Jump to content


Photo
- - - - -

Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα


  • Please log in to reply
36 replies to this topic

#1 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,316 posts

Posted 29 March 2009 - 18:07

Τα δρομολόγια της γραμμής Αγίας Μαρίνας - Νέα Στυρα.

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#2 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,623 posts

Posted 06 May 2009 - 19:41

Την γραμμη την εξυπηρετουν τρεις παντοφλες.
Προκειται για τις ΜΑΡΙΑ Π,ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ και ΒΑΣΟΣ Κ.
Το δρομολογιο διαρκει περιπου 40-45 λεπτα και ειναι μια εναλλακτικη λυση για οσους θελουν να πανε στη Νοτια Ευβοια.Στα αρνητικα ειναι οτι ειδικα η Αγια Μαρινα ειναι στο πουθενα.Αν δεν ξερεις την περιοχη ειναι απιστευτα ευκολο να χαθεις.
Απο κινηση πρεπει να εχει αρκετη τουλαχιστον στο δικο μας το δρομολογιο στο οποιο χωραγανε αλλα 5-6 αυτοκινητα ακομα.Κρατησεις δεν γινονται εδω και ενα μηνα οποτε οποιος ταξιδεψει απο εκει καλο ειναι να παει λιγο νωριτερα στο λιμανι.Η κινηση πιστευω οτι θα αυξηθει αφου φτιαχνεται και ο δρομος απο Μαρμαρι για Νεα Στυρα πραγμα που θα μειωσει και το χρονο οδηγησης
Και μια που ειπαμε για λιμανι ας μην φανταστει κανεις κατι τρομερο.Η Αγια Μαρινα μια προβλητα και τιποτα αλλο οπου αμφιβαλω αν μπορει να διανυχτερευσει παντοφλα ενω στα Νεα Στυρα τα πραγματα ειναι πιο συμπαθητικα αλλα με μικρα βυθισματα και μερικα εμποδια οπως ενα λαστιχο φορτηγου.

#3 ΣΕΙΡΙΟΣ

ΣΕΙΡΙΟΣ
  • eMembers
  • 6,719 posts

Posted 06 May 2009 - 21:20

Ας πω και εγώ δύο λόγια για την γραμμή.

Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να ξεκίνησε τέλη της δεκαετίας του '70 με αρχές του '80. Τα πρώτα τουλάχιστον χρόνια της λειτουργίας της (έχω πάρα πολύ καιρό να ταξιδέψω από εκεί και δεν γνωρίζω την μετέπειτα ή τωρινή της κίνηση), η γραμμή είχε ζήσει πολύ μεγάλες στιγμές "δόξας". Προσωπικά θυμάμαι ατέλειωτες ουρές αυτοκινήτων να περιμενουν να επιβιβαστούν είτε στην Αγία Μαρίνα είτε στα Στύρα, και αυτό οφειλόταν στο ότι -οικονομικά τουλάχιστον- ήταν πολύ πιό συμφέρον να μεταβεί κανείς από εκεί είτε στο Μαρμάρι, είτε στην Κάρυστο, είτε βέβαια και σε μέρη βοριότερα των Νέων Στύρων.

Συγκεκριμμένα θυμάμαι ότι με το άνοιγμα της γραμμής, τουλάχιστον το 70 με 80% των ταξιδιωτών - παραθεριστών με προορισμό την Κάρυστο διακινόντουσαν πλέον από εκεί μιας και -όπως είπα και παραπάνω- ήταν πολύ πιό συμφέρουσα η διαδρομή αυτή από την μετακίνηση μέσω Ραφήνας είτε απ' ευθείας στην Κάρυστο είτε μέσω Μαρμαρίου.

Ένα μεγάλο αρνητικό βέβαια στην μετάβαση στην Κάρυστο μέσω Νέων Στύρων ήταν (και παραμένει φαντάζομαι) η άκρως γραφική αλλά και επικινδυνότατη διαδρομή που συνδέει τις δύο περιοχές (οι μαρμαράδες και οι κατασκευαστές εικονοστασίων στις άκρες του δρόμου έχουν πλουτίσει :(), για την οποία "νιός ήμουν και γέρασα" και -δόξα τω θεώ- ακόμα ακούω ότι "φτιάχνεται"..... :(

Πάντως αν κρίνω από το ότι στην γραμμή δραστηριοποιούνται μόνο δύο -στην ουσία- παντόφλες (μιας και το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ τον περισσότερο καιρό απουσιάζει), δεν θα πρέπει η γραμμή να δουλεύει και τόσο καλά (???), όσο τουλάχιστον θυμόμουν εγώ παλιότερα.

