Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

Διαβάζω στον Καλύμνικο τύπο ότι εξετάζεται το ενδεχόμενο να πιάνουν στη Κάλυμνο και τα μεγάλα BS 1&2. Και επειδή το λιμάνι είναι οριακό για το μέγεθος, προτείνεται εναλλακτικά σε περίπτωση κακοκαιρίας να πιάνουν στο ιδιωτικό λιμάνι στη Παναγία των Λουβών (μη με ρωτήσετε λεπτομέρειες:rolleyes:). Μπερδεμένο μου ακούγεται. Πάντως, σε μια τέτοια περίπτωση, λογικά στα Δωδεκάνησα θα μείνουν μόνο τα 2 μεγάλα και ίσως να δούμε τον Διαγόρα σε νέες περιπέτειες.

Link to comment
Share on other sites

Με μια πρόχειρη αναζήτηση στο net, αυτό το λιμανάκι φαίνεται να ανήκει στην εταιρεία πετρελαιοειδών ΑΡΓΩ, άρα εκεί κοντά έχει δεξαμενές αποθήκευσης πετρελαίου...
Ας μας υποδείξει το σημείο καποιος γνώστης της περιοχής.

Edited by proud_ionian
tag
Link to comment
Share on other sites

Δεν ειναι θεμα μονο το αν μπορει να πιασει. Θεμα ειναι και το κατα ποσον ειναι συννομο να απο-επιβιβαζονται επιβατες και οχηματα σε επιβατηγο-οχηματαγωγο μεσα σε πετρελαικη εγκατασταση. Γιατι αν ηταν ετσι απλο, θα μπορουσε και το Νησος Μυκονος που εχει προβλημα με την θεση του, να δενει στην ΕΤΕΚΑ στο Περαμα..

Link to comment
Share on other sites

ειναι κοντα στο λιμανι (5΄με το αυτοκινητο) αλλα δεν ξερω κατα ποσο μπορει να δεσει BS μεγαλο εκει

Αν και το forum διαθέτει ειδικό Καλυμνιολόγο (;)), νομίζω ότι το υποτιθέμενο σημείο πρόσδεσης είναι κοντά στο σημείο που ο P100 ανέφερε σε ανύποπτο χρόνο.

Link to comment
Share on other sites

Επειδή τον ρουφιάνο πολλοί εμίσησαν, την ρουφανιά ουδείς:rolleyes:....ας δούμε τι λέει ο παγκόσμιος "τοιούτος".:D

Αυτό που λέει ο Π100 είναι το καρνάγιο (1), όπου όμως δεν έχει προβλήτα. Υπάρχουν όμως άλλες 3 προβλήτες (2,3,4) και μια από αυτές θα είναι η ζητούμενη. Δεξαμενές διακρίνονται στις 3 & 4. Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο εάν μπορεί να δέσει, αλλά η ανυπαρξία χερσαίου χώρου που να μπορεί να εξυπηρετήσει την κίνηση ενός μεγάλου BS...και βεβαίως πάνω απ' όλα υπάρχουν οι λόγοι ασφαλείας που λέει και ο Nick.

post-31-128326978891_thumb.jpg

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
μικροπροσθήκη
Link to comment
Share on other sites

Η προτεινόμενη προβλήτα είναι η 2
Kαι μετά από αυτή την χρήσιμη διευκρίνιση, ας δούμε και μια φωτό του προβλήτα της "ΑΡΓΩ".

Προσωπικά, βλέποντας τον προβλήτα, μου φαίνεται κομμάτι δύσκολο να προχωρήσει αυτή η ιδέα...

Link to comment
Share on other sites

αν τελικα η bs θεληση να αποσυρει το διαγορα και να τον εχει μονο αγονες και θελησει επισης να μην της μπει αλλος, θα τα βαζει τα bs καλυμνο και θα κανουν το σταυρο τους. τωρα στο κεφαλι θα δενουν, με την πλωρη προς το μαστιχαρι θα δενουν ειναι θεμα captain. γιατι νομιζετε οτι η μπουκα της ancona μεχρι προτινος ηταν καλυτερη?

