Jump to content
Shipfriends

Catamaran I (IMO 9011533) - Zenit (IMO 8815920)


Recommended Posts

proud_ionian said:

μετα απο ολα αυτα, μηπως πρεπει να ξαναδουμε με αλλο ματι την ιστορια της πειραϊκης ΑΝΕ;

το μακρυνο 1990 ενας χριστιανος (βουμβουνακης νομιζω λεγοταν) εφερε το caramaran I (αυτο που ειναι high and dry στο περαμα) για να το δρομολογησει σε γραμμες φιλετα. το ειχε ναυπηγησει στη νορβηγια με χρηματοδοτηση απο νορβηγικη τραπεζα.

δεν πηρε αδεια σκοπιμοτητας ποτε, ενω την ιδια εποχη, το ΥΕΝ (ποιος αραγε :D; ) δινει αδεια σκοπιμοτητας στη νεοσυστατη τοτε "Πειραϊκη ΑΝΕ" για τη δρομολογηση catamaran με τα χαρακτηριστικα του Catamaran I. (στην πειραϊκη ΑΝΕ ηταν μετοχοι πολλοι γνωστοι εφοπλιστες ακτοπλοϊας και ποντοπορου). με την αδεια σκοπιμοτητας στο χερι και ενω το catamaran παρεμενε δεμενο και ο βουμβουνακης εμφανιζοταν να μην μπορει να πληρωσει τους νορβηγους (πως να το κανει αφου δεν ειχε εσοδα) πηγαν στους νορβηγους και ζητησαν να αναλαβουν αυτοι το σκαφος γιατι με αυτους η εκμεταλλευση του ηταν εξασφαλισμενη. ετσι και εγινε (το διαδικαστικο μερος δεν το θυμαμαι).

ο βουμβουνακης (που το 72 ειχε βαλει hovercraft στην υδρα) για χρονια κατηγορουσε ΥΕΝ και παραδοσιακους ακτοπλοους για συμπαιγνια. οτι η Πειραικη συσταθηκε μονο και μονο για να μην δρομολογησει εκεινος το Catamaran και για να ακυρωθει καθε προσπαθεια να δρομολογηθει πλοιο νεας τεχνολογιας. (μονο τα δρομολογια γαλαταδικου που εκανε εφταναν για αυτο).

aiolosii said:

Οπως τα λες roud ειναι, επετρεψε μου μικρες διορθωσεις.

Ο επιχειρηματιας ονομαζεται Ανδρεας Βομβογιανης και το καταμαραν του ειχε το ονομα (λογω διεκδικησης της χρυσης Ολυμπιαδας) GOLDEN OLYMPICS. Το παπορο ηταν γρηγορο (40αριζε) και ο χριστιανος το κατεβαζε συχνα στις Κυκλαδες για prοmotion. Τι δημαρχοι τι νομαρχες τι παρατρεχαμενοι, ολοι ειχανε χαζεψει, αλλα ο παριφημος Telis αμετακινητος.

Η Πειραϊκη ΑΝΕ εφερε αδελφο σκαφος και πηρε μεν δρομολογια, αλλα τι δρομολογια. Πειραια Συρο Τηνο Μυκονο Παρο Ναξο Ηρακλεια Σχοινουσα Κουφονησι Καταπολα (μπορει να μου ξεφευγει και κατι).

Το CATAMARAN I ξεκινησε αν θυμαμαι καλα το 91, ενω το GOLDEN OLYMPICS φυτοζωουσε μεχρι που την ιδια χρονια περασε στα χερια της Πειραϊκης ΑΝΕ :rolleyes: και δρομολογηθηκε στην ιδια γραμμη με αναποδα δρομολογια. Το 92 το CATAMARAN I μπαινοντας βραδυ στην μπουκα του Πειραια και αφου εφαγε ενα ωραιοτατο κλεισιμο απο το ΝΑΙΑΣ ΙΙ επεσε με την αριστερη μασκα πανω στο κοκκινο φαναρι του Πειραια, παραλιγο να βουλιαξει, βγηκε total loss και απο τοτε διακοσμει το ντοκο στο Περαμα διπλα στα βαπορακια για Σαλαμινα.