#4 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,623 posts

Posted 07 May 2009 - 08:30

Ο δρομος που απο Καρυστο(Μαρμαρι ουσιαστικα) για Νεα Στυρα φτιαχνεται.Γινεται διαπλατυνση στο μεγαλυτερο τμημα του και καποια κοματια εχουν ηδη τελειωσει.Αυτη την περιοδο θελει διπλη προσοχη παντως λογω των εργων.
Οικονομικα ακομα ειναι φθηνοτερα.Δυο ατομα με ΙΧ θελουν απο Ραφηνα 40 ευρω ενω απο Νεα Στυρα 25 ευρω.
Η κινηση πρεπει να ειναι καλη.Εγω περασα Σαββατο απογευμα και μαλιστα σε τριημερο.Δεν περιμενα να δω γεματο πλοιο.Πιστευω οτι ειναι καλη η κινηση λογω και του οτι αναμενουν και την καινουρια παντοφλα.ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ που κατασκευαζεται στο Περαμα.

#5 ΣΕΙΡΙΟΣ

ΣΕΙΡΙΟΣ
  • eMembers
  • 6,719 posts

Posted 27 July 2009 - 22:06

...Και μια που ειπαμε για λιμανι ας μην φανταστει κανεις κατι τρομερο.Η Αγια Μαρινα μια προβλητα και τιποτα αλλο οπου αμφιβαλω αν μπορει να διανυχτερευσει παντοφλα...



Κάποια έργα βρίσκονται σε εξέλιξη στην Αγία Μαρίνα για να μεγαλώσει η προβλήτα που δένουν οι παντόφλες. Όχι βέβαια ότι πρόκειται να δούμε και κανένα λιμάνι, αλλά όσο νά 'ναι κάποια βελτίωση θα υπάρξει στην υπάρχουσα (επί δεκαετίες :() κατάσταση.

Attached Files



#6 ΣΕΙΡΙΟΣ

ΣΕΙΡΙΟΣ
  • eMembers
  • 6,719 posts

Posted 07 November 2009 - 10:04

Μετά και την (μόνιμη ???) αποχώρηση της παντόφλας MΑΡΙΑ Π., και την αναμονή της έλευσης του ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ, γνωρίζουμε αν στην γραμμή προσετέθη κάποιο άλλο πλοίο, ή εξυπηρετείται πλέον μόνο από την ...ποντοπόρο :D ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, και το ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ. ???

#7 john89

john89
  • eMembers
  • 99 posts

Posted 18 November 2009 - 22:24

Ισως η γραμμη με τον νεοτερο στολο το 2010 με τρια κουκλια πλοια Αποστολης Τ,Στυρα Νταιμοντ και το Δημητρης Τ που οπως λεει και η εταιρια θα ειναι σαν αδερφακι του Αποστολης Τ μενει να το δουμε αυτο.

#8 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,623 posts

Posted 29 November 2009 - 20:47

Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι απο τη φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ μεχρι σημερα το εργο δεν εχει προχωρησει και παρα πολυ?
Πρεπει βεβαια να προχωρανε οι εργασιες γιατι στην περιοχη υπαρχουν μηχανηματα αλλα οχι και πολυ φανατικα.
Υπαρχει και ενα κτηριο που κατασκευαζεται απο την αλλη μερια της προβλητας και δεν φαινεται στη φωτο και ειναι αρκετα μεγαλο.
Το γεγονος ειναι παντως οτι περα απο την προβλητα στην περιοχη δεν υπαρχει τιποτα απολυτως που να σου δωσει τη δυνατοτητα να κατσεις αν φτασεις πχ νωριτερα απο την αναχωρηση της παντοφλας.

