν μετασκευαστει.μπορεις να το αναγνωρισεις απο τη πρυμνη και τις μπαντες χαμηλα του πλοιου.εγω το λεω με βεβαιοτητα γιατι το θυμαμαι ετσι.επισης ιδια εμειναν και τα φουγαρα.

Edited by proud_ionian
quote
Link to comment
Share on other sites

Σωστός ο μετρ των παντοφλών του Αργοσαρωνικού PIANOMAN. Είναι βέβαια το ΑΙΓΙΝΑ. Προσωπικά είχα την (λανθασμένη όπως αποδεικνύεται) εντύπωση ότι ίσως επρόκειτο για το ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΔΙΟΓΟΣ, λόγω της ομοιότητας στα δύο φουγάρα.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...
  • 7 months later...

F/b "ΑΙΓΙΝΑ" καθημερινά "διά Αίγιναν" πριν 50 χρόνια

Quote

Το "Αίγινα" ήταν από τα πρώτα φέρυ- μπωτ που μαζί με το 'Αφαία' μπήκαν στη γραμμή το μακρινό καλοκαίρι του 1966. Αιγινήτικης ιδιοκτησίας και τα δύο. Κάτι πολύ σημαντικό αν σκεφτούμε τις δύσκολες εκείνες εποχές. Κι όμως οι Αιγινήτες τότε τολμούσαν και είχαν στη γραμμή δικά τους βαπόρια. Το "Αίγινα" έφθανε μέχρι τον Πόρο καθημερινά. Τελευταία του αναχώρηση από το λιμάνι του Πειραιά δια "Αίγιναν - Μέθανα - Πόρο" ήταν στις 20.30 το βράδυ!!!. Σας λέει κάτι αυτό; Ήταν ταχύτατο αλλά με μικρά σαλόνια για τους επιβάτες σε σύγκριση με το πληθωρικό 'Αφαία" και συναγωνιζόταν άνετα το "Αύρα", το "Νεράϊδα", το 'Καμέλια".  Με άνετα καταστρώματα και εξωτερικούς διαδρόμους χάριζε στον επιβάτη ένα απολαυστικό ταξίδι. Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλούσε το μικρό επάνω σαλονάκι του στο οποίο οδηγούσε μια ξύλινη εσωτερική σκάλα, στην κορυφή της οποίας βρισκόταν ένας καθρέφτης με χαραγμένη πάνω του τη σιλουέτα του καραβιού.

Όμως στάθηκε άτυχο. Η πλοιοκτησία του έπεσε "έξω" και μετά από μικρή ακινησία βγήκε σε πληστηριασμό και πέρασε στην ιδιοκτησία του κ. Μαλτέζου και γνώρισε ημέρες δόξας. Του πρόσθεσαν και επάνω κατάστρωμα και γρήγορα μπήκε στη μάχη του Αργοσαρωνικού απειλώντας την αποκλειστικότητα του 'Αφαία" στα τοπικά δρομολόγια. Ακολουθεί η κοινοπραξία των δύο πλοίων που αποφέρει ικανοποιητικά κέρδη με εναλασσόμενα δρομολόγια. Τα χρόνια περνούν. Οι ανάγκες της γραμμής αυξάνονται και τα 26 μόλις αυτοκίνητα που χωρούσε δεν μπορούν κα καλύψουν τα δρομολόγια αιχμής. Εντάσσεται στη μεγάλη κοινοπραξία που απαρτίζουν σχεδόν όλα τα φέρυ της γραμμής. Το 1985 μετασκευάζεται. Αλλάζει εντελώς μορφή. Στην κυριολεξία ξηλώνεται και αποκτά μεγάλο μήκος και χωρητικότητα. Χάνει όμως σε ταχύτητα. Παραμένει όμως πάντα κομψό και πανέμορφο.

Το 2001 (Νοέμβριος) αποσύρεται από τη γραμμή λόγω "35ετίας". Λίγο πριν είχε αποσυρθεί και το "Αφαία" (Σεπτέμβριος του 2001). Μένει αρκετό καιρό στον προλιμένα και αγοράζεται από Κρητικούς ιδιοκτήτες όπου το δρομολογούν πλέον ως τουριστικό και εκτελεί καθημερινά δρομολόγια από το λιμάνι του Ηρακλείου μέχρι το νησάκι Γραμβούσα , με το όνομα "Domenico"

Ένας μαχητής του Αργοσαρωνικού επί 35 ολόκληρα χρόνια. Μέσα από αυτό πέρασαν πολλοί ναυτικοί, έζησαν οικογένειες, ταξίδεψαν χιλιάδες επιβάτες με προορισμό την Αίγινα, τα Μέθανα, τον Πόρο. Στα ρέλια και στους μπουλμέδες του αντηχούσαν  τα γέλια και οι φωνές ξεγνοιασιάς μιας παρέας που επιχειρούσε μια σύντομη απόδραση στα ήρεμα νερά του Σαρωνικού.

 

Link to comment
Share on other sites

9 hours ago, Panagia Ekatontapiliani said:

F/b "ΑΙΓΙΝΑ" καθημερινά "διά Αίγιναν" πριν 50 χρόνια

 

Στην περιοχή της Γραμβούσας και του Μπάλου πηγαίνει από την Κίσσαμο, δυτικά των Χανίων, και όχι προφανώς από το λιμάνι του Ηρακλείου.

Από το Ηράκλειο απέπλεε το παρελθόν για τη νήσο Ντία, 3.5 ναυτικά μίλια από το Ηράκλειο (βόρεια).

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...