Jump to content
Shipfriends

Λαύριο - Ψαρά - Άη Στράτης - Σίγρι - Λήμνος - Καβάλα


Recommended Posts

Ανεκτέλεστα δρομολόγια του Ε/Γ - Ο/Γ ΑΡΤΕΜΙΣ λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω των δυσμενών καιρικών συνθηκών που πικρατούν σήμερα Πέμπτη 19/1/17, το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΡΤΕΜΙΣ παραμένει στο λιμάνι Μύρινα της Λήμνου. Εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες το πλοίο θα εκτελέσει το παρακάτω δρομολόγιο:

Παρασκευή 20/1/17

Από Λήμνο 07:00- Καβάλα 12:00/13:30 - Λήμνο 18:30/19:30 - Αγ. Ευστράτιο 21:00/21:20 - Λαύριο (Σάββατο21/1/17) 06:20

Σάββατο 21/1/17

Από Λαύριο 08:30 - Αγ. Ευστράτιο 17:30/17:45 - Λήμνο 19:15/19:30 – Καβάλα (Κυριακή 22/1/17) 00:30 και στη συνέχεια θα ενταχθεί στα προγραμματισμένα του δρομολόγια.

Οι επιβάτες ενημερώνονται με μέριμνα της εταιρείας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • Replies 443
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Ανεκτέλεστα δρομολόγια του ΑΡΤΕΜΙΣ λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών

Quote

Σας ενημερώνουμε ότι λόγω δυσμενών καιρικών συνθηκών που επικρατούν και της απαγόρευσης του απόπλου που ισχύει σήμερα Δευτέρα 13/02/2017, το ΑΡΤΕΜΙΣ παραμένει στο Λαύριο.

Τα δρομολόγια Δευτέρα 13/02/2017 21:00 από Λαύριο για Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα και

Τρίτη 14/02/2017 16:00 από Καβάλα για Λήμνο-Αγ. Ευστράτιο-Λαύριο παραμένουν ανεκτέλεστα.

Εφόσον βελτιωθούν οι καιρικές συνθήκες το πλοίο θα εκτελέσει το προγραμματισμένο του δρομολόγιο την Τετάρτη 15/02/2017 από Λαύριο 21:00 για Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα.

Οι επιβάτες ενημερώνονται με μέριμνα της εταιρείας.

Υ.Γ: Στην ανακοίνωση έγραφε ότι το δρομολόγιο είναι Πειραιά Αγ. Ευστράτιο-Λήμνο-Καβάλα, αλλά διορθώνω την ανακοίνωση τους!!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Τα καλοκαιρινά δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος στη γραμμή Λαύριο - (Μεστά Χίου) - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Καβάλα θα είναι ακριβώς τα ίδια με πέρυσι.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Πιστεύω πως θα ήταν καλό εάν το Αιολίς τροποποιούσε λίγο τα δρομολόγιά του την Τρίτη και την Τετάρτη, ώστε να έχει άμεση ανταπόκριση στις αφίξεις του Σάος ΙΙ στη Λήμνο, ώστε κάποιος επιβάτης από Αλεξανδρούπολη και Σαμοθράκη να μπορεί να επισκεφτεί την Τρίτη τον ακριτικό Άγιο Ευστράτιο και την Τετάρτη να επιστρέψει πίσω.

Οι τιμές του Σάος ΙΙ

Λαύριο - Λήμνος : 30 ευρώ (31 ευρώ Εξπρές Πήγασος)

Λαύριο - Σαμοθράκη : 37,60 ευρώ

Λαύριο - Αλεξανδρούπολη : 52 ευρώ

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Ανακοινώθηκαν τα δρομολόγια του Εξπρές Πήγασος μέχρι τις 28/02/18, που έχει πάρει παράταση στην άγονη γραμμή (τα ίδια δρομολόγια με τώρα). Λογικά μέσα σε αυτό διάστημα θα πρέπει να κάνει την ακινησία του

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Επικείμενη σύνδεση της Άνδρου με Βόρειο Αιγαίο και Βόρεια Ελλάδα??

Quote

(Ήταν μια ιδέα του Β. Αδάμη προς το Εν Άνδρω. Το site με άρθρο του κατέθεσε δημόσια πρόταση προς τους αρμόδιους της Άνδρου ενόψει της μεγάλης ακτοπλοϊκής σύνδεσης στη Σύρο. Την δημόσια πρόταση μας διάβασε και αποδέχτηκε ο Έπαρχος Άνδρου. Και ήταν ο μόνος που την έθεσε στην μεγάλη ακτοπλοϊκή σύσκεψη της Σύρου. Η πρόταση έλεγε για προσπάθεια σύνδεσης της Άνδρου με το δρομολόγιο του πλοίου Πήγασος της Hellenic Seaways, που ξεκινά από το Λαύριο, περνά έξω από το Γαύριο και πηγαίνει Μεστά Χίου – Αγ. Ευστράτιο – Λήμνο – Καβάλα μετ' επιστροφής. Όπως πληροφορεί σήμερα με δελτίο τύπου το Επαρχείο, το θέμα προχώρησε. Ο Έπαρχος έστειλε επιστολές στην εταιρεία και στο υπουργείο Ναυτιλία, έκανε σχετικές συναντήσεις και  πήρε θετικές απαντήσεις. Τώρα θα πρέπει να στηρίξουν το αίτημα και οι επαγγελματίες του νησιού τις μέρες που θα έρθει προς έγκριση  στο ΣΑΣ του Νοεμβρίου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ ΕΠΑΡΧΕΙΟΥ ΑΝΔΡΟΥ