#9 Panagia Ekatontapiliani

Panagia Ekatontapiliani
  • eMembers
  • 22,316 posts

Posted 20 December 2009 - 21:54

Τα ωράρια των δρομολογίων της γραμμής Αγία Μαρίνας Νέα Στυρα από τις 02/11/09 έως την Άνοιξη

Ήρθε το πλήρωμα του χρόνου!!!


#10 pantelis2009

pantelis2009
  • eMembers
  • 708 posts

Posted 24 December 2009 - 18:59

Το Styra diamond πιστεύω πως είναι ένα πλοίο ιδανικό για την πορθμειακή γραμμή των Νέων Στύρων και επιπλέον αξίζει να τονίσουμε πως με το καράβι αυτό θα αναβαθμιστεί και η γραμμή.Αν δεν κάνω λάθος αυτην τη στιγμή εκτελούν δρομολόγια τα εγ/ογ Μελίνα ΙΙ & Μαρία Π.


Φίλε karistos11 καλησπέρα και χρόνια πολλά. Το Μαρία Π έχει αποχωρήσει και έχει μπει το καινούριο Αποστόλης Τ.

Edited by polmyt, 24 December 2009 - 21:19 .


#11 karystos11

karystos11
  • bmembers
  • 13 posts

Posted 24 December 2009 - 19:30

Xρόνια πολλά φίλε Παντελή προφανώς το Μαρία Π θα έχει πάει για επισκευή.

#12 DELFINI

DELFINI
  • Members
  • 11 posts

Posted 25 December 2009 - 09:01

Το Styra diamond πιστεύω πως είναι ένα πλοίο ιδανικό για την πορθμειακή γραμμή των Νέων Στύρων και επιπλέον αξίζει να τονίσουμε πως με το καράβι αυτό θα αναβαθμιστεί και η γραμμή.Αν δεν κάνω λάθος αυτην τη στιγμή εκτελούν δρομολόγια τα εγ/ογ Μελίνα ΙΙ & Μαρία Π.


Και το ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ.,το καινούριο της γραμμής.

#13 man9328

man9328
  • eMembers
  • 227 posts

Posted 25 December 2009 - 23:53

Να προσεξουν και λιγο τα δρομολογια γιατι 20:30 τελευταιο για καλολαιρι ειναι νωρις

#14 Cruise Europa

Cruise Europa
  • eMembers
  • 1,035 posts

Posted 26 December 2009 - 10:10

Xρόνια πολλά φίλε Παντελή προφανώς το Μαρία Π θα έχει πάει για επισκευή.


Xρόνια πολλά σε όλους.Το ΜΑΡΙΑ Π δεν ξαναγυρνάει στην γραμμή Αγία Μαρίνα-Νέα Στύρα, καθώς κάνει την γραμμή Ρίο-Αντίρριο!;)

#15 enas chiotis

enas chiotis
  • eMembers
  • 4,318 posts

Posted 10 March 2010 - 14:43

Πολλοί φαίνεται μαζεύονται στη γραμμή και τα δρομολόγια μπερδεύουν.

Θέμα #78 ΣΑΣ: Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων ΚΟΙΝ/ΞΙΑΣ Π/Θ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ από 04-11-09 έως 31-10-10 στη γραμμή ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ
Ομόφωνα θετική μέχρι δρομολογήσεως τρίτου πλοίου στη γραμμή και εν συνεχεία δρομολόγια πλοίων εκτελούνται σύμφωνα με πρόταση λιμενικής αρχής Ραφήνας.


Θέμα #84: Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΪΑΜΟΝΤ» ΝΠ 11835 στη γραμμή ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ από 23-03-10 (υπό ναυπήγηση)
Λαμβάνοντας υπόψη:
I) Την αδυναμία αυτορύθμισης των δρομολογίων στη γραμμή από τις δραστηριοποιούμενες εταιρείες
II) Τις ανάγκες διασφάλισης της ασφάλειας και της τάξης στους λιμένες και της ομαλής και επαρκούς εξυπηρέτησης της γραμμής το συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και εξέταση των προτάσεων και δυνατών περιπτώσεων γνωμοδότησε κατα πλειοψηφία για την έγκριση προγράμματος δρομολογίων σύμφωνα με πρόταση λιμενικής αρχής Ραφήνας.

