Jump to content
Shipfriends

Recommended Posts

  • 1 month later...

Στην Καλυμνο οι μισοι κατοικοι δεν πρεπει να μιλανε με τους αλλους μισους :D Πλακωνονται για οτιδηποτε...αφορα το

,το
,τον
,τα
κλπ :huh:

Και όσον αφορά την εξωτερική προβλήτα ... καλά κρασά ... και βεβαίως για όλα φταίνε οι "μη νόμιμες προπελιές" των πλοίων. :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Έχω την εντύπωση ότι η κατάσταση εκεί κάτω είναι πρωτοφανής. Αυτά που γίνονται στην Κάλυμνο δε νομίζω να έχουν γίνει σε άλλο μέρος της Ελλάδας. Ήθελα να ξέρω τι κάνουν εκεί στη Blue Star με αυτά που γίνονται, να γελάνε ή να βαράνε το κεφάλι τους στον τοίχο?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Το πρώτο σίριαλ για το έργο της σπηλαίωσης στον εξωτερικό λιμενοβραχίονα «έφαγε» περί τους 8 μήνες. Συνακόλουθα, το δεύτερο σίριαλ της απόφασης του Γ.Γ. Αποκεντρωμένης Διοίκησης Αιγαίου πάνω στις ενστάσεις χρειάστηκε 2 μήνες «δουλειάς». Οι ενστάσεις απορρίφθηκαν. Η εξέλιξη αυτή επιτρέπει την αισιοδοξία ότι το έργο επιτέλους θα ξεκινήσει.

Πηγή: ΑΡΓΩ ΤΗΣ ΚΑΛΥΜΝΟΥ

Edited by Panagia Ekatontapiliani
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tώρα που έγινε και ο αγιασμός και η εγκατάσταση του αναδόχου, και με τη βοήθεια πλέον και του θεού, σε κανένα μήνα (όπως λένε) θα είναι έτοιμη η εξωτερική προβλήτα και ελπίζουν ότι θα ξανασφυρίξει κάποιο μεγάλο BS στη Kάλυμνο.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
και με τη βοήθεια πλέον και του θεού,

Eχω την αίσθηση ότι, εκτός από τα μεγάλα BS, και ο "θεός περνάει ανοιχτά από το νησί" :rolleyes: Kαι νομίζω ότι η κατάσταση στη νησί κάποτε θα πρέπει να αποτελέσει αντικείμενο κοινωνιολογικής μέλετης. B)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

ενα βιντεο με τις εργασιες στην εξωτερικη προβλητα.αν καταλαβα καλα ο ντοκος θα επεκταθει ελαχιστα προς τα ανοιχτα?(θα προσθεσουν δηλαδη μπλοκια κολλητα στον κυματοθραυστη)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 4 weeks later...

Τα έργα τελείωσαν και εγκρίθηκαν κατ΄αρχήν από την Blue Star και από αυτήν τώρα περιμένουν να βγάλει τα νέα δρομολόγια. Και τα οποία βεβαίως δεν εξαρτώνται πλέον μόνο από την προβλήτα αλλά από την γενικότερη κατάσταση της ακτοπλοϊας.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

μπορει να μην ειναι και τοσο τραγικα τα πραγματα. η αργω φημιζεται για τη συμπαθεια της στο διακομιχαλη. περα απο το αυτονοτητο ερωτημα: αν ειχε ενημερωθει η εταιρεια για το υποθαλασσιο εργο που γινοταν, πρεπει να δουμε και τι τελικα ισχυει.

