Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

συμφωνα με το euro2day, η νεα διοικηση της πειραιως, τοποθετησε ως εκπροσωπους της Τραπεζας στο ΔΣ της MIG, δυο ανθρωπους που δεν προερχονται απο την Τραπεζα, αλλα εχουν μεγαλη προϋπηρεσια και εμπειρια σε εταιρικες αναδιαρθωσεις. τον στεφανο καψασκη (γιο του συχωρεμενου ιδρυτη της Τραπεζης Εργασιας) και τον πετρο κατσουλα, επι σειρα ετων συνεργατη του Χρηστου Μεγαλου (νυν CEO της πειραιως και πρωην της Eurobank, επισης με προϋπηρεσια σε εταιρικες αναδιαρθωσεις).

συνδυαζοντας αυτα, με οσα μας παρεθεσε ο @Orestis τις προαλλες, μπορουμε να φανταστουμε τι σκεφτονται στην Πειραιως (στην Τραπεζα, οχι στον Κουλη:P)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
  • Replies 1.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

On 26/1/2017 at 1:45 AM, proud_ionian said:

που βρισκεται η συμμετοχη της fortress στην attica? καπου πηρε το ματι μου οτι το Ομολογιακο Δανειο στο οποιο ειχε επενδυσει, μετατραπηκε σε μετοχες.

 

On 17/5/2017 at 10:42 AM, Orestis said:
Σύμφωνα με πληροφορίες το Fortress έκανε πρόταση στην Πειραιώς για να προχωρήσει σε αύξηση κεφαλαίου στην Attica, ωστόσο η Πειραιώς αντιπρότεινε την πώληση της Attica, προκειμένου να αποπληρωθεί το Fortress.

εχουμε εικονα της εμπλοκης της fortress σε MIG/Attica. Το ονομα του fund ειχε ακουστει και για την ΑΝΕΚ και για τη HSW

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Επενδύσεις σε λιμάνια

Στο μεταξύ στα σχέδια του Ομίλου Attica είναι οι επενδύσεις σε επιβατηγούς σταθμούς σε νησιά του Αιγαίου.

«Μας ενδιαφέρει να επενδύσουμε στα νησιά που οι καταστάσεις είναι τριτοκοσμικές. Ο επιβάτης μέσα στο κατακαλόκαιρο περιμένει το πλοίο κάτω από τον ήλιο. Πρέπει να προσφέρουμε το κατάλληλο προϊόν ώστε ο επιβάτης δεν θα σκέφτεται μόνο την χρόνο του ταξιδιού όταν έχει να επιλέξει μεταξύ πλοίου και αεροπλάνου. Έτσι θα γίνουμε ανταγωνιστικοί του αεροπλάνου.

Και μπορεί ο ανταγωνισμός να είναι δυνατός με τις αεροπορικές εταιρείες, όμως και οι τιμές των αεροπορικών εισιτηρίων τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο δεν είναι φθηνές».

Όσο για τη χρηματοδότηση της επένδυσης στα νησιά επισημαίνουν:

«Πρόσβαση σε χρηματοδότηση υπάρχει από funds αμερικάνικα και ευρωπαϊκά που επενδύουν σε terminals, ενώ υπάρχουν και οι εταιρείες που τα διαχειρίζονται. Τα σχέδια αυτά βασίζονται στο τρίπτυχο, επενδυτής, διαχειριστής και τοπικός παράγοντας. Υπάρχουν και τα τρία. Θα έχουμε συμπαίκτες που ξέρουν τη δουλειά.

Θέλουμε να επενδύσουμε εμείς με μακροχρόνια μίσθωση των χωρών για να φτιάξουμε επιβατηγούς σταθμούς. Θα είναι αυτόνομα οικονομικά terminals που θα παρέχουν υπηρεσίες.

Λιμάνι Πειραιά όπως... αεροδρόμιο

Η Attica Group είναι σε επαφή με την Cosco προκειμένου να βρουν τρόπους συνεργασίας όσο αφορά τη λειτουργία του επιβατικού λιμανιού:

«Συναντηθήκαμε μία φορά με τη διοίκηση της Cosco το καλοκαίρι. Πριν 10 ημέρες είχαμε και τηλεφωνική επικοινωνία ενώ μέσα σ τον μήνα θα ξανασυντηθούμε για να συζητήσουμε πως μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι επιβατικοί Σταθμοί που βρίσκονται στην προβλήτα που δένουν τα κρητικά πλοία αλλά και στην προβλήτα μπροστά από τον Άγιο Σπυρίδωνα» επισημαίνει η διοίκηση της Attica:

«Υπάρχει βέβαια ο προβληματισμός ότι δεν θα εξυπηρετεί κανέναν ο επιβατικός σταθμός μπροστά από τον Άγιο Σπυρίδωνα αφού τα πλοία θα βρίσκονται εκεί δεμένα και έτοιμα για το δρομολόγιό τους, οπότε οι επιβάτες θα επιβιβάζονται άμεσα και δεν θα χρειάζεται να περιμένουν».

Τα στελέχη της Attica όμως προτείνουν και κάτι άλλο. Το λιμάνι να γίνει κλειστό όπως το αεροδρόμιο: « Θέλουμε να κλείσει το λιμάνι του Πειραιά και να μπαίνει μόνο οποίος έχει εισιτήριο όπως γίνεται στα αεροδρόμιο. Και είναι εφικτό αν σχεδιαστεί σωστά».

Σε αναστολή οι ναυπηγήσεις

Η επένδυση στην ΗSW πάγωσε προς το παρόν τα σχέδια της Attica για ναυπηγήσεις πλοίων.

Ειδικότερα ο Όμιλος έχει έτοιμα τρία σχέδια:

1) Κατασκευή επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου με διπλό μηχανοστάσιο για να μπορεί αν καίει ως καύσιμο και φυσικό αέριο. Θα είναι μήκους 215 μέτρων, θα μπορεί να μεταφέρει 1.500 επιβάτες και 230 φορτηγά αφού θα έχει 3.500 γραμμικά μέτρα φορτίου. Προορίζεται για την Αδριατική, την Μεσόγειο και τη Βόρεια Ευρώπη.

