Panagia Ekatontapiliani

Αγία Μαρίνα - Νέα Στύρα

49 posts in this topic

Την γραμμη την εξυπηρετουν τρεις παντοφλες.

Προκειται για τις ΜΑΡΙΑ Π,ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ και ΒΑΣΟΣ Κ.

Το δρομολογιο διαρκει περιπου 40-45 λεπτα και ειναι μια εναλλακτικη λυση για οσους θελουν να πανε στη Νοτια Ευβοια.Στα αρνητικα ειναι οτι ειδικα η Αγια Μαρινα ειναι στο πουθενα.Αν δεν ξερεις την περιοχη ειναι απιστευτα ευκολο να χαθεις.

Απο κινηση πρεπει να εχει αρκετη τουλαχιστον στο δικο μας το δρομολογιο στο οποιο χωραγανε αλλα 5-6 αυτοκινητα ακομα.Κρατησεις δεν γινονται εδω και ενα μηνα οποτε οποιος ταξιδεψει απο εκει καλο ειναι να παει λιγο νωριτερα στο λιμανι.Η κινηση πιστευω οτι θα αυξηθει αφου φτιαχνεται και ο δρομος απο Μαρμαρι για Νεα Στυρα πραγμα που θα μειωσει και το χρονο οδηγησης

Και μια που ειπαμε για λιμανι ας μην φανταστει κανεις κατι τρομερο.Η Αγια Μαρινα μια προβλητα και τιποτα αλλο οπου αμφιβαλω αν μπορει να διανυχτερευσει παντοφλα ενω στα Νεα Στυρα τα πραγματα ειναι πιο συμπαθητικα αλλα με μικρα βυθισματα και μερικα εμποδια οπως ενα λαστιχο φορτηγου.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ας πω και εγώ δύο λόγια για την γραμμή.

Αν δεν κάνω λάθος, πρέπει να ξεκίνησε τέλη της δεκαετίας του '70 με αρχές του '80. Τα πρώτα τουλάχιστον χρόνια της λειτουργίας της (έχω πάρα πολύ καιρό να ταξιδέψω από εκεί και δεν γνωρίζω την μετέπειτα ή τωρινή της κίνηση), η γραμμή είχε ζήσει πολύ μεγάλες στιγμές "δόξας". Προσωπικά θυμάμαι ατέλειωτες ουρές αυτοκινήτων να περιμενουν να επιβιβαστούν είτε στην Αγία Μαρίνα είτε στα Στύρα, και αυτό οφειλόταν στο ότι -οικονομικά τουλάχιστον- ήταν πολύ πιό συμφέρον να μεταβεί κανείς από εκεί είτε στο Μαρμάρι, είτε στην Κάρυστο, είτε βέβαια και σε μέρη βοριότερα των Νέων Στύρων.

Συγκεκριμμένα θυμάμαι ότι με το άνοιγμα της γραμμής, τουλάχιστον το 70 με 80% των ταξιδιωτών - παραθεριστών με προορισμό την Κάρυστο διακινόντουσαν πλέον από εκεί μιας και -όπως είπα και παραπάνω- ήταν πολύ πιό συμφέρουσα η διαδρομή αυτή από την μετακίνηση μέσω Ραφήνας είτε απ' ευθείας στην Κάρυστο είτε μέσω Μαρμαρίου.

Ένα μεγάλο αρνητικό βέβαια στην μετάβαση στην Κάρυστο μέσω Νέων Στύρων ήταν (και παραμένει φαντάζομαι) η άκρως γραφική αλλά και επικινδυνότατη διαδρομή που συνδέει τις δύο περιοχές (οι μαρμαράδες και οι κατασκευαστές εικονοστασίων στις άκρες του δρόμου έχουν πλουτίσει :(), για την οποία "νιός ήμουν και γέρασα" και -δόξα τω θεώ- ακόμα ακούω ότι "φτιάχνεται"..... :(

Πάντως αν κρίνω από το ότι στην γραμμή δραστηριοποιούνται μόνο δύο -στην ουσία- παντόφλες (μιας και το ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ τον περισσότερο καιρό απουσιάζει), δεν θα πρέπει η γραμμή να δουλεύει και τόσο καλά (???), όσο τουλάχιστον θυμόμουν εγώ παλιότερα.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ο δρομος που απο Καρυστο(Μαρμαρι ουσιαστικα) για Νεα Στυρα φτιαχνεται.Γινεται διαπλατυνση στο μεγαλυτερο τμημα του και καποια κοματια εχουν ηδη τελειωσει.Αυτη την περιοδο θελει διπλη προσοχη παντως λογω των εργων.