ουτε στα πετρελαια ουτε στα καρναγια. αν το αποφασιουν θα μπουν οπως μπηκαν και αλλα βαπορια δε λιμανια που δεν εμπαιναν (και καλα).

Link to comment
Share on other sites

Αν είναι αυτή σίγουρα η προβλήτα τότε μόνο σαν αστείο ακούγεται να πηγαίνουν εκει τα δύο μεγάλα μπλου σταρ.

Η προβλήτα μόλις πέσει ενας εκ των δυο καταπελτων του βαποριού (και οι 2 δεν νομιζω να χωρουν να πεσουν) αναμένεται να καταδεφιστεί από το βάρος και δεν ξέρω από βυθίσματα πως πάει η περιοχή γιατι πολύ ασπρα -μαυρα τα βλέπω στο βυθο και πεντακάθαρα:rolleyes:.

Και δεν εννοώ μόνο στην θέση πρόσδεσης αλλά θα πρέπει να έχει τράτο κι αριστερά.

Στο κανονικό λιμάνι το μεγάλο πρόβλημα είναι η μπούκα.Είναι πολύ στενή με αποτέλεσμα πλοία με μεγάλες επιφάνειες όπως τα μεγάλα μπλου σταρ και με δυνατό αερα να κινδυνεύουν να πέσουν με την μπάντα δεξιά η αριστερά.

Κοιτάζει στην έξοδο την στερια και το πλοίο βγαίνοντας η μπαίνοντας ουσιαστικά πρέπει να κάνει 2 σπασιματα

Αν μπει μεσα ενα μεγάλο βαπόρι με δυνατό αέρα αν δεν καταφέρει να πιάσει λόγω της στενης μπουκας κινδυνευει αμεσα για να μην πω σίγουρα ότι θα παγιδευτεί μεσα και θα γινει ζημια.

Αυτη η μπουκα φτιάχτηκε με γνώμονα να κοπεί η ρεστία (κυρίως για τα αλιευτικά που ελιμενίζονται μεσα στο λιμάνι) αλλά τελικά χάλασε όλο το λιμάνι.

Αν κι όπως είπε κι ο proud αν ληφθεί η απόφαση από την εταιρεία να πάνε στην Κάλυμνο θα πάνε και το μπαλάκι ως συνήθως θα πεταχτεί στον καπετάνιο όπως έχει γίνει πολλές φορές παρά τις περι του αντιθέτου εισηγήσεις.:mad:

Edited by Earl Granville
Link to comment
Share on other sites

Επειδή τον ρουφιάνο πολλοί εμίσησαν, την ρουφανιά ουδείς:rolleyes:....ας δούμε τι λέει ο παγκόσμιος "τοιούτος".:D

Αυτό που λέει ο Π100 είναι το καρνάγιο (1), όπου όμως δεν έχει προβλήτα. Υπάρχουν όμως άλλες 3 προβλήτες (2,3,4) και μια από αυτές θα είναι η ζητούμενη. Δεξαμενές διακρίνονται στις 3 & 4. Νομίζω ότι το πρόβλημα δεν είναι μόνο εάν μπορεί να δέσει, αλλά η ανυπαρξία χερσαίου χώρου που να μπορεί να εξυπηρετήσει την κίνηση ενός μεγάλου BS...και βεβαίως πάνω απ' όλα υπάρχουν οι λόγοι ασφαλείας που λέει και ο Nick.

