Jump to content
Shipfriends
Orestis

Οικογένεια Μαρτίνου

Recommended Posts

Ένα μικρό ιστορικό της οικογένειας Μαρτίνου τα μέλη της οποίας δραστηριοποιούνται σήμερα στη ναυτιλία με τρεις εταιρείες:

Η Thenamaris διαθέτει έναν ισχυρό στόλο που αποτελείται από 34 δεξαμενόπλοια και 11 πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 4 περίπου εκατ. τόνων, η Minerva Marine ελέγχει έναν στόλο με 31 δεξαμενόπλοια και 1 πλοίο ξηρού φορτίου, συνολικής χωρητικότητας 1,7 εκατ. τόνων και η East Med διαθέτει 30 περίπου bulk carriers, η χωρητικότητα των οποίων υπολογίζεται σε 2,8 εκατ. τόνους.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Να πούμε ότι ο Ντίνος Μαρτίνος έχει την Τhenamaris, ο Ανδρέας Μαρτίνος την Minerva Marine κι ο Θανάσης Μαρτίνος την Eastern Mediterranean.

Πρόκειται για 3 αδέλφια που παρόλο που έχουν πλέον ο καθένας την δική τους εταιρεία εξακολοθούν και έχουν άριστες σχέσεις μεταξύ τους.

Παρά την πλούσια επιχειρηματική τους δραστηριότητα, παραμένουν άνθρωποι χαμηλού προφίλ , και πάντα με επίκαιρες κινήσεις για τις εταιρείες τους τόσο στον χώρο της ναυτιλίας όσο και στην αγορά ακινήτων και οικοπέδων στα νότια προάστια της Αττικής..

Πραγματικά είναι αξιοθαύμαστη η πορεία τους στην ναυτιλία.

Ως στέλεχος της Thenamaris ξεκίνησε την πορεία του στην ναυτιλία κι ο Γ.Οικονόμου ένα από τα δυνατότερα ονόματα πλέον του κλάδου.

Η οικογένεια Μαρτίνου όπως είχε δημοσιεύσει το ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ το περασμένο φθινόπωρο είναι ιδιοκτήτρια και και της ακριβότερης κατοικίας στην Ελλάδα, μιας έπαυλης ,πραγματικά έργο τέχνης,η οποία αποπερατώθηκε το 2003 και κοστολογείται πλεον στα 33εκ ευρώ.

Edited by Earl Granville

Share this post


Link to post
Share on other sites

Νεότευκτο Cape για την Minerva

Πηγη: THE SEANATION

Ένα ακόμη νεότευκτο capesize προστέθηκε στον στόλο της Minerva συμφερόντων Αντρέα Μαρτίνου. Το πλοίο που φέρει την ελληνική σημαία ναυπηγήθηκε στην Jiangnan. Η εταιρεία η οποία διαχειρίζεται κυρίως δεξαμενόπλοια, έχει ένα ακόμη Cape στην κατοχή της το Sapientza, ενώ ναυπηγεί άλλα πέντε τα οποία θα της παραδοθούν σταδιακά μέχρι το 2010.

H Minerva διαχειρίζεται ακόμη στόλο από 34 δεξαμενόπλοια τα οποία έχουν ναυπηγηθεί μεταξύ 2001 και 2008, ενώ ναυπηγεί άλλο ένα aframax στην Samsung το οποίο θα της παραδοθεί μέσα στο 2009

Share this post


Link to post
Share on other sites

Τον Θανάση Μαρτίνο της Eastern Mediterranean φέρουν σενάρια του αθλητικού τύπου να ετοιμάζεται να ασχοληθεί με τα κοινά της ΑΕΚ.B)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Κατ’ αρχήν, ομολογώ, μπας και συγχωρεθώ :rolleyes: , ότι δεν θυμόμουνα την παραπάνω αναφορά στην έπαυλη Μαρτίνου. Περνώντας λοιπόν από το Ντράφι της Παλλήνης, μου τράβηξε το μάτι μια εντυπωσιακή έπαυλη, στην κορυφή ενός λόφου και με θέα στα Μεσόγεια. Και όχι μόνο τα κτίσματα, αλλά όλο το συγκρότημα «φώναζε» ότι είναι κάτι ξεχωριστό. Εμφανέστατος ο πλούτος, αλλά καμία σχέση με το νεοπλουτισμό που κυριαρχεί στην περιοχή. Από μακριά μάλιστα νόμιζα ότι πρόκειται για κάποιο παλιό αρχοντικό, αλλά από κοντά οι πέτρινες κατασκευές πρόδιδαν ότι είναι σύγχρονη κατασκευή. Από περιέργεια, λοιπόν, έψαξα να δω σε ποιον ανήκει…και κατέληξα πάλι εδώ :D Πράγματι πρόκειται για κάτι ιδιαίτερο, που το ξεχωρίζει ακόμα και ο περαστικός που δεν γνωρίζει περί τίνος πρόκειται.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Και να πουμε επισης πως η θυγατηρ του Ντινου του Μαρτινου εξελεγη βουλευτης με τη Νεα Δημοκρατια στο υπολοιπο Αττικης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μεταχειρισμένο τάνκερ για την Eastmed μετά από τέσσερα χρόνια 