Οικονομικα ακομα ειναι φθηνοτερα.Δυο ατομα με ΙΧ θελουν απο Ραφηνα 40 ευρω ενω απο Νεα Στυρα 25 ευρω.

Η κινηση πρεπει να ειναι καλη.Εγω περασα Σαββατο απογευμα και μαλιστα σε τριημερο.Δεν περιμενα να δω γεματο πλοιο.Πιστευω οτι ειναι καλη η κινηση λογω και του οτι αναμενουν και την καινουρια παντοφλα.ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ που κατασκευαζεται στο Περαμα.

Share this post


Link to post
Share on other sites
...Και μια που ειπαμε για λιμανι ας μην φανταστει κανεις κατι τρομερο.Η Αγια Μαρινα μια προβλητα και τιποτα αλλο οπου αμφιβαλω αν μπορει να διανυχτερευσει παντοφλα...

Κάποια έργα βρίσκονται σε εξέλιξη στην Αγία Μαρίνα για να μεγαλώσει η προβλήτα που δένουν οι παντόφλες. Όχι βέβαια ότι πρόκειται να δούμε και κανένα λιμάνι, αλλά όσο νά 'ναι κάποια βελτίωση θα υπάρξει στην υπάρχουσα (επί δεκαετίες :() κατάσταση.

post-929-128326982425_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μετά και την (μόνιμη ???) αποχώρηση της παντόφλας MΑΡΙΑ Π., και την αναμονή της έλευσης του ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΙΜΟΝΤ, γνωρίζουμε αν στην γραμμή προσετέθη κάποιο άλλο πλοίο, ή εξυπηρετείται πλέον μόνο από την ...ποντοπόρο :DΜΕΛΙΝΑ ΙΙ, και το ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ. ???

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ισως η γραμμη με τον νεοτερο στολο το 2010 με τρια κουκλια πλοια Αποστολης Τ,Στυρα Νταιμοντ και το Δημητρης Τ που οπως λεει και η εταιρια θα ειναι σαν αδερφακι του Αποστολης Τ μενει να το δουμε αυτο.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Γιατι εγω εχω την εντυπωση οτι απο τη φωτο του ΣΕΙΡΙΟΥ μεχρι σημερα το εργο δεν εχει προχωρησει και παρα πολυ?

Πρεπει βεβαια να προχωρανε οι εργασιες γιατι στην περιοχη υπαρχουν μηχανηματα αλλα οχι και πολυ φανατικα.

Υπαρχει και ενα κτηριο που κατασκευαζεται απο την αλλη μερια της προβλητας και δεν φαινεται στη φωτο και ειναι αρκετα μεγαλο.

Το γεγονος ειναι παντως οτι περα απο την προβλητα στην περιοχη δεν υπαρχει τιποτα απολυτως που να σου δωσει τη δυνατοτητα να κατσεις αν φτασεις πχ νωριτερα απο την αναχωρηση της παντοφλας.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Styra diamond πιστεύω πως είναι ένα πλοίο ιδανικό για την πορθμειακή γραμμή των Νέων Στύρων και επιπλέον αξίζει να τονίσουμε πως με το καράβι αυτό θα αναβαθμιστεί και η γραμμή.Αν δεν κάνω λάθος αυτην τη στιγμή εκτελούν δρομολόγια τα εγ/ογ Μελίνα ΙΙ & Μαρία Π.

Φίλε karistos11 καλησπέρα και χρόνια πολλά. Το Μαρία Π έχει αποχωρήσει και έχει μπει το καινούριο Αποστόλης Τ.