#16 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,623 posts

Posted 10 March 2010 - 14:47

Οποτε απο οτι καταλαβαινω το STYRA DIAMONT θα δουλεψει εκτος κοινοπραξιας στη γραμμη.
Απο κει και περα λογικα θα εχουμε και την αποχωρηση του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ οταν θα ερθει και το ΔΗΜΗΤΡΗΣ

#17 john89

john89
  • eMembers
  • 99 posts

Posted 10 March 2010 - 17:29

Το Styra Diamont θα αρχίσει δρομολόγια πριν το Πάσχα?Το Δημήτρης πότε καταφθάνει στην γραμμή?Κανένα νέο για καμία καινούργια παντόφλα έχουμε αμφίπλωρης ή μονοπλώρης?

#18 ΣΕΙΡΙΟΣ

ΣΕΙΡΙΟΣ
  • eMembers
  • 6,719 posts

Posted 10 March 2010 - 18:44

Πολλοί φαίνεται μαζεύονται στη γραμμή και τα δρομολόγια μπερδεύουν.


Πραγματικά. Μεγάλη και ξαφνική η άνθηση που μας προέκυψε στην γραμμή. Μία λογική εξήγηση θα ήταν ότι αν δεν έχει ήδη ολοκληρωθεί ήδη ο νέος δρόμος Στύρα - Μαρμάρι - Κάρυστος, σίγουρα θα βρίσκεται πολύ κοντά στην αποπεράτωση του. Δρόμος που όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα ποστ αποτελούσε πολύ μεγάλη καρμανιόλα και ειδικά τα τελευταία χρόνια ήταν σε δραματική κατάσταση. Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο που μία γραμμή στην οποία εδώ και αρκετά χρόνια δούλευαν παλιές κλασσικές παντόφλες, γίνεται ξαφνικά πόλος έλξης νεοναυπηγηθέντων πλοίων και μάλιστα σε περίοδο κρίσης.

...Απο κει και περα λογικα θα εχουμε και την αποχωρηση του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ οταν θα ερθει και το ΔΗΜΗΤΡΗΣ


Ε βέβαια. Δεν νομίζω να υπάρχει καμμία πιθανότητα να μπορέσει να σταθεί δίπλα σε ολοκαίνουργα και πολύ πολυτελέστερα οπωσδήποτε πλοία.

#19 john89

john89
  • eMembers
  • 99 posts

Posted 10 March 2010 - 21:09

Aμα τελειώσει ο δρόμος δώρον άδωρον τόσα πόλλα λέφτα για επενδύσεις γνώμη μου αυτή.

#20 polmyt

polmyt

    Polychnitos Square Gardens

  • Supermoderators
  • 5,623 posts

Posted 11 March 2010 - 01:09

Φιλε john89 θα διαφωνησω σε αυτο που λες.
Αμα τελειωσει ο δρομος κατα την αποψη μου θα αυξηθει και η κινηση της γραμμης η οποια παρουσιαζει αρκετα πλεονεκτηματα σε σχεση με το Ραφηνα-Μαρμαρι.
α. Μικροτερος χρονος ταξιδιου.35 λεπτα περιπου σε σχεση με τη μια ωρα που θες απο Ραφηνα για Μαρμαρι
β. Αισθητα μειωμενο εισητηριο(περιπου 20 ευρω πηγαινελα για 2 ατομα και αυτοκινητο)
γ. Δεν βγαζει τοσο ευκολα καιρο.(αυτο με καθε επιφυλαξη διοτι απλα μου το εχουν μεταφερει φιλοι και δεν εχω απλουτα δικη μου αποψη)

Αν βαλουμε και οτι γενικοτερα ο Ελληνας προτιμαει να οδηγαει απο το να ταξιδευει με πλοιο τοτε λογικα θα εχουμε αυξηση της κινησης και αρα αναγκη για νεες επενδυσεις μιας και ο καλυτερος θα παρει και το μεγαλυτερο κομματι της πιτας.




0 user(s) are reading this topic

0 members, 0 guests, 0 anonymous users