Quote

Η ναυτιλιακή Eastmed, συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου, είναι τελικά η εταιρεία πίσω από την απόκτηση ενός VLCC που αρχικά είχε αναφερθεί ότι όδευε προς τον στόλο της νοτιοκορεατικής Sinokor.

Η Eastmed επιβεβαίωσε ότι αγόρασε το χωρητικότητας 299.000 dwt πλοίο Isuzugawa (κατασκευής 2004) έναντι 25.5 εκατομμυρίων δολαρίων, μία κίνηση σπάνια για την εταιρεία, καθώς είναι η πρώτη της αγορά μεταχειρισμένου τάνκερ εδώ και τέσσερα χρόνια. Από τις αρχές του 2014 μέχρι τώρα, η εταιρεία αγόραζε μεταχειρισμένα πλοία μόνο στην αγορά του ξηρού φορτίου.

Ο στόλος από VLCCs της εταιρείας μετά την απόκτηση του Isuzugawa αποτελείται πλέον από εννέα πλοία, τα επτά εκ των οποίων είναι ηλικίας από 12 έως 17 έτη. Τα άλλα δύο είναι τα νεότευκτα πλοία που απέκτησε στα τέλη του 2016 και την άνοιξη του 2017, τα χωρητικότητας 300.000 dwt αδελφά πλοία Agios Fanourios και Agios Sostis 1, που κατασκευάστηκαν στα ναυπηγεία Japan Marine United.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Στην παραγγελία τριών νεότευκτων MR tankers προχώρησε η ναυτιλιακή εταιρεία Eastern Mediterranean Maritime (EastMed) συμφερόντων του Έλληνα εφοπλιστή Θανάση Μαρτίνου. Όπως επιβεβαίωσε και η East Med, η συμφωνία που υπεγράφη με τις νοτιοκορεάτικες γιάρδες Hyundai Mipo Dockyard (HMD) αφορά τη κατασκευή τριών MR δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 50.000-dwt), με την προβλεπόμενη ημερομηνία παράδοσής τους να ορίζεται εντός του 2019. Όπως ανέφερε ο κ. Μαρτίνος τα νεότευκτα πλοία θα κατασκευαστούν σύμφωνα με τους νέους κανονισμούς του IMO (International Maritime Organization) και συγκεκριμένα του Tier II που αφορούν τις εκπομπές του NOx (διοξείδιο του αζώτου). Το κάθε δεξαμενόπλοιο θα κοστίσει στην EastMed 35 εκατομμύρια δολάρια, με το συνολικό κόστος να φτάνει τα 105 εκατομμύρια δολάρια.

Η τελευταία δραστηριότητα -στο τομέα των MR tanker εντοπίζεται πριν από 6 χρόνια και συγκεκριμένα το 2011. Τότε η εταιρεία είχε συμφωνήσει με τα ναυπηγεία SPP Shipbuilding για την κατασκευή 2+1 δεξαμενόπλοιων (χωρητικότητας 52.000-dwt), με την αξία του καθενός να ορίζεται στα 37 εκατομμύρια δολάρια. Η ναυτιλιακή δεν έκανε χρήση της option που υπήρχε και «έχτισε» μόνο δύο tankers εν τέλει. Τα -τότε- νεότευκτα πλοία Happy Lady και Athina M ενσωματώθηκαν στον στόλο της εταιρείας το 2013.

Πριν από 9 μήνες η EastMed προχώρησε στην αγορά ενός νεότευκτου supramax bulker από τα ναυπηγεία Japan Marine United για 25,5 εκατομμύρια δολάρια. Σημειώνεται πως τo bulk carrier Ellirea έχει ήδη παραδοθεί στην εταιρεία.

Επιπλέον όπως αναφέρει η online πλατφόρμα παροχής ναυτιλιακών δεδομένων, VesselsValue, η ναυτιλιακή «χτίζει» ένα supramax bulker (χωρητικότητας 60.000-dwt) στα ναυπηγεία Mitsui Engineering & Shipbuilding. Το φορτηγό πλοίο αναμένεται να είναι έτοιμο εντός του 2018.

