Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Ξανά στην επιφάνεια η απαράδεκτη P&O, με τον αναλυτή του Guardian να ισχυρίζεται πως η εταιρεία πληρώνει ακόμη και κάτω από το minimum μισθό του ΗΒ, εκμεταλλευόμενη ένα παραθυράκι στη νομοθεσία που η κυβέρνηση του ΗΒ είχε δεσμευτεί ότι θα έκλεινε. Οι ίδιοι οι ναυτικοί παραπονιούνται για συνθήκες δουλείας επάνω στα καμάρια της P&O, νομίζω παίρνετε μια γεύση του τι συμβαίνει. Την ίδια στιγμή οι Γάλλοι το είπαν και το έκαναν, περνώντας νομοθεσία για τα πλοία με γαλλική σημαία που διασφαλίζει minimum αμοιβές σύμφωνα με τη Γαλλική νομοθεσία. Αναγνωρίζουν και οι ίδιοι πως θα είναι δύσκολο να το επιβάλλουν σε άλλη σημαία αλλά η αρχή έχει γίνει και προσπαθούν να υιοθετηθεί κάτι τέτοιο σε Ευρωπαικό επίπεδο. 

Link to comment
Share on other sites

On 2/28/2024 at 8:21 PM, Nick the Greek said:

Παίζει να αποδειχτούν και τα τελευταία παραδοσιακά φέρρυ που θα χτίσει ποτέ η P&O, διότι τους Αχαιούς της Μάγχης εγώ τους κατατάσσω μαζί με το Ναύαρχος Αποστόλης:D. Βλέπουμε λοιπόν το Spirit of France και το Spirit of Britain σε συνάντησή τους έξω από τα φανάρια του Calais.

Σύμφωνα με το Ferries!, κυκλοφορούν φήμες ότι περισσεύει το ένα από τα δύο Spirit και είναι προς πώληση. Ήδη το Spirit of Britain είναι εκτός δρομολογίων στο αγκυροβόλιο της Δουνκέρκης.

Link to comment
Share on other sites

Αν δε γίνουν 30 ετών δε θα τα πλησιάσουν.... Εξάλλου αν δείξουμε ότι υπάρχουν αξιόλογα πλοία παίρνοντας ένα θα βγει το όνομα και μετά πως θα κλαιγομαστε ότι "δεν υπάρχει τίποτα και θέλουμε επιδοτήσεις" για να φέρουμε πλοία? 🤣🤣 

(Αυτό πάντως το ταξιδεψα το Μάιο του 2019 κ νομίζω δεν έχει κανένα κρεβάτι)

Link to comment
Share on other sites

Μηδέν καμπίνες, εκτεταμένοι επιβατικοί χώροι με πολύ ευρύχωρα σαλόνια και χώρους εστίασης, καθόλου καθίσματα αεροπορικού τύπου όσο θυμάμαι, εδώ έχουμε και εσωτερικές. Πλώρες και πρύμες κατασκευασμένες για τη Μάγχη, όχι 2 αλλά 4 κύριες μηχανές. Το Fakta αναφέρει και 8.5 μέτρα βύθισμα που ίσως να περιορίζει κιόλας το που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν. Με λίγα λόγια, ακριβά στην αγορά, απαιτείται πολύ εκτεταμένη και πολυδάπανη μετασκευή και φυσικά δεν θα είναι και φτηνά στη συντήρηση.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...