Jump to content
Shipfriends

Έλλη (ΙΜΟ 6813409)


Recommended Posts

Ας δούμε μια από τις τελευταίες του φωτογραφίες του πλοίου πριν πάει για διάλυση.

https://www.shipspotting.com/photos/3527573?page=1&perPage=8&navList=moreOfThisShip&imo=7365069&lid=1457276

Υ.Γ. Αυτό είναι το σωστό λινκ, πριν κατά λάθος έστειλα λάθος λινκ.

Edited by HSC Aries
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Να το και σαν ΠΑΡΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ,στον Πειραια μεσα απο μια φωτο του @ΒΙΚΤΩΡ ΧΙΩΤΗΣ

Πολυ συμπαθητικος ο χρωματισμος με το την μπλε και κοκκινη ριγα που σπαει το τελειως λευκο, ενω αρκετα παραξενη η επιλογη να γραφτει το ονομα του πλοιου με μεγαλα γραμματα και στο πλαι

 

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Ολες οι φωτογραφιες που εχουμε δει μεχρι σημερα εδειχαν το πλοιο σαν ΙΠΠΟΚΑΡΑΤΗΣ ,σε μαυρα χαλια

Ο @marittimo μοιραζεται μαζι μας την καλυτερη ισως φωτο του με αυτο το ονομα.Το βλεπουμε να λαμπει κατασπρο ,λογικα τον πρωτο καιρο της μετονομασιας του

 

 

Link to comment
Share on other sites

Είχε μετασκευαστεί πρύμα,λογικά θα του είχαν προσθέσει μερικές καμπίνες ώστε να τις χρησιμοποιεί με τη νέα του χρήση ως νοσοκομειακό.

Η μετασκευή του ως νοσοκομειακό ήταν ένα καλό εγχείρημα και το βαποράκι ήταν ιδανικό για κάτι τέτοιο.

Link to comment
Share on other sites

To προβλημα σε αυτες τις περιπτωσεις ειναι συνηθως η χρηματοδοτηση.

Το γεγονος οτι το πηρε το κρατος για πλωτο νοσοκομειο περισσοτερο μοιαζει με σπαταλη χρηματος παρα με σοβαρη προσπαθεια.Ετσι κι αλλιως δεν καταφερερε ποτε να δουλεψει σαν πλωτο νοσοκομειο 

Link to comment
Share on other sites

Σπαταλήθηκαν ένα σωρό χρήματα για να "διαπιστώσουν" ότι δεν μπορούσαν να βρούν προσωπικό έλεγαν τότε. Συν βεβαίως ότι το συγκεκριμένο πλοίο ήταν ακατάλληλο για τον ρόλο αυτό.

Link to comment
Share on other sites

Κάποιοι επιτήδειοι έβγαλαν λεφτά και το αποτέλεσμα ήταν το πλοίο που τόσα χρόνια όργωνε το Αιγαίο εκτός το μικρό χρονικό διάστημα που πήγε και στο Μπρίντιζι, αφέθηκε να σαπίζει εγκαταλελειμμένο, χωρίς να μπορέσει να προσφέρει τίποτα μετά τη μετασκευή του 

Link to comment
Share on other sites

Η όλη ιστορία του "Ιπποκράτης", έγινε για να γεμίσουν οι τσέπες ορισμένων. Από την αρχή ήξεραν ότι δεν μπορεί να υποστηριχτεί η βιώσιμη λειτουργία του. Σκανδαλάρα ήταν, απλά πέρασε κάτω από τα ραντάρ, γιατί επισκιάστηκε από άλλα... επιτεύγματα της περιόδου 1990 - 1993.

Έτσι για να θυμόμαστε:

On 3/17/2011 at 10:33 PM, proud_ionian said:

εγω το θυμαμαι σαν ελλη στην πατρα. καποια σποραδικα calls στα τελη των 70s, δεμενο στην πατρα το χειμωνα 85-86 παρεα με το κασταλια (αρχικα πρυμνιοδετημενο στο 5 και μετα πλαγιοδετημενο) και μετα να κανει τον μαιο και τον ιουνιο του 1986 δρομολογια μαζι με το αιολος στο brindisi, μεχρι να δρομολογηθει το Ουρανος

ΥΓ: μπορει να το εχουμε ξαναπει, αλλα ηταν... σκανδαλιστικο βαπορι

  • ακομη δεν εχω καταλαβει γιατι αγοραστηκε απο την Ελληνικη Ακτοπλοΐα για να γινει Σχοινουσα. τοσα ειχε φορτωθει η ΕΑ, ειχε αναγκη να παρει και αυτο απο εναν ιδιωτη;
  • πως απο την ΕΑ βρεθηκε ξανα σε ιδιωτες για να κανει επιδοτουμενη γραμμη και
  • πως μετα ξανα αγοραστηκε απο το κρατος, εγινε... πλωτο νοσοκομειο (απορροφωντας απειρες δραχμουλες) για να μην ταξιδεψει ποτε και να σαπιζει στους ντοκους του πειραια.

 

 

ΥΓ: εμένα μου άρεσαν οι πρώτες τσιμινιέρες

 

Edited by proud_ionian
ΥΓ
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...