«Έχουμε πάρει τιμές αλλά το έχουμε στον πάγο λόγω HSW. Πήγαμε σε 32 ναυπηγεία. Ενδιαφέρθηκαν τα 13 για ένα πλοίο με option για ένα ακόμη. Ο τελικός αριθμός των ναυπηγείων από τα οποία θα επιλέξουμε είναι επτά σε Κροατία και Κίνα. Το κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 150 εκατομμύρια.

2) Μεσαίο μεγέθους πλοίου όπως το «Blue Star Patmos», το οποίο έχει σχεδιασθεί από Έλληνες ναυπηγούς. Προορίζεται για την κάλυψη δρομολογίων στις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων.

Το κόστος κατασκευής του είναι 80 με 100 εκατομμύρια ευρώ σε ναυπηγείο ης Κροατίας ή 60 με 80 εκατομμύρια σε ναυπηγείο της Κίνας. Βέβαια όπως επισημαίνουν από την Attica για να γίνει απόσβεση της αξίας του πλοίου δεν φθάνουν οι υπάρχουσες κρατικές επιδοτήσεις για τα δρομολόγια στις λεγόμενες άγονες γραμμές, τα δημοσίου συμφέροντος ενώ θα πρέπει η μίσθωση να έχει 10ετή διάρκεια.

3) Το «Έξυπνο Πλοίο» μήκους 130 μέτρων με 850 μέτρα γκαράζ για 80 φορτηγά και 1.200 επιβάτες.

«Το ιδανικό πλοίο για το Αιγαίο αλλά το σκεφτήκαμε λόγω του Μαρόκου όπου δραστηριοποιείται η Attica» επισημαίνουν τα στελέχη του Ομίλου.

 

www.newmoney.gr

Link to comment
Share on other sites

17 hours ago, Orestis said:

 

Σε αναστολή οι ναυπηγήσεις

Η επένδυση στην ΗSW πάγωσε προς το παρόν τα σχέδια της Attica για ναυπηγήσεις πλοίων.

Ειδικότερα ο Όμιλος έχει έτοιμα τρία σχέδια:

1) Κατασκευή επιβατηγού-οχηματαγωγού πλοίου με διπλό μηχανοστάσιο για να μπορεί αν καίει ως καύσιμο και φυσικό αέριο. Θα είναι μήκους 215 μέτρων, θα μπορεί να μεταφέρει 1.500 επιβάτες και 230 φορτηγά αφού θα έχει 3.500 γραμμικά μέτρα φορτίου. Προορίζεται για την Αδριατική, την Μεσόγειο και τη Βόρεια Ευρώπη.

«Έχουμε πάρει τιμές αλλά το έχουμε στον πάγο λόγω HSW. Πήγαμε σε 32 ναυπηγεία. Ενδιαφέρθηκαν τα 13 για ένα πλοίο με option για ένα ακόμη. Ο τελικός αριθμός των ναυπηγείων από τα οποία θα επιλέξουμε είναι επτά σε Κροατία και Κίνα. Το κόστος κατασκευής υπολογίζεται στα 150 εκατομμύρια.

2) Μεσαίο μεγέθους πλοίου όπως το «Blue Star Patmos», το οποίο έχει σχεδιασθεί από Έλληνες ναυπηγούς. Προορίζεται για την κάλυψη δρομολογίων στις άγονες γραμμές των Δωδεκανήσων.

Το κόστος κατασκευής του είναι 80 με 100 εκατομμύρια ευρώ σε ναυπηγείο ης Κροατίας ή 60 με 80 εκατομμύρια σε ναυπηγείο της Κίνας. Βέβαια όπως επισημαίνουν από την Attica για να γίνει απόσβεση της αξίας του πλοίου δεν φθάνουν οι υπάρχουσες κρατικές επιδοτήσεις για τα δρομολόγια στις λεγόμενες άγονες γραμμές, τα δημοσίου συμφέροντος ενώ θα πρέπει η μίσθωση να έχει 10ετή διάρκεια.

3) Το «Έξυπνο Πλοίο» μήκους 130 μέτρων με 850 μέτρα γκαράζ για 80 φορτηγά και 1.200 επιβάτες.

«Το ιδανικό πλοίο για το Αιγαίο αλλά το σκεφτήκαμε λόγω του Μαρόκου όπου δραστηριοποιείται η Attica» επισημαίνουν τα στελέχη του Ομίλου.

 

www.newmoney.gr

Με την χαρα μειναμε απο της καινουργιες ναυπηγησεις!ειδικα το μεγαλο με το LNG για την αδριατικη κ το μεγαλο γκαραζ θα εφερνε στην εταιρεια την χαμενη της αιγλη στην ιταλια...παντως ακομα κ μετα απο 8χρονια υφεσης η εταιρεια δειχνει οτι εχει ετοιμα progect που μπορει να ενεργοποιησει αντιθετα με τον ανταγωνισμο που παραμενει στασιμος η σε δευτερες λυσεις

Το εξυπνο πλοιο που λεει που θα ηταν μια λυση για τα 12νησα σε συγκριση με ενα νεο option Δηλος θα ηταν πιο ενδιαφερον φανταζομαι..

Οσο για την επισκευη του Πατμος στη κροατια ετσι σχετιζεται η προσφορα απο το ναυπηγειο προς την εταιρεια

Κ αν η κινα δινει κοντα στα 150.$ τα ευρωπαικα ποσο θα εδιναν αραγε ετσι για την κουβεντα 

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω πιστεύω Κροατία θα τα κατασκευάσουν λόγω Ευρωπαικής Ένωσης (Europa Ship Plan). To συζητάνε πολύ καιρο.

Μπορει οικονομικά να ειναι χειρότερα,αλλα η χρηματοδότηση ειναι πολύ καλύτερη.

Link to comment
Share on other sites

Καλα τα ιδια εγιναν κ με το Δηλος που τα λεφτα εφυγαν εκτος ευρωπης αλλα η ισοτιμια ευρω δολλαριου κανει την διαφορα!παντως πιστευα πως θα πηγαιναν στη κινα πισω απο την  viking για το LNG...