Το ετερο CATAMARAN II συνεχισε μονο του, αλλα προκοπη δεν ειδε.

Αρχες του 95 (πριν το Πασχα ) και ενω τελικα πηρε γραμμη φιλετο (αφου προγουμενως ειχε δοκιμασει και την τυχη του στη Ραφηνα) Συρο Τηνο Μυκονο κατασχεθηκε (Μεγαλη Τριτη νομιζω) και η ιστορια εκλεισε οριστικα.

Το συναντησα στην Ιταλια μετα απο χρονια με το ιδιο χρωμα γκρι κοκκινη ρηγα μια να κανει Μαλτα, μια Κροατια αν δεν κανω λαθος πρεπει να ονομαζεται SAN FRANGISK ή κατι τετοιο.

Ermenegildo said:

O bombogiannis an thymamai kala itan kai o diorganotis ton synedrion THALASSA opou ginontousan mia fora ton xrono... otan egine i peiraiki ane eixe vgalei kai entypo opou eixe moirastei kai anefere to sxima kai ousiastika ginotan psaksimo gia neous ependytes... oste na ayksithei to kefalaio. to catamaran I an thymamai kala otan eixe to atyxima meta perase stin idioktisia tou tsavliri.

Ας δούμε και 2 φωτό εποχής των πλοίων. Το Catamaran Ι στη Σύρο και το Catamaran II δεμένο στο Πειραιά.

Edited by Nick the Greek
tag
Link to comment
Share on other sites

Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας :D όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» :D:P

Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο.

Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο.

Link to comment
Share on other sites

Απο αυτα βαπορακια το μονο που θυμαμαι ειναι οτι τα ειχαν δεμενα στον προλιμενα την εποχη που ο προλιμενας ηταν βαση επισκευης των δελφινιων.Δεν μπορω να ξερω αν ηταν μετα τον παροπλισμο τους παντως

Στα ματια μου φαινοταν λιγο εντυπωσιακα και περιεργα ισως γιατι ειχα ακουσει για την ταχυτητα τους,ισως για το οτι ηταν καταμαραν κατι πρωτογνωρο για μενα τοτε.

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

To CATAMARAN I συνεχιζει και μας τιμαει με την παρουσια του στο Περαμα

Αληθεια μετα απο ολα αυτα που περασε σε ποιον ανηκει?Να ειναι ακομα στην ιδιοκτησια του Τσαβλιρη οπως μας εχει πει παλιοτερα ο Ermenegildo?

Link to comment
Share on other sites

Το Catamaran II πουληθηκε στην Ιταλικη εταιρια Navigargano Lines , το ονομα του ειναι Zenith και απο το 1995 μεχρι σημερα τα καλοκαιρια δουλευει στην γραμμη Vieste-San Nicola νησια Tremiti ενω τους αλλους μηνες απο Bari προς Durres,Bar,Dubrovnik. Φωτογραφιες του Zenith υπαρχουν;

Link to comment
Share on other sites

Φωτογραφια του σαν Zenith υπαρχει στο naviearmatori

Συμφωνα παντως και με αυτα που μας ειχε πει ο aiolos ii στο πρωτο ποστ του θεματος μαλλον δεν ονομαστικε αμεσως ΖΕΝΙΤΗ.

Στο λινκ υπαρχουν και σχολια απο κατω που ισως να δινανε μερικες παραπανω πληροφοριες.Παρακαλουνται οι γνωστες ιταλικων να βοηθησουν

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Να σου το επιβεβαιώσω φίλτατε Nick the Greek δεν μπορώ σε καμία περίπτωση, άλλωστε σε αυτά τα θέματα εσύ είσαι ο ειδικός. ;) Το μόνο που έχω παρατηρήσει είναι πως εδώ και καιρό το όνομα πλώρα το έχουν πετσοκόψει και έχει μείνει μόνο το τελείωμα, δηλαδή ΑΝ Ι.