Edited by polmyt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Xρόνια πολλά φίλε Παντελή προφανώς το Μαρία Π θα έχει πάει για επισκευή.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Το Styra diamond πιστεύω πως είναι ένα πλοίο ιδανικό για την πορθμειακή γραμμή των Νέων Στύρων και επιπλέον αξίζει να τονίσουμε πως με το καράβι αυτό θα αναβαθμιστεί και η γραμμή.Αν δεν κάνω λάθος αυτην τη στιγμή εκτελούν δρομολόγια τα εγ/ογ Μελίνα ΙΙ & Μαρία Π.

Και το ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ.,το καινούριο της γραμμής.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να προσεξουν και λιγο τα δρομολογια γιατι 20:30 τελευταιο για καλολαιρι ειναι νωρις

Share this post


Link to post
Share on other sites
Xρόνια πολλά φίλε Παντελή προφανώς το Μαρία Π θα έχει πάει για επισκευή.

Xρόνια πολλά σε όλους.Το ΜΑΡΙΑ Π δεν ξαναγυρνάει στην γραμμή Αγία Μαρίνα-Νέα Στύρα, καθώς κάνει την γραμμή Ρίο-Αντίρριο!;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολλοί φαίνεται μαζεύονται στη γραμμή και τα δρομολόγια μπερδεύουν.

Θέμα #78 ΣΑΣ: Τροποποίηση δρομολογίων Ε/Γ-Ο/Γ πλοίων ΚΟΙΝ/ΞΙΑΣ Π/Θ ΑΓΙΑΣ ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ από 04-11-09 έως 31-10-10 στη γραμμή ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ

Ομόφωνα θετική μέχρι δρομολογήσεως τρίτου πλοίου στη γραμμή και εν συνεχεία δρομολόγια πλοίων εκτελούνται σύμφωνα με πρόταση λιμενικής αρχής Ραφήνας.

Θέμα #84: Ετήσια δρομολόγηση Ε/Γ-Ο/Γ «ΣΤΥΡΑ ΝΤΑΪΑΜΟΝΤ» ΝΠ 11835 στη γραμμή ΑΓ.ΜΑΡΙΝΑΣ – Ν.ΣΤΥΡΩΝ από 23-03-10 (υπό ναυπήγηση)

Λαμβάνοντας υπόψη:

I) Την αδυναμία αυτορύθμισης των δρομολογίων στη γραμμή από τις δραστηριοποιούμενες εταιρείες

II) Τις ανάγκες διασφάλισης της ασφάλειας και της τάξης στους λιμένες και της ομαλής και επαρκούς εξυπηρέτησης της γραμμής το συμβούλιο μετά από διαλογική συζήτηση και εξέταση των προτάσεων και δυνατών περιπτώσεων γνωμοδότησε κατα πλειοψηφία για την έγκριση προγράμματος δρομολογίων σύμφωνα με πρόταση λιμενικής αρχής Ραφήνας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Οποτε απο οτι καταλαβαινω το STYRA DIAMONT θα δουλεψει εκτος κοινοπραξιας στη γραμμη.

Απο κει και περα λογικα θα εχουμε και την αποχωρηση του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ οταν θα ερθει και το ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Styra Diamont θα αρχίσει δρομολόγια πριν το Πάσχα?Το Δημήτρης πότε καταφθάνει στην γραμμή?Κανένα νέο για καμία καινούργια παντόφλα έχουμε αμφίπλωρης ή μονοπλώρης?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Πολλοί φαίνεται μαζεύονται στη γραμμή και τα δρομολόγια μπερδεύουν.

Πραγματικά. Μεγάλη και ξαφνική η άνθηση που μας προέκυψε στην γραμμή. Μία λογική εξήγηση θα ήταν ότι αν δεν έχει ήδη ολοκληρωθεί ήδη ο νέος δρόμος Στύρα - Μαρμάρι - Κάρυστος, σίγουρα θα βρίσκεται πολύ κοντά στην αποπεράτωση του. Δρόμος που όπως έχουμε πει και σε προηγούμενα ποστ αποτελούσε πολύ μεγάλη καρμανιόλα και ειδικά τα τελευταία χρόνια ήταν σε δραματική κατάσταση. Προσωπικά δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον άλλο λόγο που μία γραμμή στην οποία εδώ και αρκετά χρόνια δούλευαν παλιές κλασσικές παντόφλες, γίνεται ξαφνικά πόλος έλξης νεοναυπηγηθέντων πλοίων και μάλιστα σε περίοδο κρίσης.