[ATTACH]6537[/ATTACH]

Η προβλητα στη θέση 3 που φαίνεται στο χάρτη πρέπει είναι οι εγκαταστάσεις της Jet Oil στη Κάλυμνο. Ας δούμε τη προβλήτα της εταιρείας πετρελαιοειδών ΑΡΓΩ στη Κάλυμνο αλλά και το πλοίο (Χρυσάνθη) της εταιρείας πετρελαιοειδών ΑΡΓΩ δεμένο στη προβλήτα

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Ο υφυπουργός Ε.Ν. κ. Παν. Καμμένο σε συζήτηση που είχε στο Δημαρχείο της Καλύμνου για τα ακτοπλοϊκό πρόβλημα του νησιού δήλωσε ότι φταίει το μικρό λιμάνι του νησιού, που δεν έρχονται αλλά πλοία μεγαλύτερα στο νησί τους ενώ δήλωσε ότι: Δώσανε 7,5 εκ. ευρώ στους εργολάβους και δεν κάνατε τον έξω μώλο

Link to comment
Share on other sites

Χωρίς να θέλω να αφήσω αιχμές για συγκεκριμένα άτομα , εκείνο που θέλω να πω είναι ότι στην κατακσευή του μπαστονιού το οποίο έκλεισε ουσιαστικά το λιμάνι στα μεγάλα πλοία , ήταν μια ιδέα που τότε υιοθετήθηκε για να κόψει την ρεστία ώστε να προφυλάσεται τον χειμώνα ο μεγάλος αλιευτικός στόλος του νησιού.

Βέβαια τότε έκριναν με το ότι μια ζωή θα είναι στην γραμμή το ΜΑΡΙΝΑ και το ΙΑΛΥΣΣΟΣ και δεν κοίταξαν μακροπρόθεσμα ότι μπορείνα έρθουν άλλα μεγαλύτερα πλοία.

Άρα ο Πάνος Καμμένος σε ότι αφορά το λάθος της κατασκευής έχει δίκιο.Τώρα το οικονομικό θέμα , δεν μπορώ να το ξέρω, ούτε βέβαια και ποιοί συνέναισαν στην κατασκευή του μπαστουνιού οι οποίοι έχουν τεράστιες ευθύνες για τον ακτοπλοικό αποκλεισμό της Καλύμνου.

Link to comment
Share on other sites

Δυστυχως κανενας απο τους τοπικους αρχοντες στην Ελλαδα δεν θυμαται το τι επραξε πριν και το τι λεει τωρα.

Δεν γνωριζω ποιος ηταν ο τοτε τοπικος αρχοντας που κραυγαζε για την κατασκευη του λιμανιου, αλλα σιγουρα ολοι αυτοι που σημερα δεν δεχονται κουβεντα για το οτι η Καλυμνος δεν εχει λιμανι για μεγαλα πλοια και εφτασε να επιδοτειται η συνδεση της με τον Πειραια, αγνοησαν τις τοτε εντονοτατες διαμαρτυριες των πλοιαρχων της γραμμης.

Το θεμα εφτασε και στον εισαγγελεα της Κω αλλα το εργο κριθηκε οτι επρεπε να προχωρησει ως εσχεδιασθη, και ιδου τα αποτελεσματα.

Η BSF θα εδινε γη και υδωρ για να μπορουν να προσεγγιζουν τα 2 μεγαλα πλοια στην Καλυμνο και να αποδεσμευσει το ΔΙΑΓΟΡΑ, αλλα φευ.

Οταν ολοι οσοι ηξεραν ελεγαν μην το κανετε ετσι θα ειναι επικινδυνο, οι τοπικοι ηξεραν καλυτερα, τωρα βλεπουν τα πλοια να περνουν απεξω και φωναζουν γιατι δεν μπαινουν μεσα.

Μια απο τα ιδια η Τηνος, που παλι οι τοπικοι ηξεραν καλυτερα, αλλα ειδαν το τυρι και δεν ειδαν τη φακα.

Το γιατι οι σχεδιαστες επιμενουν να σχεδιαζουν εργα "βελτιωσης" που κανουν τα λιμανια χειροτερα απο οτι ειναι, παραμενει αλυτο μυστηριο και ο νους του καθενος μπορει να εικασει οτι θελει, παραειναι απλο για να ειναι συμπτωση B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Απ' ο,τι διαβάζω -σελ 3- στον τοπικό τύπο, όλοι προσανατολίζονται σε μια πρόχειρη μεν, αλλά γρήγορη και φθηνή λύση. Και εάν (όπως αναφέρεται) η Blue Star συζητάει αυτή την "πατέντα"...υποθέτω ότι "καίγεται" να αποδεσμεύσει τον Διαγόρα ή έστω να κάνει καλύτερη αναδιάταξη δρομολογίων.