Δεν ξέρω αν δεν μπήκαν καν στον κόπο να γράψουν έστω πρόχειρα το Μ μπροστά ώστε να επιβεβαιωθεί αυτό που μας λες.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας :D όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» :D:P

Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο.

Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο.

Τα link δεν δουλεύουν, μπορούμε να τα ξανανεβάσουμε?

Ας δούμε και 2 φωτό εποχής των πλοίων. Το Catamaran Ι στη Σύρο και το Catamaran II δεμένο στο Πειραιά.

Τα link δεν δουλεύουν, μπορούμε να τα ξανανεβάσουμε?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Που τα θυμηθήκατε κι αυτά. Θυμάμαι τις φανφάρες και τα άρθρα στον τύπο για την επανάσταση που θα έφερναν τα συγκεκριμένα σκάφη στις Κυκλάδες. Η επανάσταση που έφεραν, κράτησε όσο κι ο πρώτος κυβερνήτης μας :D όπως έγραφε κι ο Καμπανέλλης, στο Μεγάλο μας Τσίρκο, «Ήρθε ο Καποδίστριας! Πάει ο Καποδίστριας!» :D:P

Ξεκίνησαν, από τον Φλοίσβο, όπως μαρτυράει το φέιγβολάν και αργότερα μετατέθηκαν στον Πειραιά. Δεν γνωρίζω τα τεκταινόμενα και τις κινήσεις για τις άδειες σκοπιμότητας, εν τούτοις όμως κράτησα κάποια αναμνηστικά από την καριέρα τους. Μερικά δρομολόγια της καλοκαιρινής σαιζόν, φωτογραφίες από το σαλόνι VIP, τις αεροπορικές θέσεις, τη γέφυρα. Δε θα μπορούσαν να λείπουν οι κλασσικές αεροφωτογραφίες για να το δούμε να πετάει στο Αιγαίο.

Εκτός των ωραίων φωτογραφιών του Νηρέα, κάποιοι το πρόλαβαν στην Τήνο και στην Πάρο.

Αγαπητέ SASHA ,

Επιτρεψε μου να σου γνωρίσω ότι στην πιο πάνω εμπεριστατωμένη περιγραφή σου με τα έξοχα συνημμένα σου ,

απλά ξεκίνησες να περιγράφεις την πονεμένη ιστορία της Περιβόητης ΠΕΙΡΑΙΚΗΣ ΑΝΕ, ΠΑΡΑΛΕΙΠΟΝΤΑΣ ΝΑ αναφερης,

(Αν ξέρεις φυσικά),,,,τον τροπο που τα απόκτησε από τον αρχικό ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΗ ΤΟΥΣ ...!!!!.που τα κυκλοφορούσε ως ΕΚΔΡΟΜΙΚΑ !!!!!! για 2 ΧΡΌΝΙΑ , συν τα δυο ΧΡΌΝΙΑ που προηγήθηκαν για την παραγγελία κ κατασκευή τους, συν Την ειδική εκπαίδευση Αξιωματκων Γέφυρας κ Μηχανής,κ ΠΟΛΛΆ ΠΟΛΛΆ αλλα.........

ΑΥΤΆ προς το παρόν ,ΑΠΌ τον πρωτο ΠΛΟΙΟΚΤΉΤΗ τους.........

Με ΠΟΛΎ ΕΚΤΙΜΗΣΗ

Captain Andreas

ΠΡΟΣ

PROUD IONIAN

AIOLOS II

EMEREGILDO

ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ ΚΎΡΙΟΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΝΤΙΜΌΤΗΤΑ ,ΤΟ ΘΑΡΡΟΣ, Κ ΤΗΝ ΕΙΛΙΚΡΊΝΕΙΑ ΠΟΥ ΣΑΣ ΔΙΑΚΡΙΝΗ !!!!!!!!!!!!

ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΌΛΗ Η ΑΛΉΘΕΙΑ !!!!!!

ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟ CATAMARAN κάτω ΑΠΌ το παράθυρο του ΚουΥΠΟΥΡΓΟΎ , κ οι άδειες ΣΚΟΠΙΜΟΤΗΤΑΣ παραμονή ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΩΝ,,νο δινονται ΔΏΡΟ στην ΠΕΙΡΑΙΚΗ ΑΝΕ !!!!!!!

Σας Ευχαριστω

Captain Andreas

Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Και δεν ήταν τα μόνα Captain Andreas,

Τα ίδια πέρασε και ο Βαλαβάνης (ή Βαμβασάκης ?) με το Captain George της Catamaran Ferry Lines, πήγαινε εκδρομή στις Κυκλάδες και άδεια σκοπιμότητας δεν έπαιρνε. Δεν άντεξε και το πούλησε στις Μινωικές, και σε μια βδομάδα μέσα πριν προλάβουν να στεγνώσουν καλά καλά τα καινούργια συνιάλια πήρε άδεια και ξεκίνησε δρομολόγια....

Τα ίδια πέρασε και ο Θεοχάρης με την Α.Τ.Cruises, πρώτα με το Μαντώ, το Ανδρομέδα, το Αλέξανδρος, καραβάκια που τα χτίσανε, και άδεια δεν πήρανε ποτέ. Και να μην μιλήσω για τον απαράδεκτο πόλεμο της ΔΕΕΠ προς την εταιρεία, μέχρι που πέθανε ο πλοιοκτήτης...

Βλέπεις τότε το ΥΕΝ ήθελε να συνεργάζεται με αυτούς που είχε ήδη νταλαβέρια, δεν ήθελαν καινούργιους παίχτες, για να παίξουν το απίστευτο οικονομοπολιτικό παιχνίδι με τις Μινωϊκές, που εξαγόρασαν την μισή ακτοπλοΐα, έγιναν κράτος εν κράτη, μονοπώλησαν το μισό Αιγαίο, και αν δεν είχε πάρει στον τάφο το Σαμίνα τόσες ψυχές, θα είχαν μπει στο χρηματιστήριο και θα είχαν οικονομήσει τα κέρατα τους.

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 7 months later...

Τι κουλο ειναι παλι αυτο; :wacko:

Απορω για πιο λογο ειναι και παλι το πλοιο στη θαλασσα.Το μονο που μπορω να σκεφτω ειναι οτι θα κοπει ,αλλα και παλι μια τετοια δουλεια θα γινοταν ευκολα και οικονομικοτερα και στο Περαμα

Link to comment
Share on other sites

Μήπως πουλήθηκε και ετοιμάζεται να εγκαταλείψη τα Ελληνικά ύδατα;

 

Γιατί γιά να το κόψουνε,μιά χαρά ήταν εκεί που ήταν.Χώρια που όποιοι το ξανάβαλαν στον νερό μπήκαν σε έξοδα.......

 

ΥΓ.Κι'εγώ στην αρχή γιά photoshop το πέρασα.....

Link to comment
Share on other sites

Στο γκρουπ karavolatres-arxipelagos στο fb  οπου την ανεβασα,μια κοπελα/κυρια ειπε τα εξης se aptaista greeklish "to plio to agorase mia oikogenia nautikwn apo kw.( h opia oikogenia ta nekra plia ta anasteni. kai tha to ftiaksi agkeloudi) otan o agkelos teliosi tha sas stilw fwto!!!!!! an thelete na dite kai allo plio tis eikogenias mpite sto arxipelagos fwto kai dite to kapetan dimitris."

 

:P  :P

Edited by Petros P
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 2 weeks later...

Το πλοιο λεγετε ΜΑΝΙ εδω και πολλα χρόνια....Συμφωνα με τα Νηολογια αγοραστηκε απο τον Ανθούλη στην ΚΩ...για 40,000 Ευρω. Επισης προσφατα αλλαξε νηολογιο απο Πειραια 9810 σε Νηολ.ΚΩ 12...

Edited by moros
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...