...Απο κει και περα λογικα θα εχουμε και την αποχωρηση του ΜΕΛΙΝΑ ΙΙ οταν θα ερθει και το ΔΗΜΗΤΡΗΣ

Ε βέβαια. Δεν νομίζω να υπάρχει καμμία πιθανότητα να μπορέσει να σταθεί δίπλα σε ολοκαίνουργα και πολύ πολυτελέστερα οπωσδήποτε πλοία.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aμα τελειώσει ο δρόμος δώρον άδωρον τόσα πόλλα λέφτα για επενδύσεις γνώμη μου αυτή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φιλε john89 θα διαφωνησω σε αυτο που λες.

Αμα τελειωσει ο δρομος κατα την αποψη μου θα αυξηθει και η κινηση της γραμμης η οποια παρουσιαζει αρκετα πλεονεκτηματα σε σχεση με το Ραφηνα-Μαρμαρι.

α. Μικροτερος χρονος ταξιδιου.35 λεπτα περιπου σε σχεση με τη μια ωρα που θες απο Ραφηνα για Μαρμαρι

β. Αισθητα μειωμενο εισητηριο(περιπου 20 ευρω πηγαινελα για 2 ατομα και αυτοκινητο)

γ. Δεν βγαζει τοσο ευκολα καιρο.(αυτο με καθε επιφυλαξη διοτι απλα μου το εχουν μεταφερει φιλοι και δεν εχω απλουτα δικη μου αποψη)

Αν βαλουμε και οτι γενικοτερα ο Ελληνας προτιμαει να οδηγαει απο το να ταξιδευει με πλοιο τοτε λογικα θα εχουμε αυξηση της κινησης και αρα αναγκη για νεες επενδυσεις μιας και ο καλυτερος θα παρει και το μεγαλυτερο κομματι της πιτας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το STYRA DIAMOND έκανε κοινοπραξία με το ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΛΕΝΗ, μάλλον από 1η Νοεμβρίου θα ξεκινήσουν δρομολόγια.Επίσης το ΠΟΣΕΙΔΩΝ θα δουλεύει μόνο του για 6 μήνες που θα έρχεται στη γραμμή.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Το Δημήτρης θα είναι στην κοινοπραξία με το Αποστόλης.Delfini μήπως ξέρεις πότε υπολογίζεις το Δημήτρης να αρχίσει δρομολόγια?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Συγγνωμη ρε παιδια αλλα ποσες παντοφλες θα δουλευουν συνολικα?Νομζα οτι θα ειναι 3 αλλα μετα το ποστ του φιλου DELFINI εγω μετραω ηδη 5

ΔΗΜΗΤΡΗΣ

ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ Τ

STYRA DIAMONT

ΘΕΟΛΟΓΟΣ ΕΛΕΝΗ

ΠΟΣΕΙΔΩΝ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Φίλε polmyt είναι πολύ μπερδεμένα τα πράγματα.Ξέρεις κανένα νέο για το Δημήτρης και το Ποσειδών πότε πιστεύεις να παραδωθούν προλαβαίνουν το summer λες?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Αν θα ειναι ετοιμα δεν το ξερω αλλα δεν το βρισκω και απιθανο ειδικα το ΔΗΜΗΤΡΗΣ να προλαβει τη καλοκαιρινη περιοδο.

Η αποψη μου παντως ειναι οτι ειναι πολυ δυσκολο να σταθουν ολα τα βαπορια στη γραμμη.Σιγουρα με την ολοκληρωση του δρομου θα εχουμε αυξηση της κινησης αλλα και παλι μου φαινεται υπερβολικο 4 πλοια.Πιο δυσκολη η κατασταση για το ΠΟΣΕΙΔΩΝ που οπως ειπωθηκε θα δουλεψει εκτος κοινοπραξιας

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!


Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.


Sign In Now