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Πρόγραμμα Κοινωνικής Ευθύνης «Δεσμοί Αίματος» από την Attica Group

Quote

Με κύρια χαρακτηριστικά τη μεγάλη συμμετοχή και την έντονη διάθεση προσφοράς, ολοκληρώθηκε η 15η εθελοντική αιμοδοσία των εργαζομένων του Ομίλου Attica Group σε συνεργασία με το Γενικό Νοσοκομείο Αθηνών "Γ. Γεννηματάς". Με σύνθημα «Δεσμοί Αίματος», οι εργαζόμενοι του Ομίλου επιβεβαίωσαν ότι η δυναμική του Ομίλου, πηγάζει από την ευαισθησία, την κοινωνική συνείδηση και το αίσθημα αλληλεγγύης των ανθρώπων του. Η εθελοντική αιμοδοσία των εργαζομένων της Attica Group, η οποία ξεκίνησε το 2009 και έχει γίνει πλέον θεσμός, αποτελεί μία από τις σημαντικότερες πρωτοβουλίες που αναπτύσσει ο Όμιλος στο πλαίσιο της κοινωνικής του υπευθυνότητας.

Όπως κάθε χρόνο τα τελευταία 9 χρόνια, έτσι και εφέτος οι εθελοντές αιμοδότες εργαζόμενοι σε ξηρά και θάλασσα προσήλθαν στις 24 & 25 Οκτωβρίου στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου αλλά και στα πλοία κατά τη διάρκεια της παραμονής τους στο λιμάνι του Πειραιά και έδωσαν αίμα, επιτυγχάνοντας ο αριθμός των φιαλών που συγκεντρώθηκαν να αγγίξει τις 70.

Οι 70 μονάδες αίματος, που συγκεντρώθηκαν, επιβεβαίωσαν πως η πρωτοβουλία αυτή έχει καταστεί «Δεσμός Αίματος» για όλους εμάς στην Attica Group, ενώ παράλληλα προάγει τις έννοιες και τις αξίες της εθελοντικής αιμοδοσίας και ενισχύει το πνεύμα αλληλεγγύης των εργαζομένων στα γραφεία, στα πλοία και στα πρακτορεία.

Η Τράπεζα Αίματος που έχει δημιουργηθεί, ανταποκρίνεται σε αιτήματα κατοίκων των απομακρυσμένων νησιών που εξυπηρετεί ο Όμιλος και καλύπτει έκτακτες ανάγκες των εργαζομένων του Ομίλου και των οικογενειών τους.

Αξίζει να σημειωθεί πως την τελευταία 5ετία στο πλαίσιο του προγράμματος «Δεσμοί Αίματος» έχουν συλλεχθεί 394 μονάδες αίματος, οι οποίες έχουν διατεθεί για την κάλυψη των αναγκών εργαζομένων του Ομίλου, καθώς και αιτημάτων κατοίκων των μικρών νησιών στα οποία δραστηριοποιείται ο Όμιλος. Το πρόγραμμα «Δεσμοί Αίματος» εντάσσεται στο συνολικό πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας της Attica Group που τιτλοφορείται «Με Προορισμό εσάς».

Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και AFRICA MOROCCO LINKS (AML) με συνολικά 15 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Attica Group είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group, του μεγαλύτερου ελληνικού επιχειρηματικού ομίλου.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Η Attica Group εκδίδει τον 8ο Απολογισμό Εταιρικής Υπευθυνότητας 

Quote

Η πρώτη εταιρεία παγκοσμίως στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας που ακολουθεί τις διεθνείς οδηγίες GRI Standards του Global Reporting Initiative

Η Attica Group προχώρησε στην έκδοση του 8ου Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας που αφορά το 2016, ο οποίος ακολουθεί τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI Standards του Global Reporting Initiative (σε επίπεδο συμφωνίας “Core”). Με την έκδοση αυτή, η Attica Group γίνεται η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της επιβατηγού ναυτιλίας παγκοσμίως με Απολογισμό που ακολουθεί τις οδηγίες GRI Standards.

Ο Απολογισμός παρουσιάζει με διαφάνεια και σαφήνεια τις ενέργειες που εφαρμόζει ο Όμιλος, την πρόοδο που έχει επιτύχει, καθώς και τους τομείς στους οποίους υπάρχουν περιθώρια βελτίωσης, αποτελώντας τη βάση για περαιτέρω διάλογο σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας με όλους τους Κοινωνικούς Εταίρους.

Ο Απολογισμός αποτέλεσε το επιστέγασμα μιας προσπάθειας που υποστηρίχθηκε από το σύνολο των εργαζομένων του Ομίλου, στο πλαίσιο του οποίου γίνεται αναφορά σε 200 ποσοτικούς δείκτες (από 185 την προηγούμενη χρονιά) και παρουσιάζονται 33 μελλοντικοί στόχοι (από 24 την προηγούμενη χρονιά).

Σχολιάζοντας την έκδοση του 8ου Απολογισμού Εταιρικής Υπευθυνότητας της Attica Group, ο Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου κ. Σπυρίδων Πασχάλης, υπογράμμισε:

«Μέσα από τη λειτουργία μας όλα αυτά τα χρόνια, επιδιώκουμε τη συνεχή ανάπτυξη και εξέλιξη του κλάδου και της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας μας, ιδιαίτερα την τρέχουσα περίοδο, λόγω των ιδιαίτερων προκλήσεων που απορρέουν από το διαρκώς μεταβαλλόμενο εθνικό και διεθνές περιβάλλον. Για τον λόγο αυτό, αναγνωρίζουμε την ανάγκη να συμμετέχουμε ενεργά στην περαιτέρω διάχυση υπεύθυνων επιχειρηματικών πρακτικών. Βασική μας επιδίωξη είναι να συνεχίσουμε τις προσπάθειες στον τομέα της Εταιρικής Υπευθυνότητας, η οποία αποτελεί μία εκ των έξι αξιών του Ομίλου μας.»

Ο Απολογισμός Εταιρικής Υπευθυνότητας 2016 είναι διαθέσιμος στην ιστοσελίδα του Ομίλου www.attica-group.com.

Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιρειών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και AFRICA MOROCCO LINKS (AML) με συνολικά 15 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Attica Group είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG) με πλειοψηφικές συμμετοχές σε ηγέτιδες εταιρείες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η Attica Group βραβεύτηκε για 3η συνεχόμενη χρονιά ως “True Leader

Quote

Η Attica Α.Ε. ΣΥΜΜΈΤΟΧΩΝ (Attica Group), μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group διακρίθηκε για τρίτη συνεχόμενη χρονιά ως «True Leader», Όμιλος–Ηγέτης, στα πλαίσια του ομώνυμου θεσμού της ICAP Group, σε τελετή βράβευσης που πραγματοποιήθηκε στις 19 Δεκεμβρίου 2017 παρουσία σημαντικών επιχειρηματικών παραγόντων της χώρας. Η ICAP Group, η μοναδική εταιρεία αναγνωρισμένη ως Credit Rating Agency από την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς και την αντίστοιχη Ευρωπαϊκή αρμόδια αρχή (ESMAEuropean Securities and Markets Authority), από το 2011 αναδεικνύει τις Εταιρείες και τους Ομίλους – Ηγέτες βασιζόμενη σε τέσσερα μετρήσιμα κριτήρια, ήτοι Κερδοφορία, Αύξηση Προσωπικού, υψηλή Πιστοληπτική Ικανότητα (ICAP Score) και κορυφαία θέση στον Κλάδο. Ειδικότερα, η διάκριση της Attica Group ως “True Leader” σημαίνει ότι για το 2016 o Όμιλος Attica:

Συμπεριλαμβάνεται στους 200 πιο κερδοφόρους Ομίλους για το 2016, καταλαμβάνοντας 29η θέση με €70 εκατ. EBITDA.

Συγκαταλέγεται στους 150 Ομίλους με το μεγαλύτερο αριθμό προσωπικού, το οποίο αυξήθηκε κατά 4,5% σε σχέση με το προηγούμενο έτος.

Βρίσκεται στις κορυφαίες θέσεις του Κλάδου του με βάση τον Κύκλο Εργασιών. Έχει υψηλό ICAP Credit Score (Διαβάθμιση Πιστοληπτικής Ικανότητας).

Η διάκριση επιβεβαιώνει την ηγετική θέση της Attica Group στον κλάδο της ελληνικής επιβατηγού ναυτιλίας αλλά και στο ελληνικό επιχειρείν γενικότερα, κατατάσσοντας τον Όμιλο Attica ανάμεσα στους κορυφαίους επιχειρηματικούς Ομίλους της Χώρας. Το βραβείο παρέλαβε ο CEO του Ομίλου Attica κ. Σπύρος Πασχάλης, ο οποίος μετά τη βράβευση δήλωσε: Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε σκληρά πιστοί στο όραμα μας που είναι η ενίσχυση της ηγετικής θέσης και μακροχρόνιας αξίας του Ομίλου με κερδοφόρα επέκταση σε νέες αγορές και δραστηριότητες, παρέχοντας υπηρεσίες υψηλής ποιότητας που ξεπερνούν τις προσδοκίες της αγοράς. Και το 2016 η Attica Group έκανε σημαντικά βήματα μπροστά επεκτείνοντας τις δραστηριότητές της σε νέες αγορές συνδέοντας το Μαρόκο με την ηπειρωτική Ευρώπη, μέσω της νεοσυσταθείσας εταιρίας “AFRICA MOROCCO LINKS” – “AML”. Κινητήριος δύναμη της ανάπτυξης αυτής δεν θα μπορούσε να είναι άλλη από το ανθρώπινο δυναμικό του Ομίλου. Τόσο τα πληρώματα μας όσο και οι εργαζόμενοι ξηράς εξασφαλίζουν την απαραίτητη ποιότητα στις προσφερόμενες υπηρεσίες και την βελτιστοποίηση τους μέσα από την πολυετή εμπειρία στον χώρο της επιβατηγούς ναυτιλίας, ώστε το τελικό προϊόν που φτάνει στον πελάτη να είναι αντάξιο των προσδοκιών του και να ανταποκρίνεται στις ανάγκες του.

Η Attica Group δραστηριοποιείται στην επιβατηγό ναυτιλία μέσω των εταιριών SUPERFAST FERRIES, BLUE STAR FERRIES και AFRICA MOROCCO LINKS (AML) με συνολικά 15 πλοία που προσφέρουν σύγχρονες, υψηλού επιπέδου μεταφορικές υπηρεσίες στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Η Attica Group είναι μέλος του Ομίλου Marfin Investment Group (MIG) με πλειοψηφικές συμμετοχές σε ηγέτιδες εταιρίες.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Τριπλή διάκριση για την Attica Group στα Tourism AWARDS 2018

Quote

Η Attica Group, μητρική εταιρεία των SUPERFAST FERRIES & BLUE STAR FERRIES, με ιδιαίτερη ικανοποίηση ανακοινώνει την τριπλή διάκρισή της στα Tourism AWARDS 2018 που διοργανώθηκαν από την Boussias Communications. Στην τελετή απονομής που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 20 Μαρτίου στο Κέντρο Πολιτισμού Ελληνικός Κόσμος παρουσία περισσότερων από 700 στελεχών και προσωπικοτήτων του κλάδου, η Attica Group βραβεύτηκε ως ακολούθως:

Gold βραβείο στην κατηγορία «Υποστήριξη τοπικών κοινοτήτων / Δράσεις ΕΚΕ» – Συνολική Κοινωνική Προσφορά

Silver βραβείο στην κατηγορία «Technology enhanced experience» - Υπηρεσία @sea Infotainment Platform

Silver βραβείο στην κατηγορία « Προγράμματα Επιβράβευσης» - Πρόγραμμα Επιβράβευσης Πελατών SEASMILES

Η Χρυσή διάκριση απονεμήθηκε στην Attica Group για τη συνολική κοινωνική της προσφορά και το Πρόγραμμα Εταιρικής Υπευθυνότητας «ΜΕ ΠΡΟΟΡΙΣΜΟ ΕΣΑΣ». Η Κοινωνική Υπευθυνότητα για την Attica Group αποτελεί βασικό στοιχείο της επιχειρηματικής της λειτουργίας, η οποία διέπεται από την ύπαρξη κριτηρίων λειτουργίας με γνώμονα τον σεβασμό στον άνθρωπο, την προστασία του περιβάλλοντος και τη συμμετοχή στην ανάπτυξη των τοπικών κοινωνιών στις οποίες δραστηριοποιείται.