Link to comment
Share on other sites

Στο δημοτικο συμβουλιο παντως

πως θα 'σπασουν' το τσιμεντενιο πεδιλο στον βυθο και πριν το Πασχα θα μπει η Καλυμνος στα δρομολογια του βασικου κορμου της Δωδεκανησου.Εμενα δεν μου φαινονται παραξενα ολα αυτα,αν διαβασει κανεις το θεμα παραπισω θα παρατηρησει οτι στο συγκεκριμενο νησι πλακωνονται συνεχως μεταξυ τους :D
Link to comment
Share on other sites

Στο δημοτικο συμβουλιο παντως

πως θα 'σπασουν' το τσιμεντενιο πεδιλο στον βυθο

Θα σπάσουν τώρα, ως περιττό, κάτι που στην κατασκευή κρίθηκε απαραίτητο. Και όλα αυτά, γιατί δεν πήραν εκ των προτέρων την γνώμη της Blue Star, καθώς δεν αρμόζει στο δημόσιο να ζητάει την έγκριση των ιδιωτών... :eek:

Όταν όμως (υποθέτω) ο ιδιώτης τους είπε "ή το σπάτε ή θα συνεχίσω να περνάω ανοικτά από το νησί"...τότε αμέσως αποφάσισαν να γκρεμίσουν το δόντι...που εάν είχαν καταδεχθεί να συνεργασθούν με τον ιδιώτη, θα είχαν γλυτώσει το κόστος κατασκευής και γκρεμίσματος του δοντιού.

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

ολα οσα εχουμε διαβασει και οσα φανταζομαστε για την καλυμνο (ξαναδιαβαστε τα τοπικ για λιμανι καλυμνου και ανε καλυμνου), ειναι επιχειρημα υπερ του περιορισμου των αρμοδιοτητων και της χρηματοδοτησης των ΟΤΑ στα ισχυοντα πριν 4 δεκαετιες.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
και πριν το Πασχα θα μπει η Καλυμνος στα δρομολογια του βασικου κορμου της Δωδεκανησου.

Πάντως εάν σχεδίαζες να πας με την Μπλουσταρούκλα για πασχαλινούς δυναμίτες στην Κάλυμνο...καλύτερα βγάλε εισιτήριο με τον Διαγόρα :rolleyes:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Η συνάντηση στο υπουργείο για την εξωτερική προβλήτα έγινε την Μ. Τετάρτη, αλλά οι διαφωνίες συνεχίζονται, ενώ εκφράζεται και η υποψία ότι η εταιρεία κωλυσιεργεί για δικούς της λόγους. Και αναρωτιέμαι, άραγε για ποιον λόγο η εταιρεία να θέλει να καθυστερήσει την προσέγγιση του μεγάλου BS στην εξωτερική προβλήτα, και μάλιστα δημιουργώντας και ένταση στις σχέσεις της με αρκετούς από τους εμπλεκόμενους στην υπόθεση? Το μόνο που μπορώ να σκεφθώ είναι ότι περιμένει να έρθει πρώτα το Πάτμος, ώστε να αναδιατάξει μια και καλή τον στόλο της. Αλλά σε αυτή την περίπτωση, τι θα την πείραζε να έπιανε και 2 μήνες στην εξωτερική προβλήτα και μετά να ξαναλλάξει τα δρομολόγια? Εξάλλου η φετινή χρονιά προσφέρεται για βραχυπρόθεσμους σχεδιασμούς. Μήπως τελικά υπάρχει αντικειμενικό πρόβλημα βάθους?

Edited by ΝΗΡΕΑΣ
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Γιά να δούμε και τα νεώτερα για το "γιοφύρι της Άρτας". Το υπουργείο λέει ότι το βάθος είναι αρκετό, και τώρα αναμένεται η απάντηση της Blue Star. Δεν θα απέκλεια βέβαια η όποια απόφαση να συναρτάται και από την τύχη της δρομολόγησης του Πάτμος στη Χίο-Μυτ.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Απο την επομενη βδομαδα θα προστεθει ενα επιπλεον δρομολογια καθε Σαββατο στην Καλυμνο με το Blue Star Paros.

Να υποθέσω ότι είχε δίκιο η Blue Star και ότι τα λεφτά για την εξωτερική προβλήτα...δεν έπιασαν τόπο? Θα αναζητηθούν άραγε ευθύνες, εάν υπάρχουν βεβαίως?

Οι αποφάσεις που ελήφθησαν είναι οι ακόλουθες:

1) Από την επόμενη εβδομάδα να προστεθεί ένα ακόμη δρομολόγιο – το Σάββατο – προς τη Νήσο Κάλυμνο του πλοίου BlueStarParos, ούτως ώστε να γίνει πληρέστερη η ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού.