Link to comment
Share on other sites

Σαν λιμενολογος,δεν θα μπορουσα παρα να ασχοληθω με το θεμα:PΑναρωτιεμαι λοιπον γιατι θα 'σπασουν' το κομματι που φαινεται στο δημοσιευμα(τα 2 μαυρα Χ στην εικονα)?Μηπως τα μεγαλα blue star,κατα την μανουβρα,θα βγαζουν την πλωρη τους προς τα εξω:confused::D

Δυστυχως δεν εχουμε ενα χαρτη με τα βαθη αλλα οι παρακατω εικονες(1,2,3)μας δινουν μια ιδεα για το τι χωραει κ πως χωραει.Επισης οι 2 κυκλοι με τις ακτινες τους δεν μου φαινονται κ τοσο μικροι!Τελικα μηπως το μοναδικο προβλημα ειναι το βαθος?

post-709-128326983096_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Μα η προσωρινη λυση μιλαει για την κατεδαφιση του συγκεκριμενου κομματιου ωστε να προσεγγιζουν τα μπλου σταρ.Η εξωτερικη προβλητα ειναι κατι που θα γινει στο βαθος του χρονου αν καταλαβα καλα απο το δημοσιευμα.

Link to comment
Share on other sites

το προβλημα ειναι οπως βλεπεται στην φωτο 1 οτι οπως θα μπαινουν τα μπλου σταρ δεν ειναι αρκετος ο χωρος για να στριψουν αριστερα γιατι τους εμποδιζει το πρασινο φαναρι...οποτε ειναι ρισκο κ που να εχει κ θαλασσα τι θα γινει

Link to comment
Share on other sites

ο κυματοθραυστης στο συγκεκριμενο κομματι εχει προστατευτικο τοιχειο υψους καποιων μετρων. αυτο θα γκρεμιστει και θα διαμορφωθει προχειρα απο μεσα για να μπορει να ξεφορτωνει στο σημειοπου δενει η παντοφλα. το βαπορι οξω θα δενει

Link to comment
Share on other sites

Το μεγάλο πρόβλημα για τα πλοία στην Κάλυμνο είναι και τα ρηχά , και η μικρή λιμενολεκάνη αλλά και η μπούκα.Ετσι όπως είναι φτιαγμένο το διαγώνιο μπαστούνι το βαπόρι για να μπει να δέσει στο κεφάλι πρέπει να κάνει 3 σπασίματα δεξιά αριστερά και το ίδιο στην έξοδο μέχρι να βγάλει την πλώρη στα νέτα.Όταν αυτό είσαι υποχρεωμένος να το κάνεις με μικρή ταχύτητα και με κάποιο σημαντικό άνεμο κινδυνεύεις να σε χτίσει δεξιά ή αριστερα της στενής μπουκας οπότε εκεί είναι και το μεγάλο πρόβλημα.

Από της άλλη για ένα 170+μ βαπόρι δεν ξέρεις αν θα προλάβει να τα κάνει τα σπασίματα μέσα σε τόσα λίγα μέτρα.

Αυτό το διαγώνιο μπαστούνι ήταν η καταστροφή του λιμανιού. Όπως έχω ξαναπεί το έφτιαξαν σχετικά πρόσφατα για να κόψουν την ρεστία που ταλαιπωρούσαν τα αλιευτικά με αποτέλεσμα να το κάνουν ουσιαστικά αλιευτικό καταφύγιο και κατα συνέπεια να αποκλείσουν τα μεγάλα βαπόρια της γραμμής

Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...

Επανέρχεται το ζήτημα της προσωρινής λύσης της εξωτερικής προβλήτας και οι Καλύμνιοι υποστηρίζουν ότι η BSF δεσμεύθηκε εγγράφως ότι το καλοκαίρι θα πιάνουν και τα μεγάλα...εάν βεβαίως γίνουν τα έργα που πρέπει.