Το @sea, είναι η πρώτη onboard infotainment πλατφόρμα σε πανελλαδικό επίπεδο στον ακτοπλοϊκό κλάδο και απέσπασε Ασημένια διάκριση. Η πλατφόρμα έχει ελεύθερη πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή (laptop, smartphone, tablet) και απεριόριστες δυνατότητες, συνδυάζει την ενημέρωση (info) και την ψυχαγωγία (entertainment) και έχει ως επίκεντρο τον επιβάτη.

Ασημένια βράβευση απέσπασε και το πρόγραμμα επιβράβευσης πελατών Seasmiles. Το πρόγραμμα απευθύνεται στους επιβάτες της Attica Group που ταξιδεύουν με τα πλοία της BLUE STAR FERRIES και της SUPERFAST FERRIES, στις Κυκλάδες, στα Δωδεκάνησα, στα νησιά του Β.Α. Αιγαίου, στην Κρήτη και στις γραμμές Ελλάδας – Ιταλίας. Είναι σχεδιασμένο να παρέχει στα μέλη του αποκλειστικά προνόμια, δώρα, ειδικές προσφορές και υπηρεσίες υψηλής ποιότητας.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

η μετοχη της εταιριας, παρουσιαζει γενικως ανοδικη ταση, με ενα peak σε τιμη και ογκο συναλλαγων, πριν κανενα μηνα περιπου.

εχει να κανει με τη συγχωνευση ή με το μελλον του ομιλου γενικοτερα;

Link to comment
Share on other sites

Έχει να κάνει με τα σενάρια πώλησης του Ομίλου που κυκλοφορούν έντονα το τελευταίο διάστημα (όπως και για τις υπόλοιπες θυγατρικές της MIG).

Link to comment
Share on other sites

υπαρχει αξιολογος ενδιαφερομενος, περαν της Fortress (που στην πραξη ειναι ενδιαμεσος) και της Cosco  και Κινεζων γενικοτερα, που εχουν ακουστει παλιοτερα, αλλα δεν ξερω αν αληθευει ή ειναι ευσεβης ποθος?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

H ΜIG κατόπιν ερωτήματος της Επ. Κεφαλαιαγοράς σε σχέση με δημοσιεύματα του Τύπου ανακοινώνει ότι δεν έχει γίνει μέχρι σήμερα αποδέκτης οποιασδήποτε δεσμευτικής προσφοράς για την εξαγορά της συμμετοχής της στην Attica από τη FORTRESS και επαναλαμβάνει ότι θα προβεί σε σχετικές ανακοινώσεις προς το επενδυτικό κοινό, εφόσον προκύψει οποιαδήποτε ανακοινώσιμη κατά το νόμο πρόταση ή συμφωνία. Για την πληρέστερη ενημέρωση του επενδυτικού κοινού, η MIG υπενθυμίζει ότι τα επενδυτικά κεφάλαια της FORTRESS είναι ομολογιούχοι δανειστές κοινού ομολογιακού δανείου της εταιρίας, το ανεξόφλητο υπόλοιπο του οποίου ανέρχεται σε 142,5 εκατ. ευρώ και το οποίο εξασφαλίζεται με ενέχυρο επί μετοχών, μεταξύ άλλων, της Attica.

Η ανακοίνωση της Αttica Συμμετοχών

Quote

Κατόπιν ερωτήματος της Επιτροπής Κεφαλαιαγοράς σε σχέση με δημοσιεύματα του τύπου που αναφέρονται σε επενδυτικές κινήσεις της «FORTRESS INVESTMENT GROUP» (η «FORTRESS»), η «ATTICA Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ» (η «ATTICA») παραπέμπει το επενδυτικό κοινό στην Ανακοίνωση της μετόχου της με ποσοστό (αμέσως και εμμέσως) 89,38% «MARFIN INVESTMENT GROUP Α.Ε. ΣΥΜΜΕΤΟΧΩΝ». Η ATTICA υπενθυμίζει ότι τα επενδυτικά κεφάλαια της FORTRESS είναι ομολογιούχοι δανειστές της Εταιρίας, αφενός κοινού ομολογιακού δανείου και αφετέρου ομολογιακού δανείου μετατρέψιμου σε μετοχές, τα οποία εκδόθηκαν το 2014, χωρίς να έχουν εξασκήσει μέχρι σήμερα οποιοδήποτε δικαίωμα μετατροπής.

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Προπαρασκευαστική χρονιά το 2018 για την ATTICA GROUP, υποσχέθηκαν καλύτερα δρομολόγια για το 2019 

Quote

Σύσκεψη στο Δημαρχείο Πάτμου με τους εμπορικούς διευθυντές της εταιρείας Blue Star Ferries κ. Διονύση Θεοδωράτο και της Hellenic Seaways κ. Βασίλη Κάτσαρη. Παρόντες  δημοτικοί σύμβουλοι, οι πράκτορες, καθώς και πρόεδροι φορέων. 