Συνάντηση με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Hellenic Seaways είχε την Τετάρτη 1.11.2017 ο Έπαρχος Άνδρου Δημήτριος Λοτσάρης με αντικείμενο συζήτησης την ακτοπλοϊκή σύνδεση της Άνδρου μέσω Λαυρίου με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου και την Βόρεια Ελλάδα.

Συγκεκριμένα ο λόγος γίνεται για το δρομολόγιο «ΛΑΥΡΙΟ - ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ – ΚΑΒΑΛΑ» που πραγματοποιείται από το ΕΓ/ΟΓ «ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ» της Hellenic Seaways. Από την πλευρά της η Εταιρεία έκρινε την πρόταση εμπορικού ενδιαφέροντος και πως θα πρέπει άμεσα να εξεταστεί η δυνατότητα πραγματοποίησης της.

Το Υπουργείο Ναυτιλίας, που ήταν επίσης αποδέκτης της πρότασης του Επάρχου, ανταποκρίθηκε, μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας του Υφυπουργού κ. Σαντορινιού με τον κ. Λοτσάρη, εκδηλώνοντας θετική πρόθεση για άμεση εξέταση της δυνατότητας πρόσθεσης και της νήσου Άνδρου στο ανωτέρω δρομολόγιο.

Στην επιστολή του Δ. Λοτσάρη που εστάλη στο Υπουργείο και στην HellenicSeawaysτεκμαίρεται με σαφήνεια η σπουδαιότητα της σύνδεσης της Άνδρου με το Βόρειο Αιγαίου και την Βόρεια Ελλάδα, καθώς και τα πολλαπλά οφέλη που θα επιφέρει το δρομολόγιο αυτό σε όλους τους προορισμούς και στην εταιρεία το εκτελεί.

Στην επιστολή που έστειλε ο Έπαρχος Άνδρου προς την εταιρεία Hellenic Seaways, τον Υπουργό και τον Υφυπουργό, καθώς και τον ΓΓ του Υπουργείου Ναυτιλίας αναφέρει χαρακτηριστικά:

«Η Άνδρος είναι ένα νησί 9.500 κατοίκων με αξιόλογη πολιτιστική παράδοση, σημαντικού ενδιαφέροντος ιστορικά μνημεία, αρχαιολογικούς χώρους (Ζαγορά, Υψηλή, Παλαιόπολη κ.α), μουσεία, μοναστήρια, πλούσιο φυσικό περιβάλλον και ιδιαίτερη αρχιτεκτονική.

Τα Μουσεία μας, Ίδρυμα Κυδωνιέως, Ναυτικό Μουσείο, Χριστιανικό & Λαογραφικό Μουσείο, τα Αρχαιολογικά Μουσεία Χώρας & Παλαιόπολης με εξέχον το Σύγχρονης Τέχνης Βασίλη και Ελίζας Γουλανδρή στη Χώρα φιλοξενούν ετησίως εκθέσεις διεθνούς κύρους.

Επίσης στην Άνδρο έχει αναπτυχθεί σημαντικά ο περιπατητικός τουρισμός. Το νησί διαθέτει 18 σηματοδοτημένες διαδρομές που έχουν τιμηθεί από την Πανευρωπαϊκή Συνομοσπονδία Πεζοπορικών Συλλόγων (European Ramblers Association)

Αξιόλογα επίσης είναι τα μοναστήρια της Άνδρου, η Ιερά Μονή της Παναγίας Παναχράντου (961 μ.Χ), η Ιερά Μονή της Ζωοδόχου Πηγής ή Αγίας, η Ιερά Μονή της Αγίας Μαρίνας (1325 μ.Χ.), η Ιερά Μονή του Αγίου Νικολάου (16ος αιώνας), Ιερά Μονή Αγίας Ειρήνης που αποτελούν ιδιαίτερο πόλο έλξης τουριστών κατατάσσοντας το νησί σε προορισμό θρησκευτικού τουρισμού.

Η γεωγραφική θέση του νησιού, φυσική γέφυρα ανάμεσα στο νησιωτικό Αιγαίο και την ηπειρωτική Ελλάδα καθώς και κόμβος σύνδεσης του Βόρειου Αιγαίου με τις Κυκλάδες, σε μικρή απόσταση από τα μεγάλα λιμάνια, σε συνάρτηση με τον θρησκευτικό τουρισμό που αναπτύσσεται και τη γειτνίαση με την Παναγία της Τήνου, αποτελούν παράγοντες θα λειτουργούσαν πλεονεκτικά για την αύξηση του τουρισμού στα νησιά του Αιγαίου.