2) Να ξεκινήσει άμεσα η μελέτη του έργου προέκτασης του λιμενοβραχίονα του Λιμένα της Καλύμνου, ώστε να είναι εφικτή από την επόμενη θερινή περίοδο, η δρομολόγηση και των πλοίων BlueStar I ή BlueStar II.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 years later...

Μπορει η εταιρεια να μην φερει ευθυνη οπως λεει και εδω ο gpap για την κατασταση των λιμανιων, φερει ομως για την επιλογη των πλοιων της σε αυτα τα λιμανια!

Link to comment
Share on other sites

ακριβως minoan.
 
οτι ισχυει και για την τηνο ισχυει και για την καλυμνο
 

ε τα θελει και αυτηνης ο κ..ος της παντως. B)
 
καλως ή κακως το λιμανι της τηνου ειναι αυτο που ειναι. ναι οκ επρεπε να εχει αντιδρασει η τηνος νωριτερα, ναι οκ και τωρα ακομη η απομακρυνση των μπλοκιων εχει κολλησει κλπ κλπ, αλλα αυτο ειναι το λιμανι. ;)
 
αντι λοιπον να μεινει στη γραμμη ενα απο τα πλοια της εταιρειας που μπορει να μπει στην τηνο (τρυπα, φιδοτρυπα, σφηκοφωλια οπως θελετε πειτε το), γινεται μια αναδιαταξη του στολου που αποκλειει την τηνο.
 
αν η εταιρεια καιγοταν για την τηνο θα παρενεβαινε οπως παρενεβη και για το λιμανι της χιου προσφατα


μονο στην ελλαδα πρεπει το λιμανι να προσαρμοζεται στο πλοιο.
να φυγουμε λιγο απο το αιγαιο και να παμε στον μακρυνο, αλλα παντα... αγαπητο  και παντα επικαιρο καναδα B)
 
η marine atlantic, οταν ναυλωσε τα blue putees & highlanders τα κοντυνε κατα 12 μετρα και προσθεσε τριτο bowtruster για να μπορουν να ανταποκριθουν στις συνθηκες των λιμανιων που θα εξυπηρετουν (στριμοκωλα λιμανια με παλιρροιες κλπ). δεν ξηλωσαν τα λιμανια, ουτε εβαλαν linkspans εξω απο τους κυματοθραυστες.
 

Αυτή τη στιγμή τo Blue Puttees (ex Stena Trader) είναι στα ναυπηγείο της Lloyd Werft στο Bremerhaven, για τη μετασκευή του. Το πλοίο μίκρυνε περίπου 12 μέτρα (μέχρι στιγμής είχαμε συνηθίσει σε επιμήκυνσης πλοίων), προστεθήκαν χώροι για επιβάτες και πλωριός καταπέλτης. Την άλλη εβδομάδα θα φτάσει στο Bremerhaven και το Stena Traveller, για να υποστεί τις ίδιες εργασίες μετασκευής.

 

επισης η ιδια εταιρεια στο Atlantic Vision (ex-Superfast IX) οταν το ναυλωσε και πριν το δρομολογησει, εκανε μετατροπες σε πλωρη και πρυμη για να δενει στα linkspans και αντικατεστησαν τα bowthrusters με ισχυροτερα.

 

δεν ειδαμε να ζητανε να γκρεμιστουν τα linkspans και να μπουν ραμπες, ουτε να ξηλωσουν κυματοθραυστες.

 

για να μην παω στην... δικη μας ιαπωνια, οπου τα πλοια φτιαχνονται ακριβως πανω στις προδιαγραφες των ντοκων των συγκεκριμενων λιμανιων που θα εξυπηρετουν (πχ ο καταπελτης σε συγκεκριμενη θεση, το ζωναρι ομοιως, κλπ κλπ)

 

οσο και αν ζουμε στην ελλαδα οπου οι υποδομες πολλες φορες πασχουν και κατασκευαζονται αγνοωντας την αποψη των ειδικων, δεν φταιει παντα μονο αυτο

Edited by proud_ionian
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
×
×
  • Create New...