Ο πρόεδρος του Δημ.Συμβουλίου κ. Αντώνης Γαμπιέρης, τους καλωσόρισε. Στη συνέχεια τους καλωσόρισε και ο δήμαρχος κ. Στόικος ο οποίος αναφέρθηκε στη συνάντηση που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα και ευχαρίστησε τους δύο εμπορικούς διευθυντές της ATTICA group για την ανταπόκριση στο αίτημα του να έρθει εδώ στην Πάτμο για τη σύσκεψη αυτή, κυρίως ευχαρίστησε την Blue Star Ferries για τις προσφορές της στον Δήμο Πάτμο.
Ο κ. Διονύσης Θεοδωράτος αφού χαιρέτησε το Δήμαρχο το Σώμα και τους παρισταμένους αναφέρθηκε στη συνέχεια αναλυτικά στην πορεία και στην εξέλιξη της εταιρείας
Attica με την Hellenic Seaways. Τα επενδυτικά πλάνα της,  εντός και εκτός Ελλάδας με την αγορά δύο πλοίων για Ιταλία και Δωδεκάνησα, δίνοντας έμφαση στο ένα το οποίο θα είναι το πρώτο πράσινο πλοίο, πιο έξυπνο από το Patmos. Η επένδυση είναι της τάξης 5,5 - 6 εκατομ. ευρώ.
Απέδωσαν την καθυστέρηση που αντιμετώπισαν φέτος στην οριοθέτηση των δρομολογίων, στην επιτροπή ανταγωνισμού, η οποία συνεδρίασε Απρίλιο αντί Ιανουάριο με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση στο επιβατικό κοινό.
Η φετινή είναι προπαρασκευαστική χρονιά, μετά την απορρόφηση και της
HSW και δείγματα θα δώσει η ATTICA τον επόμενο χρόνο που θα κάνει έγκαιρα τους σχεδιασμούς της.
Αναφέρθηκε στα νέα δρομολόγια και παραδέχθηκε ότι για τα Δωδεκάνησα έχουν δομικό πρόβλημα. Ανέφερε ότι στατιστικά τα στοιχεία της κίνησής των οχημάτων είναι 45% για τα Δωδεκάνησα ενώ για τις Κυκλάδες είναι μόνο 25%. Επίσης ο τζίρος της εταιρείας από Δωδεκάνησα είναι 20% από Πάτμο και Λέρο και 80% από Κω και Ρόδο.
Η δυναμική μεταφορά από τις δύο εταιρείες είναι 3.500.000 επιβάτες ετησίως. Παραδέχθηκε την ακρίβεια προσφερομένων υπηρεσιών (μπαρ – φαγητού) εντός του πλοίου.

 

Link to comment
Share on other sites

Πρέπει να έχει γίνει λάθος στα νουμερα

Δηλαδη κοτζαμ Αττικά με προκαθορισμένο όπως γνώριζαν το αποτέλεσμα της  επιτροπής ανταγωνισμού δε έκαναν προγραμματισμό γιατί άργησε να βγει η απόφαση..

Συγνωμη αλλά η απάντηση είναι εντελώς παιδική μη πω ερασιτεχνική και παρεξηγηθούν 🤣

Link to comment
Share on other sites

Επειδή αναφέρεται σε κόστος επένδυσης μηπως εννοει οτι τόσα θα δαπανηθουν για να συμμορφώσει καποιο απο τα πλοία της;

Η αγορα νεων πλοιων ισως ειναι ξεχωριστό κομματι και απλα συγχεεται ετσι που το εχουν γραψει. Μονο ετσι μπορω να βγάλω λογικό  (οικονομικά) αποτέλεσμα. 

Link to comment
Share on other sites

Στη σύσκεψη στη Πάτμο, ο εμπορικός διευθυντής της ATTICA Group κ. Διονύσης Θεοδωράτος αναλυτικότερα είπε:

Quote

“Αν δεν δουλέψουν τα νησιά μας δεν θα δουλέψουμε και μεις, γι αυτό προσπαθούμε να τα εξυπηρετούμε με τον καλύτερο τρόπο. Άλλες φορές το κάνουμε καλά, άλλες άσχημα. Και καμιά φορά στην προσπάθεια μας να εξυπηρετήσουμε το σύνολο των νησιών δεν το καταλαβαίνουμε. Στη γραμμή Δωδεκανήσου έχουμε τον πιο ακριβό στόλο που έχει η Attica Group.
Αναφέρθηκε επίσης στις αλλαγές που προέκυψαν μετά την εξαγορά, το ιστορικό και τις δυσκολίες στο σχεδιασμό των δρομολογίων.
 
Βρισκόμαστε πρόσθεσε σε ένα  νταγωνιστικό περιβάλλον σε μια οικονομική πίεση με πολύ μεγάλες προκλήσεις για την ναυτιλία. Έχουμε ένα ορόσημο το 2020 που παγκοσμίως αλλάζει το καύσιμο σε όλα τα πλοία. Θα πρέπει να χρησιμοποιήσουμε καύσιμο πιο φιλικό προς το περιβάλλον που σημαίνει μια επιβάρυνση του κόστους του συνόλου των πλοίων σε όλο τον κόσμο.

Στρεφόμαστε πλέον σε πλοία νέας τεχνολογίας για να ανταπεξέλθουμε στις προκλήσεις αυτές.

Τα νέα επενδυτικά πλάνα μας, εντός και εκτός Ελλάδας προσανατολίζονται στην αγορά δύο πλοίων για Ιταλία και Δωδεκάνησα. Το ένα από αυτά θα είναι το πρώτο πράσινο πλοίο, πιο έξυπνο από το Patmos. Η επένδυση αυτή είναι της τάξης 5,5 - 6 εκατομ. ευρώ. Η καθυστέρηση που αντιμετώπισαμε φέτος στην οριοθέτηση των δρομολογίων, οφείλεται στην επιτροπή ανταγωνισμού, η οποία συνεδρίασε Απρίλιο αντί Ιανουάριο με αποτέλεσμα να προκληθεί αναστάτωση στο επιβατικό κοινό. 
Η φετινή χρονιά τόνισε ότι είναι προπαρασκευαστική και δείγματα θα δώσει η ATTICA group τον επόμενο χρόνο που θα κάνει έγκαιρα τους σχεδιασμούς της. Tα νέα δρομολόγια παραδέχθηκε ότι για τα Δωδεκάνησα έχουν δομικό πρόβλημα. Ανέφερε ότι στατιστικά τα στοιχεία της κινησης των οχημάτων είναι 45% για τη Δωδεκάνησα ενώ για τις Κυκλάδες είναι μόνο 25%. Επίσης ο Τζίρος της εταιρείας από τα Δωδεκάνησα είναι 20% από Πάτμο και Λέρο και 80% από Κω και Ρόδο. Η δυναμική Μεταφορά από τις δύο εταιρείες είναι 3.500.000 επιβάτες ετησίως. Τέλος παραδέχθηκε την ακρίβεια προσφερομένων υπηρεσιών (μπαρ – φαγητού) εντός του πλοίου.
Τι ρώτησαν και τι απαντήσεις πήραν οι Δημοτικοί Σύμβουλοι, φορείς και δημοσιογράφοι:

Δημοτικός σύμβουλος Νικήτας Τσαμπαλάκης.
Ζήτησε από την εταιρεία στήριξη με διαφήμιση στις οποιεσδήποτε εκπτωτικές κινήσεις για την Πάτμο.
Ο κ. Θεοδωράτος απάντησε θετικά και ανέφερε παλαιότερη προσπάθεια της εταιρείας για πακέτα με γκρούπ προσκυνητών η οποία δεν προχώρησε πιθανόν λόγω του ότι έγινε χειμωνιάτικη περίοδο.