Επίσης η Άνδρος είναι ένα νησί με πλούσια παραγωγή αγαθών του πρωτογενή τομέα. Η δυνατότητα άμεσης σύνδεσης με τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου θα συμβάλλει και στην ανάπτυξη εμπορικών συναλλαγών των προϊόντων των νησιών.

Η ενδοκυκλαδική συγκοινωνία σήμερα είναι ικανοποιητική, η δυνατότητα όμως σύνδεσης με τα νησιά του Βόρειου Αιγαίου, θα "άνοιγε" νέους ορίζοντες τουριστικούς αλλά και εμπορικούς.

Ως εκ τούτου αιτούμαστε την σύνδεση της Άνδρου με τα νησιά του Βορείου Αιγαίου μέσω του δρομολογίου που εκτελείται από το λιμάνι του Λαυρίου με το ΕΓ/ΟΓ ΕΞΠΡΕΣ ΠΗΓΑΣΟΣ «ΛΑΥΡΙΟ - ΜΕΣΤΑ ΧΙΟΥ - ΑΓΙΟΣ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟΣ - ΛΗΜΝΟΣ – ΚΑΒΑΛΑ».

 

Link to comment
Share on other sites

Εγω λεω ότι επειδή περναει εξω από το Σιγρι και τη Θασο να πιανει και εκει

Θα κανουν κατι χαρες οι Λημνιοι και τα υπολοιπα νησια που θα αυξηθεί ο χρονος ταξιδιού.Μιλαμε για ένα δυωρο παραπανω μεσα στο νερο

Edited by polmyt
Link to comment
Share on other sites

Δεν πιστευω ότι θα μπορουσε να κερδισει κατι με μια τετοια προσθηκη

Ο κινηση μεταξυ Ανδρου και Β.Ελλαδας θεωρω ότι είναι ελαχιστη ώστε να αξιζει μια τετοια προσθηκη.Χωρια ότι πιθανον να αντιδρασουν και οι πλοιοκτητες της Ραφηνας που θα εχουν άλλο έναν ανταγωνιστη εστω και από το Λαυριο

Προσωπικα δεν μπορω να φανταστω ότι το σεναριο εχει την παραμικρη πιθανοτητα υλοποιησης 

Link to comment
Share on other sites

Και εγώ συμφωνώ μαζί σου polmyt.Όταν κάποια δρομολόγια είναι μακρυνά και πολύωρα δε προσθέτεις προορισμούς.Πάρτε το παράδειγμα της Σίφνου με το Πρέβελη για όσους θυμούνται.

Link to comment
Share on other sites

8 hours ago, polmyt said:

Ο κινηση μεταξυ Ανδρου και Β.Ελλαδας θεωρω ότι είναι ελαχιστη ώστε να αξιζει μια τετοια προσθηκη.

Προσωπικα δεν μπορω να φανταστω ότι το σεναριο εχει την παραμικρη πιθανοτητα υλοποιησης 

 

Γιατί, όταν έδωσαν γραμμή στο Μανούση από την Κύμη για τα Νέα Μουδανιά, είχε κίνηση? Τα έχουμε ξαναπεί, αν έχει αποφασίσει το ελληνικό κράτος να δώσει επιδότηση, είναι εφευρετικό. Γίνεται ένα αίτημα από φίλα προσκείμμενη αυτοδιοίκηση, λίγες αναδημοσιεύσεις, και το αίτημα του λαού γίνεται πραγματικότητα. 

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ενδιαφέρον θα έχει ποιο πλοίο θα καλύψει την γραμμή κατά την ακινησία του Εξπρές Πήγασος.

Πόσο πιθανόν είναι το Χίος να κάνει κι από εδώ το πέρασμά του;

Link to comment
Share on other sites

Το τίμημα της επιδότησης γι'αυτό το διάστημα θα είναι μεγαλύτερο? Επίσης πως και δεν επιλέχτηκε κάποιο πιο οικονομικό πλοίο?

Link to comment
Share on other sites

Αφού η γραμμή έχει δοθεί ως γ' κατηγορία, δεν αυξάνει το τίμημα, όποιο πλοίο και να μπει. Το αντίθετο γίνεται: να μειώνεται το τίμημα όταν η αντικατάσταση γίνεται από πλοίο μικρότερης κατηγορίας. Δεν νομίζω πως είχαν άλλο διαθέσιμο πλοίο, ή το Νήσος Χίος θα πήγαινε ή δεν θα γινόταν αντικατάσταση.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Υπάρχει ένα θεματάκι με κάτι ξέμπαρκες ώρες στο Λαύριο - Καβάλα τις Κυριακές. Δεν θα έπρεπε να βρίσκονται εκεί γιατί το πλοίο φτάνει στη Καβάλα Σάββατο και φεύγει Κυριακή.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×
×
  • Create New...