[...]Μετά από την απαίτηση του Δημάρχου Γ. Ρούσσου η εταιρία Blue Star δεσμεύτηκε και εγγράφως για την προσέγγιση των πλοίων της στο λιμανιού της Καλύμνου αυτό το καλοκαίρι με τα μεγάλα πλοία της εταιρίας αφού το Διαγόρας έχουν δεσμευτεί η εταιρία να το δρομολογήσει στην Θεσσαλονίκη. Απαίτηση βέβαια της εταιρίας είναι να γίνουν κάποιες μικροεπεμβάσεις στο έξω λιμάνι προκειμένου να μπορούν τα πλοία της Blue Star με ασφάλεια και να φορτώνουν και ξεφορτώνουν γρήγορα και ασφαλές. Αυτό βέβαια θα είναι μια προσωρινή λύση μόνο για αυτό το καλοκαίρι!! Ο Δήμος ήδη προχωράει στην υλοποίηση. Σε ενάμιση μήνα πρέπει να δούμε τα πλοία να προσεγγίζουν επιτέλους την Κάλυμνο!!

http://www.kalymniansvoice.gr/el/index.php?option=com_content&view=article&id=843:2010-02-19-14-56-39&catid=61:2009-06-24-11-29-11

Link to comment
Share on other sites

Αγαπητε proud αυτο ειναι ενα θεμα, το σημαντικο για εμενα ειναι οτι για αλλη μια φορα θα επικρατησει η μεσοβεζικη λυση της τελευταιας στιγμης και με 4 δεστρες και 2 μπλοκια θα εχουμε εξασφαλισει οτι καναμε λιμανι και θα ΑΠΑΙΤΟΥΜΕ απο τα πλοια να δενουν σε αυτο.

Λογικη του παραλογου, αφενος πριν 10 χρονια φτασαμε στον εισαγγελεα και φως δεν ειδαμε, αφετερου αφου χλασαμε τοσα λεφτα για να φτιαξουμε αλιευτικο καταφυγιο και οχι λιμανι κλαιμε που δεν μπαινει μεσα το μεγαλο, αφετριτου ενα μπλοκι και τα λυσαμε ολα.

Ημαροτν

αυτη ειναι η Ελλαδα που ελεγε και μια ψυχη:rolleyes:

οι καλυμνιοι που λυσσαξαν να γινει το αλιευτικο καταφυγιο (με τον τροπο που το εφτιαξαν) και χαλασαν το λιμανι, σημερα γκρινιαζουν που δεν πιανει μεγαλο βαπορι. η "λυση" ειναι η γνωστη ευκολη λυση. 4 μπλοκια 2 δεστρες και ως γνωστον ουδεν μονομοτερο του προσωρινου.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Στη φάση της αδειοδότησης (εγκρίσεις, υπογραφές κλπ) πέρασε πλέον το μέγα εκσυγχρονιστικόν έργον του λιμένος.

Οι αισιόδοξοι ελπίζουν για ολοκλήρωση των έργων μέσα στο Μάιο.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ξεκίνησαν σήμερα τα γκρεμίσματα...κι από δω και πέρα τέρμα οι προφάσεις...των καπεταναίων:rolleyes:

Η πρόχειρη ( ; ) αυτή εξωτερική προβλήτα κατασκευάζεται, για να προσεγγίζουνε τα μεγάλα επιβατηγά και τουριστικά πλοία, αφού οι εταιρίες και οι καπεταναίοι προφασίζονται ότι δεν μπορούν τώρα να μπουν στο λιμάνι μας - προφασίζονται, λέμε, γιατί ο πραγματικός λόγος είναι ότι θέλουν να γλιτώνουν την καθυστέρηση, έστω 20 λεπτών, ενώ με την εξωτερική προβλήτα η προσέγγιση και η αναχώρηση θα γίνονται στο μισό χρόνο.
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...