Δημοτικός σύμβουλος Γιάννης Σκεμπές.
Αναφέρθηκε στο πολύ σημαντικό θέμα της έγκαιρης ανακοίνωση των δρομολογίων γιατί πλέον οι επισκέπτες προγραμματίζουν έγκαιρα τις διακοπές τους. Η Πάτμος είχε μάθει στο κάθε μέρα δρομολόγιο και όπως είπε θε πρέπει να είναι ο στόχος για τα επόμενα χρόνια. Επτά θα έχουμε φέτος άρα δεν είμαστε μακριά. Ανέφερε επίσης ότι οι επιβάτες για την Πάτμο που αγοράζουν καμπίνες, πολλές φορές δεν βρίσκουν  Η ώρα άφιξης είναι δύσκολη. Ο επισκέπτης να πρέπει να πληρώσει και καμπίνα και να χρεωθεί το δωμάτιο. Η Παρασκευή είναι μια καλή μέρα για δρομολόγιο γιατί υπάρχει κόσμος που έχει σπίτια και θέλει να έρθει Σαββατοκύριακο αλλά δεν μπορεί.
Αναφέρθηκε επίσης στα προβλήματα των μεταφορικών εταιρειών που υπήρξαν τελευταία και τα οποία όπως απάντησε ο κ. Θεοδωράτος λύθηκαν πλέον.
 
Για τη δυσλειτουργία που παρατηρείται στις On line κρατήσεις εισιτηρίων που ανέφερε ο δημ. Σύμβουλος κ. Κωνσταντινίδης ότι συναντούν οι φίλοι του από το εξωτερικό και τους τα βγάζει εκείνος και τους τα στέλνει  ταχυδρομικώς, ο κ. Θεοδωράτος είπε ότι δεν το έχει ξανακούσει και ανέλυσε λίγο παραπάνω τον ρόλο της επιτροπής ανταγωνισμού γιατί ο κ Κωνσταντινίδης δεν τον κατάλαβε. 
Είπε ο κ. Θεοδωράτος: Tο σύνολο των δρομολογίων φέτος έπρεπε να είνα  όσα είχαν συνολικά και οι δύο εταιρείες. Δεν μπορούμε ούτε να μειώσουμε ούτε να αυξήσουμε. Θέλουμε να βάλουμε δύο δρομολόγια την εβδομάδα από 1η Ιουλίου έως 10 /9. Δεν θα υπήρχε καμία επιτροπή ανταγωνισμού που θα έλεγε μη το βάλετε. Αυτό όμως δεν μπορείς να το πεις από τον Οκτώβριο γιατί πρέπει να κρατήσεις χώρο να μπει κάποιος άλλος. Αν δεν μπει τότε μπορείς. Και το κακό είναι ότι υπάρχουν πλοιοκτήτες που είχαν προγραμματίσει δρομολόγια για την Πάτμο αλλά δεν τα κάνουν. Εμείς λέμε να τα κάνουν για να προγραμματίσουμε και εμεις. Εχθες μάθαμε ότι δεν θα γίνει το δρομολόγιο του ταχύπλοου sea jet
Δημ. Σύμβουλος Νικήτας Eυγενικός
Αναφέρθηκε στα διάφορα προβλήματα που παρουσιάστηκαν σε επιβάτες με τα εισιτήρια του Νήσος Ρόδος. Ρώτησε επίσης αν υπάρχει στα σχέδια τους σύνδεση με καταμαράν.
 
Στον κύριο Ευγενικό απάντησε ο εμπορικός διευθυντής της HELLENIC SEAWAYS κ. Βασίλης Κάτσαρης λέγοντας ότι για οποιαδήποτε αλλαγή δρομολογίου ο πελάτης ενημερώνετε με μήνυμα. Εκτός αν δεν διαβάσει το μήνυμα ή άλλαξε τα στοιχεία επικοινωνίας του.
Όσο αφορά για δρομολόγιση καταμαράν, στον κ. Ευγενικό απάντησε ο κ. Θεοδωράτος: Το καταμαράν είναι ένα ιδιαίτερο πλοίο είπε. Διέπεται από συγκεκριμένους κανόνες.
Ένας βασικός κανόνας είναι η δεκάωρη απασχόληση του πληρώματος. Αν είναι πάνω από δεκάωρη θέλει διπλό πλήρωμα αλλά δεν μπορείς να το μεταφέρεις μαζί σου.
 
Το καταμαράν για Πάτμομε επιστροφή πρέπει να πιάσει και αλλού για να βγει και για να περάσει το Ικάριο δεν είναι το καλύτερο για την ποιότητα του ταξιδιού και πολλά δρομολόγια του δεν θα γίνονται λόγω καιρού.

Στη συνέχεια ερωτήσεις έκαναν οι δημοσιογράφοι Σμαράγδα Μουλιάτη και Νίκος Μελιανός.
Σμαράγδα Μουλιάτη.