Ενεργός παίκτης και στην αγορά S&P ο κ. Μαρτίνος

Η EastMed, όπως δείχνουν τα επίσημα στοιχεία, ψάχνει «ευκαιρίες» και στην second hand αγορά. Για την ακρίβεια η ναυτιλιακή αγόρασε φέτος τέσσερα μεταχειρισμένα bulkers. Η τελευταία της αγορά αφορούσε το panamax bulker Privocean (χωρητικότητας 81.400-dwt και κατασκευής 2013) για ένα ποσό που ανήλθε στα 21 εκατομμύρια δολάρια.

Επίσης προχώρησε στην αγορά του Santa Marine (χωρητικότητας 300.000-dwt και κατασκευής 2004), βγάζοντας από τα ταμεία της 25,8 εκατομμύρια δολάρια.

Τα άλλα δύο bulkers, το Elias (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2010) και το Filia (χωρητικότητας 58.000-dwt και κατασκευής 2011), αποκτήθηκαν από την ναυτιλιακή ύστερα από πλειστηριασμό.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Μια σύντομη ματιά στην αγορά εργασίας της ναυτιλίας, αγγελία από το careernet:

 

Quote

 

Minerva Marine INC

Shipping Company based in Voula, seeks to recruit a Reception Officer (temporary position)

Required Qualifications:

Degree in Business Administration/Tourism/Secretarial management discipline

2-4 years of professional experience in a similar position

Very good knowledge of English

Good knowledge of MS Office

Organizational skills

Very good interpersonal skills with emphasis on customer service

Effective oral and written communication

 


Με λίγα λόγια η Minerva ψάχνει ρεσεψιονίστ(reception officer κατά την αγγελία, έλεος) για προσωρινή απασχόληση. Προαπαιτούμενο πτυχίο σε Business Administration ή Τουριστικά Επαγγέλματα:blink:. Και φυσικά αναρωτιέμαι αν γι αυτού του προφίλ τον άνθρωπο είναι διατεθειμμένοι να πληρώσουν παραπάνω από 700 ευρώ. Που δεν το νομίζω γιατί τα αντίθετα μαθαίνω από αυτό το κομμάτι του δάσους. Και φυσικά αναρωτιέται κανείς, αν θέλει κανείς πτυχίο ΑΕΙ για να δουλέψει στη reception της Minerva, τότε για να κάνεις chartering μάλλον χρειάζεσαι πτυχίο από πανεπιστήμιο της Ivy League.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Δέν θα έπρεπε η εταιρία να δημοσιοποιήση και το job description τής θέσης,ώστε να μάθουμε κι'εμείς γιατί χρειάζεται πτυχίο ΑΕΙ γιά να απαντάς στα τηλέφωνα και να σημειώνης ονόματα κλπ στην ρεσεψιόν μιάς ναυτιλιακής εταιρίας;

Share this post


Link to post
Share on other sites

Πολύ σωστά, αν γίνουν να είναι τόσο corporate όσο προσπαθούν να γίνουν, θα έπρεπε. Αλλά αυτό είναι σταγόνα στον ωκεανό αν δεί κανείς γενικότερα τον τρόπο με τον οποίο οι ναυτιλιακές διαφημίζουν τις ανοιχτές θέσεις, όσες δηλαδή φτάνουν σε σημείο δημοσιοποίησης.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Χαμηλού προφίλ αλλά υψηλών επιδιώξεων και στόχων, απλή στην εμφάνιση αλλά πολυσχιδής ως προσωπικότητα, πατά στα 90 με σθένος 20χρονης, θυμάται τα παλιά κι η χαρά, σαν παιδιού που τους κέρδισε όλους, αστράφτει στο βλέμμα. Επισφραγίζει τα λεγόμενά της χτυπώντας με τη γροθιά το τραπέζι. Είναι Λέαινα, γεννημένη για αρχηγός και το ξέρει. Είναι η κυρία Αθηνά Μαρτίνου, η Νουνού της ελληνικής ναυτιλίας. Για πρώτη φορά μιλά (σήμερα στα 90 της) μια δυναμική κυρία της ελληνικής ναυτιλίας που κυνήγησε με σθένος το όνειρό της κατάφερε να φθάσει στην κορυφή ενός ανδροκρατούμενου χώρου και κέρδισε επάξια το σεβασμό και την αναγνώριση όλου του ναυτιλιακού κόσμου.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Παρεπιπτόντως να πούμε πως μέχρι πολύ πρόσφατα η Νουνού πήγαινε ακόμα σε κυνήγια αλεπούς στην Αγγλία.

 

Σε άλλα νέα του σογιού, σύμφωνα με την Tradewinds μετά την Thenamaris(Ντίνος) και η Minerva(Ανδρέας Μαρτίνος) προχώρησε σε παραγγελία LNG Πλοίων.  3 x 160,000 cubic metres από την Thenamaris, 2 x 173,400 cbm για την Minerva με παράδοση το 2021 από το ναυπηγείο DSME της Νοτίου Κορέας.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×