Θα κάνω δύο επισημάνσεις με το πνεύμα που επικαλεστήκατε και σεις στην αρχή της συζήτηση σας, ότι το «καλύτερο είναι εχθρός του καλού». Κόψατε το δεύτερο δρομολόγιο σύνδεσης με την Καβάλα. Υποθέτω ότι δεν σας βγήκε επιχειρηματικά γιατί έμαθα ότι μόνο 1300 επιβάτες έκαναν χρήση αυτού. Πιστεύω όμως ότι δεν προλάβαμε να το επικοινωνήσουμε για να έχει καλύτερα αποτελέσματα. Είναι όμως αναγκαίο και θα έπρεπε να περιμένουμε λίγο ακόμα να κτιστεί. Τα δρομολόγια του Νήσος, Χίος Τρίτη και Πέμπτη είναι καλά γιατί μας συνδέουν με τις Κυκλάδες και κάποια γειτονικά νησιά. Το πλοίο όμως έχει μόνο 4 καμπίνες. Δεν εξυπηρετεί μεγάλη μερίδα επιβατών για την Πάτμο που ζητούν καμπίνα, το ακούσαμε προηγουμένως, το δρομολόγιο είναι μακρινό, περνάει πρώτα από τους Φούρνους και μετά έρχεται Πάτμο. Κυρίως το δρομολόγιο της Πέμπτης θα μπορούσε να γίνει δρομολόγιο για τετραήμερες διακοπές μέχρι την Κυριακή. Στη θέση του θα έπρεπε να μπει μεγαλύτερο πλοίο.
Διονύσης Θεοδωράτος:
 
Ο σχεδιασμός μας βρήκε με μείον ένα πλοίο και δεν μπορούσαμε να ελέγξουμε το πώς θα σχεδιάσουμε αυτά τα δρομολόγια . Δεν είπαμε ότι δεν το κάνουμε γιατί δεν βγήκαμε. Είπαμε ότι αυτό που βγάζουμε από πάνω της Καβάλας, με αυτό που προσθέτουμε από κάτω είναι καλύτερο γιατί είχαμε μόνο 1500 άτομα στο σύνολο του δρομολογίου, ενώ από κάτω θα έχουμε περισσότερο κόσμο. Το Νήσος Χίος έχει λίγες καμπίνες αλλά φεύγει μεσημέρι. Την Τρίτη είναι και το Διαγόρας.
Οπότε υπάρχει ισοροπία καμπινών.
Έχουμε κάνει πολλές προσπάθειες για να ανεβάσουμε το επίπεδο. Και οι δύο εταιρείες μεταφέρουν 3,5 εκατ. Επιβάτες και πρέπει να κάνουμε κάτι για να ανεβάσουμε την κατανάλωση μέσα στα πλοία.
Ξέρουμε ότι είμαστε ακριβοί. Κάνουμε προσπάθειες. Αλλάξαμε όλα τα μενού μας στα αλά κάρτ. Έχουμε εξαιρετικό φαγητό στα πλοία. Το γυρίσαμε στα ελληνικό φαγητό προσθέσαμε Δωδεκανησιακή κουζίνα.


Νίκος Μελιανός
Διάβασα το δελτίο τύπου της επιτροπής ανταγωνισμού που αναφέρεται σε δεσπόζουσα θέση και την απόφαση της στην οποία αναφέρεται σε δέσμευση της
ATTICA GROUP να βγάλει την Πάτμο από τα δρομολόγια της. Τι σημαίνει δεσπόζουσα θέση και τι έχετε να πείτε για όλα αυτά.

Διονύσης Θεοδωράτος:
Η επιτροπή ανταγωνισμού είναι σκληρή, αλλά δίκαιη. Τι σημαίνει ιδεσπόζουσα θέση. Όταν κάποιος δραστηριοποιείται σε έναν τομέα όπως η ναυτιλία έχει μερίδιο αγοράς πάνω από 50% . Το Αττική Πάτμος στα ζεύγη λιμένος που λέμε, η νέα οντότητα έχει 100%
Εμείς που έχουμε δεσπόζουσα θέση με μεγάλα πλοία και πολλά δρομολόγια τι θα έπρεπε να κάνουμε για να αντιμετωπίσουμε τον ανταγωνιστή που διεκδικεί δρομολόγια και να σηκωθεί να φύγει; θα πρέπει να ρίξουμε 50% τις τιμές να τον συμπιέσουμε να φύγει. Τι σου λέει όμως η επιτροπή ανταγωνισμού, για να κάνεις την τιμή αυτή θα έπρεπε να την κάνεις και όταν είσαι μόνος σου στην
 Πάτμο και όχι εν όψει του ανταγωνιστή.
Η δέσμευση επίσης όταν ζητήσει κάποιος να κάνει δρομολόγιο από τον Πειραιά Σύρο Μύκονο Πάτμο, είτε φεύγει 7 το πρωί είτε 8 είτε 3 τη νύχτα εμείς πρέπει να σταματήσουμε να προσεγγίζουμε την Πάτμο. Άρα σου λέει εσύ μπορείς να συνεχίσεις να πηγαίνεις στα άλλα νησιά.
Εδώ είναι , όταν στο δρομολόγιο Πειραιάς-Σύρος- Μύκονος-Πάτμος-Λέρο … Ρόδος, πως θα γίνει να μη πηγαίνουμε Πάτμο; Πως θα συνεχίσει η Πάτμος να έχει σύνδεση με τα υπόλοιπα νησιά; Αν δεν κάνει ακριβώς το ίδιο δρομολόγιο να κοιτάξουμε τι θα γίνει. Δεν μπορείς να κρεμάσεις ένα νησί να μη συνδέεται με το μεγαλύτερο νησί. Αυτό όμως είναι κάτι που όταν φτάσεις να εξεταστεί, επειδή πιστεύω ότι η επιτροπή ανταγωνισμού είναι ευέλικτη, σε αυτό δεν θα υπάρξει πρόβλημα.
Όσο αφορά το χειμώνα θα γίνονται δήλωσε τέσσερα δρομολόγια.

Τελειώνοντας ο κ. Θεοδωράτος, πρόσθεσε ότι εκτός του ότι τον επόμενο χρόνο τα δρομολόγια θα είναι καλύτερα, προσπαθούν να βρουν τρόπους για να μειώσουν το χρόνο, σε κάποια νησιά της Δωδεκανήσου.

 

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

Παρακολουθώντας τα βίντεο, δεν αναφέρεται ότι το νέο πλοίο, τύπου Πατμος, θα κοστίσει 5,5-6 εκατομμύρια ευρώ. Αυτό είναι το ποσό της επιδότησης από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Όπως αναφέρεται, το πλοίο θα κοστίσει περίπου 90..

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...